Z tego co się orientuję to odpowietrznik to jest to srebrne kółko koło szpilki z gwintem. W niektórych jest to taka mała okrągła gumka w zbiorniku oleju. Musisz popatrzeć. Dodano po 2 Wpisz sobie w google odpowietrznik zbiornika oleju Stihl i zobaczysz jakie są rodzaje,ale u ciebie jest to to srebrne kółko.
Zajrzyj tutaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Odkręcić sprzęgło można kluczem od szlifierki kątowej o ile wejdą bolce. Pamiętaj, że tam jest lewy gwint, żeby się nie odkręcało samo.
Tak więc trzeba zbiornik włożyć z powrotem, a dostać się od strony prowadnicy ew. do pompy oleju. Trzeba sprawdzić czy wężyk siedzi w zbiorniku oleju, ale przypuszczam że tak jak w przypadku Stihela wężyk się skurczył i nie ma jak się uszczelnić. Najlepiej byłoby zdobyć nowy wężyk, ale z tym może być kłopot.
Nieumiejętnie ściągając wyrwałeś z przewodu tzw. styk. Jest to raki kawałek sztywnego drucika z jednej strony zakończony haczykiem a z drugiej sprężynką która wchodzi na końcówkę świecy. musisz wyciągnąć ten element z fajki i ponownie połączyć, przekłuć przewód i założyć na nowo fajkę. Następnym razem musisz uważać czasem trzeba delikatnie tak aby nie...
W tak wygórowanej cenie, to co byś nie kupił będzie dobre. Sam jednak mając 2 tysiące kupiłbym po prostu dwie piły Stihl po 1000 zł - będą działać 2x dłużej niż jedna za 2 tyś. Ewentualnie jedną spalinową a drugą elektryczną. Elektryczna jest znacznie tańsza w eksploatacji, lżejsza i łatwiejsza w użyciu. Nie zawsze trzeba działać spalinową.
MS 180. Moim zdaniem najbardziej uniwersalna i mocna i lekka.
No kilku pewnie zna ;) to typowy chinol.
Tu link, pod którym znajdziesz manuala do Twojego modelu. Po wejściu na stronkę, należy wpisać Twój model, następnie odznaczyć odpowiedzi na 4 pytania, oraz napisać 2 zdania własnego komentarza....no i pobrać plik. http://diplo-best.com/314.php?k=dd90cfdc...
60 zł to dobra cena.
Przewód impulsowy jest uszkodzony lub zatkany
Podaj adres poczty to prześlę Ci schemat słożeniowy z opisem w języku polskim.
Gaźnik podłączamy tak jak na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/1309566000_1...
Dobrze było by odkręcić (w prawo) sprzęgło i sprawdzić napęd pompki oraz samą pompkę. W tych, marketowych pilarkach, pompka jest czasami montowana od strony koła magnesowego.
Możliwe, ale sprawdź najpierw kabelki idące z modułu do wyłącznika zapłonu i z wyłącznika do masy (na rysunku nr. 36) sam wyłącznik oraz fajkę świecy. http://obrazki.elektroda.net/52_12681392... Jeżeli kable, mają zwarcie między sobą lub ten górny, ma przejście do masy (uszkodzona izolacja) to nie będzie iskry. Odległość cewki, od koła magnesowego...
To jest Dolmar 110. Zaczęto ją produkować w 1985 roku. Moc 2.3kW czyli 3.13KM Mieszanka 40:1 Prowadnica 38cm, maksymalnie 45cm.
Możliwe że została przegrzana, odkręć tłumik i sprawdź tłok, pierścienie i wnętrze cylindra.
Niepotrzebnie kręciłeś tymi śrubkami. Wygląda ze silnik dostaje zbyt dużo paliwa. Ssanie masz wyłączone? Sprawdzałeś iskrę, to ze świeca jest nowa o niczym nie świadczy. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika (ciągnąc za sznurek) wkręć ją i spróbuj zapalić, bez włączonego ssania.
W takim razie odkręć tłumik ponownie i włóż sprężynkę do otworu, który jest z boku obudowy pilarki, od strony zapłonu. Przy zakładaniu tłumika musisz ją trochę wcisnąć. Ona musi opierać się o tłumik.
Te zamienniki mają sworznie 9 mm. Oryginał ma 10 mm.
Gaźnik do czyszczenia i ewentualnej regulacji. Zasady jej przeprowadzenia są, w zasadzie, identyczne dla większości modeli. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Rysunki są tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Do 3800 można kupić jedynie bębny 3/8 6z ze zębatką stałą, są inne niż do popularniejszych 4500/5200 gdyż mają mniejszy otwór na łożysko (13 mm). Inne kombinacje zębatek są trudno dostępne. Zużyta zębatka powinna pozwalać centrować się łańcuchowi w miejscu pracy wzdłuż osi prowadnicy.
A porównywał ją Pan na zimnym i w momencie uszkodzenia? Niech Pan podmieni świece. Paliwa należy nalać około nakrętki od zwykłej butelki, włączyć i WYŁĄCZYĆ! ssanie bez dodawania "gazu" i jakieś 4-7 ciągnięć czy ruszy.
Dołóż parę stówek, będzie na lata. https://allegro.pl/oferta/pilarka-spalin...
sprawdzałem iskra jest ale może zbyt słaba do tego świeca zostaje zalewana
Gaźnik do czyszczenia i regulacji,filtr paliwa do wymiany czy tam czysczenia. To na początek.
Jakaś nieszczelność, połączenie gaźnika z cylindrem lub uszczelniacze wału. Co masz na myśli pisząc, że odma jest ok, w dwusuwach nie ma czegoś takiego. Jak ustawiłeś dźwigienkę zaworka iglicowego? Zmniejszałeś obroty śrubą przepustnicy? http://obrazki.elektroda.pl/4501360600_1...
W różnych piłach jest to różnie rozwiązanie, tutaj będzie to zapewne otwór smarowania łańcucha
4000PLN i w tym kompresor, pilarka spalinowa, odkurzacz przemysłowy i parę taczek narzędzi ? Czyste, hurtowe wsparcie chińskiej myśli technicznej kolego. Moja rada, kupuj do co Ci jest aktualnie potrzebne, indywidualnie podchodząc do każdego produktu. Sama porządna pilarka spalinowa to połowa tego budżetu, aż tak niezbędna jak i ten podnośnik żaba,...
chodzi o to ze ja juz przepalilem to stare palwo i jade na swiezym, i jest to samo. Pila poza tym ze lancuch sie obraca na jalowym biegu pracuje prawidlowo. Po dodaniu gazu obroty sie zwiekszaja i tnie sie normalnie ale po puszczeniu gazu obroty spadaja ale lancuch sie obraca.
Chodzi o gumowe łączniki, które są pokazane na rysunku. Sprawdź szczelność połączeń. Tak samo uszczelki gaźnika i tej pod cylindrem. http://obrazki.elektroda.pl/8122518900_1...
Odwrotnie włożyłem jedną z membran Już wszystko ok śmiga
Jak wyżej - gaźnik do regulacji, sprawdzenie uszczelki i ewentualne dokręcenie gaźnika oraz sprawdzenie uszczelniaczy wału.
Koło pływające powinno być nałożone napisami do góry.
A czy uszczelka cylindra może być przyczyną?
Jak zgaśnie to odpali czy trzeba odczekać?
nie wiem jak długo ja uzywasz? ale sprawdz wszystkie kontakty elektryczne (połaczenia) czy dochodzi paliwo tzn czy nie ma "paprochów" w gazniku i czy masz odpowieni poziom oleju jesli jest to 4suw. mysle ze zanieczyszczenia z benzyny ci filtr lub dysze zatykaja .wszystko nalezy sprawdzic dokladnie.
Przy nie dużej ilości pracy może pomyśl nad czymś tańszym,jak masz kupować produkt Chiński to po ci wydawanie pieniędzy,Oleo też jest robiony w Chinach i jego jakość to loteria,nie mówię tu np.O wspomnianym Hechcie bo tego bym ci nie polecił ze względu na problemy z częściami oraz jego jakość,zobacz co mają jeszcze sklepach chińskiego do czego będą...
Serdecznie dziękuję za te wyczerpujące informacje odnośnie instalacji i zapłonu przy wskazanej przeze mnie pilarce. Jestem niezmiernie wdzięczny.
Witam. Dowiedziałem się że w gaźniku Zamma przy wymianie membran należy wymienić również tłoczek sterujący i tu moja prośba o podpowiedź, w którym miejscu się on znajduje i jak go się wymienia.
Ok sprawdzę
Nagaru na tłoku i cylindrze nie ma bo ją rozkręcałem i sprawdzałem, kompresję jakaś ma bo jak zatkałem palcem otwór świecy to palec "podskakuje" Dodano po 46 Udało się ją kilka razy odpalić ale po dodaniu gazu się dusi i gaśnie i znów nie chce odpalić na wolnych obrotach bez dodania gazu też się dusi
wyregulowałem juz paliwo z olejem i chodzi tak jakby lepiej tzn. jak dodam gazu to nie tryska olejem bądź paliwem z wylotu i przy dodaniu troszke gazu chodzi ale jak juz wiecej dodam to gaśnie. Regulowałem troche śrube L i coś tam sie polepszyło ale boje sie regulacji H bo mogę zatrzeć silnik. Chyba oddam do serwisu jak nic nie wymyśle.
Tak to ma być złożone: http://obrazki.elektroda.pl/6475591200_1...
Posiadam pilarkę 011 AV. Potrzebny karter lewy (zbiornik na olej smarujący). Czy jest możliwość kupienia?
Trzy lata z paliwem, to pewne że gaźnik do czyszczenia. Membrany mogły też tego nie przeżyć. Sprawdź też wężyk paliwowy w zbiorniku. Musisz gaźnik rozebrać, nie jest to takie trudne. W razie problemów, dostaniesz dokładne zdjęcia lub rysunki. Cały zestaw naprawczy gaźnika (uszczelki, membrany, kompletny zaworek iglicowy, itd.) kosztuje około 50 zl....
Podciśnienia nie powinno być w zbiorniku, silnik nie będzie wtedy pobierał paliwa. Próbowałeś po tym jak pilarka zgaśnie i nie odpala odkręcić i zakręcić korek paliwa i spróbować wtedy odpalić? Co do tego że odpala na kilka sekund przyczyn może być wiele.
W tym modelu jest pompka membranowa, sterowana podciśnieniem w komorze korbowej silnika. Myślę, że w kraju będą problemy z jej kupieniem, nawet w serwisie. Na Ebay.pl kupisz membranę z tłoczkiem, za 60 zł, razem z przesyłką. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/7634542500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4248899800_1...
Odpal ja bez prowadnicy i zobacz skąd leci. Wcześniej to wszystko dobrze wyczyść. Otwór olejowy w prowadnicy ma być czysty jak i ten kanalik w pilarce. Często w tych polach jest nieszczelnosc na wejściu pompki olejowej do baku.
Gaśnie i co dalej, nie odpala nawet z gazem? Jak zgaśnie to sprawdź, czy jest iskra, zdarza się, że cewka po nagrzaniu szwankuje.
chińska pilarka spalinowa pilarka spalinowa husqvarna pilarka spalinowa smarowanie
canon pobiera kartek wyczyść filtr pralki whirlpool radmor wskaźnik wysterować
telewizor szmaragd telewizor szmaragd
Radio Erisin włącza się tylko przyciskiem Reset - diagnoza i rozwiązania Oprogramowanie nie wykrywa kabla z miernikiem Brymen