Witam,piloty można kupić u producenta w firmie Clifford Auto Alarm Center z Warszawy.
Zacznij od wymiany baterii w pilocie
Najbezpieczniej przy nietypowych i starych pilotach na czas wymiany baterii zasilić pilota z zewnętrznego źródła napięcia - dwa "krokodylki" i zasilacz. W przypadku Challengera nie ma takiej potrzeby. http://obrazki.elektroda.pl/8556701500_1...
Proponuję na początek przeczyścić wszystkie styki w drzwiach i sprawdzić styki przy centralce. Powinno pomóc. Pozdrawiam: Łukasz
Zobacz na http://www.autoelectric.ru/alarm.html . Tam powinien być opis. Szkoda tylko, że nie po Polsku...:-(
Ja mam dwa oryginalne piloty do ST 800P ale ten nie używany od lat po wymianie baterii nie współpracuje z alarmem. Próby zakodowania wg. instrukcji do ST 800p - znalezionego w necie jakoś mi się nie udaje.. a serwis śpiewa cenę pow. 200 PLN. Może ktoś zna wypróbowany sposób zaprogramowania pilota ?
Pilot od alarmu Challenger. Kwarc 433 MHz.
Dzięki koledze zlym udało się ustalić procedurkę dla tego alarmu. Wpis pilota wygląda następująco: 1. Załączyć zapłon (żółty przewód) i nacisnąć przycisk serwisowy. Alarm wejdzie w tryb serwisowy (potwierdzi to syreną, dioda LED zaświeci na stałe) 2. Wyłączyć zapłon (żółty przewód) 3. W ciągu 5 sek. 4 razy podać +12V na przewód szary (zapłon ACC) i...
Świeci się diodka i pulsuje później gaśnie i nie działa nic To jeszcze nie przesądza, że pilot emituje fale radiowe. Potrzebujesz testera pilotów.
Należałoby, koledze Adamowi.p123 napisać "nigdy nie pisz nigdy"!!!
Witam wszystkich mam pytanie czy ktoś wie jaki dokładny parametr ma kondensator zaznaczony na zdjęciu tj pilot od toyoty corolli z 2004r. "CHALLENGER ST 800_P". Z GÓRY DZIĘKUJE. http://obrazki.elektroda.pl/7343113300_1...
Żeby zaprogramować pilota musisz mieć: - sprawnego / działającego pilota, - znać pin kod do alarmu, - działająca syrenę, - działający buzer, - mieć działającą centralę alarmową. (to nie jest żart - musisz sprawdzić czy ww. elementy działają). Z tym pilotem czasem jest problem. Proponuję zakup pilota (lub dwóch) SILVER ( na portalach aukcyjnych są dostępne)....
Nie zostaną zmienione.Pozdrawiam.
słuchaj, z tego co pamietam instrukcja programowania pilotów jest błędna. Mianowicie aby zaprogramowac piloty należy włączyć zaplon i nacisnąć przycisk serwisowy, następnie wyłączasz zapłon i 3 razy przekręcasz stacyjkę w pozycję IGN - ACC. po trzecim włączeniu zapłonu powinna zawyć syrena... i już
Mały guziczek w szarej gumowej obudowie przeważnie. Czasami śłużył do identyfikacji że kierowca jedzie i żeby się nie zatrzymał. To funkcja programowana.
Nie uda się, możesz doprogramować tylko pilot Challengera i to też tylko cztero przyciskowy.
elektronika pilota challenger nie zmieści się do scyzoryka , na przykład płytki od alarmu seo dwu przyciskowe da się wpakować do scyzoryka
Proszę o radę w związku z rozkodowaniem pilota autoalarmu Challenger ST-800t
Powinna współpracować z Odis-em
Witam. W swoim wiekowym Focusie posiadam alarm Challenger ST800PC. Chciałem wymienić baterię w pilocie. Wg instrukcji, w pilocie znajduje się bateria MS-21. Kupiłem więc MN-21, która wymieniana była w gronie wielu odpowiedników dla MS-21. Okazało się jednak, że MN-21 jest sporo większa od MS-21 i nie pasuje. Bateria w pilocie nie ma żadnych symboli....
Witam. Po zakupie samochodu miałem w nim założony alarm (chyba dokladany) z pilotem challenger st 800 pc. Pilot powoli odmawia posłuszeństwa. Chciałbym zaprogramować inne aby można było mieć zapas. Jaki pilot się nadaje do tego celu i jak to zrobić?
Witam, proszę o informację czy jest możliwość skopiowania funkcji tj. włącz/ wyłącz autoalarm z oryginalnego pilota 'alarm challenger' na pilot samokopiujący uniwersalny. Na aukcjach oferujących taki pilot samokopiujący widnieje informacja, że musi być kod stały 433.92 Mhz. Czy taki właśnie jest w alarmie challenger? Czy taki pilot będzie pracował poprawnie...
pozdrowienia dla ASO ,,toyota :))))
Panowie, wychodził Challenger z pilotami a'la mercedes. VW scyzoryk?? Klient mnie szarpie żeby mu wszadzić pilota od alarmu do kluczyka od merca. Da się??
Dzięki za podpowiedź. Ale to ciche uzbrajanie działało u mnie cały czas od nowości, ale że samochodem nie jeżdżę sam, później ktoś coś ponaciskał i uzbraja się głośno. Wydaje mi się, że chodzi o jakąś kombinacje naciśnięcia przycisków z pilota.
Sprawdziłem, działa pilot od Langeforda. Dla zainteresowanych posiadam nowe piloty (płytki) Langeforda i jeden sprawny do ST900T
[url=http://www.clifford.com.pl/pl/ofert...
Miałem na myśli pilot. Marka to challenger ST 800P wyproduktowane dla AAC Cliford. Całość wyposażenia jest fabryczna, nic mi nie wiadomo aby była demontowana.
Sprawdz czy masz dobrą baterię w pilocie.
Na pw wysłałem procedure programowania pilotów. Odezwij sie czy zadziałało.
wiesz ,że takiego pilota nie wprogramujesz bez programatora?????jak wygląda?może mam
Dzięki za pomoc wszystkim centrale rozebrałem i poszła na cześci piloty sprzedałem.
Witam mam pilota Clifford Challenger ST800P ma on 3 przyciski (1 duży i 2 małe. Duży otwiera i zamyka auto a dwa małe nie robią nic. chciałbym wgrać na jeden z tych małych przycisków sygnał otwierający bramę wjazdową na podwórko. czy wie ktoś jak to zrobić?
daj sobie spokoj ,,,masz walnięty pilot,,,,,,rada nowy??
Żeby zaprogramować piloty musisz wejść do środka i zamknąć drzwi. Włączyć stacyjkę w pozycję zapłon. Wprowadź swój pin(jesli taki posiadasz), ostatniego naciśnięcia nie puszczasz. Po chwili usłyszysz mini głośniczek a dioda zapali sie. Puść przycisk i wyłącz zapłon. Ponownie naciśnij przycisk(dioda zacznie migać) i trzymaj do czasu usłyszenia syrenki....
Udało się go uruchomić. Trzeba było go zresetować i od nowa wstroić piloty.
Wygląda na to, że do tego Satela bedzie trzeba "zaprzyjaźnić" sterownik bramy. Powinien być przycisk/przyciski i procedura programowania w stylu: - naciśnij przycisk/kombinację przycisków sterownika - naciśnij przycisk pilota, który ma otwierać bramę - naciśnij przycisk sterownika - naciśnij przycisk pilota, który ma zamykać bramę - zatwierdź przyciskiem...
Najprawdopodobniej pokręciłeś trymerem od częstotliwości więć rozwiązanie jest jedne musisz być koło auta i zacznij kręcić i naciskaj pilot na załącz aż osiągniesz efekt gdy pilot załapie kręć powoli i sprawdzaj
Najlepiej u żródła napisz na adres: aac(at)clifford.com.pl Tylko trzeba go potem doprogramować.
Fabryczny pilot? Jeżeli tak, to: - bezpilotówka Seo Perfect (będzie "widziała" fabrycznego pilota jak swojego) do tego jeżeli 2 szyby elektryczne to ultradźwięki, jeżeli 4 to stłuczeniówka. Syrenka obowiązkowo z własnym zasilaniem. Jeżeli są alufelgi to dodatkowo wstrząsówka. Jeżeli nie, to: - Seo Concerto lub dla bardziej wymagających Seo Dolphin (2...
Jeszcze mam jeden problem orginalny pilot do challengera był z przyciskami I-Duży II-mały u góry, III-mały u góry tęściowi wymienili pilota na LOgic i tak Duży z napisem Logic oraz dwa małe na górze z otwartą kłódką i zamknięta kłódką jak to się bedzie miało do programowania w instrukcji alarmu pisze o naciskaniu I lub II a tu kicha wszytsko na odwrót
Alarm ma możliwość zmiany 5 funkcji switchami umieszczonymi w centralce alarmu: -samouzbrojenie -blokada drzwi po zapłonie -ciche uzbrojenie -samouzbrojenie z blokadą drzwi -aktywacja czujnika spadku napięcia Zmiana położenia switcha wymaga odłączenia na chwile zasilania (czytanie na nowo programu).
a zapasowy? Tryb awaryjny pozwala wyłaczyc sygnały alarmowe oraz pominac wszystkie funkcje ochronne w sytuacji awaryjnej gdy system nie reaguje na piloty (np. wyczerpana bateria). Właczenie trybu awaryjnego: 1. Właczyc stacyjke w pozycje zapłon 2. Nacisnac i przytrzymac ukryty wyłacznik do czasu wyłaczenia sygnałów alarmowych ( około 10 sekund ) 3....
Identyfikator jest wyposażony w jeden wewnętrzny przycisk, który służy do jego zaprogramowania do systemu. Procedura wprogramowania nie różni się niczym od wprogramowywania “zwykłych” pilotów obsługujących system.
wychodzi na to, że układ HCS200 nadaje się do wymiany Wtedy pilot do kosza. Nie zaprogramujesz HCS'a
Problem z grotami rozwiązany. Pozostaje problem z dokupieniem pilota do alarmu i przeprogramowanie go. Czytałem instrukcję i jest w niej napisane, że programowanie pilota powoduje usunięcie ustawień centralki, aby ją zaprogramować potrzebny jest taki jakby pilot z chyba 10 klawiszami. Pilot jest na układzie HCS300.
Kolego z tego co widze to jest to pilot od starego challengera robionego dla Nissana, ale nie montowanego w każdym Nissanie. Musiałbyś mieć do niego jeszcze centralke. Tylko po co, skoro masz pilot w kluczyku. Przycisk I zamyka i otwiera z potw. dźwiękowym, II to samo bez potw., III to dodatkowy kanał.
W Toyocie Corolli 2002 koleżanka ma następujący problem - próbowała dziś po pracy otworzyć samochód z pilota ( 3 przyciskowy, CHALLENGER) a tutaj niespodzianka; nic się nie dzieje, dodatkowo dioda w pilocie miga non stop (także bez naciskania przycisków). I tak - dioda w samochodzie miga sobie równomiernie. Kiedy się włączy pilota (znaczy wsadzi mu...
Najlepszym rozwiązaniem będzie montarz alarmu pod fabryczne piloty firmy Challenger model NT3 alarm ten posiada w komplecie dwie wymienne płytki takie same jak orginalne Audi i wystarczy je przełożyc w pilotach i podłączyć cały alarm.Będzie też sterował otwieraniem tylnej klapy. Koszt takiego alarmu to około 600 zł Skontaktuj się z firmą Cliford w Poznaniu...
kup seo perfect bezpilotówkę pod can dedykowany pod T5 z dodatkowym pilotem z seo dolphine,schemat podpięcia dostaniesz przy alarmie i jakiś immobiliser-antyporwanie z identyfikacją odis,osobiście montuję challengera-clifford.
Jeśli sprzęt jest w miarę nowy to pewnie posługuje się Keelog-iem. Wtedy można tylko nabyć nowego pilota i zarejestrować go w układzie odbiorczym sterownika bramy. Ja w swoim zarejestrowałem pilota od alarmu challenger. Miał jeden przycisk, który nie wiadomo do czego miał służyć. a teraz w sekwencji otwiera - stopuje - zamyka bramę. Trzeba tylko mieć...
To jest alarm Challenger ST 800
Witam. Posiadam Focusa Mk1 z alarmem Challenger ST800PC. W instrukcji podana jest informacja, że baterie w pilocie można wymienić w autoryzowanych serwisach Clifforda. Tutaj na forum wyczytałem (wątek sprzed prawie 10 lat), że baterie można wymienić samodzielnie i nie ma potrzeby podtrzymywania napięcia z zewnątrz. Jak zatem się za to zabrać? Mogę dokonać...
najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ włącznik serwisowo-antynapadowy, dostał zwarcia on sam, albo przewody idące do niego. włączenie zapłonu na rozbrojonym systemie i długie naciśnięcie przycisku serwisowo-napadowego powoduje wejście w tryb programowania pilotów dlatego nie możesz uzbroić alarmu, piloty zostały skasowane
Co mówi kontrolka immo w konsoli centralnej po włączeniu zapłonu? Czy wszystkie krańcówki są ok (po zamknięciu drzwi nie zapala się kontrolka niedomkniętych drzwi)? Odłączałeś akumulator? Sprawdzałeś na 3 pilotach tak?
Witam. Podpinam się pod temat bo niechcę zakładać nowego o podobnym temacie. Posiadam toyotę corollę rok-99 i alarm Challengera chyba St 800.Piszę chyba bo żadnej dokumentacji od poprzedniej właścicielki nie dostałem. Porównywałem pilota ze znajomym który ma challengera z 2004 r i chyba to jest to. W którym miejscu była montowana centrala alarmu? Zdemontowałem...
czy to po prostu usterka pilota lub samej centralki alarmu Centralka alarmu uszkodziła się na skutek spadku napięcia zasilania i z pamięci centralki wykasowały się wpisane piloty. trzeba znać jakiś patent Trzeba wiedzieć jaki jest dokładnie model centralki alarmowej Challenger, gdyż różne modele miały różne procedury programowania pilotów. Często jednak...
Witam ostatnio przestał działać jeden z pilotów do samochodu -Challenger ACC Cliford. Wiem że istnieje jakaś kombinacja naciskania na przyciskach żeby go przywróć do pierwotnej funkcjonalności. Wymieniałem baterię, co najgorsze naciskając na pilota kontrolka po lewej stronie kierownicy przestaje mrygać ale nie działa centralny. Będę bardzo wdzięczny...
WItam. Potrzebuję pomocy. MIanowicie chciałbym zapytać czy jest możliwość zaprogramowania pilota do alarmu challenger st800P podczas gdy żaden pilot nie jest wprogramowany. Znam kod pin tego alarmu ten wprowadzany ukrytym włącznikiem tylko nie wiem jak wprowadzić ten alarm w tryb programowania pilotów. Ściągnąłem instrukcję programowania ale tam jest...
Tylko że ja właśnie się uparłem, że nie chcę mieć dodatkowego ciężaru przy kluczykach dlatego chcę wykorzystać fabrycznego pilota! Najprościej było by założyć SEO, ale najpierw chcę spróbować z tym CHALLENGEREM, tylko że nie wiem gdzie mu podłączyć sygnał z fabrycznego pilota.
Witam próbuje wejść tą sekwencją w tryb programowania (samochód toyota corolla e12 1.4 benzyna kombi 2003) drzwi otwarte 2 x wlozyc kluczyk i wyciagnac 2x drzwi zakmnac i otworzyc 1x kluczyk wlozyc i wyciagnac 2x drzwi zamknac i otworzyc wlozyc kluczyk zamknac drzwi i 1 lub 2 razy z on na lock i spowrotem jednak nic nie działa zamek nie potwierdza że...
Prawdopodobnie jest to Challenger St 800 Pilot czarny prostokątny z trzema przyciskami i diodą czerwoną prostokątną . Dzisiaj pomimo że samochód stał całą noc na zewnątrz (alarm nie uzbrojony) to teraz od rana jest wszystko ok alarm jest załączony. Sam nie wiem co o tym sądzić?
znalazłem skrzyneczkę alarmu , ale kurcze nie ma zworek do przełączenia :) ma ktoś pomysł jak wyłączyć funkcje anty napadu i zamykania drzwi po zapłonie ? ewentualnie odłączenie całego alarmu tylko zostawienie centralnego zamka z pilota;)
jest ok dzieki
Jeśli dobrze widzę, to jest ST800 (prostokątna dioda w pilocie). Instrukcja jest w spisie alarmów do pobrania.
Jeżeli masz oryginalne pełne wiązki do drzwi, to możesz zamontować oryginalne podzespoły. Innym wyjściem jest montaż dedykowanych siłowników (z odpowiednimi "blachami") do Twojej wersji Fiesty. Challengera możesz połączyć zarówno z oryginalną instalacją centralnego zamka jak i z dokładaną uniwersalną. Będziesz mógł jednym pilotem uzbrajać alarm i zamykać...
Witam. Posiadam Toyotę Corollę, od kilku dni występuje w niej następujący problem z zamkiem centralnym. Mianowicie nie można go zamknąć i otworzyć za pomocą pilota, natomiast czynności te można bez problemu wykonać przy pomocą kluczyka. Dioda sygnalizująca stan alarmu w trakcie wciskania przycisków na pilocie zapala się. Toyota jest z 2002 roku i alarmem...
Witam, Ostatnio miałem problemy z dziwnym zachowaniem alarmu- okazało się, że problem tkwił w rozładowanej baterii w pilocie. Wymieniłem baterię lecz się po tygodniu ponownie pojawił- okazało się że bateria zamiast 12 V po ponad tygodniu ma już tylko nieco ponad 3V. Znowu wymieniłem baterię i znowu problem się pojawił- po niecałym tygodniu bateria ma...
ma ktoś może schemat pilota do tego alarmu?
No i padł mi zamek centralny. Nie mam zamka w drzwiach bo jakiś kretyn (poprzedni właściciel) wymontował, zatem jak mi nie chce otworzyć dzwi, to wchodze przez bagażnik i manualnie sobie otwieram :D Jak to jeszcze można było znieść, bo problem był sporadyczny (próbowałem wymienić siłownik, który wyglądał na zużyty), tak dzisiaj mam problem taki, że...
Jesteś tego tak pewny? a może Challenger ST800-T ST800-T lamerze ma 3-przyciskowe piloty i to jest bardzo archiwalny produkt. a może Challenger NT to była bezpilotówka pod fabryczne piloty z opcją dodatkowego pilota Silver, który też jest 3-przyciskowy, więc raczej chyba nie? a może - Challenger Ford Focus? nie ma takiego alarmu. To co tam podpatrzyłeś...
mam ten sam problem. mam centralke firmy clifford ktora przestala reagowac na piloty. prawdopodobnie to concept60 albo challenger(jakis). ulotki takich alarmow dostalem przy zakupie samochodu. na pilotach jest 4+1 przyciski (jeden duzy i 3 male i dodatkowo z boku jeden). kolo bezpiecznikow niema zadnego przelacznika. w serwisie krzykneli mi za naprawe...
o Challengera NT3 pytaj AAC Clifford w Warszawie(ul.Łodygowa)
Witam, w mojej borze ostatnio zacząłem mieć problem z centralnym zamkiem z pilota i autoalarmem. Po zamknięciu (pilotem) mialem problem z otworzeniem, nawt kluczem bo zaczeły mrugać awaryjne i nie mogłem odpalić auta. Pomogło zdjęcie klemy na jakiś czas. Zapasowy pilot działa poprawnie ale nie mogę go mieć przy kluczach bo jest mocno wyeksploatowany....
Witam Poszukuję taniego autoalarmu do samochodu vw bora z możliwością sterowania zamkiem centralnym bez uaktywniana alarmu oraz funkcją safe lock.Moje auto ma centralny zamek lecz nie ma fabrycznego sterowania pilotem dotychczas był zainstalowany alarm challenger st800pc który posiadał w pilocie przycisk którym mogłem zamykać i otwierać drzwi bez włączenia...
Witam serdecznie. Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Almery 1,4 sedan z 1999 z Japonii. Poprzedni właściciel uprzedził mnie, że od ostatniej zimy nie działa centralny zamek. Korzystając z ładnej pogody postanowiłem w końcu sprawdzić gdzie leży przyczyna. Moja Aldona ma fabrycznie zainstalowany alarm CHALLENGER ST800. Pilot po wciśnięciu...
sprawdzałem, przewody wyglądają dobrze, siłownik chyba jest sprawny bo po włączeniu zapłonu sterowanie przyciskiem z deski rozdzielczej działa prawidłowo - wszystkie drzwi zamykają się i otwierają - po wyłączeniu zapłonu również działa prawidłowo. Nie chce otwierać drzwi po zamknięciu pilotem alarmu. Co poradzicie?
Witam wszystkich . Czy istnieje możliwość zaprogramowania pilota typu scyzoryk do autoalarmu Challenger st-800 alarm był fabrycznie założony w salonie VW pilot jest 4 przyciskowy chciał bym mieć pilot typu scyzoryk :) Odczytałem numer procesora pilota to HCS 200 ,
W tym samochodzie nie ma fabrycznego immo, system NATS został wprowadzony później. Montowane były amerykańskie alarmy Challenger ST8000 z napisem na pilocie "made for Nissan". Jego centralka sterowała zewnętrznym przekaźnikiem. Przewód sterujący pomarańczowy, ostatni w złączu krawędziowym. Dla pewności zrób zdjęcie pilota i centrali.
wiem, że jest funkcja autouzbrajania i ze stoperem w ręku to załączenie alarmu nastepuje po 30 sekundach dokładanej krańcówki nie widzę, a ten czujnik wstrząsowy to mam na rzepie w takim schowku bez drzwiczek pod kolumną kierownicy mogę rozebrać zamek , ale wątpię czy bagaznik w ogóle jest podłączony skoro otwieram bagaznik z kluczyka i alarm się załącza...
ja przed dopisaniem pilotów mialem tylko ten anty napad który chciał bym odzyskać, więc tylko i wyłącznie programator?
Witam Poszukuje: - instrukcji alarmu Challenger 8000 - podłączenia centralnego zamka do alarmu Challenger 8000 - oraz sposobu programowania nowego pilota Jedyne co znalazłem to rysunek z napisami po rosyjsku, Niestety słaba znajomość tego języka nie pozwala mi na odszyfrowania obrazka. http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... Bardzo dziękuję...
Dzięki za pomoc. Z pewnością jest to alternator bo jak się zapaliła ostatnim razem kontrolka od ładowania, zgasiłem samochód i już nie odpalił bo brakło całkiem prądu. Teraz mam kolejny problem bo uzbroił mi się alarm (dodatkowy) a pilot nie działa. Nie używam tego alarmu bo wystarczy mi że zamknę samochód pilotem w kluczyku na podwójne ryglowanie....
Znalazłem schemat Challenger Nt Toyota Corolla, ale nie wynika z niego jak doprogramować pilot do alarmu
Wystarczy kolego, że zmienisz baterię na nową. To co się dzieje z alarmem, to po prostu sygnalizacja słabej baterii w pilocie.
Mnie droga w stronę światełka kojarzy się ze np. ze śmiercią, w tym przypadku "śmiercią" pilota. Przykro mi że nie każdy zrozumiał metaforę.
nie no pilot jest ;) ale od początku wiedziałem ze bedzie zabawa z tym cudem. znalazłem juz ekran testowy na początku zachodził na TVP2 ale ustawiłem to jakoś. tylko nie wiem jak ustawić kanały itp i nie wiem czy ten sprzet bedzie kompatybilny z anteną Wstawie jeszcze zdjęcie pilota tylko kolega pozyczył odemnie cyfrówke.
mam auto z alarmem na pilocie ktorego pisze Challenger, sciagajac instrukcje do wszystkich modeli tego alarmu doszedlem do wniosku ze to model ST800 PC poniewaz moje piloty pasuja wygladame do tych opisanych w tym modelu a teraz przejde do mojego problemu, alarm zamonotowany w Mazdzie 6 diesel z 2003r. na poczatku serwis montujac alarm odlaczyl funkcje...
szukam schematu montażu i opisu alrmu, ale nie instrukcji obsługi, tę juz sciągnałem ze strony Clifforda, ale tam prawie nic nie ma, oprócz opisu działania przycisków pilota. Przepatrzyłem juz to forum i znalazłem ale tylko model Challenger NT, a to jest juz zupełnie co innego.
To na pewno Cliffort lub Challenger takie montowano w Toyotach. Spróbuj tu: http://www.clifford.com.pl/serwis/serwis...
Centralny zamek "dokładany" czy "fabryczny"? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone? Jest zasilanie i masa na module (sterowniku) centralnego zamka? przestał reagować (nie zamyka i nie otwiera), autoalarm normalnie da się uzbroić z pilota ale otwieranie już działa Możesz to napisać jeszcze raz?
Witam Kupiłem niedawno Toyotę Avensis z 1998 r. z wmontowanym w serwisie Toyoty alarmem Challenger ST-800 3ps (pilot z prostokątną diodą i trzema przyciskami oznaczonymi I, II i III). Pilot uzbraja i rozbraja alarm oraz zamki, ale na różne sposoby i emituje różna ilośc sygnałów przy rozbrajaniu - nie wiem, od czego to zależy i co oznacza. Do tego niezupełnie...
Witam, Od roku posiadam Toyotę Corolla verso 2004, 2.0 d4d, która ma zamontowane zabezpieczenie challenger nt811 z pilotem silver, zgodnie z gwarancja, a w praktyce mały przycisk pod kierownica wymagający pin code, inaczej nie zastartuje silnika. Musiałem oddać do regeneracji rozrusznik, po naprawie nie działa pin code. Zrobiony jest obecnie mostek...
Po pierwsze uruchom choć jeden zamek "na kluczyk" aby zawsze szło sie dostać/otworzyć/zamknąć auto. Będzie taniej niż usługa ślusarza/włamywacza . :) Po drugie alarm w ogóle nie reaguje na pilot czy reaguje ale nie steruje zamkiem??
z tym trybem serwisowym to też tak przypuszczałem. Przewody od syreny idą lewą stroną więc domyślam się że centralka gdzieś tam może być. Nie chciałbym za dużo autka demontować. Dzięki za pomoc. Jak odszukam centralkę to napiszę jaki to typ, dalej to juz ze strony clifforda sobie instrukcję ściągnę. pozdrawiam edit: z trybu serwisowego wyszedłem za...
a ja również na avitala , piloty z nich sypały się na potęgę , chociaż to wszystko jedna firma avital,clifford i challenger - AAC.
Seo jest spoko, montuję od dawna i nigdy mnie nie zawiódł. Jest jeszcze Proxima, Tytan, Challenger, Predator... Są jeszcze takie wynalazki jak Frodo, Egeus, TX320 ale to już niższa klasa.
Rodzice mają toyotke i alarm Challenger,pilot 3-kanałowy,kupiłem centralny zamek i założyliśmy z ojcem sami,bo w salonie wołali 1200PLN,mechanik 400PLN, bo trzeba było zdejmować drzwi ponieważ autko nie miało żadnych śladów inastalacji tzn. dziur pod kable w drzwiach,pochylone wzmocniwenia drzwi i bardzo mało miejsca na siłowniki,ale daliśmy radę w...
Kolego badboy84, proponuję dobrze się przyjrzeć, ty masz ST800, a schemat masz do...? Pilota można dokupić i samemu doprogramować "z palca" wg. instrukcji z tego forum. Importer: www.clifford.com.pl
Mam problem z alarmem montowanym w ASO w Toyotach Avensis T27 (rocznik od 2009). Nie wiem dokładnie, co to za model, znalazłem tylko w książce serwisowej nazwę Challenger. Alarm dotąd działał normalnie, czyli aby odpalić samochód, trzeba było wpisać kod PIN przyciskiem z niebieską diodą. Można też było włączyć tryb serwisowy, wpisując kod, przytrzymując...
challenger pilot pilot toyota challenger alarm challenger pilot
światło dyskotekowe sprawność grzejnika nagrzewnica power
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Kamera Sony CCD-TR75E nie działa mimo naładowanej baterii Metaliczne stukanie w Toyota Corolla E12 2.0 D4D 2005 - przyczyny i diagnostyka