No super, 5, 6 ,7,8 kupić? super rada. Niepotrzebnie pisałeś. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.
po wymianie kondensatorów elektrolitycznych ma zwarcie i nie załącza się Był jakiś konkretny cel tej wymiany? Co może być przyczyną i od czego zacząć poszukiwanie winowajcy? Od po wymianie kondensatorów elektrolitycznych ma zwarcie i nie załącza się
Dokładnie tak jak na rysunku, zestyk otwarty, dopiero po podaniu sygnału z pilota zrobi zwarcie.. Pozdrawiam
Witam, UP/DOWN nie służą do sterowania napędem, proszę uruchomić napęd pilotem lub zewrzeć na chwile zaciski PB oraz GND. Pozdrawiam.
Najszybciej to zakupić drugi i go przypisać do samochodu.
W zależnościod modelu w tryb serwisowy można wejść na dwa sposoby: 1) wystarczy zewrzeć n.13 i 22 w pilocie 2) zewrzeć n.13 i 22, oraz wdość szybkim tempie naciskać kolejno niebieski, żółty, zielony, czerwony klawisz na pilocie. Zwarcie i naciskanie trzeba zrobić jednym ciągiem, dość szybko, prawdopodobnie robisz to zbyt wolno.
Witam jeśli jest pilot oryginalny to można wejść w tryb,należy go rozkręcić[ten pilot] następnie zewrzeć przycisk serwisowy w dolnym rzędzie.
Zapewne jakiś micro_procesor. Przypuszczam, że jego wymiana bez zaprogramowania odpowiednim wsadem, nie rozwiąże Twojego problemu. Skontaktuj się z producentem tego pilota, może udzieli Ci jakiś informacji. P.s. Sprawdź jaki układ zastosowano w gniazdkach. O ile SC2272, to w pilocie: SC2262. EDIT: Jest na nim zwarcie. Jak to stwierdziłeś? Pomiędzy,...
Raczej nie próbuj tego zrobić jak kolega ci narysował, bo możesz spalić centralkę. Open-A zwiera się do minusa. Można podłączyć kilka radioodbiorników. Zasada zawsze ta sama. Odbiornik po odebraniu sygnału z pilota ma zewrzeć na chwilę minus i Open-A Wypowiedź do której odnosi się kolega została ze względu na szkodliwość usunięta. mod suworow
Dla różnych pilotów trzeba zewrzeć piny: - GMS3040 pin4-17 - GMS30150 pin4-17 - M3004LAB1 pin2-18 - SAA3004P pin2-18 - KS5190043 pin18 z anodą D6 - OHSZ015D pin18 z anodą D6 Tak długo zwierać, aż pojawi się PASS CLEAR
Jeśli już Ferguson to tylko T40 ma obsługę HDMI-CEC i pilot z możliwością programowania przycisków. Wtedy jednym pilotem włączasz tuner i telewizor. Identycznie obie opcje ma tuner Signal T2 box. To bardzo wygodnie, używa się tylko jednego pilota.
https://allegro.pl/oferta/dekoder-tuner-...
Kod stały. Programuje się tylko pierwszy nadajnik a pozostałe uczy się od zaprogramowanego pilota za pomocą połączenia 3-przewodowego z kolejnymi pilotami. Należy zmienić kod w jednym z pilotów poprzez zwarcie dolnego złącza ze środkowym i naciśnięcie przycisku pilota a następnie wczytać pilota ze zmienionym kodem do automatu (nowy kod wykasuje stary)....
Jedynie co możesz zrobić żeby zbytnio tego nie komplikować to linie na jakiej masz ten czujnik do blokowania ustawić jako zwykłą natychmiastową a opóźnienie (blokowanie na interesujący Cię czas) robisz radiolinią programując ją na czas monostabilny np. 60sek. Samą radiolinie wpinasz pod zaciski czujnika bezpośrednio do zacisków alarm tak żeby radiolinia...
Oczywiście, że kształt cewki ma wpływ na zasięg. Alarmy cyklop mają dosyć dobry zasięg. Ja w przyszłym tygodniu będę miał taki alarm to, gdy jeszcze Cię to interesuje mogę zobić foto cewki i przesłać Ci.
w pilocie zewrzeć nóżkę 13 z 22, jak nie wejdzie to po zwarciu na chwilę jeszcze sekwencja: [czerw.] , [ziel.] , [żółty] , [nieb.] z pilota pozdrawiam
Odłącz antenę i sprawdź czy dekoder się wyłącza. Jaką posiadasz antenę? ze wzmacniaczem, czy z symetryzatorem? Może na wejściu antenowym tunera występuje napięcie i w przypadku anteny z symetryzatorem ona powoduje zwarcie tego napięcia.
Czy po uruchomieniu programowania czasów F-em da się pilotem (lub zwarciem OPEN A z minusem) zaznaczać punkty zwolnień/krańców ruchu? ???
wyjmij baterie z pilota może ma zwarcie po upadku i wysyła jakiś sygnał,a później ponowny reset.
oj może po prostu jakieś zwarcie na obwodzie... wyczyść pilota i przejedź się lupą po ścieżkach.. pozdrawiam
Otrzymałem podsumowanie problemu od autora tematu: Ale mam dobra wiadomosc dla wszystkich, ktorzy maja podobny do mojego, problem. Problemu pozbylem sie poprzez wyczyszczenie pilota! Pilot otworzylem i..... To co zobaczylem wewnatrz mozna opisac slowami, ale tego nie zrobie. Jednawk wewnatrz pilota panowalo zwarcie walczace z izolacja, a to za sprawa...
Sprawa znana z Thomsonów z klawiaturą foliową, ale ostatnio trafiały mi się i mikrowyłączniki. W ostateczności, doraźnie wylutowywałem styki pozostawiałem klijenta z samym pilotem. Zwarcie mikro wyłącznika nic nie daje, on już jest zwarty, przynajmniej dla procesora.
Witam. Switch sprawdzony. Robił zwarcie na pilocie na opcji Tuner. co jakis czas, nie zawsze. Usterka zlikwidowana. Wszystko ok. Dziekuje Wam za pomoc. Temat zamknięty. Pozdrawiam.
witam mam problem zlozylem kiedys przedwzmacniacz cyfrowy: http://www.nikomp.com.pl/opisy/ZEWJ0/ZEW... chodzil pieknie ale mam ten czujnik do pilota umieszczony na przewodach i zwarly mi sie niechcaco dwie nozki poleciala mala iskierka i od tej chwili przedwzmacniacz nie reaguje na pilot co sie moglo spalic???? z gory dziekuje (ten czujnik wymienilem...
To są termistory w obwodzie łuku pilotującego, eksplodują jeżeli nadmiernie korzystasz z pilota lub jeśli masz zwarty "palnik".
Temat wcześniej post 1 jest instrukcja i rozpiska złącz - silnik nie ma reagować na przycisk - to guzik dopisywania pilotów. Zewrzyj 8 z 11 (p.p i com) to wtedy wyjdzie czy działa czy nie. Opis dopisywania pilotów i kiedy pójdzie - też tam jest.
Po rozkręceniu centrali w srodku jest 5 zworek któraś skrajna będzie rozwarta należy ją zewrzeć i nacisnąc jednego pilota ,potem drugiego, potem zewrzeć jeden trasponder i potem drugi.Rozewrzeć zworke i powinno działać.
Możesz podłożyć jakies trafo 18V AC i ok 30-50W mocy - jak i to zacznie sie grzać - masz jakieś masywne zwarcie na płycie jeszcze przed bezpiecznikami. Jesli zadziała - może byc wadliwe oryginalne trafo. Ale udowodnić cos takiego w serwisie - to wyższa szkoła dyplomacji..... A, tak jak pisał przedmówca - zrób jakieś wyraźne fotki centrali bez obudowy.
Mam na warsztacie taki właśnie dm500 i tuner nie reaguje wcale na pilota ,gdzie można szukać usterki ?Wykluczyć można ,soft,pilot oraz przedni panel, .Dodatko wydaje sie jakby było zwarcie na całej lini 3,3V ponieważ miernik piszczy (na zwarciu) ,a na wyświetlaczu około 0024 ,czy to normalne?Tuner działa ,sterowanie tylko wirtualnym pilotem,prosze o...
posiadam bellwooda 301 ,strasznie oporny był na pilota okazało się że odbiornik podczerwieni nie siedział tak jak trzeba w okienku , chcąc naprowadzić go na okienko bez rozbierania sprzętu zetknęły się w nim dwie nóżki i pilot wogóle przestał działać .Rozłączenie nóżek nie pomogło.Powie mi ktoś co mogłem spalić i jak mam to teraz naprawić ? gostek25(at)buziaczek.pl
Witam. Mam tuner sat ferguson. Od jakiegoś czasu mam ciemny obraz ;/ tak jakby za jakimś filtrem ;/ czy to moglo spowodować zwarcie się kabla antenowego podłączonego do tunera?? Jak miałem zwarty kabel to satelita mi się wyłączała, coś bzyczało w tunerze, niereagowała na pilota;/ Proszę o pomoc :)
Witam W pilocie opartym na SAA3010 zewrzeć na ok 5s nogę 1 i 11 tego układu.
po jakiś 30min trzeba powtórzyć operacje. Sprawdź testerem pilotów, czy po "30 minutach" pilot nadal "emituje" impulsy radiowe. po krótkiej pracy spada na niej napięcie (at)rafal35 , może mieć rację. Może w pilocie jest jakieś "zwarcie" i rozładowuje baterię po 30 minutach. Zmierz woltomierzem napięcie baterii po 1min i po 30min.
kupiłem nowego pilota, stary robił zwarcie i koszt naprawy=koszt nowego
Dziękuję bardzo. Zrobiłem już tak tylko ze nie pilotami lecz zwarciem open a. Niestety nie wiem dlaczego wszystkie piloty mam zaprogramowane a słychać tylko cykanie przekaźnika i brama się nie otwiera?
Oczywiście że można ubić proca-zwarcie zrobisz końcówką pomiarową i po frytkach. Ściągnij obudowę głowicy od strony druku i wtedy pomierz.
sprawdz przetwornice moze nie ma jakiegos zasilania np. procka i konwerter moze ma zwarcie. pozdro
zwarłem tak jak pisaliście wszystkie piny od 7 do 12. NIE WSZYSTKIE, pin 8 ma być nie podpięty pod 7 - to jest wejście zewnętrznego przycisku a skoro jest cały czas zwarty z 7 to tak jakbyś bez przerwy dusił pilota, trudno żeby bama zdziałała między pinami 7-13 i 7-14 pojawiło się 16V. Przede wszystkim 24-28V zmiennego powinno się pojawić między 13...
sprawdź czy kwarc oscyluje
A może pilot w pobliżu i ma zwarcie(odłącz też czujkę)
Jest opcja wymiany styku w gumce są specjalne kity do pilotów spróbuj zewrzeć inna gumką
centralka nie reaguje na sterowanie z pilota . Wymuszono zwarcie zacisków 1 i 2 XB01(pinceta) , brak reakcji . Centralka sterowana z przycisków + i - pracuje bezbłędnie . XB10 zwarte na stałe przy pomocy wtyczki R J .
https://obrazki.elektroda.pl/5414760100_... Złączyłem spaloną ścieżkę i brama działa. Po złożeniu nie działa uruchamianie z pilota tylko zwarcie pinów od zamykania. Mam tam podłączony chiński włącznik po wifi. Na dzisiaj wystarczy. Sprawdzę / jeszcze raz rozłożę jutro, może wypięło się coś przy składaniu. Dzięki
Ja bym najpierw zajrzał do pilota czy nie ma zwarcia w opornikach wychyłowych w manetkach. Jedno tam zwarcie i wiele problemów. Zastanawia mnie też to że jak nie masz załączonego pilota to już wtedy samochodzik zaczyna Ci skręcać? Coś nie tak chyba z kalibracją? Od strony lutów przemyj acetonem i wacikiem. W samochodziku.
nie próbowałem nie mam żadnego smart pilota nie chce wydawać kasy na smart piloty Chodziło mi o darmowe aplikacje typu Remote... Jak podłączysz do sieci, to aplikację typu Netflix, CDA też nie widzą urządzenia? Próbowałeś coś z tym resetem?
A klawiatura lokalna - działa? Miałem ten model na stole kilka dni temu. W "moim" też "Brak reakcji na pilota" - zwarty kondensator SMD (rzędu 1 do 10u...) na płytce IR w obwodzie zasilania 3,3V odbiornika IR. Oczywiście chciałem "zgarć" SPI 25L1606E M2I-12G ale była "zabetonowana" jakimś czarnym szerlakiem. http://obrazki.elektroda.pl/6570674600_1...
Witam Wejście przez zwarcie pin 15 i 23 saa1250 w pilocie, zmiana nr opcji - kolejne zwarcie, zmiana wartości - przyciski numeryczne, pamięć - MEM, wyjście stby. Załączam rysunek opcji.
A może pilot robi zwarcie?(schowaj pilota)
Odbiornik odpowiedni do pilota? Bez pilota rusza po zwarciu odpowiednich zacisków?
Witam Po wnikliwej i dogłębnej analizie schematu od BCT1530 (dostępny na elektrodzie) doszedłem do wniosku że zasilanie LNB można włączyć pilotem. Klient twierdził że działało i przestało, jak nie samo. Pozdrawiam - zamykam temat
Obejrzyj dokładnie pilota,może zwarłeś za wiele cyną.
Już się poprawiam! Zamieszczam płytkę pilota bez zwartej ścieżki...
Przez moduł telegazety idą rozkazy z pilota, musisz zewrzeć odpowiednie przewody, które szły do modułu telegazety.
Normalnie, jak w każdym Beko 12.4 - RC5 "kontrast -" lub oryginalny pilot - zewrzeć pin 10 i 17 scalaka /albo 15 i 17, nie pamiętam dokładnie/. Zmiany kolorowymi. Plus oczywiście wymiana SAW. Tyle tylko, że masz tam pewno NN5099 a on obsługuje tylko I i BG. Trzeba by podmienić na NN5198. Nie ma takiej opcji, aby Rymi nie chodziła w tym układzie. Przyjrzyj...
Czy odbiornik IR też jest odłączony? bo może pilot ma zwarty przycisk, najlepiej wyjąć baterie z pilota.
Aby sprawdzić czy pilot sam nie działa (wciśnięty guzik) skieruj pilota diodą nadawczą w obiektyw włączonego aparatu telefonu, jeśli będzie widać światełko fioletowego koloru bez naciskania żadnego z przycisków to oznaką ze pilot ma zwarcie na którymś z przycisków, jeśli jest ciemna to jest ok. To najprostrze i szybkie sprawdzenie urządzeń ze sterowaniem...
Może być zwarcie gdzieś. Jak otwierałeś klapę bagażnika to sprawdziłbym na początek tamte styki. U mnie w A3 była sytuacja, że klapa nie otwierała się z przycisków. Jedynie otwierała się z pilota. Miałem zwarcie na lewym otwieraniu klapy i dopiero po jego odłączeniu cała reszta normalnie funkcjonowała.
Procesor to ST6385BB1 ! Jak masz oryginalny pilot to rozbierz i zewrzyj trzykrotnie pin 4 i 17 scalaka. Jak nie masz - to masz kłopot. Szukaj odpowiedniego pilota. Wpisz w wyszukiwarkę Profilo 4037 /lub 5055/ i poczytaj. Było. Popraw tytuł tematu - piękne słowo "wywala"! Forum to nie budka z piwem.
Witam. 9V bateria może wiele narobić. Wyjmij baterie skoro pilot nadal nadaje. Pokaż fote płytki pilota. Jeżeli siedzi tam układ scalony smd, to pod nim mógł się przy czyszczeniu nagromadzić "syf", robi zwarcie i pilot wariuje.
Być może jakaś usterka pilota powodująca zwarcie baterii co powoduje jej szybkie rozładowywanie się... proponuję sprawdzić czy nie jest ona zwarta. Pozdrawiam
Witam. Problem ze zdalnie sterowanym autkiem synka polega na tym, że... - sygnał z pilota jest (bateria 9v) - autko nie reaguje na komendy pilota lecz gdy zrobi się zwarcie na ułamek sekundy odłączając przełącznikiem lub kabelek obojętnie który od akumulatorka w autku i zetknie ponownie trzymając którykolwiek klawisz na pilocie autko zaczyna działać....
W pilocie trzeba zewrzec nozki 13 i 22. Ale przy okazji wymien eeprom bo ta sytuacja napewno do Ciebie wroci.
Dla tych co chcą usłyszeć dalsze losy: Tuner oparty w znacznej części o chipy Texasa Chip o który pytałem na 90% zdejmuje 5V z USB w standby. Opisywane uszkodzenie to skutek a nie przyczyna. Przyczyną jest zwarcie w jednej sekcji potrójnej przetwornicy buck dającej napięcie systemowe 5V 3.3V i 1.2V Na szynę +5V poszło bezpośrednio 12V i wszystko co...
Musi być org. pilot lub MAK kod 1213 Zeby zapisać w pamięc programy na pilocie z zewrzyj 1 z 11 w SAA3010
Cześć, Dzięki za podpowiedź. Po zwarciu styków SBS i COM na sterowniku bramy brama rusza - otwiera się i zamyka . Naciśnięcie przycisku na pilocie nie powoduje zwarcia na stykach radioodbiornika , zachowuje się tak jakby pilot nie był zaprogramowany pomimo wielokrotnych prób wprogramowania pilota oraz resetu centralki . Chwilowe zwarcie styków SBS i...
Temat do zamknięcia. Pilot dodany. Należało zewrzeć nogi 1 i 2 procesora a następnie go wprowadzić.
głowy sobie uciąć nie dam że to zadziała. rozbierz pilot i zewrzyj styki czymś metalowym,tylko delikatnie żeby nie uszkodzić.Ten pilot ci po naprawie blacharskiej przestał działać? Masz drugi kluczyk?
Najprawdopodobniej padł microswitch w pilocie.Jeśli zamyka a nie otwiera to pilot musi chodzić.Rozbierz pilota i zewrzyj nóżki switcha na krótko.Jak otworzy to on padł.
Możesz zastosować przekaźnik z cewką na 230VAC. Styki przekaźnika mogą sterować pilotem oryginalnym - wymagane lutowanie, no i dosyć karkołomny montaż. Możesz też wykorzystać, pilota PD230 w wersji SMILO ze zwartym wejściem L z wybranym zarejestrowanym przyciskiem pilota PD230 w wersji SMILO. Pozdrawiam PROXIMILIAN
Coś kombinujesz, gdzie chcesz ukryć trupa / :) Jakiego trupa? Baterie sprawdzone wszystkie które się "popsuły" są puste. Czy możliwe jest uszkodzenie pilota powodujące mikro zwarcie? Jakie baterie polecacie? Pilot ma założoną nową baterie aktualnie działa, poprzednia rozładowała się po 6 dniach użytkowania.
A co myślicie o takim rozwiązaniu. Przycisk pilota zablokowany (zwarty),a przez wyłącznik dzwonkowy puszczasz zasilanie pilota.Teoretycznie powinno działać i bez komplikacji z przekaźnikami.Oczywiście to rozwiązanie będzie odpowiednie tylko dla jednego kanału pilota.
Wycisz mikrofon w regulacji głośności a pod głoś w regulacji nagrywania. Wycisz wejście liniowe. Jeśli przewody z końcówkami jack Różowy i Zielony różnią się długością to prawdopodobnie naruszyłeś wewnętrzną strukturę przewodów w tym przypadku masę od mikrofonu możesz zrobić obejście ale to już musiał być rozłupać pilota i zewrzeć masę od słuchawek...
TO jest bardzo prosty algorytm. Nie lubię bascoma więc piszę w C :P Generalnie robisz tak, że jeżeli naciśniesz jakiś switch to program przechodzi do trybu uczenia i czeka na kod RC5. Jak już go odbierze to przypisuje go go do jakiejś zmiennej np w pamięci. Ot cała filozofia.
Walczylem dokladnie z tym samym błędem wadliwy okazał się przewód zasilajacy pilota plus miał zwarcie i sterownik wyłącza pilota od sterowania poduszkami
To zobacz jak przycisk jest załączany w pilocie, przez zwarcie do masy/do plusa i sch #9 lub ten HFS2-A214DN. ESP8266 musi wyzwolić ten impuls (1s) na GPIO jeżeli stan jest typu on/off to trzeba dodać timer np. NE555
Czy ktoś ma możliwość sprawdzenia na których nóżkach przycisku w tym pilocie powinno być zwarcie?
właśnie siedziałem prawie godzine i tyle co znalazłem to wzmianka na temat zwarcia trzech zworek razem.ok tyle to bym ipotrafił zrobić ale nie mam do niego instrukcji a i ta wzmianka co znalazłem nie dotyczy akurat tego modelu. jeżeli znalazłeś coś podobnego to pomóż człowieku a nie odsyłaj do wyszukiwarki bo tam szukałem i dalej nie wiem co mam zrobić
Spróbuj tak. Rozkręć centralkę. Odszukaj przy procesorze cztery piny. Zewrzyj te skrajne na 6 sek. Skasujesz wszystkie piloty. Następnie zewrzyj na ok. 0.5 sek i wprogramuj tego, który Tobie został.
Zeby wejść w tryb nalezy rozebrac pilot i tam na samym dole patrząc na pilot od strony druku zewrzeć drugi bądz pierwszy punkt od lewej strony.On wyzwoli tryb serwisowy. Potem za pomocą kolorowych przycisków (czerwony wyzwala dalszy tryb-opcjie i geometrie. Przycisk zielony wychodzi z trybu i go zapisuje)
wielkie dzieki za odpowiedzi na ten post wszystkim odbiornik działa poprawnie wejscie w tryb serwisowy jest przez nacisniecie przycisku (dolny lewym rogu pilota) przy zwartym punkcie pomiarowym W501.
Najprawdopodobnie wystąpiło zwarcie. Po twoim opisie podejżewam że coś z wej. czujnika. A po zatym czy niewiesz że się nic nie podłańcza do włączonego komputera chyba że do złącza USB
To chassis L6.1 i do menu serwisowego potrzebny jest pilot serwisowy a bez pilota poprzez zwarcie S1 i S2 przy procesorze. Nie znajdziesz tam raczej NTSC.
Witam. Na forum 'master tv' była taka porada: откроl... пульт и замкнl... 10 с 17 ноги (otwórz pilota i zewrzyj 10 z 17 nóżką). Pozdrawiam.
W ZALEŻNOŚCI OD PROCKA;ZWARCIE PIN NA PŁYTCE PILOTA LUB ZWARCIE PIN +SEKWENCJA NIEB,ŻÓŁ,ZIEL,CZERW(KOLOROWE TXT{LUB ODWROTNIE CZ,ZIEL,ŻÓŁ,NIEB})
SAA1293 + MDA2062 ? Jeśli tak to zasilanie sprawdź dokładnie, klawiaturę lokalną, luty na procku i pamięci.... Pozdrawiam Ps. W tryb wchodzi się pilotem przez zwarcie czegoś na SAA1250 więc może odłącz na chwile odbiornik podczerwieni...
szukaj ukrytego przycisku serwisowego w pilocie lub zewrzyj na chwilke n.4 z n.11 układu w pilocie,to wywoła tryb serwis a pózniej juz przycisk "OK" i kolejne podstrony;)zapamietanie i wyjście naciśnij"PP"
po objawach sądze iż uszk. może być albo głowica lub procesor wejśćie w serwis są dwa przez zwarte styki w piloci i zewrzeć styki potem przycisnąć kolory po txt pokolej
witam . W okolicy tych tranzystorów jest opornik 100 kilo wymień go on może być powodem nie włączania się telewizora z pilota. pozdrawiam maniek475
Sprawdź status diod LED. Czy prawidłowo wskazują w odniesieniu do stanu wejść. Jeżeli status diod LED jest prawidłowy i wysterowujesz centralę z pilota lub przez zwarcie GND - Open A,B. Czy status "00" na wyświetlaczu zmienia stan na "05"? Jeżeli tak, to czeka Ciebie zabawa w elektronika.
W vagu w blokach po naciśnięciu przycisku widzi go ? Jak kodujesz vagiem?
jeżli nie ma ukrytego przycisku to należy dorobić sobie takowy i połączyć z n4 i n11 procesora w pilocie. chwilowe zwarcie tych wyprowadzeń otwiera tryb a OK pozwala na wybór pod menu serwisowych natomiast wyjście to PP
A kasowałeś pamięć pilotów? Reset centrali ich nie usuwa. Jedyne F5 jakie kojarzę z tym automatem to funkcja przypisania do przycisku pilota "włączenia oświetlenia". Może masz zwarcie w pilocie?
Spróbuj zewrzeć tą zworke na dłuższą chwilę aż mrugnie dioda. Potem rozewrzyj i z tego co pamietam wykodujesz wszystkie piloty. Potem zewrzyj nacisnij jednego pilota, potem drugiego i rozewrzyj zwore.Powinno działać. Jak nie to pisz bedziemy radzić.
Ja znalazłem tylko tryb do CX-6839 i sądziłem, że podejdzie do Twojego modelu. Ponieważ nie masz innych podpowiedzi radzę spóbować. Instrukcja przewiduje zastosowanie pilota serwisowego a jeżeli sie go nie posiada, zastosowanie przeróbki w pilocie orginalnym (zwarcie diody DT14).
Model jak w tytule, proc ZC82729B CURTIS0001. Czy jest możliwość wejścia w tryb serwisowy poprzez inna metodę niż przy pomocy org. pilota - " w pilocie zewrzeć nóżkę 13 z 22, jak nie wejdzie to po zwarciu na chwilę jeszcze sekwencja: [czerw.] , [ziel.] , [żółty] , [nieb.] z pilota ". Niestety nie posiadam org. mam tylko ten "mały oryginał", a może przez...
Witam,wydaje mi się,że należy rozebrać oryginalny pilot i zewrzeć przycisk,który jest po lewej stronie i wówczas pojawi się napis red gain 32,następnie należy nacisnąć menu ,wyjscie to nacisnąć zielony przycisk.
Witam: przyczyną braku wizji, foni i reakcji na pilota była zwarta dioda zenera ZD404 12V 1W i przerwa na oporniku R405 8,2Ω 3W po wymianie tych części telewizor pracuje poprawnie Z podziękowaniami dla kolegi gart62 za zainteresowanie tematem Z pozdrowieniami
Dla pewności czy płytka pilota jest dobra Włóż ją tylko do tylnej obudowy pilota, Włóż baterie i Spróbuj delikatnie płaskim śrubokrętem zewrzeć styki od klawisza "On/Off" jak pilot zadziała, to trzeba tylko wymienić gumkę. W pilotach do Panasoniców ten klawisz bardzo często się uszkadza. Powodzenia.
Witam, walnięty pilot (ew. zwarcie w układzie w pilocie) (łatwo sprawdzić czy będzie się to działa bez bateri w pilocie) albo problem z pamięcia/procesorem w TV. Trzeba go wyłączyć otworzyć, poszukać płytki z pamięcią, poszukać uszkodzeń, zimnych lutów, zwarć, etc. i pewnie do tego odkurzyc :) poszukaj czy jest do niego schemat na elektrodzie to będzie...
Witam oto moja "przygoda" Mam radiowy przedłużacz pilota za pomocą którego steruje tunerem SAT z innych pomieszczeń. Bawiłem się w innym pomieszczeniu pilotem oglądając TV . Gdy wróciłem do pomieszczenia gdzie stoi plasma okazało się że telewizor "zgłupiał" Na ekranie jakieś dziwne pasy nie reaguje na pilota. Po wyłączeniu z prądu i ponownym załączeniu...
pilot zwarcie tuner philips zwarcie zwarcie tuner głowica
kursor poruszanie lexmark czarny wydruk brother gruby papier
hulajnoga elektryczny manetka pasta lutownicza
Jak zresetować pralkę Privileg 7245 - instrukcje krok po kroku Pomiar rezystancji przystawki gitarowej przez kabel