https://obrazki.elektroda.pl/2872521200_... Witajcie moi drodzy. Najpierw pokażę tutaj wnętrze dość starego, budżetowego odtwarzacza DVD, a potem zaprezentuję jak można praktycznie wykorzystać odzyskane całkowicie za darmo komponenty ze środka. W temacie wystąpi też Arduino. Spróbuję uruchomić panel przycisków (dość dziwnie zorganizowany),...
Spróbuj jak napisał (at)xjaro zmienic w menu. Ja mam inny problem ,pilot został zalany i wyświetla same 4 44 444 4444 i tak w koło ,wiec go wyczyściłem w srodku płytke i gumke ,po włażeniu baterii jest ok do ok 30-60sek i znów to samo ,myślałem dalej że zwarcie na klawiszu ,ale jak odjąłem gumke dalej to samo ,płytka jest czysta więc prawdopodobnie...
Wymieniałem już 2 razy tuner Philipsa u dystrybutora Cyfry i padł mi 3. Za każdym razem uszkodzenie było to samo tzn. tuner się uruchamiał ale pokazywało się na ekranie brak programów. Z pilota nie dało się wejść do menu tunera, działały tylko klawisze numeryczne. Pilot był na pewno sprawny. Nie udało mi się dowiedzieć od Cyfry co padło i co mogło być...
Witam!! Mam problem z w/w monitorem. Posiada on w sobie tuner tv, miałem podłączona do niego antenę i podejrzewam ze zrobiło sie zwarcie na kablu (kabelki były skręcone :( ). Teraz gdy go podłączę do zasilania to odpala sie ostatnio oglądany kanał, pilot nie działa, przycisk on/off też nie reaguje za to działają przyciski od zmiany kanału i przyciski...
wygląda na to, że dochodzi tylko zasilanie 5V na 7 pinie.na 9 pinie 0V. W takim razie dziwne, że ten jeden kanał chociaż odbiera. Jakieś typowe przyczyny odcięcia tego zasilania?czy może to zwarcie wewnątrz tunera? Dodano po 14 [quote="lisek"]Może coś się przestawiło w pamiątce/lub wsad wejdz w serwis : chyba ( MENU, 9, 3, 0, 1.) ni stety nie wchodzi,...
No super, 5, 6 ,7,8 kupić? super rada. Niepotrzebnie pisałeś. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.
Dokładnie tak jak na rysunku, zestyk otwarty, dopiero po podaniu sygnału z pilota zrobi zwarcie.. Pozdrawiam
W zależnościod modelu w tryb serwisowy można wejść na dwa sposoby: 1) wystarczy zewrzeć n.13 i 22 w pilocie 2) zewrzeć n.13 i 22, oraz wdość szybkim tempie naciskać kolejno niebieski, żółty, zielony, czerwony klawisz na pilocie. Zwarcie i naciskanie trzeba zrobić jednym ciągiem, dość szybko, prawdopodobnie robisz to zbyt wolno.
Witam, UP/DOWN nie służą do sterowania napędem, proszę uruchomić napęd pilotem lub zewrzeć na chwile zaciski PB oraz GND. Pozdrawiam.
po wymianie kondensatorów elektrolitycznych ma zwarcie i nie załącza się Był jakiś konkretny cel tej wymiany? Co może być przyczyną i od czego zacząć poszukiwanie winowajcy? Od po wymianie kondensatorów elektrolitycznych ma zwarcie i nie załącza się
Witam jeśli jest pilot oryginalny to można wejść w tryb,należy go rozkręcić[ten pilot] następnie zewrzeć przycisk serwisowy w dolnym rzędzie.
Najszybciej to zakupić drugi i go przypisać do samochodu.
w pilocie zewrzeć nóżkę 13 z 22, jak nie wejdzie to po zwarciu na chwilę jeszcze sekwencja: [czerw.] , [ziel.] , [żółty] , [nieb.] z pilota pozdrawiam
Kod stały. Programuje się tylko pierwszy nadajnik a pozostałe uczy się od zaprogramowanego pilota za pomocą połączenia 3-przewodowego z kolejnymi pilotami. Należy zmienić kod w jednym z pilotów poprzez zwarcie dolnego złącza ze środkowym i naciśnięcie przycisku pilota a następnie wczytać pilota ze zmienionym kodem do automatu (nowy kod wykasuje stary)....
Witam, przeszukałem całą Elektrodę odnośnie usterek związanych ze sterowaniem pilotem tego wzmacniacza. Tylko w moim przypadku wygląda to trochę inaczej, a mianowicie, ręcznie wszystkie funkcje działają. Ale z pilota działa tylko tuner i jego funkcje. Sam wzmacniacz wogóle nie reaguje na pilota. Wyświetlacz wszystko dobrze wskazuje. Pewnie temat zostanie...
Witam Zepsułem kiedyś mechanicznie pilota. Urwalem takie prostopadłościenne coś co ma coś wspólnego z kwarcem chyba. Kupilem podobne tylko o innym kolorze i pilot nie dziala. Od czasu do czasu uda mi sie cos przelaczyc ale bardzo rzadko. Co mam zrobić?
wyjmij baterie z pilota może ma zwarcie po upadku i wysyła jakiś sygnał,a później ponowny reset.
Raczej nie próbuj tego zrobić jak kolega ci narysował, bo możesz spalić centralkę. Open-A zwiera się do minusa. Można podłączyć kilka radioodbiorników. Zasada zawsze ta sama. Odbiornik po odebraniu sygnału z pilota ma zewrzeć na chwilę minus i Open-A Wypowiedź do której odnosi się kolega została ze względu na szkodliwość usunięta. mod suworow
Dla różnych pilotów trzeba zewrzeć piny: - GMS3040 pin4-17 - GMS30150 pin4-17 - M3004LAB1 pin2-18 - SAA3004P pin2-18 - KS5190043 pin18 z anodą D6 - OHSZ015D pin18 z anodą D6 Tak długo zwierać, aż pojawi się PASS CLEAR
Zapewne jakiś micro_procesor. Przypuszczam, że jego wymiana bez zaprogramowania odpowiednim wsadem, nie rozwiąże Twojego problemu. Skontaktuj się z producentem tego pilota, może udzieli Ci jakiś informacji. P.s. Sprawdź jaki układ zastosowano w gniazdkach. O ile SC2272, to w pilocie: SC2262. EDIT: Jest na nim zwarcie. Jak to stwierdziłeś? Pomiędzy,...
Jedynie co możesz zrobić żeby zbytnio tego nie komplikować to linie na jakiej masz ten czujnik do blokowania ustawić jako zwykłą natychmiastową a opóźnienie (blokowanie na interesujący Cię czas) robisz radiolinią programując ją na czas monostabilny np. 60sek. Samą radiolinie wpinasz pod zaciski czujnika bezpośrednio do zacisków alarm tak żeby radiolinia...
Po rozkręceniu centrali w srodku jest 5 zworek któraś skrajna będzie rozwarta należy ją zewrzeć i nacisnąc jednego pilota ,potem drugiego, potem zewrzeć jeden trasponder i potem drugi.Rozewrzeć zworke i powinno działać.
To są termistory w obwodzie łuku pilotującego, eksplodują jeżeli nadmiernie korzystasz z pilota lub jeśli masz zwarty "palnik".
Temat wcześniej post 1 jest instrukcja i rozpiska złącz - silnik nie ma reagować na przycisk - to guzik dopisywania pilotów. Zewrzyj 8 z 11 (p.p i com) to wtedy wyjdzie czy działa czy nie. Opis dopisywania pilotów i kiedy pójdzie - też tam jest.
Sprawa znana z Thomsonów z klawiaturą foliową, ale ostatnio trafiały mi się i mikrowyłączniki. W ostateczności, doraźnie wylutowywałem styki pozostawiałem klijenta z samym pilotem. Zwarcie mikro wyłącznika nic nie daje, on już jest zwarty, przynajmniej dla procesora.
Witam W pilocie opartym na SAA3010 zewrzeć na ok 5s nogę 1 i 11 tego układu.
Czy po uruchomieniu programowania czasów F-em da się pilotem (lub zwarciem OPEN A z minusem) zaznaczać punkty zwolnień/krańców ruchu? ???
Oczywiście, że kształt cewki ma wpływ na zasięg. Alarmy cyklop mają dosyć dobry zasięg. Ja w przyszłym tygodniu będę miał taki alarm to, gdy jeszcze Cię to interesuje mogę zobić foto cewki i przesłać Ci.
po jakiś 30min trzeba powtórzyć operacje. Sprawdź testerem pilotów, czy po "30 minutach" pilot nadal "emituje" impulsy radiowe. po krótkiej pracy spada na niej napięcie (at)rafal35 , może mieć rację. Może w pilocie jest jakieś "zwarcie" i rozładowuje baterię po 30 minutach. Zmierz woltomierzem napięcie baterii po 1min i po 30min.
Ja bym najpierw zajrzał do pilota czy nie ma zwarcia w opornikach wychyłowych w manetkach. Jedno tam zwarcie i wiele problemów. Zastanawia mnie też to że jak nie masz załączonego pilota to już wtedy samochodzik zaczyna Ci skręcać? Coś nie tak chyba z kalibracją? Od strony lutów przemyj acetonem i wacikiem. W samochodziku.
A może pilot w pobliżu i ma zwarcie(odłącz też czujkę)
Możesz podłożyć jakies trafo 18V AC i ok 30-50W mocy - jak i to zacznie sie grzać - masz jakieś masywne zwarcie na płycie jeszcze przed bezpiecznikami. Jesli zadziała - może byc wadliwe oryginalne trafo. Ale udowodnić cos takiego w serwisie - to wyższa szkoła dyplomacji..... A, tak jak pisał przedmówca - zrób jakieś wyraźne fotki centrali bez obudowy.
Witam. 9V bateria może wiele narobić. Wyjmij baterie skoro pilot nadal nadaje. Pokaż fote płytki pilota. Jeżeli siedzi tam układ scalony smd, to pod nim mógł się przy czyszczeniu nagromadzić "syf", robi zwarcie i pilot wariuje.
witam mam problem zlozylem kiedys przedwzmacniacz cyfrowy: http://www.nikomp.com.pl/opisy/ZEWJ0/ZEW... chodzil pieknie ale mam ten czujnik do pilota umieszczony na przewodach i zwarly mi sie niechcaco dwie nozki poleciala mala iskierka i od tej chwili przedwzmacniacz nie reaguje na pilot co sie moglo spalic???? z gory dziekuje (ten czujnik wymienilem...
Witam Wejście przez zwarcie pin 15 i 23 saa1250 w pilocie, zmiana nr opcji - kolejne zwarcie, zmiana wartości - przyciski numeryczne, pamięć - MEM, wyjście stby. Załączam rysunek opcji.
zwarłem tak jak pisaliście wszystkie piny od 7 do 12. NIE WSZYSTKIE, pin 8 ma być nie podpięty pod 7 - to jest wejście zewnętrznego przycisku a skoro jest cały czas zwarty z 7 to tak jakbyś bez przerwy dusił pilota, trudno żeby bama zdziałała między pinami 7-13 i 7-14 pojawiło się 16V. Przede wszystkim 24-28V zmiennego powinno się pojawić między 13...
Możesz zastosować przekaźnik z cewką na 230VAC. Styki przekaźnika mogą sterować pilotem oryginalnym - wymagane lutowanie, no i dosyć karkołomny montaż. Możesz też wykorzystać, pilota PD230 w wersji SMILO ze zwartym wejściem L z wybranym zarejestrowanym przyciskiem pilota PD230 w wersji SMILO. Pozdrawiam PROXIMILIAN
A klawiatura lokalna - działa? Miałem ten model na stole kilka dni temu. W "moim" też "Brak reakcji na pilota" - zwarty kondensator SMD (rzędu 1 do 10u...) na płytce IR w obwodzie zasilania 3,3V odbiornika IR. Oczywiście chciałem "zgarć" SPI 25L1606E M2I-12G ale była "zabetonowana" jakimś czarnym szerlakiem. http://obrazki.elektroda.pl/6570674600_1...
posiadam bellwooda 301 ,strasznie oporny był na pilota okazało się że odbiornik podczerwieni nie siedział tak jak trzeba w okienku , chcąc naprowadzić go na okienko bez rozbierania sprzętu zetknęły się w nim dwie nóżki i pilot wogóle przestał działać .Rozłączenie nóżek nie pomogło.Powie mi ktoś co mogłem spalić i jak mam to teraz naprawić ? gostek25(at)buziaczek.pl
Dla pewności czy płytka pilota jest dobra Włóż ją tylko do tylnej obudowy pilota, Włóż baterie i Spróbuj delikatnie płaskim śrubokrętem zewrzeć styki od klawisza "On/Off" jak pilot zadziała, to trzeba tylko wymienić gumkę. W pilotach do Panasoniców ten klawisz bardzo często się uszkadza. Powodzenia.
kupiłem nowego pilota, stary robił zwarcie i koszt naprawy=koszt nowego
witam . W okolicy tych tranzystorów jest opornik 100 kilo wymień go on może być powodem nie włączania się telewizora z pilota. pozdrawiam maniek475
Procesor to ST6385BB1 ! Jak masz oryginalny pilot to rozbierz i zewrzyj trzykrotnie pin 4 i 17 scalaka. Jak nie masz - to masz kłopot. Szukaj odpowiedniego pilota. Wpisz w wyszukiwarkę Profilo 4037 /lub 5055/ i poczytaj. Było. Popraw tytuł tematu - piękne słowo "wywala"! Forum to nie budka z piwem.
Góra dół to wszystko chodzi ok tylko już na koniec coś Ją blokuje Odepnij całkowicie ramie pociągowe od bramy, albo przynajmniej ją wysprzęglij i zobacz czy nadal szwankuje. Czy jak na chwilkę (1 sek. lub mniej) zewrzesz wejścia GND i PB to coś się poprawi, czy nadal będzie taki objaw jak opisałeś. Te próby przeprowadź zaraz po przyuczeniu napędu i...
Zeby wejść w tryb nalezy rozebrac pilot i tam na samym dole patrząc na pilot od strony druku zewrzeć drugi bądz pierwszy punkt od lewej strony.On wyzwoli tryb serwisowy. Potem za pomocą kolorowych przycisków (czerwony wyzwala dalszy tryb-opcjie i geometrie. Przycisk zielony wychodzi z trybu i go zapisuje)
centralka nie reaguje na sterowanie z pilota . Wymuszono zwarcie zacisków 1 i 2 XB01(pinceta) , brak reakcji . Centralka sterowana z przycisków + i - pracuje bezbłędnie . XB10 zwarte na stałe przy pomocy wtyczki R J .
S/C - shortcut (bądź short cut) - zewrzeć, RC - remote control - pilot.
IGNAS klikniesz na pomogl dla mnie? wkoncu ja zaproponowalem zwarcie kabla od pilota :D:D:D
Dziękuję bardzo. Zrobiłem już tak tylko ze nie pilotami lecz zwarciem open a. Niestety nie wiem dlaczego wszystkie piloty mam zaprogramowane a słychać tylko cykanie przekaźnika i brama się nie otwiera?
Witam, Kolega Sosarek ma rację, Twój napęd posiada wyjście do sterowania trzy przyciskowego , nie ma natomiast wyjścia krok po kroku, a pilot ma taką opcję. Zwarcie zacisku OPE z COM powinno otwierać bramę, Zwarcie zacisku STP z COM powinno zatrzymywać bramę będąca w ruchu, a Zwarcie zacisku CLS z COM powinno zamykać bramę. W najgorszym razie potrzebujesz...
Normalnie, jak w każdym Beko 12.4 - RC5 "kontrast -" lub oryginalny pilot - zewrzeć pin 10 i 17 scalaka /albo 15 i 17, nie pamiętam dokładnie/. Zmiany kolorowymi. Plus oczywiście wymiana SAW. Tyle tylko, że masz tam pewno NN5099 a on obsługuje tylko I i BG. Trzeba by podmienić na NN5198. Nie ma takiej opcji, aby Rymi nie chodziła w tym układzie. Przyjrzyj...
Odbiornik odpowiedni do pilota? Bez pilota rusza po zwarciu odpowiednich zacisków?
pilot zwarcie tuner philips zwarcie zwarcie tuner głowica
potencjometr wzmacniacz unitra listwa schemat naprawy toyota
schemat pilota creative inspire p5800 prostownik dedra
BMW E61 – wymiana uszkodzonej cewki LF 125 kHz w kluczyku, objawy i naprawa Candy EVOGT 13062D3/S-1 – które styki programatora mają zasilanie DC?