REKLAMA
REKLAMA

pilot uniwersalny tihao

Znaleziono około 13 wyników dla: pilot uniwersalny tihao
  • Pilot uniwersalny

    Mam jakies badziewie Tihao-E7in1, gdzies zapodzialem ksiazeczke z kodami, ma ktos jakas taka ksiazeczke zeskanowana ?? Nie musi byc koniecznie z tego pilota.

    Inne Serwis   05 Wrz 2004 21:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3292
  • Tihao-E7in1 pilot uniwersalny

    Tihao-E7in1 pilot uniwersalny czy ktoś wie jak go zaprogramować , z góry dziękuję pozdrawiam

    Inne Serwis   05 Wrz 2006 21:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2608
  • Pilot uniwersalny Tihao-E10in1

    Instrukcja obsługi do uniwersalnego pilota Tihao-E10in1. Instrukcja w języku angielskim.

    TV Instrukcje obsługi   16 Wrz 2009 22:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3969
  • REKLAMA
  • potrzebny do pilota uniwersalnego TIHAO-E10in1 kod ORIZON

    potrzebny do pilota uniwersalnego TIHAO-E10in1 kod tv ORIZON ruski kupiłem za 15 zł pilot uniwersalny z myślą że się przyda do tv starego mało popularnego TO JEST DOBRY RUSKI TV dziwne to a nie mogę znaleźć automatycznie bardzo proszę o pomoc

    TV Serwis   19 Lut 2005 21:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2898
  • 21PT2684/58 Philips instalacja kanałów Tihao-E10in1

    Witam, mam następujący problem. Mianowicie chcę zainstalować nowe kanały w Philips 21PT2684/58 za pomocą pilota uniwersalnego Tihao-E10in1. Udaje mi się wejść do menu, najechać na INSTALACJA, ale nie potrafię zatwierdzić. Mógłby ktoś podać kod do pilota i przyciski, którymi mógłbym to zrobić ?

    TV Początkujący   24 Cze 2011 10:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1851
  • REKLAMA
  • Sterowanie komputera pilotem uniwersalnym

    Witam Dziś dostałem pilot uniwersalny Tihao-E7in1. Postanowiłem użyć go do sterowania komputerem tylko jak, co jest potrzebne. Na internecie szukałem ale nie znalazłem tego co szukałem. Chodzi mi o sterowanie kursorem włączanie aplikacji itp.

    Komputery Hardware   11 Lis 2011 23:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1309
  • [Kupię] Pilot do SONY TA-FE330R (RM-S325)

    kup jakiś uniwersalny pilot na allegro za 6 zł.. ja mam pilot tihao-e10in1 i działa. tyle ze to juz nie najnowszy pilot, wiec szukaj innych na allegro. 95% ze będzie pasował. popatrzec mozesz zawsze w manuala jakiegoś pilota czy obsługuje Sony. na aukcjach tez jest czesto napisane co pilot obsługuje. pozdr.

    Elementy elektroniczne Bazar   13 Sty 2010 20:24 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3526
  • Nie działa pilot do Thomson 29DM182

    Witam. Nie posiadam oryginalnego pilota do telewizora Thomson 29DM18, ale mam uniwersalny pilot Tihao-E5in1 i wpisałem wszyskie możliwe kody również skanowałem kody i nic, pilot nie działa na innych telewizorach działa, co robić ? Zainwestować w nowy pilot czy moze z portem podczerwieni jest cos w telewizorze ? Pomocy .

    RTV Użytkowy   23 Sie 2012 08:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1401
  • Curtis 2802vt i Uniwersalny pilot Tihao-E10in1

    Może ktoś ma kod dla tego pilota "Tihao-E10in1" pod Telewizor Curtis2802vt 28" Z góry serdeczne dzięki Pozdro i Wesołych Świąt

    TV Serwis   18 Gru 2005 14:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2618
  • REKLAMA
  • Telestar Ultra 928N

    Witam potrzebuje kodów do telewizora marki telestar ultra 928N. Pilot uniwersalny to Tihao-E10 in 1

    Początkujący Serwisanci   08 Paź 2006 11:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1197
  • MultiTEC MT51-51011 - ustawianie kanałów

    Witam. Mam problem z ustawieniem kanałów w w.w telewizorze. Nie mam do niego pilota oryginalnego ale posiadam RC5 oraz uniwersalny (tihao e7in1). Większość funkcji na pilocie działa ale nie mogę wejść w menu oraz zaprogramować kanałów. A może wiecie jaki pilot bedzie odpowiedni do tego telewizora albo jak wejsć w tryb serwisowy? Na necie nic nie mogę...

    TV Początkujący   19 Sie 2010 10:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1879
  • HCM Royal 5115 B. Na jakich podzespołach zbudowano ten TV?

    Tv ten jest na procku PCA wiec potzrebujesz standartowego pilota 3010.Pozdrawiam Wydobyłęm jakiegoś uniwersalnego Tihao 5in 1 ale albo nie może znaleźć syg albo ja nie umiem ustawić szukania.Jakbym znał dokładnie że np od sharpa to bym powstukiwał pre nr i może by spasiło a tak nie wiem nic dalej.

    Początkujący Serwisanci   25 Lut 2005 15:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1180
  • Prawdopodobnie Przeprogramowany Sony

    Witam!!! Mam problem,jakiś czas temu padł mi orginalny pilot od Sony KV-2521D i kupiłem w sklepie uniwersalnego pilota Tihao-E5in1 i po jakims czasie urzytkowanie tego pilota mój telewizor się przeprogramował.Nie moge ręcznie ustawić stacji,stacje znajduje ale nie zatrzymuje sie po ich znalezieniu!!!Może to jest wina czegoś innego nie wiem. Dziękuje...

    TV Serwis   19 Mar 2004 21:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1270