http://obrazki.elektroda.pl/2002429400_1... Dokładniejsze dane proszę poszukać w serwisówkach lub schematach, pinout i kolory przewodów mam spisane z kiedyś naprawianego skutera. http://filer.peugeotscooter.dk/File/Figh... http://filer.peugeotscooter.dk/File/New%... http://filer.peugeotscooter.dk/File/Div/...
u mnie wszystko się zgadza ale jest inaczej na najmniejszej wtyczce 2 pin mam tam masę idzie do wiązki i wychodzi koło silnika do wtyczki z masą i 12 po stacyjce
Tak, już wiem do czego służy dioda. A czy ten moduł będzie działał bez oryginalnej stacyjki, czy nie ma takiej możliwości?
Koledzy poratujcie mnie pinoutem do modułu zapłonowego Yamaha Yog 100 lub do takiego modułu zapłonowego ze zdjęcia https://obrazki.elektroda.pl/9674993500_... https://obrazki.elektroda.pl/9910832400_... https://obrazki.elektroda.pl/3945001800_...
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... modułów zapłonowych
W regulatorze 1 pin jest do + akumulatora, 1 pin do masy, a 2 piny do cewki No chyba nie. Z reguły jest tak :masa ,+aku, cewka światło, cewka(odczep ładowanie) Kolejność pinów w zależności od typu regulatora. Patrz post "Pinouty modułów zapłonowych i regulatorów w popularnych motorowerach ".Chyba , że masz jakiś regulator specjalny.
Przepraszam, niestety nie posiadam pinoutu do tego modułu.
A jak oglądałem pinouty modułów zapłonowych elektronicznych to pisało ,że mam podłączyć impulsator. Jeśli ten moduł był by podłączony to najpierw podłączyć moduł do akumulatora a pózniej rozrusznik ? Ps. Pierwszy raz mam doczynienia z silnikiem spalinowym od skutera.
Dzięki za zainteresowanie ale to nie ten schemat. Dodatkowo moduł był spięty z modułem bosch mtr 03 tzw ,,stopień mocy". Jutro postaram się podać gdzie był podpięty czujnik halla i 3 piny z mtr 03. Ponieważ mam kawałek instalacji z układu zapłonowego.
Już jest http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Dzięki za linka. Doszedłem do wniosku ze to jest moduł AC z dodatkowym plusem po stacyjce ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu silnik GY-6 i teraz mam pytanko czy wszystkie moduły ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu typ 4T GY-6 mają dodatkowy plus po zapłonie?? Przeglądając allegro jest...
https://pl.scribd.com/doc/118413852/BLAD... Według schematu (na końcu serwisówki) wynika że jest tam zamontowany zapłon DC-CDI, więc istnieje duże prawdopodobieństwo że moduł jest uszkodzony (zwarcie) i przepala bezpiecznik, chyba że próbujesz podłączyć zwykły moduł AC-CDI od typowego (chińskiego) skutera. Nie przeglądałem całej...
Według serwisówki, w tym quadzie zastosowano moduł zapłonowy typu DC-CDI. Podejrzewam że podłączasz zwykłe moduły AC-CDI typu GY6, mają one identyczne złącza i pinout wyprowadzeń. W takiej sytuacji dochodzi do zwarcia po pierwszym wyzwoleniu modułu, tyrystor przewodzi zwierając wejście zasilania do masy. Potrzebujesz więc modułu DC-CDI. Oryginalne do...
Witam. Nie wiem czy dodaję to we właściwym miejscu jeśli nie to przepraszam. Kupiłem ostatnio silnik od yamahy sr i chce go włożyć do yamahy dt. Problem w tym że nie wiem jak podłączyć moduł i nie moge znależć schematu układu zapłonowego. Znalazłem jedynie pinout modułu który mam ale nie wiem czy jest on wiarygodny. Sprawdzałem przejścia i okazało się...
Skutery Baotian mają moduły zapłonowe ze swoim własnym zmienionym pinoutem. Złącze jedna kostka, 6 pinów, 6 przewodów (jeden do czujnika prędkości na sprzęgle). Podłączając zwykłe moduły CDI stałokątowe, złącze jedna kostka, 6 miejsc, 5 pinów, nie będzie iskry. Po przerobieniu złącza będzie iskra, ale przy stałym maksymalnym kącie wyprzedzenia zapłonu,...
:> Po co rwales ? Pinout : https://tiny.pl/whvds Co do koloru przewodow nie pomoge ci bo mam inny skuter. Musisz recznie sam znalezc.
Znajdź pinout do modułu. Podłącz i sprawdź iskrę. Jak Simson odpali to sprawdź wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową.
Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik Nie jest problemem, że działa, kiedy chcesz odpalić silnik, jest problemem, gdy działa, jak on zgaśnie. Jeśli jesteś posiadaczem, to odpal, "zduś biegiem", żeby zgasł, a zobaczysz, że zasilanie do pompy zostanie odcięte. Wyobraź sobie...
Mogę, ale nie opłaca się. Musiałbym dobrać tranzystory, do niuch radiatory i zrobić do tego porządną i wodoodporną obudowę. Jeśli są gotowe rozwiązania to wolę skorzystać z nich. Wysteruję je układem z atmegą. Prawdopodobnie do atmegi dołączę mniejsze tranzystory do sterowania tranzystorami mocy z modułu zapłonowego. Dodano po 33 Znalazłem pinout tego...
Naprawić oryginalny będzie trudno. W pierwszej kolejności będzie problem z rozebraniem - jest zalewa a pod nią druga warstwa zalewy ze zmieszanym piaskiem. Mam taki, rozebrałem go w 50% i znalazłem zwartą diodę. Jako że ten silnik to GY-6, proponuję zakupić moduł DC-CDI od Kymco: http://www.allegro.pl/item475165838_tuni...
Mógłbyś podać kod modelu i rocznik modelowy, bo tych skuterów było kilka wersji. Stacyjka powinna mieć obwód gaszenia, chyba że zastosowano moduł DC-CDI. Przewód pomarańczowy przypuszczalnie służy jako CHECK kontrolki poziomu oleju. W Hondach w latach '90 stosowano moduły zapłonowe dość niskiej jakości, na tanim laminacie lutowanym na fali i zalane...
Stary moduł zapłonowy podaje słabą iskrę przez co postanowiłem zakupić nowy moduł. Po podpięciu nowego strzelił bezpiecznik okazuje się ze na prawej kostce po podpięciu +12v (czerwony) w górnym pinie (czarny) po przytknięciu próbnikiem tam też występowały +12v gdy odpiąłęm kabel (czarno biały) od tego pinu zostawiłem +12v nie wystrzeliło bezpiecznika...
Wpisanie w google cdi pinout przerasta kolegę ? [url=https://www.google.pl/search?q=cdi+...
No rzeczywiście, na zdjęciu wyglądało jakby wiązka od alarmu była częściowo przecięta. Zdjęcie zrobione ze złej perspektywy. Przewody w instalacji elektrycznej mają typowe kolory, pinout jest typowy i opisany w internecie, jedynie przewód masowy impulsatora jest podłączony bezpośrednio do modułu (drugi pin masowy). Trzeba tylko pamiętać, że do Keewaya...
Jakaś niezła łatanina. Pinout takiego modułu wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8830471500_1... Woltomierzem na zakresie AC trzeba sprawdzić co przychodzi na zaciski modułu z cewki ładującej i z impulsatora w trakcie "kopnięcia" (lub użycia rozrusznika...). Ponadto oczywiście możliwe jest uszkodzenie modułu, cewki, nie wspomnę...
Po pierwsze to masz we wtyczkach pozamieniane kolory przewodów. Zamienione kolory to: zielony, czarny (w rzeczywistości powinien być żółto-czarny) oraz biało-czarny. Pinout jest standardowy, masz rozpiskę w przyklejonym temacie. Z resztą google podpowiada: http://www.igor-nedeljkovic.info/cdi_mat... Moduł zapłonowy jest przeznaczony...
Odradzam robienia takich prób z modułem zapłonowym. Ryzyko uszkodzenia. http://quadhub.com/yfz450/images/a/a8/20... Potwierdza się rodzaj układu ładowania. Ze schematu podejrzewam że regulator ma kostkę wyprowadzoną na przewodach. Gdyby miałby być zastosowany regulator od skutera, to jeśli alternator ma moc powyżej 100W to potrzebny...
nie widać ingerencji w instalacje połączenia wyglądają fabrycznie ale już widzę błąd czarno czerwony kabel ze stacyjki kończył się w splocie kabli a powinien łączyć się ze statorem z tym samym kolorem, a u mnie stator podłączony do fioletowego w przekaźniku rozrusznika dzięki za schemat pozdrawiam Dodano po 6 https://www.google.pl/search?client=fire...
Co do zdjęcia silnika: Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Czarno/czerwony - do zasilania modułu zapłonowego C.D.I AC (jeśli go nie ma i jest mniej przewodów moduł prawdopodobnie C.D.I DC zasilany z akumulatora)...
Po pierwsze do Keewaya są dedykowane statory. Nie pamiętam czy jest jakaś różnica w złączach. Generalnie problem polega na tym, że układ zapłonowy nie chce współpracować z innymi modułami zapłonowymi, możliwe więc że również stator od zwykłego chińczyka nie będzie działał w Keewayu (albo silnik nie będzie odpalał, przerywał, kichał). A co do świateł...
Zwróć uwagę że przekaźnik pompy paliwa ma zmieniony pinout względem standardowych przekaźników samochodowych, w dodatku ma on różowy kolor obudowy. W Corsie B przekaźnik pompy paliwa działał dopiero po obrocie wałem korbowym, nie pamiętam tylko jaki to był silnik i układ wtryskowy. Więc jeżeli nie odpala przy pompie włączonej "na krótko" to sprawdź...
Już trochę mi się rozjaśniła sytuacja, początkowo przypasowywałem pinouty modułu do silnika 4T GY6, jednak w tej sytuacji znalazłem niżej odpowiedniejszy schemat. http://obrazki.elektroda.pl/6645862300_1... Jutro z samego rana podepnę moduł i spróbuję odpalić skuter, chociaż już teraz mam pewne możliwości, podpinałem tak samo i brakowało...
Witam, posiadam wloskie autko lombardini z silnikiem mpi 523ccm. Problem to uszkodzony modul zaplonowy i uziemione auto przez 3 mies. Nigdzie nie moge dostac drugiego, producent zglasza braki magazynowe a zaden elektronik nie chce podjac sie.naprawy tlumaczac brakiem dostepnosci czesci. Moje pytanie brzmi czy moglbym przerobic sobie to autko na modul...
Witam, Sprawdzę to i nie omieszkam podać wyników, dzięki piękne za rozkład pinout'ów ;) Jak coś będę wiedział po pomiarach to dam znać...:) Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/3450602200_... https://obrazki.elektroda.pl/6914028700_... Chciałbym przedstawić wnętrze komputera sterującego silnikiem z Opla Omega B. Producent Siemens, oznaczenie 5WK9 158. Seria tych sterowników to Simtec 7.1. Zawsze chciałem zobaczyć co jest w środku i z jakich komponentów się składa. Otworzenie,...
Oczywiście, regulator mierzy to napięcie klasycznie, między masą (minusem) a wyjściem B+ (ładowanie akumulatora). Chyba pomiędzy D+ a masą. Pomiar z B+ to już nowsze alternatory, mniej więcej od 1997 roku. Chyba czas na modyfikację mojego starego regulatora. KIA Sportage 2,0 z '09. Przy tak nowym samochodzie raczej to nie przejdzie, bo pomiar jest...
Czyli wystarczy ci instalacja zapłonowa? Jeżeli tak to daj lepsze zdjęcia tego modułu, o którym pisałeś. Pasuje też zdjąć dekiel od strony zapłonu i też porobić zdjęcia. Dodatkowo trzeba zidentyfikować kable wychodzące z prądnicy. Biały i żółty to pewnie do regulatora - światła i ładowanie. Zielony masa. Pozostają brązowy i niebiesko-biały (lub na odwrót)....
tester modułów zapłonowych zasilanie modułów zapłonowych naprawa modułów zapłonowych
nissan primera rozrusznik wodomierz magnes volvo płyta
renault mascott renault mascott
Montaż linki biegu wstecznego w Peugeot 406 Błąd E010 w piecu Beretta - detekcja płomienia