Pin 71 ECU-> 1 cewki sterowanie Pin 78 ECU-> 3 cewki sterowanie Pin 2 cewki zasilanie po kluczyku Pin 4 cewki masa.
Skoro tak, to przyjrzyj się połączeniu między anodą a pinem cewki przekaźnika obok - ja tam chyba widzę przerwę
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Domyślam się że chodzi o silnik X18XE, bo nie napisałeś! więc w kostce 3- zasilanie (15) 2- sygnał z ECU pin 38 1- sygnał z ECU pin 39 4- ekran GND
1 i 2 pin to sygnały z ECU odpowiednio cewka 1-39 ECU i cewka 2-38 ECU, 3 pin cewki to 12V po kluczyku. Sprawdź tylko swoją numeracje bo chyba źle opisałeś przewody rozepnij wtyczkę i na niej lub na cewce w złączu powinna być numeracja pinów.
Na 5-ty pin cewki ma przychodzić plus po zapłonie. Sprawdź bezpieczniki w skrzynce obok akumulatora, żarówką. Wtryskiwacze też dostają plusa po zapłonie z tego samego bezpiecznika.
Witam a ja mam taką samą cewke pojedyncza co na 1 zdjęciu i tam są tylko 3 kable i mam problem bo nie mam iskry na żadnej świecy. Kontrolka od immo gaśnie pompka paliwa po przekreceniu stacyjki pompuje przez chwilę i się wyłącza czyli ok ale nie odpala bo brak iskry czujnik wału podmieniłem w komputerze brak błędów co można jeszcze sprawdzić przewody...
Zasilanie stałe 30 masz mieć na pinie A6, po kluczyku 15 na pinach C16, D3, oraz na jednym kablu idącym do wtrysku oraz na pinie 1 cewki zapłonowej i zaworze regulacyjny spalin z czujnikiem położenia. Masę masz mieć na pinach D16,C9,B1 oraz pinie 2 cewki zapłonowej.
Żółty nie podłączaj nigdzie. Brązowy ma być podłączony pod pin 1 lub 2 cewki, 3 pin to zasilanie cewki. Jeśli auto w ogóle nie odpala przy podłączonym brązowym przewodzie to może jest centralka uszkodzona. Zobacz czy nie ma zwarcia między brązowym przewodem, a masą.
36 OHM na cewce +1.05V (pinie cewki po stronie zasilanego układu) to dużo. Nie szukaj tam zwarcia. Poszukaj zwarcia na +PWR_SRC - jeśli rezystancja jest rzędu kilku - kilkudziesięciu OHM. W ciemno stawiam na PU4702 lub PU4704 lub PU4707 - zmierz rezystancje na którymkolwiek z wymienionych (są połączone równolegle) pomiędzy D a S.
Kolego, zobacz wpierw czy na środkowym pinie wtyczki cewki jest 12V
Witaj, sprawdził bym na Twoim miejscu także wtyczkę sterownika gazu może rozjeżdża ECU od benzyny, wtyczki od wtryskiwaczy gazowych i benzynowych, czujnik temperatury cieczy chłodzącej i od przepływomierza. Co do samej cewki zerknij kontrolką LED czy podczas pracy na podłączonej wtyczce od cewki miedzy drugim a trzecim pinem cewki dioda miga - wykluczysz...
Dla potomnych: W silnikach B207/Z20NET czyli 2.0T montowane w Saabach i oplach należy się wpinac tylko i wyłącznie w cewkę nr 1, przewód czarno czerwony (pin 27 w kostce ECU tej bliżej filtra powietrza). Pozdrawiam, Dodano po 1 Pin 27 w kostce ECU od strony filtra powietrza (czyli czarno czerwony przewód cewki nr1)
Przylutowałem do innego kondensatora, podświetlenie jest ale "chodzą" takie jakby pasy od góry do dołu - słabo widoczne. Tak kazali przylutować gościowi w innym temacie. http://obrazki.elektroda.pl/6087139500_1...
Witam, Takie proste pytanie. Potrzebuję zamienić miejscami końcówki cewki przekaźnika niepolarnego. (wielu sztuk) Przed chwilą Pinswap działało dla tych końcówek, potem nie działało, działało, no i teraz nie działa i w żaden sposób nie chce "wskoczyć" w działanie. Dostaję komunikat jak dla mnie nieadekwatny do sytuacji: "Pin1 (Pad1 ) has SwapLevel 0...
Błąd HYDROSTAT 29 dotyczy zaworu sterującego Y34.1- Zbyt duży opór na cewce Y34.1 lub złącze X202. Błąd okablowania. . Z tego co pamiętam to opór powinien być równy 6ohm. Proszę sprawdzić okablowanie od sterownika (X193pin2) do cewki(X202pin1). Drugi pin cewki idzie do masy(X202/2). Zawór umiejscowiony jest na pompie z lewej strony pojazdu i steruje...
Witajcie. Ta druga dioda to przełączająca i odpowiada za połączenie tego kondensatora połączonego ze środkowym pinem tej cewki (wynika z tego że jest z odczepem). Sprawdź na niej napięcie po obu stronach (TX) i na tym rezystorze 330Ω (TX). To tak wstępnie a potem zobaczymy co dalej.
Zafira 1.8 16v, silnik x18xe1, 99r, benzyna. Błąd P0351-00, awaria zapłonu. Wymienione świece i cewka. Wtyczka 5 pinów, cztery idą do ECU i tylko na 3 jest zasilanie. Czy możliwe, że ECU padł?
Cewka to element 14?? Mógłbyś mi pokazać ktory to pin tej cewki na schemacie? To sobie dojdę a masa to wiadomo.
Dobrze zrobił poprzednik. Brązowy, pin 1 cewki to masa. Teraz wystarczy dojść czemu robi się zwarcie. Pytanie kluczowe, czy zwarcie jest przy podłączonej i odłączonej cewce? Jak tylko przy podłączonej, do wymiany masz cewkę. Jeśli zwarcie jest przy odłączonej cewce, do zrobienia sterownik. Jeśli jeszcze da się zrobić.
Na pewnie nie wiem, ale myślę że tak. Po włączeniu zapłonu na 1 pin cewki przekaźnika pojawia się 12V. 2 pin cewki przez ECU zwącie się na mase. Przekaźnik włącza się. Po 2-3 sek. ECU wyłącza mase, przekaźnik wyłącza się i na 2 pinie musi być 12V. Co u pana?
Masz tak jak ma być a na schemacie jest błąd. I nie ma tam żadnej masy. Jest jeden wspólny plus i 3 razy sterowanie na każdą cewkę.
Nie jest to zgodne z moim opisem (według mojego opisu dolny przewód od K2 powinien iść do pinu 3, nie do 7, i nie ma połączenia pinu 8) - wygląda na to, że większość jest według mojego opisu, a trochę według schematu Marian B z #11. A, i jeszcze istotny błąd: pin od cewki (1) powinien być połączony z pinem od żarówki (5). Po jego poprawieniu powinno...
Próbuję zbadać moduł Zaczynam od przekaźnika, ale jest coś, czego nie rozumiem Przekaźnik to W11-1A2STLE-H Jeden z pinów cewki jest podłączony do głównego (linia). Cewka jest 12v (patrzę na arkusz danych), więc dlaczego jeden z pinów cewki jest podłączony do sieci? Zobacz : https://obrazki.elektroda.pl/3330010600_... https://obrazki.elektroda.pl/2777664700_...
Coś na pewno pogorszy, bo to filtr wejściowy (pasmowy) całego odbiornika. Bez niego do wejścia odbiornika pakujesz prawie wszystko co dociera do anteny. Możesz zastosować z jakiegoś dawcy podobny filtr. W każdym radiu taki filtr jest. Znalazłem tak na szybko aparaturę do zdalnego sterowania 27MHz i tam jest opisane jak nawinąć taki filtr i musisz go...
VW Caddy 3. Pojawił się błąd 01176 -Kluczyk 004 Brak sygnału 00778 -Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 00.. Auto jeździło. Po dłuższym postoju akumulator włożony po ładowaniu zewnętrznym. Od tego momentu. Odpala i gaśnie. Czy te dwa czujniki mają wspólną szynę zasalania lub bezpiecznik. Cewka immobilizera 22oma. Nie ma zasilania na pinie cewki. Podobno...
http://obrazki.elektroda.pl/8156362000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5898913300_1... Ze schematu wynika, że przewód żółto-niebieski to plus a niebieski, sygnałowy. Na zdjęciu cewki, które zamieściłem przewód prądowy chyba jest na górze. http://easyautodiagnostics.com/mitsubish... Układ zapłonowy...
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Sądzę że ten pin nie musi być do niczego przylutowany ponieważ piny od cewki które są niezbędne to te dwa naprzeciwko tego urwanego.
Drugi pin cewki na N Oczywiście PE też podłączasz ?
Nie wiem jak zmierzyć napięcie cewek ponieważ na dwóch pinach każdej z cewek jest napięcie. Czy do dwóch pinów cewki mogą przyłożyć elektrody multimetru bo wg. mojej wiedzy są to dwa plusy, a powinny być chyba plus i minus chyba, że się mylę.
Podziel sobie w wyobraźni na dwie części, sterowanie przekaźników i sterowanie samych wentylatorów. Teraz tak, przewodami cieńszymi ogarniasz przekaźniki i czujnik. Łapiesz zasilanie po stacyjce, z bezpiecznika w aucie, dajesz je na pierwszy pin czujnika. Pozostałe dwa piny czujnika podłączasz po jednym do cewki przekaźnika piny 85. Na drugi pin 86...
Plus po stacyjce na 1 pin i plus po rozruszniku na drugi pin kostki? Dodano po 6 A jak sprawdzić na który pin cewki mam dać zasilanie po stacyjce a I który po rozruszniku?
Weź omomierz i podaj tutaj ewartości rezystankcj pomiedzy wszystlimi kombinacjami pinów. cewka powinna miec wiekszą rezyst. niż styk N.C który powinien mieć ją bliską 0 omów. Styki N.O. jak sama nazwa wskazuje muszą mieć nieskończoność.
Witam sam mam tak nie raz ,ale nie ma innego wyjścia trzeba wrócić do aplikacji TDA1771 tam jest twój problem i jeszcze raz na wszystko spojrzeć po kolei do skutku, pamięć to zły kierunek. Elementy R i C ,pin 3, zasilane ,cewki jest co sprawdzać.
podobno też jest dobry .niema sterowania masą z prawego nadkola (zielony przewód idący na prawy pin cewki)
Ok, wracając do tematu jeśli chcesz zrobić taki układ jak na schemacie to zrób tak: W przekaźniku nr 1 łączysz pin nr np10 do fazy potem pin 12 do pinu 10 w przekaźniku nr 2 i tam pin 12 łączysz z żarówką. Piny cewek łączysz prze włącznik do źródła napięcia cewki(każda osobno).
Co do PCB to faktycznie przydałoby się ją przemyć oraz pewnie poprawić niektóre luty. Co do napięć to żeby przekaźnik załączył gdzieś na płytce musi być przynajmniej 12V. Najprawdopodobniej na którymś pinie cewki przekaźnika (375Ω), załączany jest pewnie (-) .
Na czwartym i piątym pinie cewki jest podczas zapłonu 220-230V.
Cewka pin nr.1 - sterownik pin 30 Cewka pin nr.2 - sterownik pin 29 Cewka pin nr.3 - brak opisu Cewka pin nr.4 - zasilanie z głównego przekaźnika
Typowy czy nietypowy - pinologia komputera w Boschu jest ta sama, czyli 29 i 30. Musiałeś się walnąć o jeden pin. Powinno być tak: 1 - cewka 1-4, sterownik wtrysku pin 30. 2 - cewka 2-3, sterownik wtrysku pin 29. 3 - zasilanie, kondensator przeciwzakłóceniowy. 4 - zasilanie, podwójny przekaźnik wtrysku pin 1.
Do odpalenia potrzebujesz sprawnego naladowanego akumulatora, - akumulatora do masy, + akumulatora do pin 15 cewki zaplonowej, pin 1 cewki zaplonowej do platynek. Jesli + leci do regulatora to miedzy regulatorem a pinem 15 cewki zaplonowej masz stacyjke. Omijasz tylko bezpiecznik.
Bo to nie wygląda na moduł z BWS 50, tylko na moduł z BWS 100 lecz on posiadał złącze 4-pin oraz złacze 2-pin od cewki WN. Podaj oznaczenie z modułu, bo zapewne jest z innego modelu. Podaj kod modelu tego BWSa.
Witam. Sprawdź czy na płytce na której znajduje się złącze cewek odchylających (na cewkach) jeden z pinów złącza nie "wisi" w powietrzu. Pozdrawiam.
A plusa na środkowym pinie cewki ma?
Witajcie Szukam rozpiski pinów cewki do astry g 1.8 x18xe z góry dzięki za pomoc.
Jak kręci to nie immo. Pewnie nie ma napięcia na środkowym pinie cewki.
Kupiłem dlatego,że ktoś nie mogł dokończyć przekladki. Lubię trudne zadania.Wiadomo, bez pomocy tego nie uruchomię.pompę paliwa słychać po włączeniu zapłonu, poluźniłem zaworek na kolektorze zasilającym paliwo tryska.Brak napięcia na cewce zaplonowej.Nie wiem, który pin cewki zasilić. sprawdzę wszystkie kostki złączne.może któraś niedokladnie podpięta....
Sprawdź czy masz oba sygnały. Sterownik: pin 33 masa pin 1 sterowanie 1/2 cewki pin 32 sterowanie 1/2 cewki
brązowy - PIN 1 Cewka hamująca - czerwony - PIN 2 Cewka hamująca + żółty - PIN 3 Cewka napędowa + pomarańczowy - PIN 4 Cewka napędowa - http://obrazki.elektroda.net/33_12888919...
DIN - początek uzwojenia cewki - pin 1 => XLR pin 2 DIN - masa (ekran) - pin 2 => XLR pin 1 DIN - koniec uzwojenia cewki - pin 3 => XLR pin 3
Cewki? On ogólnie jest na stałe pod +12 i masą cewki steruje darlington który po otrzymaniu sygnału 5V na wejście zapodaje masę na wyjście czyli drugi pin cewki. O jakich cewkach mówisz?
ECU +24V power supply pins: B60,B61,B62 - wszystkie trzy zasilane rownolegle z przekaznika G126 przewodem 1247.Przekaznik G126 ma zasilanie cewki z bezpiecznika E118 (piny 30 i 85 przekaznika), to rowniez doprowadzenie zasilania do styku wejsciowego przekaznika.masa cewki przekaznika (pin 86) doprowadzana z ECU silnika (pin B2 sterownika) Masy DMCI...
Padało zasilanie ze skrzynki. Spróbuj podać plus na srodkowy pin cewki przez bezpiecznik 10A
Zapiąłem LEDa do skrajnych pinów cewki i kręciłem rozrusznikiem. Led świecił równomiernie. Cewka w tym czasie była odpięta. Czy muszę mieć podpiętą cewkę i czy musi być to żarówka czy też LED wystarczy?
Skrzynka bezpieczników się kończy, brak zasilania cewki i całej reszty ze stacyjki,jak problem z uruchomieniem to podaj +z akumulatora na środkowy pin cewki WN i wtedy uruchamiaj.
W 3 PINowym przy wspólnym PIN 1 podanie zasilania na PIN 3 Powoduje, że PIN 4 połączy się z PIN 1. Zasilanie cewki z jednej strony jest wspólne ze stykiem załączanym (wspólny PIN 1). Przy 4 PINowym podanie zasilania na PINy 86-85 powoduje połączenie ze sobą PIN 30/51 z PIN 87. Tu zasilanie cewki jest niezależne od styków załączanych. Zastosowanie przekaźników...
Nie mam schematu pod ręką ale z tego co pamiętam to te elementy idą po przekaźniku w BSM. Weź małą probówkę i podłącz do cewki (chyba pin 5) albo do jednego z pinów wtyczki wtryskiwacza. Sprawdź czy jest prąd przy kręceniu. Jak nie ma to teoretycznie siedzi BSM. Trzeba by jeszcze sprawdzić czy ECM dostaje +12v po zapłonie jak i linię która zapina ten...
Panowie ja w tych rzeczach nie siedzę, więc proszę o pomoc. Mianowicie wiem, że w starych lodówkach były aparaty rozruchowe czyli wiadomo było 3 wyjścia na agregacie; cewka robocza miała mniejsza rezystancję niż cewka rozruchowa, więc gdy silnik stał, pobór prądu był bardzo duży a ten z kolei prąd powodował zadziałanie styku rozruchowego, który z kolei...
Witam. Część przekaźnika po lewej to cewka. Zakładając, że napięcie 12V podawane od dołu jest dostępne cały czas, to jeśli podłączymy 12V do cewki (jej górny pin), to żarówka zacznie świecić. Zakładam, że małym prądem o napięciu 12V chcesz sterować żarówką o większym poborze prądu. W tym wypadku połączenie jest poprawne.
Jeżeli to jest ta co widzę to jest cewka fal długich. Jeden koniec - przelącznik styk 8a pin 2 oraz kond. C65, cewka śr. - 013 drugi - przelącznik styk 8a pin 1 oraz C22, C1, R14, koniec cewki 8. Popatrz na schemat. W które dokladnie miejsce w/w polaczeń byl wpiety ten koniec? Dodano po 41 Jest jeszcze to: Ale schematu montażowego nie ma.
Cewki możesz sprawdzić za pomocą omomierza - skrajny lewy i skrajny prawy powinien mieć 0,4 - 0,6 Ω. Połączenie miedzy masą pojazdu a cewką zapłonową za pomocą omomierza - Masa pojazdu ( może być - akumulatora ) a środkowy pin cewki Musi być zero. Napięcie cewki - prawy skrajny a masa
Cursor, wyrzuć ten schemat, ja sprawdzałem w 3 różnych schematach i w żadnym nie ma z cewki, tylko z ECU pin C1.
Wymieniłem dla pewności L209 oraz całe FH i dalej nic, dodam że szumi tylko na FM, na K i D cisza. Nie ma też reakcji na dotykanie pinów cewki L209.
94 przewód brązowo żółty idzie na 1 pin modułu wentylatorów 72 przewód brązowo żółty idzie na pin B21 skrzynki bezpieczników do cewki przekaźnika (styk 85, przekaźnik u mnie opisany jako K46)
Na jednym pinie do cewki ma byc kluczowana masa , nawet na odłączonej wtyczce.Sprawdź to tą diodą
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Na zdjęciach widać, że karta była mocno przegrzana - stopiły się podkładki przy otworach montażowych. Najbardziej mnie martwi to zaciemnienie PCB w okolicach pierwszej od strony gniazda 8-pin cewki sekcji zasilania: http://obrazki.elektroda.pl/4802124700_1... Nie wiem czy da się w sensowny sposób naprawić tę kartę, bo przy takim przegrzaniu...
Sprawdz czy masz na srodkowym pinie cewki +12V.Włącz zapłon,miernik lub zaroweczke jak nie masz miernika jeden kabelek na srodkowy pin drugi gdzies na mase.(np.na silnik).
Sprawdź ciągłośc przewodu pomiędzy pinem 3 wtyczki cewki a pinem 5.
Jak zdiagnozować usterkę w mikrofonie SM-58, czy ktoś wie jakie są oporności: cewki mikrofonu, pinów XLR??
tak oczywiście :( rozkladam rece. Zasilanie jest do dwuch cewek. Problem. jest z masa z wiazki silnika ida dwa bolce jeden bolec idzie jako masa do cewki nr 1 drugi bolec prowadzi mase do cewki nr dwa i ja nie mam masy na drugim. wlasnie pinie. Bo jezeli zamienie cewki to zawsze jest iskra na pinie 1
Rwij jeszcze raz, popraw czyszczenie i ustawienie względem cewki względem magnesu.
Tak jak narysowałem,równolegle z żarówką p.mgielnego. Jeden pin cewki dajesz do minusa auta a drugi do przewodu plusowego na lewą żarówkę przeciwmgielnego,gdy je włączysz to przekaźnik rozłączy pozostałe.
5v podaj przez rezystor 10kohm na bazę BC547 (emiter do masy, kolektor do cewki przekaźnika - drugi pin cewki przekaźnika do 24V) i tak możesz sterować silnikiem poprzez przekaźnik.
4 pin cewka przekaźnika drugi koniec cewki do masy. Osobny kabel 12v najlepiej po bezpieczniku do przekaźnika 30 i wyjście 87 na wentylatory. Bezpiecznik w granicach 10A-20A
problem lezy w srodkowym pinie cewki ,raz napiecie jest a raz niema ,znajdz zasilanie w komorze silnika 12v po kluczyku i tam sie wepnij ,przynajmniej na probe
Sprężarką mogę zakręcić ręcznie - idzie dość opornie ale kręci się. Podałem kabelkami z akumulatora napięcie na cewkę sprzęgła. Nic nie klika. Dotykając przewodami do pinów cewki iskrzyło się ale bezpiecznik radiowy 10A nie przepalał się więc wydaje mi się, że przez cewkę płynął odpowiedni prąd. Tylko dlaczego nic nie klikało?
Przekaźnik przełączałby zasilacz na aku, omijając rezystor. Mógłbyś pokazać mi swój pomysł o którym mówiłeś w formie schematu ? Znalazłem błąd na schemacie. Drugi pin cewki przekaźnika powinien być podłączony przed diodą.
Najprościej to dobrac się do pinów cewki takiego wskaźnika i podłaczyc go poprzez potencjometr/opornik do wyjścia w wieży. Wymagało by to każdorazowo korygowac ustawienia potencjometru po regulacji głośności wieży. Są jeszcze inne sposoby, które wymagają wzmacniaczy operacyjnych.
W początkowej fazie brak jest odczytu obrotów. Później obroty się pojawiają i znikają. Cały czas falują od prawidłowej wartości do zera. No i tu masz odpowiedź - niestabilne obroty. Odczyt obrotów do sterownika gazu jest pobierany z jednego z pinów cewki. i tu powinieneś sprawdzić, czy jest dobre (pewne) połączenie.
Witam Mam problem z rozdrabniaczem do galezi. Musialem wymienic wylacznik elektromagnetyczny. Wbudowany wylacznik mial 4 piny udalo mi sie zdobyc wylacznik ktory ma 5 pinow ... 5ty pin A1 pin cewki z tego co widze. W tej chwili po podpieciu standardowych 4 pinow bez A1 wylacznik zalacza urządzenie ale trzeba cały czas trzymać przycisk - co podać na...
Dzień dobry szukam schematu podłaczenia cewek z silnika z regulatorem i modułem. regulator 5 kabli zółty, czerwony ,czerwony z białym paskiem, zielony moduł 6 pin cewki z silnika czarno czerwony,rózowy, zielony z białym paskiem, niebieski z białym paskiem, zółty jak podłaczyć cewki
Przeglądając schematy w książce o Polonezie doszedłem do tego, że w Boschu obrotomierz sterowany jest z kompa, a nie z cewki. Czy wobec tego powinienem spróbować go podpiąć do cewki ? Czy pin cewki opisany jako "sterowanie prądem uzwojenia pierwotnego" będzie odpowiedni do tego ?
srodkowy pin to plus dwa po bokach to sterowanie cewki bez roznicy pod ktory sie podepniesz
Do jednego pinu cewki przekaźnika jest +3,7V (z baterii telefonu) drugi pin cewki do emitera tranzystora, kolektor tranzystora do masy baterii Z rysowaniem ciężka sprawa i z opisem też. Według tego opisu to wogóle nie może działać ponieważ tranzystor który wymieniłeś jest typu NPN i w takiej konfiguracji (kolektor na masie) nie będzie działał
kable do tych cewek i wtyczki są tam zawsze przegrzane i się kruszą - to poprawione? plus do cewek idzie przez któryś przekaźnik (nie pamiętam teraz który) komputer zwiera do masy drugi pin cewki, komputera bym się nie czepiał, sprawdź plus tutaj masz schematy do tej Kijanki (rejestracja za darmo) https://en.kiaclub.cz/sub-model/kia-spor...
Witam mam problem z fordem orionem 1.8 dohc z 92 roku.Nie ma iskry obrotomierz nie działa podczas kręcenia rozrusznikiem . Napięcie na środkowym pinie cewki wynosi 5.5 V. Pomocy
Do 6 pina czerwono żółty kabelek podpinasz diodę. do słupka wn mocujesz kabel wn na końcu którego mocujesz zmasowaną świecę. do pinu wejściowego cewki od strony wzmacniacza zakładasz kolejną diodę ( na nim występuje sygnał masy) Kręcisz rozrusznikiem . obie diody mrugają a iskry niema uszkodzona cewka. Mruga tylko ta pa pinie 6 uszkodzony wzmacniacz.
Piszę z pamięci, bo to już lata. Wtryskiwacze połączone są w dwie grupy i podłączone są do pinów 12 i 13 sterownika, które to piny są tożsame. Widą one do kolektora tranzystora mocy, który często ulegał uszkodzeniu. Na pin 1 idzie sygnał z cewki zapłonowej, i jeżeli sterownik ma zasilanie to tyle już wystarczy aby wysterował wtryskiwacze.
Wej. antenowe 300 om to dwa piny z cewki, a jeden pin z cewki i masa to 75 om. Widzę że idziesz po najmniejszej linii oporu, zrób xero głowicy, wzm.p.cz. i dekodera na A4 bo to co dałeś nie można odczytać wartości napięć na nóżkach scalaka.
akurat nie taki jest rozkład pinów w mikroprzekaźniku. Środek znajduje się na pinie bliższym cewki.
Może głupie pytanie, ale w takim razie ta cewka na podwójne uzwojenie? Bo na tych punktach lutowniczych od strony baterii przejście jest. Czyli uzwojenie całe, zwarcia między punktami na pewno nie ma. Widziałem takie (inne wyprowadzenie pinów) cewki na allegro po około 30 zł. Tylko one też miały 2 pola "z przodu" a np jednoz drugiej strony. Tak jakby...
Twój obrotomierz powinien być dołączony bezpośrednio do zacisku cewki, a tutaj jest on niedostępny. Jest dostępny. Ten niewykorzystany pin w 3-pinowym złączu.
Cewka działa i... Jest pod nią cały mostek, 2 przemienniki magnetyczne jedno wyjście ze śrubką połączone ze środkowym pinem cewki. Oczywiście nigdzie nie ma do tego parametrów. Litości, niech mi ktoś pomoże. Chciałbym to sprawdzić, bo nowe kosztuje małą fortunę.
Podlutowałem się kablami pod mase i pod pin 2 od cewki PL602. I polałem alkoholem na przetwornice i na elementy wokół. I z tych elementów co podałem najszybciej alkohol parował.
Błąd 1-4 oznacza przerwę w obwodzie zasilania cewek podnośnika. Przyczyny: - uszkodzony bezpiecznik F46 (pod maską) - uszkodzony przewód idący od bezpiecznika F46 do pinu 29 sterownika - uszkodzone cewki (obie - raczej mało prawdopodobne, przy uszkodzeniu jednej, jest inny błąd) - uszkodzone przewody zasilające cewki ( piny w sterowniku 19,35,55) Na...
No tak co zrobilem pomierzylem wszystko i jest niby oki Co mnie ciekawi w momencie odciecia glosnikow na obydwu pinach cewki w przekazniku pojawia mi sie napiecie 35V przy czym to 35V wchodzi na pierwszy pin cewki na drugim jest 9V w momencie odciecia pojawia sie 35 na obydwu pinach. Wiec nie wiem gdzie i czego szukac :( w Momencie odciecia na przekazniku...
Podmień cewkę albo sprawdz sygnał oscyloskopem na pinie cewki odpowiedzialnym za 3 cylinder błąd p0130 może być współzależnym z wypadaniem na 3 cylindrze .Jeżeli skasujesz i na zimnym silniku nie ma wypadanie a w miarę rozgrzewania masz wypadanie to stawiam na hybrydę jak coś to mam taką .
pinów cewki mercedes cztery pinów cewki zaklejanie pinów
indesit instrukcja pralka vectra błędy komputera hasło wygasa
somfy napęd bramy pralka mastercook instrukcja obsługi
Reset BMS w hulajnodze RIDER po wymianie akumulatora Dodatkowy dzwonek bezprzewodowy do dzwonka sieciowego - jak to zrobić?