Jeśli mruga nie jest do końca trup. A sprawdź czy masz oba plusy. Czerwony i żółty przewód. Jeden to pamięć drugi zasilanie zazwyczaj po stacyjce.
Witam, Problemy już takie były opisywane ale mój jest chyba bardziej skomplikowany... Od początku: Mam Audi A4 B7 2005r. ze standardowymi kostkami ISO (łącznie 3szt.). Mam także radio Pioneer AVIC X-3 w miejsce oryginalnego. Całość działa bdb, włącznie z bluetooth, nawigacja itp. Radio odpala się po włączeniu zapłonu, wyłącza po wyciągnięciu kluczyka....
Witam jak wyżej w temacie mam problem z podłączenia radyjka w VW Polo3 95r. W aucie są kości ISO Czarna i czerwona i już kupiłem kabel aby złączyć tą kość z radiem i problem jest taki iż radio nie reaguje wogóle na podłączenie do zasilania. Między radiem a kością ISO są w czarnej kości 4 kolory czarny czerwony niebieski i żółty a w kości wychodzącej...
Zamień przewody w wiązce od radia Pioneer czerwony z żółtym i będzie działać.
Spróbuj zamienić miejscami przewody żółty i czerwony.
Zamień żółto srebrny z czerwono -srebrnym
najprawdopodobniej zamienione zasilania w kostce iso należy z tyłu radia na kablach połączyć kable żólty z czerwonym a czerwony z żóltym
Zapewne nie masz podpiętego drugiego plusa od podtrzymania pamięci radia. W kostce ISO czerwony i żółty powinny mieć +12V
Zamień czerwony z żółtym w iso , może pomoże :)
Żółty kabelek w kostce ISO to stały plus(do podtrzymywania pamięci)a czerwony plus" po stacyjce"
Witam. jeśli chcesz żeby radio grało z włączonym kluczykiem, ale pamiętało ustawienia to żółty z żółtym a czerwony z czerwonym. Jak chcesz niezależnie od kluczyka to czerwony podepnij pod żółty, na żółtym powinno być dodatkowe odejście z konektorem do podłączenia czerwonego. pzdr
Czerwony Żółty Czerwony to plus. Żółty to podtrzymanie pamięci. Możesz je złączyć razem. Czarny Czarny to minus.
Witam Czerwony przewód (+) musisz zewrzeć z żółtym (podtrzymanie pamięci). Pozdro
Kable mam podpięte (wg. mnie) dobrze: zółty - czerwony i zółty; taki sam układ kostki miałem w poprzednim radio - Sony CDX-S22 i podtrzymanie było. A próbowałeś zamienić przewody?
Podłączenie na stałe +12V do ACC (czerwonego) może powodować rozładowywanie akumulatora. W większości radi Pioneer można podłączyć ACC i BATT (czerwony i żółty) pod + cały czas. Trzeba tylko uaktywnić tryb ochrony PW SAVE - tu ustawić PW SAVE ON.
Co do USB to się nie wypowiem choć mógł byś spróbować włożyć inny pendrive. Nie pamiętanie stacji jest spowodowane błędnym podłączeniem plusów {czerwony i żółty}. Trzeba je zamienić miejscami.
Foto z a..a2 czarny masa, żółty plus stały a obok niebieskiego w rzędzie z czarnym kabel czerwony ma być plus po stacyjce. Sprawdż co na którym jest. Jak weźmiesz złącze nietrzymające pamięci , to zamień w nim miejscami czerwony z żółtym.
W twoim przypadku złącz czerwony i żółty razem i podłącz zasilanie +12V. Masa czarny. Radio pewnie Masz na stole?.
Z tego co widać na zdjęciach - nie, przyjrzy się - masz dwa żółte, później dwa czarne no i niebieski a pod nim czerwony.
2 kable od radia razem jak na rysunkupodlacz pod zolty lub czerwony w iso(sprawdz miernikiem gdzie jest caly czas prad)
Zamień czerwony z żółtym i sprawdź.
wyjmij radio,na oryginalnej wiązce pioneera masz dwa przewody zasilajace czerwony i żółty,w tej chwili po philipsie masz układ zasilań na czerwonym stały plus,na żółtym masz plus po stacyjce,masz tam na kablach takie złaczki do wypinania,zamień je czyli czerwony zepnij z żółtym,a żółty z czerwonym,a,jeżeli chcesz,zeby radio grało niezależnie od stacyjki...
Tak masa to brązowy a stały plus to te dwa grube. Do tego masz jeszcze przejściówkę? Jak tak to w przejściówce muszą być przewody,czerwony i źółty trzeba odłączyć czerwony od kostki z auta i podać na niego plusa po stacyjce,z zapalniczki jak jest tam.
Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
Zamień przewody na kostce (przewód między radiem a kostkami ISO powinien mieć tzw. bullet connectors, czyli złączki w przezroczystej izolacji), normalnie albo zamiana żółty-czerwony / czerwony/żółty, czasem konieczność podpięcia na stałe czerwonego i żółtego do żółtego przewodu od strony auta. Podtrzymanie pamięci to stałe 12V podawane z auta żółtym...
Polecam stronę: www.studio24.prv.pl A podtrzymanie, to nie jest to samo, co sterowanie. Zresztą jak widać ze zdjęcia masz wszystko opisane: czerwony - plus po stacyjce, żółty - stały plus (podtrzymanie właśnie), niebieski - REMOTE, czyli sterowanie elektryczną anteną lub wzmacniaczem. Proszę. Dziękuję...
Jak centralny na powietrze to musi być sterownik i pompka gdzieś w kabinie czasem pod siedzeniem z tyłu bywają wygoogluj sobie gdzie jest.po wężykach dojdziesz. W kwestii poprawności podłączenia radia.Żółty BAT.na stałe Czerwony ACC+ po stacyjce(zapłonie).
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Witam szare i zielone przewody to są wyjścia na głośniki te z prawej strony.Czarne to jest minus, pomarańczowy będzie chyba plus sądząc po tym że jest gruby,żółty albo czerwony będzie załączanie wzmacniacza.Ręki nie dam se za to uciąć niech ktoś jeszcze się wypowie.
Mam podlaczone zolty-zolty, czerwony-czerwony
Po raz kolejny: Zółty + Czerwony ACC do stacyjki, lub na stałe pod + Niebieski z paskiem to jest ten który Ciebie interesuje, tam jest zasilanie anteny! Żółty z czarną pręgą- zostaw w spokoju, bo to pod wyciszenie radia jak Ci dzwoni tel.
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Zamień miejscami przewody ŻÓŁTY I CZERWONY.
W kostce iso tej co dostałeś z radiem podepnij zółty kabel pod czerwony a czerwony pod żółty. Jeśli chcesz aby działało bez kluczyka to podepnij czerwony i żółty od strony radia pod czerwony od strony samochodu a żółty zostaw niepodłączony.
Hmmm No ale zeby to radio dzialalo to musze miec podlaczony zolty i czerwony razem bo inaczej sie nie uruchamia to jak to mam zrobic! I zolty czy czerwony pod stacyjke???!!
Przede wszystkim przełóż żółty (grubszy, ze złączką) przewód do pierwszego okienka w kostce radia (po drugiej stronie czerwonego). W kostce radia: żółty (ze złączką) = +12V stale ; czerwony (ze złączką) = +12V ze stacyjki ; czarny = -12V (masa). Przy takim zasileniu radio powinno się załączać. Te odłączone i zaizolowane przewody nie służą do zasilania...
żółty jest zasilanie na stałe, a czerwony masz po stacyjce. nic sie nie stanie jak je podłączysz razem. takie wsuwki są tam oryginalnie z kondonkami silikonowymi. str 7 załącznika
Sprawdź czy masz dwa przewody zasilające, jeden żółty a drugi czerwony, żółty to podtrzymanie pamięci w radio zaś czerwony główny zasilający.
Po prostu tak jak miałeś wcześniej tylko zamień między sobą przewód żółty i czerwony
Fakt ale w modelu 2002 jest juz CAN, więc czerwono/żółty i czerwono/biały mają stałe zasilanie
spróboj przepiąc kable zasilania i podtrzymania na odwrót w pioneerze to beda kable żólty i czerwony więc kabel czerwony podepnij tam gdzie był podpiety do kostki zółty, a zółty podepnij pod styk gdzie był wpięty czerwony i powinno byc dobrze
Przełącznik jest podłączony w kostce od radia(Pioneer) w miejscu przełączanych plusów mam 12v instalacje to jest VW lt 28
Zmierz napięcie jakie panuje między brązowym a czerwono-żółto-niebieskim przewodzie.
Żółty przewód w radiach samochodowych to "memory" i powinien być podłączony przed stacyjką (ciągły "+"), czerwony po stacyjce (rozłączany "+"). Przewód "mute" podłączało się pod telefoniczny zestaw głośnomówiący, tak aby w momencie "odebrania" lub dzwonienia telefonem wyciszyć muzykę. Niebieski przewód separatora powinien być podłączony do wyłączanego...
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
Witam Pytanko ile podlaczyles plusow do radia, powinny byc dwa czerwony i zolty z czego czerwony to plus po stacyjce a zolty na stale do zasilania.Pozdrawiam
Ja tak mialem w moim Fiacie :) W radiu miałem czerwony i zolty kabel podlaczony przez złączki na przejsciowce do radia. Wystarcfzyło przemienic kabelki, żółty dać do czerwonego a czerwony do żółtego. Nie wiem jak jest u Ciebie.
Czerwony z białym paskiem to stały plus (+) do żółtego, brązowo-czerwony to plus pod stacyjkę do czerwonego.
Na obu kablach jest napięcie (czerwony i żółty)?
Więc wszystko jasne. To przez tą kostkę łączącą czerwony przewód z żółtym. Pozdrawiam.
pioneer czerwona kenwood żółty czerwona kabel żółty czerwona
awaria sprzęgła piecu wymienic matryce laptopie parrot schemat
interfejs multidiag makita migają diody
Moment dokręcenia śrub panewek korbowodu Audi A8 4.2 Polaryzacja przewodów w zasilaczach HP: biały, czarny, czerwony