Masz przestawiony wałek wydechowy o jeden ząb. Też tak uważam. Żaden klin na wale, planowanie głowicy itp.
Witam, mam pytanie, czy takie wżery po planowaniu głowicy nie będą przeszkadzać i głowica będzie szczelna?
Powinno się planować i sprawdzić szczelność. wtedy masz 98% pewnosci ze bedzie ok.
W tym silniku o ile pamiętam zawory są tak usytuowane, że podczas planowania można je uszkodzić. Jak szlifierz będzie zbierał 3mm, zamiast kilku setek to i owszem. Podpiera się głowicę na specjalnych pryzmach na jej szczytach, wtedy nie dotyka trzonkami do blatu szliferki. To tak jakby ktoś miał znowu ochotę napisać idiotyzm o rozbieraniu zaworów do...
A które cylindry nie pracują? Dlaczego była wymieniana uszczelka i czy głowica była planowana ? Zeby otrzymac podpowiedź warto dodać więcej informacji .
Współczuje, czeka Cię mały remont silnika, nowe pierścienie, pewnie planowanie głowicy, jak zdejmiesz góre to wszystko będziesz widział.
Jeśli z początku chodzi normalnie, to przyczyna może być różna, np: udeża tłok o głowicę, o zawór , lużna panewka. Jakie masz ciśnienie oleju na rozgrzanym, i dlaczego zmieniałeś głowicę? Nie wiadomo jaka ta głowica, ile razy planowana, jaka uszczelka. Jeśli rozrząd był składany na blokadach to i pompa pewno też, chyba że mu uciekła.
Prowadnice są całe, ale i tak mam zamiar je wymienić. Sam to zrobię o to się nie boję tylko chodzi mi o to czy planowanie głowicy mogą mi zrobić bez zaworów ( czy nowe talerzyki zaworów muszą być szlifowane pod kątem 44 stopni, czy wystarczy doszlifowanie gniazd)
Potrzebuje te dane bo moje głowica ma 134.3mm a jeszcze nie była planowana ,nie lubię granicznych parametrów tym bardziej że mi coś paliła stukowo. Dlatego chciałem się upewnić ile przez lata jej ubyło przez obróbkę. Nie będę robił remontu głowicy której powiedzmy ubyło 2mm to lepiej kupić na złomie wyższą. Do tego wszystkiego mam ślady odbicia zaworów...
raczej nie ale głowica i tak do demontażu Hehm, kpl. 16 szt zaworów + 16 szt. prowadnic + frezowanie gniazd +planowanie głowicy + osiowanie podpór wałków + nowy rozrząd z pompą wodną + uszczelki, uszczelniacze, olej, robocizna ≈ 2 tys zł?
Witam! Samochód jak w temacie. Sytuacja przedstawia się następująco: po wymianie płynu chłodniczego (nalane pod "KALT") przejechałem 3tys km. i płynu było na dnie (nie na samym dnie, ale na dnie). Wycieków w garażu - żadnych. Dziś dolałem płynu pod "KALT". Czy to może być wydmuchana uszczelka pod głowicą:>. Dodam, że autko czy zimno czy ciepło, czy...
WITAJCIE !!! Mam pytanie w sprawie wymiany uszczelki pod głowicą w opel vectra B 1,6 16v - mianowicie na co warto jeszcze zwrócić uwagę podczas ściągania głowicy żeby później drugi raz roboty nie robić Uszczelkę będę zmieniał sam , głowicę daje do planowania no i pytanie na co jeszcze warto zwrócić uwagę (poza rozrządem bo jest zmieniony kompletny)....
Witam. Mam pytanie odnośnie znaków na kołach zębatych rozrządu w Oplu Vectra 18 16V X18XE1 99r. Pękł mi pasek rozrządu w czasie jazdy. oczywiście planowanie głowicy, nie obyło się bez wymiany uszczelniaczy, zaworów, szklanek. Zaczynam już składać silnik, i mam pytanie. Jak mają być ustawione znaki na kołach zębatych. Dolny ma znak na obudowie plastykowej,...
Witam, Od paru dni mam problemy z uruchamianiem auta i jazdą na benzynie. Auto odpala za pierwszym razem ale dłużej kręci, obroty skaczą w przedziale 500-1200, nawet na rozgrzanym silniku. Po dodaniu gazu silnik się dławi, obroty nie wzrastają. Delikatnie dodając gazu wchodzi na obroty. Auto odpala na benzynie, jak się nagrzeje i przejdzie na LPG to...
Głowica jest właśnie u fachowca, który miał sprawdzić czy nie jest pęknięta a jak nie jest to wymienić uszczelniacze i splanować. Te kłęby dymu i ubytek chłodziwa jest mi znajomy więc zobaczymy co będzie. W każdym razie jutro ok 14 mam dzwonić i będzie werdykt Edit: Odebrałem głowicę, okazało się że nie była pęknięta. Wymieniono mi uszczelniacz i splanowano...
Moim zdaniem lepiej jest wymienić silnik, niż się pchać w jego naprawę, jeżeli szkoda jest poważniejsza niż wymiana uszczelki pod głowicą lub zgięty zawór. Nie zajmuje się tym zawodowo, to można powiedzieć hobby, kupie samochód za małe pieniądze, w wolnych chwilach naprawiam pucuje i próbuje sprzedać. Jak do tej pory nie straciłem na tym. Mam jako takie...
Ewidentnie bierze płyn z układu. A głowica była testowana po planowaniu i zamontowaniu zaworów? Nie jest gdzieś pęknięta? A uszczelka była wnikliwie sprawdzona przed montażem? Chodzi o otwory, ich umiejscownienie itp.? Musisz zdejmować "czapkę" raz jeszcze i ale przedtem odpal silnik na zimno i obserwuj czy coś gdzieś się nie leje po bokach (na zimno...
Kolega miał kiedyś Nissana Stanzę diesla (motor taki sam jak w Sunnym) i wsypał taki specyfik bo mu się sączyło spod uszczelki pod głowicą. Niewiele pojeździł bo silnik się dosyć mocno grzał a w końcu wydmuchało mu uszczelkę pod głowicą. Więc ... planowanie głowicy, nowa uszczelka itd. Ale ile syfu było w otworach kryzujących przepływ w uszczelce to...
Witam ja miałem taki samochód tylko z motorem 1.8 16v podobny objaw brał olej puzniej zaczął kopcić i spadek mocy przyczyna : głowica do regeneracji frezowanie gniazd zaworowych ,planowanie głowicy,wymiana uszczelniaczy zaworowych,sprawdzenie na szczelność , -po wyjęciu tłoków pierścienie były zapieczone jakby wklejone w rowek na tłoku ,zostały wymienione...
Witam serdecznie, mam problem taki jak w temacie, Opel 1.6 rocznik 93 jednopunktowy wtrysk, diagnostyka tylko i wyłącznie przez kody błyskowe z ECU wychdzi że błędów nie ma. Usterka polega na tym, iż gaśnie na postoju na wolnych obrotach, na wysokich obrotach bardzo ładnie pracuje. To co zostało sprawdzone i wymienione: wymiana świec, wymiana kabli...
. A może masz rację że od razu zgasł bo już sam nawet nie pamiętam dokładnie bo w 1 chwili nie wiedziałem o co chodzi pierwszy raz taka sytuację miałem. Ja przejechałem ok 10m. Na gaz nie reagował i miał dziwny głos. Później chciałem go odpalić, ale nie dał rady i lekko kręcił bez sprężania. Mnie robota kosztowała ok 500-600zł. Zawiozłem go do mechanika...
Kolego, w moim przypadku był to problem przepustnicy, ale poradziłem sobie z tym problemem, chyba nikt nie przedstawi na forum naprawy, chociaż jest możliwa tylko trzeba mieć trochę umiejętności i sprzętu. Ja zakładałem też używane, ale efekt był ten sam, więc postanowiłem że spróbuję ją naprawić i oczywiście się udało. Dodatkowo po drodze problem ze...
Witam, szukam pomocy w temacie mojego samochodu tj opla vectry z silnikiem 1.6 16V z16xe. Szukałem na różnych forach, i u kilku mechaników ale nie mam cały czas odpowiedzi. Problem ? Cykanie przed i po remoncie kapitalnym. Wymieniłem podczas remontu : pierścionki, panewki na korbach(zapobiegawczo), remont głowicy w zakładzie tj : prowadnice, gumki,...
Witam Wymieniam u siebie uszczelkę pod głowicą bo padła. Wyczyściłem blok i pokazały się wżery. czy blok trzeba planować?? Czy można założyć uszczelkę na tak wyczyszczony blok?? Zaznaczone miejsca są ledwo wyczuwalne pod palcem i nie chce planowac/szlifować bloku bo tłok i tak wychodzi poza płaszczyznę bloku. http://images77.fotosik.pl/524/be66381db...
Witam od października ubiegłego roku jestem posiadaczem vectry B , po zakupie zauważyłem że viki na wolnych obrotach (zaraz po wyłączeniu sania) nie pracuje równo, ale to nie przeszkadzało mi aż to tej pory, po montażu instalacji LPG sekwencja firmy versus zaczęły się problemy mianowicie po przejechaniu 1500km pojechałem na pierwszy przegląd LPG autko...
Witam, ostatnio wpadł mi w ręce silnik 1.6 od opla vectry, zastanawiam się nad przerobieniem go na sprężarkę, napęd z WOM ciągnika, chłodzenie cieczą, smarowanie orgnialne, głowicę planuje przerobić mianowicie zawory ssące zostawić, a w miejsce świec wstawić zawory zwrotne od sprężarki (jeszcze nie wiem od jakiej może od sprężarki ursusa c 360), natomiast...
Koledzy oto odpowiedz. 1 paliwo wstrzykuje bo wymienilem wtrysk 2. iskra jest bo sa nowe swiece a dokladnie je tez sprawdzilem 3. rozrzad siedzi w znakach a samochod dalej nie pali. Wiec postanowilem sprawdzic cisnienie na pierscieniach i zgadnijcie co.. Tylko na jednej swiecy znalazlem 7 atmosfer czyli podchodzace pod norme a reszta od 3 do 5. Tak...
ja miałem ten sam problem tylko w Vectrze B. Uwierz remont jest nie opłacalny... wymieniłem wszystko, zawory, uszczelniacze, była planowana głowica, nowe prowadnice zaworów, nowe pierścienie jak wiadomo nowa uszczelka, oringi ,rozrząd... silnik po odpaleniu pracowałem idealnie, nie kopcił itp. Po przejechaniu może 300km usłyszałem cykanie zaworów, poczekałem...
planowanie głowicy planowanie głowicy toyota polonez planowanie głowicy
zmywarka amica silnik prądnica pierścieniowa odpowietrzanie kół
windows vista 17mb140 panasonic
Wzrost poziomu oleju po wymianie pompowtrysku w silniku VAG Błąd J00 w kopiarce Kyocera KM 1620 - co oznacza?