pneumatyczny silownik

Znaleziono około 48 wyników dla: pneumatyczny silownik
  • Siłownik Hydrauliczny dołożenie przystawki pneumatycznej, ew silnik 12V

    Witam serdecznie, Piszę do Was ponieważ szukam pomysłu lub sprawdzonej metody na przystosowanie siłownika hydraulicznego podobnego jak do tego na poniższej aukcji: do sterowania pompką ręczną albo przez przystawkę pneumatyczną bądź przez jakieś urządzenie elektryczne. (mam na myśli np silnik...

    Automatyka Przemysłowa   26 Kwi 2020 10:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 921
  • Projekt sterowania pneumatycznego. Nie wiem jak sie za to zabrac

    Mam taki projekt do realizacji i nie wiem jak to zrobic. Celem projektu jest sporadzenie cyklogramu pracy silownika dwustronnego dzualania i zaworow zalanczajacych V1iV2 z rys. (tableka jest dodana przezemnie ale zla jest) W projekcie nalezy umiescic dane techniczne elementow zastosowanych w ukladzie...

    Automatyka Przemysłowa   08 Gru 2013 13:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1662
  • PNEUMATYCZNY ZAMEK A STEROWNIK NA PILOTA???

    a czy ten sterowink były odpowiedni d otego centralnego zamka (pneumatycznego) www.allegro.pl/show_... Nic nie pisze ze jest to sterowanie masa, ale skoro pasuje do wiekszosci centralnych to spewnoscia bedzie aktywna masa. ...

    Samochody Zabezpieczenia   10 Lis 2004 00:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2529
  • Problem - Układ sterowania pneumatycznego.

    Schemat pneumatyczny jest banalnie prosty. Zasilanie-elektrozawor-silownik. A elektrycznie najprosciej cos takiego : Wiecej nie bede podpowiadal, praktycznie gotowy schemat. Ewentualnie przerzutnik S/R.

    Automatyka Przemysłowa   08 Sty 2015 23:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 816
  • silownik elektryczny tylko gdzie?

    Witam wszystkich, tak szukam i szukam i nie znalazłem na googlach żadnej firmy w polsce która oferowała by siłowniki elektryczne o napięciu do 14V, znalazłem tylko siłowniki pneumatyczne ale one mnie nie interesuj±, wiec pytanie gdzie można kupić takowe siłowniki ?? Czy może zrobić je samemu...

    Automatyka Przemysłowa   24 Cze 2005 23:03 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 12271
  • Gdzie kupic serwomotor - silownik - co by mozna otwierac ...

    Witam, myśle że chodzi ci o takie siłowniki pneumatyczne Pozdrawiam to sa same silowniki do nich jest potrzebne sprezone powietrze lub olej. dla ciebie rozumiem ze jest potrzebny silownik taki jak jest stosowany do anten satelitarnych na pelna orbite tak? zasilanie 12 lub 24 v i dlugos skoku...

    Inne Co kupić?   08 Wrz 2006 16:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2401
  • mam pytanie wie ktos moze co to za silownik hydrauliczny?

    To siłownik pneumatyczny . Cos podobnego jak tu

    Automatyka Przemysłowa   17 Sty 2010 16:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1338
  • Program sterujący manipulatorem pneumatycznym

    Jestem początkującym automatykiem... mam problem z opracowaniem programu sterujacego manipulatorem pnaumatycznym na sterowniku Mitsubishi FXos. Oto wytyczne do programu: Manipulator sklada sie z silownika tloczyskowego pracującego w pozycji poziomej i silownika beztloczyskowego pracujacego w pozycji...

    Automatyka Przemysłowa   24 Mar 2005 11:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1362
  • siłownik pneumatyczny czy da sie zrobic samemu??

    hm cyz to mozliwe zeby mialo az tak duzy udzwig. ??? (sam silownik) bo w sumie cena jak narazie interesująca Dodano po 1 czy jest on zasilany na 12 V czy więcej???? wybaczcie ale nie orientuje sie w tych sprawach powoli sie ucze :) Dodano po 2 ten silownik napewno pracuje bardzo szybko...

    Automatyka Przemysłowa   27 Maj 2005 08:17 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 9689
  • Klapka spustowa - napęd elektryczny, pneumatyczny

    Proponuje ci silownik do anten sat ma uciag ok. 50kg. A najwazniejsza zaleta to cena mozesz kupic po ok 100 zl. Wada moze byc czas ruchu ale to zalezy jak zrobisz. Pozatym ma krancowki skrajne i masz z glowy ograniczenia Pozdrawiam Grzegorz

    Elektro Maszyny i Urządzenia   28 Lut 2006 14:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2366
  • Magicar 440 zamek pneumatyczny 2x +(plus) i blok.zaplonu

    sprawdz miernikiem i pomierz co sie dzieje na przewodach od zamka -wez jeden silownik i podepnij jak na schemacie masz rozrysowane jesli nic a nic to rozbierz centralke i zobacz co sie dzieje z przekaznkami

    Samochody Zabezpieczenia   03 Lut 2006 19:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1032
  • Siłownik pneumatyczny. Pomysł na wykonanie.

    Robota jeszcze nie ma, narazie staram sie zebrac potrzebne materialy, poniewaz mam juz ogolny zarys, nie chce stosowac serwo, z dwoch powodow: do mojej konstrukcji weszlo by ich dosyc sporo, a po drugie dodadza one robotowi niepotrzebnej wagi, dlatego chcialbym wiedziec czy ktos ma pomysl jak wykonac...

    Automatyka Przemysłowa   22 Maj 2006 14:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2935
  • jak sie dobiera elektrozawory pneumatyczne dla silownikow?

    Witam, chce stworzyc maly uklad pneumatyczny ktory składa się z dwóch siłowników dwustronnego działania. Pierwszy siłownik wykonuje ruch roboczy a drugi słuzy do zablokowania tego pierwszego w pozycji wysunietej i schowanej. Oba sterowane maja byc takim samym zaworem tj. mam przewod z powietrzem ktore...

    Automatyka Przemysłowa   04 Lut 2007 10:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2631
  • układ pneumatyczny

    Jestem z tego tematu zielony. Chodzi oto jaki zawor i jak go podłączyć ,żeby silownik działał w dwie strony. Sterowanie zaworem może być ręczne.Chociaż opcja z jakimś zaworem krańcowym też była by dobra.Pozdrawiam

    Automatyka Przemysłowa   05 Mar 2007 14:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 12508
  • audi 100C4 zamki pneumatyczne

    Rozumiem ze przy pompce sprawdzales cisnienie powietrza zasysanego,jak nic nie wychodzi to pompka uszkodzona,jesli wychodzi przy pompce a silowniki nie schodza,to masz gdzies przerwany wezyk lub membrana w ktoryms silowniku jest uszkodzona,najczesciej pada silownik zamkniecia klapki wlewu paliwa,pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Paź 2008 11:53 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6050
  • Układ pneumatyczny - Potrzebuje opisu

    1,2 przyciski wysuń siłownik 2szt zamocowane np w różnych punktach maszyny 3 przycisk wsun silownik 1 szt 5 zawór logiczny "lub" 6a 6b zawory dławiaco zwrotne 4 zawór sterowany pilotami ,zasilany spręzonym powietrzem siłownik obustronnego dzialania A więc tak. Układ 3 przycisków zasilany...

    Automatyka Przemysłowa   16 Cze 2015 21:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5091
  • Zgniatarka sterowana pneumatycznie

    A ten siłownik jednostronnego, dwustronnego działania? silownik jest bez sprezyny i ma dwa zasilania

    Robotyka Modelarstwo   13 Lis 2020 13:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 231
  • silownik pneumatyczny jako hydrauliczny

    witam. chce silownik pneumatyczny "zasilic" olejem czy cos mu sie stanie czy bedzie normalnie podnosil. a silownik jest z przyczepy od hamulca.

    Technika domowa   12 Lip 2009 23:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1788
  • [Sprzedam] Silownik pneumatyczny FESTO DNU-32-40-PPV-A

    Sprzedam siłowniki DNU-32-40-PPV-A firmy FESTO mam tego kilka sztuk ciśnienie max 12bar skok ok 40mm cena 50 + wysyłka

    Inne Bazar   03 Cze 2013 17:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 879
  • Kwalifikacja E.18 -Eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych.

    Znalazłem klucz odpowiedzi do powyższego testu pdf w załączniku. Skąd pewność, że to poprawne wyniki? Od tego tygodnia (tj. od 15.06) ruszyły egzaminy z zadaniem 01. Ja piszę/robię jutro. A to napisał nam kolega, który walczył o E.18 w poniedziałek :D "Najpierw trzeba bylo podlaczyc...

    Nauka Szkolnictwo   17 Cze 2016 10:46 Odpowiedzi: 544    Wyświetleń: 121050
  • Jaki sterownik do Hondy? Zamek centralny, otwieranie pilotem

    moja honda nie ma silownika w drzwiach kierowcy sa one otwierane pneumatycznie...wiem ze musze kupic bodajze elektryczny silownik master nie wiem czy to sie tak nazywa i do tego jakis sterownik tylko nie wiem jaki silownik i jaki sterownik i czy duzo jest do roboty przy tym

    Samochody Zabezpieczenia   07 Maj 2008 17:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2055
  • Golf 3 centralny pomocy!!!

    witam, wiem ze to stary temat , jednak nie chce zakladac nowego (chyba lepiej skupic wiecej informacji w jednym miejscu niz w kilku) otoz mam problem z seatem toledo 1l , centralny zamek w nim jest taki sam jak w golfie 3 czyli pneumatyczny. Problem polegal na tym ze samochod sie sam otwieral, podsuszylem...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Lut 2013 17:20 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4511
  • Mechanizm wciskający fizyczny przycisk często 24/7

    Silnik z krzywka. Silownik elektryczny, silownik pneumatyczny. A nie mozna zaingerowac w uklad i podlaczyc sie stykami przekaznika pod ten przycisk?

    Projektowanie Układów   06 Gru 2021 06:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 294
  • Dobór przyłącz elektrozaworu i przewodów do siłownika

    Witam. Poszukuję praktycznego sposobu na szybkie wyliczenie rozmiaru przyłącz elektrozaworu oraz średnicy przewodów pneumatycznych przy danej ich długości odnośnie posiadanego siłownika. Znalazłem trochę teoretycznych wzorów lecz są one zbyt skomplikowane i wystarczyły by mi jakieś monogramy lub praktyczne...

    Automatyka Przemysłowa   12 Paź 2009 15:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3081
  • PLC kilka ruchów siłownika pneumatyka

    Dzień dobry, Mam problem z zaprogramowaniem kolejnych ruchów siłownika pneumatycznego. Idea jest taka, że chce wykonać sterownik który będzie kontrolował silownik pneumatyczny poprzez elektrozawór (kontrola czasowa przez panel tekstowy td200), mam już wszystko zaprogramowane, działa jak należy ale...

    Automatyka Przemysłowa   10 Paź 2020 11:23 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 705
  • Auto bez klamek...

    Witam! Napewno wszyscy którzy choć troche interesuja sie tuningiem wiedza o modzie na wywalanie klamek. Ja rowniez chciałbym miec auto pozbawione maxymalnej liczby odstajacych od nadwozia detali. Zamierzam kupic jakas stara beemke (e.g. 530 '89 ;) ) wiec silowniki od centralnego bede mial w kazdych...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Paź 2006 11:09 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 10590
  • VW Golf 2 central zamek (pneumat) na kluczyk a alarm

    w mercedesach i audi sa! a w golfie nie ma! niech sie wypowie własciciel tego autka ! sterownik w drzwiach od kierowcy wyglada identycznie jak silownik pneumatyczny tyle ze w srodku ma tylko dwa styczniki ktore uruchamiaja pompe mechanicznie- i wtedy jak podłaczysz zdalne sterowanie dwoma plusami to...

    Samochody Zabezpieczenia   22 Paź 2004 22:47 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 8562
  • seat cordoba sterownik centralnego zamka

    Zalezy jeszcze co padlo. Jezeli zamek jest pneumatyczny to jest tam tez pompka oprocz centralki. Jak padla pompka to trzeba kupic albo druga, albo uniwersalny zamek centralny jak juz chcesz tak koniecznie zamienic na cos innego. A jak padlo sterowanie to wystarczy tylko dokupic jakikolwiek inny sterownik...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Kwi 2010 09:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 13611
  • 2e2 pierburg

    Silownik pneumatyczny reguluje biegiem jalowym,ten problem o którym on pisze śmierdzi silnikiem kapy rozruchowej

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Gru 2005 14:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4176
  • A4 centralny zamek - pojawiam sie i znikam, a czasem chowam

    Panowie, Macie może schemat silownika mastera (silownik pneumatyczny) Jest tam parę kabli. Udało mi się nieszczęśliwie puścić 12V na kabel który jest na czujniku położenia siłownika i siadł mi cały central. Może ktoś ma jakieś sugestie co bym nie szukam w ciemno, Dzięki!

    Samochody Zabezpieczenia   11 Kwi 2006 00:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1746
  • Regulacja wysokości świateł niedziała - MB W124

    układem wykonawczym jest silownik pneumatyczny, przełacznik regulacji to regulator PID w najprostrzym wydaniu

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Paź 2006 17:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8872
  • Seat Toledo I - zasilanie centralnego zamka

    niestety dopiero wczoraj znalezlem czas zeby zajać się poważnie moim problemem i udalo mi się naprawić. problem polegal wlasnie na zwarciu w przepuście drzwiowym od strony kierowcy. przy okazji zastanowiła mnie jeszcze jedna sparawa, przy silowniku od centralnego jest wtyczka elektryczna z trzema kabelkami,...

    Samochody Zabezpieczenia   01 Mar 2010 20:54 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 11894
  • Problem z instalacją gzazową BRC w A6 2.0 16v

    najprawdopodobniej jest problem z zaworem regulujkacym wolna obroty , z tego co wiem to w tych systemach stosowalo sie kilka mozliwych sposobow na wolne obroty np .silownik pneumatyczny uchylajacy nieco talerzyk przepustnicy przy pracy na gazie , odcinajac zasilanie zaworu wolnych obrotow ,...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Lip 2007 23:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2237
  • Golf 2 switch czy siłownik??

    Witam. Jutro mam leciwego golfa 2 na montaż sterownika centrala na pilota. Dawno już nie mialem takiego autka na warsztacie i więc moje pytanko brzmi. Czy w drzwiach kierowcy jest switch czy silownik pneumatyczny??

    Samochody Zabezpieczenia   29 Sty 2008 00:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 930
  • Montaz alarmu tesor cs584 w golfie

    robus_cz - jest silownik pneumatyczny, co w takim razie proponujesz? carrier - szukam informacji w roznych zrodlach i podobno troche latwiej jest zamontowac "interfejs uniwersalny" (?) tak w ogole, posciagalem troche schematow z elektrody i w jednym znalazlem info, zeby kabel w ktorym jest stale...

    Samochody Zabezpieczenia   14 Gru 2008 23:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1587
  • Projekt szkolny - mini taśma produkcyjna.

    Hm... ja bym to zrobił inaczej... przez drewno nie przechodzi prąd, i teraz test, jeśli jest metalowy, obwód będzie zamknięty, klocek pojedzie dalej, jeśli obwód nie zostanie zamknięty, to silnik jakoś go wypycha. A jak nie bedzie klocka zadnego to bedzie wypychal powietrze? :) (at) pysiu85 Tak...

    Automatyka Przemysłowa   11 Lut 2009 10:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2472
  • Vito 97r C.Z. Uniwersalne siłowniki zamiast oryginalnych

    Witam. Najczęściej oryginalny zamek centralny w Vito masz na podciśnienie Vito NIGDY nie miało zamków pneumatycznych. Dodano po 3 jak jeden silownik kleknie nie zamkniesz auta Wiekszosc usterek tych zamków pozwala na zamkniecie auta. Po prostu jak zamek "odbije" po pierwszej próbie...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Lut 2019 09:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6239
  • Dobór układu hydraulicznego

    Lepszym rozwiazaniem do tego akurat projektu byl by silownik pneumatyczny i dobra sprezarka. Da ci to szybsze ruchy silownika, latwa regulacje docisku i kierunku dzialania.

    Ogólny techniczny   03 Lip 2012 19:53 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 14684
  • Sterowanie w pneumatyce z dwoma siłownikami

    pytając o zawory bezpieczeństwa miałem na myśli to ze kiedy one sie otwierają to ciecz nie uchodzi z systemu, tylko dochodzi do mieszania sie cieczy to zalezy gdzie zawór bezpieczeństwa jest wpięty w układ. Moze byc tak, ze ciecz z zaworu bezp. leci od razu do zbiornika. Jezeli do podniesienia...

    Automatyka Przemysłowa   06 Kwi 2013 18:19 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 7521
  • siłownik pedału hamulca w samochodzie

    Generalnie cała idea polega na tym, aby siłownik posiadał odpowiednią prędkość min. 20 mm/s i sprzężenie zwrotne, aby można było płynnie sterować i kontrolować położenie oraz pracę. Sprzężenie zwrotne występuje w postaci potencjometrycznej lub impulsowej. Wspomniany Super Power Jack ma impulsowe wyjście...

    Automatyka Przemysłowa   31 Paź 2013 08:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2013
  • Kompresor z silnikiem spalinowym jako napęd.

    Dobrze silownik pneumatyczny ale ma on mozliwosc ustawiania tzn chodzi mi o to zeby ustawic go tak ze przy nabiciu 8atm zwolni a jak spadnie np ponizej 6 pociagnie ??

    Ogólny techniczny   22 Maj 2019 13:57 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5610
  • Prasa mimośrodowa PMS - modernizacja

    silownik pneumatyczny jednostronnego dzialania ze sprezyna powrotną i elektrozawór przełączajacy. W tym momencie mam tutaj elektro zamek zwalniający rygiel załączany do momentu aż operator puści ręce z pulpitu więc to zostawię. Reszta oczywiście do wywalenia bo woła o pomstę do nieba. (przykładowo...

    Automatyka Przemysłowa   21 Gru 2021 09:09 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2145
  • EGZAMIN ZAWODOWY E.03 Technik Mechatronik styczeń 2018

    Czesc wszystkim Wychodzi na to ze teorie pisemna kazdy ma w ten sam dzien o tej samej godzinie :/ 10 godzina 11 stycznia Praktyke mam 27 stycznia o godz 15 Co do silnika to rowniez slyszalem ze bedzie trojfazowy i ze beda blaszki wykrecone i nalezy je bedzie podlaczyc w trójkąt bądz gwiazde. Do...

    Nauka Szkolnictwo   15 Cze 2018 20:23 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 18114
  • Projekt prasy do wciskania elementów złącznych.

    Chodzilo mi o to ze w tym momencie mamy znacznie obciazony uklad sprezonego powietrza. Dlatego tez wolal bym uniknoc zasilania pneumatycznego. Dlatego tez sklaniam sie bardziej ku hydraulice. W tym momencie wciskamy elementy na krawedziarce cnc. Troche jest to metoda obejsciowa ale nie mielismy wyjscia...

    Automatyka Przemysłowa   09 Maj 2018 05:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 888
  • man tgx automat - tcu błąd szkrzyni biegów automat

    Dlaczego pytałem o EBS? Bo sterownik skrzyni biegów korzysta z sygnałów czujników prędkości obrotowej koła, i często bywa tak ,że awaria tego systemu powoduje kłopoty ze skrzynią. Czteroobwodowy jest dość mocnym punktem w instalacji pneumatycznej i tak bez przyczyny zewnętrznej raczej się nie psuje.Sprawdź...

    Samochody Ciężarowe   07 Sie 2019 14:21 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1701
  • Makieta przenośnika taśmowego - problem z skonstruowaniem popychacza/spychacza

    Mogą być elektryczne, pneumatyczne, hydrauliczne, co kto woli. Dla przykładu : Coś takiego zda egzamin z prędkością wysuwu 13mm/s?

    Projektowanie Układów   08 Lis 2020 23:32 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 354
  • EDC15XX - Czy jest możliwość przerobienia mapy?

    Silownik pneumatyczny i krańcówka przy potencjometrze pedalu. Odpalasz vacpompa wciaga gruche i masz sterowanie. Gala z 555 zrobisz.

    Samochody Chiptuning   25 Lip 2021 06:53 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 720
  • zlece sterowanie automatu tokarkiego do drewna

    Witam . Jest projekt budowy automatu tokarskiego do drewna na bazie starego modelu , potrzebuje kompletna szafe sterownicza do sterowania : -silnik 3 fazy 5,5 kw - sprzeglo i hamulec w/w silnika - 4 silniki krokowe wykonujace prosty ruch prawo lewo - silownik pneumatyczny 2x sterowane elektrozaworami Calosc...

    Automatyka Sterowanie CNC   02 Paź 2021 21:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 282