Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
1. Połączenie w gwiazdę, prąd w przewodzie neutralnym jest znikomy, bo płynie w nim niesymetria zasilania i cewek silnika (max 10% prądu fazowego) A gdzie ty widziałeś żeby silnik połączony w gwiazdę potrzebował przewodu neutralnego? Silnik 3F połączony w gwiazdę lub trójkąt nie wymaga przewodu N.
Jeżeli chcesz go podłączyć pod 400V to musi być to połączenie w gwiazdę. Sama kostka przyłączeniowa jest właśnie gotowa pod to połączenie. L1- U1 brązowy L2- V1 biały L3- W1 czerwony PE- do obudowy A zero pod który zacisk ? bo chyba widzę 3 fazy i uziemienie tylko. i jeszcze pytanko, czy można sprawdzić w jakiś sposób sprawność silnika beż podłączania...
Zapłon Ducati Energia ma połączenie masowe pomiędzy statorem a cewkomodułem białym przewodem, dodatkowo masa silnika jest połączona poprzez wyprowadzony przewód masowy z cewkomodułu. Nie jest potrzebny dodatkowy osobny przewód do masy silnika.
Witam Ten silnik powinien być uruchamiany,za pomocą wyłącznika gwiazda trójkąt.Wszystko zależy do czego służy ten silnik .Jak masz lekki rozruch może być wpięty w trójkąt . Dodano po 1 Na przewodzie 1.5² powinien chodzić bez problemu. Jak długo?
Witaj! Autotransformator wej.220v do sieci/gniazdka/wyjście 110v na wyłącznik. Wyłącznik ma załączać po przekręceniu 1 biegu silnik,2 bieg to ma zapalić się lampa.3bieg gaśnie lampa - silnik dalej kręci się,4bieg wyłączone wszystko. Możesz sprawdzić żarówką z przewodami lub przyrządem./Faza silnika,faza lampy ma być na przełączniku.drugi przewód silnika...
https://obrazki.elektroda.pl/2337498700_... Mam pytanie czy przewody widoczne na zdjęciach żółty ,zielony,niebieski powinny być być razem połączone? Przedni silnik nie reaguje pokazuje błąd . Sprawdzając przejście między przewodami sprawdzając przy sterowniku żółty z żółtym przy silniku pokazuje prawidłowe przejście jednak gdy przy...
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
Witam ! Cytat: "Rezystancje: Biały-Czarny 26 Ohm Biały-Niebieski 25 Ohm Biały-Różowy 35 Ohm Czarny-Niebieski 50 Ohm Czarny-Różowy 60 Ohm Różowy-Niebieski 10 Ohm " To jest schemat Twojego silnika: http://obrazki.elektroda.pl/7590448400_1... Kol. Arelektroda napisał abyś użył żarówki jako zabezpieczenia przed spaleniem silnika ( na czas...
Kolego autorze, zgodnie z załączonymi schematami i zdjęciami tabliczki znamionowej termik jest prawidłowo zainstalowany i założony. Jeżeli chodzi o sam problem to może on być zarówno banalny jak i skomplikowany. Zależy od rodzaju "uszkodzenia" i wiedzy autora. W pierwszej kolejności po załączeniu mierzyłbym prąd na wszystkich fazach (już po przełączeniu...
Ciężko tutaj coś doradzić konkretnie, zakładając że prawidłowo połączyłeś wszystkie elementy a silnik się nie obraca to trzeba sprawdzić (oczywiście bez podłączonego napięcia !) czy wirnik obraca się swobodnie, jeden z kondensatorów ten mniejszy to kondensator przeciwzakłóceniowy a drugi rozruchowy. Te też mogą być uszkodzone. Uzwojenia w silniku mogą...
Czy wał korbowy silnika da się ręcznie obrócić? Sprawdź połączenie silnika z nadwoziem i minusem akumulatora, rozłącz, oczyść połączenia do żywego metalu i powtórnie połącz (punkt po punkcie). Jeśli masa zespołu napędowego poprowadzona jest od skrzyni biegów, poprowadź tymczasowo dodatkowy przewód od korpusu silnika do minusa akumulatora. Napięcia dochodzące...
Mosiężne są lepsze, przez co także i droższe. W samochodach można ładować bez odpinania instalacji samochodowej (często to nawet zalecane jest, by nie pokasować ustawień), więc podejrzewam, że tak samo można na łodzi. Powodem grzania jest zły styk klemy i / lub uszkodzony przewód / połączenie, ew. uszkodzenie akumulatora / zbyt mały przekrój przewódu...
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Warto posprawdzać działanie kolejnych "etapów sterowania": zwierając com i P1 (na styku przekaźnika) sprawdzić czy za każdym razem falownik podejmuje pracę?. następnie wysterowywać pracę P3 poprzez podawanie na cewkę przekaźnika obcego sterowania; wnioski jak wyżej?! kolejne sprawdzenie: tam skąd pochodzi sygnał wysterowania P3 (z dodatkowego przycisku...
Witam - brązowy wychodzący z silnika pompy ( 5 ) połączyć z białym kondensatora ( 4 ). Biały wychodzący z silnika pompy ( 6 ) z przewodem zasilającym . Niebieski wychodzący z silnika pompy ( 7 ) połączyć z przewodem zasilającym oraz z białym kondensatora ( 3 ) .
Koniec jednego uzwojenia jest połączony poprzez kondensator do końca innego, które ma połączenie z siecią; ten koniec kondensatora, który ma połączenie z siecią, trzeba przepiąć na drugi przewód sieci, a silnik zmieni kierunek obrotów. Czyli U1 ma być połączone albo z W2, albo z V2, w zależności od potrzebnego kierunku (zakładam, że U2/V2/W2 to są końce...
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Udało się ogarnąć komutator i szczotki i ładnie zrobione. Ale pojawił się nowy problem. Stary alternator miał rok temu wymieniony regulator i teraz ładował 15,7v. Ten nowy alternator wsadziłem i ładowanie 15v. To wyczyściłem klemy, połączenie alternator silnik, przewód prądowy od alternatora na smarował wazelina techniczna. Złożyłem i ładowanie 14v....
Cześć witajcie , potrzebuję od Was pomocy w kwestii norm. Sprawa się dotyczy przewodu PE. Potrzebuję aby ktoś wskazał mi normę i przepisy mówiące o tym czy przewód silnikowy musi mieć PE idący wspólnie z innymi przewodami w jednej izolacji zewnętrznej czy może być podłączony osobno. Mnie uczono aby PE zawsze było wewnątrz ze względu na ochronę przed...
Sądziłem, że jak podłączę przewód z mikroprzełącznikiem COM do jednego z pinów, a przewody z NO i NC razem do drugiego, to uzyskam ten efekt. Jednak nie działa, więc proszę Was o pomoc. Jak chciałeś uzyskać przełączanie na dwóch kablach? Przecież przełącznik ma trzy wyprowadzenia. Kupiłeś zły moduł do twojego zastosowania. Kluczem jest słowo "bistabilny"...
(...) pomóc w doborze komponentów do instalacji oraz wytłumaczyć jak powinienem przygotować ową instalację ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :). Dodam że nie jestem elektrykiem tylko zajawkowiczem, który lubi takie rzeczy robić samodzielnie w swoim domu. Dziękuję bardzo Pozdrawiam wszystkich czytających :) Witaj, Z przyjemnością pomogę Ci w wykonaniu...
Gwiazda czy trójkąt? W którym sposobie podłączenia wykorzystywany jest przewód neutralny N ?
Złe połączenie, podłącz przewód biały nie do czerwonego tylko do zielonego. Zmiana obrotów to zamiana przewodów uzwojenia pracy zielonego z czerwonym lub przewodów uzwojenia rozruchowego żółtego z białym.
Do przełącznika powinien dochodzić przewód pobierający impulsy z cewki zapłonowej podczas pracy silnika, może jest problem z jego połączeniem. Brak impulsów powoduje odcięcie dopływu gazu.
3 omy to praktycznie poprawna oporność cewki świateł. Ale napięcie 0,2V wskazuje że masz zwartą (uszkodzoną) cewke świateł. Odlutuj od rdzenia cewki drucik, który został przylutowany. Zaizoluj ten drucik ,aby nie miał połączenia z rdzeniem lub obudową silnika. Następnie połącz biały przewód z czarnym. Zwarta cewka świateł stanie się częścią uzwojenia...
Zmień przewód 5 przewodowy w zależności czy masz w maszynie zero robocze wykorzystane odpowiednio podłącz. Teraz jest pięcioprzewodowy i taki ma pozostać. Bo nie masz oddzielnego uziemienia. To ma być wykonane PE dla obudowy i silnika . Nie ważne skąd maszyna przyszła i jak ją wykonano ma odpowiadać naszym wymogom krajowym. Prócz tego jak zauważył...
Jeśli dysponujesz miernikiem, to zmierz rezystancję pomiędzy poszczególnymi wyprowadzeniami z silnika. Stawiam, że to będzie silnik z fazą pomocniczą. Jeśli tak, to zapewne jeden przewód wyprowadzony z silnika będzie wspólnym, a dwa pozostałe to uzwojenie główne i pomocnicze. Do przewodu wspólnego daj sobie jeden przewód zasilający przez bezpiecznik....
Warto było by jeszcze sprawdzić połączenie masy z silnikiem. Ten przewód lub splotka potrafi nie raz sprawić sporo zawodu. Warto sprawdzić też zbiorcze masy na słupku pod deską rozdzielczą.
Silnik wybuch podczas połączeń. Nie rozwiązane
Czerwone pokazują zwarcie więc podejrzewam połączenie uzwojeń?
Kolego sprawdź połączenie zasilania zaworu pompy. Miałem przypadek (również w takim aucie), iż urwał się przewód zasilający w/wym. zawór, chyba od szarpnięć silnika i "wisiał" on jedynie na tzw. koszulce. Bywało tak, że silnik gasł mi w różnych sytuacjach drogowych, a czasem był też problem z uruchomieniem silnika.
W poniedziałek zajmę się czyszczeniem i smarowaniem. Wczoraj skupiłem się na uruchomieniu silnika, żeby zobaczyć, czy jest w ogóle sens czyścić. Post napisałem dziś, bo nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi :D. Tak, pod spodem w skrzynce jest silnik (nie znam jego parametrów). Wrzeciono napędzane jest przez pasek klinowy. Prawdopodobnie w tym...
to jaki mam zastosować dalej tj. od rolety do przełacznika i od przełącznika do zasilania ( puszki lub gniazdka )? czy może od rolety do przełącznika przedł7uzyc ten 4x0,75 a od przełącznika do zasilania dać 4x1 lub 4x1,5? 1. Instalacja położona na stałe, wymaga minimum 1.5mm. I jak kolega wyżej podał do zasilenia 3x1.5mm. Ja/myśmy wykonywali to w...
Biały przewód służy do podłączenia oświetlenia ( typu rowerowego ) Zaizoluj ten biały przewód i go nie używaj. Wyłącznik nie styka i dlatego nie można zgasić silnika, trzeba by się dostać do wyłącznika i zobaczyć jak tam wygląda połączenie, coś nie łączy pewnie. Dużo pali na dotarciu i jest ten czarny syf na tłumiku. Dźwignia przy gaźniku w górę to...
Odkręcić/odpiąć cienki przewód z rozrusznika i zaizolować jego końcówkę, w jego miejsce podłączyć drugi przewód z właściwą końcówką, upewnić się że auto na luzie i zahamowane, włączyć zapłon, dołączony przewód podłączyć do + akumulatora, do śruby rozrusznika nie polecam bo jak rozrusznik zacznie kręcić to zacznie też podskakiwać razem z silnikiem co...
Softstart musi być wpięty za wyłącznikiem, inaczej ogranicza prąd w chwili włożenia wtyczki do gniazdka a nie gdy Ty naciskasz włącznik. Są rożne schematy w zależności od aukcji na którą patrzę, dlatego nie podam Ci gotowego schematu. Mogę podpowiedzieć że musisz rozpiąć połączenie z prawej kostki, gdzie napięcie zza włącznika idzie na silnik i do tych...
Witam. Wyłącznik ma następujące połączenia; zacisk (1)cewka przekaźnika zacisk (2)cewka przekaźnika zacisk (5-6) para styków zwiernych zacisk (7-8) para styków zwiernych Zasilanie silnika to przewody ; -niebieski -brązowy -przewód czarny ,jest połączony (prawdopodobnie ) termikiem do przewodu czarnego. Podłączenie sof-startu; przewód niebieski -niebieski...
Tak jak kolega wcześniej pisze (przewód powinien być połączony z bolcem w gniazdku) i do tego kondensator 20µ/400V na zaciski U-Y. Zmiana połączenia jak na schemacie spowoduje zmianę kierunku obrotów.
podejrzewam, że kierunek wirowania jest na stałe ustalony przez wewnętrzne połączenie uzwojeń. Widziałem podobne połączenie w pilarce stołowej, uzwojenia połączone wewnętrznie a czwarty przewód to był wyłącznik termiczny który odcinał połączenie cewki podtrzymania włącznika.
Brak zasilania sterownika silnika lub usmażony sterownik. Ja jednak obstawiam, że spaliłeś któryś z bezpieczników. Opisz dokładnie w którym miejscu podłączyłeś swój przewód do plusa i gdzie/z czym zrobiłeś zwarcie. Mało prawdopodobne ale możliwe, że upaliłeś także gdzieś połączenie masowe. A już prawie pewne, jeśli dotknąłeś plusem do obudowy sterownika...
To co opisałeś to właśnie połączenie równoległe. Takie miałeś pewnie na początku. Teraz - skoro silniki zrobiłeś na 12V to musisz podpiąć je faktycznie szeregowo (tzn jeden przewód z zasilacza do któregoś zacisku pierwszego silnika, drugi zacisk pierwszego silnika do zacisku drugiego silnika a drugi zacisk drugiego silnika z powrotem do zasilacza. Ale...
podłączyłem do przewodu N (niebieski)- przewód czerwony jest podłączony do masy silnika W żadnym wypadku przewodu N nie wolno podłączać do obudowy silnika . Do obudowy podłączamy przewód PE (ochronny) żółto-zielony. Natomiast inną sprawą jest sprawdzenie połączeń zasilania silnika w 3 fazy . Do tego musi kolega użyć multimetra , i sprawdzić w wtyczce...
To ostatnia rzecz do zrobienia. Jak dla mnie to na razie wszystko wskazuje na uszkodzenie wiązki ramy. Tej, która idzie z kabiny po ramie na silnik. CAN niesprawny, przewód „15” uszkodzony, kłopot z tachografem, kłopot z SCR (czujnik NOx) Błąd „Usterka MR” wynika raczej z braku komunikacji (np. brak zasilania). Zacząłbym od kontroli...
Naprawić auto a mierzysz dobrze. Posprawdzaj połączenia przewodów, masa silnika akumulator i masa karoserii akumulator, potem gruby przewód zasilający rozrusznik i ten gruby na alternatorze. Jeśli wszystko będzie OK a ładowanie nadal za wysokie, to regulator napięcia do wymiany.
Powinna być taśma łącząca kabinę z silnikiem. Po otwarciu maski powinna być dokręcona tam gdzie klakson i łączyć się do kolektora. Jeśli nie ma to połącz kabinę z silnikiem przewodem masowym. To iskrzenie to pewnie masa idzie przez pedał i cięgno sprzęgła.
Straci około 1/3 mocy. Aby go zasilić z 230 v potrzebujesz zmienić układ połączeń na tabliczce silnika i dołączyć kondensator pracy. Chyba że jednak masz dostęp do tzw siły to tylko przewód należy wymienić.
Jeżeli nie ma innego (pod spodem) połączenia czarnej cewki z przerywaczem i kondensatorem, to ten oznaczony na czerwono przewód ma być przylutowany do kondensatora. Ew. jest to przewód gaszenia. Jego zwarcie do masy gasi silnik.
(at)rokbok Mylisz pojęcia. Czyli masz 3 fazy (L) i przewód ochronny nazywany potocznie uziemieniem Uziemienie, to metaliczne połączenie obudowy urządzenia(np silnika) z np. rurą wodną stalową, czy wkopaną w ziemi bednarką, natomiast zerowanie to połączenie metalowej obudowy urządzenia z przewodem zerowym, jednym z 4 przewodów w domowej instalacji trójfazowej.
Znaczenie oznaczeń Y/D doskonale znam. Natomiast chodzi mi bardziej o oznaczenie 230/400 i 400/650. Z tego co mi wiadomo silnik z oznaczeniem 230/400 musi mieć podłączone N do punktu gwiazdowego Proste: Y/D 230/400 czyli odpowiednio Y - połączenie w gwiazdę - uzwojenie silnika podłączone pomiędzy N i przewód fazowy, czyli 230V i odpowiednio D - czyli...
Witam, uczę się o rodzajach zasilania i mam pewną wątpliwość. Jeśli założylibyśmy, że w instalacji nie ma żadnych urządzeń zabezpieczających i przy układzie np. TN-C wykonam mostkowanie w gniazdku elektrycznym, to sytuację mamy taką: Załóżmy, że pracuje jakiś silnik i nastąpiła przerwa w obwodzie, lecz przewód dotknął jakąś metalową część, która przeniosła...
Przewód wymieniony. W dalszym ciągu gdy podłączam sterownik połączenie jest tylko na zgaszonym silniku po odpaleniu "brak sterownika gazu". Instalacje pozostaje uruchomiona miga powoli dioda na przełączniku ale zrywa połączenie ze sterownikiem??
Jutro tak zrobie, posprawdzam silniki. Plytka zamknięta jest w hermetycznej puszcze wiec raczej nic by sie tam nie dostało chociaż robactwo wszedzie wlezie. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz....w jednej ze skrzynek ziemnych z silnikiem jest połączenie przewodu bo ten od silnika byl za krótki do centralni i przewód wychodzący z silnika jest 4 zyłowy...napewno...
Zaworek ten ma stale +12 V po tzw. kluczyku. W Passacie miałem przypadek, że urwał mi się przewód zasilający ten zawór tj. w miejscu niewidocznym - połączenie kabelka z konektorkiem, który był w zaizolowany (w koszulce). Objawy usterki, to przerywanie pracy silnika, a czasem nie odpalenie silnika na postoju. Podczas kręcenia rozrusznikiem (szarpania)...
A ja jednak zastosowałbym PKZM0-6,3, na początku obwodu i połączył silnik w gwiazdę. Wtedy jeden aparat realizuje ochronę kabla oraz silnika. Przewód/kabel minimum 4G2,5 w zależności gdzie i jak jest silnik zamontowany. Przy połączeniu w gwiazdę PKZM0-6,3 jest dobrze dobrany, ale przewód wystarczy 4x1,5mm². Przekrój 2,5 to przy mocy silnika od...
Witam ! Pokaż jak w tej chwili wygląda połączenie Twojego silnika. Zdjęcie wykonaj tak aby było widać kondensator i przewód zasilający.
Czyli alternator ładuje idealnie. Zobacz dokładnie przewód masowy, połączenie na karoserię i na silnik, zobacz czy się nie grzeją. I jeszcze jedno - gdy ładowanie masz w okolicach 14 V czy wtedy też występują te anomalia ?
Po co te złośliwości. Na wyposażeniu stanowisk egzaminacyjnych są przewidziane i silniki z cewkami na 230 V i na napięcie 400 V. Dla jasności piszę o napięciu znamionowym uzwojenia silnika. :D Skoro egzamin potwierdza znajomość kwalifikacji to odpowiednie połączenie silnika tak aby oddawał moc znamionową nie powinno być traktowane jak jakaś fanaberia....
Witam ponownie. wczoraj wyjąłem obudowę akumulatora.Pod nim plątanina kabli- ktoś przerabiał wiązkę. Prześwietliłem przewód zasilający cewkę.przerwa w zasilaniu - w części pasażerskiej.Tu zrobiłem dodatkowe połączenie. Ale silnik zachowuje si,ę jak z działającym immobilizerem.Mam pytania: Czy jeśli jest immo jest off to może mrugać kontrolka immobilizera?
Jeśli alternator ma w mocowaniu tuleje metalowo-gumowe pracujące jako amortyzatory drgań to przykręcenie go do bloku silnika wcale nie zagwarantuje że nastąpiło połączenie mas. Może być potrzebne połączenie przewodem masy alternatora i bloku silnika. Sprawdziłbym także połączenie mas silnika , nadwozia i przewodu masowego akumulatora. Dziwiło mnie tylko,że...
Nie piszcie bzdur jeden z drugim! Takie przebarwienie ma swoją techniczną nazwę. Nazywa się to EFEKT KORONNY! Tenże efekt tworzą znajdujące się w powietrzu cząsteczki oleju, które naładowane elektrycznie zbierają się na izolatorze. Dodam, że to żaden problem, nie ma wpływu na pracę silnika! Możesz sprawdzić połączenie przewód WN - nakrętka kontaktowa...
sk1977 , z silnika są wyprowadzone przewody o przekroju 0,75 mm², więc czemu je wymieniać. U mnie była super ekipa, obcięła przewód przy samym silniku i zaproponowała połączenie nowego silnika za pomocą kostki łączeniowej. Podziękowałem panom i sam dokończyłem dzieła. Nadmienię że instalacja była położona w peszlu. Ale panowie nie byli elektrykami...
Zrobiłem tak by w przypadku zrzucenia B1 (przetarty przewód do silnika itp) zgasła lampka zasilanie i przestało działać sterowanie.
To w takim wypadku sprawdzić wiązkę silnika czy ma ciągłość i połączenie wtyczki silnika oraz stanu konektorów. Czasem w wiązce elektrycznej potrafi się przełamać przewód i silnik nie ruszy.
To jest tylko połączenie odmy z filtrem, możesz to połączyć czymkolwiek. Niema to wpływu na pracę silnika. Numer silnika powinien być, wytłoczony na obudowie koła zamachowego, nad świecą.
Witam ! I od razu jaśniej w głowie:) A jakie są konsekwencje takiego sposobu zmiany kierunku obrotów w zwykłym jednofazowym silników, w którym oba uzwojenia nie są identyczne? W ten sposób spalisz silnik, bo tzw uzwojenie pomocnicze, rozruchowe jest słabsze. Ingerując w połączenie wewnętrzne silnika można rozdzielić oba uzwojenia, wyprowadzając czwarty...
To co mierzysz na kablu "-" z akumulatora to prąd ładowania/pobierany z akumulatora. To co mierzysz na przewodzie "+" to prąd pobierany z alternatora. Różnica między jednym kablem "+" a drugim "+" będzie równa temu co mierzysz na "-". Odbiorniki i alternator mają swoją masę - nadwozie. Przez kabel "-" akumulatora płynie tylko to co idzie do/z akumulatora....
To znaczy upala w miejscu gdzie jest zaciśnięta złączka na przewodzie czy upala złączkę(czyli połączenie na programatorze?
witam czujnik jeśli mi się dobrze wydaje to powinien iść jeden przewód na niego i powinien być wkręcony w blok silnika jeśli go odłączysz i dotkniesz do masy silnika wskazówka powinna pójść na max (zapłon włączony) sprawdź czy tak masz ja stawiam na czujnik
Z tego co pamiętam to stojan silnika tego siłownika ma przewód na stałe. Nie ma w środku siłownika kostki / listwy zaciskowej, przewód wchodzi prosto do stojanu, Nawet jakbyś go w środku skrócił to nie wiem czy znajdzie się miejsce na jakiekolwiek połączenie.
CZyli przy prawidłowym podłaczeniu powinnien od razu "wyrzucać" bezpiecznik. Załatwie większy bezpiecznik. To nie problem. Prosiłbym jeszcze o rady co do schematu połączenia silnika do bezpiecznia nadprądowego. Wolny przewód z silnika trzeba z czyms zewrzeć tylko nie jestem do końca przekonany z czym. Nie chce "na gorąco" sprawdzać połączenie.
a czy prawidłowo będzie jak zrobię połączenie styku ochronnego wanny z rurą wodociągową a nie z zerem w instalacji ? powiedzmy jakąś opaskę na rurę odskrobaną z farby i gruby przewód do PE silnika i stelaża ? Z tego co się orientuję to takie coś jest niedozwolone. Według obecnie obowiązujących przepisów dopuszczalne jest tylko zerowanie, czyli tak...
W/g mnie nie wygląda to najlepiej. Nie jestem przekonany co do poprawności takiego połączenia. Wg mnie tak nie może być! Wg mnie przewód N ma być połączony z punktem środkowym uzwojeń. Przewód liniowy poprzez kondensatory(połączenie szeregowe) na cewki o dużej oporności i wprost do cewki o najmniejszej oporności.
Proszę szarym przewodem owinąć kilka razy kabel WN,odciąć połączenie pod cewkę, centrala nie widzi ilości cylindrów widzi tylko przepływający impuls i to jej w zupełności wystarcza,próg obrotów do przełączenia reguluje się trymerem z boku centralki.Dokładnie tak,obojętne który przewód WN.
Witam ! moja rada to delikatnie się dobrać do uzwojeń bardzo często urywa się sama koncówka przy wyjściu , na połączeniu uzwojenie a przewód odejściowy kilka razy udało mi się to naprawić .Zawsze można spróbować zanim się ma to kupić .
po rozebraniu wygląda to tak że miałem jeden niebieski przewód, wystającym na zewnątrz przez mały otwór obudowy do którego były podłączone trzy zwoje i gdy rozebrałem silnik w środku były dwa kable biały i czerwony złączone razem i znowu były podłączone 3 zwoje z drugiej strony na zdjęciach wygląda tak że te zwoje biało czerwony kabel są teraz osobno...
Na ostatnim zdjęciu widzimy w prawym górnym narożniku cztery punkty lutownicze. Do drugiego od brzegu przylutowany przewód niebieski zasilający silnik. Dobrze byłoby zbadać jaki efekt da połączenie drugiego i trzeciego punktu lutowniczego. Uwaga niebezpieczne napięcie. Lub zwyczajnie połączenie przewodu czerwonego z przywołanym niebieskim. Coś marnie...
Ten biały na kondensator to typowy układ, brak oporności pomiędzy przewodami to zły znak. Połączenie drugiego wyjścia kondensatora z jednym z innych przewodów oraz zasilaniem (neutralny bądź faza) oraz połączenie następnego przewodu z silnika do zasilania powinno uruchomić silnik. Możliwe, że silnik ma dwa biegi np. do przodu, dlatego dochodzi przewód...
Witam. Proszę o pomoc w połączeniu włącznika z płytką i w zasadzie całego zasilania. W połączeniu jakie było pierwotne czyli na zdjęciu z włącznikiem silnik nie startuje. Sprawdziłem silnik u elektryka i chodzi tylko że z pominięciem całej elektroniki. Połączył trochę inaczej ale bał się sprawdzić by nie spalić płytki. Na 2 pozostałych zdjęciach jest...
Na forum nie mogłem się doczekać podpowiedzi. Przy naprawie innego zespołu w ASO zgłosiłem usterkę, w ciągu kilku minut elektryk znalazł przerwę w jednym przewodzie przy drzwiach w gumie. Sprawdź połączenia między silnikiem a sterownikiem, prawdopodobnie przewód jest pęknięty w środku a izolacja jest cała.
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
Proponuję linkę. Jest droższa, ale ma kilka zalet: 1. łatwiej położyć instalację, gdyż przewód jest bardziej giętki 2. możliwe zakończenia żył końcówkami oczkowymi zapewniającymi lepsze połączenie w puszce łączeniowej silnika
Bezpośrednio pod 230V tak? Przewody ze zwijacza połącz z przewodami idącymi do silnika, ja nie ruszy, to innym przewodem podaj tak samo napięcie na silnik, wtedy ograniczysz poszukiwania do płytki elektroniki.
Kolego jak sam zauważyłeś brak tzw. masy w skuterze to ważna sprawa. Sprawdź, ale dokładnie połączenie masy ( - ) od akumulatora na ramę skutera i oczyść styki do czystego metalu. Dodaj jeszcze przewód "masowy" z ramy do silnika np. pod jedną z nakrętek w głowicy, oczywiście o odpowiednim przekroju, aby podczas pracy rozrusznika nie uległ stopieniu....
Po powiększeniu obrazka wszystko widać, przynajmniej u mnie. Wydaje mi się, że obecnie wymagane jest, żeby przewód ochronny był żółto-zielony. Połączenia wyrównawcze powinno się prowadzić do metalowych części dostępnych z tego co wiem, w tym do metalowych rur. Nie wiem, gdzie miałbym jeszcze prowadzić te połączenia wyrównawcze. Czy musiałbym prowadzić...
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
Witam spaliła mi się płytka w pompie piaskowej jak mozna ja podłaczyc bez plytki ktore przewody z ktorymi złaczyc zeby chodził silnik https://obrazki.elektroda.pl/6289409400_... https://obrazki.elektroda.pl/4716044400_... https://obrazki.elektroda.pl/4354365800_... https://obrazki.elektroda.pl/4640754000_...
Sprawdź przewód masowy silnika. Śniedzieje połączenie z nadwoziem. Brak masy, brak kontrolki i ładowania. A rozrusznik kręci.... Lepiej już nic nie pisz na tym forum!
Sprawdź połączenie masy do silnika, któryś skuter tak miał, że gdy przewód masy był przerwany to rozrusznik działał w drugą stronę.
Te silniki 28BYJ-48 5V, są unipolarne czterofazowe. A4988 steruje silnikami dwufazowymi bipolarnymi. Zmiana przewodu nic tu nie da (trzeba by ingerować w połączenia wewnętrzne silnika 28BYJ-48 5V ). I jakie byś polecił małe silniki krokowe by pasowały? Do shielda idealnie pasują Nema17 (ten przewód z aukcji jest właśnie do nich), nic nie stoi na przeszkodzie...
no to odepnij zawór egr. Jak masz osłonę na silniku to chyba musisz ją zdjąć i pod nię przy przegrodzie będzie taki srebrny grzybek z podłączonym przewodem podciśnieniowym i może też być połączenie elektryczne. Zdejmij przewód podciśnieniowy i przejedź się.
Obecnie uzwojenie tego silnika jest połączone w "gwiazdę", podłączasz 3f do wolnych zacisków oraz oczywiście przewód ochronny do zacisku połączonego z korpusem silnika.
Czyli 1a jest wspólny, a ten styk po lewej wychodzi z elektroniki. Nie zapomnij o kierunku obrotów dobrze połączyć.
Tak, ten silnik można podłączyć za pomocą przełącznika gwiazda/trójkąt, pod warunkiem że posiada sześć przewodów.
Panowie, przeprowadziliście przewód doktorski n/t uzwojeń silnika, ale albo nie bardzo rozumiecie "jak to działa", albo tylko nie umiecie się wysłowić. Kojarzenie "gwiazda/trójkąt" to tak naprawdę manipulacja rezystancją (impedancją, jak ktoś woli) uzwojeń - najprościej porównać do analogii połączeń równoległego i szeregowego. Przy "gwieździe" uzwojenia...
Akumulator do wymiany,zaśniedziałe połączenie akum.-klemy i/lub przewód prądowy-elektrozawór,przewód masowy silnika/akumulatora lub uszkodzone(zwarte)uzwojenia wirnika/stojana.Innej możliwości nie ma.Sprawdz i napraw co będzie trzeba.
Po nitce do kłębka. Sprawdź zasilanie, połączenia w wtyczce i do silnika oraz przewód (przerwa i nie podano ile metrów przedłużacza i przekrój żyły, wtedy spadek pod obciążeniem i cewka wyłącznika puści), z opisu zakładam, że silnik sprawny. Jeśli wszystko jest w porządku, to uszkodzony jest wyłącznik.
Kolego (at)tomaszg78 , (at)robokop ma rację, potrzebujesz sprzętu i co najważniejsze wiedzy. Abs to nie tylko czujniki. Jest jeszcze sterownik ABS, połączenie z ecu silnika, zasilania, przewody, tarczki z ząbkami. Jeżeli po odłączeniu zasilania kontrolka ABS gaśnie a po przejechaniu odcinka się zapala to wskazuje na .....raczej dobre czujniki. Chcesz...
To musi gdzieś być niepewny styk i iskrzy. Jeżeli instalacje nowe to do sprawdzenia kompresor czyli przewód zasilający, stycznik i połączenia do silnika.
Nie wiem który masz sterownik (6 A czy 15 A) ale w 15 A jest dodatkowo w wyposażeniu czujnik temp. Podłączenia zgodne ze schematem jako wentylacja. Pierwsze dwa zaciski od lewej strony - silnik wentylatora. Trzeci zacisk - N zasilania + połączenie do silnika. Czwarty zacisk - F zasilania + połączenie do przekaźnika na NA. Piąty zacisk - przewód ochronny...
połączenie przewód wzmacniacz połączenie wyrównawczy przewód połączenie przewód puszek
schemat silnika pralki siemens amica piekarnik oprogramowanie amica śmierdzi
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
ARV-104-00/8 - Dane techniczne głośnika wysokotonowego Aktualizacja map Becker 7C - jak to zrobić?