Najlepiej taki jak był fabrycznie po założeniu sprawdzić pobór prądu amperomierzem czy nie ma jakichś upływności a po odpaleniu voltomierzem ładowanie. Jeżeli są upływności to trzeba pogrzebać w instalacji co kradnie prąd. To tak na szybko.
Dlaczego silnik po 1,5 - 2 min jest bardzo gorący mimo braku oporów mechanicznych? A czy masz problem by pomierzyć pobór prądu amperomierzem prądu przemiennego na biegu jałowym i porównać go z tabliczką znamionową? Jak się nie mylę stoi tam 90W/05A
Jeśli jest z czujnikiem temperatury zewnętrznej, to latem powinno ( chyba) załączać nawiewy. Zimą dopiero po podgrzaniu płynu. Oczywiście jeśli nawiewy są podłączone. Po za tym, bez sensu żeby pracowała dmuchawa pieca. Zmierz cykle poboru prądu. Amperomierz musi być większy niż 10.
Zmierzyć pobór prądu amperomierzem.
W: +/- 5% zmierzonej wartości/ +/- 10W (hmm może to ta niedokładność) Sam widzisz... Dlatego Ci napisałem, żebyś zmierzył pobór prądu za pomocą normalnego amperomierza. Wtedy wszystko się wyjaśni.
Zrób tak. Wyłącz wszystkie odbiorniki prądu, zdejmij jedną z klem z akumulatora i sprawdź amperomierzem pobór prądu. Powinien być nie większy niż kilkanaście (kilkadziesiąt) mA. Jeśli jest dużo większy to musisz ustalić co go pobiera. Radio może być uszkodzone i stąd takie rozładowania.
Jeżeli dobrze pamiętam to ładowanie nie idzie przez sterownik Ja bym zmierzył pobór prądu amperomierzem cęgowym jaki bierze silnik podczas jazdy wtedy wiadomo czy to wina silnika czy sterownika.
Jeśli masz możliwość - zmierz pobór prądu lub mocy (amperomierzem lub watomierzem) z sieci 230V w stanie jałowym. Jeśli wyjdą okolice kilkunastu/dziesięciu miliamperów (= kilkanaście watów) to ogólnie z napędem wszystko w porządku. A że brzęczy - jakieś włoskie lub chińskie rączki coś źle złożyły w okolicy transformatora. Jeśli nie możesz tego strawić...
Pobór prądu mierzyłem amperomierzem szczękowym. Akumulator to AGM 100.
Witam sugeruje się schematem przyrządu który podałeś i tam jest wymieniony niebieski dlatego pytam czy jest a co do strony sprzedającej nie ma danych.Zasilanie to te po prawej czerwony i czarny tylko czerwony po stacyjce bo po podłączeniu bezpośrednio do plusa będzie cały czas świecił.Żółty w tym przypadku podłącz na próbę przez żarówkę do plusa i pokaże...
No sprawdzić pobór prądu przez żarówke możesz sprawdzić amperomierzem wpinając się nim szeregowo pomiędzy zasilanie a żarówką A przy okazji to 230v
W jaki sposób to zrobić najprościej? Zamykasz samochód pilotem, czekasz ok.10 minut, podłączasz amperomierz cęgowy. https://obrazki.elektroda.pl/7593551900_... W zależności od wskazania - albo wszystko jest ok, albo szukasz zawyżonego poboru prądu przez wyciąganie kolejnych bezpieczników i obserwację wskazania amperomierza. Jeżeli...
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
To co zmierzyłeś to nie jest pobór prądu wejścia sterującego tylko prąd odpalonego wzmacniacza skoro był podłączony na "stałe", odepnij sygnał sterujący od plusa i wsadź pomiędzy amperomierz a będziesz miał pobór prądu wejścia sterującego.
Auto golas, z tyłu nie ma nawet skrzynki z bezpiecznikami. Lampy Hir2 więc nie będzie to także wina przetwornic, które lubią być zalewane. Pobór zostaje tylko po jeździe samochodem (i to nie każdej a co któryś raz). Zgasze auto zamknę i pobór wynosi od 0,8A do 1,3A. Mogę go otwierać i zamykać. Pobór zostaje. Znika dopiero po odpaleniu auta na chwilę...
Potrzebujesz amperomierz z alarmem, nie wiem jaki na to masz budżet ale np ten dał by rade: https://www.tme.eu/pl/details/apm-amp-an...
Sprawdź pobór prądu amperomierzem po wyłączeniu stacyjki i po "uśpieniu"alarmu.
Jeśli iskrzenie jest intensywne to masz zwarcie na wirniku, co dyskwalifikuje praktycznie cały odkurzacz. Ja sprawdzam to tak, że biorę zasilacz 5V 20A podłączam amperomierz 4A w szereg z wirnikiem (szczotkotrzymacze) i zasilaczem, powoli kręcąc wirnikiem obserwuję pobór prądu, jeśli nagle wskazówka amperomierza idzie do góry to mam pewność że silnik...
Fakty: Moc urządzenia 150W. Napięcie zasilania 12V (faktycznie 13,8-14,4V w czasie pracy silnika). Uszkodzony przełącznik regulatora mocy. Pytania: Czy potencjometr skopci się przy regulacji mocy? To zależy do mocy odbiornika i mocy strat w potencjometrze. Trzeba to policzyć. Czy przekaźnik 30A będzie odpowiedni czy może trzeba użyć taki 60A? Tu trzeba...
Wyłącz stacyjkę , odczekaj około 30 minut i wtedy mierz pobór prądu amperomierzem na poszczególnych obwodach.
Alternator pracuje cały czas. Sprawdzasz to amperomierzem. Po prostu pobór prądu jest większy niż jego wydatek. Dlatego masz niskie napięcie. A sam akumulator do wymiany. Policz sam to tylko matematyka.
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
A nie masz przypadkiem cały czas włączonych danych pakietowych? Wypadałoby zmierzyć pobór prądu amperomierzem.
amperomierzem w szereg z silnikiem.
A ja zadam takie lamerskie pytanie (bo nie doczytałem się), czy dioda świeci w tym połączeniu?. Jeżeli nie świeci, to może jest odwrotnie połączona i niema poboru prądu.
Tak, silnik jest komutatorowy. Podam co zmierzyłem. Napięcie bez obciążenia: 15,5V Napięcie po włączeniu odkurzacza: 10,5V. Natężenie podczas pracy odkurzacza: 11A Natężenie podczas rozruchu odkurzacza: 19A. Pobór prądu według amperomierza prostownika: 11A Pobór prądu według amperomierza prostownika podczas rozruchu: Ucieka poza skalę.
Do dodatniej klemy aku musza dochodzić dwa przewody jeden gruby do rozrusznika i drugi cieńszy do instalacji w samochodzie, amperomierz włączasz w cieńszy przewód, tak aby ładowanie wychylało go na + a pobór prądu z aku na -. Alternator podłączasz do amperomierza po stronie instalacji. Życzę udanych przeróbek - Maciek_M
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Ja sprawdzam pobór prądu amperomierzem . Pierwszy pomiar wszystkie świece razem ( różne auta i różny pomiar ) , Drugi pomiar każda świeca osobno . Każda powinna pobierać tyle samo np. 20 A.
Daj szeregowo rezystor 10R 1W pomiędzy nozkę diod a USB Jeśli się mylę 😂 poprawcie mnie 10R to wartość dla typowych diod THT o prądzie 0.02A. Jeżeli masz inne diody sprawdź pobór prądu amperomierzem. I policz oporność wzorem R=U/I
Wynika ,że uszkodzony trafopowielacz. A pozostałe napięcia znaczy są . Zmiesz pobór prądu ,amperomierz w szereg z żarówką.
Kolega Zyqaqra dał parametry. A najlepiej to to złożyć i podłączyć amperomierz.
wg opisu na schemacie to są wyłączniki krańcowe. Więc nie możesz zewrzeć ich obu do masy. To nie oczywiste - w ogromnej większości napędów krańcówki działają właśnie jako NC do masy - czyli w trakcie pracy obie są zwarte do masy a dopiero przy zadziałaniu odpowiednia krańcówka się rozwiera. Przy zwartym CL-GND i OP-GND przekaźniki nie działają. Jednak...
Sprawdż jakie opory mają śmigła wentylatorów podczas obracania ręcznie , można jeszcze podłączyć silniki na krotko z wpiętym w obwód amperomierzem i zobaczyć pobór prądu.
To że zasilacz dostarcza prądu max 1A nie znaczy, że podłączone do niego urządzenie tyle pobiera - należałoby zmierzyć pobór prądu amperomierzem. Urządzenia AP pobierają zwykle moc rzędu 5-10W.
Jak zmieżyć pobór prądu jakiegoś układu, urządzenia, mam amperomież, i tyle napiszcie coś
Jak nie ma zwarć to możesz tasmę nową założyć, najwyżej nie zadziała ale też nic nie uszkodzi. Możesz też w ramach próby podać zasilanie z zewnętrznego zasilacza i sprawdzić pobór prądu ( amperomierzem ).
Witam Jak pisze kolega Motronic spokojnie 30A,możesz jeszcze sprawdzić dla pewności podłączając amperomierz ,lub cęgi ditza.
Sprawdzić czujnik temperatury, świece jakie masz wkręcone, oryginał czy tania podróbka? Masz czym sprawdzić pobór prądu przez świece? Np amperomierz cęgowy do pomiaru prądu stałego? Dodano po 1 Dla pewności jeszcze sprawdziłbym ładowanie.
Zacznij od sprawdzenia amperomierzem poboru prądu na zgaszonym silniku.
Pomiary multimetrem wykażą zużycie mocy pozornej, a płacimy tylko za czynną. Pomiary "zwykłym tanim" multimetrem z amperomierzem AC wskażą prawidłowe wyniki poboru prądu tylko dla nieodkształconego prądu sinusoidalnego (np. żarówka, grzejnik). Tymczasem obecnie większość urządzeń zwł. elektronicznych ma zasilacze impulsowe pobierające prąd znacznie...
Jest jeszcze ciepło, zapalać będzie w miarę dobrze. Posprawdzaj świece żarowe mianowicie ich pobór prądu amperomierzem cęgowym. Tak się sprawdza świece, nie woltomierzem ;) Jeśli świece sprawne szukaj przyczyny w przekaźniku świec.
Jak zmierzyć pobór prądu na działającym fotelu? No musisz się wpiąć w szereg amperomierzem.
stanowiska są stałe..zasilacze mikroskopów 230V/5V 1000mA...mierzyłem pobór prądu amperomierzem .przy swiecących diodach.ok..1 mA zastosowałem regulowany zasilacz 1-30V / max 2 A przy ustawieniu 5 V nie działa to. Dodano po 4 czy jest to w ogóle możliwe zeby 2 diody /bo jest tam podswietlenie dolne i górne potrzebowałały aż 1 a mpera..? Dodano po 4...
Wzmacniacz na chwilę ożył podczas pomiaru poboru prądu amperomierzem, tzn zasilanie przestało pulsować. Mierzyłem sondami miernika na linii +15V między zasilaczem a wzmacniaczem. Kiedy podłączyłem z powrotem pod napięciem przewód tej linii zasilanie znów pulsuje, widać iskrę w momencie podłączania - jak dobrze rozumiem ta iskra przez pobór prądu do...
To będzie prawie to samo. Na trafie (toroidalnym) są jednak minimalne straty. Nic więc na tym nie zyskasz. Pobór prądu będzie podobny.
czy tak będzie ok? Nie, w ten sposób podłączysz amperomierz równolegle do przewodu masowego. Jedna końcówka przyrządu do bieguna z akumulatora, druga końcówka przyrządu do klemy i teraz możesz rozłączyć kleme. Ciągłość obwodu będzie zachowane przez amperomierz,
Włóż w gniazdo bezpiecznika fabrycznego przewody amperomierza i sprawdź, jaki jest pobór prądu przez xenony. Informacje o poborze mocy przez palniki w danych technicznych są przekłamane.
Jak nie potrafisz sam ustalic jak co działa to zrób zdjecia żarówki i silniczka wtedy będzie można ustalić jaki masz pobór prądu i jakiego zasilania użyć prawdopodobnie żarówka ma za duży pobór prądu. Czy masz multimetr? (amperomierz)
Typowy, boszowski silnik. Całkiem niezły, ale czasem wirnik lub stojan są uszkodzone. Do wymiany silnik. Sprawdzenie przebicia silnika do masy nic nie da. Należy wymontować silnik na zewnątrz, zasilić z autotransformatora i podłączyć się z amperomierzem obserwując pobór prądu. Wtedy będzie wszystko jasne.
Moc się nie zmienia. A pobór prądu mierzysz amperomierzem. Zawsze z akumulatora.
Obawiam się że mi rozładuje baterię Sprawdź amperomierzem [mA] jaki jest pobór prądu z baterii w "uszkodzonym" pilocie i porównaj z innym "sprawnym" egzemplarzem.
Kłania się wzór na prawo Ohma I=U/R Po przekształceniu otrzymujemy U=I*R gdzie: u - spadek napięcia i - prąd pobierany przez urządzenia r - opór linii. Najlepiej zmierzyć rzeczywisty pobór prądu AccessPointa amperomierzem włączonym w szereg. Nie sugeruj się wydajnością prądową zasilacza, bo urządzenie pewnie nawet połowy nie bierze. Ewentualnie postaraj...
Z Alfą tak jak z Lidlem , co tydzień to coś nowego. Z Twojego opisu wynika ,że masz pobór prądu i cos kradnie prąd z akumulatora. Sprawdz upływność amperomierzem.
Może przyczyna jest całkiem prozaiczna: Jak oporności grzałek sprawdziłeś,sprawdziłeś też ,że grzałki nie mają przebicia do masy zmierz amperomierzem pobór prądu na każdej fazie zasilania przed podgrzewaczem. Jeżeli nie przekracza wartości 8,5 A dla fazy to ,,wygrzały "się bezpieczniki i działają przy zaniżonej wartości- należy je wymienić na nowe....
Witam. Moim zdaniem powinienes znalezc pobor pradu. Na początku ja bym odłączył radio. Po drugie odczepic alternator a później alarm lub centralny (no i jak piszesz to odczep zasilanie sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki klimy) oczywiscie za każdym razem trzeba zmieżyć pobór prądu amperomierzem. Max powinno pobierać do ~0,5A.
Bo za mały ma pobór prądu przy LED, jak żarówka mu świeci. Włączyć amperomierz w żarówkę zmierzyć prąd, z poboru prądu można dobrać rezystor, włączony równolegle z LED. Jak będzie znana wartość prądu, tak zwiększać rezystor aby LED świecił a przez rezystor płynął jak najmniejszy prąd.
Po pierwsze sprawdź faktyczny pobór prądu amperomierzem. Izolacja pali się dlatego, że coś się grzeje. Jeśli kontrolka grzeje się przy nominalnym poborze prądu to jest uszkodzona. Tak samo, jeśli bierze prąd większy niż powinna. Jeśli kontrolka jest sprawna, to pozostaje miejsce podłączenia do niej przewodu. Zły styki są b. częstym powodem grzania się...
Ja kiedyś też miałem taki problem to odłączałem zasilanie po kolei od każdego urządzenia i wpinałem szeregowo amperomierz i sprawdzałem czy pobierają jakiś prąd jak sa wyłączone. Okazało się,że było coś ze wzmacniaczem i nie wyłączał sie wogóle i pobierał prąd. na początku możesz odłączyć kleme i tam wpiąć w szereg amperomierz i sprawdzić jaki jest...
Nie wiem, czy jest to wykonalne, ale spróbowałbym sprawdzić (zmierzyć) o ile spada napięcie na baterii po wciśnięciu przycisku każdego przycisku w obydwóch kluczykach. Ale wykonalne jest sprawdzenie amperomierzem pobór prądu przez pilota, powinno być 0 mA, pobór tylko w momencie wciśnięcia przycisku.
No ale mam napisać jaki sposób zmierzyć pobór prądu przez ten zestaw? Oczywiście - prąd przy 12V nie przekroczy tych 0,8A ale ile jest naprawdę to dowiemy się mierzyć pobór prądu. Używając amperomierza właśnie.
Zależy ile pobiera jedna świeczka, (zmierz amperomierzem) na etykiecie produktu też może być opisany pobór prądu. Pomnóż go przez 10 i to wszystko.
Licznik starego typu (analogowy) w przedwojennej kamienicy, instalacja w mieszkaniu rzekomo wymieniana ok 10 lat temu. Sprawdź licznik samodzielnie. Gdzie mogę doszukiwać się przyczyny? Może ktoś korzystać z prądu - na twój rachunek. Sprawdzać pobór prądu przed licznikiem przy wyłączonej instalacji. (kup amperomierz cęgowy~100zł) Kilka razy dzienne...
Może podłączyć ją przez amperomierz i sprawdzić czy pobór prądu jest zgodny z tym podanym na tabliczce pompy . Powinno to dać jakiś obraz np. uszkodzonego uzwojenia lub dużych oporów wirnika . Przed montażem sprawdzałeś czy wirnik lekko się obraca i czy nie jest zarośnięty kamieniem ?
Zlokalizuj bezpiecznik na którym jest urządzenie pobierające prąd na postoju. Podepnij szeregowo amperomierz w obwód akumulatora (zdjęta klema). Pobór prądu powinien być do 6mA. Jeśli jest dużo większy wyjmuj kolejno bezpieczniki aż namierzysz winowajcę. Może jest to żarówka w bagażniku lub kabinie , która nie gaśnie, alarm albo regulator alternatora....
Mierząc spadek napięcia na bezpiecznikach ustaliłem na których obwodach jest pobór prądu. Teraz mam wpięty amperomierz szeregowo z akumulatorem i pobór prądu wynosi 410mA. Nadal szukam schematu bezpiecznikow umieszczonych na zdjęciu. Oczywiście zamek zaryglowany w klapie i centralny również zamknięty
Nic takiego nie powinno się stać. Dobrze zasilacz podłączyłeś i te LEDy ? Sprawdź dokładnie jakie masz napięcie na wyjściu zasilacza. Jeśli jest te równe 48V to podpinając zasilacz pod tubę LED taśma powinna się zapalić. Możesz przy okazji zmierzyć pobór prądu podpinając amperomierz. https://obrazki.elektroda.pl/2217855300_...
wiem tylko z tabeli bezpieczników, że jest on zabezpieczony bezpiecznikiem 50A. Chciałbym dobrać jakiś zasilacz sieciowy w internecie/sklepie i zaadaptować wentylator na wentylator domowy na letnie upały Rzeczywisty pobór prądu możesz zmierzyć amperomierzem DC. Wyniesie około 30-35A. Regulator zrobisz bez problemu na bazie kitu http://www.aphelektra.com/p/pl/1065/e65+...
Witam! 1. Pobór mocy CZYNNEJ (za którą płacisz) jest 30W (no, troszkę wiecej, bo statecznik ma też jakieś straty, powiedzmy, że w sumie bedzie ok. 36W). Za pobór mocy biernej użytkownik w domu nie płaci (płacą zakłady przemysłowe), a moc pozorna jest do zmierzenia przez pomiar prądu amperomierzem i napięcia woltomierzem, a nastepnie pomnożenie jednego...
Teraz już widać, podepnij do tych drutów nowy amperomierz. Najpierw go zamontuj dopasuj a później dopasuj te druty. Tylko musisz po podłączeniu sprawdzić czy amperomierz pokazuje Ci pobór prądu podłącz żarówkę do krokodylków jeśli nie pokazuje lub zauważysz, że wychyla się w kierunku zera zamień druty przy amperomierzu. Odnośnie bocznika w twoim prostowniku...
Witam Podczas sprawdzania ładowania i akumulatora, za którymś razem po pomiarze poboru prądu amperomierzem (czyli miałem podłączony miernik pod 10ADC), zapomniałem przepiąć kabla i przestawiłem na pomiar napięcia dotykając + i - do akumulatora. Lekko coś zaiskrzyło - no i nie działa mi teraz pomiar natężenia na wejściu 10ADC i jeszcze zauważyłem(jak...
Witam Amperomierze wpinasz w szereg tzn. Jeśli chcesz sprawdzić pobór prądu to odłącz plusowy przewód zasilania (główny) i wstaw szeregowo amperomierz.Tak samo z ładowaniem, z tą różnicą ,że wpinasz go w obwód ładowania( przewód ,który wyłazi z prądnicy i śmiga do aku).Pamiętaj jednak aby amperomierze miały odpowiednia zakresy pomiaru bo inacze jak...
Zawsze można sprawdzić amperomierzem pobór prądu.
Witam A jaki to samochód? Pomiar zarejestrowany od razu po podłączeniu amperomierza, czy odczekałeś przynajmniej minutę? Próbowałeś wyciągać bezpieczniki i obserwować kiedy ten pobór prądu spadnie? PozdrawiaM
Jeżeli nie używasz jednocześnie kilku wyjść zasilacza to zastosuj Amperomierz na masie... Problem będzie tylko w tedy gdy jednocześnie użyjesz kilku wyjść zasilacza bo amperomierz pokaże sumę poboru prądu...
Najprościej amperomierz na prąd przemienny włączony szeregowo z zasilaczem i masz całkowity pobór prądu łącznie z zasilaczem.
Witam serdecznie. Podłącz w szereg amperomierz i zmierz pobór prądu. Jak jest powyżej 0,1 A to wyciągaj bezpieczniki po kolei aż spadnie. Zauważ po wyjęciu, którego bezpiecznika spadł pobór prądu i zainteresuj się odbiornikami z niego zasilanymi. Mogę podpowiedzieć , że syrenka od autoalarmu jak ma własne zasilanie( po zdjęciu klemy wyje) może nieźle...
lepsze czy gorsze ???to jest tak zabezpieczenie własne przeciw kradzieżypolega przedewszystkim natym że jest indywidualne dla twojego samochodu i czym mniej dodatków tym lepiej dodając przekaznik lub jakaś centrale to już jest immo i łatwiej to namierzyc bo jest więcej bebechów ma byc tak kabel grubszy od tego co odcinasz zmierzony pobór prądu[amperomierz]...
Jak w tytule. Spadł pilot 95GP-15K601AB. Po sprawdzeniu poboru prądu amperomierzem okazuje się, że pilot reaguje na przyciski, tzn. pobiera prąd w momencie naciśnięcia ok. 6-12mA. Podejrzenie padło na układ radiowy. Po rozlutowaniu ekranu zabezpieczającego okazało się, że nie ma trymerka, tylko monolityczny nadajnik 434MHz. Nic nie wygląda na pęknięte,...
Po pierwsze: nic prostszego jak zmierzyć pobór prądu amperomierzem. Po drugie: tak zwany "ściemniacz" może obsługiwać kilka takich "żarówek" LED. Po trzecie: rezystor stosuje się w połączeniu z diodami LED niskiej mocy (normalna dioda LED pobiera klasycznie ok. 20mA prądu), jeżeli na schemacie mamy kilka łąńcuchów takich diod LED, każdy łańcuch powinien...
Co do bezpiecznika to bardzo się grzeje Bimetaliczny ? Albo sam pada, albo silnik się skończył. Zmierz pobór prądu z akumulatorów amperomierzem DC na zakresie 10 A o ile taki multimetr posiadasz. ?
ok orel podłącz do zasilacza o niewielkiej wydajności prądowej w następujący sposób: -blaszka widoczna zdjęciu przekażnika (spróbuj też metalowe elementy mocujące na antenie) na masę -podaj napięcie na jeden z kabelków oznaczonych "do radia" (możesz monitorować pobór prądu amperomierzem) -jeżeli nic się nie dzieje to podaj napięcie na drugi z kabelków...
Witam, dzisiaj wieczorem będę dalej walczył ze wzmacniaczem, ale to nie dlatego piszę. Robię to z powodu kolejnej rzeczy, która mi się przypomniała. Chodzi mi o to, że gdy przeprowadzałem pomiar poboru prądu podłączając amperomierz w miejsce bezpieczników to pobór był 0, nawet na zakresie uA amperomierz wskazywał dokładne 0. Myślę, że to może być kluczowe...
Witam. Tak bardzo wygodnie amperomierzem cęgowym jednak większość mierzy prąd przemienny. Należy użyć nowszych modeli amperomierza cęgowego z zakresem pomiarowym dla prądu stałego.
Niech mechanik zmierzy pobór prądu, podpinając amperomierz zamiast wymienionego bezpiecznika. Zresztą powinien to wiedzieć... Jeśli pobór mierzony w gnieździe bezpiecznika będzie w normie, niech zmierzy między wyprowadzeniem akumulatora a klemą, jeśli pobór tam przekroczy normę - trzeba będzie sprawdzać poszczególne grupy odbiorników. W każdym razie...
Po ciemku to nie będzie najlepiej wyglądać. A więc jednak dobrze, z kiepskich prób wyszły wcześniej kiepskie efekty. Teraz postaraj się zrobić ten układ na 3 tranzystorach. Polutuj do na drutach w powietrzu i wepnij między zasilać a anodę. Powinien zadziałać. Pobór prądu sprawdzisz amperomierzem, a właściwie to miliamperomierzem.
do wymiany rozrusznik i sprawdź pobór prądu podłącz amperomierz szeregowo w układ niepowinno być wiecej niż 0,05 A i oczywiście sprawdź ładowanie min 13.8 V
Problem w tym, że wskazówka amperomierza pokazuje tak małą wartość, że prawie tego nie widać, a przy tej akurat konstrukcji jest to ważne, dlatego dopytuję jak podnieść wskazanie amperomierza bez dokładania kolejnej żarówki... Nie bardzo rozumiem po co :?: amperomierz ma "na sztukę" pokazywać np, 2,2A przy poborze prądu 0,26A :?:
Przy wyłączonych odbiornikach przetwornica nie powinna się grzać do tego stopnia – lekko ciepła, OK, ale jeśli parzy, to coś jest nie tak. Dla pewności – sprawdź pobór prądu na wyjściu, najlepiej miernikiem cęgowym lub amperomierzem.
W chwili podłączania akumulatora pobór prądu zawsze jest duży. Jeśli masz sprawny hebel, to podłącz amperomierz pod zaciski hebla, po podłączeniu akumulatora i rozłączeniu hebla prąd popłynie przez amperomierz pokazując aktualny pobór prądu. Chcąc mieć dokładny pomiar musisz mieć mały zakres w amperomierzu, a udar prądu przy podłączaniu akumulatora...
Załóż amperomierz cęgowy na alternatorze. Sprawdzasz dzięki temu czy masz faktycznie taki pobór prądu. Dodatkowo przy dużym poborze prądu zobaczysz rosnące czasy wtrysków.
Kolego po pierwsze radziłbym zaopatrzec się na początek w schemat do tego radyjka. Na początek sprawdź elementy w torze zasilania, i tak jak napisał kolega wyżej sprawdź pobór prądu włączając amperomierz w szereg z dodatnim biegunem zasilania.
sposobu takiego jak z dziurawą denatką niema , zlokalizowanie miejsca uszkodzenia izolacji zacznij od zlokalizowania przybliżonej gałęzi, czyli w miejsce kolejnych bezpieczników podpinaj amperomierz i sprawdzaj gdzie jest pobór prądu, potem tą gałąź z poborem prądu prześledź ręcznie centymetr po centymetrze, jeśli nie masz miernika to zainwestuj –...
Przy zasilaniu napięciem stałym (DC) pobór mocy jest prawidłowy przy pomiarze dokładnym miernikiem uniwersalnym (woltomierzem zmierzyć napięcie czy wynosi równe 12V a amperomierzem włączonym szeregowo z żarówką pobór prądu) Iloczyn U[V]*I[mA]=P[mW] Przy zasilaniu prądem zmiennym pomiar mosy czynnej jest trudniejszy. Należy uwzględnić cos fi oraz zniekształcenia...
Może to nic nie zmieni. Ale. Próbowałeś może zmierzyć amperomierzem pobór prądu pozyskiwany z baterii? Na aktywnym pilocie (przycisnąć dowolny przycisk na nim) No i na nie aktywnym, nie używanym, a z resztą wiadomo o co chodzi.
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
No to musisz poobserwować pobór prądu w ciągu kilku dni. Proponuję wystawić warty przy samochodzie i ciągle obserwować wskazania amperomierza. :D A tak poważnie, nie masz tam zamontowanych jakichś podejrzanych wynalazków?
odpinaj po kolei te moduły i obserwuj amperomierz
Jeśli ogniwo elektrochemiczne jest zdolne naładować się, to nazywamy je akumulatorem. W swojej wypowiedzi błędnie nazywasz akumulator baterią - nie pasuje to mowy potocznej, w której bateria to ogniwo pierwotne, którego po rozładowaniu nie da się naładować. Nie pasuje też do określenia technicznego, które oznacza co najmniej dwa jednakowe elementy (bateria...
Amperomierz w trakcie pomiaru przyłańczasz szeregowo.O ile pobór prądu będzie większy aniżeli 200mA (przy pomiarze miernik ustawiony na ten zakres-oczywiście) to w tym przypadku ulegnie spaleniu bezpiecznik,natomiast ocalisz Swój miernik.Jest to zabezpieczenie miernika prze uszkodzeniem.
berlingo pobór prądu pobór prądu wkrętarki pilot pobór prądu
plamy ekranie pasek klinowy citroen excel format komórki
kolektor słoneczny syfon rozebrać ekspres philips
Vaillant 19,2kW nie reaguje na zasilanie - diagnostyka Naprawa awarii sprzęgła w piecu Zębiec: krok po kroku