Jeśli nie ma go w katalogu to zrób bilans energetyczny. Tzn moc alternatora minus standardowy pobór prądu w czasie jazdy. To co Ci zostanie to 10% pojemności akumulatora.
Czy zastanawiałeś się nad dyskiem SSD- zredukuje mocy prądu Niewiele. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... uczyni laptopa bardziej odpornym na wstrząsy/przeciążenia. Tu się zgodzę. Co do zasilania- wielkiego wyboru nie masz w zasadzie pozostają tobie same konwertery. To się nazywa przetwornica a nie konwerter. Jak wygląda pobór prądu...
Jeżeli zależy ci na stałym i intensywnym używaniu tej lodówki to wybierz model z normalnym agregatem tą zabawkę sobie podaruj, bo nie będziesz zadowolony. Co do poboru prądu musisz mieć odpowiednio duży i sprawny akumulator? Standartowo to montowali tam chyba 160Ah i alternator 80A. Chyba, że będziesz to używać tylko w czasie jazdy wtedy poborem prądu...
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Napięcie w czasie jazdy jest 35,3 czyli według wykresu pobór prądu 250amper.
Zasięg takiej zabawki zależy od: 1. Pojemności baterii akumulatorów zasilających silniki 2. Obciążenia silników (opory toczenia czyli waga pojazdu i rodzaj nawierzchni, po której się toczy) i poboru prądu. 3. stylu jazdy - gwałtowne ruszanie to duży pobór prądu. Większość tych zabawek ma pod pedałem gazu tylko włącznik, więc pobór jest maksymalny w...
Spadek napięcia masz w normie, ładowanie jest dobre, ja bym nic nie grzebał w tym alternatorze, też co jakiś czas doładowuję akumulator, gdyż robię mało kilometrów i po prostu w czasie jazdy się nie doładuje, a i przy jego zakupie spoglądałem raczej na dolne półki.
Silniki od wspomagania są bardzo dobre do zastosowania w amatorskich konstrukcjach ale są trudne do sterowania, prąd przy lekkim obciążeniu często przekracza 30A. Mam silnik ze wspomagania Suzuki Ignis i nie ma niczego takiego o czym mówisz. Mam cały przebieg poboru prądu w czasie jazdy mojej bramy i maksymalny prąd wynosi 6,5A (przy rozpędzaniu).
A może w czasie jazdy gdzieś Ci prąd "ucieka"? Sprawdzałeś pobór przy włączonym zapłonie?
Z USB będzie zasilany videorejestrator z jedną kamerą (powiedzmy model średniej klasy o poborze prądu około 1A), więc w czasie jazdy > zasilanie 1, 2 może 4 godziny. Okazjonalnie > ładowanie telefonu.
zasilanie jest ok taśmy są wpięte radio zmarło w czasie jazdy pobór prądu wskazuje jakby było włączone cały czas podświetlenie i nic - żyjący trup !
.. ja bym wrócił prędkość do nominalnej, albo wydłużył czas jazdy w sterowniku. A pobór mocy jest taki sam przez cały czas jazdy?, czy ma wahania i jakie w górę i w dół, może klinuje się na prowadnicach, hmm ale problem z poborem prądu to by falownik wykrył!
Chciałbym kupić 70 mai jak w temacie. Nigdzie nie mogę znaleźć danych na temat poboru prądu w trybie parkingowym jak również w trybie czuwania. Przy nagrywaniu w czasie jazdy jest to mniej istotne, ponieważ akumulator jest ładowany. Pozdrawiam kolegów.
Z wyliczenia (około 6 godzin, przyjmując średnio 2,25A) daje 13,5 Ah. Nie rewelacyjnie, ale w miarę. Możliwe jeszcze jest to, że akumulatory szybciej spadają z napięciem przy większym prądzie rozładowania przez silnik. Różnica napięć pod koniec rozładowania też świadczy o braku wyrównania pojemności w zestawie - taka sytuacja powoduje bardzo szybkie...
A ja proponuję akumulator firmy Botari od 3 lat nie mam problemu z jego użytkowaniem w samochodzie.Masz starszy model samochodu to odżałuj kilka zł i załóż światła led do jazdy dziennej wówczas masz cały czas akumulator w pełni naładowany bez względu czy poruszasz się na długich trasach czy krótszych.Podczas jazdy na światłach do jazdy dziennej pobór...
Jaki jest dopuszczalny pobór prądu z akumulatora w fordzie galaxy mk1, silnik 2.0 DOHC, akumulator 80ah? U mnie wynosi 0,14A. nie określiłeś czy na postoju na wolnych obrotach, czy na wyłączonym silniku, czy w czasie jazdy itp ... :)
Akurat pobór prądu z akumulatorów w czasie jazdy nie występuje. Alternator spokojnie zasila całe auto na światłach mijania. Akumulator służy tu przede wszystkim do dopalenia auta i grania radia jak stoję na parkingu. Radio grało cały dzień i odpalał bez problemu. Dopiero po tym postoju 10dni zaczęły się problemy Rozumiem ze akumulatory padnie. A który...
Autor pisze o akumulatorach 2,5Ah i 2100mAh=2,1Ah. To w końcu pojemność jest 2,5 czy 2,1Ah? Może pojemność jest 2,1Ah a prąd maksymalny 2,5A? Wolty razy ampery dają waty (1VA=1W). Waty razy czas dają watogodziny (1Wh). Czas jazdy można policzyć z poboru prądu i pojemności baterii. Przy pojemności baterii akumulatorów lub akumulatora 2,1Ah przy poborze...
Czasami nie masz któregoś głównego bezpiecznika spalonego tak że nie widać. Miałem taki przypadek, fakt nie w seacie ale ujawniało się po czasie lub przy większym chwilowym poborze prądu.
Przykład współpracy dwóch baterii NiMH i LiFePO4. Pierwsze zdjęcie. Auto na biegu jałowym, dopiero przyjechałem, więc baterii w czasie jazdy zostały naładowane. Pobór prądu z baterii 1,8 A. Bateria dodatkowa LiFePO4 daje 1 A, bateria główna 800 mA. Gdy zgasiłem samochód, to prąd z baterii głównej cofnął się do baterii dodatkowej. https://obrazki.elektroda.pl/1743240300_...
Na początek zmierz napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku, następnie po odpaleniu, i jeszcze gdy dodasz gazu, aby silnik miał obroty, jak podczas normalnej jazdy. Podczas pomiaru przy włączonym silniku, zrób też pomiary przy włączonych światłach, i obciążeniach, które normalnie używasz w czasie jazdy. Na podstawie tego będzie dużo wiadomo...
Przy drugim silniku potrzebuje mocowanie do tarczy. Widziałem gdzieś oryginał jakiejś firmy na FB. Przy ustawieniu ma maksa mocy silnika, baterie zzeralo. Nie pamiętam co zrobiłem, ale poprawiałam na mniejszą moc. Muszę zacząć zapisywać moje ustawienia, chociaż chyba gdzieś mam. Manetka - wpadło mi w oczy jak działa na "kroki", jaki jest przelicznik...
multimetr nie pokazuje więcej niż 0.04a To ma być pobór spoczynkowy prądu - te 40 mA :?: To przy założeniu radia działajacego na "standby", oraz działającego alarmu - całkiem możliwy pobór prądu :D Jeśli jednak po dwóch dniach takiego poboru prądu napięcie spada poniżej 12V - to prawdopodobnie akumulator nie jest doładowywany w czasie jazdy - tylko...
Co to jest 1. Najczęściej powodem takiej sytuacji jest przerwa albo zwarcie w obwodach tej instalacji. 2. Trzeba przy pomocy miernika lub żarówki zlokalizować to miejsce i usunąć usterkę. 3. Dobrze jest zdobyć schemat tej instalacji (pomaga w lokalizacji punktów pomiarowych). 4. Może okazać się, że miejsc uszkodzeń może być więcej niż jedno (trzeba...
Na razie zobacz, jak wygląda pobór prądu podczas jazdy ale rozpędzaj się spokojniej, ogranicz osiągi. Jeśli jest to zdecydowanie niezadowalające rozwiązanie to zdobądź mocniejszy silnik.
Pytanie co chcesz osiągnąć? Czy ma to być bardzo długi czas jazdy (cały dzień na przykład bez ładowania). Czy kilkunastominutowe przejażdżki. Wszystko rozchodzi się o całkowity pobór prądu pojazdu i czas. Na szybko przy tych silnikach te akumulatory starczą na niecałe 30 minut jazdy ( Kwestia ich obciążenia, ja zawsze obliczam to na bazie maksymalnego...
Sprawdz zasilanie na aku i masy silnika ja kiedyś miałem lużnią klemę minusową tylko że wtedy gasł jak jak włączał się wentylator chłodnicy(zwiększony pobór prądu)
przy próbie wyjazdu z parkingu zapala się kontrolka akumulatora z komunikatem o błędzie ładowania. Komunikat pojawia się przy manewrowaniu kierownicą i wspomaganie przestaje działać. Wspomaganie elektryczne pobiera wtedy dużo prądu, po ruszeniu samochodu, w czasie jazdy, prąd pobierany przez wspomaganie zdecydowanie maleje. Na początku zauważyłem że...
Wybacz za pomyłkę nie chodziło o napięcie tylko o nagły wzrost temperatury silników oraz szybkie rozładowanie akumulatora. Dziś postaram się zmierzyć faktyczny pobór prądu przy jeździe ze stałą prędkością 15km/h
Mnie również podobają się konstrukcję z niczego. Ciekawi mnie tylko jak zmierzyłeś pobór prądu podczas jazdy? :) Nawet jeśli obydwa pobierają 300mA i zakładając, że reszta nie pobiera nic to te Twoje "kilkanaście godzin testów" to trochę za dużo jak na 1300mAh ;)
Ja mogę zaproponować tańsze i wygodniejsze rozwiązanie, które u siebie stosuje od 3 lat. Nie jest tak satysfakcjonujące jak to opisane powyżej, ale ma super zaletę - jest proste, tanie i działa. Do gniazda USB w samochodzie mam podłączony powerbank (deklarowane 20 Ah), który zasila kamerkę. W czasie jazdy powerbank się ładuje a po zaparkowaniu kamera...
Zastanawiam się nad sensem tego cudowania w ogóle. Po co ci w trybie ciągłym nagrywać to, co dzieje się na parkingu? Po pierwsze: przy wysokiej jakości nagrania pliki też są duże i może się okazać, że jak coś wydarzy się wieczorem, to rano już będzie “nadpisane” na karcie. Kamerka ma wymyślony tryb parkingowy i w większości wypadków to wystarcza. Po...
Witam. Mam chłodziarkę samochodową z modułem Peltiera (ostatnio zmieniłem moduł na mocniejszy i wymieniłem silniczek szczotkowy na wiatrak z komputra) teraz chłodzi rewelacyjnie, wiszą sople :spoko: Problem pojawia się kiedy sampchód (ciężarówka) stoi np 12 godzin. Chłodziarka pożera zbyt dużo prądu (4,5A), w czasie jazdy mam doładowanie... Myślałem...
No właśnie nie wiem ja dobrać to w taki sposób, żeby woda nie zamarzała do temp -20. Oczywiście i rurki i zbiorniki będą dodatkowo izolowane. Nie mogę wytworzyć zbyt dużej temperatury bo zbiorniki i rurki są z tworzywa, a zależy mi też bardzo na jak najmniejszym poborze prądu bo to jednak z akumulatora będzie szło. Aku jest ładowany przez solar i w...
Sprawdzę jeszcze ten pobór prądu ale ładowanie sprawdzałem i jest ok, poza tym w Sharanie jest wskaźnik ładowania jeżeli więc w czasie jazdy ładowanie byłoby za niskie zaraz bym to widział. Prosiłbym o schemat do tego modelu albo chociaż tą część żeby sprawdzić jakie elementy mają bezpośrednie zasilanie z tego drugiego bezpiecznika pod maską. pozdrawiam
Ten pierwszy prawdopodobnie jest na łożyskach, ma też przedkładnię planetarną, a ten drugi, to zwykły na tulejkach. Miałem Quada Trx'a 300, ja przejechałem na takim jednym "zadupiu" z asfaltem, na drugi dzień, mnie policją straszyli, że za głośny jest Na torze gokartowym na hałas mają w***bane :D A co do tematu, to ile by wyciągnął przy dobrym przyspieszeniu...
Przeróbka całkiem bez sensu. Silnik jazdy musiał by mieć przynajmniej 2kW. Przy 12V to potężne prądy, ponad 150A. Uśredniając pobór to wyjdzie ze 100A ciągłego prądu w czasie pracy. Akumulator litowo jonowy 100Ah 12V będzie kosztował tysiące i starczy na niecałą godzinę koszenia. Przyda się też prądnica, która zasili silniki napędowe Techniczne możliwe,...
czy jest możliwe że podczas paru godzinnego słuchania można wyładować akumulator. Tak - jest to możliwe. jak napisano wyżej - najwięcej zależy od stanu samego akumulatora, ale (zwłaszcza zimą) z dużą pewnością można przyjąć, że nie ma on stanu pełnego naładowania. Nie bez powodu dobre radia mają funkcję, która po określonym czasie (30-60 min) wyłącza...
Czyli przykładowo jak naładuje do 13V i po 30 min mam już np 12,55 to też oznacza prawdopodobnie że akumulator zbyt szybko traci napięcie tak? Tak. Tu masz wyniki pomiarów mojego czteroletniego akumulatora Centra Futura. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Z ładowaniem z alternatora jest ok no bo chyba 14,2V to wystarczająco...
Stacyjka ma tylko trzy położenia: 0 - wszystko wyłączone; 1 - zapłon (kontrolki etc.); 2 - rozrusznik. W niektórych autach jest jeszcze jedna pozycja oznaczona jako ACC (z niej mógłbym zasilić cewkę przekaźnika), ale w Seicento niestety tego rozwiązania brak. Czujnik ciśnienia oleju to najprostsze możliwe rozwiązanie jakie chyba istnieje. Ma jedno wyjście...
Popraw ten dość haotyczny wpis. Dokładnie. Czy wskaźnik nie pokazuje poboru prądu w trakcie jazdy czy stanu naładowania baterii. Nie pokazuje od nowości czy coś padło a wcześniej pokazywał?
Był niedawno temat o padającym akumulatorze gdzie przyczyną okazał się zamek tylnych drzwi, który nie działał prawidłowo powodując znaczny pobór prądu. Tu jest problem z ładowaniem w trakcie jazdy gdzie prąd jest pobierany z akumulatora zamiast alternatora. W moim Clio 2 napięcie akumulatora przed włączeniem zapłonu jest 12.6 V, w czasie jazdy około...
Pobór prądu jest mniej więcej taki że podczas postoju wynosi około 100mA, w czasie jazdy w trybie autonomicznym zmienia się w przedziale 300-400mA, w trybie manualnym tj. bez serwa około 200-300 mA wszystko w zależności od tego na jakiej mocy pracują silniki :) Hymm no tak w sumie to przy filtrze LC zastosowałem jakiś stary kondensator elektrolityczny,...
W Krakowie zwykle widzę mimo wszystko otwarte maski i ładowanie z zewnątrz... Trzeba by zrobić przełącznik który odłącza prostownik na czas rozruchu i jazdy, bo inaczej zostanie z niego siwy dym przy próbie poboru prądu rozruchu z prostownika...
Ja w końcu doszedłem do zaskakujących wniosków, które i tak jednak do jakiejś konstruktywnej finalnej konkluzji mnie nie zaprowadziły. Sprawdziłem w końcu pobór prądu bardziej dokładnie, co najmniej kilkanaście razy i historia u mnie jest taka, że po zablokowaniu auta centralnym zamkiem przez kilka minut pobór prądu utrzymuje się na poziomie ok. 2.5...
Czyli teoria o większej baterii leży jeszcze bardziej. Czemu?? Dane wyjściowe (Fiat 126p wyposażony w prądnicę): Pojemność akumulatora: 35 Ah, Dzienny czas jazdy: 20 minut (0,33 godziny), Cykl mieszany: 50% korki, 50% na wyższych obrotach, Straty ładowania akumulatora: 30% (sprawność 70%), Prąd pobierany przez urządzenia: 14,3 A, Wydajność prądnicy...
Nie wiem jaką metodą sprawdzano pobór prądu w czasie postoju i czy to w ogóle robiono, czy tylko sprawdzono,ze alternator ładuje. Ponieważ dzieje się to nawet podczas jazdy( a wtedy ładowanie działa), sprawdziłbym rozrusznik. Może to śmieszne, bo on jest potrzebny tylko do rozruchu, ale też może powodować upływ prądu.
Poszukiwałem przyczyny rozładowania się akumulatora po kilku dniach stania samochodu. Zaciekawił mnie pobór prądu przez sterownik AL-700 który wynosi ok 75mA. Po za tym sterownik działa i nie widzę jakiś problemów w czasie jazdy. Myslałem ze moze zamienione są połączenia zasilania ale tutaj też jest poprawne pin. nr 20; stałe +12V pin nr 6; +12 po stacyjce....
Witam Mam problem od jakiegoś czasu z wspomaganiem kierownicy w wersji elektrycznej. Po jakimś czasie w trakcie jazdy pompa całkowicie się wyłącza. Jedno co zauważyłem to to ,że przy zmniejszeniu poboru prądu w samochodzie czyli światła i wentylator pompa jakby ożywała. Czy jest to złudzenie czy może te modele tak mają. Przebieg około 260000 km. Pompa...
Co dziwne z mojego sprawnego passata odłączyłem też przewód plusowy z alternatora i pokazuje bez obciążenia 15,2v czyli prawidłowo a w tym drugim Passacie 19,5- 20v... w starym alternatorze został wymieniony regulator napięcia na nowy oryginalny boschowski w kwocie 150 zł i to zupełnie nic nie dało stąd ta decyzja o zakupie drugiego alternatora z Alledrogo...
Przekładnia dostosowana do silników spalinowych, solidna i trwała. Masz tam sprzęgło odśrodkowe, potrzebne przy silnikach spalinowych, dla "elektryka" nie będzie potrzebne. Warto byś podał jeszcze jakie silniki (parametry) masz w obu pojazdach. Zakres obrotów, moc. Na tej podstawie można dopasować silnik elektryczny o podobnych parametrach. Potem trzeba...
[url=http://www.sparkfun.com/products/79... GM862 Za pieniądze wydane na ten moduł mógłbym wykonać dwa urządzenia alarmowe z użyciem modułów, których chcę użyć w swoim projekcie. Oczywiście ma lepsze parametry co do poboru prądu, jednak w moim urządzeniu odbiornik GPS będzie uruchamiany tylko na chwilę po dostaniu SMSa z takim rozkazem. Dodatkowy...
bateria ma katalogowo 110C (prąd ciągły) i 220C (prąd chwilowy) Teraz pytam jako laik. Może będę coś kiedyś montował dla wnuka. Piszesz prąd ciągły 110 C czyli 660 A. Z tej baterii to ca. 6 Ah/660 A = 0,0091 h = 33 s. Czyli przez 33 sekundy to jest prąd ciągły? A 16 sekund chwilowy? Dodano po 2 To jest, tak bardzo upraszczając, czas zupełnego rozładowania....
Usuwając moduł czujki wstrząsowej, rezygnując z LED-ki niebieskiej, stosując kontaktron i magnes w stopce (lub moduł czujnika halla) prąd spadnie: 1. czyjka mikrofalowa < 3mA 2. czujka wibracyjna 0mA 3. odbiornik radiowy 6mA 4. procesor zależnie od uśpienia np. idle 2mA do około 15mA. Rezygnując z pilota spadnie o dalsze 6mA. W opisanym i zrobionym...
Cześć. Auto prywatnie moje, od pół roku walczę ze złodziejem prądu. Zaczyna się zimą, latem wszystko ok. A więc od początku : Wrzucam nowe, naladowane aku do auta. Koduję. MMI jak i w BEM widzę blisko 100%naładowania. Parkuję auto, zamykam. Rano otwieram, zastaję odłączone moduły typu oświetlenie wnętrza, elektryczna klapa. Silnik odpala normalnie,...
Dobry wieczór, Tak "w ciemno" założyłbym, iż problemem będzie uszkodzenie/zasiarczenie baterii trakcyjnych, skoro pojazd jeździł i przestał. Tyle że nie pasuje do tego relatywnie niewielki spadek napięcia przy obciążeniu 200A. Poproszę zatem o dokładniejszy opis sytuacji: - czy baterie trakcyjne były wymieniane, czy są oryginalne - czy sprawdzany był...
Rocznik 2008, sprowadzona z USA. Jest tak-trafiła na pobór prądu na postoju. Początkowo myślałem, że wina modułu w lewych drzwiach-w czasie jazdy pokazywało, że drzwi są otwarte, nie zamykała z wkładki zamka, nie reagowała na zamykanie zdalnym pilotem. Moduł naprawiłem, to już działa, ale dalej prąd spoczynkowy jest duży. Po zamknięciu samochodu wynosi...
Pobór prądu jest w obwodzie oświetlenia (bezpiecznik 24). Posprawdzałem oświetlenie bagażnika, kabiny - OK. Nie świeci oświetlenie schowka i dzisjaj radio (CAR300) w czasie jazdy kilka razy się samo wyłączyło i załączyło. Teraz mam pytanie: wystarczy odkręcić 4 śrubki imbusowe na panelu radia aby go wyjąć czy trzeba wymontować osłonę panelu ogrzewania...
Do większości diagnozy przy alternatorze nie bardzo jest konieczny pobór maksymalnego prądu alternatora. Akumulator sam w sobie pobiera max 3-6A w czasie ładowania. Końska część mocy idzie na urządzenia pracujące w czasie jazdy -> światła, podgrzewania elementów, wentylatory, a także na cała elektronikę pojazdu (włączając w to czasami prądożerne układy...
Witam, Historia w skrócie wyglada tak, że w planach jest zbudowanie kampera z autobusu. Jedyny problem na dzień dzisiejszy to wygenerowanie prądu do działania poszczególnych urządzeń w czasie podróży. W czasie postoju na kempingu oczywiście podłączę się do prądu i część mieszkalna będzie działać z kabla. Jeśli chodzi o czas jazdy zapotrzebowanie wyglądałoby...
W zasadzie odpowiedziałeś sobie sam na swoje pytanie - kamerowcy skłaniają się do dwóch akumulatorów. W oryginale na moim kamperze są dwa - jeden rozruchowy w przedziale silnika, drugi na pokładzie. Układ ładowania pozwala naładowanie obydwu w czasie jazdy oraz na postoju ze źródła zewnętrznego sterowanie z kabiny oraz pobór oddzielny. Jest to najwygodniejsze,...
Witajcie, poszukuje modułu nadprądowego, który pozwoli zabezpieczyć mi układ zasilania silnika elektrycznego przed wyrzucaniem bezpiecznika. Napięcie: 24 VDC, pobór prądu podczas normalnej jazdy: 3-8A, w momencie zblokowania wózka skacze do 15-25A i następuje przepalenie bezpiecznika. Niestety bezpieczniki są mocno schowane i uciążliwym dla operatora...
Sprawdź też pobór prądu przez "piec". Możliwe, że pobiera mało, więc bateria szybko się ładuje. Na szczęście nie ma tutaj dużo do sprawdzania. Gdyby bateria miała małą pojemność, to napięcie pod obciążeniem spadałoby równie szybko jak wzrasta w czasie ładowania. Jest jeszcze jedna możliwość - Autor pisze, że napięcie szybko wzrasta po 6-7 godzinach...
Olbrzymi problem dla posiadaczy kamperów. Mama zamrażarkę 12/230 V o " nikłej" mocy 65 W. Niestety przy załączeniu kompresora urządzenie pobiera b. dużo prądu tak, że przetwornica 12/230 V o mocy 600 W się spaliła. Nowa 1200 W jakoś sobie ledwo radzi. Chcę jednak podłączyć zamrażarkę bezpośrednio do instalacji samochodowej 12 V. Boję się jednak że instalacja...
Witam Mam problem z samochodem marki Opel Vectra 1.9CDTI 2005r. II połowa roku. Mianowicie problem polega na tym ze na bezpieczniku oznaczonym F31 jest pobór prądu w granicach 0.9-1.3A co powoduje rozładowanie akumulatora w bardzo szybkim czasie, po wyjęciu tego bezpiecznika pobór spada do 0.05A dodam że bezpiecznik ten ma wartość 60A. Czasem podczas...
Więc wszystko się zgadza. Napięcie znamionowe 96V. Końcowe 84V chociaż lepiej nie zachodzić poniżej 88V. Naładowane mają ponad 100V. Więc przy znamionowe 10kW. Masz pobór prądu 104A. Więc masz około 1h jazdy. Przy sprawnych bateriach.
A wiec tak przy wlaczonej klimie, swiatlach i mocy wzmacniacza ok 50% miernik pokazywal 14,1V. Przy max. mocy wzmacniacza (tyle na ile glosniki pozwalaja :) ) wskazanie wynosilo 13,8V. A wiec takie spadki nie powinny miec zadnego wplywu. Nie ma, silnik cały czas powinien pracować równo (tolerancja błędu czujników jest większa niż % spadki napięcia)....
Przecież podczas jazdy NIE MASZ wspomagania. W moim GrandScenicu tak właśnie było. Nawet z ciekawości się przejechałem z podłączonym CLIPem i na zakrętach (różnych) podczas jazdy pobór prądu wskazywał 0. Natomiast przy powolnej jeździe i na postoju dziesiątki amperow szły na wspomaganie. Strach polega na czymś innym - że podczas jazdy samochód sam sobie...
Witam Zmontowałem prosty zasilacz do wózka. Wózek z założenia był akumulatorowy, ale na akumulatorach pracował zbyt krótko. Zamontowałem na nim generator 230V AC 2kW. I potrzebny był zasilacz. Wózek ma silnik szczotkowy 24VDC - 550W plus drugi silnik zwijacza 24VDC 100W. Przy ruszaniu silnik generuje obciążenie rzędu 30A później spada na 17-18A. Zasilacz...
Alternator już odłączałem i pobór był z rozrusznikiem nie kombinowałem,mam jeszcze mam jedną taką audi 2003 rok tylko ze diesel nadmuch kabiny moge zmniejszyć do 0 a w tej z 2001 mogę tylko do 1 czy w tych modelach tak jest?Bo z tłumaczenia ze schematu nr 15 bezpiecznik odpowiada też za nadmuch i klimatyzacje.Moze warto to rozłączyć może tam jest problem.Jeszcze...
Temat z przed siedmiu lat, (at)piotrek8505 odpowiadasz czy pytasz? Powinieneś trochę pojeździć rowerem z przerzutkami to może temat mocy, obrotów, momentu i przełożenia przekładni, trochę ci się rozjaśni. U mnie 8A max tez szukam większej mocy silnika.ale boje się ze prądy będą większe i skrócenie czasu jazdy... Porównując prawidłowo dobrany silnik...
Trzeba pomierzyć prąd upływu i napięcie łądowania. Teoretycznie prąd mierzyłem w sobotę ale nie miałem czasu żeby to zweryfikować ale muszę powiedzieć że bardzo dużo brał nie chce pisać ile żeby nie wprowadzać zamętu jak sprawdzę na 100% to napiszę, co do napięcia ładowanie to w granicach 14V przy załączonych światłach z automatu do jazdy dziennej....
To nie jest tak prosto panie kolego Pamiętajmy że jeżel iczęsto auto jest odpalane to często pobierany jest duży prąd. A wspomniane 200 A ma za zadanie wyrównać bilans prądu. Tj. regulator i tak nie poda np. 100A na ładowanie akumulatora gdy on jest mocno rozładowany - to oczywiste. Prąd ładowania to zazwyczaj 3 - 8 A więc jeżeli ma być wszystko ok....
zwornica starego typu włączana jest przez impulsator. Impulsator montowany jest przed zwrotnicą. Działa to na zasadzie ze trolejbus przez impulsator musi przejechać z dużym poborem prądu (wciśnięty pedał jazdy) wtedy przepływa prąd przez cewkę w zwrotnicy i przestawia iglice w kierunku jazdy w bok. Zwrotnica powraca do stanu jazdy na wprost po przejechaniu...
Szanowny Panie Kolego; Gdzie jest napisane, że pomiaru dokonujmy w czasie jazdy? Szanowny Kolego, tego oczekuje autor tematu: potrzebuję urządzenia do monitorowania w czasie rzeczywistym, stanu ładowania, poboru prądu jak i pojemności akumulatora w aucie. W dodatku areometr i akumulatory bezobsługowe to nie są postaci z jednej bajki. Natomiast kwintesencją...
Który wsad Pan wgrał? Wgrałem ten od ciebie. Dzięki za odpowiedź pytałem też dlatego, że między innymi powodem zmiany radia było prawdopodobne nadmierne zużycie prądu radia z ekranem (Tristan Auron BT2D7012, który i tak już był mocno wyeksploatowany i może było już coś nie tak z poborem). Było już, jak kupiłem auto (w miesiąc stania rozładowało do...
Straszak na kuny - kupiony przez internet. Kosztuje około 170zł https://obrazki.elektroda.pl/7381377700_... Sprzedawca obiecuje "Wersja ON-OFF - odstraszacz WYŁĄCZA SIĘ po uruchomieniu silnika i podczas jazdy (58 dB). Nie rozładowuje akumulatora (wyłącza się przy napięciu poniżej 12,6 V na akumulatorze)" . Okazuje się to nie prawdą....
Kurczę dzieki za szybki odzew. Może podpowiecie mi jak moge sprawdzić co jeszcze może mi kraść prad? Radio wyeliminowałem, poprostu je wyjąłem. Mam nieoryginalny c. zamek z pilotem i jak zamkne nim auto to pobór jest wlaśnie taki jak pisałem. A bez niego o połowe mniejszy ale to i tak jest sporo za dużo. Oprócz tego niemam chyba żadnego nieoryginalnego...
Auto odpaliło i po przejechaniu 5 km dusiło się przy dodawaniu gazu, aż w końcu stanęło. Doładowałem akumulator i po kolejnych 5km. to samo. Dlaczego doładowujesz akumulator ? 2. Podczas testowania wjechałem na wertepy i najpierw podświetlenie wskaźnika temp. silnika (prawy zegar) zaczęło migać, aż w końcu zgasło. W czym problem? 3. Wydaje mi się,...
Gwałtowna utrata prądu z akumulatora (nawet w czasie jazdy) świadczy o dużym poborze. Może to być usterka przekaźnika świec żarowych polegająca na "sklejeniu" styków co powoduje ciągłe działanie świec. Miałem osobiście dwa takie przypadki właśnie z tym typem przekaźnika. Był on w tych latach bardzo popularny w różnych modelach Mercedesa. Proste wstępne...
Witam forumowiczów. Zwracam się uprzejmie z prośbą o spróbowanie rozwikłania problemu jaki wystąpił w maszynie, którą od czasu do czasu obsługuję w firmie, w której pracuję. Jest to suwnica napędzana dwoma silnikami 3 fazowymi po 3kW każdy z reduktorami. Suwnica nie jest pierwszej młodości a ostatnie 4 lata stała nieużywana gdyż rozpadła się firma....
Chłopie, widzę że o prądzie to Ty nie masz zielonego pojęcia. A nie skojarzyłeś tego że kłopoty zaczęły się gdy zamontowałeś to tandetne radio ? To nie pobór maksymalny a minimalny, a dokładniej prąd który pobiera radio w czasie gdy jest wyłączone. Wnioskuję że masz malucha, maluch to prawie samochód ale nie wszystko posiada prawidłowe. Sprawdź najpierw...
Alternator to prądnica trójfazowa. Napięcie z niej jest prostowane przez diody. Są tam jeszcze diody pomocnicze i m też się zdarza uszkodzić. Najbardziej narażone na uszkodzenie są diody z prostownika powiedzmy głównego. Muszą przewodzić po kilkadziesiąt amperów, wydziela się w nich po kilkadziesiąt watów mocy. Mogą się uszkodzić od zbyt wysokiej temperatury....
Mam problem bo te pod nogami, i 4 górne oświetlające kabinę delikatnie się świecą? Diody LED potrzebują kilka - kilkanaście μA aby zacząć świecić. Oczywiście zależy to od typu diody. Żarówka natomiast potrzebuje kilkudziesięciu mA aby zacząć się żarzyć. Raczej nie powinieneś obawiać się o rozładowanie akumulatora. Jeśli ściemniacz posiada minimalną...
Dzień dobry wszystkim. Otóż mam następujący problem w mojej Lagunie. Około dwóch tygodni temu w warsztacie wymieniono mi rozrusznik. Po około tygodniu zaraz po odpaleniu i ruszeniu zaczęła wyskakiwać kontrolka od akumulatora, czasami w czasie jazdy gaśnie na sekundę po czym znowu pojawia sie sygnał dźwiękowy i kontrolka zapala sie ponownie. Sprawdziłem...
Dostarczenie ozonu spowoduje wzrost temperatury spalania, większa temperatura spalania = większe ciśnienie w cylindrze, fakt uzyskamy więcej mocy, dla tego należy podać mniejszą ilość paliwa aby moc pozostała na dotychczasowym poziomie. Zainstalowałem sobie w samochodzie mały elektrolizer który pobierał 10A czyli około 130W, nie zauważyłem żadnej różnicy....
Dzień Dobry wszystkim, chciałbym kupić radio do samochodu przy czym zależy mi aby radio pobierało jak najmniej prądu z akumulatora. Czyli ma spełniać następujące funkcje: - nie można go włączyć jak silnik nie pracuje - ma mieć jak najmniej funkcji (bo z tego co rozumiem każda funkcja zwiększa pobór) - nie musi mieć cudownego dźwięku - USB i MP3 (to...
Jeśli sam akumulator jest rozładowany bardzo mocno, to napięcie po odpaleniu może być niższe niż 14V. Podłączany akumulator powinien mieć około 12,5V lub więcej. Wtedy to 14V jest granicą. Jednak myślę że skoro "w pełni naładowany akumulator" zdycha po jakimś krótszym czasie, to akumulator jest zapewne zarżnięty na amen i to właśnie z braku ładowania....
Nic nie dawaj, jak laptop pobiera max 90W to i pobór prądu przez przetwornice będzie na poziomie 5-6A.
Witam. Skoda Fabia 2022r 1.0 benzyna. Przyjechała na podejrzenie dużego poboru prądu na postoju bo po postawieniu na moment nie odpala. Nie mierzyłem nawet prądu spoczynkowego bo ewidentnie problem jest z ładowaniem akumulatora. Zaraz po odpaleniu napięcie wynosi około 12,5V i gdy silnik pracuje na biegu jałowym spada pomału ale poniżej 12V nie zeszło,...
Witam , pozdrawiam . Czytam , czytam i malo rozumiem . Proponuje co nastepuje : - Naladuj akumulator prostownikiem , jedz autkiem przez np: ile dni wytrzyma mierzac co jakis czas napiecie przy wylaczonym silniku . - Naladuj akumulator i zostaw w miare mozliwosci auto stac - mierzac napiecie na akumulatorze po np: 2 dniach . Jesli po tym wszystkim zaobserwujesz...
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
Wiem że ta moc silnika nie jest największa ale stawiam na miejską jazdę i być może poratuje się dodatkowo lekkim przeciążeniem silnika. Ruszałem tym autem z 2 biegu i miło byłem zaskoczony przyspieszeniem. Wracając jeszcze do tego wątku. Nie jestem pewny, czy sterownik silnika ma możliwość regeneracji energii. Jeśli nie, to ogromna ilość energii będzie...
Jaki spadek napięcia występuje na 3 diodach przy prądzie 350mA?
Zapewne ładuje ale masz duże obciążenie - uzupełnienie akumulatora, dogrzewanie silnika i niskie obroty więc mała wydajność alternatora. Jak odpalisz wkręć go na trochę wyższe obroty i dopiero mierz. Dokładając niedokładność wielu tanich mierników można się nieżle w maliny wpuścić a wiele aut nie lubi krótkich tras. Jest taka teoria kierowców z dawnych...
Witam !! znalazłem takie urządzenie mam zamiar zamontować drugi akumulator i poszukuje rozwiązania tematu Separator baterii 100A SP1314 Dostępność: tydzień od wpłaty Producent: Leab Kod producenta 1304011314 Separator do układów ładowania dodatkowych akumulatorów w czasie jazdy pojazdu, przeznaczenie: pojazdy terenowe, turystyczne , specjalne System...
Wreszcie problem rozwiązany :-) Instalację przerobiłem następująco - zamontowałem akumulator 4Ah, który według serwisówki z 1971r. do Hondy ST-50 powinien dawać radę, oraz zmieniłem wyjścia z prądnicy. Wcześniej wszystkie urządzenia wraz z akumulatorem brały prąd stały z wyjścia regulatora napięcia. Teraz żółty przewód z prądnicy zasila bezpośrednio...
Twój pobór prądu na postoju jest w normie, o ile twój miernik jest wiarygodny. Wepnij amperomierz szeregowo między klemę a akumulator podczas pracy silnika i zobacz czy jest na plusie, na wolnych obrotach bez świateł powinno być około 5A, po włączeniu świateł powinno na chwilkę spać i wyrównać dalej do 5 A. Możesz mieć zwarcie po przekręceniu kluczyka,...
Nie musi mieć, miałem taki akumulator, który używany z dnia na dzień problemów nie sprawiał, za to odstawiony na weekend już nie wyrabiał - trzymał ogólnie 3 dni. Czwartego dnia nie odpalał. Nowy nie był. Wreszcie wymieniłem gdy po godzinie ładowania telefonu nie mogłem odpalić silnika, podobnie jak przy niezamkniętych drzwiach i świecącej lampce wnętrza...
Jeśli chodzi o płynność jazdy to nie zawsze chodzi o ilość czujników, ważna jest też odległość między czujnikami, która daje większą rozdzielczość. W tej chwili odległość jest tak dobrana, że rozdzielczość jest maksymalna. Gdybym ją zwiększył powstało by sporo martwego pola między sensorami, a gdybym zmniejszył spadła by. Przemyślałem całą konstrukcję...
pobór prądu czasie czuwania pobór prądu czasie spoczynku przerywa czasie jazdy
schemat rozruchu głowica neptun pomiar przyspieszenia
resetowanie baterii kettler sterownik
Fiat Cinquecento 1.1 Sporting – podłączenie obrotomierza, piny licznika, sygnał RPM Schemat instalacji elektrycznej Fiat Seicento 1.1 Sporting SPI MPI – opis, różnice, typowe usterki