odlacz czujnik kata skretu i sprawdz wtedy pobor
Po jakim czasie sprawdzasz ten pobór prądu?
Dwa dni bez radia wytrzymasz. A po co czekać dwa dni? Odłączyć kostkę od radia i sprawdzić pobór prądu.
Tyle ile pokazuje miernik. Elektrykiem nie jestem. Ok ale w takim razie byś chociaż przepisał prawidłowo. 2 razy napisałeś 0.038 a na mierniku jak byk 0,37 (nie czepiam się 8 i 7) - napisałeś 10-krotnie niższa wartość! A do tego nie trzeba być elektrykiem.
To jakieś 35W. Sama lampka w posdufitce to chyba 15 czy 20W. Pobór jak najbardziej prawidłowy.
Jeżeli nie chcesz spalić samochodu to nie wymieniaj bezpiecznika na mocniejszy. Znajdź przyczynę większego poboru prądu.
No a jak to nie pomoże to może sprawdź tak umyj auto jak jest mokre to odłącz jedną kleme akumulatora i sprawdź pobór prądu
Kolego uszkodzonych rzeczy może być kilkanaście . Na początek odłącz klemę i tam wstaw miernik. Poczekaj z 30 min na uśpienie . Zarygluj drzwi ręcznie tak by mieć dostęp do bezpieczników i po kolei je wyciągaj i spr miernik . Może być że nigdzie nie spadnie pobór prądu to wtedy sprawdź przelotkę w klapie i drzwiach .
Witam ponownie..prąd uciekał ponieważ radio brało..po wstawieniu modułu i wrzuceniem programu wszystko wrociło do normy..
Tylko musi minąć kilka minut aż moduły zostaną uśpienia i wtedy spadnie pobór prądu. Kolega wyżej ma rację. No ale jak masz dużo pieniędzy to wymieniaj po kolei.
a zobacz ile prądu bierze po 30min.
Tak. Może właśnie w ramce jest problem. Dodano po 2 Możesz też porównać z dobrą szyba pobór prądu podczas otwierania i zamykania.
Ciśnienia jakie widzi komp i pobór prądu przez zawór sterujący sprężarką.
Tak jest o tym w sieci ,szukaj opisu do golfa 5.
Panowie, taka dziwna sytuacja że dzisiaj byłem autem na przejażdzce 100 km, ładowanie w porządku 14,2-14,3V (sprawdzałem też podczas jazdy w blokach na komputerze), natomiast po powrocie, poszedłem do sklepu, odpalam auto i na chwilkę mignęła znowu kontrolka ABS-u, czyżby po 100 km akumulator nie naładował się na tyle by odpalić płynnie silnik? Jeszcze...
nic nie było robione z elektryką, a czy może to być od akumulatora, iż posiadam samochód 4 lata i jak sprawdzałem wtedy stan akumulatora, to miał 70 proc., a wczoraj sprawdzałem, to ma 100 proc. W radiu mam komunikat, że za niski pobór prądu. Dodano po 20 a urządzenie Delphi
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
No tak, ale zaniki zasilania są w momencie, kiedy coś zwiera (duży pobór prądu). Właśnie nie. Zgodziłbym się gdyby kontrolki przygasały ale nie całkowicie gasły bez palenia instalacji. Przy zwarciu poszły by bezpieczniki lub instalacja. Coś gdzieś nie łączy.
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Pan od klimy powinien sprawdzić ciśnienia, czy się wentylatory włączają, w vcds można podejrzeć pobór prądu przez ten zawór i jakie jest ciśnienie w układzie. A do wymiany tego zaworu trzeba ściągnąć czynnik. Niech sprawdzi dokładnie sprzęgło. One się często zrywały.
Witam mam pytanie. Skoda Octavia I (Tour) 1.8T 2006r . Załóżmy, że standardowe wyposażenie (immobilizer, autoalarm , radio itp) Jaki powinien być pobór prądu przy wyłączonym zamkniętym samochodzie. Wychodzi mi coś około 330mA -- nie za dużo ... ? Jak parę razy odłączałem plus, miernikiem odłączając obwód jakby pykało chyba w module autoalarmu pod maską...
Wtyczkę z zamka wypnij i zobacz na desce czy zniknie.... 3 tygodnie to może być aku już nie nowy bo to raczej nie pobór a pobór podaj w Amperach a nie stwierdzeniu że po 3 tyg problem...
Nie jest potrzebny montaż dodatkowego siłownika jak pisze starter55. Wystarczy sterownik zamka podający dwie masy, najlepiej z możliwością regulacji czasu impulsu. Gdy będziesz miał możliwość regulacji czasu na zamknij to będzie możliwe domknięcie jeszcze szyb razem z zamkiem. Podłączenia sterownia wykonuje się wszystkie w drzwiach kierowcy na module...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
Zmierz pobór prądu spoczynkowego na klemie minusowej po 20minutach od zamknięcia ,zamknij zamek przy otwartej masce i wszystkie drzwi. Błędy w ABS będą widnieć ze względu na słabe zasilanie i po zamontowaniu nowego akumulatora trzeba wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu G85.
Cześć. Mam ogólne pytanie dotyczące poprawnego sposobu podłączania do zasilania samochodu wszelakich urządzeń przeznaczonych do tego celu. Mam urządzenie oraz instrukcję od producenta dla konkretnego modelu samochodu (w tym akurat przypadku jest to Skoda Octavia I). W instrukcji są wyraźnie zaznaczone przewody z plusem (czerwono-żółty) oraz z masą (brązowy)...
To raczej świadczy o rozładowanym akumulatorze -po prostu akumulator nie trzyma pojemności. Trochę zimniej i pozamiatane -przekręcasz stacyjkę, a świece żarowe potrzebują prądu około 40A, a akumulator wymięka, napięcie spada i masz objaw że wszystkie przekaźniki wariują i to samo z tablicą rozdzielczą. Tą masę możesz sprawdzić nie zaszkodzi. Pewno już...
Najprościej sprawdź pobór prądu miernikiem. Jak będzie podpięty miernik wyciągaj po kolei bezpieczniki i wkładaj. W końcu trafisz na ten, co odpowiada za rozładowywanie. Później sprawdź za co odpowiada ten bezpiecznik i powinno być z głowy.
Sprawa dotyczy samochodu Skoda Octavia II 2008 rok 1.6 benzyna. Problem z samochodem polega na tym, że nie odpala tablica wskaźników nie działa. Komunikacja z komputerem jest dodam, że jest duży pobór prądu z akumulatora. Jak przytykam klemę to iskrzy dość mocno. Bardzo proszę o naprowadzenie, gdzie szukać przyczyny? Poniżej przedstawiam błędy, które...
Mój akumulator zwierał jedyny objaw to był taki ze czasami szybko sie ładował zamiast 8-10 godzin ze 6. Też mi takie numery walił jechałem ładowanie zaświeciło i światła po woli przygasały, zjechałem na parking pochodził trochę i jechałem dalej. Zimno było to myślałem że już jest słaby niedoładowany a on miał 3-4 lata. Jak sie na to nałoży jeszcze usterka...
Sprawdź najpierw instalację czy nie ma poboru na postoju, rozrusznik oraz ładowanie czy jest 14,2 V na niskich i wysokich obrotach. Jeśli jest wszystko ok to nie powinno być potrzeby dodatkowego doładowywania chyba że samochód stoi w zimie nie odpalany. Ładowanie zbyt dużym prądem skróci znacznie jego żywotność.
a więc: dla wszystki innych, którzy borykają się z takim problemem:D otóż - było to spowodowane błędem komputer, który należy "poinforomować" że zamontowane zostały ksenony, albo jak kto woli odbiornik prądu o innej charakterystyce - opór, pobór mocy etc. zrobi to każdy mechanik, który ma dostęp do interfejsu serwisowego dedykowanego dla aut grupy volkswagen....
Choć jakość wykonania jest na wysokim poziomie to mnie najbardziej ciekawi po co komplikować tak prostą sprawę jaką jest obsługa centralnego zamka. Dodatkowy kontroler żeby przerobić sterowanie chińskimi siłownikami na sterowanie oryginalnej centralki? hmmm jak dla mnie wystarczyłoby w najgorszym przypadku pomanipulować wyjściami przekaźników choć pewnie...
Witam! Konstrukcja fajna, wykonana przemyślanie i nie "po łebkach" Koledzy wyżej martwią się o drgające elementy (być może ktoś komu to drgało nie popisał się przy montażu?) Kable zasilające odpowiedź już jest (chociaż nie wiem czy one wytrzymają 50A, więc może tymczasowo zmienił bym bezpiecznik na mniejszy-tak dla bezpieczeństwa) 620zł??!! :O Troszkę...
Zmierzyć pobór prądu i zacząć eliminować poszczególnych obwody zaczynając pewnie od modułu komfortu.
http://obrazki.elektroda.net/56_11545154... Automatyczny wyłącznik rozrusznika Poprawny rozruch silnika samochodowego zależy w dużej mierze od doświadczenia i zdolności manualnych kierowcy. Zbyt krótkie włączenie rozrusznika nie uruchomi silnika, zbyt długie włączenie powoduje niepotrzebnie pracę rozrusznika na bardzo dużych obrotach i przyspieszone...
http://obrazki.elektroda.pl/9577248200_1... Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie...
http://obrazki.elektroda.pl/5801276200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3300383200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5692854900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9970609300_1... Kamera cofania, moduł monitorowy Zamontowanie i podłączenie kamery cofania i monitora przeznaczonego tylko do...
Wskaźnik włączonego biegu w samochodzie. Artykuł dla tych kierowców, co chcą zamontować taki wskaźnik, ale nie mają pomysłu na rozwiązanie problemów mechanicznych z tym związanych. Pożytecznym urządzeniem w samochodzie jest wskaźnik wyświetlający numer włączonego biegu. Nie jest to tylko bajer. Nowsze samochody są na tyle dobrze wyciszone, że można...
TEMPERATURA w kompie pokładowym właśnie mi nie działa tzn. nie mam jej w ogóle i chciałbym, ją jakoś aktywować żeby komp ja wyświetlał - tak jak było na tych filmikach - a te filmiki, do których linki przesłałem to były wszystkie obce znalezione w necie i miały cyferblaty identyczne jak ma mój licznik. A gdzie znajdują się te czujniki temperatury dla...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
skoda octavia pobór prądu octavia pobór prądu skoda pobór prądu
schemat magnetofon philips 55pfl7008 przetwornik impulsowy
Brak reakcji po podłączeniu smartfona przez USB Thermomix TM5 nie włącza się po podłączeniu Cookidoo