Na początek po podłączeniu regulatora należy sprawdzić napięcie ładowania akumulatora (13,8 do 14,4V) oraz jaki prąd pobiera akumulator. Zbyt duży prąd sugeruje uszkodzenie akumulatora (zwarcie wewnętrzne). Nie zaszkodzi sprawdzenie, ewentualnie przylutowanie złącz regulatora i klem akumulatora oraz ciągłości masy ( złącza oczkowe połączenia ,ich czystość...
mam problem z aku nagle stracil prad ma zaledwie 3 miesiace Jeśli 3 miesiące to masz gwarancje tylko kwestia czy ją uznają. Podstawowe pytanie co to za akumulator i gdzie go kupiłeś? Jakie ma napięcie? Mocno rozładowany akumulator pobiera duży prąd i może palić bezpieczniki w prostowniku.
Na któym jest lepiej ładować? Na czasie mi akurat nie zalezy.. Lepiej na tej szybszej opcji, Dlaczego ? Jeśli akumulator jest bardzo wyładowany,to "chce " pobierać duży prąd,a to nie jest korzystne. Lepiej mniejszym prądem,a dłużej.
Teoretycznie podłączenie równolegle drugiego akumulatora jest możliwe. Takie rozwiązania stosuje się między innymi w UPS-ach umożliwiających rozbudowę przez dołączanie dodatkowych akumulatorów. Problemem jest jednak dołączanie akumulatorów podczas zaniku. Rozładowany akumulator zacznie pobierać znaczny prąd z akumulatora naładowanego. Z uwagi na fakt,...
zyli zasilacz o mocy 300 Wat spokojnie wystarczy? Z bardzo dużym zapasem zbędnym. To urządzenie musisz czymś zasilić, duża moc=duży pobór prądu=większy akumulator
Jak sprawdzałem działanie przekaźnika świec żarowych w innym samochodzie, przekaźnik starego typu bez kontroli poszczególnych świec, to przy włączeniu zimnych wszystkich czterech był pobór 50 A. Po rozgrzaniu świec prąd powinien spaść, myślę że do 20–30 A. Tyle powinien wyciągnąć alternator 70 A przy średnich obrotach silnika. Po wskazaniach miernika...
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Napięcie to nie prąd, zmierz prąd spoczynkowy jaki pobiera z akumulatora po wyłączeniu stacyjki, albo prąd za duży albo akumulator złom.
Myślę, że autor pyta dokładnie o to co się dzieje w takich przypadkach. Postaram się odpowiedzieć, poprawcie jak napiszę coś źle :) 1 a) trudno jednoznacznie stwierdzić. Zasilane urządzenie najprawdopodobniej nie będzie działać. Zależy to jeszcze od wymaganego napięcia zasilania. Jeśli jednak będzie działać jeszcze jakiś czas, to dojdzie do zbyt głębokiego...
Pewnie dobrze byłoby zmniejszyć siłę boczną działającą na oś silnika, żeby łożyska nie zużywały się zbyt szybko. A może wał z przegubem Cardana? Silnik szczotkowy może mieć w stojanie magnesy stałe, albo stojan z elektromagnesami, to ma wpływ na zachowanie przy przeciążeniu, istotny jest wtedy sposób połączenia uzwojeń stojana i wirnika - rozróżnia...
Do uruchomienia X84 należy podłączyć: - duże PIN'y: 1 - (+) plus 12V, 2 - (-) masa. - małe PIN'y: 8 - (+) plus ze stacyjki. Po podłączeniu powinien się pojawić "klik" przekaźnika. Przy sprawdzaniu należy obciążyć wałek wyjściowy (bez obciążenia nie ma wspomagania) oraz musi być sprawny akumulator / ładowanie (pobierany jest duży prąd). Powodzenia
Przetwornica powinna być "po zapłonie" inaczej może pobierać zbyt duży prąd spoczynkowy, który rozładuje aku.
Kolega wyżej dobrze zauważył mocno rozładowany akumulator po uruchomieniu silnika potrafi pobierać duży prąd co nie jest dla niego zdrowe A niby skąd takie rozładowanie by się wzięło? Ze słuchania subwofera na postoju jedynie.
Wiem że odgrzewam czteroletniego kotleta , ale w moim przypadku (taki sam wóz) błędy zapisują się zawsze podczas rozruchu, winą jest słaby akumulator albo za duży prąd pobierany przez rozrusznik. Jeśli odpalam go z drugą baterią podłączoną kablami problem nie występuje.
Witam Lamera1 obserwuje twoje zmagania z elektrownią wiatrową na forach . Jesteś ambitny w swoich działaniach i na pewno dojdziesz do celu . Tylko nie buduj przetwornicy na transformatorze , pobiera duży prąd podczas obciążenia nawet małym odbiornikiem . Robiłem pomiary amperomierzem , przy 200W/220V obciążenia pobiera z akumulatora 12V aż 40A . Lepsze...
Kondensator filtrujący w niczym nie przeszkadza w działaniu prostownika. I nic albo niewiele on pomoże w działaniu woltomierza gdy zaczniemy ładować akumulator - duży pobierany prąd spowoduje, że tętnienie będą ogromne. Dlatego raczej można go usunąć. Co do zasilania woltomierza - po mostku prostowniczym (wyjście prostownika) użyć jednej diody prostowniczej...
Napisał byś jak to się zakończyło,dlaczego przy podłączaniu trzeciego akumulatora szły istry,topiło klemę,może trzeci akumulator był uszkodzony?
Cześć, miałem podobny problem z drukarką. Rozwiązałem ten problem wymianą akumulatora. Zajechany akumulator pobiera za duży prąd na ładowanie i spowoduje brak mocy dla normalnego działania urządzenia...
Jeżeli ładowarka rozłącza to wykrywa uszkodzenie. Akumulator pobiera za duży prąd (przekraczający jej wydajność).
Ja miałem podobny problem z passatem moim też mi dioda migala i słabe lądowanie było przy małych obrotach i ciągle akumulator padał bo o dziwo dioda u mnie załączała alternator i był kabelek urwany przez co nie włączał się regulator napięcia no i warto było by sprawdzić tulejki na rozruszniku bo może też mieć ciężko przy rozruchu i pobierać duży prąd...
Ten dodatkowy BMS do ogniwa jest zbędny; to samo masz w płytce TP4056 z wersji z zabezpieczeniem takiej jak na zdjęciu. Jak duży prąd będzie pobierać ten projekt na Arduino?
Tak to jest, jak się po nocach projektuje układy :/ Ten mój który wysłałem wcześniej jest nieco bezsensowny, gdyż na diodzie zenera wydzielałoby się nawet 1,5W (co jest wartością bardzo dużą), a prąd pobierany z akumulatora 12V wynosiłby 40mA bez ładowania, co mogłoby sprawiać problemy z jego rozładowywaniem. Zrobiłem nowy: https://obrazki.elektroda.pl/2078871200_...
1. Do liczenia transformatora [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... program, w temacie znajdziesz informacje, jak go używać. 2. Regulacja, albo przełączanie prądu może się przydać, jak chcesz ładować akumulatory o znacznie różniących się pojemnościach. Nie, ten prostownik jest bardziej zaawansowany - ładuje dużym...
Witam A może ten alarm pobiera zbyt duży prąd. Pozdrawiam
Mam takie pytanko czy ktoś może mi opisać jak można podłączyć użądzenia taki jak :lodówka ,pralka ,mikroalówka do zasilania 12v stałe z akumulatorów.Można kupić przetwornice o mocy 3000W.Czy przetwornica pobiera duży prąd z akumulatora jak często trzeba ładować akumulatory.Jak obliczyć ile na przykład pobiera lodówka.Może to dziwny temat ale chciałbym...
Prąd o wartości 0,004 A nie rozładuje akumulatora przez dobę ani dwie. Ładowanie wygląda ok. ale napięcie akumulatora 12,15V na postoju jest zbyt niskie (powinno wynosić od 12,5-13V) Albo coś pobiera duży prąd z akumulatora na postoju i szybko spada jego napięcie do 12.15V albo akumulator jest do wymiany lub naładowania. Jeśli faktycznie pomiar prądu...
ale coś odcina baterię. Albo prąd za duży, albo napięcie na akumulatorach. Napięcie sprawdziłeś - jest w porządku, a mimo to bateria jest odcinana. Jeżeli prąd wyjściowy baterii (może być usterka w odkurzaczu i za dużo pobiera) nie przekracza granic, to jeszcze zostaje temperatura - jeżeli jest termistor albo wada w samym BMS (wolę to nazywać zabezpieczeniem,...
Być może akumulator do wymiany, jakiś nieautoryzowany pobór prądu na postoju lub uszkodzony rozrusznik pobiera zbyt duży prąd.
Silnik spalinowy z zapłonem iskrowym to wciąż proste urządzenie. Do pracy potrzebuje prawidłowej mieszanki paliwowo powietrznej i iskry, która ją zapali. Mieszanka musi się spalić w prawidłowych warunkach (ciśnienie). Jak zaczniesz od tej ogólnej zasady, to do szczegółów dotrzesz sam. Różnica w uruchomieniu silnika za pomocą rozrusznika elektrycznego...
Tak, ale tutaj naprawa może być prosta. Należy poszukać zabezpieczenia które znajduje się pod mocowaniem baterii. Najprawdopodobniej jest to bezpiecznik ok. 2A. Do uszkodzenia dochodzi najprawdopodobniej w skutek uszkadzającego się z biegiem czasu akumulatora. Uszkodzony akumulator (zwarty) pobiera zbyt dużą ilość prądu i uszkadza się zabezpieczenie....
Prawdopodobnie mierzy sobie spadek napięcia na rezystorach 0.5mΩ. Pytanie jak zachowają się ścieżki i złączki przy 30A ? Te (chyba) są do 25A. Dlatego też wiele instrukcji mówi aby duży prąd pobierać nie przez regulator a bezpośrednio z akumulatora.
5 lat, nie wiadomo, ile cykli ładowania przeszły, nie wiadomo jak przechowywane. Czyli znowu trzeba podsumować zasady używania akumulatorów niklowo-metalowo-wodorkowych. Akumulator... szczelne, ale mają zawór pozwalający upuścić gazy, gdy ciśnienie wewnątrz jest zbyt wysokie. Gazy to para wodna lub tlen i wodór, gdy dojdzie do elektrolizy. Na szczęście...
Przy głębokim rozładowaniu akumulator ma duży opór wewnętrzny i nie pobiera dużego prądu. Miałem taki przypadek...
Uzbrajasz raz, odczekujesz, sprawdzasz. Zresztą , alarm po uzbrojeniu powinien pobierać prąd niezauważalny na amperomierzu ustawionym na zakres 20A. Więc myśle że możesz sobie darować uzbrajanie alarmu. Sprawdz czy bez uzbrajania masz nadal pobór większy od 0.05A.
Szybkie rozładowanie baterii akumulatorów, to oznacza duży prąd rozładowania. Silniki 45 W 12 V powinny pobierać prąd I=P/U=45 VA/12 V = 3,75 A. Taki prąd można zmierzyć najtańszym miernikiem z zakresem 10 A, ale pomiar musi być krótki. Cudów nie będzie w mierniku za 20 zł. Znaczy się będą dymy i ognie. Jeśli prąd przekracza 3,75 A, na silnik to mamy...
Witam Nie bardzo wiem jak wygląda ta świetlówka LED-owa którą masz ale tym modułem awaryjnym nic innego poza świetlówką tradycyjną (fluorescencyjną) nie zasilisz. Polecam poszukać typowego modułu zasilania awaryjnego do lamp LED. Sztuczne obciążenie też odpada ponieważ nie chodzi tu o obciążenie a o różnicę pomiędzy tym co daje ten moduł a tym co potrzebujesz...
A ja chciałbym zwrócić uwagę na coś co tu jeszcze nie padło, mianowicie bardzo duży wpływ na trwałośc akumulatora ma dbałość o stan rozrusznika - przy zużytych tulejkach pobiera on b. duży prąd co bardzo "męczy" akumulator. Jeżeli rozrusznik podejrzanie wolno kręci lub przygasają kontrolki podczas rozruchu to należy skontrolować też rozrusznik a nie...
To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
Powiem tak podłącz akumulator i zmierz multimetrem pobór prądu. Zakładamy że pobór będzie duży więc musisz znaleźć co tak pobiera prąd. Za zwyczaj morze to być: radio, alarm, lampka w podsufitce itd. Po drugie jeśli go zapalisz zmierz ładowanie.
Właśnie - to sugeruje problemy ze stykiem. Rozrusznik pobiera duży prąd i każda rezystancja ma wpływ.
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
pierwsze pytanie: to czy napewno powinien być tam akumulator 72Ah, zbyt duży będzie poprostu nie doładowywany. drugi pytanie: czy masz alarm(nawet nieaktywny pobiera prąd-czówa), immobilaizer, itp użądzenia. trzecie pytanie: jak często zapalasz silnik i na jak długo? może tym go wyczerpujesz.
Przy rozruchu z akumulatora jest pobierany duży prąd więc napewno nie zdąży się prze 1 km podładować do następnego uruchomienia. Zmień akumulator i będzie po problemie .
CA-10 na sprawnym aku powinna wytrzymać przynajmniej kilka godzin, dioda mogła przygasnąć ponieważ rozładowany do zera akumulator pobierał duży prąd.
i jaki akumulator. Pompa pracuje ok. 3 min. Czysto teoretycznie 900 W silnik przez 3 minuty wymagałby akumulatora 12 V o pojemności 3,75 Ah. W praktyce ta wartość musi być sporo większa, gdyż zarówno UPS jak i akumulator nie mają 100% sprawności i występują straty energii. Dodatkowo przy tak dużej mocy prąd pobierany przez UPS będzie bardzo duży, a...
Witam, proszę o pomoc w miarę szybko. Problem polega na tym, że, gdy pozostawiam samochód na parkingu na >4 godziny to potem go nie mogę odpalić. Na wieczór odpinam akumulator z klemy + i na rano nawet przy -10 stopni zapalam na dotyk. Więc coś musi pobierać dużo prądu z akumulatora. Radio odpięte, światła wyłączone, przy uruchomieniu silnika pobór...
Ale nadmierny pobór prądu z akumulatora mierzy się na wyłączonym zapłonie i zazwyczaj dopiero po kilku minutach kiedy wszystkie odbiorniki powinny być wyłączone bądź być w stanie uśpienia. Prąd pobierany wtedy z akumulatora powinien się mieścić w max 0.08A w przypadku samochodów z dużą ilością elektroniki.
a czemu po zmianie alternatora na większy na dużym obciązeniu silnik przygasa? Odpowiem nieco żartobliwie - bo silnik jest mały a dyskoteka duża. Sam napisałeś że mały alternator wiecznie niedoładowywał, skoro duży daje większy prąd to silniej obciaża silnik. Przecież prad powinnien być pobierany z akumulatora , Jeżeli alternator na jałowych obrotach...
Akumulatory na 100% są połączone równolegle? Ten zasilacz może nie wystarczyć, jeśli klawiatura pobiera impulsowo duży prąd (duży, czyli ponad 250 mA). Napięcie z przedziału 3-4 V będzie odpowiednie, jeśli akumulatory są połączone równolegle. Jeśli akumulatory są połączone szeregowo, to napięcie będzie 6-8 V. W tym przedziale łatwiej o zasilacz. Zanim...
12V bym sobie darował na Twoim miejscu, lepiej wyższe np. 24V. Zmniejszy to pobierany prąd o połowę, akumulatory nie katowane dużymi prądami też będą miały większą trwałość.
(at) Pawel wawa - Jak wcześniej zasugerowałem można użyć przetwornicy 12V / 24V o prądzie 3 - 4A, która będzie doładowywała dwa połączone szeregowo akumulatory 12V. Podczas rozruchu duży prąd dla świecy pobierany będzie z akumulatorów, a podczas normalnej pracy i postoju przetwornica zasili webasto i podładuje akumulatory.
Wygląda to na słabe akumulatory o skończonym resursie- mała pojemność. Szybszy bieg to większe zapotrzebowanie na energię i większy pobierany prąd. Akumulatory przysiadają i pojazd staje, po chwili spoczynku częściowo stan akumulatorów powraca do mniej więcej normalnego stanu napięcia( bo pojemność niestety jest już na stałe mniejsza od nominalnej ).
to możę rozrusznik tez tak miałem musiałem kleme zdjemowac :D ale teraz zmieniłem i działa i nie pobiera prądu
Czy ten "Większy prąd rozruchowy to większy zapas dla rozrusznika" wg Ciebie nie bedzia mial zlego wplywu przy roznicy 100A? W Twoim aucie nie ma odbiornika który pobrałby połowę tego prądu. Nie rozumiesz przepływu prądu. Np. do akumulatora podłączasz odbiornik o mocy np. 100W I =P:U 100W:12V=8.3 A To nie jest tak jak rozumiesz , że akumulator podaje...
Radio uruchamia się automatycznie dopiero przy włączonym zapłonie W takim układzie, to faktycznie pobór prądu jest chyba zbyt duży.
Sprawdź jak się zachowa aparat zasilany bateriami AA do zastosowań fotograficznych. Wbrew pozorom aparaty pobierają duży prąd przez krótki czas, szczególnie podczas ładowania kondensatora lampy błyskowej. Przez to nie wszystkie akumulatorki i baterie nadają się do zasilania aparatów.
To gdzie szukać problemu, bo już kompletnie nie wiem. Sprawdziłem już akumulator testerem – wyszło, że jest tylko niedoładowany, więc go podłączyłem na noc.
Trzeba wszystko sprawdzić, możliwe że któreś urządzenie zainstalowane w systemie (lub sama centralka) pobiera zbyt duży prąd co powoduje taki spadek napięcia, przez co włączają się sygnalizatory. Oczywiście nie można wykluczyć uszkodzenia samego ogniwa akumulatorowego. Osobiście zastosował bym akumulator 12V/7Ah ale to już kwestia długości pracy systemu...
Ale akumulator 20 ah będzie za duży do obudowy To masz problem. Układ przy pełnym wysterowaniu muzyką będzie pobierać ok. 30W (uwzględniając straty i sygnał muzyczny) Przy 12V zasilania prąd wyniesie ok.2,5A akumulator o pojemności 4Ah (zakładając że w pełni sprawny) wytrzyma z 2 godziny - może troszkę dłużej jeśli nie będziesz szarżować z głośnością....
Albo rusza bez softstartu albo był inny bezpiecznik.
Prąd pobierany zależy jest od oporności grzałki jeśli ją znasz bez problemu dowiemy się jaki prąd potrzebuje. Niestety zwykłe akumulatorki AA/AAA odpadają ze względu na małą pojemność jak i z tego względu że przy takiej pracy mogą się grać ponieważ nie są przystosowane do pracy gdzie pobierany jest duży prąd.
Witam, Mam problem z nowo zakupioną octavią (1,9 TDI) Mianowicie auto chodziło bez problemu przez kilka dni. Odpalało "od kopa" Po 3 dniach rano auto nie odpaliło. (kontrolki się zapaliły przy zapłonie ale po przekręceniu kluczyka cyknięcie i cisza) Podejrzenie padło na rozładowanie akumulatora, auto odpaliło od drugiego auta. Po przejechaniu 50 km...
okazało się że ciągnie prąd mimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Przypuszczalnie jest źle podłączone zasilanie. Zasilanie jest dwutorowe, jedno dla pamięci i to powinno być podłączone na stałe. Kolejne to zasilanie główne, które powinno być załączane ze stacyjki. Jeśli oba są podłączone bezpośrednio to będzie pobierany duży prąd przez cały czas.
4 akumulatorki w pełni naładowane mogą dać napięcie większe niż 6V więc nie jest to dobry pomysł by podłączać je do wejścia 5V, jeśli nie korzystasz z EEPROM i wyjścia 3.3V to Arduino powinno działać OK z 3 akumulatorków, musiałbyś sprawdzić jak czujniki i ekran. Są też wersje Arduino na 3.3V z kwarcem max 12MHz, wtedy nie ma problemu, że coś będzie...
Moduł przy zasilaniu z sieci powinien przekaźnikiem prąd z trafa AC 24V puszczać bezpośrednio na napęd (przy okazji ładując akumulatory). Więc sytuacja jest podobna do bezpośredniego podłączenia trafa do napędu. Dla wyeliminowania awarii trafa obciąż je np halogenem 24V o mocy pod 100W. Wygląda na to, że na skutek awarii w napędzie (mostek albo co innego,...
Czy to normalne że nie che go ładować normalnym napięciem jeśli nawet byłoby zwarcie? Jak jest zwarcie celi to pobierany prąd prze akumulator może być bardzo duży i prostownik nie będzie w stanie wymusić wyższego napięcia na akumulatorze. Co pokazuje amperomierz na prostowniku po podpięciu aku?
Witam Serdecznie! Naprawiam rozrusznik i zauważyłem ciekawą rzecz,automat działa ale pobiera bardzo duży prąd z samego akumulatora nie rusza,dopiero gdy dopnę prostownik do baterii jest ok.Bateria jest dobra w ciągłej pracy w Windstarze 3,8l.Jaką oporność powinna mieć ta cewka.Dziękuję za wszystkie sugestie.Pozdrawiam ldomal
Uszkodzony akumulator może pobierać duży prąd. To jasne. A uszkodzenie alternatora jeżeli to nie problem na czym może polegać? Jak wyzej pisałem na uszkodzonym aku miałem 13.9 -14.3 V napięcie ładowania. W innym aucie mam caly czas 14.2 V
Ładuje, ładuje. Akumulator pobiera duży prąd (stary nawet rozładowany niewiele pobierał) i stąd obniżone napięcie i aż silnik czuje obciążenie. Pojeździsz to napięcie na uruchomionym silniku będzie podnosiło się. Lampka ładowania na tablicy zgaszona czy zapalona podczas pracy silnika przy wg Ciebie braku ładowania? Jeżeli zgaszona to wszystko w porządku...
Możesz, ale to chyba dość powoli działa - właśnie wypróbowałem, a aparat być może robi to lepiej, bo większym prądem. No, chyba żeby aparat pobierał tak duży prąd, że akumulatorki by się grzały, ale gdyby tak było, to napięcie by spadało, i aparat sygnalizowałby "rozładowane".
Generalnie UPS działa i około 2 godziny podtrzymuje sprzęt, Przy takim czasie podtrzymania to faktycznie prąd pobierany z akumulatora nie powinien być problemem. Obawiałem się pracy 15-20 min - wtedy prąd jest duży w porównaniu z pojemnością i nie wszystkie akumulatory dobrze to znoszą. Nie wiem jak w tym HP ale APC takie domowe ale ze słowem "smart"...
Przy rozruchu silnika z akumulatora pobierany jest bardzo duży prąd (np. w silniku diesla do rozgrzania świec żarowych potrzebne jest kilkadziesiąt amperów nawet do kilkuset) takiego prądu nie "wyciśniesz" (wydajność prądowa) z takiego malutkiego akumulatorka.
Witam! zakupiłem jakiś chiński wynalazek Radioodtwarzacz Veovision 1065 z usb. gdy wyłączę radio na wyświetlaczu jest zegar. Radio pobiera wtedy prąd 0,2A, gdy wyciągnę panel radio pobiera tyle samo prądu. Jak to się ma do akumulatora? czy to jest duży prąd aby rozładować aku? po dwóch dniach postoju pojazdu nawet nie da się otworzyć drzwi z pilota....
witam Co to znaczy "mocno" - jest ciepły, gorący, parzy? Przyczyn nadmiernego grzania się stabilizatora może być kilka: - mimo, iż akumulator jest nowy, może być nie do końca naładowany i do momentu jego naładowania calkowitego może on pobierać większy prąd. w momencie naładowania prąd pobierany (doładowujący) będzie mniejszy; - za duży akumulator (typowo...
Najprawdopodobniej akumulator ma zbyt dużą oporność wewnętrzną. Warto zwrócić również uwagę na zaciski "klemy" na nich gdy są luźne, zanieczyszczone też może występować spadek napięcia. Przyczyną może być też sam rozrusznik który pobiera zbyt duży prąd. Jednak zacząłbym od akumulatora. Jaki to typ, ile ma lat?
Są przetwornice 12DC->230VAC do podłączenia sprzętów tylko pytanie do czego chcesz to podłączyć? To co wrzuciłeś ma 300W, raczej bym to nazwał opiekaczem do kanapek a nie piekarnikiem, bo moc jest niewielka, ale dzięki temu też pobierany prąd nie jest duży. Większe / mocniejsze urządzenie będzie wymagało więcej mocy i może się okazać, że akumulator...
Jeżeli chodzi o to drugie napięcie to moim zdaniem możesz go wykorzystać. Włącz w szereg z ładowanym akumulatorem ampermierz i sprawdź ile pobiera prądu. Akumulator powinien być ładowany prądem jak pisał poprzednik. Jeżeli będzie za duży to zbij go włączając w szereg z ładowanym akumulatorem jedną lub jak trzeba więcej diod połączonych szeregowo o prądzie...
okazało się że akumulator pobierał tak duży prąd, był zupełnie rozładowany. jak widać miernik za 10zł jest do niczego. mechanik naładował aku i jest narazie dobrze. Czy to możliwe żeby alternator nie dawał rady naładować akumulatora, się przegrzewał i uszkadzał się regulator? aku jest nowy, ma może 2 miesiące
Obecnie jestem na tym samym etapie co autor tematu. Moim zdaniem ten bezpiecznik ma zabezpieczać akumulator a nie wzmacniacz, bo on ma swoje zabezpieczenia, dlatego bezpiecznik musi być dosyć duży, pomiędzy max prądem wzmacniacza pobieranym z akumulatora a prądem zwarciowym akumulatora Jak się myle, to mnie poprawcie
Jeśli tam mają płynąć duże prądy, to należy zrobić porządne połączenia - płytka stykowa ma za dużą oporność styków. A oprócz tego trzeba sprawdzić (noty katalogowe!), czy dla użytego akumulatora jest dopuszczalne obciążenie takim prądem, jaki chcesz z niego pobierać, i dla jakiego napięcia bramki podaje się oporność włączenia MOSFET-a. Co do napięcia...
Zgadza sie w pierwszej kolejności sprawdź radioodbiorniki, pomimo tego iż przechodzą w stan czuwania pobierają dużą ilość prądu.
Brudny zacisk na akumulatorze może być przyczyną takiego zachowania. Podczas startu rozrusznik pobiera bardzo duży prąd i jeśli kontrolki aż gasną to od tego właśnie bym zaczął. Można też przy pomocy drugiej osoby sprawdzić czy podczas próby odpalania któraś klema się nie grzeje. Najlepiej jednak dla pewności oczyścić porządnie klemy i zaciski i posmarować...
To była jednorazowa sytuacja, która potem się nie wydarzyła. Jedynie co jeszcze daje mi do myślenia, to fakt, że mechanik mówił, że rozrusznik ciężko chodzi, tzn. że ma duży pobór prądu przy kręceniu, i czy może być, że pobiera prąd na postoju bądź duże pobory prądu uszkadzają akumulator, który samoistnie szybciej się rozładowuje. Akumulator ma volty...
W przypadku prostownika do ładowania akumulatora to nie wada a zaleta. Gdy akumulator jest bardzo rozładowany to pobiera bardzo duży prąd w stosunku do tego jaki pobiera później w czasie ładowania. Więc ograniczenie tego dużego prądu w pierwszej fazie ładowania jest korzystne, a najprostszym regulatorem automatycznym wielkości prądu ładowania akumulatora...
Coś mi się wydaje, że masz słaby, częściowo zużyty akumulator. Przy poborze prądu 500 W po stronie wtórnej urządzenie pobiera ok. 42 A, doliczając na sprawność 0k 20 % prąd pobierany z akumulatora będzie wynosił ok. 50 A. Duży, może powodować spadek napięcia który przetwornica wykryje i nie zastartuje. Te trzy elektrolity po 2,2 mF na wejściu nie wyrównają...
Jak na zapas ? obecny bosch ma problem z odpaleniem po 3 dniach postoju chce go wymienić na nowy Kolego, więc trzeba sprawdzić dlaczego ma problemy, bo jest całkiem możliwe, że kupisz nowy i też będą problemy z rozruchem. Więc przed ewentualnym wyrzucaniem pieniążków, taniej jest sprawdzić dlaczego akumulator ma kłopoty. Może alternator nie daje takiego...
Sprawny akumulator po podłaczeniu do prostownika zawsze pobiera duży prąd który z czasem ładowania maleje , w Twoim przypadku jest odwrotnie co może świadczyć o złym jego stanie czyli zasiarczeniu. Jak będzie pobierał prąd większy od 6A wtedy pomyśl dopiero o jakimś ograniczeniu tego prądu.
Witam, mam dwa inwertery 1 z nich służy tylko do ładowania akumulatorów jako magazynu energii, podłączone są do niego 4 panele słoneczne (osobny obwód). Chodzi o to, że gdy pobieram duży prąd z tego drugiego, to ten który ma ładować tylko akumulatory nie oddaje od razu dużego prądu np. (25 A) Inwerter 1 i 2 mają oddzielne zespoły paneli? Te dwie instalacje...
To jest płytka z tzw. zabezpieczeniem. Odłącza ono akumulator gdy: - napięcie na nim spadnie poniżej określonego poziomu - napięcie ładowania jest zbyt duże - pobierany jest zbyt duży prąd
Jeśli dobrze zrozumiałem, to pojazd podczas postoju w garażu rozładowuje akumulator (najprawdopodobniej jakiś odbiornik zainstalowany w samochodzie pobiera z niego zbyt duży prąd). Szukamy więc tego odbiornika w takim stanie, w jakim samochód stoi w garażu (pewnie zgaszony silnik oraz wszystkie inne odbiorniki jak radio, oświetlenie itp.). Podłączamy...
Przy wyłączonych odbiornikach na pracującym silniku z alternatora pobierany jest prąd 27A. Silnik jest nagrzany. Akumulator pobiera ok. 3A. Czy ten pobór prądu jest normalny do tego typu silnika?
Może być wiele przyczyn, poczytaj podobne tematy. Kolejność postępowania: Sprawdź napięcie akumulatora 1h po wyłączeniu silnika, po uprzednim przejechaniu minimum 10 km. Jeżeli jest poniżej 12,5V może to świadczyć o złej kondycji akumulatora lub układu ładowania. Zmierz prąd pobierany na postoju. Jeżeli jest w normie, sprawdź akumulator. Jeżeli zbyt...
Możesz nie podłączać żółtego przewodu ale wtedy za każdym razem będziesz musiał dostroić radio do stacji jaką chcesz odbierać Przewód żółty podłączony bezpośrednio pod zasilanie zasila pamięć w odbiorniku po zaprogramowaniu stacji.Pobór prądu między przewodem żółtym a plusem akumulatora powinien być jak najmniejszy aby nie wpływał na rozładowanie akumulatora.Szczególnie...
Tylko zasilacz atx może się wyłączać. Silnik na starcie pobiera duży prąd przez co zabezpieczenia wyłączają zasilacz.
Prąd jest prawidłowy. Porównaj sobie moment obrotowy badziewia z Lidla z profesjonalną wkrętarką AEG. Spróbuj na 2 biegu zatrzymać ją w ręku za uchwyt na sprzęgle wiercenie :D Krótko to znaczy ile? 30min przy sporym obciążeniu to jest dobry wynik. Przy zakupie wkrętarki trzeba określić jaką moc będziemy potrzebować do naszej pracy, gdyż silniki DC z...
Nie zgadłeś. Ogniwo od wkrętarki pokazywało 800mAh a ogniwo "dobre" laptopowe pokazywało 250mAh. Trochę mnie to zniechęciło do eksperymentów bo dalej było tylko ciekawiej: pakiet rowerowy 4P przy 2A pokazuje 8000mAh. Gdy osiągnie 3.0V rozładowywanie STOP i czekam 24h. Ponownie podłączam pod rozładowanie i oczekuję jakieś symboliczne 200mAh a wychodzi...
Poczytałem na forum i dowiedziałem się że akumulator 71 Ah to jego max prąd jaki może dać to 71 A Herezje. Prad rozrusznika jest o wiele większy, akumulator rozruchowy o pojemności 71Ah może dać nawet 300A przez chwilę. mam także z tego auta silnik od wycieraczek 12 V, 25 A. mój problem polega na tym bo nie wiem czy jak podłączę ten silnik to on dostanie...
Potrzebuje dokładny opis układu: http://bodzioch.republika.pl/schlad.html... Dokładnie chodzi o to jak ten układ działa, którędy przepływa prad, rola R2 i R3 na schemacie i co robi tranzystor? Na forum nie mogłem tego niestety znalezc:/ Jak prąd pobierany przez akumulator jest mały, to tranzystor jest odcięty, i układ działa jak standardowy stabilizator...
Jak się diody lekko świecą to pobiera jakiś tam prąd z akumulatora pewnie nie duży ale jednak. To, że na żarówkach miernik pokazuje 0 V to zależy na jakim zakresie, prąd pewnie też pobiera. Jest to jednak nie potrzebny pobór prądu, który dodaje się do poboru przez inne urządzenia które go potrzebują do działania, alarm, zegarek itp. , a wiadomo czym...
Jak długo ma pracować przy poborze 60W, a jak długo przy rozruchu/schładzaniu 140W? Ogólnie to do takich zastosowań są przewidziane akumulatory trakcyjne (wózki, łodzie itp.), które są przystosowane do głębokiego rozładowania. Akumulatory rozruchowe są przewidziane do dużych prądów, ale pobieranych krótko.
zasilacz pobierać duży prąd pobierać duży prąd akumulatora akumulator pobiera duży prąd
schemat prasa hydrauliczna centrala alarm 433mhz klejenie żywicą metal
jakie panele fotowoltaiczne renault kangoo schemat instalacji
Regulacja gaźnika w pilarce Oleo Mac 937 - śruby L i H Błąd Oxc19a0002 w drukarce HP 3525 - Rozwiązania