Peknął pierścień i za słaba kompresja powoduje wypadanie zaplonu
Ostatnio robiłem Honda Jazz z przebiegiem 120tyś, podobne objawy. Płukanka silnika, 45 minut pracował na wolnych obrotach i po problemie. Oczywiście wymagana wymiana filtra i oleju. Płukanie pomaga na krótką metę, jak już zapiekają się pierścienie to są tłoki do wymiany bo rowki pod pierścień są za szerokie gromadzi się tam syf z oleju nagar itp i...
Wycieki są ? Silnik suchy?
Witam. W odpowiedzi mogę się podzielić pewną wiedzą posiadam taki samochód i też z instalacją LPGjak kolega i staram się zbierać informację o pojeździe który posiadam. Lubię grzebać przy samochodach i przy swoim dzięki Bogu spełniam swoje zainteresowanie mam też kolegów mechaników którzy mi pomagają mi. Zacznijmy od samego oleju który oprócz nazwy ma...
Nikt ci nie odpowie, bez pomiarów, żadnych szczypiec nie potrzeba da rade bez nich, potrzebny szczelinomierz, ale nie wiadomo czy np cylindry nie są zuzyte trzeba zmierzyc średnicówka
Nie pobór, tylko powrót jak już - od sprężarki do miski olejowej. Zmień mechanika.
po wykonanych zdjęciach widzę,że jest to silnik dolnozaworowy popychany od dołu - tam nie ma się co za bardzo popsuć w sterowaniu zaworami w porównaniu z silnikami górnozaworowymi - piszesz,że dymi to prawdopodobnie pobór oleju z układu smarowania - jedyna możliwość poboru oleju do spalenia to poprzez tłok i jego pierścienie - nie wiem jak powinna wyglądać...
za 3-4mies zrobić wszystko na nowych częściach które wyjdą 7tyś Za tyle, to kupisz dwa takie Leony.
No niestety te 1.2 tyle wytrzymują przy długich postojach pod chmurką . Założę się pierścienie olejowe zjedzone do zera. Pytanie czy tłoki nie latają luźno w cylindrach. PS przy takim poborze oleju z wydechu powinna iść zasłona dymna.
Daj spokuj tuleje wyrobione, trza było zalać 10w40 miernej jakośći by się pierscienie dotarły ...... a tak na serio l albo jezdzij jak jest albo wyzłomuj.
Jak zamontujesz nowy, to też bardzo szybko umrze przy takim poborze oleju przez silnik.
A w 1.6 XEP to nie jest czasem pokrywa z niewymienną odmą?Ja zmieniałem pokrywę i pomogło.Tylko objaw był jeszcze taki że świrowały obroty.Przecież możesz psiknąć pianką w tą dziurkę koło listwy i zobaczysz czy wciąga.Tam jest podciśnienie to nie dziwne że wyciąga olej przy strzelonej membranie.Możesz zaryzykować jak chcesz.Zawsze to tańsze niż remont...
Witam, Problemem okazała się pompka, która była zanieczyszczona ... poza wymianą pompki na nową (miała swoje lata), łącznik zbiornika oleju oraz przekładni ślimakowej (z prętem), wyczyściłem filtr oleju, zbiornik oleju, przewód oleju, korek odpowietrzający i jest ok. Olej jest tłoczony rowkiem jak należy. Temat zamykam i dzięki za pomoc.
Oczywiście że może. Już widziałem wiele silników w których po wlaniu działy się różne cuda. I co najważniejsze płukanka nie naprawi silnika a tym bardziej poboru oleju. A wiec najpierw trzeba ustalić co jest przyczyną poboru oleju a pewnie bez jego rozebrania i weryfikacji stanu się nie obejdzie. Pewnie ten silniczek ma nalatane 300 - 400 tysi i być...
Dzięki za pomoc, jutro wszystko po sprawdzam i może będzie dobrze.
Olej może być gęściejszy o tej porze roku , sprawdż na rozgrzanym silniku. Jeżeli nie zachodza zmiany to może być przytkany lub już wyeksploatowany trochę czyjnik albo puszcza cisnienie na panewkach lub na wałku rozrządu. Osobiście stawiam na czujnik ciśnienia. Warto sprawdzić ale ta 1 sek to jeszcze nie stan alarmowy gorzej byłoby np 5sek wtedy warto...
Regulacja paliwa w komorze pływakowej powinna załatwić sprawę. Weź pływak i odegnij ten języczek co naciska na zaworek w stronę gardzieli o jakieś 2mm. Co do regulacji mieszanki - zależy jaki masz gaźnik
Kompresja to jedno ale może być problem z poborem oleju. W tych silnikach czasami pękały głowice, ale wody mogło się nalać przez uchylone zawory, zależy w którym momencie zatrzymał się silnik.
Witam 250 mth to juz czas na wymiane oleju. Wymień i na spokojnie obserwuj. pamietaj by stan oleju sprawdzać kiedy ciągnik stoi na płaskim podłożu. dodatki do paliw raczej nie sprawiają kłopotów
Ok zacznę od początku moje autko chodziło w miarę super do czasu gdy navi wprowadziła mnie w pole i urąbałem miskę olejową od tamtej pory same problemy. Co ciekawe pierwsza misa 4 litry i stan ok nowa taka sama 4,5 litra i dopiero stan ok dziwne. Druga sprawa pobór oleju to masakra 3-4 tyś km i nie musi to być trasa a oleju brak po dłuższym okresie...
witam. Sprawdzone zostało u mnie ostatnio ciśnienie w cylindrach w moim oplu astra bertone 1.8 i okazuje się że w trzech cylindrach jest po 16 a w czwartym jest 12.5 . po wykonaniu próby olejowej cisnienie wzrosło do 14. czy wszystko wskazuje na zużyte pierscienie które puszczają olej i spala sie on w tym cylindrze? kolejne pytanie czy jest koniecznosc...
Dodatkowo klient skarży się na duży pobór oleju i rzeczywiście mocno kopci. Przed naprawą też tak było? Ile dokładnie wynosi tenże "duży pobór oleju"?
Wyjaśnijcie proszę w jaki to sposób silnik autora tematu spala olej poprzez uszczelniacze zaworowe? Uważasz że przez uszczelniacze zaworowe olej nie dostaje się do wylotu albo dolotu ? Panewki pomijam bo do spalania nie maja nic, natomiast dużo do układu smarowania i dużo można z tego wywnioskować o sposobie eksploatacji samochodu. Najważniejsza przyczyną...
od podejzewania to.... zmierz afr i bedziesz wiedzial
Przemo1194 mam pytanie do Ciebie jak i do innych którzy zastosowali Twoja modyfikacje, iż nikt nie wspomniał o jakich ilościach poboru oleju rozmawiamy? Ile wam pobierało oleju przed modyfikacją na 1000km?
Ten żart jest dlatego, że nie naprawiłeś auta. Tak po prostu. Masło na korku oleju, dymienie i pobór oleju to bardzo poważna usterka, z którą auto juz pewnie kupiłeś. Całkiem możliwe, że właśnie jakiś doktor był wlany jak go kupowałeś i jeżeli tak było, to już wiesz jak czasowo wychodzi "naprawa doktorem".
A co tu zmieni olej. Silnik 20 letni z nalotem ponad 200 000km. Pierścienie olejowe są pewnie skończone. Jak nie ma wycieku to typowa usterka opli z takim silnikiem ,przebiegiem i rocznikiem. Nisko kosztowo można zajrzeć endoskopem to silnika i obejrzeć który tłok najbardziej usyfiony w spalonym oleju (choć jak napradę dużo oleju pije przez pierścienie...
Jak puszcze w dolot to czasem przepala go na tyle dobrze że kopcenie nie przyciąga uwagi kierowcy. Ale już z doświadczenia ja mam auto z poborem oleju i jest turbo to pierwsze je oglądam. Olej w dolocie zbiera się na dole rur czy intercoolerze (można czasem sporo go wylać).
Wymieniałem ostatnio turbinę u siebie na oryginał. Na starej pierwszym i jednorazowym objawem była zmniejszona moc powyżej 200km/h. Nie miałem możliwości stwierdzić tego ponownie, jak również nie występowały jakiekolwiek inne objawy zużycia typu pobór oleju itp. Z porównania organoleptycznego obydwu turbin wynikło, że na starej jest wyczuwalny minimalny...
Co było powodem zaślepienia odmy. zapewne nadmierny pobór oleju :) Do autora: pomiar sprężania na cylindrach prawdę ci powie. Piszesz coś o sprężaniu. Ile było na poszczególnych ?
Jak postoi i przy odpaleniu puszcza dymek to prawdopodobnie uszczelniacze zaworów. Pytanie, ile tego oleju Ci bierze? Litr na sto czy pol litra na tysiąc?
Zmiana oleju na gęstszy nie zlikwiduje poboru oleju. Wymienić trzeba pierścienie i uszczelniacze żeby zlikwidować pobór oleju.
Kompresja jest wzorowa, szczelność komór spalania również, pobór oleju znikomy ok 300ml na 10tys
a nie wróżbitów Sam z siebie chyba robisz wróżbitę bo chcesz gówno dającą płukanką zmusić silnik do mniejszego brania oliwy :D Kolego zbyt radykalnie sie wypowiadasz w tej kwestii. Zaniedbany silniki ( m.in. super serwis long life) maja zabite nagarem pierścienie i nie działaja jak powinny. Oczywiście na powoduje to efektu jak po remoncie, ale umiejętne...
To jak ty masz dość, to ja tym bardziej. Stosunek paliwo powietrze absolutnie nic nie mówi. Trzeba sprawdzić co pokazują sondy lambda, jaki jest ich odczyt i na tej podstawie ocenić czy winny może być katalizator, czy świece lub cewki, czy nadmierny pobór oleju. No, ale to fachowcy z ASO, oni tego raczej nie zrobią, bo to jak mówić do kogoś w suahili.
Mniej więcej od 2014 roku... EA211, EA888 Gen.3. ale wciąż występuje pobór oleju (może mniejszy), wypadania zapłonów, poszarpywanki (1,5 TSI), check engine itd.
Pierwsze to znalezienie źródła poboru oleju. To albo pierścienie albo co bardziej prawdopodobne turbo. Tam nima turbo.
Miałem przez wiele lat właśnie fiata stilo i nie brał oleju. Nie wiem z jakim silnikiem, bo być może inne jednostki nie miały apetyu na olej. Z drugiej strony przez 120 tyś km. pobór oleju jest na stałym poziomie przez co wyciągam wniosek że po prostu "ten typ tak ma". Może pobór oleju w tym modelu silnika u innych jest mniejszy, ale z tego co czytałem...
Hej. Zapewne wymieniałeś uszczelniacze zaworowe z powodu poboru oleju, I co pomogło cos?
Łudzisz się w ADZ pobór oleju to uszczelniacze zaworowe? Szkoda nawet się odzywać.
Może poprostu masz problemy z wtryskiem. Na początek można zmierzyc kompresje a następnie sprawdzic układ zasilania.
to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy. I tym zabiegiem chcesz zlikwidować pobór oleju?
Ja mam rapida 1,2TSI z rozrządem na łańcuchu (już końcowa, niby poprawiona wersja). Silnik pełna fabryka i nie mam problemów, ani z rozrządem, ani z poborem oleju. Ale, samochód w rodzinie od początku, olej zmieniany co 15kkm, dobrej klasy. No i przebieg - zaledwie 90kkm. Nie zamierzam sprzedawać :)
Napisałem wyraźnie że trzeba przejrzeć kilka ważnych rzeczy ... "i pewnie zmienić soft" co się tyczy tego że tak tak jak napisałeś pobór oleju należy wyeliminować... a co do kwestii softu to drugorzędna sprawa dla 4462 bo jak zapewne wiesz lub nie, w tych silnikach nawet producent zmieniał strategie softu dla tego błędu.
Pod nowe pierścienie musi być honowanie. Pozwala to szybciej i lepiej dotrzeć się nowym pierścieniom. Owalizacja jest ważna bo jak cylinder jajko to pierścień nie będzie przylegał i cała robota na marne. Tak samo głębokie rysy na cylindrze i wytłuczone rowki w tłoku. W taki przypadkach pobór oleju spada ale o połowę czy czwartą cześć. Czyli np 1 litra...
1.6GDI Mam w Kia ceed, przebieg aktualny 88 tysięcy km, czeka na remont kapitalny, zatarte cylindry. Taka to ci teraz technika. Dodano po 1 pobory olejów To naprawili, wydali biuletyn dla Aso w którym poinformowali że dolewka litra oleju na tysiąc kilometrów to normalna procedura:)
A więc już wszystko zrobiłem, postawiłem na gotowy zestaw znanej firmy, a pompę która zamontowałem to nsz 32 ( wiem wiem trochę za duża) Ale turem pracuje na wolnych obrotach A trochę przemyślałem i wstawiłem zawór którym ustawiam sobie przepływ oleju (swobodny spływ) czyli mam dwie opcje albo olej z pompy idzie na rozdzielacz lub bezpośrednio do skrzyni....
Rozszczelnienia silnika się nie boje bo to głupie jak ma cieknąć to i tak będzie. Wiekszego poboru oleju też sie nie boję niech se bierze. Czego się boję to że nagle ten olej zacznie sprzątać szlam i przytka jakiś kanał olejowy
Witam, Zaczęło się od tego że miałem pękniętą membrane (syczał silnik, falowały obroty itd), kupiłem na allegro wymieniłem i niby ok ale silnik zaczoł brac olej... Kupiłem cały zawór odmy pobór oleju pozostał lekko zasysało powietrze do silnika... Gumka w tym całym zestawie jest dość sztywna... wymianiełem na tę z allegro cieniutka i miękka... ale dalej...
jeszcze nie słyszałem/widziałem żeby wymiana uszczelniaczy zaworowych zredukowała pobór oleju do akceptowalnego poziomu BMW silniki N43 i N46, kiedyś w jakimś Audi B3 wymieniałem i tez pomogło. Zgadzam się że szansa jest znikoma, ale to też najtańsza opcja ratunku trupa od złomowania.
Witam tak jak w tytule, polo 6n2 z 2000roku bierze olej, przejechane ma 87tyś, żadnych wycieków, lecz na filtrze powietrza zgromadza się olej, przy ruszaniu strasznie zakopci, co może być przyczyną takiego poboru oleju?
Witam. 3 tygodnie temu wymieniłem zużyty oryginalny katalizator z emulatorem sondy, który strasznie brzęczał podczas jazdy, na zamiennik JMJ. Do dzisiejszego dnia było dobrze, dziś podczas jazdy wywaliło błąd P0420 VW Golf V 1.6 MPI 0.8l na 10000 km. Pobór oleju co można zrobić, żeby było dobrze? Czy winna może być sonda za katalizatorem?
Trochę już wiem więcej bo od strony Aku chyba liczy się cylindry w citroenie i to by się zgadzało wg błędu. Sprawdziłem kompresję i na 4cylindrze czyli pierwszy od lewej jest mniej niż 1 bar, 5ml na tłok i wynik 1bar, na reszcie cylindrów ponad 12. Może ten ogromny pobór oleju też był już oznaką tego problemu z głowicą. Stan oleju staram się utrzymywać....
Po zakupie auta miałem problem z nadmiernym poborem oleju oraz często pojawiającym się niebieskim dymem z wydechu i zalewaniem świec olejem. Wedle rady mechanika wymieniłem głowice, świece oraz cewki zapłonowe. Po wymianie problem z poborem oleju się zmniejszył oraz dymi rzadko, lecz pojawił się kolejny problem - samochód podczas jazdy traci moc i gaśnie....
A jak było przed remontem? Prócz poboru oleju.
Fabia 1,9 TDI PD (ATD) w tej chwili 511 kkm, moc podniesiona na 130 KM. Praktycznie brak poboru oleju (brak dolewek co 15kkm), oryginalne pompki, drugie turbo i drugie sprzęgło w bardzo dobrej kondycji. Turbina KKK, więc na nierdzewnej geometrii-brak problemów z zacinaniem. Spalania bardzo niskie (rekord 4,17l na trasie w załadowanym aucie w 4 osoby,...
co ma uszczelka do brania oleju? napisz co sie dzieje oprócz poboru oleju
oddany do mechanika silnik sie rozbiera zobaczymy co w trawie piszczy. Cześć, I jak, udało się ustalić, co w trawie piszczy? :-) Jestem zainteresowany, bo ostatnio nabyłem auto z silnikiem 1.2 TSI 105KM, EA211, CJZA. Po zakupie zrobiłem serwis olejowy. Niestety mechanik zalał olej trochę nie taki jak trzeba (Motul 5w30 X-Clean EFE - nie spełnia VW...
1. W kraju można znaleźć za podobną cenę. 2. Zawsze stan faktyczny się liczy zdjęcia i opisy to tylko wstęp. 3. Oglądnięcie dokładnie szczególnie od spodu (wycieki ,rdza itp). 4. Najlepiej znaleźć sobie 2-3 takie same i porównać (łącznie z jazdą próbną). Jak wygląda i chodzi wszystko. PS Ze zdjęć hamulce wyglądają słabo. Trzeba by się przyjrzeć dokładnie....
Witam. Nie mogę odnosić się do wszystkiego, co tu napisane. Jedno, co jest pewne ---taki pobór oleju oznacza poważny remont silnika . Nie mnie oceniać zakres naprawy. Może, to powiedzieć mechanik i to dopiero, po rozbiórce silnika. Może to,być wymiana pierścieni ,może szlif a co z wałem?Tylko do dobrego mechanika .
Z opini użytkowników z kilku grup Mazdy 5 i spostrzeżeń to widzę że te mazdy po lifcie mają mniejsze problemy z rdza i z poborem oleju. Poprzednik wlewał Castrol 5w30 a ja wlałem Total 9000 Future NFC 5W-30 dlatego że ma identyczne parametry jak ten orginalny mazdy, ale 80zl taniej wychodzi.
A czy przy wymianie świec jedna z nich była zaolejona? być może pobór oleju zanieczyścił świecę co spowodowało zmiany w przeskoku iskry a sumarycznie do braku zapłonu na jednym cylindrze
Panowie doradzcie, dziś znów dysza się zatkała jakimś paprochem. Grzałkę wyczyściłem ładnie z nagaru, zbiornik podgrzewający też i dalej coś się dostaje do dyszy i ją przytyka tak, że czasami nie chce odpalić i trzeba rozkręcać i czyścić. Proszę, może ktoś coś wymyślił jakiś dodatkowy filterek założył na pobór gorącego oleju. wielkie dzięki za ewentualną...
Masz jakieś negatywne objawy ? Z czymś się borykasz? pobór oleju? etc.
Cześć jaki olej używasz? Sprawdzanie na bagnecie czy liczniku? Ile musisz dolewać tego oleju .../ ? Dlaczego nastąpiła wymiana? Oslab? Ty w ymieniales turbosprężarki czy ktoś? byl olej w dolocie? Sa wycieki - kompresor suchutki? Zbiorniki s uchutkie? Możliwe, ze zbieg okoliczności z awaria poboru oleju lub teraz dobrze jedzie i kierowca ( ty) ciśnie...
Witam Ogrzeję temat, mam ten sam problem czyli olej przed dolotem, czy po takim czasie problem ustąpił? pobór oleju uspokoił się?
Może masz uszkodzony zespół poboru oleju opałowego?
Czy zwiększony pobór oleju pojawił pojawił się od razu czy po jakimś przebiegu.
Może najprostsza przyczyna zapieczone pierścienie tłumaczą i pobór oleju i kopcenie lub jak już było wspomniane wcześniej uszczelka pod głowicą .
Moim zdaniem nie kat jest winny,ale sonda lambda lub własnie wtryski/uklad zaplonowy. Jakby kat nie robił to byś miał HC przekroczone. Sonda mogła dostać po tyłku od poboru oleju. Ten diagnosta jakiś nieogarnięty jest IMO.
1.6 16V w megance/kangoo/clio itp. nie do zajechania, obecnie mam 320000km nakręcone, jazda tylko na benzynie bez LPG, muszę przyznać 0 poboru oleju, nadal jeżdżę na pół syntetyku.
Wydech zawsze będzie w środku czarny. Ewentualny pobór oleju lub nieprawidłowy skład mieszanki paliwowo-powietrznej możesz sprawdzić po kolorze świecy. http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_...
W tym przypadku to bym się zastanowił czy gra warta świeczki. Co z tego że zrobisz "czapkę" na cacy kiedy dół silnika to już sitko jest... Pomiary cylindrów + pomiary tłoka czyli silnik na stół i audyt tego co masz. A czy taki pobór oleju może być spowodowany tylko i wyłacznie uszczelniaczami?
No bez przesady pierwszy cylinder na znak plus przesuniecie, zegar magnetyczny na pierwszy wtrysk dwie blokady w koła z tyłu. - najwiekszy problem to wyciągnięcie wałka rozrządu bez przyrządu. Napisz czy zmienili coś w regulacji 13 - tki, bo u nas mają już 400tyś km i jeszcze nie robimy regulacji zaworów - serwis iveco, mówi nie regulujemy ponoc silnik...
(at)robokop robiłem kilka tych silników na pobór oleju, jeśli pierścienie były cienkie to głowica zawsze banan.
Kolego jesli posluchasz mojej opini zaoszczędzisz pare tysi :) odpuść sobie ten silnik to skarbonka bez dna wada goni wade w tym silniku problem z pierscieniami jak i z szklankami ktore same sie przycierają pobór oleju to normalne w tych silnikach slyszalem też o pekajacych glowicach ale tego akurat nie doswiadczylem co do pierscieni i cylindrów to...
Wzdłużny i poprzeczny blok jest ten sam. Ostatnio z takiego cglc montowałem wał do cfca w T5 i po założeniu napędu pompy na pasek wszystko pasowało. Układ olejowy i jego elementy są takie same w obu typach silnika, różnice są w osprzęcie. Problemy z ciśnieniem oleju mogą mieć wiele źródeł zaczynając od dołu martwa pompę, przetarte walki wyważające,...
Wiem ,że to niejest rozwiązanie . Poziom oleju jest OK . Z zaślepionym otworem obroty nieco stabilniejsze . Gdzie tkwi przyczyna nadmiernego poboru oleju , tłok i pierścienie? Zawory raczej nie .
I masz kolego rozwiązanie.Nie sprawdzisz tylko poboru oleju przez silnik. 3000 to dobra cena za kompletny silnik.Czy to z anglika czy z niemca nie ma róznicy-zdrowy musi być.
Witam ponownie. Angielskiego nie znam ale z kontekstu wynika, że swap to zamiana. Przełożyłem cały komplet bo mój silnik miał przejechane ponad 300tys. i trochę zaczynał kopcić choć jest w bardzo dobrym stanie (ciśnienie, moc i brak poboru oleju) a ten który kupiłem ma nieco ponad 200tys. (moc, ciśnienie bardzo dobre) i ani śladu kopcenia (wiem bo przed...
Co może oznaczać brak ciśnienia na pierwszym cylindrze na gazie przejechane około 50tys km. Duży pobór oleju przy dużych prędkościach 150/160 km/h litr na 300 km
Czesc. Poproś tego Pana aby ściągnął pokrywkę z odmy i sprawdził czy membrana nie jest uszkodzona ogólnie przy takim poborze oleju tu należało by zajrzeć przy prawie zerowych kosztach naprawy - dlaczego pisze o kosztach ? Sam coś wspominasz o przestojach itp☺. Dwa to strzelanie w silniku po złożeniu może świadczyć o pęknięcie tuleii lub/ i - tu...
To nie przypomina chłodnicy, jest to aluminiowy pojemnik do którego przykręcony jest filtr oleju od spodu a z boku dochodzą dwa węże z płynem chłodniczym.' Zobacz sobie w Google jak to wygląda. Nie obraź się ale skoro nie możesz znaleźć chłodniczki oleju to nic sam tam nie zdziałasz. Powtarzam po raz kolejny - pobór oleju nie jest spowodowany uszkodzoną...
A dużo wlałeś tego oleju czy jest stan na bagnecie ?Przy takiej Kompresji pierścienie powinny być ok ale ten pobór oleju trzeba sprawdzić wszystkie jakiekolwiek wycieki ,przedmuchy przeważnie są od zużytych pierścieni na tłokach ,a jak z odpalaniem w lecie i w zimie bezproblemowo?
Witam. Kolega takze sie skarżył na duży pobór oleju. Wiec tu dałbym opcje ,że uszczelniacze zaworów są do wymiany. Także w tym silniku to powoduje nieregularne obroty silnika. Swoją drogą oszczelniacze wtryskiwaczy benzynowych takze należałoby wymienić.
wychodzi na to, że w tym silniku olej wymienia się cztery razy w ciągu 15 tyś, musi być niesamowicie zajeżdzony - powiedz włascicielowi, że jest zdolny - bowiem silniki grupy vw do olejożernych nie należą zresztą chyba w żadnym silniku taki "pobór" oleju nie jest normalny
Te 890 złotych za tłoki z pierscieniami, to cena chyba za sztukę? Bo używane to bez sensu. Właśnie chodzi o to że nie było wszystko dokładnie zmierzone. Luzy na zamkach i owalizacja cylindra. Robiłem takie remonty jak u Ciebie nawet na podjechanych cylindrach i ten pobór oleju spadał. Myślę że coś jest przeoczone. Możesz wykręcić świece i zobaczyć czy...
Witam to są oznaki spalania oleju w cylindrze musisz dokładnie zaobserwować pobór oleju,możliwe że pierścienie uszczelniające do wymiany.Podaj ile ma przejechane bo nie podałeś a to ważne.Pozdrawiam Dodano po 37 lub problem z turbo
Z poborem oleju w tym silniku to znany problem i pomoże tylko wymiana głowicy na inną, z serii tych nie wadliwych, który wychodziły chyba od końcówki 2008 roku. Co do reszty to daj auto do warsztatu gdzie robią BMW bo szkoda auta na zwykłych mechaników.
Z czym mam problem.... to długa historia. Np. ze sprawdzeniem termostatu w warunkach domowych, o aktywatorze termicznym nie wspominając. Zobacz ile audi a3 jest z zepsutymi silnikami (uszczelka, przegrzania, panewki, pobór oleju) i ile z nich ma ten "fantastyczny" system mapowanego termostatu. Generalnie skomplikowano prosty układ niepotrzebnie. W warunkach...
Mam 626 2.0l diesela, ma najprawdopodobniej (syn sprawdza w Belgii /pracuje na etacie a po fajrancie ma czas/ może w końcu się dowiem) 247tys. i przy wymianie Shell 10W/40 co 10tys. nie zauważam poboru oleju.
W C330 wchodzi książkowo 23 litry oleju. Jednakże pompa zassie jedynie ok. 10 litrów oleju. W skrzyni pozostanie drugie tyle, na poziomie dolnego wałka. Tak mi wyszło przy zlewaniu starego masła hipolowego wykorzystując pompę hydrauliki. Według książki ciągnik pozwala na użycie siłowników o poborze oleju 8-10 litrów, więc by się zgadzało.
Na jakim oleju jeździsz? Przy takim poborze marka oleju nie ma najmniejszego znaczenia
Orbitrol działa dobrze jeśli na 5wyjsciu czyli LS daje ciśnienie przy ruchu kierownicą co ma być sygnałem dla pompy zmiennej wydajności że odbiornik zgłasza pobór oleju i trzeba zwiekszyc wydajność pompy.Musisz zaczać od zmierzenia ciśnienia tzw. standbay tzn na wyjściu pompy bez żadnego obciążenia a następnie przy maksymalnym skręcie kół.
Sam gazu nie założysz bo ci tego nie podbija w wydziale komunikacji. Ja sam jeżdżę toyotą corolla Verso 1.8 (poliftową, naprawiony problem nadmiernego spalania oleju). Wspominałem o tym wcześniej. Gaz mam od ok 6 lat, przejechałem w tym czasie ok 80tys km. Totalne zero awarii, gaz zupełnie bezobsługowy bardzo dobrze współpracuje z silnikiem. Za te...
Uszczelniacze niby można wymienić ale prowadnicy zawodowej czy zaworu już nie a to tu przeważnie jest problem przy takim poziomie poboru oleju. Zresztą to jest diesel i w kolektorze jednym i drugim jest raczej nadciśnienie (chyba że odma padła) i takiej ilości tędy nie jest wstanie przelać. Najczęściej to wycieki ,turbo (zagięty spływ i nawet turbo...
Witam, mam Opla G 1.7td ,i zauważyłem ok miesiąca temu że oleju trochę więcej ubywa niż zwykle ,jak się okazało kapie(i to dość sporo) spod miski olejowej i miski tej olejowej tej co znajduje się wyżej od strony pompy wody-lewa storna- (nie wiem czy też nazywa się miską?). Dzisiaj spróbuje je dokręcić jak nie pomoże to do wymiany uszczelek. Mam pytanie...
Ale znam to z 1,4 Megane 2. Problemem jest koło zmiennych faz rozrządu. Strasznie problematyczny element Ten silnik nie ma zmiennej fazy, od pojemności 1,6 mają i nie jest to aż tak problematyczne jak piszesz, poza tym koło KZFR kosztuje obecnie ok. 350 zł w dobrym zamienniku, więc nie ma sensu zabawa w naprawianie go. Kolega nie pisze konkretnie co...
Witam, mam problem z silnikiem 1.8 TSI, kod silnika CJSA, rocznik 2014, skrzynia automat. Przy przebiegu 150000 km zaczął odzywać się łańcuch rozrządu, pomijając ogromny koszt wymiany (posiadam jeszcze Opla Astrę 1.6 benzyna o podobnych osiągach - koszt rozrządu dwukrotnie niższy), zdecydowałem się na wymianę... Po wymianie przejechane 1000 kilometrów...
Auta dobre ale nie tak bezawaryjne i trwałe jak Twoja generacja. W tych silnikach gaz wymaga idealnego zestrojenia z uwzględnieniem VVTi - inaczej skończy się nie na check engine tylko remont głowicy. Lubią brać olej ale to zależy od egzemplarza. Ogólnie to naprawdę dobre silniki ale na ten pobór oleju uważak, bo o ile będziesz pilnował to silnikowi...
pobór spoczynkowy pobór powietrza czuwaniu pobór
schemat miernik metex prędkość nagrywania magnetofon szpulowy sprezarka agregatu
uniden ubc92xlt uniden ubc92xlt
Renault Premium 270 DCI - Tryb awaryjny na zimnym silniku Citroen C4 2007 – lewe światło postojowe nie świeci, brak masy, diagnoza instalacji