Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
Upływy , Chłopy , to w innym miejscu , tu jest pobór prądu w stanie uspienia i jego wielkośc powinien mieścić sie w porzedziale 30 do 70 mA! Akumulator wybrzuszony - do wymiany , był chyba "bity"!
Niestety w nowszych autach pobór prądu przez pompę jest monitorowany przez ECU i jej odcięcie spowoduje sygnalizację usterki silnika. To prawda. W takich autach nie ma sensu odcinać pompy. Jeśli jednak pompa uruchamiana jest poprzez przekaźnik to sterownik się nie połapie. To, że w instrukcjach montażu nie wspomina się o odłączaniu pompy niewiele dla...
Bezpieczniki wyjmujesz po to aby sprawdzić, który obwód pobiera prąd na postoju mierząc jednocześnie mA pobór prądu.
Auto rozładowuje akumulator jak postoi 3 -4 dni to nic nie kręci. Pobór prądu wynosi 50mA. Po odłączeniu radia spada do 18mA. Czy 32 mA to nie za dużo do radia? Po zdjęciu panelu z radia prąd spadł do 21 mA. Czy jest jakieś zwarcie w panelu?
Ludzie często mierzą prąd nie zmieniając układu przewodów w mierniku. http://obrazki.elektroda.pl/1467995100_1...
Ok ale podmianka akumulatora to mówimy o poborze prądu czy rozruchu i szybkości obrotów rozrusznika? Generalnie mi chodzi o to że np u kuzyna w Punto jest Centra plus i może stać tydzień i ma 12,7V Wszędzie mówią że te 12,5 i okolice to jest prawidłowy prąd a poniżej to wszystko to już bardziej lub mniej efekt rozładowania akumulatora. Akumulator ma...
Sterownika ZC nie sprawdziłem, wyciągnąłem wszystkie urządzenia zasilane z bezpiecznika F39 włącznie z dodatkowym termometrem, pobór prądu nadal na poziomie 0,48A dopiero po wyciągnięciu tego bezpiecznika prąd spada na 0,08A. Może jakieś kabelki się pozwierały ale to chyba by bezpiecznik od razu wywalał. Miał kiedyś ktoś podobny przypadek? Czy podpięcie...
Znakomita większość radyjek żre prąd ponad miarę jeśli nie ma odłączanego plusa po stacyjce. Wyjściem dla ciebie jest sprawdzenie czy twoje radio po odłączeniu czerwonego plusa też zjada 80mA. Jeśli pobór spadnie do 20-30 to przerób instalację w aucie jak ktoś wcześniej sugerował i problem rozwiązany.
Moim zdaniem to problem z połonczeniem kabli od centralki gazu. Gdy montuja inst. gazową do autka wpinają się w orginalna instalacje auta. Moim zdaniem w Twoim przypadku szwankuje połączenie doprowadzające prąd do centralki gazu, raz łączy a raz nie. Wystarczy ułamek sekundy w braku dostawy prądu do centralki i przełancza się ona samoczynnie na bęzyne...
Mam jeszcze jeden problem. Mianowicie: Prąd na czuwaniu, wynosi 750mA utrzymuje się on tak 2min po wyłączeniu zapłonu poczym coś „pstryknie” (przy silniku, koło listwy wtryskowej) i prąd zmniejsza się do 50mA Za każdym razem jest tak samo, wystarczy włączyć zapłon, wyłączyć i pobiera 750mA i p chwili zmniejsza się do 50mA. Czy tak ma być...
Witam, zakupiłem sobie radio Joying i podłączyłem je tak jak stare, czyli nic nie zmieniając ponieważ radio startowało z przycisku i mi to pasowało. Na następny dzień samochód ledwo odpalił więc musiało być coś na rzeczy. Sprawdziłem pobór prądu na akumulatorze i wyszło ponad 1.20mA czyli za dużo, więc postanowiłem podłączyć tak jak trzeba. Nie wiem...
Witam Wszystkich, Mam problem z dużym poborem prądu podczas postoju auta, a co za tym idzie rozładowywaniem się akumulatora. Natężenie prądu wynosi 0,5 A i jest takie samo przy otwartym i zamkniętym centralnym zamku (auto nie "usypia się" po zamknięciu). Wyposażenie auta: climatronic, czujnik deszczu, halogeny, radio blaupunkt z oryginalnym subwooferem...
Witam, Problem nietypowy i dość przykry. Pobór na postoju 1.5A Wszystkie podstawowe rzeczy posprawdzane, wyjmowane wszystkie bezpieczniki i prąd cały czas był pobierany. Pobór prądu ustaje dopiero po odłączeniu akumulatora choć by na sekundę. Po ponownym podłączeniu pobór wynosi 60mA. Po przekręceniu kluczyka prąd ponownie zaczyna być pobierany i nie...
Witam Mam nowy akumulator i problem z odpaleniem auta. Zmierzyłem pobór prądu i wynosi on 37,4 mA. Natomiast gdy wyjmę bezpieczniki od instalacji gazowej to pobór spada do 10,8 mA. Czy taki pobór może powodować problemy z odpaleniem? Czy instalacja gazowa nie powinna być podłączona po zapłonie?
Jak najbardziej OK.
Podepnę się pod temat. Sytuacja u mnie: - samochód VW Golf 1.9 TDI PD 2001, olej 5w30 - akumulator BERGEN mam go miesiąc (tzw Ca-Ca) 74 Ah, 720A-prąd rozruchowy (takie dane katalogowe), poprzedni był Varty i wymieniłem go bo miał parametry troche słabsze i podczas -15st słabo kręcił i padał po pełnym naładowaniu po 4 próbach uruchomienia silnika, każda...
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
Więc przelutuj pamięć i zakładaj moduł. W niej jest wszystko, immo, przebieg i synchro do pilota. Zlikwiduj przeciek wody bo będzie powtórka z rozrywki, woda zazwyczaj sączy się po przewodach z tyłu NBC
Witam Jaki pobór prądu powinno mieć oryginalne radio fiata (https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO-E... bo u mnie wynosi 150mA.
Panowie sprawa wygląda tak : czasami pobór prądu jest wysoki a czasami w granicach normy , co to może być . Wiem że wypadało by zajrzeć do bezpieczników i po kolei .... Ale może coś z doświadczenia wiecie ? Drugą sprawą jest iż klapa bagażnika po naciśnięciu przycisku na pilocie nie otwiera się , trzeba przytrzymać około 3 sekund i wtedy otworzy ją
Jeśli tak to można wykluczyć usterkę alternatora, jego diod i regulatora. Pozostaje więc albo upływ prądu (pobór przy wyłączonych wszystkich odbiornikach piał o tym JAFO),albo poprostu twój 4-letni aku.skończył się
0,5 Ampera to 500mA.Coś Ci wcina prąd. Może radio. Najlepiej jak byś odłączył urządzenia i wtedy mierzył pobór prądu.
W moim przypadku wyrzuciłem czarną skrzynkę(anglik), dodatkowy pobór prądu powodował że światła chwilowo znikały randomowo. Pozdrawiam Mirki.
O ile aku jest w miarę nowy, to sprawdziłbym pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Powinien być mniejszy niż 0,6xpojemność aku wyrażona w Ah [mA], czyli dla aku 40 Ah: 0,6x40=24 mA. Jeżeli pobór jest większy o kilka mA, to może pomóc wymiana aku na większy. Jeżeli pobór jest znacznie za wysoki, to trzeba znaleźć odbiornik pobierający...
Pobór prądu przy wyłączonym silniku: 0,05-0,09A (skacze) O ile pomiar wykonany prawidłowo, to mieści się w górnej granicy normy i taki pobór nie powinien być powodem problemów. Spróbuj odłączyć akumulator i zobacz czy za kilka dni też będzie rozładowany - podejrzewam że tak. Oczywiście radio powinieneś podłączyć prawidłowo (zazwyczaj są 2 zasilania...
Są 10W żarówki, włóż jakąś firmową, jeśli żarówka nie świeci z tej strony to znaczy ze jest za duży pobór prądu i body odłącza.
Nie znaczy, że dobry. Taki pobór prądu nie rozładowałby sprawnego akumulatora tak bardzo.
należy usunąć jeden z pinów we wtyce wiązki silnika 900 montując sterownik punto Multimetr w dłoń i odłączaj po kolei zobaczysz kiedy spadnie pobór prądu Ale której wtyczce ? Gdzie jej szukać ?
Warto wyciągnąć tylko przy dłuższym postoju np. tygodniowym jeżeli zapowiadają w tym czasie spadek temperatury poniżej -10. Sensowne jest sprawdzenie napięcia akumulatora 30 minut po jeździe i wyłączeniu silnika oraz poboru prądu przy wyłączonej stacyjce.
To "po nitce do kłębka"... A tak z ciekawości, to jaki jest pobór prądu na postoju że twierdzisz iż rozładowuje się akumulator?
W punto 1,3 multijet 75 KM zaczeła migać kontrolka świec żarowych Okazało się ze jest spalona jedna swieca. Wymieniłem i przez tydzień było ok Po tygodniu problem wrócił okazało sie że jest spalona jeszcze jedna swieca. Lecz po wymianie kontrolka nie przestaje migac. Sprawdzilem świece wszystkie są dobre, a kontrolka nadal miga po odpaleniu i samochód...
Ja mam Punto i też pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach wynosi 0,4mA. Też akumulator mi się rozładowuje. Winny okazał się sam akumulator gdzyż nie trzymał dostatecznie prądu. Naładowałem akumulator prostownikiem i zostawiłem go na noc w aucie z odłączonymi klemami. W południe poszedłem odpalić i klapa. Akumulator znowu padł. Czeka mnie...
Jak piszą 4 godziny to napewno 3 godz. wytrzyma. Te czasy są podchwytliwe. Dlatego, źe ten czas dotyczy pracy "netto" czyli włączasz komputer i używasz tylko jakiegoś programu np. Worda i wykonujesz tylko operacje dyskowe. Jeśli wejdziesz w urządz. peryferyjne np nagrywarka lub FDD (są takie)to pobór prądu gwałtownie wzrasta. Wtedy ten czas deklarowany...
Niestety w Grande Punto z alarmem też mam podobny pobór prądu. Prosiłem kilka osób o pomiar w ich GP i wyszło, że pobór koło 90-100mA jest normą dla auta z seryjnym wyposażeniem :( Instrukcja obsługi wspomina, że jeśli auto miałoby stać miesiąc lub dłużej to należy odłączyć akumulator (w GP nawet klema minusowa ma mechanizm umożliwiający jej "bez-narzędziowe"...
Ładowanie i stan akumulatora plus pobór prądu do kontroli. Może nie koniecznie w aso, ale w dobrym warsztacie.
Ja bym się zastanowił jednak nad akumulatorem. W którym momencie gasną kontrolki? Jak przekręcasz stacyjkę do odpalenia? Jak sprawdzałeś akumulator? Chyba że masz zwarcie w rozruszniku ,ze jest pobór prądu ale nie kręci, ale raczej wtedy leciałyby bezpieczniki.
Nie musi mieć, miałem taki akumulator, który używany z dnia na dzień problemów nie sprawiał, za to odstawiony na weekend już nie wyrabiał - trzymał ogólnie 3 dni. Czwartego dnia nie odpalał. Nowy nie był. Wreszcie wymieniłem gdy po godzinie ładowania telefonu nie mogłem odpalić silnika, podobnie jak przy niezamkniętych drzwiach i świecącej lampce wnętrza...
Odkopuję i zamykam, punto sprzedałem jakiś czas temu. Co się okazało, ukruszył się kawałek szczotki w rozruszniku i latał sobie w środku robiąc zwarcia. Powodowało to pewnie 2-3 krotnie większy pobór prądu niż powinno, stąd akumulator nie wyrabiał, szczególnie na mrozie. Rozrusznika nie remontowałem, miałem inny z punto 1 (chyba silnik 1,1 albo 1,2)....
Witam, W samochodzie Punto II po kilku dniach postoju pada akumulator. Serwis z łaską wymienił na drugi, ale znowu pada (może dali też walnięty). Czy pobór prądu 65 mA w stanie czuwania (autoalarm Silicon + syrenka z wł. zas. + czujnik udarowy i czujnik ultradźwiękowy, komputer silnika, itp.) w samochodzie jest prawidłowy? Jak sprawdzić, czy nowy akumulator...
Na początku dajmy spokój poborowi prądu, napisz, jakie to auto i rocznik? Np. niektóre auta wysyłają, co chwila mały impuls masowy po linii krańcówek (Punto II, Fabia i inne..)
U mnie też zapala się lampka ręcznego, hamulce 100% sprawne, w aso po sprawdzeniu proponowali żeby wymienić czujnik, ale tego nie zrobiłem. Przez te 4 lata zauważyłem że zapala się w zimie, a jak jeszcze nie jest bardzo zimno to przy włączeniu dmuchawy na max. Tak jakby miała znaczenie temperatura i trochę pobór prądu. Lampka nie gaśnie do wyłączenia...
Pobór prądu? Hmm... Przypala mi przewody - 0,00A. To więc sugeruje, że faktycznie jest przeciek. Lepiej jechać z tym do warsztatu, czy coś jeszcze sprawdzić?
Przy podłączeniu do kabla „po zapłonie” stracisz możliwość słuchania radia na postoju, z wyłączonym silnikiem. Tylko że te androidy z reguły mają pobór prądu gdy dwa plusy są na stałe.We fiacie niestety brak pozycji "radiowej" tylko pełny zapłon ale i tak nie będzie musiał mieć odpalonegp auta😉
Witam. A ten pobór jest cały czas? Czy po upływie kilku minut (ciągle podłączony miernik) spada pobór? Mieliśmy to samo w Punto okazało się ze pobór wielki ale po upływie 1-2 minut spada do małych wartości. Odpowiedzialne są za to jakieś lampki z bajerami ściemniacza, coś chyba jeszcze na moment komputer pobiera. Szukaj może to to. Niestety ale w naszym...
Dwa dni temu (20.01) napięcie akumulatora wynosiło 12,4V. Dzisiaj wynosi już 12,1V. Pobór prądu na postoju: 0,05-0,09A. Alternator ładuje prawidło. Jaka może być przyczyna spadającego napięcia? Auto Punto 2 1.2 Akumulator 40ah 340A
amperomierz w szereg i sprawdz jaki pobór prądu w stanie spoczynku coś ok max 6mA jak w porządku to polecam http://www.centra.com.pl/showpage.php?pa...
Znajomy ma w samochodzie radio Blaupunkt Frankfurt C70 . Rozładowywało mu ciągle akumulator. Problem udało się rozwiązać, bo okazało się, że fiat punto ma jakieś niestandardowe podłączenie radia i było ono bez przerwy włączone. Przerobiłem trochę kabelki w kostce ISO i akumulator jak na razie ma się dobrze. Radio sprawdziłem i niby wszystko w nim działa,...
Udało mi sie kupić za 80zł - to jest moduł domukania szyb kolejno ( po koleji domyka do 4 szyb) z tego co pamiętam to były chyba 3 konfiguracje w jakich można podłączyć tem moduł. Ten akurat co ja mam reaguje na zmniejszone napięcie są jeszcze domykacze (lepsze) na większony pobór prądu.... lepiej wyłapują moment w którym szyba się domknęła...
Nie da rady, a nawet jakby dało to i tak nie miałoby wpływu na pobór prądu. Jeśli rzeczywiście centralka tyle bierze to jest uszkodzona. Oczywiście można kupić sterownik radiowy centralnego zamka bez alarmu. Nie masz tam czasem fabrycznego centralnego z pilotem IR w kluczyku?
punto pobór prąd pobór prąd akumulator punto pobór prąd postoju punto
wywołać selektywny canon głowica drukująca volvo silnika
zawór temperaturowy suszarka samsung
Błąd RETR w poczcie o2.pl - jak naprawić? Brak polskich znaków w SMS na Xiaomi - jak naprawić?