Ten pobór prądu jest w miarę normalny(raczej akumulator do wymiany)
Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
50mA-38mA=12mA pulsująca dioda LED Pobór prądu w granicach 50mA nie rozładuje sprawnego akumulatora w ciągu kilku dni. Albo akumulator do wymiany, albo źle mierzysz.
Niedawno kupiłem Punto 2 dla kobity. Akumulator nie jest już w najlepszej kondycji i kupiłem nowy, ale zanim go założę, chciałbym rozwiązać problem zbyt dużego poboru prądu z akumulatora, gdy auto stoi niejeżdżone. Zmierzyłem i wyszło 0,07A, więc nieco za dużo. W aucie jest jakiś stary, niesprawny alarm. Myślałem, że to może jego wina. Jakież było moje...
Nie znaczy, że dobry. Taki pobór prądu nie rozładowałby sprawnego akumulatora tak bardzo.
Upływy , Chłopy , to w innym miejscu , tu jest pobór prądu w stanie uspienia i jego wielkośc powinien mieścić sie w porzedziale 30 do 70 mA! Akumulator wybrzuszony - do wymiany , był chyba "bity"!
Pobór prądu przy wyłączonym silniku: 0,05-0,09A (skacze) O ile pomiar wykonany prawidłowo, to mieści się w górnej granicy normy i taki pobór nie powinien być powodem problemów. Spróbuj odłączyć akumulator i zobacz czy za kilka dni też będzie rozładowany - podejrzewam że tak. Oczywiście radio powinieneś podłączyć prawidłowo (zazwyczaj są 2 zasilania...
To "po nitce do kłębka"... A tak z ciekawości, to jaki jest pobór prądu na postoju że twierdzisz iż rozładowuje się akumulator?
0,5 Ampera to 500mA.Coś Ci wcina prąd. Może radio. Najlepiej jak byś odłączył urządzenia i wtedy mierzył pobór prądu.
Warto wyciągnąć tylko przy dłuższym postoju np. tygodniowym jeżeli zapowiadają w tym czasie spadek temperatury poniżej -10. Sensowne jest sprawdzenie napięcia akumulatora 30 minut po jeździe i wyłączeniu silnika oraz poboru prądu przy wyłączonej stacyjce.
Zajmij się tylko i wyłącznie sprawdzeniem kondycji akumulatora oraz zmierz pobór prądu przez instalację przy wyłączonych wszystkich odbiornikach, zamknietych drzwiach i uzbrojonym immo. Jeśli masz krańcówkę pod pokrywą silnika, to wciśnij ją. Zdejmij klemę i włącz w to miejsce amperomierz na zakresie kilkuset miliamper. Może tu tkwi przyczyna.
50mA to sporo ale jeszcze w normie (zwróć uwagę, że fabryczne kostki ISO od radia nie mają 12V po stacyjce, oba "plusy" są stale zasilane). Zwiększony pobór prądu przez 90 sek. od wyłączenia zapłonu jest rzeczą normalną, po takim czasie ECU wchodzi w stan uśpienia. Co do problemów z rozruchem - masz uszkodzony /zasiarczony/ akumulator. Mimo odpowiedniego...
Bezpieczniki wyjmowałem wszystkie po kolei i nie zaobserwowałem spadku poboru prądu. Niestety schematu nie posiadam, znalazłem tylko rozpiskę bezpieczników. Gdybym po wyjęciu któregoś bezpiecznika zauważył spadek poboru prądu to by była połowa sukcesu, wiedział bym na którym obwodzie jest nie pożądany pobór prądu.
Dwa dni temu (20.01) napięcie akumulatora wynosiło 12,4V. Dzisiaj wynosi już 12,1V. Pobór prądu na postoju: 0,05-0,09A. Alternator ładuje prawidło. Jaka może być przyczyna spadającego napięcia? Auto Punto 2 1.2 Akumulator 40ah 340A
Ładowanie i stan akumulatora plus pobór prądu do kontroli. Może nie koniecznie w aso, ale w dobrym warsztacie.
O ile aku jest w miarę nowy, to sprawdziłbym pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Powinien być mniejszy niż 0,6xpojemność aku wyrażona w Ah [mA], czyli dla aku 40 Ah: 0,6x40=24 mA. Jeżeli pobór jest większy o kilka mA, to może pomóc wymiana aku na większy. Jeżeli pobór jest znacznie za wysoki, to trzeba znaleźć odbiornik pobierający...
Ok ale podmianka akumulatora to mówimy o poborze prądu czy rozruchu i szybkości obrotów rozrusznika? Generalnie mi chodzi o to że np u kuzyna w Punto jest Centra plus i może stać tydzień i ma 12,7V Wszędzie mówią że te 12,5 i okolice to jest prawidłowy prąd a poniżej to wszystko to już bardziej lub mniej efekt rozładowania akumulatora. Akumulator ma...
Sprawdzałem pobór prądu wyjmując po kolei wszystkie bezpiecznik od radia również i pomaga tylko wyjęcie bezpiecznika od licznika.
Jaki najtańszy multimetr logger z USB się do tego nadaje? Będzie coś tańszego, niż to? BM521 Multimetr-logger (690 PLN brutto) Toż to połowa wartości tego Punta ;) Obawiam się, że rejestrator niewiele Ci pomoże, bo na jednym bezpieczniku i tak jest kilka obwodów. Z drugiej strony jest tylko kilka przewodów które pozostają pod napięciem przy wyłączonym...
Ja mam Punto i też pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach wynosi 0,4mA. Też akumulator mi się rozładowuje. Winny okazał się sam akumulator gdzyż nie trzymał dostatecznie prądu. Naładowałem akumulator prostownikiem i zostawiłem go na noc w aucie z odłączonymi klemami. W południe poszedłem odpalić i klapa. Akumulator znowu padł. Czeka mnie...
Odkopuję i zamykam, punto sprzedałem jakiś czas temu. Co się okazało, ukruszył się kawałek szczotki w rozruszniku i latał sobie w środku robiąc zwarcia. Powodowało to pewnie 2-3 krotnie większy pobór prądu niż powinno, stąd akumulator nie wyrabiał, szczególnie na mrozie. Rozrusznika nie remontowałem, miałem inny z punto 1 (chyba silnik 1,1 albo 1,2)....
Pobór prądu? Hmm... Przypala mi przewody - 0,00A. To więc sugeruje, że faktycznie jest przeciek. Lepiej jechać z tym do warsztatu, czy coś jeszcze sprawdzić?
Ja bym się zastanowił jednak nad akumulatorem. W którym momencie gasną kontrolki? Jak przekręcasz stacyjkę do odpalenia? Jak sprawdzałeś akumulator? Chyba że masz zwarcie w rozruszniku ,ze jest pobór prądu ale nie kręci, ale raczej wtedy leciałyby bezpieczniki.
Zauważyłem że po jeździe jego napięcie wynosi 12,35 - 12,40V Trochę za mało, 30 min po jeździe powinno być przynajmniej 12,6 V a po 120 h (5 dniach) przynajmniej 12V. Ja w ubiegłym roku na dwuletnim akumulatorze miałem po 5 dniach 12,24V przy temperaturze 5 stopni poniżej zera. .Ładowanie prostownikiem nic nie daje. Jakie jest napięcie 30 min po ładowaniu...
dioda pobiera max 20mA nawet 10szt nie jest w stanie rozładować akumulatora przez miesiąc. 1 pomiar poboru prądu. 2 odłączyć włącznik . Co dalej gdybać jak autor nawet nie zmierzył poboru prądu jak na razie to są strzały A MOŻE SIĘ UDA!! Dlaczego się czepiasz tego radia jak nawet nie sprawdziłeś jaki jest pobór prądu z radiem i bez . Chyba że kolega...
Witam, W samochodzie Punto II po kilku dniach postoju pada akumulator. Serwis z łaską wymienił na drugi, ale znowu pada (może dali też walnięty). Czy pobór prądu 65 mA w stanie czuwania (autoalarm Silicon + syrenka z wł. zas. + czujnik udarowy i czujnik ultradźwiękowy, komputer silnika, itp.) w samochodzie jest prawidłowy? Jak sprawdzić, czy nowy akumulator...
amperomierz w szereg i sprawdz jaki pobór prądu w stanie spoczynku coś ok max 6mA jak w porządku to polecam http://www.centra.com.pl/showpage.php?pa...
Raz miałem pęknięty pierścień foniczny w przednim kole w Punto I - jadąc 50km/h zatrzymałem się jakieś 100m za skrzyżowaniem przed którym się chciałem zatrzymać (i to wcale nie awaryjnie), identyczne auto mojego kolegi, taka sama awaria - zatrzymał się na innym samochodzie przed nim. Grande Punto, chwycił bęben z tyłu, jadąc jakieś 40km/h nie byłem...
Wykonałem kilka pomiarów dokładnym miernikiem Brymen. Pobór prądu przy wyjętym kluczyku 12mA. Napięcie na akumulatorze 12,5V /wyjęty kluczyk / Napięcie na aku przy włączonych światłach mijania/drogowych 11,5V Napięcie podczas rozruchu - tu trochę kłopot był z odczytem, ale zauważyłem na mierniku nawet wartość 6-8V. Napięcie przy uruchomionym samochodzie...
Oczywiście chodzi mi o szacunek ogolnikowy +/- godzina pracy. Zakładam że sprawność akumulatora samochodowego przy takiej temp to ok. 80%. Pojemność znam 45Ah, ale trzeba brać poprawkę na wiek 3 letni. Akumulator jest w dobrym stanie to akumulator firmowy Bosh. Jest to mały miejski samochoód osobowy fiat punto I 8 zaworowy, który nie potrzebuje dużego...
Grande Punto z 2009r takie auto ma Koleżanka. Z tego co pamiętam to nie ma możliwości, żeby w tym aucie światła świeciły bez kluczyka. Żeby włączyć postojowe trzeba wcisnąć guzik przy stacyjce i cofnąć kluczyk. Więc raczej co innego "wcina" prąd. Zmierzyć spoczynkowy pobór prądu (powinno być nie więcej niż kilkanaście mA) i sprawdzić kondycję akumulatora...
Oryginalna płytka była częściowo zalana, korozja ją dopadła na tyle mocno, że nie nadaje sie do naprawy. Korozja uszkodziła przede wszystkim światła, które się nie zapalają, auto normalnie odpalało. Kupiłem drugi moduł (Ten Magneti Marelli) i po przełożeniu płyt światła zaczeły działać, ale był problem z odpaleniem auta, więc przelutowałem eprom i auto...
Witam Mam nowy akumulator i problem z odpaleniem auta. Zmierzyłem pobór prądu i wynosi on 37,4 mA. Natomiast gdy wyjmę bezpieczniki od instalacji gazowej to pobór spada do 10,8 mA. Czy taki pobór może powodować problemy z odpaleniem? Czy instalacja gazowa nie powinna być podłączona po zapłonie?
Witam. A ten pobór jest cały czas? Czy po upływie kilku minut (ciągle podłączony miernik) spada pobór? Mieliśmy to samo w Punto okazało się ze pobór wielki ale po upływie 1-2 minut spada do małych wartości. Odpowiedzialne są za to jakieś lampki z bajerami ściemniacza, coś chyba jeszcze na moment komputer pobiera. Szukaj może to to. Niestety ale w naszym...
Ładownie sprawdza się się przy 1500-2000rpm, nie na wolnych obrotach. Popatrz sobie na charakterystyki napięcia ładowania podawane w książkach typu "obsługa i naprawa". Jeśli rozładowuje Ci się akumulator - zmierz pobór prądu na postoju, przy wyłączonym zapłonie (powinien wynosić <30mA). Możesz sprawdzić (oczyścić szczotką drucianą i zabezpieczyć...
Akumulator Topla nie wiem nawet jakiej to produkcji ma 12 lat wcześniej w oplu kadecie 1,7 diesel teraz w oplu combo 1,7 diesel używany praktycznie codziennie w ostatnie mrozy nie wyciągany z auta i działa!!!!Niewiarygodne co? Ja miałem akumulator Topla to wytrzymał 9 lat. 5 lat w oplu 1,7 gdzie opel bardzo ciężko palił, przy -5st.C już trzeba długo...
Witam Parę dni temu rozładował mi się niespodziewanie akumulator po trzech dniach postoju w Punto 55S MK1 (wcześniej po zamontowaniu radia samochód nie stał dłużej niż jeden dzień). Zmierzyłem pobór prądu, okazało się że z podłączonym radiem ciągnie 0.24A z bez radia 0.01A, 0.02A z radiem z odłączoną anteną. Obawiając się uszkodzonej instalacji antenowej...
Niestety w Grande Punto z alarmem też mam podobny pobór prądu. Prosiłem kilka osób o pomiar w ich GP i wyszło, że pobór koło 90-100mA jest normą dla auta z seryjnym wyposażeniem :( Instrukcja obsługi wspomina, że jeśli auto miałoby stać miesiąc lub dłużej to należy odłączyć akumulator (w GP nawet klema minusowa ma mechanizm umożliwiający jej "bez-narzędziowe"...
Znajomy ma w samochodzie radio Blaupunkt Frankfurt C70 . Rozładowywało mu ciągle akumulator. Problem udało się rozwiązać, bo okazało się, że fiat punto ma jakieś niestandardowe podłączenie radia i było ono bez przerwy włączone. Przerobiłem trochę kabelki w kostce ISO i akumulator jak na razie ma się dobrze. Radio sprawdziłem i niby wszystko w nim działa,...
Witam. Borykam się z problem w samochodzie fiat grande Punto 1.3jtd. Klimatyzacja rozładowywała akumulator, ponad 1.1A. samochód był u elektromechanika, wymienił on dwa przewody na ściance grodziowej silnika bo twierdził, że były one "zmasowane". Spokój był około miesiąc. Problem powrócił ostatnio, podczas mocnego deszczu. Gdy chciałem zgasić samochód,...
Witam, Jestem tu nowa i mam-mam nadzieję-banalny problem. Ostatnio miałam problemy z autem - spięcie na alternatorze spowodowało większy pobór prądu i musiałam wymienić alternator. Co zrobił elektryk - trochę walczył ze starym alternatorem, ale ostatecznie wymienił na nowy, przy okazji wymieniony był też pasek klinowy, akumulator ładowany (wyjęty) i...
Cześc.Sprawdz pobór prądu z aku w czasie kiedy auto ma wyłączony zapłon . W mierniku przewód czerwony podpinasz gniazdo wyżej tam gdzie jest napis 10A .Zakres zmieniasz też na 10 A i wykonujesz pomiar podpinając sondy miernika szeregowo a nie równolegle jak do tej pory wykonywałeś pomiar napięcia.
150mA czy 15mA???.Bo jak to pierwsze to alarm jest ,,uwalony"... raczej 150mA (dla pewnosci zaraz pojde jeszcze raz). Bo 15mA to niemozliwe, przeciez same ultradzwieki biora 10mA, a jeszcze wstrzasowka 2 strefowa, dwie centralki (alarmowa+centralny), mrygajaca dioda (gdzies mi swita ze bierze kolo 30mA). Syrena tez pewnie cos bierze (laduje sie), zostal...
Witam - postanowiłem założyc nowy temat ponieważ podobny już był ale sporo czasu temu, a pisząc pod tamtym nie uzyskałem odpowiedzi. Przypomnę: 08 Lut 2015 14:24 ktoś napisał: Witam Problem dotyczy Fiata Grande Punto 2008r. 1.3 JTD 75 KM Na biegach od 1 do 5 samochód nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki, wszystkie oprócz grzania...
mam to samo wine za to ponosi słaby akumulator ... jak jest mało prądu to bodu odcina po kolei największe pobory prądu ... zaczyna od wspomagania ale tylko city ... normalne drogowe zostaje .. następnie odcina sterowanie elektrycznych szybek ... ogrzewaną tylną szybe .... itd ... najlepiej zapodać aku 50 Ah i od czasu do czasu podładować prostownikiem...
Witam. Punto 2 1.2 16V + lpg ,alarm cheetach, a pozatym bez dodatkowych gadżetów. 1.Odpinam akumulator ( w celu resetu ecu bo zamula na benzynie), zapinam następnego dnia z powrotem,zamykam auto z pilota. Za 2dni przychodzę i auto nie odpala aku wydojony. Ładuję aku,odpalam auto sprawdzam pobór prądu na czuwaniu w normie.Auto jeździ wszystko jest w...
Najwyższy czas odświeżyć temat. Wszystkie tematy na forum elektroda.pl zostały zamknięte. Pragnę zaś, odświeżyć ten temat i wznowić dyskusję na temat akumulatorów, gdyż jak ktoś szuka informacji jaki akumulator kupić na tym forum to znajduje najwięcej informacji pochodzących z roku 2007, i o akumulatorach zakupionych w latach 2000-2003. Jednak czasy...
Witam, zakupiłem sobie radio Joying i podłączyłem je tak jak stare, czyli nic nie zmieniając ponieważ radio startowało z przycisku i mi to pasowało. Na następny dzień samochód ledwo odpalił więc musiało być coś na rzeczy. Sprawdziłem pobór prądu na akumulatorze i wyszło ponad 1.20mA czyli za dużo, więc postanowiłem podłączyć tak jak trzeba. Nie wiem...
Podepnę się pod temat. Sytuacja u mnie: - samochód VW Golf 1.9 TDI PD 2001, olej 5w30 - akumulator BERGEN mam go miesiąc (tzw Ca-Ca) 74 Ah, 720A-prąd rozruchowy (takie dane katalogowe), poprzedni był Varty i wymieniłem go bo miał parametry troche słabsze i podczas -15st słabo kręcił i padał po pełnym naładowaniu po 4 próbach uruchomienia silnika, każda...
mam pytanie Jakie były napiecia przed wymianą diody, a jakie po wymianie? Pytam, bo wydaje mi sie , że w moim punto mam za niskie napiecie 14V bez obciążenia, a po zapaleniu swiateł i włączeniu wentylatora spada do 13,4V. Od czerwca mam nowy akumulator, który w ostatnich dniach padł. Szukając przyczyny znalazłem pobór w stanie spoczynku - 0,4A Okazało...
Cześć. W Fiacie punto 1 auto pobiera po wyjęciu kluczyka 0,02 A na postoju. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 (zapalają się lampki na desce rozdzielczej) auto pobiera aż 7.02 A . Nic nie jest włączone. Czy to normalne? Żadne odbiorniki prądu nie są włączone, nie mam alarmu, załączonych świateł, w bagażniku nie świeci się lampka, mam instalację LPG....
Witam, Posiadam fiata punto II 1,2 8v 2002r. Brak autoalarmu, sam centralny zamek. Problem z odpaleniem zaczął się przy -20 stopniach po nocy. Rano niestety odpalić się nie dało. Rozrusznik kręcił straaaaaaaaasznie wooooolnooo, trzy podejścia do odpalania aż w końcu kontrolki przygasały i zgasły. Odpaliłem za pomocą kabli z samochodu znajomego bez problemu....
Dziękuję kolegom za podpowiedzi. Przerobiłem instalację radiową, mam teraz plus po kluczyku, radio podtrzymuje ładnie pamięć, po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki pika pionieer 5 razy przypominając abym zabrał z sobą panel radia. Przekręcam kluczyk - radio gra, wyciągam kluczy radio wyłącza się. OK. Ale ujawniła się inna rzecz: W punto 1 auto pobiera...
jak się zatnie: 4,2-5,1V + kontrolki gasną Mi to wyglada na zwarcie w wirniku, musi olbrzymi prad plynac by na sprawnym aku. byl taki spadek napiecia. Mogl bys ew. zmierzyc pobor pradu na glownym kablu akumulatora amperomierzem cegowym wtedy gdy sie zacina.
Dostęp do cel będzie np w Exide Classic EC400 i ten sam odpowiednik w Centrze standard. Natomiast ja też osobiście trochę tego nie rozumiem, taki akumulator kosztuje 200 zł, raz na 5 lat to taka inwestycja? To tak trochę jak łatanie dziurek w dętce rowerowej tymi zestawami naprawczymi, zamiast kupić nową. Mamy XXI wiek, akumulator działa 5-6 lat i tyle...
punto pobór prądu pobór prądu akumulatora mercedes pobór prądu postoju punto
instalacja plomb schemat elektryczny forda mondeo sonda paliwa wyłączenie
grundig 6000x hulajnoga elektryczna
Kierownica nie jest wykrywana przez oprogramowanie - co zrobić? Czysty soft do Motoroli V980 - gdzie znaleźć?