Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
A co z podświetleniem bagażnika ?
Po podłączeniu amperomierza musisz mierzyć minimum 10 minut. Nieważne, ile był wyłączony. Zapinasz amperomierz, zamykasz obwód, wszystkie sterowniki wtedy wstają i po kolei po jakimś czasie idą spać. Choć pomiar może być prawidłowy. 0,35A *24 daje ok 8,5 amperogodziny na dobę, po trzech dniach raczej nie zapali.
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
jaki pobór prądu w mA?
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Standardowy jakiś altek 110 A przy zasilaniu jakiegoś potwora radia , skrzyni basowej itd nie ma szans do tego jakaś klima czy coś Aku zdechnie . Jeszcze pobór prądu przy odpalaniu auta , nawet przy silniku benzynowym nie ma szans 110.
To w alternatorze nie ma więcej rzeczy ,sprawdź jeszcze jaki pobór prądu ma wirnik.P
Po wyjęciu bezpiecznika prąd spada do ok. 50 mA i po zamknięciu auta zostaje tak przez pół godziny, nic nie przyrasta, po tym jak bezpiecznik wróci na swoje miejsce prąd wzrasta do mniej więcej 150 mA i zostaje tak po zamknięciu. Najdłużej co czekałem to ok. 20 min po zamknięciu, więc obstawiam, że później już nic nie spadnie. Szukam schematu, żeby...
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Witam Proszę o rocznik tego pojazdu, a poza tym wiadomo iż te samochody ogólnie renault cierpią z elektroniką, proszę pamiętać iż samochód żyje jeszcze po wyciągnięciu kluczyka i do puki nie zamknie samochodu, pojazd nadal będzie przechodził w tryb uśpienia, nawet do 20 minut przed zamknięciem pojazdu. Proszę sprawdzić co się dzieje jak po zamknięciu...
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Odepnij wiązkę od Brake Ecu, zresetuj system i Sprawdź zasilanie i mase modulatora na pinach wyjścia z Ecu najlepiej żarówką nie za dużej mocy :D lub testerem przez ok 2 min, jak ok sprawdź ponownie wiązkę do modulatora czy nie ma zwarcia pomiędzy kablami, Brake Ecu wyłącza zasilanie jak wykryje za duży pobór prądu (zwarcie). Ewentualnie masz zwarcie...
przy próbie wyjazdu z parkingu zapala się kontrolka akumulatora z komunikatem o błędzie ładowania. Komunikat pojawia się przy manewrowaniu kierownicą i wspomaganie przestaje działać. Wspomaganie elektryczne pobiera wtedy dużo prądu, po ruszeniu samochodu, w czasie jazdy, prąd pobierany przez wspomaganie zdecydowanie maleje. Na początku zauważyłem że...
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Często pył miedziano-grafitowy ze startych szczotek zakleja szczeliny komutatora w silniczku i stąd znacznie większy pobór prądu
Wartość akceptowana zgodnie z normą to prąd poniżej 0,03A.
Wymieniłem UCH na używkę i po kłopocie .
Radio jest orginał? Może jakiś cross jest . Zobacz w paramertrach i w kostce czy prąd po kluczyku sie wyłącza.
podobno przewód wysokiego napięcia był przylutowany w okolicach akumulatora zamiast wymieniony i powodował zwarcie przy którym ucierpiało również radio i padł akumulator. Dobre to, muszę zapamiętać. Bo i Klient wtedy nie zapyskuje i koledzy z branży się pośmieją. Moja śmiała teza, odpalali z szafy, akumulator słabo podłączony, może i napięcie wyższe...
Witam jak w temacie rozładowuje akumulator pobór prądu na postoju wynosi 200mA po wyjecie bezpiecznika Nr 1(Bezpiecznik wtrysku) w komorze silnika spada do normalnych wartości. Czekam na jakieś mądre podpowiedzi.
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
witam.otrzymałem licznik ze scenica 2002 r . zadnych oznak zycia. wymieniłem rezystor 300ohm,irf-a kondensatory.rezystory i nic. martwy. pobór prądu 60ma w co celowac??
witam panowie autobus iliada powoli traci moc i lekko dyni na czarno pod obciążeniem . NA zimnym silmiku wchodzi na 1800 obr na ciepłym na 1500 obr -gaz jest na silniczek.Co lub od czego zacząć w tacho czasami obrotomierz zawiesza się.Pozdrawiam.
Witam.Mój problem do rozwiązania dotyczy właśnie poboru prądu o wartości 0,17A który rozładowuje akumulator.To co ustaliłem ,to to ,że powodem jest wszystko co jest zasilane z bezpiecznika "memo inject" o wartości 5A.Jeśli go wyciągnę to jest 0 jeśli włożę od razu skacze na 1A i opada po chwili na 0,17A.Dowiedziałem się,że sprawa dotyczy "uśpienia sytemu"...
Witam mam problem od jakiegoś czasu coś mi pobiera prąd w samochodzie ładowanie akumulatora jest bardzo dobre i po nocy jak się odpali to się świeca kontrolki stop i akumulator już mam brak pomysłów
Witam, mam problem z renówką Premium 300 '01/'02 przy odpalaniu, zazwyczaj już po kilku godzinach postoju auto mocno kopci na czarno/biało. Po chwili się uspokaja i jest wszystko ok w tej kwestii, natomiast silnik ma bardzo mało mocy i dodatkowo wysokie spalanie do 40L. Wtryski sprawdzone, 2 były robione reszta OK, nic nie pomogło. Ktoś mi mówił o jakimś...
witam Jak w temacie problem z autem Grand Scenic 2005r 2.0T z gazem. Pobór prądu na postoju 0,47-0,5A(2-3 dni i problem z odpaleniem na nowym akumulatorze). Sprawdzałem po odłączaniu kolejno wszystkich bezpieczników znajdujących się w aucie(abs,szyby,światła,panel,i wiele innych oraz ręczny elektryczny i zapalniczki), bez większych zmian.Zastanawiam...
Witam, w naszej premiumce 340 z 99 roku od dłuższego czasu juz pojawił się czarny dym i to dość dużo niestety.... zwiększone spalanie oraz brak mocy przy 20 tonach ładunku (jest to tandem) jest po prostu masakra górkę to widzi bardzo wcześnie niestety. No i spalanie przy takich ładunkach to 36 to minimum raczej oscyluje w granicach 38... Co do kierowcy...
Witam, mam problem z niskim ciśnieniem w Renault Premium 450 r2009. Gdy pierwszy raz pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu paliwa, wymieniem pompę na nową oryginalną. Jednak to nie pomogło. Smoki czyste, filtry nowe. Co to może być ? Ciśnienie po podłączeniu wynosi 3,5-3,8 na wolnych obrotach. Sytuacja jest nieciekawa, bo auto nie ma mocy i...
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Mam pytanko, od jakiegoś czasu rosło mi spalanie i pojawiało się kopcenie (niebiesko-białe) przy podjeżdżaniu na górki, potem to już nawet i z lekko załadowaną naczepą. Były błędy mechaniczne fmi 10 od 2 pompowtrysków, więc oddałem je do sprawdzenia i w konsekwencji regeneracji. Potem oczywiście ustawienie zaworów itp. Po regeneracji błędy od wtrysków...
Sprawdź też alternator,bo uszkodzony też pobiera prąd.
Witam, mam problem z Renault Premium, mam go od miesiąca, zrobiłem nim pierwszy kurs i byłem pod wrażeniem jeśli chodzi o moc i spalanie (jeździ pod chłodnią), wyszło mu 31 l/100 km. Już podczas drugiego kursu było coś nie tak,raz że zaczął spalać 39 l/100 km i na mocy dało się odczuć spadek. Czy ktoś miał jakiś podobny przypadek, może mi ktoś podpowie...
Witam i od kilku miesięcy walczę z problemem jaki ma moja Renault Premium z 1998r 400KM a mianowicie brak jest jej mocy i do 1500 obr kopci jak huta a powyżej 1500 obr już nie kopci. Wymieniłem filtr paliwa powietrza turbosprężarkę i membranę z tyłu pompy a auto dalej nie ma mocy. Wtryskiwacze były sprawdzane i gość co to sprawdzał powiedział że są...
Witam Posiadam renault megane 1.4 eco 1996r. Mój problem to brak napięcia na pompie paliwa przez co auto nie odpala. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Pompka spięta na krótko działa. Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta.
Zauważyłem, że na różnych forach jest wiele tematów dotyczących tego samego problemu, jednakże żaden z nich nie sprawdził się u mnie. Może lepiej opiszę co się stało, co zauważyłem i co sprawdziłem. Jestem szczęśliwym posiadaczem Renatki Laguna II 1,9dCi 120KM 2001r. Do tej pory nie miałem z nią żadnych problemów związanych z odpalaniem. Niestety obecnie...
Witam mam problem z Renią wywala błąd niskie ciśnienie paliwa błąd mechaniczny auto nie ma mocy nie chce przyspieszać filtry zostały wymienione podłączyłem do kompa i pokazuje na wolnych obrotach 1.7 bar ciśnienie w warsztacie sprawdzali i i było podobnie ale na wykresie wychodziło że ciśnienie jest wystarczające do zapotrzebowania tyle że to było na...
Od pewnego czasu mam następujący problem: Rozrusznik kręci wolno, auto z trudem odpala. Czasem kręci normalnie i odpala wzorowo. Wymieniony akumulator. Na badaniu wykazuje 800A 11V czyli ok. Napięcie w gnieździe zapalniczki 11V po włączeniu zapłonu. Zbieżność napięć przypadkowa. Na starym aku było tak samo. Sprawdzono połączenia aku i masy do silnika....
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
Witam auto renault premium dxi 450 Dziś auto nagle zaczęło kuleć, tak jakby nie chodził na wszystkie wtryski. Wyskoczył komunikat INJECTION INOPERATIVE. https://obrazki.elektroda.pl/6068379000_...
Witam, Renault Megane Scenic (I ph II, grudzień 1999), silnik K4M. Akumulator dwuletni, z 4-letnią gwarancją, więc zakładam, że jest OK. Im jest zimniej, tym większe problemy z odpaleniem auta. Wczoraj już w ogóle nie odpalił. Podładowałem aku w domu prądem 1,5A przez pół godziny i odpalił. Sprawdziłem napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika:...
Renault Master 2.3 163 BITURBO samochód ładnie ciągnie do 3 tys obrotów słabnie na 5 i 6 biegu co może być przyczyną zero błędów sprawdzany Clipem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków czy może być odpowiedzialny za to czujnik ciśnienia doładowania przed turbiną
Kondensator wylutowałem i jest bez zmian. Będę szukał dalej. Po naciśnięciu przycisku pobiera 18mA, to też chyba za dużo. Działa prawidłowo tylko baterie "siadają".
Renault Mascott 3.0 kod silnika ZD3606 130dxi. Gdy rano odpalam auto chodzi chwile po czym gaśnie. Podłączyłem clipa są dwa błędy ale przemijające DF151 -przekaźnik główny (włączony za szybko lub za późno) oraz DF038 -moduł elektroniczny.Wiec zapalam auto i podglądam parametry i rzuciło mi się w oczy ciśnienie paliwa wartość która powinna być to 400bar...
Panowie, skończcie pisać bzdury, auto ma pół roku, alternator ma nieco bardziej złożone sterowanie niż Polonez. Polecam wizytę w innym serwisie, gdzie zechce się panom ogarnąć problem. Pierwsza sprawa, to jaki pobór prądu ma Webasto?
Zmierzyłem pobór prądu na postój wszystko w aucie wyłączone drzwi zamknięte na centralny zamek. Miernik wpięty na klenie (-) pobór początkowo 0.27 potem spada do 0.10 ale pod spodem na mierniku wyświeta się 20 czy to jakiś mnożnik? Na kolejnych miernikach wyniki były 0.08 i 0.01 wszystkie na pozycji 20m. Akumulator wymieniony na nowy bo poprzedni był...
Jaki powinien być maksymalny prąd dmuchawy w Reanulcie Safranie?
Podłącz amperomierz i po kolei wyjmuj przekaźniki ( bezpieczniki) zobaczysz który pobiera za dużo prądu (i na którym obwodzie).
Moim zdaniem szukasz w prawidłowy sposób - znalazłeś gałąź instalacji odpowiedzialną za duży pobór prądu i szukasz dalej "po nitce do kłębka".
Pewnie jest wcięty z ogrzewaniem raduktora pod nagrzewnicę i obieg jest zbyt słaby aby na 3 biegu bylo jeszcze ciepłe powietrze. Jest tak czasami, jak przepływ płynu przez reduktor ma mniejszy opór. Dodano po 10 Co do drugiej sprawy to proponuje wyjmowac kolejno bezpieczniki i sprawdzac pobór prądu. W ten sposób dowiesz się jaki obwód należy sprawdzic.
Tyle to wiem ale dlaczego?Najczesciej tak sie dzieje po podlaczeniu radia,ktos zwiera zasilanie po stacyjce ze stalym 12V ale kostki od radia sa ok ,mysle ze ktos grzebal w kablach i zle cos polaczyl .Myslalem ze to jakas standardowa usterka tak jak szalejace kierunkowskazy ale to nie to. Dzieki za zainteresowanie! Szukam dalej.
A czy w nich występowały podgrzewacze filtra paliwa? Zauważyłem że w okolicach filtra paliwa coś cycka i w tym momencie pobór prądu spada praktycznie do zera.
Czy uszkodzenie tego licznika może powodować nadmierny pobór prądu na postoju ok 1,8 A ? Po odłaczeniu 20A bezpiecznika konsoli centralnej licznik gaśnie i pobór prądu spada do przyzwoitych 0,4 A. Miał ktos może taki przypadek. Pozdr.
Zasilacz laboratoryjny mam pożyczony tylko na dzisiaj, a licznik jest sprawny i chcę go, by sterować nim i używać jako licznika w grach racingowych. Mam drugi licznik od Megane 3 i z nim zasilacz daje radę, tutaj pewnie nie przez ten duży wyświetlacz. Stąd moje pytanie, o jakich parametrach kupić zasilacz, by to ruszyło? Dodano po 1 Mam drugi licznik...
Witam po wymianie chłodnicy egr oraz pompki elektrycznej pod lampą i podłużnicy po rozgrzaniu wyskakuje błąd jednostka pompy elektrycznej nie działa . Gdzie szukać przyczyną cosię dzieje Sprawa dot... Krótka odpowiedź Błąd DTC 102896 (Renault: DF1028, sub-kod 96 – „Electric water pump unit – not controlled / open circuit”) pojawia się, gdy sterownik...
Witam. Mascott 2 z 2001 roku rozładowuje akumulator. Pobór prądu w spoczynku po godzinie wciąż pokazuje 150 ma. Po wyjęciu bezpiecznika numer 7 z symbolem lampki wnętrza pobór spada do akceptowalnych 50 ma. Niestety bezpiecznik z tym symbolem w instrukcji odpowiada za wiele systemów takich jak syrena alarmu czy odbiornik centralnego zamka. Pytanie,...
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
N początek wepnij miernik i sprawdź jaki jest pobór prądu .
(at)ElektrodaBot jaki powinien być pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym samochodzie Renault Scenic 2.0 16V z założoną instalacją LPG STAG Qbox?
Proszę o schemat najlepiej całej instalacji elektrycznej Clio IV 0.9 TCE. Auto przy postoju kilkudniowym rozładowało akumulator do około 9V. Sprawdzałem pobór prądu bez wkładania karty i w pierwszym momencie jest około 1,2A (oświetlenie wewnętrzne nie świeci). Przy wyjmowaniu kolejnych bezpieczników i przekaźników nie ma większych zmian. Gdy wyjmuję...
do czego jest on potrzebny? Do zamiany 24V na około 9V i wytworzenia prądu trójfazowego dla silnika sprężarki, kontroluje także prędkość obrotową silnika, jego pobór prądu oraz temperaturę (silnika). Czytaj ze zrozumieniem, kolega ArturAVS już ci to napisał.
może czasami robić ten zapach alternator jak jest duży pobór prądu
Jak wszystko gaśnie to akumulator padł innej opcji chyba nie ma , wymień go . Przy zapaleniu jest duży pobór prądu .
Prosiliśmy byś nie odłączał bezpieczników. Zmierzył pobór prądu w stanie uśpienia czyli zamykasz pojazd jest tylko przednia klapa otwarta i wciśnięty czujnik zamknięcia klapy. podaj wtedy pomiar poboru prądu
Witam. Z uwagi że sam męczyłem OSTATNIO IAW5NR. CI1 CLIO2F1 1,216V 2001 DODAM, ŻE CZYTA 95160 ponyprog, którego nie używałem już lata. Xprog bee (nawet z wyłączona kontrolą pinów eepromu) ,Carprog bee, miniprog chinol taki niezły - bee, a tutaj brutalny atak prawie wprost z coma działa. Warunek taki, zasilacie to z zewnętrznego źródła 4,60-4,70V ustawiamy...
No to jeśli pobiera 5-6kW to jest to kolego maksymalnie 250A a nie 600A to raz U widze Ynteligent, zmierz cęgówką a sam zobaczysz. Akumulatory sa dobre 42kg wagi każdy, dużo sprzedaje ale tylko z tym którzy mają dobre łądowanie i pobór jałowy. Nie sugeruj się wypowiedziami serwisu, najpewniej by ci wmówili żę białe jest czarna, wszak to ich interes...
Alternator 120A na wolnych odda może 30A a może i nie. Nie chodzi tu o to jak długo i jak dużo. Chodzi o to że to nie dizel a benzyna czyli aku jest mniejszy. Zastanów się dlaczego w dizlach aku jest większy i wcale nie chodzi o pobór prądu przez rozrusznik.
Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
renault pobór prądu pobór prądu radia renault pobór prądu renault laguna
obsada pierścień anteny lotnicze zasilanie zmieniarki blaupunkt
dacia sandero stepway pogoda gorzów
Random Channel Power Control Using MCU TRNG or PRNG for 3-Channel Device (STM32, ESP32, Relays, MOSFETs) Renault Clio III – demontaż stacyjki i wymiana kostki, instrukcja krok po kroku