Pamiętaj, że prąd pobierany przez silnik będzie sie zmieniał w zależności od jego obciążenia (czytaj hamowania wirnika)
Witam Jak pisze kolega Motronic spokojnie 30A,możesz jeszcze sprawdzić dla pewności podłączając amperomierz ,lub cęgi ditza.
Na modelach silników się nie znam, znam tylko teorię. Jeśli chodzi o ogranicznik to tu masz kilka rozwiązań: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic63... Swoją drogą, zastanów się nad słabszym silnikiem i jeśli ma to pracować w samochodzie, to trzeba poszukać jaką przekładnię zastosować aby nie przeciążać silnika. Popatrz jakie prędkości maksymalne...
To może być tylko kompensator ;) Dla zwykłego zjadacza chleba urządzenie niezbyt przydatne o ile nie ma jakiejś działalności czy odbiorników przeciążających składową bierną instalację- wtedy kompensator może być wręcz wymagany.
Moc silnika podana na tabliczce znamionowej, to moc mechaniczna na jego wale. Moc pobierana z sieci będzie wyższa.
Witam chciałbym się dowiedzieć, czy zastosowanie bardziej wydajnego akumulatora do zasilania silnika DC może doprowadzić do pobrania przez silnik nadmiernego prądu i uszkodzenie. .... Pozdrawiam Tak w przypadku zwarcia, przy normalnej pracy nie.
No i moje pytanie - co może być przyczyną? Szczotki nowe, komutator nie wygląda najgorzej. Wirnik nie jest nigdzie osmolony czy przypalony. Zwarcia między-zwojowe w wirniku są przeważnie niezauważalne przy oględzinach. Można je wykryć dopiero dysponując prostym przyrządem. [url=https://www.google.com/search?q=prz...
Skoro wzór na moc z prądem przemiennym to P=I*U*cosΦ, to jak może ci prąd z cosΦ wychodzić mniejszy niż bez, skoro cosΦ to max 1. Wzór na prąd byłby taki: I=P (U*cosΦ). Dla mnie Twój post jest nieczytelny. Chyba chciałeś napisać: I=P / (U*cosΦ) Czy tak? Byłoby to oczywiste, gdyby nie tryb warunkowy "byłby", ale sensu w tym...
Na ogół tranzystory czy inne podzespoły są dobrane pod maksymalny pobór prądu. Silnik o innej mocy ma inną rezystancję, itd., itp.
Proponuje poczytać przyda się.
- Pomiar prądu miernikiem - opisane w każdym podręczniku elektrotechniki i instrukcji obsługi miernika. - obliczyć moc? Podstawowe wzory, których powinni nauczyć cię już w podstawówce. - Regulacja obrotów. elektryczne hulajnogi, rowery i inne takie... Pogooglaj się z hasłem "REGULATOR OBROTÓW" lub "PWM". Na wszystko odpowiesz sobie sam, ale musisz wykazać...
Piotolirad, Sprawdź jaki jest pobór po 10-15min po wyłączeniu. Jeśli gaz masz dobrze wpięty w instalacje to pobór prądu powinien spaść. Stagi biorą 0,05A do 15min, abyś miał komunikację z diagnoskopem przy ustawianiu gazu, po wyłączeniu silnika. Później pobór spada. Nie polecam porady Moderatora (weterana tego działu) aby wszystko odłączać bo sterownik...
Myślę że ważniejsze będzie rozwiązanie sterowania napędem kół i wyznaczanie trasy niż nóż, który może mieć stałe obroty a regulować możesz prędkością jazdy podczas koszenia. Gdy jest mało trawy jedziesz szybko, gdy pobór prądu silnika noża się zwiększa zwalniasz. Akurat silnik szczotkowy bardzo ładnie odzwierciedla obciążenie wału poborem prądu. Jest...
Wg mnie pobory w normie (przyjmuje się górną granicę normy 0,1 A). Taki mały pobór prądu w tak krótkim czasie nie jest w stanie rozładować w pelni sprawnego akumulatora. Sprawdź poziom elektrolitu w akumulatorze, sprawdź aku na testerze pod obciążeniem 150 lub 300 A w zależności od pojemności.
L ma dostać masę z regulatora poprzez uzwojenie wirnika. Jak zacznie ładować z mostka idzie tam plus i gasi lampę. Tak na szybko.
Fajne silniki są w mechanizmach podnoszenia szyb, mam taki jeden, ale na biegu jałowym pobór prądu 8A.
A ten akumulator dlaczego nie może działać równocześnie z zasilaczem podpiętym do odkurzacza. Mam laptopa bateria padła całkowicie ale jak podepnę ładowarkę to działa bez problemu. Laptop to nie silnik. Chwilowy pobór prądu silnika bez problemu może przekroczyć 10A.
W tych kierownicach często padają silniki. Należałoby rozebrać kierownicę i sprawdzić pobór prądu dla silników. Jeżeli kierownica nie obraca się w ogóle to być może spalony jest również mosfet który uległ uszkodzeniu przez źle działający silnik.
Głównie to chodzi mi o to że kupiłem takie dwa autka od kolegi który się już tym nie interesował tylko bez ładowarek i bez baterii i teraz mam taki dylemat jaką baterie kupić do tego żeby wycisnąć maksymalną moc z tego silniczka i dosyć długi czas zabawy tym coś tam o tych bateriach wyczytałem i wiem tyle że muszę mieć podstawowe dane na temat tego...
Zrób może tak. Odkręć klemę + od akumulatora, "przedłuż" ją kawałkiem przewodu (np rozruchowym z krokodylami) i zmierz na tym przewodzie.
Jak potrzebny ci ten BT to wypnij oryginalny bezpiecznik i przełącz się za pomocą kabelka na inny który dostaje zasilanie po włożeniu kluczyka. Przynajmniej do czasu zlokalizowania usterki nie będzie ci aku rozładowywało.
W tym aucie t ym silnikiem trzeba zrobić aktualizacje sterownika. Przynajmniej tak robiliśmy w serwisie vw. Sterownik ma złe oprogramowanie i sam "rusza" przepustnica na postoju. Zapytaj w pobliskim serwisie vw o akcje fabryczna do tego auta bo powinni to za darmo zrobić
(at)kannwy Oczywiście że może być to układ z powerbanka. Problemem jedynie może być wydajność prądowa. Ogólnie zależy od poboru prądu silników, przy rozruchu pobierają dużo więcej prądu niż w pracy znamionowej. Myślę, że 2A to powinno bez problemu wystarczyć. Teraz pytanie, na jakie napięcie pracują twoje silniki? Tradycyjnie 5V?
Ekspres odczytuje pobór prądu przez silnik i na tej podstawie ukazuje się komunikat o braku kawy. Sprawdzales element nr. 7 ? Najczęściej to właśnie on się urywa.
Co takiego? - silnik fi 36x54mm ma moc 465W ?? I oddaje ją wałkiem 3mm? I zasilanie 65A tymi kabelkami? A doświadczeni koledzy łykają takie informacje bez mrugnięcia okiem? Do rzeczy - takie liczenie na niewiele się zda, nawet w oparciu o poprawne dane. Silnik w chwili startu, zwłaszcza z obciążeniem potrafi pobrać prąd nawet 10 razy większy od nominalnego.
Prąd rozruchowy silnika zależy znacznie od stanu technicznego łożysk i obciążenia zewnętrznego. Bez obciążenia i przy idealnym stanie technicznym prąd rozruchowy można obliczyć, dzieląc napięcie zasilania przez rezystancję uzwojenia wirnika. Wraz z początkiem obrotu prąd maleje.W większości przypadków prąd rozruchowy silnika DC jest 3-5 razy większy...
Napięcie silnika to 230V moc to 600W. Nie wiem, czy dobrze próbowałem wyliczyć pobór prądu poprzez podzielenie watów przez napięcie? Wtedy wychodzi tylko 2.6 ampera. Czy to możliwe żeby silnik pobierał tak mało prądu? No przy zasilaniu 230V będzie pobierał mniej więcej tyle prądu. Jednak przy 12V będzie pobierał około 50A. I niższe napięcie to przy...
Sprawdziłeś stary, co się w nim upaliło? Sprawdziłeś pobór prądu przez silnik? Silnik nie przytarty, przegrzany...?
Prąd w przewodzie możesz określić tak: Ip=(Pn/3)/Uf=(7500W/3)/230V=10,87A - to byłoby dla idealnego silnika. Jednak nie ma tak dobrze i trzeba wziąć pod uwagę sprawność silnika η i współczynnik mocy cosφ a więc Ip=10,87A/(cosφ*η) co dla mocy silnika w tym zakresie by dało przykładowo Ip=10,87/(0,84*0,87)=14,87A - mniej więcej tak...
Silnik to maszyna. Ta moc się nie wydziela jako ciepło, lecz wykonuje pracę. Jak w każdym silniku - zatrzymaj wał pod napięciem, to zobaczysz co się dzieje z silnikiem. Parametry silnika, podaje się ZAWSZE dla silnika pracującego z obciążeniem 100%. Może on pracować na luzie - co zwykle też jest podawane w danych technicznych, albo z niepełnym obciążeniem....
A jak masz za duże obciążenie to silnik się grzeje czy chłodzi, zastanów się ;] .
Zadziała. Samo zasilanie 12V można uzyskać z tych 24V stosując jakiś stabilizator np. 7812 lub jakąś przetwornicę DC/DC. Ważny jest też pobór prądu przez silnik i częstotliwość sygnału PWM.
Kwestia możliwości. Ja znam ABB - one mogą, po prostu wpisujesz, fmin przy 100% we, i f max dla 20% we Czy chodzi Ci o parametr 1301 (masz na myśli serię ACS 150 bo coś takiego montowałem kiedyś ) czy też jakiś inny? Nie przypominam sobie aby można było ustawić proporcjonalność odwrotną przy sterowaniu analogowym. Co nie oznacza, że to nie było możliwe.
Mały pobór prądu jest wynikiem dobrej kondycji silnika i przekładni z nim współpracującej.Proszę nie martwić się małym poborem prądu a wręcz przeciwnie cieszyć się.Pozdrawiam
Zmierz pobór prądu na zgaszonym silniku.
Zmierz oporności (jak masz czym ;) ) między przewodami wychodzacymi z silnika (po odpieciu go od sieci oczywiście i od kondensatora). Oporności red-brown i yellow-brown powinny byc takie same i wynosić kilkadziesiąt ohm, oporność red-yellow powinna być 2x większa od powyższych. PS. Pobór prądu silnika AC nawet na blokadzie (nie to że pod wiekszym obciążeniem)...
Skoro juz odnalazłeś to wyjście, to zamiast silniczka podłącz najmniejszy ,,buzzer'' piezoelektryczny z wbudowanym generatorem. Ma na pewno mniejszy pobór prądu od silnika z wibratora :D .
Według opisu to problemem może być zafałszowany pobór prądu przez silnik, lub odczyt z prądniczki tachometrycznej. Gdyby słyszeć i widzieć jak pracuje, byłoby łatwiej coś doradzić. Sprawdź czy magnes na osi silnika jest w porządku, bo tu dopatrywałbym się przyczyny. W drugiej kolejności usterka programatora. Jeśli wszystko co opisałeś się zgadza.
Jak połączysz się testerem diagnostycznym ze wspomaganiem w samochodzie, to możesz odczytywać parametry bieżące podczas pracy modułu: napięcie zasilania, pobór prądu przez silnik pompy, kąt skrętu kierownicy etc. na tej podstawie można wywnioskować co się dzieje i dlaczego wspomaganie się wyłącza.
Witam. Jeżeli ten temat umieszczam w niewłaściwym miejscu to przepraszam ale to jest mój pierwszy post na tym forum... Mam jedno pytanie. Kolega uparcie twierdzi, że silnik od wycieraczek (samochód Fiat 126p) pobiera więcej niż 5A prądu. Proszę o odpowiedź! Czy to prawda. Ja chciałbym sobie zrobić taki "łunochód", który miałby mieć jako napęd dwa takie...
Silnik szczotkowy. Możesz zasilić bezpośrednio. Sprawdź napięcie na akumulatorach podczas pracy i pobór prądu.
No to tak: P1 to maksymalna moc elektryczna pobierana przez silnik. P2 silnika to mechaniczna na wale P2 pompy to jaką maksymalną moc trzeba dostarczyć jej na wał, i będzie to w okolicy 2,4m³/h i tam też masz największe eta (sprawność) pompy i warto próbować zbliżyć się do tych wartości. Zaznaczony przez ciebie punkt pracy wymaga dostarczenia do...
Prawdopodobnie do wymiany silnik młynka. Czy silnik z młynkiem po wyczyszczeniu obracał się lekko. Można wyjąć szczotkę z silnika i zerknąć czy któraś płytka na komutatorze nie jest nadpalona. Wygląda jakby sterownik wykrywał zbyt duży pobór prądu na silniku młynka. Kiedyś miałem przypadek, że siedziała śrubka w wentylatorze silnika☺️.
A po zmianie kierunku obrotów na zasianiu obwodu twornika też jest taki efekt? Możliwe, że silnik ma dozwojenie szeregowe, a tu ważny jest kierunek strumienia. Zrób fotkę tabliczki zaciskowej i oznaczeń.
Powoduje to, że całe okablowanie na płytce stykowej dość mocno się grzeje Kable prowadzące duże prądy powinny być grubsze. Połączeń prowadzących duże prądy nie wykonuj na płytce stykowej. Jeśli nie masz lutownicy proponuję kostki ( listwy zaciskowe).
Naprawić złącze, zmierzyć pobór prądu,wymienić jak trzeba silnik albo moduł silnika wentylatora. Takie proste. Każdy prawdziwy elektromechanik ogarnie.
W tym konkretnym przypadku , sądzę że masz poważny problem ze sterownikiem silnika , który niszczy się przez zabrudzoną przepustnicę . Ponieważ całe zasilanie silnika przepustnicy przechodzi przez sterownik silnika , jakiekolwiek zwiększenie poboru prądu przez silnik przepustnicy (zanieczyszczenie powoduje opory mechaniczne ) może powodować uszkodzenie...
Tak na sam początek, to wypada pomierzyć aktualny pobór prądu przez silnik.
Tak, przez zwartą diodę dodatnią poprzez diody wzbudzenia i regulator prąd idzie na wirnik. Druga mozliwość to bardzo zanieczyszczony mostek lun wnetrze alternatora, przez zanieczyszczenie powstaje upływność.
napięcie znamionowe 12 V prędkość przy 12 V i 25*Cna wolnym powietrzu 2300+-100obr/min moc oddawana w tych samych warónkach max 80W pobór prądu przy unieruchomionym silniku max 38A pobór pradu na gorąco 12A kierunek obrotów od strony odbiornika prawy dane przepisane z książki sam naprawiam
Uzbrajasz raz, odczekujesz, sprawdzasz. Zresztą , alarm po uzbrojeniu powinien pobierać prąd niezauważalny na amperomierzu ustawionym na zakres 20A. Więc myśle że możesz sobie darować uzbrajanie alarmu. Sprawdz czy bez uzbrajania masz nadal pobór większy od 0.05A.
Ale to aż dziwne że tak to rozwiązali. Silnik krokowy ma bardzo kiepską sprawność i małą moc w stosunku do masy i wymiarów, w porównaniu z innymi silnikami, poza tym drga, wpada w rezonans, gdzie traci moment w części charakterystyki, przez co trudno w pełni wykorzystać jego i tak kiepskie osiągi. Mimo tych wad jest stosowany, bo łatwo go użyć do ustawiania...
Chwilowe prądy przy starcie będą na poziomie 50A i ugotują te akumulatory po roku będą suche i stracą z 30% pojemności po dwóch nie będą się nadawać do użytku. Ja mają jeszcze pracować w jakimś pojeździe gdzie dochodzą wibracje to nie pożyją długo plus masa całego zestawu akumulatorów. Polecam zrobienie pakietu z ogniw 18650 używane można dostać po...
Ja bym proponował jednak sprawdzenie poboru prądu silnika bez obciążenia. Możliwe, ze opory napędu swoją drogą, a pobór prądu zwiększony dodatkowo przez zabrudzony komutator.
Możesz zastosować zabezpieczenie typu Biwts 6A,lub S191 o charakterystyce B. Czy na pewno wiesz o czym piszesz?Jest bardzo duża różnica w poborze prądu przez silnik jednofazowy a trójfazowy(tej samej mocy),a koledze chodzi o silnik jednofazowy.
Pobór prądu przez ww silnik przy pracy w trójkącie stanowi 36A To zabezpieczenie termiczne powinno wynosić około 45A i należałoby za pomocą cęgów pomierzyć prąd pracy w trakcie obciążenia silnika
Ogólnie przygasanie kontrolek jest objawem 'resetowania się' układu zasilacza na module sterującym - jego przyczyną jest zbyt wysoki pobór prądu przez silnik, który dogorywa. Samo uszkodzenie silnika może dotyczyć zarówno jego uzwojeń, czyli niewielkiego zwarcia miedzyzwojowego na wirniku, jak i zużytego komutatora (wyżłobienia, nierówna powierzchnia...
Najpierw zmierz prawdziwy pobór prądu przez silnik Twojej łódki bo możesz się zdziwić.
Silnik przezwojony podobno takim samym drutem 0.95mm i identyczną liczbą zwoi na cewkę .Dziwi mnie tylko pobór prądu . Silnik pracując z kompresorem z otwartym zaworem w butli ,pobiera 5,5 A . Przy 3-4 Atm już 8 A .W okolicach 6atm pobór już 10 A . Silnik w orginale ma na tabliczce 8,7A .Dziwne bo silnik tej samej firmy tylko 5,5kw ma na biegu jałowym...
1. Źle liczysz. Ten silnik w naszej sieci może pracować tylko połączony w gwiazdę czyli trzeba rozpatrywać pracę przy napięciu międzyfazowym 400V dla którego prąd znamionowy wynosi 1,29A. Moc w układzie trójfazowym to U*I*√3. Czyli 400*1,29*1,732=893,7VA. A to dopiero moc pozorna. Po pomnożeniu tej wartości przez wartość współczynnika mocy czyli cos...
Nie wiem, czy to dobry pomysl, rozrusznik ma dużą silę przy dużym prądzie, ale raczej ulegnie spaleniu... Za "bobasa" konstruowalem gokarta (wg książki) napędzanego rozrusznikiem z "malca" i pisalo tam, że może pojeździć przez jakas chwilę, bo innaczej rozrusznik ulegnie uszkodzeniu. Nie wiem jak ma się to do dzisiejszych rozrusznikow, ale przeciez...
Silnik z reguły podczas pracy dwa stany; rozbiegu ( bierze duży prąd), i praca ( prąd mniejszy niż znamionowy ). W czasie rozruchu (rozbiego ) prąd rozruchu osięga nawet wartości dwu-trzykrotne prądu znamionowego. Prąd pobierany przez silnik z biegiem czasu zwiększa się ( pogarsza się stan izolacji, stan łożysk, ponadto zwiększenie prądów wirowych,...
Pobór prądu na wyłączonym silniku wynosi 1,3 A. Masz problem po powinno być 1/100 tego.
Kolo pasowe można swobodnie reką kręcić wraz z piłami więc oporów nie ma. Prosze o wnioski.[/quote] Trak pionowy posiada koło zamachowe które silnik musi napędzać i stąd taka mała różnica w poborze prądu.
Masz pompę trójfazową: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Mimo regeneracji sterownik może wykrywać nieprawidłowy pobór prądu silnika pompy. Raczej pokuś się o zakup nowej pompy. Na Allegro jest dostępna w cenie nieco powyżej 200zł. Na przykład: https://erli.pl/produkt/pompa-myjaca-z-t...
narasta do 0,56, nie raz do 5,6 A, Czy to ma jakieś kluczowe znaczenie dla zagadki, że pobór ten różni się równo 10-krotnie? :D Coś się włącza jedno albo czegoś dziesięć? W samochodzie w sumie nie ma praktycznie nic, czego byłoby 10 takiego samego :D
A faktycznie pomyliłem model. Więc za duży pobór prądu przez silnik.
Pozycja głowicy jest ustalana za pomocą czujnika optycznego i paska z nadrukowanymi kreseczkami. Co do plastiku to jednemu klientowi skleiłem i jak na razie się trzyma. Pozycja czyscidełek jest chyba ustalana przez pomiar zwiększonego poboru prądu na silniku napędzającym papier i zębatki w momencie gdy stawiają one duży opór dla silnika. Ale to tylko...
Da się to zepsuć. Bez oprogramowania może nie być możliwe odblokowanie takiej płytki. Pobór prądu przez laptop może być mniejszy niż pobór prądu silnika i po włączeniu silnika bateria może przestać działać. Akumulatory będą sprawne, więc można je użyć z inną płytką zabezpieczającą.
Chciałem się was zapytać czy moge podłączyć silnik 12 V 100mA do zasilacza 12V 1A? Możesz podłączyć. I czy oznaczenie na zasilaczu np.1A, 1,2A to oznacza prąd maksymalny? Dokładnie tak, to maksymalny prąd który można pobrać z zasilacza. I dojakiego kolwiek zasilacza na odpowiednie napięcie moge podpiąć silnik rc czy nie? Odpowiednie napięcie i wydajność...
Witam! Takie trafa (w tych obudowach) miały moc 100 VA lub 160 VA (ze zdjęcia tego nie widać). Zakładając, że jest 100 VA, to prąd wyniesie: I = 100 VA/24V = 4,17A. Z trafa wychodzi oczywiście prąd AC. Dla silnika DC wystarczy założyć prostownik diodowy w układzie Gretza (4 diody). Taki mostek można kupić gotowy za niewielkie pieniądze, do tego radiator...
To co wyżej i oczywiście pobór prądu na wyłączonym silniku bo może zjadło coś akumulator a nie że jest padnięty sam w sobie. Akumulator zawsze jak największy a nie najmniejszy bo przyjdzie minusowe temp i zapasu nie będziesz miał do kręcenia.
No to tylko przeciążenie silnika spowodowane za duzymi oporami ruchu, czytaj piach w łożyskach, mazut w reduktorze itp.
Witaj Hank. Po wciśnięciu zaparzacz robi dwa szybkie ruchy lewo-prawo w celu spr położenia bloku a następnie powinien uruchomić się młynek. Jeśli się nie uruchomi to po 1-2 sek. Sprzęt zgłasza błąd ponieważ moduł zasilający nie odczytuje poboru prądu z silnika młynka. Proponuję zacząć od spr czy po wybraniu kawy na chwilę pokaże się zasilanie 230v stałego...
18V to o 50% wyższe napięcie i to jest za dużo. Zasilacz 12V minimum 200W. Amperomierz nie jest konieczny, ale pomoże obserwować pobór prądu przez silnik.
pawciowaw - drobna nieścisłość - w przypadku pomp zatapialnych czy ściekowych - suchobieg (we wczesnej fazie - przed zacieraniem się uszczelnień) powoduje znaczny spadek poboru prądu przez silnik - zazwyczaj poniżej 50% prądu nominalnego obciążenia. Zabezpieczanie przed suchobiegiem polega na pomiarze prądu tegoż to silnika i przeważnie ustawiam próg...
Mam pytanie czy możliwy jest tak wysoki pobór prądu przez urządzenia takie jak: 1. 2 silniki po 7.5kw podłączone trójkąt gwiazda pracujące z obciązeniem tj. mają założone wiatraki o średnicy około 80cm oporem jest powietrze. 2.30 świetlówek po 36w to daje 1.08kw 3. kompresor 2.1kw pracujący ze znacznym obciążeniem 4. szafa sterownicza tj, załączając...
A w jakim stopniu będą obciążone? Jeśli obciążysz je powiedzmy mocą 1kW to lepszą sprawność będzie miał silnik mniejszy, a jeśli obciążysz mocą 3kW to lepiej wyjdziesz stosując silnik 4,5kW. Maksymalna sprawność silników podobnie jak transformatorów występuje przy obciążeniu rzędu ok 70% ich mocy znamionowej.
Kontrola ilości wsadu to nie czujnik Hala !!! Pralka mierzy pobór prądu przez silnik i tyle w temacie. Czujnik Hala to elektroniczny odpowiednik tacho - zlicza impulsy. Jak działa wyważenie prania? Bardzo prosto. Jeżeli do pralki wsadzimy coś małego a ciężkiego np. sweter z wełny, to ten sweter przyklei się do boku pralki, powodując przeciwwagę do strony...
Super extra dzieki. Mam jeszce taka mala prosbe przydalby sie jakis opozniacz bo widze ze jak szybko zalacze i wylacze sterowanie to uklad dziala tylko w jedna strone. juz nie wraca. Masz moze cos pod reka? :) Żeby układ tak działał musisz dodać jeszcze dwa tranzystory PNP i dwa oporniki jak na schemacie.Wtedy po podaniu krótkiego impulsu na sterowanie...
Silniki klatkowe ogólnie słabo wydajne - dlatego siłownik z silnikem AC o mocy 350W jest prównywalny z siłownikiem na silniku 60W 24V DC. Poza tym te silniki grzeją się w sposób mało zależny od obciążenia a temperatura się kumuluje (dlatego w napędach przeznaczonych do pracy intensywnej używa się silników DC lub AC ale 3-fazowych). Krótko - ten typ...
u mnie też radio bierze na wyłączonym silniku z 0,8 A. Czy taki pobór prądu (0.8A) jest "przy wyłączonym silniku" czy przy wyjętym kluczyku i wyłączonym (zgaszonym) radiu? Concert'ów było wiele. Podaj producenta i numer ID radia. http://codedradio.info/?i=bn&st=concert
Zatrzymanie bramy przy otwarciu i zamknięciu następuje na skutek przeciążenia zwiększony pobór prądu przez silnik Wlutowałem pierwszą lepszą diodę jaką miałem (BY399) i sterowniki działały przez 2 dni. Ja w tej sytuacji po założeniu nowej diody poobserwowałbym jaki w czasie ruchu bramy jest pobierany prąd przez silnik - czy jest cały czas równomierny,...
Pobór prądu silników sprawdzając na zewnętrznym zasilaczu też nie jest duży. Porównywalny z innymi tego rodzaju silnikami. Zastanawia mnie to, że CD na zimno rusza. Potem jak układ się rozgrzeje i stanie, jak szybko wyjmę i załaduję tackę z pytą, to dysk tylko 2x drgnie i jest napis "no disc". Układ musi stygnąć kilka minut, aby ponownie przez max 1...
Pomiar obrotów w pralkach tego typu tak zwana waga robiona jest w ten sposób że mierzony jest pobór prądu silnika jeżeli waha się napięcie zasilania to zakłócany jest też pomiar prądu dlatego też jeżeli prąd zaczyna spadać z powodu mniejszego obciążenia bo pranie jest u góry to rośnie też napięcie na silniku co powoduje gwałtowny wzrost obrotów i szarpnięcie...
Skoro na biegu jałowym silnik puszczony na dłużej nic się nie grzeje, lecz tylko z młynem pobiera za duży prąd, to odpowiedź masz prostą. Młyn do remontu niestety, chodzi o łożyska, to często spotykany problem, silnik nie może uzyskać pełnych obrotów dlatego ten pobór większego prądu.
Podłączyłem silnik pod taki mały sterownik do silników który robiłem koledze . No i wynik poboru prądu silnika na biegu jałowym już jest. Reszta też gotowa. Silnik tylko zamontować paski i ognia . https://obrazki.elektroda.pl/8327831200_... https://obrazki.elektroda.pl/1364653300_... https://obrazki.elektroda.pl/4430138300_...
(at)mcg1821 Podeślij tabliczkę falownika + silnik.
Jeśli chodzi o ustawienia, to są takie jak na załączonych wcześniej dwóch skanach. To, co wprowadziłem ja, jest zaznaczone czerwonym kolorem. Reszty nie ruszałem, ponieważ nie mam wiedzy w tym temacie, a auto-adaptacji ten wynalazek nie posiada, gdyż to tani chińczyk jest. PS. Jeszcze żebym wiedział, jak pomierzyć pobór prądu silnika bez miernika cęgowego......
Nadmierny pobór prądu. Albo zatarty kompresor, albo silnik też już "dobiłeś".
Tak, tylko na 6V lub 9V, trzeba znać maksymalny pobór prądu najlepiej przy zatrzymanym silniku i dobrać regulatory z zapasem co najmniej 10%.
Jaki mają pobór prądu silniki gdy są zatrzymane? (o ile masz datasheet, albo podłącz pod mocne źródło zasilania - na elektronice nie próbój, bo możesz spalić tranzystory) Jest duża szansa, że problemy z mocą masz z powodu baterii. Jeżeli to jest standardowa bateryjka, to przy 660mAh pojemności uzyskasz prąd wyjściowy w granicach 2C (czyli 1320mAh)....
Witam, przekładając elektronikę zwróć uwagę na czy różnica wielkości silników pomiędzy zabawkami jest znacząca, elementy sterujące silnikiem są dobierane do wielkości silnika - czyli poboru prądu - jeśli podłączysz większy silnik to elementy sterujące mogą tego nie wytrzymać, ale można ew. wymienić je zawczasu lub być przygotowanym na taką ewentualność....
Te 0.5A to może się zgadzać. Daje to ok. 5W na uzwojenie. A ponieważ prąd płynie na raz przez jedno albo przy prostym sterowaniu półkrokowym czasem przez dwa to byłaby moc dostarczana do silnika ok.7-8W. Pod warunkiem że dobrze zmierzyłeś oporność. Przy tak małych łatwo o błąd. Te duże silniki o których piszesz to zupełnie inna bajka. Taki silnik trudno...
Jak mnie się przypomina, tam na zabezpieczeniu silnika jest jakiś element, który przy zwiększonym poborze prądu przez silnik (duże obciążenie) odcina zasilanie (chyba zwiększa mocno swoją rezystancję) nie pamiętam już dokładnie. Taki mały dwu-nogowy element. Kilka lat temu kosztował poniżej 20 zł.
Układ sterowania jest oparty na tranzystorach mocy prawdopodobnie polowych ze sprzężeniem zwrotnym w postaci prądniczki tachometrycznej do układu automatyki regulującej zadaną prędkość obrotową silnika i prądu jednocześnie . Układ i silnik pracuje przy napięciu 24V a to z tego powodu aby pobór prądu był mniejszy a moc silnika duża . Może ta podpowiedź...
Silnik uruchomiony. Napisałem program ze sterowaniem PWM 0,5 kHz gdzie silnik rozpędza się do max obrotów w 3 sekundy. Wł/Wył jednym przyciskiem. Teraz chciałbym dodać jeszcze szczotkę i diody kontrolki. Nie wiem czy ma sens iść dalej ponieważ nurtuje mnie pobór prądu przez silnik. Na max obrotach silnik pobiera około 13 amper. Czy to nie za dużo ?...
Jaki pobór prądu silnika? Prąd stały?
Bezpieczniki skąd wyciągnąłeś? Z komory silnika czy z deski?
Jaki pobór prądu silnika przekładni podczas podciągania bloku do góry przy teście?
silnik szyby pobór prądu pobór prądu silnik trójfazowy silnik wycieraczek pobór prądu
volvo potencjometr przepustnica matryca iphone alpine wyłącza
ricoch aficio ricoh hasło administratora
Antena Televes DAT BOSS Mix LR do DVB-T2 Olsztyn – odbiór 31 km, drzewa i las, UHF+VHF, filtr LTE Napięcie przebicia drutu nawojowego emaliowanego DNE – wartości wg IEC 60317-13, Grade 1/2/3