tą złączką czasami nie leci zasilanie do lampki bagażnika i tej w podsufitówce ??
Żółty ma być podłączony na stałe, a czerwony po stacyjce. Czy przy podłączonym żółtym, a odłączonym czerwonym radio da się włączyć? Jeśli nie, to właśnie żółty to "memory backup", jeśli tak to masz radio z logiką zapłonu i przez czerwony przewód nie płynie prąd większy niż kilkaset mA (nie potrzeba przekaźnika). Stosowane są dwa rozwiązania: - podtrzymanie...
Myślę, że to wyjaśni wątpliwości - jak ten kolega nie zajmuje się radiami samochodowymi, to może o tym nie wiedzieć, więc pokaż mu to oraz instrukcję od radia. http://obrazki.elektroda.net/24_11774902... To oczywiście jest widok wtyczki ISO idącej do radia od strony styków wtyczki (od przodu). Podłączenie "Opel" dotyczy radioodbiorników samochodowych...
Koncepcja dobra, możesz spróbować. Rejestrator nie ma dużego poboru prądu. Daj na próbę elektrolita 470µF 35V i diodę Schottkyego na np. 5A, np. SB560. Tylko zapalniczki tam potem nie używaj.
Radio mam dopiero po przekręceniu zapłonu Radio ma dwa zasilania, bezpośrednio z aku i po stacyjce. Pewne sprawdzenie, to odłączenie kostki od radia.
Dodatkowy przekaźnik na schemacie podaje zasilanie na moduł przekaźnika bistabilnego prawdopodobnie po włączeniu zapłonu (lub świateł), chodzi o to, żeby nie zasilać go bezpośrednio z akumulatora (jakiś pobór prądu) i zapewne również o odciążenie styków wyłącznika zapłonu. W twoim przypadku jest zbędny, zasil po prostu przekaźnik bistabilny po stacyjce
Witam. 1. Na złączu akcesorii PIN 10 dajesz na +12V - poszukaj w sieci bo nie pamiętam czy aby na pewno PIN 10 TAK dokładnie pin 10 w złączu z akcesoriami (z tyłu). Z pin 10 podłączasz na stałe do +12 z tego samego zasilacza, na którym pracuje GM i jeżeli np. : - zasilanie ~230V zniknie - to i zniknie zas. +12V i radio zrobi OFF - zasilanie ~230V się...
Odłącz zasilanie wzmacniacza subwoofera zrób pomiar.
Jeżeli wyświetlanie ma być obrazowane pojedynczymi punktami, to proponuję zastosowanie neonówek INS-1. Napięcie zapłonu tych lamp - 65 VDC. Prąd - 0,5mA. Soczewka daje dobrą widoczność, więc prąd można nieco obniżyć. Czysty neon bez dodatku rtęci daje naprawdę ładne, pomarańczowe światło (bez różowego).
Ja mam w Corsie C zasilanie z modułu czasowego, który po około 4 godz. po wyłączeniu zapłonu wyłącza zasilanie gniazda zapalniczki. Dzięki temu w przypadku zostawienia podłączonego urządzenia o dużym poborze prądu ograniczy rozładowanie akumulatora. Przekaźnik o obciążalności 20A i bardzo małym poborze prądu cewki, moduł czasowy Górkę MPC-104. https://obrazki.elektroda.pl/2309179000_...
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Słyszałem, że zaraz po włączeniu pobiera ona więcej prądu niż zwykła żarówka, czy to prawda? I jak długo trwa taka dysproporcja? O ile w ogóle jest w stanie pobrać większą moc niż żarówka, to tylko do momentu zapłonu - zwykle poniżej sekundy. Są dwa powody takiego zjawiska - jest tam kondensator elektrolityczny, który w momencie rozpoczęcia zasilania...
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
Niektóre radia mają zamienione główne zasilanie z podtrzymaniem (albo inaczej - mają stałe główne zasilanie i 12V po stacyjce do tzw. logiki zapłonu)... dobrze sprawdź który pin w kostce jest od czego.
12 V to napięcie, natężenie to 0,01 A. Czasem dzieje się tak, że jak odłączysz akumulator, żeby wpiąć amperomierz wszystko jest ok, ale w normalnych warunkach, po wyłączeniu zapłonu stacyjką prąd nie spada, bo jakiś odbiornik pozostaje pod zasilaniem.
Czy można to radio podłączyć pod stały plus? Krzychu7 napisał: Podłączyłem się do modułu kierownicy - niebieski przewód od stacyjki. Radio działa tak jak chciałem - włącza się po włączeniu zapłonu a wyłącza po wyjęciu kluczyka. Tym warto się zająć. Twoje założenie pierwotne było, aby radio grało nie zależnie od stacyjki (podłączone na stałe do zasilania)...
Na razie wygląda że moduł jest jakoś uszkodzony, bo nie podtrzymuje możliwości sterowania szybami po wyłączeniu zapłonu ale przed otwarciem drzwi. No i przerwanie poboru przez niego prądu (wspomnianego ~150 mA) możliwe jest tylko przez odpięcie zasilania z akumulatora. (miedzy piny kostek i gniazd modułu wstawiłem przewody i mogę dowolnie konfigurować...
Witam Coś tu chyba pokręciłeś, skoro uważasz, że mniej niż 0,1A to dożo. Chyba, że czegoś nie rozumiem, bo jest w tym poście spory bełkot. Piszesz: <97mA i akumulator robi wysiadke> ... nawet bateria do pilota alarmu by tego nie "zauważyła". Nie pleć od rzeczy, 100mA na radio samochodowe w ,,standby,, to przynajmniej o 80mA za dużo. Ogólnie pobór...
1. UPS - zasilacz awaryjny zasilany baterią akumulatorów. Akumulatory najczęściej kwasowo ołowiowe z elektrolitem w postaci żelu. 2. Pobór mocy przy zapłonie 1kW, pobór energii 128Wh. Nie podałeś jaką moc mają pompy obiegowe, które też trzeba zasilać. Zasilacz musi mieć dość energii do ciągłego napędzania pomp i sporadycznego zapłonu paliwa w kotle....
Ja w kilku pojazdach robiłem to w ten sposób że dodatkowy przekaźnik był sterowany sygnałem ładowania (czasami może być problem ze względu na budowę instalacji elektrycznej auta). Działało to tak; silnik zgaszony/zapłon wyłączony - zasilanie z akumulatora "postojowego", silnik uruchomiony (kontrolka ładowania zgasła) przekaźnik przełącza na zasilanie...
Ciekawy pomysł - niby elektronika odcina zasilanie, ale to jest układ czasowy, a myślę, że pomiar napięci sprawdzi się lepiej. Myślę, że im prostsze tym lepsze rozwiązanie. Proste porównanie napięcia (może jescze pomiar prądu - oryginał już ma, nie zauwazyłem) i efekt założony osiągnięty. Pobór prądu przez układ nie musi być aż tak niski - samochód...
Jaki masz alarm i jak masz zrobioną blokadę zapłonu. Jeżeli masz na dodatkowym przekaźniku a nie wbudowanym w centralkę sprawdź przewód podający napięcie na przekaźnik. Jeżeli jest to + pojawiający sie po przekręceniu stacyjki to zamień go na stałe zasilanie. Czasami tak się dzieje , że jeżeli zasilanie do przekaźnika blokady zapłonu idze jako + po...
A mnie się wydaje, że wpis o roku 2000 jest mylący. Nie wszystkie miały przed i nie wszystkie nie miały po. Obstawiam coś z układem paliwowym lub wydechowym. 5A to 60W, w coś ta moc się musi zamienić, najpewniej w ciepło, a to nie w kij dmuchał. Fabia co prawda od początku była na wtrysku ale może miała jakiś podgrzewacz kolektora? Albo wyjątkowo prądożerny...
Nie bardzo kolegę rozumiem o co chodzi. W kazdym samochodzie jest stałe napięcie zasilania, które należy podłączyć do pamięci radia. I dalej po załączeniu zapłonu (bez odpalenia samochodu) pojawia się napięcie które wykorzystuje się do zasilania radia. W rezultacie, radio załączy się tylko po włączeniu zapłonu, wyłączenie zapłonu powoduje wyłączenie...
Jak ktoś podłącza radio tak samo niechlujnie jak pisze to można wnioskować że ma podobną wiedzę na temat elektroniki i ortografii. W tym radiu żródła zasilania są dwa, jedno podtrzymujące pamięć radia a drugie do działania logiki zapołonu, oba muszą być podłączone do właściwych styków w radiu i musi być do kompletu prawidłowo ustawiony ukryty przełącznik...
Czy jest prosty sposób aby go zasilić napięciem mierzonym. Zamontowałem go w aucie z zasilaniem bateryjnym (4X1.5V - 4 baterie AA). Pobór prądu tego woltomierza to 1mA Zasilanie 5-9V. Gdy auto zamknięte nie ma potrzeby go zasilać. A tak bym zasilił go z zapłonu i zapomniał o zasilaniu z baterii Myślałem o jakiejś przetwornicy, ale są bardzo skomplikowane...
Jutro odczytam bo wymieniłem zamek drzwi kierowcy bo szwankował a teraz to tam jest armagedon w błędach bo kupa odłączania kostek itd. Dodano po 12 Błędy wykasowane i nie wracają. Magistrala Getway jest też czysta. 1.Po paru testach wyszło że nie tylko zamknięcie i otwarcie drzwi z pilota tak okropnie podnosi pobór prądu do 530mA. A też to samo dzieje...
W 1.2 MPI dopiero 120s po wyłączeniu zapłonu puszczał główny przekaźnik zasilania, jak jest w 1.4 - nie wiem.
Jednostka sterująca Nieprawidłowe lub niewiarygodne dane. Przyczyny usterki mogą być następujące: 1.Wewnętrzna usterka jednostki sterującej. 2.Podczas uruchamiania występuje pobór prądu z zewnątrz w U15 (napięcie zapłonu). 3.Zasilanie U15 jest doprowadzane z jednostki sterującej podczas wyłączania za pośrednictwem nadwozia lub innej jednostki sterującej....
Panowie, Clio III 1.2 2005/6 r rozładowuje akumulator. Winny licznik, po jego odłączeniu (lub bezpiecznika licznika) pobór prądu spada do 0.08 A. Podmieniłem kolejny licznik i sytuacja ta sama. Dodam, że po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu auta z pilota wskazówki prędkościomierza i obrotomierza stoją na zero, po czym cofają się poniżej zera i zaczynają...
Upewnij się pierw, czy to na pewno radio- odłącz je i sprawdź czy skoki poboru prądu znikną. Jeśli tak, to szukaj jakiegoś kabelka, w którym pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu i podłącz go do przekaźnika, który będzie zasilał ci radio (możesz też bezpośrednio się wpiąć, ale nie ręczę, że bezpiecznik to wytrzyma lub nie upali się przewód). Kabel...
Najpierw poradnik w podwieszonym temacie "studio24". Wypatruj części o dwóch źródłach zasilania oraz o "automatyce zapłonu". producenci mają swoje zwyczaje jak to robią.
Mogę Cię prosić o ten schemat w lepszej jakości? I jeśli to nie tajemnica to co to za program? Ogólnie rzecz biorąc, auto jest z 97r. silnik 1.8AGN (wolnossący). W 2015 z uwagi na zatarcie silnika kupiłem anglika (2002 polift) aby przełożyć silnik, ale dosłownie cała elektryka też musiała być przełożona. Możliwe, że mechanik coś źle podłączył... Jak...
Radia samochodowe poprzedniej generacji, np we francuzach, zasilanie maja tak: włączane są soft-klawiszem (nie obrotem potencjometru) Po wyłączeniu zapłonu gasną Ale dają się znów włączyć ale tylko na okresy 20 minutowe Chcę pewne urządzenie tak zasilać w samochodzie. Jest coś gotowego, albo półfabrykat, chip albo moduł ? Mam gotowe podejścia, więc...
Monobloki - rozumiem że wzmacniacze. Czyli masa i tak będzie musiała gdzieś być spięta ( dla sygnału wejściowego) Jeśli teraz jeszcze podepniesz te "cuda" to może być problem pętli masy zwłaszcza że tu potencjały mogą być różne w stosunku do głównego zasilania ( na dodatek to będzie "masa cyfrowa" ) . Główne zasilacze jak są zbudowane? - na mostkach...
(at)gintur sprawdzanie poboru prądu trzeba robić dobrych parę chwil (2-3minuty albo i lepiej) po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu samochodu. opisy na dekielku z reguły są nieprawidłowe. Wszystko wskazuje na to że u Ciebie K4 to przekaźnik odcinający zasilanie oświetlenia wnętrza. Powinien się wyłączyć po jakimś czasie od zamknięcia samochodu. Jest sterowany...
Witam, zaznaczę, że piszę z konta hiszpanka, ale jestem mężczyzną aby reszta wypowiedzi trzymała się kupy. A tak serio. Podłączyłem swojej kobiecie radio w VW Lupo z 2002r (jeśli to ma znaczenia https://obrazki.elektroda.pl/6675952900_... Zasilania wskazują takie wartości na wyłączonym jak i włączonym zapłonie, więc gdzieś tu leży jakiś...
Strona 7, lewa lampa M28 - drogowe M29 - mijania L174 - dzienne Strona 8, prawa lampa M31 - mijania M32 - drogowe L175 - dzienne Lewe dzienne zasilane z bezpiecznika SC37, prawe z SC38.Oba bezpieczniki zasilane z jednego pinu z włącznika świateł. Skoro po podaniu zasilania na bezpieczniki od DRL zapalają się światła a włącznik podkładałeś to pewnie...
Nie dopisałem kablomania studio 24. O.k. zaczytałem instrukcje 7 po zapłonie 4 stały. Z zegarkiem i podświetleniem już wiadomo. Ale dlaczego radio ma pobór ok 450 mA ? Dużo za dużo..... Dodam że reaguje na odłączanie i podłączanie zapłonu(logika). Chodzi głównie o tak duży pobór na wyłączonym....
Miałem kiedys podobny przypadek w aucie (W124). Pobór ok. 280 mA, a złodziejem okazało się odcięcie zapłonu sterowane z alarmu (przekaźnik). Po wyeliminowaniu tego pobór spadł do 70 mA. Zasilanie alarmu było podpięte przez osobny bezpiecznik do akumulatora, tak więc mogłem wyjmować po kolei wszystkie w skrzynce i nadal złodziej wisiał.
Jakie auto? W pozycji 1 nie ma zasilania na sterowniki silnika. Przepalić zapłonu (a raczej stopić styki przerywacza) już nie można od dobrych 30 lat, bo takie układy odeszły do lamusa. Jedynie, to może się rozładować bateria od poboru prądu.
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Witam czy blokada bz30 nadaje się do odcięcia zapłonu w oplu vectra c 2.2 dti na przewodach od stacyjki do rozrusznika ?, tu podaję parametry techniczne \• napięcie zasilania:=12V • pobór prądu (blokada):1...2 mA • pobór prądu (odblokowanie):180 mA • przekaźnik wykonawczy:max. 30 A chodzi mi głównie czy przekażnik wytrzyma napięcie
Tutaj masz skróconą polską instrukcję: http://www.pliki.amt-alarmy.pl/globalsat... Tutaj rozszerzoną po angielsku: http://130.com.ua/manuals/en/Manual-GPS-... http://www.communica.co.za/Content/Catal... Niestety nie widzę tam opcji zmiany interwału wysyłania pozycji w zależności...
Nie spotkałem się jeszcze z lampą ,która działa wyłącznie po can nie twierdzę że duzo jest takich, przychodza 2 grube zasilania i can i postojowki. Czyli postojówki osobno? Bo niezależnie od zapłonu muszą pracować: postojówki, stop i awaryjne. Więc jeśli stop i awaryjne są na CAN, to nie można zapłonem odcinać zasilania kontrolera CAN po wyłączeniu...
Na wolumen przyjeżdża facet z Polferu, on ma sporo rdzeni i karkasów. Na zamówienie robi też dowolne trafa i dławiki w/g opisu klienta. http://www.polfer.com.pl Przy okazji powiem Wam, że zbudowanie dobrej przetwornicy do świetlówki zasilanej z 12V nie jest łatwą sprawą, szczególnie jak w grę wchodzą duże lampy, np. 36/40W. Mi się udało zbudować prototyp...
Radio jest podpięte przed zapłonem tak kupiłem ,ale czy to może rozładowywać baterie, że po dwóch dobach postoju nie chce zakręcić. Musisz znaleźć pobór prądu najpierw szukasz wyjmując poszczególne bezpieczniki i mierząc pobór prądu. Dopiero jak to nie pomoże choć to mało prawdopodobne to trzeba szukać dalej. Dobrze sprawdzić błędy w sterowniku o ile...
Odradzam podłączania ładowarki za stacyjką. Pobór prądu przez odbiorniki instalacji elektrycznej skutecznie zakłóci pracę automatyki ładowarki. Ponadto jeżeli posiadasz zapłon typu DC-CDI to pozostawienie włączonego zapłonu na noc może skończyć się jego spaleniem. W tej części instalacji możesz podłączyć się do złącza stacyjki albo wykorzystać stałe...
Witam, Radyjko jak w temacie, starsze z nawigacją 1 DIN, przyjechało takie z samochodem. Wszystko pięknie działa, ale problem polega na ciągłym poborze prądu w stanie wyłączonym (ok. 0,5 A). Zasilanie podłączone zgodnie z opisem. Zamiana pinów w gnieździe ISO to nie ta droga - wtedy po wyłączeniu zapłonu nie pamięta ustawień. Wszystkie opcje TMC wyłączone....
A czy posiadasz oryginalny przewód zasilający rozrusznik? Jeśli nie, trzeba zobaczyć jakiej mocy jest rozrusznik (ile prądu pobiera w trakcie pracy) i pod ten pobór obliczyć średnicę przewodu. To samo z przekaźnikiem, albowiem styki przekaźnika muszą ten prąd wytrzymywać, aby się nie topiły i nie przepaliły. Przekaźnik ten będzie połączony już zwykłymi...
Poszukuję procesora o możliwie jak najmniejszym poborze energii w stanie spoczynku. Procesor będzie zarządzał funkcjami "życiowymi" auta takimi jak m.in włączenie zapłonu ,uruchomienie rozrusznika i zależy mi na bezpieczeństwie ,stabilności całości by moduł nie zgłupiał od ew zakłóceń bądź chwilowych przerw w zasilaniu czy nie odłączył zapłonu podczas...
zy jak się chlaśnie np. +15 po stacyjce (u mnie A4B6) to czy ten immo wytrzyma bo przewód jest 4mm2 "Chlaśnij" , włącz w rozcięty obwód amperomierz i zmierz pobór prądu w trakcie jazdy samochodem. czy będzie chciało mu się rozwalać całą skrzynkę z komputerem i szukać odcięcia lub podać lewe zasilanie? ... To zależy od "zapotrzebowania" na dany model...
Koniec występowania impulsów (wyłączenie zapłonu = pokonanie pojedynczej trasy) oznacza zapis czasu wtrysków i zapis przebytej drogi. Dobrze kombinuję....? Raczej źle. Koniec jazdy to po prostu wyłączenie zapłonu. Oczywiście przy kolejnej jeździe (kolejnym włączeniu zapłonu) wartość z EEPROMu jest odczytywana i czas jest dalej dodawany, aż do zakończenia...
Ktoś zadał ci pytanie czy wiesz po co montuje się kondesator w obwodzie lampy?A montuje się ze względu na to iż jak go nie ma powstaje zjawisko stroboskopowe w trakcie świecenia takiej lampy i przedmioty wirujące tak wizualnie widać jakby stały w miejscu.Ten drugi kondesator wpięty między zasilanie L i N jak wepniesz to spadnie prąd poboru przez pracującą...
Skoro masz ledy o mocy 126W przy napięciu 12V, to pobór będzie 126/12=10,5A Skoro ładowanie masz na poziomie 10-12A, to będziesz na bieżąco zużywać praktycznie cały prąd ładujący. A przecież instalacja, lampy przednie, tylne, kierunki czy nawet samo zasilanie zapłonu troszkę prądu potrzebuje. Więc nie ma bata aby ta instalacja ci to uciągnęła. A dokładniej...
Zasilanie licznika można dać po zapłonie i też będzie dobrze, czasem robiłem tak w autach budowlanych.
Jeżeli to faktycznie wina alarmu, to problem tkwi raczej w przekaźniku odcięcia zapłonu, który być może jest na czuwaniu alarmu cały czas zasilany. Duży przekaźnik blokady to prawie 100mA. Spuszczacie się tu i tworzycie mity, a prawda jest taka, że 35mA to całkowicie prawidłowy pobór alarmu wraz z czujnikiem ultradźwiękowym. Stare immobilisery Seo...
pobór prądu mam rozumieć w tym nowym radiu? Pobieranie napięcia przy wyłączonym z tego zasilania "ze stacyjki"? Jeszcze go nie kupiłem bo nie widziałem czy ta się je tam władować :) Auto jest jeżdżone codziennie/ co 2 dni więc akumulatora raczej nie wyssie a prowadzenie zasilania jeszcze jednego raczej odpada :P a te nowe radia po wyłączeniu zapłonu...
Kocioł gazowy De Dietrich City 1.24 + UPS VOLT SINUSPRO-500E 12V 500VA 5A/10A 350W po wypięciu zasilania zewn.wyskakuje po pewnym czasie alarm cI - usterka jonizacji, a po jego skasowaniu alarm cA - usterka zapłonu. Alarm daje się kasować na krótki czas i wyskakuje znowu cA. Jak sobie z tym poradzić? Faza podłączona jest poprawnie, na lewo od górnego...
Wał korbowy silnika spalinowego 4-suwowego wykonuje 2 pełne obroty na 1 cykl pracy, w którym występuje 1 zapłon. Z tego wynika ilość impulsów w czasie, jaka jest generowana dla obrotomierza. Czyli dla prędkości 3000 rpm, mamy 50 obrotów na sekundę, lub 25 impulsów zapłonowych w cylindrze. Jeżeli silnik ma 4 cylindry, to zazwyczaj sygnał dla obrotomierza...
Witam Kilka dni temu zaczął mi piszczeć pasek alternatora, zignorowałem to do czasu aż wczoraj zdechł mi akumulator, jakoś odpaliłem "od kolegi" i dotarłem do domu. Dziś miałem czas to sprawdziłem alternator - fachowcem w samochodach nie jestem, ale udało mi sie sprawdzić że: - alternator jest mocno obciążony, pasek jest już lekko zużyty, grzeje się...
http://obrazki.elektroda.pl/8213398400_1... Witam! Chciałbym zaprezentować jedno z najbardziej przydatnych urządzeń, jakie zdarzyło mi się wykonać. Jak pewnie fani mechanicznych jednośladów wiedzą, nowe przepisy ruchu drogowego mówią, że motorowery muszą być obowiązkowo wyposażone przynajmniej w światła pozycyjne i (nowość) światło...
SProstuje mojego poprzedniego posta bo pomylily mi sie auta. W kostce iso nie ma drugiego kabla od zasilania. Jest tylko główny czerwony, masa i dwa kable z CAN. Ale radio dziala prawidłowo bo pamięta stan przed wyłączeniem zapłonu. Więc pewnie informacje o zapłonie bierze z linii CAN.
Kolega napisał powyżej, że można zmostkować przewody. Wtedy będzie można włączać i wyłączać przyciskiem On/Off. Nie trzeba zdejmować panelu, no chyba że ze względu na kradzieji. to nie jest fabryczne po wcisnieciu obecnie przycisk off on to sei wylacza ale swieci caly czas wyświetlacz zegar w nim po wylaczeniu zaplonu jakby w radiu odlacza napiecie...
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
nie wiem czy na właczonym alarmie z ultradźwiękami nie wzbudzisz go webastem.Jeżęli tak to trzeba je jednocześnie blokować. Możesz go uzyc tez do odcięcia zapłonu i do informowania o alarmie.Takie pudełeczko musi też mieć buforowe zasilanie,możesz dać też czujnik wstrzasowy poza alarmem do wyzwalania jednego z wejść .Trzeba sie też liczyć z spoczynkowym...
https://obrazki.elektroda.pl/2421990000_... Myślałem że czas budowy i używania ładowarek do akumulatorów minął ale rzeczywistość mnie dopadła. Jazda samochodem na krótkich odcinkach spowodowała że auto odmówiło zapłonu kiedy było najbardziej potrzebne. Okazało się że akumulator jest mocno rozładowany i trzeba go podładować a wszystkie...
Coś mi się wydaje że gazownik źle podłączył zasilanie sterownika, i tu właśnie jest problem z poborem prądu.
Witam Teoretycznie obwód sprzężenia zwrotnego można wyprowadzić z elektrody elementu kluczującego przetwornicy. AVE... Przetwornicę RCC można zrobić na 6 elementach, wliczając w to transformator. Nie jest to dobre rozwiązanie, ale w razie potrzeby można zastosować, jak się potrzebuje jakiegoś napięcia pomocniczego przy znikomym poborze prądu. https://obrazki.elektroda.pl/9520349700_...
Prawda jest taka, że bezpiecznik nie ma prawa się przepalić gdy wszystko jest sprawne. Skoro się przepalił, to najpierw trzeba ustalić dlaczego się przepalił, a dopiero później go wymieniać. To analogiczna sytuacja do kasowania błędów w sterowniku bez naprawienia usterki. Jasne, że niekiedy wkłada się nowy bezpiecznik i obserwuje się co się dzieje,...
Witam, Przymierzam się do montażu tabletu Nexus 7 LTE 2013 w samochodzie Lexus IS 200. Mam już zebrane większość części ale mam duży dylemat co do podłączenia zasilania w samochodzie. Mianowicie chodzi o 2 warianty: Wariant 1: -usunięcie baterii z tableta ze względu na warunki atmosferyczne zima/lato i podłączenie go poprzez przetwornicę step down np....
Ten sposób sprawdzania jest do przyjęcia, ale ma dwie wady: 1. W przypadku gdy nastąpi zwiększenie rezystancji elementu (np. słabe połączenie) pomiar wykaże ok, a urządzenie nie zadziała. 2. Starałem się zminimalizować pobór prądu w stanie czuwania. Stale włączone dzielniki pomiarowe będą mi pogarszać ten parametr. Wyłączanie ich komplikuje układ. Napięcie...
To radio po wyłączeniu z przycisku na radiu, przy podanych obydwu plusach BUP i ACC pobiera ok 30mA prądu, będzie rozładowywało akumulator. Żadne przekaźniki tu nie pomogą. Radio wyłączy się do zerowego poboru przy braku plusa po stacyjce ACC, a z kolei żeby się włączyło bez kluczyka z przycisku na radiu musi mieć na ACC od strony radia zasilanie i...
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie. A jak już zrobisz, nie zapomnij wysłać rachunku za naprawy Koledze wyżej. Pomijam całkowicie sprawę obciążalności tego przekaźnika, ewidentnej dla złodzieja odcinki, czy błędów jakie wygeneruje auto. Pomijam także niezgodne ze sztuką i prawem, montowanie odcinki ze stykami NO. Pomijam...
Niestety tylko 2A max... ale mam drugi miernik do 20A, a jak nie starczy to co ? spali się bezpiecznik tylko w mierniku? I jak sprawdzać natężenie, wiem że pobór prądu robi się wpinając szeregowo ale już nie pamiętam chyba przed odbiornikiem? Wiesz może na oko co i ile powinno pobierać mniej,więcej prądu? Wypiąłem bezpieczniki od zasilania paliwa i...
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć, zasilanie grzałki? Korzystałem ze schematu i czerwony przewód, który wychodzi z wtyczki sterownika z pinu 1A3, zasila sondę przed katalizatorem, ma ciągłość. Aby się upewnić, to zerwałem kawałek izolacji zaraz za wtyczką od sterownika i napięcie jest takie samo 0,02 V jak w gnieździe...
Również nie chce mi się wierzyć że elektryzator z tego schematu działa poprawnie... Czemu? A temu, że w tamtym roku również podjąłem próbę budowy elektryzatora, próbowałem rozwiązania przedstawionego na dokładnie tym schemacie i co? No właśnie nic... Zbyt duża częstotliwość - pali się tranzystor, zbyt duży pobór prądu z zasilania. Brak iskiernika -...
https://obrazki.elektroda.pl/2685848300_... Z racji tego iż szwagra czarownica (kobieta znaczy się :D) była niezbyt zadowolona z efektów jakie daje lampa podarowana jej przez wyżej wymienionego, to lampa trafiła do mnie w celu drobnej modyfikacji... Lampa czy inaczej kula plazmowa to wynalazek Wysokość całkowita ~20cm, średnica bańki...
Witam odkopie troszke temat bo moze sie komuś przydać... Posiadam radio Pioneer DEH-3900MP zakupiłem do niego kieszeń z oczywistych względów :) Minęło już troszkę czasu, powoli zaczeło dobijać mnie programowanie ustawień i startowanie od początku każdorazowo gdy wsadzam radio do auta... Postanowiłem wiec pogrzebać w internecie i znalazłem coś takiego:...
Czyli rozumiem, że ten rezystor ma mieć taką wartość, żeby przez górny stabilizator w chwili zapłonu popłynął prąd około 0,5mA. Przyjmuję napięcie 320V, ponieważ takie wystąpi przez zapłonem pierwszego stabilizatora. 320V - 127V (napięcie zapłonu wg karty katalogowej) = 193V Wartość napięcia zapłonu jest większa i wg karty wynosi 133 V . R= U/I R=197/0.0005...
Na postoju mam pobór prądu z akumulatora rzędu 0.09A. A alarm założony? Tak, ale po wyjęciu bezpiecznika od radia mam 0.02A. Alarm jakiś jest, ale ktoś coś już przede mną robił i chyba odłączył klakson. Dodano po 2 Radio podłączone było żółty do żółtego, czerwony do czerwonego. Na czerwonym, tak naprawdę na pomarańczowym :?: jest stałe zasilanie z...
Tak jest bo zasila również Pendriva. Ale ma logike zapłonu to trzeba ją wykorzystać. Czuwanie pobiera 2,7mA.
Już kiedyś o to pytałeś. To jest najprawdopodobniej transformator z przetwornicy flyback - nie nadaje się do przetwornicy push-pull. Na dokładkę wymiary, które podajesz nie pasują do transformatora zasilacza - chyba, że podajesz przekrój rdzenia... Poza tym - do czego potrzebujesz te 300V? Jeśli do lampy błyskowej/stroboskopu/strzelby Gaussa/odpalania...
ACC 7 Dodatkowe urządzenie grzewcze Brak sygnału z panelu zdalnego sterowania dodatkowego urządzenia grzewczego (CT/CT-R) podczas próby uruchomienia urządzenia, lub sygnał z pilota zdalnego sterowania nie zostaje przerwany przy próbie wyłączenia urządzenia. Usterka w przewodach lub złączu pilota zdalnego sterowania (CT/CT-R), lub pilot jest uszkodzony....
http://obrazki.elektroda.pl/2129202500_1... Prezentowany projekt jest wynikiem potrzeby odświeżenia i poprawienia zegarka służącego mi już od jakiegoś czasu – postanowiłem go zrekonstruować przy użyciu gotowej obudowy, zakupionej na www.electronixclock.pl. Rekonstrukcja polegała na stworzeniu nowej płytki, dostosowanej do obudowy...
Przejrzyj dokładnie instalację czy czasem ktoś nie założył jakiegoś dodatkowego przekaźnika załączonego podczas spoczynku. Czy ten immobiliser jest sprawny - czy odpalenie wymaga podania kodu? Teoretycznie powinien działać dopiero po przekręceniu stacyjki. Spróbuj odłączyć zasilanie od niego - teoretycznie samochód nie powinien dać się odpalić. Jeżeli...
Oczywiście że prawie zawsze można podłączyć radio do stałego zasilania i będzie grało bez kluczyka ale dobrze jest sprawdzić pobór prądu przez radio w czasie gdy jest wyłączone bo tu bywają niespodzianki i stracisz wtedy wyłączanie sie radia przez kluczyk stacyjki. Uniwersalne radia nie zawsze mają pełną logikę zapłonu tak jak jest np w Oplu czy VW,...
Witam ponownie zauważyłem że alfa przestaje palić jak zagrzeje się sterownik (nie ma zgody na start) jak schłodzę sterownik auto odpala .Podmieniałem już 2 sterowniki i na wszystkich sterownikach ten sam objaw czyli U1600 niewłaściwy sygnał immo .Jak się zagrzeje sterownik i przekręcam kluczyk w pozycje zapłonu to w emulatorze zapala się dioda zielona...
Witajcie, potrzebuje do urządzenia multimedialnego w aucie zasilacz lub w zasadzie układ, który będzie odcinał zasilanie po np. 2 godzinach od wyłączenia zapłonu. Czas wyłączenia mógłby być regulowany np. pr-kiem lub odpowiednim rezystorem. W tym układzie głównie chodzi o to, żeby urządzenie nie załączało się niepotrzebnie po każdym rozruchu silnika...
Wyłącznik w radiu nie działa? Nie ma typowego wyłącznika Jak to niema wyłącznika? Nie słyszałem jeszcze o radiu, które nie posiada wyłącznika. Daj fotkę tego radia, bo było kilka wersji montowanych w tym aucie. https://www.youtube.com/watch?v=-n1nMwah... Nie wiedziałem jak najszybciej udostępnić film więc proszę link, nagrany przeze...
Po blacharzu sterownik Poloneza pobiera duży prąd ze stałego zasilania. Bezpiecznik przy centralce 7,5 A przepala się w kilka sekund po założeniu, oczywiście po włączeniu zapłonu CHECK nie świeci. Dziesiątka wytrzymuje dłużej, ale nie chciałem sprawdzać co wytrzyma bezpiecznik czy jakaś ścieżka w centralce. Po rozebraniu sterownika widać duży czerwony...
50mA to sporo ale jeszcze w normie (zwróć uwagę, że fabryczne kostki ISO od radia nie mają 12V po stacyjce, oba "plusy" są stale zasilane). Zwiększony pobór prądu przez 90 sek. od wyłączenia zapłonu jest rzeczą normalną, po takim czasie ECU wchodzi w stan uśpienia. Co do problemów z rozruchem - masz uszkodzony /zasiarczony/ akumulator. Mimo odpowiedniego...
Bezpiecznik sam kupisz -ale nie B25 tylko ogranicznik mocy 25A. Czy wiesz jak te ograniczniki działają? cena poniżej 100 zł dla 1f. Ale...: Cytat: Ogranicznik poboru mocy OM-1 Montaż natablicowy.Przeznaczenie:Ogranicznik poboru mocy służy do automatycznego odłączenia zasilania obwodu instalacji elektrycznej w przypadku przekroczenia ustalonej wartości...
Obawiam się że rzeczywisty prąd maksymalny pobierany w chwili zapłonu jest duzo wiekszy niż się wszystkim wydaje. Kto o zdrowych zmysłach stosuje do krótkotrwałego poboru 200mA baterię R20. Przecież R20 krótkotrwale wypuszczają bezkarnie kilka A. A tu producent doszedł do wniosku że niezbędne są 2 RÓWNOLEGŁE!. Czy ty to rzeczywiście zmierzyłeś /z baterii,...
https://obrazki.elektroda.pl/9862707000_... Witam. Zbudowałem prosty statecznik do lampy sodowej (lub rtęciowej LRF) o mocy 70W zasilany napięciem 12V. Głównym celem było zrobienie układu mobilnego, który będzie można zasilać z samochodu, pakietu akumulatorów lub po prostu zasilacza 12V. Układ miał być też możliwie lekki i przenośny....
Robisz to na komparatorze napięcia tak by niskie napięcie poprzez rezystor i rezystancje przewodów i żarnika podawane było na wejście komparatora sterującego diodą led. To rozwiązanie najbardziej bezpieczne i "eleganckie" pod względem realizacji. Prościej i bardziej niebezpieczne w wykonaniu osoby-laika jest wykorzystanie spadku napięcia na rezystorze...
Wejdz do skrzynki bazbieczników i przełacz zasilanie. A jezeli nie masz takiego zamiaru to mozesz sporządzić sobie inne gniazdko, kabelki podłanczane do akumulatora na jakieś "żabki" koniecznie z bezpiecznikiem zeby sie coś nie zapaliło (2 amperowy wystarczy) i juz . Tylko uważaj nie pomyl + i - . Do ogladania mini TV na pikniku jest wsam raz . A telefonów...
Witam. Wczoraj w moim autku tj: Touran 2005 77kW 1.9TDI nastąpił dość nieoczekiwany problem. Po wyjęciu radia mój synek zrobił prawdopodobnie zwarcie. Podejrzewam że były to kable w kostce od radia, wchodzą tam dwa żółto czerwone i jeden brązowy (na nich chyba jest około 12V). Po tym zdarzeniu spaliło bezpiecznik od radia pod maską. Po wymianie bezpiecznika...
Byłem u "znawcy" powiedział że mierzył napięcia w instalacji elektrycznej , przeczyścił styki przekaźników poprawił wtyczki przewody, dodał również że dzieję się dziwna rzecz z pompą paliwa tzn. mierzył jednocześnie napięcia na pompę i ciśnienie paliwa i w pewnym momencie samochód gaśnie- napięcie na pompę nadal jest jednak tu o dziwo ! spada pobór...
zasilanie robota pobór prądu berlingo pobór prądu pobór prądu wkrętarki
huawei mobile windows iskrownik ustawić miernik decybeli
sztuka elektroniki odkurzacz xiaomi
Jak zwiększyć czułość urządzeń elektronicznych? Czy elektrozaczep wymaga polaryzacji?