60 mA to jeszcze w normie na pewno nie powinno rozładować aku w ciągu 2 dni ,pewno aku do do wymiany,sprawdź ładowanie.
Dla potomnych. Odpiąć radio, zamknąć auto centralnym multimetr na klemie. 20sec (przekaźnik na module komfortu cyk(za schowkiem)) pobor 0,07a 60sec (uzbrojenie kompletne) pobór 0,00a Gdy auto otwarte na centralnym Po 10sec z 0,60a na 0,30a Po 1,5min 0,25a Po 9,30min 0,18a Po 30min 0,00a Pozdrawiam
Pobór prądu spoczynkowego jaki jest? Problem nie leży czasem w lampce oświetlającej bagażnik? Częste!
Za duży spoczynkowy pobór. Odłącz alternator i sprawdź.
AVE... Zamiast starych podkładek silikonowych powinieneś użyć podkładek mikowych z niewielką ilością pasty termoprzewodzącej. Stare silikony mogły utracić już swoje właściwości... Dla większej precyzji regulacji możesz albo dać dwa potencjometry 100R i 10R szeregowo, albo jeden potencjometr wieloobrotowy 100R...
Jest ok, można dla spokoju sprawdzić upływ prądu po wyłaczeniu auta i jego zamknięciu. Spoczynkowy pobór max 0,05-0,08A.
Dodam do bardzo dobrego opisu kolejności w usuwaniu usterek przedstawionego przez kolegę Andrzej L : przyda się sprawdzenie omomierzem oporności na kołkach K502 , K503 względem masy ( przy wyłączonym zasilaniu " toski" !). Możliwe że przywarcie w tych gałęziach zasilania, powoduje właśnie lekkie zaświecanie żarówki - chociaż może ona lekko żarzyć przez...
Po wyjęciu bezpiecznika prąd spada do ok. 50 mA i po zamknięciu auta zostaje tak przez pół godziny, nic nie przyrasta, po tym jak bezpiecznik wróci na swoje miejsce prąd wzrasta do mniej więcej 150 mA i zostaje tak po zamknięciu. Najdłużej co czekałem to ok. 20 min po zamknięciu, więc obstawiam, że później już nic nie spadnie. Szukam schematu, żeby...
Myślę, że te 113uA płynie przez R2 i R3 - możesz użyć większych, jak chcesz zmniejszyć pobór prądu.
Nie wiemy o jaki prąd chodzi. Może o pobór prądu spoczynkowy? Wtedy miernik cęgowy jest raczej mało przydatny...
U mnie w Polo złodziejem jest radio z Chin. Pobór spoczynkowy 90 mA. Jakoś "idzie z tym żyć", okresowo doładowuję akumulator.
Ten typ tak ma. Mam takie samo i musiałem podłączyć po kluczyku, gdyż pobór prądu był duży i rozładowywało akumulator. Poza tym radyjko niezłe.
Sprawdziłem Tranzystory(na końcówce mocy dwa bipolarne) testerem do tranzystorów są sprawne, wlutowałem jednego mosteta na powielaczu - sprawdziłem go metodą płynnej regulacji żarówki- był sprawny. Niestety nie wiem jak doszło do uszkodzenia układu, dołączam zdjęcie płytki. Jest to wzmacniacz od tuby basowej. Zasilanie jest niby na 12v. gdy Podałem...
Wadę opisał kolega powyżej, a teraz policz "zyski" Jaką moc pobiera twój przekaźnik 1W? 2W? jak się to ma do spoczynkowego poboru mocy wzmacniacza lampowego? jeśli przekaźnik pobiera 2W to przy cenie 1kWh ~0,5zł koszt jego ciągłego załączenia przez 1000h będzie 1zł.
Pobór spoczynkowy dop. 0,05A x 24h x 21dni. Z praktyki aut "na placu" sprawne w 100% odpalają po 3 tyg.
Jakie napięcie masz na pracującym silniku na akumulatorze i pobór spoczynkowy prądu po wyłączeniu silnika i zamknięciu auta?
Przede wszystkim pomiary -napięcie podczas pracy silnika (na światłach i dmuchawie obroty wolne i podwyższone) -pobór spoczynkowy prądu (auto zamknięte ,kluczyk w kieszeni) Jesli bedzie ok to dopiero akumulator. O klemach pisałem.
Dobre akumulatory te Topla. Spokojnie go naładuj potem sprawdz napiecie ładowania w aucie i pobór spoczynkowy prądu.
Nowy z kartonu czy ze szrotu? Akumulator sprawdzony ? Ładowanie podczas pracy silnika i pobór spoczynkowy ?
Był sprawdzony ale po długiej jeździe żadne sprawdzenie. Rano go sprawdź jak jest dodatkowo "obdojony" przez pobór spoczynkowy pojazdu.
Nie odpali na 11V,naładuj porządnie akumulator potem pomiary napiecia podczas pracy silnika i poboru spoczynkowego prądu.
Zmierz napięcie podczas pracy silnika i pobór spoczynkowy prądu i napisz o wynikach.
Czytałem różne opinie na temat poboru prądu w tak zwanym spoczynkowym stanie. Jedni mówią że zależy to od wyposażenia samochodu inni że max to 0.07 A. Ja mam 0.14 A w moim . Akumulator nowy mi padł po 7 miesiącach winny był alternator - nie lądował powyżej 2500 obrotów. Teraz chce uniknąć sytuacji aby znowu nie kupować akumulatora po roku użytkowania...
Pomiary napiecia podczas pracy silnika zrób i pobór spoczynkowy prądu. Podaj wyniki.
Najpierw radzę naładować akumulator i zostawić w aucie na noc lub dłużej ze ściągniętą klemą. Jeśli autko odpali bez problemu, to pozostaje tylko kwestia poboru prądu przez urządzenia. Sam pomiar oporności nic nie da, bo niektóre odbiorniki mogą się "aktywować" dopiero po podaniu napięcia. Trzeba więc wpiąć amperomierz między klemę a biegun akumulatora...
pobór spoczynkowy to 0.2mA, co teoretycznie przy aku 0.8Ah powinno starczyć na niemal pół roku. Podejrzanie nieski, poza tym pamiętaj że jak napięcie akumulatora spadnie poniżej 10,5V to później poleci momentalnie w dół i tyle z niego będzie.
Pobór prądu w moim samochodzie po 40 minutach (wtedy wygaszają się wszystkie systemy) wynosi max do 0,02A. Szczerze mówiąc taki pobór spoczynkowy to jest marzeniem dla wielu kierowców. Przyjęło się, że do 0,07 jest normą, zatem spokojnie.
Pomiary napięcia przy pracującym silniku na 3000obr/min z obciążeniem i bez, poboru spoczynkowego prądu na zamknietym samochodzie prosimy.
Pobór powinien być 0,05A . Spoczynkowo akumulator powinien mieć 12,4-12,8V.
no więc problem został rozwiązany.. Radio.. kupiłam takie "bazarowe" dziadostwo, zamiast sie najpierw zorientowac w tych radiach i mam za swoje.. radio brało od 130 do 180 mA. Po jego odłączeniu pobór spoczynkowy spadł do 40 mA:) wiec temat zamknięty:)
Prąd spoczynkowy zasilacza + pobór prądu przez sterownik
Masa nijak a sie do rozładowania ale do ŁADOWANIA akumulatora juz tak . Naładuj akumulator i potem sprawdź napiecie na akumulatorze podczas pracy silnika. I pobór spoczynkowy prądu po wyjęciu kluczyka i zamknięciu drzwi.
54 mA = 0,054 A Według mnie wszystko w normie
Zobacz też serię 74HC, pracują co prawda od 2V, ale technologia umożliwia niski pobór spoczynkowy. Swoją drogą jeśli chcesz wydrenować baterię do końca to lepiej dać przetwornicę step up, przy okazji układ będzie miał stałe napięcie zasilające.
Sprawdź na początek czy na płytkach nie ma białego osadu. Bo to świadczy o wilgoci potem szukaj zimnych lutów... Pozdrawiam Marcin :)
multimetr nie pokazuje więcej niż 0.04a To ma być pobór spoczynkowy prądu - te 40 mA :?: To przy założeniu radia działajacego na "standby", oraz działającego alarmu - całkiem możliwy pobór prądu :D Jeśli jednak po dwóch dniach takiego poboru prądu napięcie spada poniżej 12V - to prawdopodobnie akumulator nie jest doładowywany w czasie jazdy - tylko...
Naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc?
A skąd wiesz że ten pobór prądu to prąd spoczynkowy? Może ten wzmacniacz pracuje na wzbudzeniu? Zwróć uwagę na fakt iż jest to pdstawowa aplikacja. Brak w niej np. układu gaszenia w.cz na wyjściu (dwójnik R-C, a często R-L-C). Podłącz bezpośrednio do wyjścia szeregowo połączone 100nF i 10 Ohm. Jeśli to nie pomoże, to między emiter a kolektor tranzystora...
Ja GS Yuasa miałem na pierwszym montażu w mazdzie 3 - co prawda mniejsze aku bo 50D20L - wytrzymał 6 lat... Też nabyłem tą ładowareczke biedronkową.. podładowałem samochód - na początku prąd lekko poniżej 4A dziś rano leciało po 600mA.. jeszcze nie przełączył się na stan-by.. musze jeswzcze sprawdzić jaki pobór spoczynkowy ma samochód..
Pomiary napięcia podczas pracy(na silnku i akumulatorze) i pobór prądu spoczynkowy. Miernikiem.
sprawdź oświetlenie gniazda zapalniczki czy nie świeci się cały czas ogólnie wsiądź w nocy do samochodu i sprawdź czy się nie świeci. proponuje również obejrzeć materiał pod tytułem "Mercedes E klasa W211 Pobór prądu spoczynkowego" na YouTube bardzo dobrze wytłumaczone jest wszystko o zagadnieniu poboru prądu w samochodzie osobowym pozdrawiam
Do sprzedania napięcie ładowania końcowe i spoczynkowy pobór prądu.
Moim zdaniem oddaj ten wzmak do zakładu car audio gdyż tam coś jest zwalone z elektroniką skoro cały czas pobiera prąd
Zmierz napięcie podczas pracy silnika i pobór prądu spoczynkowy
Zmierz pobór prądu spoczynkowego na klemie minusowej po 20minutach od zamknięcia ,zamknij zamek przy otwartej masce i wszystkie drzwi. Błędy w ABS będą widnieć ze względu na słabe zasilanie i po zamontowaniu nowego akumulatora trzeba wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu G85.
Witam. Pacjent jak w temacie Mercedes A170 CDi W168 2000r. Pobór spoczynkowy prądu utrzymuje się na poziomie 0,24A. Wychodzi na bezpiecznik nr30 o wartości 7,5A(bez niego 0,04A) od zespołu wskaźników. Dioda w zegarach sprawdzona, oświetlenie wnętrza też, centralny działa jak należy(prócz włącznika na desce - nie działa w ogóle). Zegary podmienione -...
Witam Na początek pisownia i polskie litery Potem kontrola elektrolitu w akumulatorze. Pomiar poboru prądu "spoczynkowego" auta. Kontrola ładowania (14,4V na odpalonym silniku) Pozdrawiam
Panowie dziękuje za pomoc. Powierzyłem jeszcze trochę, na przewodzie od wzbudzenia pojawia się po przekręceniu stacyjki napięcie zbliżone do napięcia akumulatora. Alternator zaczyna ładować napięciem 14,5v po przygazowanu. Dodatkowo muszę się uporać ze spoczynkowym poborem prądu 0,4A. Czy coś w kontekście sytuacji z ładowaniem jesteście jeszcze w stanie...
Drugim sposobem jest LM317 w standartowej konfiguracji z rezystorem dobranym zeby bylo 3V na wyjsciu. Zdecydowanie odradzam stosowanie LM317 w tego typu układach bateryjnych. Po pierwsze duży spadek napięcia wejście-wyjście >2V, po drugie stosunkowo duży pobór prądu spoczynkowego. W zasadzie to dyskwalifikuje układ przy pracy bateryjnej. Lepiej zastosować...
W teorii benzyna ma termin przydatności od 3 do 6 mcy (https://modernarmy.pl/Czy-benzyna-ma-te... Więc po około 6 mcach powinno się ją odciągnąć z baku i zalać nową. Oczywiście jest wiele rodzajów ogniw ale "self discharge rate" dla Li-ion to 0.3 do 3% na miesiąc. Co jest wartością mniejszą niż samo rozładowywanie się akumulatorów ołowiowych...
Panowie, a jak wy to policzyliście, że przy około 30 mA + to co bieże auto, aku ma paść po 2 tygodniach. Przy założeniu, że pobór spoczynkowy to 50 mA ma się to tak: 24 h * 0,050A * 14 (dni) = 16,8Ah. Wiadomo, że aku nie jest idealne, ale moim zdaniem nie powinno być jeszcze problemu z rozruchem po 2 tyg. przy założeniu, że akumulator ma 45Ah. Pozdr....
Wszystko fajnie; wzmacniacz 22W ma mały pobór prądu, ale tutaj chodzi o spoczynkowy pobór prądu. Przy wysterowaniu 2 głośników pobierany prąd wzrośnie nawet do 4A w tym przypadku. Tu się trzeba zastanowić, na jaki czas starczą aku.
Dopuszczalny prąd spoczynkowy 0,6x62=37,2mA. Tak więc pobór prądu jest dwukrotnie za duży (może radio?). Poza tym, jak koledzy wyżej napisali jazda dwa razy w tygodniu po parę kilometrów nie zapewni odpowiedniego doładowania akumulatora. Tak więc pozostaje okresowe doładowywanie prostownikiem. Pozdrawiam
Czyli prostownik złom. Dobry pomysł ze sprawdzaniem napięcia komputerem. :) Naładuj akumulator i potem jak odpali sprawdz miernikiem napiecie ładowania i pobór prądu spoczynkowego. Wyniki wrzuć na forum.
Proponuję uruchamiać wzmacniacz z wpiętą w szereg z zasilaniem żarówką (normalną sieciową 75 albo 100W), pozwoli to uchronić końcówki przed spaleniem. Jeżeli będzie świeciła jasno to znaczy że gdzieś jest zbyt duży pobór prądu. Wtedy kręcąc potencjometrami od prądu spoczynkowego powinieneś widzieć czy świeci coraz mocniej bądź słabiej.
Dokonałem poboru mocy w stanie spoczynkowym następujących sprzętów Unitry Diora: Wzmacniacz WS442- 14W, korektor FS042- 7W, tuner AS641- 8W, odtwarzacz CD042- 4W. Następnie połączyłem wzmacniacz, korektor, CD i wyszło razem 25W w stanie spoczynku. Po włączeniu płyty CD moc pobierana 30W przy cichym ustawieniu dźwięku do 172W przy pojawieniu się zniekształceń...
Zmierz napiecie podczas pracy silnika i pobór prądu spoczynkowego po wyjęciu kluczyka i zamknięciu drzwi i odczekaniu z 10 min. i wyniki wrzuć na forum. Jak nie potrafisz /nie masz czym to do elektryka.
Spróbuj wyczyścić silnik, często kapka oleju jaką dawał producent została przepalona na rotorze. No i szczotki mogą być w pewnym stopniu zużyte. Nie zapomnij ustawić poboru prądu spoczynkowego ( ma być jak najmniejszy )
A po co ci pomoc? Szukaj szybko powodów tak dużego poboru W autach bywa różnie, ale nie więcej niż 50mA
sprawdź aku oraz pobór pradu spoczynkowego przez auto, aku sprawdza się najlepiej odpowiednim przyrządem obciżeniowym, napewno mają taki w sklepie z akumulatorami, jeśli starszy niż 6 lat to może być powodem wyreguluj też luzy zaworowe
W klasie B prąd spoczynkowy ustawia się potencjometrami montażowymi w/g instrukcji serwisowej po prostu mierząc jego wartość. A teraz praktyka - podłącz głośniki, ustaw poziom głosu na ledwo słyszalny. Ustaw prąd spoczynkowy na minimalny i słuchaj zniekształceń. Jeśli są to delikatnie zwiększaj wartość prądu spoczynkowego do momentu zaniku zniekształceń....
Witam wszystkich mam problem z końcówką mocy mosfet 400. Mianowicie działa ale nie tak jak powinna. Po podaniu sygnału dzwięk jest bardzo słaby, płaski. Po pogłośnieniu źródła, zniekształca, trzeszczy. Sprawdzam, sprawdzam i nie mogę zdiagnozować nieprawidłowości. Prądu spoczynkowego także ustawić się nie da. Bo pobór spoczynkowy jest rzędu 2mA i zmienia...
Zastanawiam się co można podłączyć źle w takim radiu? Plus po stacyjce zwarty ze stałym Problem w tym że przewody do radia były juz doprowadzone z instalacji samochodu, a dostać się do stacyjki w tym modelu to horror. Faktycznie zasilanie jest z przed stacyjki, ale pod maską jest bezpiecznik od radia, wiec producent przewidział właśnie takie rozwiązanie....
Jak będziesz uruchamiał te końcówki mocy to wstaw amperomierz w zasilanie(powinien pokazać najpierw pobór -duży prąd(1-2A) a po chwili pobierać prąd spoczynkowy 50-100mA )oczywiście jeśli wszystko jest sprawne.jeśli chcesz to podam Ci schemat na meila.
Zerknąłem z ciekawości na oryginalną notę katalogową układu RCA CD4011AE i faktycznie rekomendowany zakres napięć zasilania jest od 3V do 12V choć nie znaczy to że poza tym zakresem układ nie będzie działał. Ale ani pobór prądu w stanie spoczynkowym ani parametry dynamiczne prądu drenów w bramkach CMOS nie wskazują żeby to był układ o jakimś wybitnie...
Czym mierzyłeś ten pobór? Multimetrem wpiętym między plusową klemą a instalacją samochodu, czy cęgami? Moim zdaniem 160 mA to trochę za dużo, spoczynkowy pobór prądu przy takim samochodzie powinien być zdecydowanie nizszy.
Trochę odbiegliśmy od tematu. ;) Jeśli Koleżanka razem z Tatą będą chcieli zainwestować wspomniane przeze mnie 15 PLN w miernik to chętnie podpowiem co i jak. 1. Pomiar napięcia ładowania - miernik ustawiony jak na zdjęciu poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/8333341700_... Odpalamy silnik i przykładamy kabelki miernika do akumulatora....
da radę, musisz tylko przepiąć + po stacyjkowy na module (za schowkiem pasażera) na stały + (pobór prądu spoczynkowego nie wzrasta) i na przewody od wyłączników (wyjmij przełącznik i zobacz na jakim przewodzie pojawia się + na domknij, te same przewody znajdziesz na module) podać przez moduł np. mpw-2 + na domknij
Pomoże bo zasilacze na tym ukłdzie tak starują. Tj w momencie włączenia włącznikiem sieciowym sprawdzają czy nie ma przeciążenia (w stby jest tylko nieznaczny pobór spoczynkowy) zasilacz daje wtedy zaniżone napięcia na wyjściu, następnie po przejsciu do normalnej pracy (przejście do ON -sygnał z proca) zasilacz podaje pełne zasilanie Czy tylko obraz...
...Przy uruchamianiu mierzę prąd spoczynkowy i widze prawie 2 ampery !! więc momentalnie wyłączam z sieci, boje sie dłużej trzymać, ponieważ coś może sie spalić. Czy to jest tylko prąd rozruchowy? tak duży? Nie mogę spalić kolejnych mosfetów, już przed chwilą wymienialem 1. Proszę o szybką odpowiedź. Prąd rozruchowy może być tak duży. Ile mniej więcej...
Witam mam na placu Q5 3,2 fsi QUATRO 8RB 2009r. Z poborem prądu spoczynkowego dochodzącym do 5A😲 po odłączaniu bezpieczników doszłem żeodpowiedzialny za tak duży prąd jest bezpiecznik F52 7,5A (skrzynka w bagażniku po prawej) od systemu informacyjnego . Odłączałem wtyczki od radia cyfrowego i pobór spadł do 1A . W momencie gdy wyjmę bezpiecznik...
Zastanawiam sie dlaczego nie dociera do Ciebie ze zmiana tych tranzystorow nie powinna na nic wplywac, sa ludzie ktorym ta koncowka odpalala bez modyfikacji na irf640. Uparles sie co do bootstrapu i napiecia 11,8V na ZD1, posty z elektrody i forum diyaudia wskazuja ze nawet przy 11.4V ta koncowka normalnie startuje. U mnie problem lezy gdzie indziej...
No a lewy skąd bierze minus? Czy wyjścia ściemniaczy nie zwierają Ci się do wspólnej masy np przez metalowe profile? Rozumiem że w twoim przypadku włączenie drugiego da się zrobić tylko włączając wszystkie? Podtrzymuje to co napisałem wcześniej, sprawdź jego zasilanie jak migota. Tak, rąbnąłem się - lewy bierze minus bezpośrednio Zwarcia nie powinno...
szkoda ze nik nie pisze jak szuka ja zrobiłem tak amperomierz na akumulator - występuje pobor prądu spoczynkowego 0.35A pomiar próbnik które bezpieczniki maja napięcie i ustaliłem ze po wyjęciu bezpiecznika nr 7 wewnatrz samochodu brak poboru pradu bez nr 7 to zasilanie radia.
P.oldking pomysł prosty i skuteczny Zakładam że ładujesz aku w samochodzie przez gniazdo zapalniczki. Tu uwaga - są auta które po wyjęciu kluczyka gniazdo zapalniczki odłączają. A teraz info dla wszystkich poprzedników którzy wierzą w super akumulator do samochodu. Jak mało używasz auto to głównym winowajcą rozładowania aku jest spoczynkowy pobór prądu...
Znalazłem inne trafko o przekroju 226mm2, nawinąłem na nie 2x5zw i teraz dla 70kHz przetwornica pobiera 0.72A a dla 47kHz 1.1A , pisk nadal słychać. Zaczynam się zastanawiać czy nie szukać przyczyny gdzie indziej, tylko gdzie :?: Rdzenie na pewno są bez szczeliny. Kondensator wymieniłem na ceramiczny lecz żadnych zmian nie było. Co ma jeszcze wpływ...
czy was totalnie pogieło!! pobór prądu spoczynkowego ,to nie wiecej niz 0.05A .Sugerując prąd 10A ,to prawie zwarcie (przy wyjetym kluczyku)...!!!! Idź do swojego i sprawdź. Nie mówie że przekroczy 10A ale będzie dużo i od razu spadnie. Na syamym początku gdy dostaja układy prąd to pobór jest duży. W niektórych samochodach nawet wycieraczki przeskakują...
A w jakim przedziale powinien się mieścić?.Albo zapytam inaczej...jaką powinien mieć MAX wartość,bo chce ustawić na maxymalną bezpieczną wartość :).Wzmacniacz ma 850wat poboru.
Witam po dłuższym czasie. Oczywiście okazało się że te drivery to są te co mówiłem, po zamontowaniu nowych elementów protect już się nie załącza a wszystkie mosfety są zimne, czyli wychodzi na to że kolejny krok do przodu. Po podłączeniu zasilania i uruchomienia rem, podczas pracy na sucho(bez głośnika i wejścia sygnału dźwiękowego pobór prądu wynosi...
odgrzeję kotleta który pasuje do moich problemów. Akumulator Bosch Silver S5 61Ah. Silnik benzyna 2.0 8V. Akumulator kupiony miesiąc temu z prądem spoczynkowym 12.38V. (nie miałem miernika w sklepie). Aku od początku po postoju dłuższym niż 12h zauważalnie wolniej kręcił rozrusznikiem. i bez ujemnych temperatur po 24h od jazdy napięcie spoczynkowe wynosiło...
Witam Zakupiłem Expander GSM NV3.3 ® z myślą zainstalowania go w samochodzie. Nie wziąłem jednak pod uwagę dość dużego poboru prądu spoczynkowego 80 mA. Obawiam się rozładowywania akumulatora zwłaszcza ,że autem nie jeżdżę co dziennie. Czy istnieje możliwość aby urządzenie zostało w samochodzie i nie wykończyło mi akumulatora?? Proszę o pomysły??...
Mam fotopułapkę GSM (5-6V), którą chciałbym zasilać jak najdłużej z akumulatora 12V przez moduł przetwornicy step-down lub stabilizator. Wymagania są takie: 1/ musi niezawodnie działać w zakresie temperatur zewnętrznych 2/ musi mieć jak najmniejszy własny prąd spoczynkowy (poniżej 1mA). 3/ łatwe do kupienia Pobór prądu urządzenia: -spoczynku ok. 0,8mA....
Kollego, 398216 Usunięty! Wzmacniacz ma Pout 2x10-12W przy napięciu zasilania 42V. Sumaryczny prąd spoczynkowy 60mA dla 2 kanałów. Jeśli prąd spoczynkowy jest znacznie większy od prądu nominalnego, pobór przez 2 kanały wzmacniacza będzie znacznie większy, i kondensator filtra, 1000uF dla 2 kanałów, nie może zapewnić wysokiej jakości filtrowania. Przyczyną...
Do corsy D w 5 min to raczej nie znajdziesz, ale już w kwestii schematu sobie poradziłem. W poniedziałek się wezmę za przegląd instalacji, zobaczymy co znajdę. Swoją drogą to mam dość spory pobór prądu spoczynkowego. Na początku jest ok 730mA ale po chwili usypia się elektronika i spada do 135mA co chyba jest i tak dość sporo biorąc pod uwagę ze to...
możliwe było obniżenie poboru prądu w stanie spoczynkowym z 2.5uA do 0.9uA. interesujące szczególnie że sam termometr pobiera ok 1uA + od .1 do 1uA radio + .7 uK co równa się zdecydowanie 0.9uA
Tu był podobny temat o wersji do Concerta z mini-iso: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55... Ceny tych adapterów faktycznie dalej wysokie, miałem w ręce do wypróbowania taki jeden ale mnie rozczarował bo po pierwsze bardzo zakłócał odbiór radiowy a po drugie miał duży pobór prądu spoczynkowego coś ok. 40mA. Producenta ani typu nie pamiętam,...
Nie musisz się irytować tak. Jak pisałem są różne odmiany tego schematu i nie zawsze zmiana kondesatora idzie w parze z rezystorem. Sorry że Cię wkurzyłem. Odpowiadając na drugie nic za darmo zawsze jest coś koszem czegoś innego. np po zamonotwaniu układu wciśnięcie rygla od środka powduje zamknięcie okien lub podłaczenie do funkcji ryglowania wzrasta...
A jak zrealizować żeby w stanie "bezczynności" układ nie był zasilony? To nowe wymaganie ? Nie - było od początku: najlepiej jeśli byłby zerowy pobór prądu w stanie spoczynkowym układu A "2.8s czy 3.1s" to tolerancja około 5% - kondensator elektrolityczny ma _dużo_ gorszą. Musi być np. MKSE.
Witam. Mam pytanie, czy wie ktoś, jaki ma być prąd spoczynkowy w tej końcówce mocy (t.amp TA 2400)? Dokładnie chodzi mi o pobór prądu na bezpiecznikach. Dodam, że końcówka to klasa H.
Odepnij zestaw wskazników i zmierz pobór.
Grande Punto z 2009r takie auto ma Koleżanka. Z tego co pamiętam to nie ma możliwości, żeby w tym aucie światła świeciły bez kluczyka. Żeby włączyć postojowe trzeba wcisnąć guzik przy stacyjce i cofnąć kluczyk. Więc raczej co innego "wcina" prąd. Zmierzyć spoczynkowy pobór prądu (powinno być nie więcej niż kilkanaście mA) i sprawdzić kondycję akumulatora...
Witam mam na biurku samoróbkę bardzo podobną. Zmierz napięcia zasilacza i pobory prądu spoczynkowego układów TDA2030. Dokładnie sprawdź kondensatory filtrujące zasilacza i koniecznie mostek prostowniczy (brak podkładki przy zasilaniu symetrycznym powoduje m.in. zwarcie gałęzi dostarczającej napięcie ujemne do masy). Jak masz jakieś pod ręką najlepiej...
TDA2822M Pobiera około 5mA prądu spoczynkowego przy 3,7V zasilania. Więcej niż udało się wykręcić autorowi w tym tytułowym projekcie. A to jak rozumiem było też jednym z założeń projektowych, czyli obniżenie do minimum poboru prądu. To prędzej coś na OP193. Pobiera wyjątkowo mało prądu spoczynkowego a może dostarczyć sensowną moc do słuchawki.
Podłączę się pod temat. Akumulator akurat nie Centra tylko Bosch Silver S5 61Ah. Akumulator kupiony miesiąc temu z prądem spoczynkowym 12.38V. (nie miałem miernika w sklepie). Aku od początku po postoju dłuższym niż 12h zauważalnie wolniej kręcił rozrusznikiem. i bez ujemnych temperatur po 24h od jazdy napięcie spoczynkowe wynosiło 12,30-12,45V. Pobór...
Ustawić pobór prądu na 2,5 A. W menu serwisowym jest automatyczna procedura ustawienia prądu spoczynkowego i coś tam można skorygować. 4,5 A nie jest za wiele?
Marniu, masz rację że w instrukcji jest podane 2x100W przy 8Ohm ale na "chłopski rozum" 100W + 100W daje 200 a całkowity pobór mocy jest 190 więc 10W brakuje a sam wzmacniacz też ma jakiś podór, na moje nie mniejszy niż 30%-40% wartości końcówek mocy. Tak więc żeby dawał 100W na głośnik musi wziąć ze 300W z sieci a nie 190. Dlatego pytam czy ten pobór...
(at)Pawelek116 Użyj jakiegoś wyświetlacza e-Paper. Pobór prądu spoczynkowo praktycznie pomijalny (uA lub mniej). ATMega może pracować w szerokim przedziale napięć, więc nie potrzebujesz do niej stabilizatora. Wyświetlacz łączysz przez stabilizator liniowy z pinem enable, znajdziesz takie o prądzie w stanie zablokowania rzędu nA. Może zaistnieć konieczność...
Cześć Mam problem, chciałbym zbudować sterownik diody PWM, błyskający uruchamiany czujnikiem wibracji. Udało się zbudować taki układ na 3 układach NE555. Działa dobrze ale ma bardzo duży pobór mocy (spoczynkowy) nawet 3-5 mA. https://obrazki.elektroda.pl/9505113600_... Nie umiem dobrze zasymulować układów 74, próbuję zrobić to według...
ale na NE5532 miałem stale napięcie na wyjściu (a testowałem trzy egzemplarze), ale po wymianie na układ KIA wzmacniacz ruszył W moim przypadku ten układ ruszył beż żadnych problemów na NE5532 i napięcie na wyjściu beż sygnału wyniosło 16mV Dodam że składałem ten układ dla kolegi z Elektrody. Mierzony pobór prądu spoczynkowego wyniósł jak dobrze pamiętam...
Może i brakuje mi cirpliwości na analizę twoich działań. Ale gubię się w tych pomiarach. Niedawno akumulator w spokoju wykazywał napięie 13,5 V a teraz nagle 12,0 V? Chyba jednak brak konsekwencji. Także marnie interpretuję ten postój i jazdu po 20 km. Więc samochód stoi bez uruchamiania silnika, czy jeździ? Zanim napisze kolejne informacje zacznij...
pobór prąd spoczynkowy pobór prądu spoczynkowy lincoln spoczynkowy
demontaż kierownica ogranicznik prądu cewki motogodzina zetor
Nierówna praca silnika na zimnym Mazda 323p Suszarka nie uruchamia się, szybkie miganie diody