Zetor 6718 zwolnica pochwa. Zdjąłem zabezpieczenie seger i zdjąłem bęben. Chcę zwolnicę od pochwy rozdzielić i nie chce się rozejść. Może ktoś podpowie co trzyma?
Podnieś go do góry za tył i sprawdź luz na łożyskach dużych kół . Może się rozsypało . Czy jest olej w zwolnicach ? Czy nie ma wycieków na wyjściach , zwolnica , pochwa , blok ?
Witam. Czy pochwa z zwolnicą z Ursusa C 330 spasuje do Ursusa C 325, i czy pochwy si e czymś różnią.
Nie tylko zwolnicę ,ale i pochwę z prawej strony musisz zdjąć. Przy okazji wymień simering bo jak ruszysz półoś to olej może pójść na szczęki bęben i głupiego robota. Sprawdź stan półosi. A, i z jakiego łożyska mógłbym wyciągnąć tą kulkę (bodajże 5/16 jest potrzebna)? Powinieneś dostać bez problemu w sklepie z częściami.
Do zdjęcia zwolnica razem z pochwą, wymieniasz uszczelniacz półosi w tylnym moście. Profilaktycznie wymieniasz oringi na dźwigni blokady oraz profilaktycznie odkręć też pochwę od zwolnicy, wymień w niej uszczelniacz półosi i profilową uszczelkę na wieloklinie w bębnie hamulcowym. Wszystkie uszczelniacze i oringi znormalizowane poza uszczelką pokrywy...
Koło trzeba zdjąć i nie zwolnicę a całą pochwę razem ze zwolnicą i błotnikiem wtedy zobaczysz pokrywkę na 3 śruby pod nią jest mechanizm blokady warto tam zajrzeć bo jak nie ma cięgła to i przesuwka może być wyjęta . Drugie cięgło o które pytasz to ręczny hamulec .
Kolega ftp.kowal się pomylił jest odwrotnie w C 330 spuszczasz C 360 nie spuszczasz. J Jesteś pewien kolega chce ściągnąć zwolnice która w 30 schodzi bez pochwy. Więc powinno obejść się bez spuszczenia bo wystarczy jak ciągnik będzie przechylony. Jak by chciał jeszcze zmieniać uszczelniacze to wtedy trzeba spuszczać. W 60 odkręcasz pochwę i zwolnice...
Do zdjęcia zwolnica i wymiana wszystkich uszczelniaczy, potem pochwa i to samo uszczelniacz do wymiany. To olej albo własnie ze zwolnicy albo tylnego mostu. Hydraulika w tym ciągniku jest zasilana olejem ze skrzyni biegów i tylnego mostu. Nie ma osobnego zbiornika.
Witam, Mogę się mylić - niech to potwierdzą Koledzy którzy to robili - ale samej zwolnicy raczej nie da się zdjąć. Można ją jedynie odkręcić od pochwy, wysunąć z kołków i obrócić (np. aby zwiększyć lub obniżyć prześwit). Może taki obrót Ci wystarczy, jeżeli nie to musisz ją zdemontować razem z pochwą. A więc trzeba: - podnieść traktor i zdjąć koło -...
na początek proponuję sprawdzić czy nie jest zaciśnięta za mocno taśma hamulca ręcznego. Ew. następnie można spróbować odkręcić odpowietrznik hamulca nożnego - może w układzie jest ciśnienie. Jeżeli to nie pomoże, to prawdopodobnie rozparty jest cylinderek hamulcowy lub szczęki są zatarte na sworzniach. Można to sprawdzić, próbując poruszyć szczęki...
Podnośnik i obydwie pochwy ze zwolnicami.
te otwory w stopach wału korbowego służą do wkręcenia śrub w celu wyciągnięcia stopek. u mnie pasowały tam bodajże śruby którymi przykręcone było koło zamachowe, bodajże 12x1.25 o ile dobrze pamiętam. u radzieckich sprzętów (i nie tylko) jest to dość często spotykany sposób na demontaż podzespołów, pochwy hamulców i zwolnice też tak się demontuje jak...
Czyli mowa o przekładni głównej i kole talerzowym? Jeśli brakuje zębów to ciekawe zdarzenie i warto zaglądać dalej. Aby to uczynić niestety trzeba będzie odłączyć nie tyle zwolnice co pochwy ze zwolnicami. Jako, że łożyskowanie przekładni głównej znajduje sie w pochwach a ich odsunięcie spowoduje wyjęcie półosi. Ale jeszcze nie wiemy jaką technologię...
Żeby ściągnąć zwolnicę z pochwą to trzeba rozdzielić hamulce(wykręcasz kołki i trzeba wycofać ten wałek z mechanizmu hamulca) . Bo tak w ogóle trzeba ściągnąć prawą pochwę bo blokada jest z prawej strony. Później odkręcasz kabinę od podpory na pochwie. Podnieś ją z 10 cm nad tą podporę. Odkręć pochwę od bloku skrzyni i wyciągnij do siebie. Wyjdzie tylko...
Zwolnice można ustawić w trzech położeniach: poziomo (czyli tak jak na zdjęciu), pionowo i w położeniu pośrednim (45 stopni). Odkręcasz zwolnicę od pochwy, ściągasz z kołków (ciągniesz na zewnątrz)- nie pamiętam, być może są otwory gwintowane do zepchnięcia zwolnicy z kołków, ustawiasz w pożądanej pozycji na kołkach, nakręcasz nakrętki, dociągasz i...
Półosi nic nie trzyma. Jest tylko problem, że często tarcze hamulcowe naprężą się i zaciskają na frezach półosi. Spróbuj naciskać i popuszczać pedał hamulca podczas wyjmowania. Jak nie pomoże to niestety trzeba odkręcić pochwę półosi od obudowy mechanizmu różnicowego. Półoś bez problemu wyjdzie z dyfra. Wtedy wyjmiesz tarcze hamulcowe z pochwy i półoś...
Jeżeli ktoś chce naprawde zrobić porządnie hamulce to musi odkręcić też pochwę z lewej strony aby wymienić tam uszczelniacz. Z prawej strony mozna go wymienić przez dekiel od blokady. Pamietaj zeby podczas wyjmowania prawej zwolnicy załączyc blokade przez położnie czegos ciężkiego na jej dzwigni. W przeciwnym wypadku blokada spadnie i bedzie sie trzeba...
Ciekawe co dla ciebie znaczy naprawa hamulców orz jaki jest stan ciągnika? Generalnie dużo pracy. Musisz wymontować zwolnice z pochwami a do tego dużo śrubek. Ja nie mam takiej instrukcji, lecz podpowiem, że przyglądając się konstrukcji dojdziesz samodzielnie.
Okazało sie przy rozbieraniu, ze pod podłogą jest taki ogranicznik dla sprzęgła i on się odkręcił dlatego był ten problem. Niestety z hamulacami muszę ściągać zwolnice i pochwy bo ze skrzyni leje sie tam olej i pewno tam jest jakis uszczelniaczh lub oring. Szukałem takiego na allegro ale nie znalazłem jeszcze. Wie ktos jak to wyglada??
Żeby się dostać do blokady to pewnie trzeba zajrzeć do tylnego mostu? No bo ze schematu wynika, że "sprzęgło blokowania mechanizmu różnicowego" jest pomiędzy bębnem a dyferencjałem? Musisz zdjąć zwolnicę wraz z pochwą, mostu nie musisz otwierać.
Widocznie hamulce są zużyte lub mają zaolejone okładziny. W emce jest trudniej niż w zwykłej C330 gdyż półosie są na stałe ze zwolnicami, demontaż i montaż bez uszkodzenia uszczelniacza według książkowej metody jest bardzo trudny, zwłaszcza z prawej strony gdzie dochodzi jeszcze tuleja blokady mechanizmu różnicowego. Chyba łatwiej jest odkręcić pochwy...
Rzadko która sześćdziesiątka ma dobrą blokadę . Zdejmij prawą zwolnicę razem z pochwą i twym oczom ukaże się dekiel pod nim mechanizm blokady i tam masz działać. Co niektórzy przerabiają blokadę na dźwignię hamulca ręcznego bo stopą to trzeba stać na pedale żeby działała :( Wyjątkowo zje.......y mechanizm.
Teraz pytanie cieknie ci po półosi czy ze zwolnicy ten olej? Do pochwy możesz założyc 2 simmeringi- ja tak mam. Posprawdzaj czy nie masz wytartych śladów po uszczelniaczach. Jak są pozostaje jedynie napawanie i przetoczenie. Sprzęgła kłowego nie musisz wymieniac jak nie jest podrobione- (tulejka) :D
Jak zaglądałem do skrzyni to wszystko było w porządku wiec raczej nie dyfer. Nawet jak miałem otworzoną skrzynie to podniosłem iwana odpaliłem wbiłem 6 i bardzo nic nie było słychać wiadomo skrzynia bez oleju wiec trochę głośno, spiąłem nawet hamulce żeby sprawdzić czy pod obciążeniem jak przyhamuje może coś będzie stukać a tu nic skręciłem s powrotem...
Nie da się. Musisz zdjąć zwolnice lub zwolnice z pochwami (M) żeby dostać się do hamulców, oraz wymienić uszkodzone uszczelniacze. Szczęki wymienić na nowe — próby umycia szczęk mogą okazać się bezskuteczne, materiał chłonie olej więc trzeba je wypalać, jednak za dużo zabawy jest z demontażem/montażem zwolnic żeby bawić się w półśrodki. Można...
Na czerwono zaznaczyłem miejsce, gdzie znajduje się nakrętka którą dokręca się przecinakiem. W tym miejscu mechanizm był rozkręcony. Nakrętka była luźna, fragment łożyska wystawał za bardzo w stronę mechanizmu różnicowego. Być może ten zestaw pracuje od ponad pięćdziesięciu lat i ma za sobą sporo przejść. I być może nie raz były regulowane przecinakiem....
jesli zdejmiesz obie pochwy to mechanizm wyjdzie do góry po zdjeciu plecaka A nie wystarczy zdjąć tylko zwolnic, przecież kosz satelitów trzymają tylko półosie. Czy bez zdejmowania pochw uda mi się wymienić łożyska stożkowe ?
Same zwolnice są inne, poniekąd wzmocnione w stosunku do zwykłych z ursusa Zwolnice są te same, inne są pochwy bo bez kołnierza pod błotnik i stalowe a nie żeliwne jak w ciągniku.
Witam. Mam mały problem. Nigdzie nie mogę kupić śrub do łączenia zwolnicy z pochwą.Obszedłem prawie wszystkie sklepy rolnicze obok mojej miejscowości i nikt nie ma.(żartem każą mi jechać do Anglii )......Może wie ktoś gdzie takie coś kupie?? na allegro szukałem ale nie ma.... Może wie ktoś gdzie takie śruby mogę dostać w okolicy Hrubieszowa ewentualnie...
Przepraszam, zamiast średnicy miało być obwodu. Niestety nie będę montował żadnych kółek kręcących się po feldze gdyż to technicznie nie sprawdzi się w rolnictwie. Nie będzie też montażu czujnika w zwolnicy. Rozsądnym było by zamontowanie czujnika pomiędzy tylnym mostem a zwolnicą w tzw. "pochwie" np. przez dekiel rewizyjny do załączania blokady mechanizmu...
Bardzo ważny jest też oring znajdujący się wewnątrz pierścienia nabijanego na półoś napędową. Trzeba go koniecznie wymienić. A co do uszczelniaczy od strony mostu. Jak kolega Grzegorz_madera radzi warto to zrobić ale uszczelniacz po stronie blokady można wymienić nie odkręcając pochwy. Deklem od blokady da się to zrobić. I jeszcze jedno ważne. Jak będziesz...
Tego Transola to chcesz łyżką nalewać? Mogę i łyżką nalewać, jeśli to miałoby pomóc. Jak to zatem jest? Skoro wymienione uszczelnienia to skąd przecieki? Ano stąd że zwolnice są już wyrobione i potrzebny im jest porządny remont. Ale w tej chwili nie mam na to środków a koszt jest i to niemały a ciągnik potrzebny cały czas to szukam rozwiązania, żeby...
no chyba że ktoś ma już jakieś doświadczenie w pracy takim traktorkiem na takim moście i jest inaczej niż myślę to proszę się pochwalić swoimi spostrzeżeniami z pracy. Doświadczenia z traktorami to nie posiadam, ale troszeczkę wiem na temat układów napędowych. W maszynach budowlanych, traktorach, istotny jest duży moment obrotowy na kołach. Osiąga...
Leylandowi to głowicę, wtryski i zawory czy pompę wody bez wyciągania w kombajnu. Jak poważniejsza naprawa typu tuleje, panewki wału, to w POM-ach, jak mieli wolny stojak, to użyczyli, jak nie to na oponach się robiło. Wyzwaniem to go było wyciągnąć i potem włożyć. Opuszczanie wiszącego na 3-ech metrach 600 kilowego silnika podnosiło adrenalinę. A Perkins...
Rurę na wieszaku też widziałem u znajomego w C330M, choć na ten pomysł wpadłem niezależnie. Do tego wieszaka idzie kupić wszystko, poza tą "nakrętką" i dolną golenią, aczkolwiek gdzieś widziałem opinię że ten pręt gwintowany bywa kiepskiej jakości. Może ktoś z kolegów posiada gwintowniki lewozwojne M24x3? Przy oryginale miałem gwint M22x3, ale pewnie...
Co prawda, bez pomocy ale się w miarę udało. Łożyska wymionie wydaje się że trochę pomogło. Co do luzu na walku atakujący to został usunięty przez dociagniecie nakrętki natomiast luz na kole talerzowym wystąpił z racji że wylamal się ząb prowadzący podkładki zabezpieczająca nakrętke niwelujaca luz na tym kole talerzowym. W skutek tego nakrętka kręciła...
jak sie chwalicie to i ja sie pochwale;p teorii nie pisałem(zwolniony) ale mam wpisane 100% z obu czesci;p a praktyka 95%.. na 21 osobową klase nie zdały 3 osoby. a raczej 2 - jedna do egzaminu nie podchodziła. a jak u was to wypadło? pewnie byłes w szczecinie na olimpiadzie? dlatego te zwolnienie :D mój kolega był tam chyba zaja 3 miejsce z gizycka...
https://obrazki.elektroda.pl/6702342500_... Właśnie opublikowano w dzienniku zmian Linuksa wersję 5.12.. Powstała ona ze szczególnym uwzględnieniem architektur ARM, MIPS i RISC-V. Informacja opublikowana przedwczoraj, we wtorek. Już wtedy opóźnienie wyniosło około tygodnia po wypuszczeniu Linuksa 5.12-rc8 w niedzielę 18 kwietnia. Ale...
zrobi zwolnica pochwa zwolnicy naprawa zwolnica
sterownik ducati klawiatura zalać spirytus prześwietlenie kamer
Brak obrazu, dźwięk i znak Polsatu - przyczyny Podłączenie AVR inwerterowego do agregatu 3-fazowego