to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
To pochłaniacz par paliwa.
Jak wyciągnąć paliwo z zbiornika Pewno najprościej podłączając pompę do przewodu ssącego i ciągnąć (jeśli mamy pompę). Ja w takiej sytuacji (jeśli piszesz prawdę) napełniłbym zbiornik ON (sądzę, że ok 60 l) i spalał przy mało intensywnym obciążeniu. Nie zaszkodzi dodanie np pół litra oleju silnikowego (mineralnego) wymieszanego uprzednio z paliwem....
Wężyk od elektrozaworu pochłaniacza par paliwa.
Witam U mnie w Audi 80 było tak samo śmierdziało paliwo przy otwartym oknie. Też myślałem że jest jakaś nieszczelność na przewodach, a okazało się że winna była uszczelka pod czujnikiem paliwa który wkręca się do zbiornika. Dziwna to była rzecz że po otwarciu bagażnika nic nie śmierdziało. Może u Ciebie jest podobnie.
Sprawdź evap (elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa) Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem
Elektrozawór do zbiornika z filtrem węgla aktywnego. Pochłaniacz par paliwa.
Ten czarny to pochłaniacz par paliwa, nic się tam nie dolewa ani sprawdza.
Tyka prawdopodobnie pochłaniacz par paliwa. nie koniecznie On jest związany z problemem, czy samochód w czasie jazdy szarpie albo jest słabszy?
Pochłaniacz oparów paliwa, przymocować do nadwozia i po problemie.
Filtr węglowy/pochłaniacz par paliwa. Wchodzi w skład układu EVAP. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Pochłaniacz działa na obu paliwach. Odepnij wtryski i pochłaniacz i zobacz wtedy jakie sa błędy i czy tamte błędy się skasują. Sprawdź instalacje pomiędzy wtryskami, zaworem pochłaniacza a ECU. Silnik pracuje poprawnie?
To jest w okolicy prawego kielicha zawieszenia? Jeśli tak to pozostaje tylko elektrozawór pochłaniacza par paliwa, zamocowany pod zderzakiem a złącze elektrozaworu wystaje pod prawym reflektorem
To jest wężyk od pochłaniacza par paliwa. Można z tym jeździć, nie jest to niebezpieczne dla silnika, ale komputer zarejestruje błąd i zapali check engine.
Jest to elektrozawór pochłaniacza par paliwa, a ta puszka, to właśnie pochłaniacz. Dodano po 3 Zawór otwiera się przy dużym obciążeniu silnika, przy normalnej jeździe jest zamknięty. Być może u Ciebie padł i jest stale otwarty.
Ta w baku od zasysania paliwa nacina się ją tak by paliwo mogło być c zasysane nawet jak dotknie do niej dno baku . Druga sprawa to że mogłeś kupić korek do malucha nowszego z pochłaniaczem paliwa i wtedy jest szczelny korek w starszych nie było tego wynalazku i korek miał zaworek podciśnieniowy który wpuszczał powietrze do baku.
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
Co prawda z Twojego opisu nikt Ci tego zdalnie nie zdiagnozuje, ale spróbuj odpalić z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Miałem kiedyś przypadek, nota bene w takiej samej astrze, gdzie rozpadł się pochłaniacz par paliwa i dosłownie zassało zbiornik przez brak odpowietrzenia. Kolega walczył z tym samochodem kilka dni, a nie spojrzał z kanału na zbiornik,...
Przeglądnij zawór pochłaniacza paliwa powinien być przy obudowie filtra powietrza, od niego idzie sztywna rurka do podstawy przepustnicy tam na końcu tej sztywnej rurki jest gumowe kolanko i ono lubi pękać(parcieć).
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
Mogę z tym jeździć,czy szukać innego mechanika? Masz wybór 50 na 50 decyduj.
Witam serdecznie, mam problem, otóż silnik faluje na wolnych obrotach, a podczas jazdy nie zawsze reaguje prawidłowo na dodawanie gazu dusi się i nie może wskoczyć powyżej 2000 obrotów - włączył się check engine i świeci. Po skończonej jeździe przy wyłączonym silniku tyrka elektrozawór, po jakimś czasie ustaje, czy jest uszkodzony i należy go wymienić?...
Pochłaniacz oparów paliwa do wymiany.
Zawór o numerze 12 idzie do przodu auta do zbiornika z pochłaniaczem par paliwa a nawet to nie jest zawór tylko przewód z okrągłym zakończeniem które jest wciskane w pochłaniacz par a od niego jest zawór evpa, Dodano po 1 Wyjąłem pochłaniacz par paliwa i był suchy.
Witam. Mam problem z moim Golfiaczem z roku 2001 który ma rzekomo 268k km. Choć było sporo robione to nadal został jeden problem. Otóż z czasem pojawia się w ECU następujące problemy: -Losowe wypadanie zapłonu -Wypadanie zapłonu w cylindrze 2 Na nagraniu pokazałem jak pracuje silnik z wypiętą/wpiętą rurką od filtra "pochłaniacza paliwa". Olej był wymieniany...
A może komuś po prostu pochłaniacz par paliwa przeszkadzał, nie po raz pierwszy zresztą. Nawet na tym forum co niektórzy kwestionowali sens jego istnienia. Uprzedzając pytanie - okrągła puszka pod prawym nadkolem.
Znam przypadek że paliwo uciekało przez pochłaniacz par paliwa, tyle że to było w jednopunkcie na instalacji II generacji, na sekwencji nie znam się wcale więc mogę pleść bzdury. Objawy podobne, im więcej benzyny tym szybciej uciekało. I jeszcze jedno, z czego wnioskujesz że ubywa Ci benzyny? Przy jeździe na gazie elektroniczny wskaźnik ilości paliwa...
Kolego grzegorz_sk, nie chce mi się szukać, ale o podobnym problemie (jeżeli nie takim samym) pisałem dotyczącym mojej corolli. W pewnym sensie znalazłeś na to radę w poście zakładającym temat, ale bez ciągu dalszego. Według mnie masz "zleżałe paliwo w baku", tzn. w duzym stopniu pozbawione najbardziej lotnych składników, które ułatwiają zapłon. Winien...
Ciśnienie na listwie sprawdzisz kompem i zachęcam do tego właśnie. Sprawdź odpowietrzenie, czy pochłaniacz par paliwa, bo to dość istotne w tym wypadku rzeczy.
Widze ze cos mi kolo d... sie krecisz. Toz ja tez taka cewke mam w swoim pugu. Sadzisz ze iskra moze tylko przeskoczyc z kabla??? Ta cewka jest w dodatku wcisnieta miedzy 2 walki rozrzadu, az sie prosi przeskok iskry do masy!!!
Gaz odłączyłem oczywiście nic to nie dało. Odłączyłem też całkowicie pochłaniacz par paliw-a wygląda też że bez rezultatu, wszystko wygląda na sprawne. Może coś z samym paliwem ? W aucie jest rezerwa, około 2-3 tygodnie temu tankowane było. Zrobiłem też tak że zaworem kulkowym na listwie wtryskowej spósciłem ciśnienie paliwa, i potem odraz-u zapłon...
Kolego sprawdź pochłaniacz par paliwa ciśnienia na listwie paliwowej.
Witam, Jak w Tigrze A (1,6 16V 106 KM 2000 r.) zrealizowane jest odpowietrzanie zbiornika paliwa? Ostatnio miałem problem podczas tankowania, pistolet odbijał pomimo tego, że w zbiorniku brakowało jeszcze ok. 10 litrów paliwa. Paliwo bardzo powoli wpływało do zbiornika. Dodatkowo zauważyłem, że podczas jazdy czuć trochę paliwo w kabinie. Czytałem, że...
Rezystancja rezystancją a napięcie i PWM sprawdzałeś? Na białych przewodach napięcię 13.5 - 14.5 v, robi się taka sinusoida... P.S na odpalonym silniku oczywiście. Problemowi z sondą towarzyszy też błąd elektrozaworu pochłaniacza oparów paliwa, może to ma jakieś powiązanie?
A tak z ciekawości pytam co to za problem?
A co to za auto.
To nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz oparów paliwa. Filtr paliwa w rym aucie jest integralną częścią obudowy pompy paliwa i mieści się w zbiorniku
Jeszcze sprawdź czy linka od przepustnicy nie jest za bardzo napięta i czy nikt nie grzebał przy śrubie zderzaka przepustnicy. Kąt uchylenia przepustnicy w programie powinien być chyba około 9-12 stopni. Może też zasysać uszkodzonym przewodem lub zaworem pochłaniacza oparów paliwa - tego z niebieskiej rurki do przepustnicy . Dobrze jest podpięty? Można...
Diagnostyka była przeprowadzona i wykryto błędy sterownika silnika, pedału gazu a także siłownika przepustnicy. Wszystko było wymieniane i bez zmian
A nie jest to przypadkiem pochłaniacz oparów paliwa?
Pochłaniacz par paliwa , tzw filtr z węglem aktywnym
Nie, filtr masz pod podłogą a to jest pochłaniacz oparów. Nalej po prostu więcej paliwa, bo pompa na sucho ma ciężko zaciągnąć.
Zaślep na próbę ten wężyk który idzie od kolektora ssącego do elektrozaworu evap (pochłaniacz oparów paliwa)
Ja w swojej pandzie 1.1 2003 odłączyłem przewód z pochłaniacza oparów paliwa ( w tylnym prawym nadkolu) i problem zniknął a też to miałem , ciśnienie paliwa ponad 3 bary , paliwa też dotankowywałem bo poczytałem o poziomie powyżej pół baku i nic , dopiero ten przewód i na zimno paliła po pierwszym razie. Co dziwne nie działało to jak odpinałem wtyczkę...
Od bodaj '86 roku obowiązuje przepis, który zabrania odpowietrzania zbiornika paliwa bezpośrednio do atmosfery, dlatego producenci samochodów zaczęli montować układy evap. Układ taki składa się z pochłaniacza oparów paliwa zawierającego węgiel aktywny i zaworu (elektrycznego lub pneumatycznego) przez który opary są odprowadzane do kolektora ssącego....
Nie, ten podzespół to pochłaniacz oparów paliwa, zbiornik z węglem aktywnym, evap (takie ma nazwy). Jedna rurka z niego idzie do zbiornika paliwa, druga poprzez elektrozawór do kolektora ssącego
Nad nadkolem to pewnie pochłaniacz par paliwa, a filtr faktycznie powinien być przy zbiorniku.
Mam podobny problem z rannym odpaleniem fiata panda 2005r . od 3 lat gaz sekwencja . Czy można sprawdzić ten pochłaniacz oparów paliwa . Wymieniony niepotrzebnie parownik na nowy . Ten pochłaniacz oparów paliwa jest blisko koła tylnego pod wlewem do zbiornika benzyny. Czy tam jest jakiś filtr . czy to można naprawić rozebrać coś wymienić wyczyścić ....
Co do regulatora ciśnienia paliwa to powinno być z nim wszystko ok ponieważ puszcza nadmiar paliwa. A co do tego filtra pod nadkolem to jest on niedrożny i zdjąłem z niego przewód i uszczelniłem filcem co by nie naciągnął brudu do silnika. Po tym zabiegu przestały falować mi obroty. Czy mógł ulec uszkodzeniu ?? Sprawność regulatora ciśnienia może potwierdzić...
Zawór podciśnieniowy pochłaniacza oparów paliwa.
EVAP - pochłaniacz oparów paliwa.
Ja tak z czystej ciekawości, czym to może się zapychać się wkład z węgla aktywowanego w pochłaniaczu oparów paliwa? Nie daje mi to spokoju już od wielu lat a często słyszę takie powielane diagnozy. Tak jak carrot wyżej napisał, może być nasiąknięty paliwem, i jak evap będzie pracował to silnik go w końcu osuszy. Z koniecznością wymiany filtra nigdy...
Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +32.8 % Tu widać, że sterownik dodaje paliwa, a pomimo tego, nie widać odzewu ze strony sondy. Możliwe przyczyny : - zbyt niskie ciśnienie paliwa (w danym momencie) - uszkodzony przepływomierz - uszkodzenie w obwodzie sondy (lub sama sonda) - nie szczelny dolot lub układ pochłaniacza par paliwa - kiepskie...
Wygląda na to, sam nie wymieniałeś tego filtra paliwa. To wszystko jest w baku, nie wiem jak się to nazywa fachowo, ja to nazywam - zespół pompy paliwa, a połączone to jest tak: pompa > wąż karbowany > filtr > wąż karbowany (to wszystko jest w takiej misce) > pokrywa z zaworem przelewowym i końcówką na wąż zasilający listwą wtryskiwaczy gazowych. Przelew...
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
Po polsku szukaj zaworu na pochłaniaczu oparów paliwa. Na zimnym silniku głośno tyka.
Każda nieszczelność na jednym tylko przewodzie podciśnieniowym da różnicę 2-3 kg powietrza w odczycie przepływomierza... Układ pochłaniacza par paliwa szczelny?
EGR pierwszorzędnie występuje w silnikach benzynowych, nawet w chyba w Twoim. Zawór 5 wygląda jak do EGR. Element 9 to elektrozawór, najprawdopodobniej od pochłaniacza par paliwa.
Weź mu na próbę zaślep evap (wężyk do pochłaniacza oparów paliwa), od strony kolektora ssącego oczywiście Druga rzecz, to pomiar ciśnienia paliwa manometrem
Witam. No trochę mineło czasu od ostatniego postu (prawie 2 lata) , ale może sie pojawi jakiś szpec. Oto mój problem. Kupiłem kobiecie "cipla" 92 r. i załatwiłem do niego silnik z Elx , wszystko pięknie gra ale mam problem z tym pochłaniaczem par paliwa , gdzie ten przewód od pochłaniacza ma iść? , do baku czy gdzieś pod auto? . Wyczytałem w książce...
EVAP, pochłaniacz oparów paliwa z elektrozaworem do ich odsysania. Uprzedzając pytania, ma cykać
Filtr powietrza dawno (mogę wymienić) ale filtr paliwa tam jest jakiś pochłaniacz (dwa w jednym przechodzą opary do silnika i przechodzi paliwo czyszczą je) nie był wymieniany. Co to sprężania to panda ma LPG na którym chodzi super (ale jak jest minus to niestety za zimno na odpalanie na gazie). jak się rozgrzeje (a nawet jak już się uruchomi) to jest...
uszczelka pod wtryskiem, pochłaniacz par paliwa. - sprawdź
odp na pytanie nr 3 to jest pochłaniacz par paliwa
zawor pochłaniacza oparow paliwa
Jaki czujnik podciśnienia? toż to elektrozawór jest, w Astrze taki sam jest do pochłaniacza par paliwa, jest to całkowicie nie potrzebne, ja to zawsze zatykam ten króciec w kolektorze ssącym i odłączam wężyk od tego zaworka. No chyba że z tego elektrozaworka wężyk nie idzie do czarnej puszki pochłaniacza par paliwa tylko gdzie indziej, może to być też...
Tak Szymtro napewno pomylił zawór pochłaniacza par paliwa z EGR-em
Witam.Tak jak pisze Tomek jest to pochlaniacz par paliwa.Po calej skomplikowanej operacji z oparami paliwa,w przewodzie laczacym pochlaniacz z kolektorem gaznika jest zawor dwufunkcyjny,ktory podczas pracy silnika zasysya te opary z pochlaniacza i sa one spalane wraz z mieszanka paliwowo powietrzana.Ale tym raczej nie zawracaj sobie glowy jezeli nie...
Pochłaniacz par paliwa/filtr węglowy. Czarna plastikowa puszka. Podłączona właśnie kilkoma wężykami.
Zobacz jeszcze czy nie masz zamienionych przewodów podciśnieniowych przy przepustnicy. Jak wchodzą przewody z pochłaniacza oparów paliwa i taki cienki z odmy silnika. Ten z pochłaniacza oparów paliwa powinien wchodzić powyżej tego z odmy. Jak odwrotnie to może podwyższać obroty jałowe (króciec z odmy jest kryzowany wewnątrz ten od oparów ma pełny przelot)....
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Tylko ta woda... Pół szklanki na tydzień... Oprócz przewodów: Jakość samego paliwa zweryfikowano? Szukano dziury na podłączeniu wlewu paliwa do zbiornika? Raczej nie, ale nie ma jakiś dziwnych połączeń pochłaniacza par paliwa? Ktoś wlał jakiś rozpuszczalnik, lub dziwną substancję do zbiornika?
Sprawdź pochłaniacz oparów paliwa - może tamtędy łapie lewe powietrze ? Ogólnie warto sprawdzić czy silnik nie ciągnie lewego, może przez intercooler ??
Jeżeli to pochłaniacz par paliwa to mam jeszcze tylko jedno pytanko. Gdzie on się dokładnie znajduje?
Raczej pochłaniacz par paliwa.
Czy może to być problem z pochłaniaczem par paliwa ? Dodano po 3 posiadam program do diagnostyki obd 2 multiecuscan.Jakie parametry powinienem sprawdzić ?
Gaz wyrzucony, mało jeżdżę, więc to pierwsze, co było zmienione. Wtenczas też dzwoniłem do ASO Fiata z pytaniem o reset komputera, modułu sterowania, to powiedział, że tylko przez gniazdo diagnostyczne, tak jak wszędzie, nic innego nie robią. Z tym cichym, ale wyraźnie słyszalnym rytmicznym stukaniem to z 10 razy wystąpiło, za każdym pociągnięciem dźwigienki...
Nie wiem o co ci chodzi. Miałeś problem z przepustnicami zawirowania w kolektorze ssącym. To ma oczywisty wpływ na osiągi i spalanie. Problem z pochłaniaczem par paliwa (zwanym mylnie "kanistrem") nie ma nic do rzeczy i jest bez znaczenia.
Pieron wie, bo to nie błąd Renault. Błędy zaczynają się od DF. Byc może chodzi o elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa.
Najprawdopodobniej owo cykanie pochodzi z urządzenia wtrysku paliwa - zwykle bardziej je słychać porą zimową Czasami w "zimowych" temperaturach też stuka zawór pochłaniacza oparów paliwa, ale to pod lewym, przednim błotnikiem, ale właśnie wtedy gdy się doda więcej gazu...
Witam, od początku - kupiłem Merive z uszkodzonym silnikiem, podczas diagnostyki - pomiaru ciśnienia sprężania przy kręceniu rozrusznikiem zauważyłem spory wyciek paliwa z pod prawego przedniego nadkola - konkretnie z pochłaniacza oparów - filtra węglowego . Co może być przyczyną takiego zachowania? . Może naprowadzi na powód takiego zachowania usterka...
Tiaa ?? od pochłaniacza par paliwa też?Chyba nie . Od góry nie widać , zaworu też.Więc na kanał albo podnośnik , auto oczywiście....
Witam U siebie znalazłem lewe powietrze przy zaworku pochłaniacza par paliwa. Gumowy wężyk, pomiędzy zaworem a kolektorem ssącym jest narażony na wysoką temperaturę od kolektora wydechowego. W sprawie szarpania możliwa cewka zapłonowa. Prawdopodobnie zbliża się jej koniec. Warto tęż sprawdzić luzy na zaworach.
dokładnie .a co myślisz o pochłaniaczu par paliwa...jeśli on zdechł?
Charcoal Canister Purge Układ oczyszczania (opróżniania) pochłaniacza par paliwa z węglem aktywnym. Opary paliwa zgromadzone w zbiorniku po uruchomieniu silnika wykorzystywane są do skomponowania mieszanki paliwowo - powietrznej. Dzięki temu efektywność wykorzystania zawartego w zbiorniku paliwa wzrasta, a emisja szkodliwych związków chemicznych do...
Proponuję zmierzyć ciśnienie paliwa, sprawdzć regulator ciśnienia oraz obwód zaworu pojemnika pochłaniacza par paliwa oraz przekażniki sterujące pompą. Przyjemnej pracy!!!!! pozdrawiam
Witam Seicento napawione :D przyczyną podniesionych wolnych obrotów był uszkodzony zawór, który znajduje się przy pochłaniaczu opar paliwa z lewej strony pod przednim nadkolem. Był non-stop otwarty i silnik zasysał sobie (lewe) powietrze poprzez pochłaniacz. Szukają usterki zacisnąłem gumowe kolanko które biegnie od tego własnie pochłaniacza do urządzenia...
Skoro dobrze odczytaleś to teraz się tym zajmuj. Zawór pochłaniacza par paliwa. A P0170 nie? Silnik też by się zdało podać.
Problem może powodować wypadanie z pracy jednego z cylindrów, nieszczelności w dolocie, zużycie wtryskiwaczy itd. Kiedyś miałem podobny problem i okazało się że komedię robił pochłaniacz oparów paliwa- zbiornik z atywnym węglem :-) Odczytaj jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu i czas wtrysku?
Obejrzyj przekaźnik zespolony,sprawdź działanie zaworu pochłaniacza par paliwa,a zabawę zacznij od odpięcia inst.gazowej żeby nie bruździła.
Nie działający zaworek ma tylko pośredni wpływ na takie zjawisko, bo czy działa czy nie wszystko będzie w porządku dopóki się pochłaniacz par paliwa nie zapcha.
w moim przypadku winny był pochłaniacz par paliwa- odłączyłem go i auto pali bez problemu już dłuższy czas, nawet przy -25C bez względu na ilośc paliwa w baku...
Tylko, że ten odpowietrznik niezbędny do tankowania nie ma nic wspólnego z pochłaniaczem oparów paliwa. Rura Φ 1/2" łącząca wlew ze zbiornikiem
przyjżałes sie cisnieniu paliwa w trakcie pracy ? ma to cudo pochłaniacz par paliwa,może przytkany, albo zaworek nie chodzi? choć cały czas po głowie chodzi mi aparat w środku
pierwszy link sugeruje mi weglowy pochłaniacz oparów paliwa (mam taki w ..polonezie ) sprawdź doloty ciśnieniowe, powinny być do układu wtryskiwacza i do zbiornika paliwa
Mam nowy trop w tej sprawie,rodzinny mechanik z resztą niesamowity elektryk w rozmowie poradził mi zobaczyć na pochłaniacz par paliwa,gdyż jego uszkodzenie może powodować takie objawy jak ja mam,jak myślicie ma to coś wspólnego ?
Szanowni koledzy! Byłem dzisiaj na przegladzie swoim "pochłaniaczem paliwa" , mam przyciemnione szyby tylna i tylne boczne. Gość który trzepał mi autko powiedział mi "jakby co to przycienialiście szyby po przeglądzie". Z tego co mówił to trzeba mieć atest nawet na tylnie. Mówiłem mu że tylne wg przepisów mogą być nawet zamalowane , on mi na to że przepisy...
witam proponuje sprawdic zawór pochłaniacza par paliwa może być cały czas otwarty wtedy podciśnienie z kolektora ssącego dostaje sie do zbiornika Pozdrawiam
Po pierwsze to na przewodach paliwowych nie wolno stosować skręcanych opasek... po drugie szukaj wycieku przy pompie, pod tylną kanapą oraz przy regulatorze ciśnienia paliwa pod maską. Odcięcie pompy jak najbardziej możesz założyć. Pochłaniacz oparów paliwa służy temu na co jego nazwa wskazuje - powinien być szczelny, chyba że puszcza zawór bezpieczeństwa....
pochłaniacz tuszu pochłaniacz pyłu pochłaniacz canon
halogenowy transformator czujnik biegu wstecznego strumienica zamiast katalizatora
pomiar indukcyjności import użytkowników integra
Uziemienie w szlifierce kątowej: Jak to zrobić? Audi A4 B6 2.5 TDI 180 KM quattro - dwumasowe koło zamachowe