Witam. Ze zdjęć które dołączyłeś widać że wyciek jest nie z uszczelki pod głowicą, a być może z przewodu gumowego nad wyciekiem. Zauważ że nad miejscem które zaznaczyłeś jest lekka plama na samej głowicy, którą zaznaczyłem na czerwono, tak jakby coś kapało z powyżej, i wyciek ten rozlewa się na blok silnika który zaznaczyłem na zielono a ty zaznaczyłeś...
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Jeśli łańcuch hałasuje to nie jest to wina samego łańcucha tylko napinacza - tu nasuwa mi się pytanie. Ile auto ma nalatane kilometrów, że rozrząd klepie? Co do pocenia się silnika to raczej niemożliwe, że to z pod uszczelki głowicy. Gdyby to była uszczelka to albo byś zagotował silnik (w najlepszym wypadku) albo już by głowica "poleciała". Poci się...
Witam. Już od dawna występuje pocenie pod głowicą, od strony kolektora wydechowego. Kilka lat temu był remont ciągnika. I gdzieś czytałem że po założeniu głowicy jak silnik przepracuje kilkadziesiąt Mh, to powinno się dociągnąć głowicę odpowiednim momentem. Dla tego występuje pocenie się co skutkuje po niedługim czasie "zarzyganiem" silnika olejem. Czy...
co prawda zauważyłem że lekko sie poci przy głowicy oraz lekko spocona jest miska olejowa ale terenu nie zaznacza ale to juz z pare miesiecy temu wymiana uszczelki pod głowicą do jakies znaczące rezultaty ? dziękuje również za odpowiedzi pozdrawiam
A jak można wyjaśnić pocenie się między głowicą a uszczelką? Może być tego przyczyną? Czy głowica pękła?
Przedewszystkim zobacz czy sie nie poci pod głowicą, oraz czy węże od chłodnicy nie są twarde podczas pracy. Po powrocie koniecznie wymień pasek rozrządu!!! A tak to autko tanie w eksploatacji i nie do zajeżdżenia. Pozdrawiam
To lepiej nie zdejmuj głowicy bo pocenie się tego silnika to norma, a więcej możesz zespuć niż naprawić.
Szczerze mówiąc to ja bym głowicę zrzucił. Tam masz rozrząd na popychaczach więc rozrządu nawet nie będziesz ustawiał. Wypucować głowice skontrolować dać do planowania można zrobić próbę szczelności na naftę skontrolować przylgnie jak będzie trzeba to dotrzeć zawory na "wiertarkę i wężyk paliwowy. Skontrolujesz od razu gładź i kanały cieczy chłodzącej...
Zastanawiam się po prostu bo po wymianie dolotu pojawił się przeciek (pocenie) oleju na głowicy zewnętrznie i czy nie zrobiłem błędu a silnik z 92r ma jeszcze oryginalne uszczelki przejechany 26tys/km , kiedyś 20lat temu były metody dociągania głowic po iluś tam kilometrów a to stare silnik.
Może zawadził gdzieś i się poci chłodnica. Okienko w głowicy nad alternatorem też jest tam potrzebna jak ość w d.... .- po jakiego czorta to tam jest?
Ja w swojej też mam zawór zwrotny, ułatwia rozruch jak butla jest już trochę nabita ;) Niestety, w moim kompresorku należałoby sprawdzić wszystkie połączenia, bo niestety jest słyszalna nieszczelność, dodatkowo przydałoby się docieranie zaworków i wymiana uszczelki pod głowicą bo się poci. Ale wiesz jak to jest....działa? działa, trzeba naprawić - no...
Witam. Otóż w maju 2012, czyli 9 miesięcy temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Niestety teraz jest taka sytuacja że od strony rozrządu z tyłu silnika pociło się. Więc tydzień temu postanowiłem dokręcić głowicę. Dokręciłem śrubę od strony kolektora dolotowego dosłownie 2 mm (musiałem na klucz założyć przedłużkę i dobrze się zaprzeć). A chcąc dokręcić...
Panowie myjka zakupiona. Jest to Kranzle quadro 1000 tst. Juz ja troche testowalem. Pracowała ok 4 godz i zobaczyłem ze sie poci spod tych trzech korków na klucz 22 w gornej czesci głowicy. W ten pośrodku wkrecony jest ciśnieniomierz. Czy tam sa podkładki miedziane czy oringi. Co trzeba wymienic? :)
Witam, po wymianie uszczelki pod głowicą udało się zatrzymać spalanie płynu chłodniczego - cisnienie ok. Zauważyłem jednak że uszczelka pod głowicą się poci i puszcza trochę oleju - zapewne silnikowego - teraz po 2 miesiącach od wymiany - czy można jeszcze coś z tym zrobić - np spróbować dokręcić? Głowica planowana - kolejność dokręcania zachowana.
Na pierwszym zdjęciu to nie jest świeca, a wtryskiwacz. Jest cały mokry. Uszczelka pokrywy zaworów jest stara i sparciała dlatego są pęknięcia. To powoduje też pocenie się silnika na tej uszczelce. Uszczelka nie jest problemem błędu. Skoncentrowałbym się na tym wtryskiwaczu, świece są po drugiej stronie głowicy.
Przyjrzyj się dokładnie silnikowi jeżeli poci się olejem z pod głowicy nad alternatorem to rwij głowice.W uszczelce jest taka wkładka gumowometalowa i przez nią masz olej w chłodnicy.
Witam Czy masz jakieś wycieki oleju na motorze pytam bo miałem taki przypadek pociła się uszczelka pod głowicą i także przy temperaturze około 0 odpalał a przy dużym mrozie samochód nie palił po wymianie uszczelki problem znikł.
Witam W moim Seacie mam wyciek oleju spod głowicy. Jest to więcej niż pocenie. Podobno te silniki tak mają i można jeździć ale nie jestem pewien. Co robić? Na razie jeździć czy robić jak najszybciej? Seat Leon 1.9 TDI 2006 105 KM.
No niestety, po zdjęciu koła i fartucha nie ma dostępu do turbo. A przynajmniej ja nie potrafię się do niego dostać. Mam za krótkie ręce chyba ;) Może z kanału się uda, ale z poziomu gleby mi się to wydaje niemożliwe. No nic, w tym tygodniu i tak jadę do mechaników którzy robili robotę, bo oprócz tego że poci się uszczelka głowicy po wymianie, to jeszcze...
przepraszam że po tak długim czasie. okazało się ze sparciała uszczelka pod głowicą jakby ze starości. Pociła się na trzy pierwsze cylindry.
Jak masz używany samochód to statystycznie z pewnością już doświadczyłeś wycieku oleju z sinika. Jak miałem nowy samochód (kupiony jako nówka) po kilku tysiącach kilometrów już się "pocił" olejem z głowicy. Nie wiem czym ty jeździsz ale mi się nic z samochodu nie wylewa (a swoje lata już ma). A tego pocenia się to ile Ci wycieknie 5ml/rok? Dróg asfaltowych...
cześć wszystkim potrzebuje pomocy a mianowicie mam taki problem mam megane 1.6 96r problemem jest głośna praca silnika słychać w nim stukanie przypominające klekot zaworów nadmieniam że luzy wyregulowane. Po kupnie tego autka wymieniałem uszczelkę pod głowicą bo pociła się trochę w okolicach kolektora wydechowego głowicę splanowałem wymieniłem rozrząd...
Panowie problem..... Już wy pyrkałem 18mh.... I poci mi się z pod uszczelki.... Na samym początku do kręciłem głowicę do 220Nm po staniu i pyrkaniu 5mh dokręciłem do 240Nm i o dziwo nie pociła się już ale znowu zaczęło się pocić.... Tak myślę, że trzeba chyba uszczelkę wymienić ? Czy dociągnąć głowicę do 260Nm ?? Bo wiadome chyba tuleje się już osadzili...
To nie jest uszczelka pod głowicą, głowica jest dużo wyżej. To obudowa pompy oleju, szukasz uszczelki pompy oleju.. Ja tam nie widzę zbytnio wycieku. Tutaj może się ewentualnie pocić a olej może lecieć np. z simeringu wałka rozrządu lub spod głowicy i spływać w tym miejscu. Warto zdemontować plastikową osłonę ze zdjęcia i sprawdzić z czego dokładnie...
Długość szpilek do przykręcania głowicy, jeżeli ich nie masz zamiaru wymieniać, uszczelniacze na wałki jeżeli się pocą, nowe uszczelki pod kolektory, świece jeżeli maja spory przebieg, uszczelka pod klawiature
Poci się Doręcić dławik, ewntualnie uzupełnić pakunek (tak nazywali uszczenienie fachowcy). Uszczelnienie było ze sznurka łojowo - jakiegośtam. Możesz dowinć taśmy teflonoej, pakuł, a nawet grubej nici. Łatwiej iBEZPIECZNIEJ odkręcić nakrętkę dławika, niż wykręcić grzyba przy tym stanie rur.
Wlewa się przez kanały dolotowe.Jak zawór puszcza to widać pocenie od spodu grzybka zaworu czyli od tłoka jak piszesz.
Witam :) Mam problem. Mianowicie moje auto ( Daewoo Lanos 1.6 16v , hb 5d , benzyna ) podczas przyspieszania szarpie , raz częściej raz rzadziej. Mechanik na początek polecił płyn do czyszczenia wtrysków. Wlałem , może malutka poprawa jest , ale dalej szarpie. Poci mi się uszczelka pod głowicą , ale wątpię że to może być przyczyna ( w przyszłym tyg...
To w końcu co kupiłeś? Słupek czy silnik, bo się pogubiłem? No i 1000zł za przekładkę? Oczywiście masz prawo do reklamacji ale za kosztów przekładki nikt Ci nie zwróci. 1) Słupek to silnik bez osprzętu (blok z głowicą). 2) Co to dzisiaj jest 1000zł?? Mamy 2018 a nie 1990, dzisiaij kostka masła kosztuje 8zł a PB95 5,20zł Nie wiemy nawet co to za auto...
Do wypowiedzi spth-a - tam raczej nie ma tego co opisujesz,żadnych regulacji,czy mosiężnych śrub - to działa raczej na zasadzie EGR- podciśnienie zasysa powietrze i klapka sie zamyka-tylko dlaczego ciągle zamyka to zimne powietrze?? A co do uszczelki pod głowicą to rzeczywiście trochę sie poci olejem,ale to bardzo niewielkie wycieki,bo oleju praktynie...
A co sprawdziłeś osobiście oprócz Januszów? Przepływomierz czysty? Nic nie syczy lekko w okolicy głowicy nad skrzynią biegów? Sonda żyje? Poci sie benzyna? Cokolwiek...
Będzie się pocić. rozbierz wyczyść, paste nakładaj zawsze na korpus wałka. Głowicy nie musisz planować . Uczczelke pewnie dociągałeś więc należało by założyć nową niewielki jej koszt.
Silnik nigdy nie brał oleju. Jedynie lekko się poci z pod głowicy. Obroty po szybkim puszczeniu sprzęgła w górę normalnie. Przy pękniętym przewodzie czułbym zapach płynu chłodniczego a ten jest jak ludwik. Dziś wstawiłem do mechanika jutro z rana ma zobaczyć. Ma teorię że niby kolektor wydechowy jest gdzieś pęknięty. Według mnie wówczas dym byłby cały...
Sprawa wyglada tak, wczoraj przeszedlem jeszcze raz caly uklad zasilajacy i powymienialwm uszczelnienia, nic sie juz nie leje i nie poci. Wymylem.wszystko zeby sprawdzic czy cos nie przecieka i nic wszystko ciagle czyste. Jedno miejsce cieknie lekko a bardziej sie poci, glowica odstonika. Gdy odpalam na plaka traktor chodzi rowno i spokojnie na niskich...
Słychać nastawnik jak odepne przepływomierz a odkręcona rurka się raczej poci niż podaje paliwo.
Na wiazce co wchodzi w głowicę od pompowtrysków jest gumowy oring na nim ci się poci. Trzeba wymienić. Do tego zdjąć pokrywę i starą uszczelkę potraktować zmywaczem uniwersalnym po maznąć delikatnie pastą Dirko. Odepnij też przewód od odmy i zobacz czy na zapalonym silniku leci z niej dymek bo może przytkana. PD walą z odmy i korka oleju jak lokomotywa
Problem spowodowany jest oczywiście brakiem płaskości powierzchni Czasem kiepskiej jakości uszczelką, u siebie dwa razy zmieniałem uszczelki klejąc na dobre silikony, a problem rozwiązał się po zastosowaniu uszczelki erlinga, nie z jakichś firm krzaków. I tyle co do płaskości głowicy czy pokrywy. Po trzech latach zaczęła się pocić, ale obsługuje drugi...
Witam. Jeśli instalacja wkuta w ściany to bedzie trudniej, Wyciek wcale nie musi być widoczny i ogromny, do spadku ciśnienia w instalacji dochodzi nawet gdy z układu ubędzie mały kieliszek wody. Czy wszystkie widoczne elementy były sprawdzane? Zawory grzejnikowe, ich przyłącza, nawet pod samą Głowicą termostatyczna może dochodzić do kropelkowania i...
Kiedyś w Espero ojca z tym silnikiem też sie pociło olejem spod uszczelki , zignorowąłem to ale potem jak poszłoooo to płyn chłodniczy poszedł na tłok i popękała głowica.
przyczynom (...) wyciognieto (...) zciognol (...) zaczolem ?? Nie ma czegoś takiego jak bezkolizyjny silnik. Bezkolizyjny rozrząd i d15b2 właśnie takowy posiada. Myślę, że kompresja ma tu bardzo mało do rzeczy (ale podaj proszę wartości jakie Ci wyszły). Czy silnik opornie się wkręcał na obroty przed awarią? Czy płyn chłodniczy nie ucieka? Czy uszczelka...
Chyba problem rozwiązał się sam. Docisnałem głowicę wg. instrukcji Saaba i po dwuch dniach i 200km susza! ani śladu pocenia. Opisze to w nowym watku, wydaje mi sie że sie innym przyda, bo byc może sam niepotrzebnie wymieniłem kilka uszczelek.
Przejdź sobie na półsyntetyk. Nie napisałeś ile masz przejechane kilometrów. Ja jeździłem na półsyntetyku do 170tyś km. Im później tym lepiej, oczywiście jak silnik jest zadbany. Nie oszczędzaj na oleju, chyba, że chcesz samochód sprzedać. Przy półsyntetykach produkowanych obecnie możesz spokojnie robić po 20 tyś km. Ważne, żeby przynajmniej raz w...
To nie musi być uszczelka pod głowicę, miałem to samo, ale spowodowane wytartymi pierścieniami, tłoczyły powietrze do skrzyni korbowej i wypchały wszystkie simeringi, 1 litr oleju starczał na 50km :/ Silnik sie pocił, olej wydobywał się wszędzie przy pokrywie zaworów, z korka od oleju etc... Po wymianie było ok.
Można tak: Demontujemy cały przód. Ustaw OT na kole pasowym. Zdemontuj pompę podciśnienia i zaznacz sobie pompę wtryskową na kole zębatym(koło,łańcuch,obudowa)pompa odbije po zluzowanie łańcuszka! Na wałku rozrządu masz wcięcie zaraz z przodu za kołem zębatym. Zdemontuj napinacz łańcuszka i dalej to normalnie jak inne głowice. Uważaj na dwie śruby mocowania...
Pewnie poci się z pod uszczelki pokrywy zaworów. Dobrej jakości uszczelka i pasta Dirco powinna załatwić problem. No chyba że z uszczelniacza na wałku rozrządu. A dokręcanie głowicy to już nie te czasy. W poldkach się do 200p roku dokręcało. I to nie zawsze.
Witam Autko jak wyżej , na 1000 km trzeba dolewać płynu chłodniczego od min do max i tak już od roku, autko ma gaz , ale nigdzie nie widać wycieku, z wydechu mocno leci para, ale wydaje mi sie że zawsze tak było, autok ma 200 000 km, i głowica nie była ściągana , a po uszczelce widać ślady oleju (poci sie) , olej w silniku OK nie widać wody. I MOJE...
Witam. Mam nietypowy problem ze swoją Madzią. Jak ją kupiłem, miała do wymiany uszczelkę pod głowicą. Wszystko było w porządku, tylko pocił się silnik. Przy wymianie uszczelki, zmieniłem filtr powietrza na stożkowy i zrobiłem porting głowicy. Samochodzik zbiera się wyśmienicie, silnik pracuje idealnie, równiutko i ładnie się wkręca. Problem zaczyna...
Kolego też tak miałem i tracił płyn przez uszczelkę pod głowicą. Jeżeli zobaczysz, że uszczelka pod głowicą ewidentnie się poci od strony kanału olejowego w okolicy kolektora wydechowego to zainwestuj w nową uszczelkę, O dziwo płyn nie dostaje się do oleju. Po wymianie uszczelki problem zniknął. Niestety trzeba będzie bulnąć ok 350 zł z robocizną. Nie...
Tak, w sensie jeśli jest kanał olejowy na skraju bloku i głowicy, to może z niego wyciekać olej. To samo z płynem chłodzącym. Nie musi być jeszcze żadnych innych objawów w pracy silnika, po prostu uszczelka nie uszczelnia konkretnie w tym tylko miejscu i leci olej lub płyn... W starym aucie/silniku była to dość popularna "usterka" - i dylemat, robić...
lukas22 mastah Chłopie,możliwe możliwe, wszystko zależy jak długo wtrysk nie widział świeżej benzyny. Niedawno miałem Nubire po dzwonie która stała pod chmurką z pół roku i też wtryski zaśniedziały.Po wymontowaniu z głowicy i podłączeniu do instalacji tylko się pociły przy próbie rozruchu.Instalacje gazowe które umożliwiają przełączenie sie na stałe...
Witam, 2 tygodnie temu kupiłem crossa Loncin 125, mam z nim problem, ponieważ na początku miał za wysokie obroty. Po zmniejszeniu ich na rozgrzanym silniku było wszystko ok, lecz na drugi dzień, gdy silnik był zimny, to nie chciał odpalić, dopóki nie zwiększyłem obrotów. Dodatkowo często ma tak, że po dodaniu gazu przygasa, a jak się znów gaz doda,...
Kolego zajmujesz się naprawdę wyciekami pierdołami które na 100% nie są przyczyną problemów Twojego silnika. To że gdzieś trochę silnik zachlapany to normalny objaw (no chyba że auto z salonu) i nie jest to wyciek tylko pocenie się silnika. Jeśli miałby wyciek to Zobaczyłbyś to pod autem. Radziłbym poważnie przyjrzeć się uszczelce pod głowicą lub samej...
że bez powodu zaczyna ciec Ale to tak może gwałtownie się rozszczelnić, bo wcześniej nic się nie sączyło, rurka się nie pociła itp. Ostatni raz rurka była odkręcana jakieś 3 miesiące temu bo była głowica zrzucana, ale przez ten czas nie było żadnych problemów nic nie ciekło, nie kapało. A tu w ciągu jednej chwili się to wszystko zrobiło... A króciec...
Pompki pływały w ropie...w 1.9 nigdy nie miałem takiego problemu Dodano po 3 Min 0.5 bara z tego co pamiętam na wstępnej. Min 1 bar na tandem podczas kręcenia. Gniazda jak miały bruzdy ,a wciskałeś gumki na sucho to je załatwiłeś. Możesz jeszcze zacisnać na próbę( nie zadługo ) przelew i sprawdzić czy jest poprawa. Oczywiście dwie osoby trxzeba. Zauważyłem...
Witam Ogólny problem to brak mocy. Szczególnie powyżej 1500rpm. Byłem w kilku serwisach. Sprawdzono kompresje, ciśnienie paliwa, podciśnienie, zapłon, wszystkie czujniki itd. Diagnostyka bezbłędna. Moim zdaniem pozostały dwie kwestie. Tył silnika znacznie się poci z pod uszczelki pod głowicą (olej) z tym że po przejechaniu 15tyś km ubyło jakieś 0,8l...
U mnie w FSO i w Poldku płyn przegryzł zaślepki w bloku i płyn traciłem w większości w czasie jazdy. Ja jak nie mogę zlokalizować wycieku, a wykluczona jest uszczelka pod głowicą, to na zimnym silniku (bo można wszędzie zajrzeć bez poparzenia się), zapinam do układu sprężone powietrze pod ciśnieniem do 2 barów i obserwuję gdzie się zacznie pocić. A...
Na ssącym się nie spoci bo tam jest podciśnienie. Miałem 4011 z luzami na zamkach 4 mm, startymi pierścieniami zgarniającymi na płasko dosłownie i tłokiem takim luźnym że pomiędzy niego a tuleję wchodziła zapałka. Żarł olej ale go nie poczułeś w spalinach. Bardziej kopcił na czarno. To zresztą nie jedyny przypadek który znam a nie kopcił charakterystycznie...
Witam Sprężarka 8 bar, silnik 4 kW, przepracowane setki motogodzin. Olej wymieniany regularnie. Od jakiegoś czasu strasznie się grzeje, tak że aż olej odparowuje w głowicy, zadymiając całe pomieszczenie. Trochę się poci, ale poziom oleju zawsze sprawdzany. Przepływ powietrza chłodzącego nie zakłócony (duży odstęp od ściany). Co może być powodem, co...
Widzę u kolegi to samo co u Mnie. U Mnie też wypchneło jeden koło termostatu brok, z tyłu drugi przy baku, ale tylko jeden i dwa na górze głowicy. Odpalałem traktor i chodzi w porządku i woda także na szczęście do oleju mi nie poszła. Pozakładam nowe broki i będzie okej. Mam nadzieje, że chłodnica i pompa wody żyje, bo nawet nie chce myśleć, że głowica...
Twoje odpowiedzi są wg mnie najbardziej rzeczowe w tym temacie! Czy mechanik w Krakowie wyjaśnił związek przyczynowy między uszkodzeniem głowicy (wypadaniem gniazda zaworowego), a nadmiernym zużyciem oleju? Czy możesz podać namiary do tego warsztatu? (adres). I jeszcze jedno pytanie: od jakiego stanu licznika borykałeś sie z takim zużyciem? Witam Jeśli...
Jestem właścicielem ciągnika SDF jednego z ostatnich z silnikiem chłodzonym olej/powietrze. Jest czujnik przy wentylatorze i temperatury oleju. Z tego co zaobserwowałem to trzeba dbać o czystość w starszych sprzętach. Z powodu dużych różnic temperatur zaczyna się pocić z pokryw głowic, osłony popychaczy. W połączeniu z kurzem może to być przyczyną przegrzania...
Sprinter 906 OM646 313. Błąd niskie ciśnienie doładowania 2359-001. Błąd pojawia się na 5 i 6 biegu. Ciśnienie zadane 24.. ciśnienie osiągnięte 21.. Auto przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie do ponownego odpalenia. Podmienione na nowe elektrozawory od sterowania turbinami. Wymieniona turbosprężarka na regenerowaną - Mielec Podmieniony EGR z innego...
Akurat takiego Granda się pozbyłem, a miałem go od 2011. Z uwag: - nie miał problemów z elektryką (z wyjątkiem pękniętego kabelka od opuszczania szyby w drzwiach kierowcy); - co 3-4 lata należy wymieniać linki od elektrycznego ręcznego. Zestaw linek do dostania na Allegro za jakieś 250-300; samodzielna wymiana 45 min poziom trudności 2 (filmik na YT)....
Witam , męczy mnie problem ciśnienia oleju w C 360, tydzień temu wymieniłem pompę oleju, przy remoncie została stara. silnik od remontu zrobił 30 mth, pompę wymienialem bo ciśnienie było 3at na zimnym i 2,4 przy 80 stopniach, nowa Pompa na zimno daje 5at przy obrotach 650, 5,5 na wyższych obrotach. Zrobiłem 1mth na obrotach 1200 w łuparce i ciśnienie...
Bula17 numer wałka słabo zczytywakny ale chyba jest następujący:101RP436196288Z albo zamiast 3 w tym numerze jest 8semka (słabo czytelne). Dzis byłem u ludzi , którzy robili mi głowice i mam auto zaprowadzic w poniedzialek to mi wałek podmienia i zobaczymy co dalej. Mam jeszcze raz pytanie co do odmy wychodzącej w tym silniku z pokrywy zaworów- czy...
Zrobie zdjęcie i Wam pokażę później. Tak, poci się najwięcej z lewej strony jak się patrzy na silnik. Czyli wszystko wskazuje na to, że to uszczelka pod głowicą...Kurde, a miesiąc temu wydałem 350zł.na wymiane nagrzewnicy i klapek zrobienie, a teraz to :-( . Ja wlasnie krotkie trasy robie raczej. Kilka razy dziennie ale krotkie tak do 10-15km.max.
Witam, pisałem już temat odnośnie wzroście ciśnienia w układzie chłodzenia. Na chwilę obecną jest mi potrzebny samochód i nie mam czasu na diagnozę czy to UPG czy może chłodniczka EGR oraz bawić się w zaślepianie ze względu na słaby dostęp. Wiem, że w wielu samochodach szczególnie starszych były dziurki w termostatach, często też w traktorach w celu...
Witam chciałbym prosić was o radę jak w tytule. Samochód mam od nowości pierwszy olej fabrycznie nalany to Lotos 15w40 potem w ASO nalali mi Shela 15w40 i było ok silnik suchutki ładnie pracował Po kolejnych 10000 przebiegu zalałem go Mobilem 15w40 i tu już zaczeły się schody silnik zaczoł się pocić skapło nawet parę kropelek na posadzkę. Nie czekałem...
Po docieraniu zawsze trzeba sprawdzić szczelność. Tak samo, jak przed. Oczywiście musisz wszystko dobrze wyczyścić z pozostałości pasty, zapiąć zawór. I nalej w głowicę lub w dolot i wylot trochę nafty, ropy, benzyny. Ja leję w kanały, bo widać od razu, czy wokół zaworów się poci. Ale dotarty i tak powinien być szczelniejszy niż przed. Jednak powinieneś...
Wykrecasz świece, ustawiasz tłok badanego cylindra w GMP ale tak by zawory ssące i wydechowe były zamknięte. Blokujesz wał, podajesz sprężone powietrze przez otwór na świece - najlepiej dorobić sobie końcówkę do węża że starej świecy. Słuchasz którędy leci powietrze, czy przepustnicy - zawory ssące, wydechem - zawory wydechowe, korkiem oleju - pierścienie....
Obrotów nie reguluje się linką i obroty rzędu 600/min to zabójstwo dla silnika! Regulacja obrotów http://www.honda.cba.pl/regulacja_obr.ht... Skoro piszesz, że kapa się nie poci to nie mam co rozwijać. Obroty ci skaczą? Tzn falują? Szukaj nieszczelności lewe powietrze np między kolektorem ssącym a głowicą itp. Ale najpierw na Boga wyreguluj obroty bo...
Witam Powinien Pan zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach ponieważ mogą puszczać zawory w głowicy lub pierścienie tłokowe po drugie zmierzyć ciśnienie pompy wtryskowej jaka jest wydajność po trzecie sprawdzić filtr paliwa i uszczelki przy filtrze (czy się nie pocą) po czwarte przewód wtryskiwacza sprawdzić czy nie jest pęknięty po piąte sprawdzić...
Witam Mam pytanie odnośnie wycieku płynu chłodzącego spod ostatniej uszczelki głowicy wygląda na to ze puszcza z ostatniego kanału głowicy (nad filtrami paliwa),można zaryzykować z wyjazdem w trasę czy lepiej wymieniać uszczelkę?Samochód załadowany i obowiązkowo muszę ruszyć w niedziele. Półtora roku temu były wymieniane wszystkie trzy uszczelki ,głowice...
Umów się ze sprzedającym na wizytę w ASO. Trudno ASO uznać za autorytet (niestety). Osobiście w wielu przypadkach przekonałem się o tym. Ostatnio w pewnym ASO wyceniali mój samochód na okoliczność odkupu przy zakupie nowego pojazdu. I pomimo oceny na stanowiskach badawczych odkryli głównie te optycznie prezentujące się jak wgięcia blacharki, sypiący...
Zestaw, jaki mam, składa się tak: adapter pod świecę żarową, szybko złącze, za którym od razu jest zawór zwrotny, wąż gumowy i manometr. Wąż delikatnie puchnie podczas pomiaru, ale po 5 zakręceniach ciśnienie dobija do 20 bar, więcej nie kręciłem, bo rozrusznik i tak ma ciężko. Po nabiciu ciśnienie się utrzymuje w manometrze i nie spada. Mam też redukcję,...
Witam mam następujący problem z tym silnikiem otóż troche się poci nie wiem od czego to może być uszczelka , płynu chłodniczego nie dolewałem z 8 miesięcy i nic od tej pory nie ubyło dlatego staram się wykluczyć uszczelkę pod głowicą ale z drugiej strony zauważyłem że z rury wydechowej lecą kropelki wody i na korku od wlewu oleju był biały nalot. Dlatego...
Witam!!! Mam jeszcze taki błachy problem.Poci mi się autko po dekielkiem jak i pod nakrętkami.Uszczelki i tu i tu są nowe a mimo to jest mokro.Jak dopakowałem trońke za mocno nakrętki to mi dekielek pęknął i stanołem w chmurze dymu bo olej na rure wydechową poleciał.Teraz mam nowy dekielek i boję się dopakować na maksa żeby znowu go nie uszkodzić..Jęsli...
Panowie, doradzcie co kupić bo już szlak mnie trafia z tymi silikonkami. Zawsze kleiłem "zwykłym czerwonym" i było ok. Czym bym tego dekla nie chciał przykleić to zacznie się pocić. Już czyściełm go szczotką drucianą, odtłuszczałem, całowałem i prosiłem, silnik stał 12 godzin i zawsze to szlak trafi. Efekt jest taki że do głowicy silikon przyklei sie...
Niestety, sprawdzałem po VIN'ie nie ma takich kodów błędów. Najlepiej będziesz miał podłączyć autko pod Star Diagnoze i odczytać błędy bezpośrednio, przy okazji podejrzysz parametry silnika. Martwi mnie to,że jak piszesz auto nie pali nawet na plaku. To może oznaczać brak kompresji na którymś z cylindrów. Olej sprawdzałeś? tzn. czy nie ma jakiegoś syfu...
Co do zabrania auta do mechanika to byłam już nie raz i oni sami nie wiedzą co jest.A dało mi do myślenia że może to uszczelka pod głowicą, bo na wiosne zmieniony byl olej i prawie cały zginął.Czy to mozliwe ze uszczelka pod glowica ma wpływ na zapalanie? Płynu chłodniczego też bardzo często ubywa. To polecam jako kwintesencję tego wątku. To forum...
Dziękuję że odpisałeś.Plyn był wymieniany z racji wymiany chłodnicy bo padła. Obudowa termostatu , cała kompletna tez została wymieniona.Faktycznie pociło się z pod obudowy termostatu,ale czy to był problem to się okaże. Podobnie było z chłodnicą ,byłem pewny że po wymianie będzie ok. Teraz muszę obserwować , zrobi się sucho i cieplej to zrobię rendgena....
Na moje oko, to wlałeś zły olej i poprostu rozpuszcza brudy. Jeśli miałeś mineralny, a wlałeś syntetyka, to go czyści. I pewnie niedługo silnik zacznie się pocić. Musisz dokładnie zmierzyć, czy jakiegoś płynu ubywa. Olej, chłodniczy itd. Ale raczej olej wymywa brudy bo: to się stało krótko po wymianie oleju w silniku.
Niestety zawsze przy podłodze jest zimniej. Ja np. wiecznie się pocę w samej koszuli (ale oczywiście z długim rękawem - łokcie i przedramiona - wbrew pozorom - moga wymagać więcej ciepła niż plecy) bez podkoszulka pod spodem, natomiast mając grube wełniane skarpety i ciepłe kapcie mam bardzo często zimne nogi (nieraz bardzo zimne). Jak zawór jest przy...
Poci mi się pompa na jednej z głowiczek. Pompa rotacyjna CP1H3R85. http://dieselcatalog.online/en/bosch/044... https://obrazki.elektroda.pl/9797599300_... Nabyłem taki zestaw uszczelek i zamierzam je wymienić sam. https://obrazki.elektroda.pl/3958273800_... W związku z tym mam parę pytań: 1) W zestawie...
(at)user64 157 tys. przebiegu - wymiana turbiny na nową Nissens, pranie FAP, dolewka Eylos, wymiana czujnika różnicy ciśnień przy okazji 162 tys. przebiegu - wymiana czujnika ciśnienia paliwa na listwie, wymiana zaworka sterującego na pompie plus wymiana 4 nowych wtryskiwaczy BOSCH 170 tys. - wymiana sondy lambda oryginał BOSCH plus nowa przepływka...
Rozrząd wymienialem z 8miesiecy temu jak kupilem autko. Hm na podszybiu mówisz, sprawdze bo czasami "poci się szyba z przodu ale czy ja wiem że mocno!? Z tego co obserwowaliśmy z mechanikiem to stwierdził ze to nie wina uszczelki pod głowicą z resztą każdy mówi co innego. A płyn w chłodnicy mam petrygo nie wiecie jak wygląda po zmieszaniu z olejejm...
Witam, otóż mam problem odkąd przyszly mrozy zaczęło mi wywalac wodę przez zbiornik wyrównawczy. Po zobaczeniu jakie są objawy wymieniłem uszczelkę pod głowicą i dalej nic. Następnie termostat też nic więc dziś postawiłem wyjąć termostat i zobaczyć bez. Podczas jazdy jest dobrze lecz gdy auto stoi poziom wody wzrasta w zbiorniku i wyalala płyn... W...
uuuu Dzieki kolego właśnie znalazłem w końcu coś o Rover na forum Rover Bardzo ogólnie: - ubytek płynu chłodniczego - konsystencja oleju przypominająca majonez/cappuccino/kawę z mlekiem (płyn chłodniczy dostał się do oleju) - tłuste plamy w płynie chłodniczym lub "kawa z mlekiem" zamiast płynu (olej dostał się do płynu chłodniczego) - wyciek płynu chłodniczego...
Od około 6kkm jezdże na 70% mieszance OR i dotychczas nie miałem zadnych problemów technicznych. Auto rano odpalało jak zwykle bez problemów, a tu "nagle" pompa wtryskowa zaczyna się pocić, a co gorsze w płynie chłodzącym pojawiły się ślady oleju. Co do pocenia się pompy to z waszych informacji wynika zę jest to objaw prawie naturalny wkalkulowany w...
Tak kiedyś robiłem WSK uszczelnioną hermetykiem to siekierą musiałem dekle oddzielać. A i żuk się trafił z głowicą na hermetyk, długa walka młotem. Dawno temu zbiorniki z plexi czy nawet ze szkła na akwarium kleiło się hermetykiem trzymało wieki. Dziś w sprzedaży jest coś co się nazywa hermetyk ale czy jest tak samo dobry jak ten z lat 70 nie mam pojęcia....
Wielkie dzięki wszystkie objawy były takie jak napisałeś a ta uszczelka to mi się troche pociła i jej narazie nie wymieniałem ale widze że musze jeszcze raz wielkie dzięki. Dodano po 4 Mam jeszcze jedno pytanko czy ktoś wie na jaką siłe trzeba ustawić klucz dynamo metryczny do dokręcenia głowicy? Dodano po 1 Mam jeszcze jedno pytanko czy ktoś wie na...
Zrób ten test na spaliny, lub poważniej zastanów się nad parownikiem, chłodnice same nie wybuchają, albo to ciśnienie związane z UPG, albo gaz idzie w obieg chłodzenia silnika, co już będzie zależeć od konstrukcji parownika/reduktora gazu. Są parowniki, które są narażone na takie awarie, trzeba by sobie sprawdzić swój model. Ile może mieć najechane?...
Powiem Ci, że te uszczelki które teraz można kupić nie nadają się kompletnie do niczego. W tych oryginalnych dawali azbest, a w tych które teraz można kupić nie ma go co sprawia że taka uszczelka to praktycznie kawałek cieniutkiej tekturki.. Gdzie się da warto posmarować ją silikonem.. Po co silikony i hermetyki tylko potem wszystko w środku tym zaje**ne....
log zrobiony na nie do końca rozgrzanym silniku. http://vaglog.pl/log-013_018_023_57dnr.h... Nie chodzi, że skaczą, tylko np dziś mam wartość 0,7 na pierwszym cylindrze a jutro np na 4 ta wartość się pokaże... a na 1 spadnie. Z głowicy ubyło 0,12mm, uszczelka ta sama(oczywiście nowa). Wystawanie tłoków zmierzone i według niej dobrana uszczelka........
Masz racje jest taka możliwość tylko musisz wiedzieć o jednym - że to kompletna przeróbka silnika - już Ci tłumacze - trzeba przerobić otwory zaworów ponieważ nie możesz korzystać z zaworów w silniku to po pierwsze - a po drugie musiał byś mieć płaską głowicę i płaskie tłoki - i wiele innych kombinacji Dodano po 15 Sam dawno temu robiłem coś takiego...
Pocenie się dla starego silnika to zjawisko normalne, szczególnie dla F...a. Jeśli jest tak jak piszesz i oleju nie ubywa oraz olej jest czysty, nie robi się jasno brązowa emusja to ja bym jeździł, bo koszt naprawy przekroczy koszt smaochodu. Koszt uszczelki to 50zł, zdjęcie glowicy 400-600zł. Pytanie czy spaliny mają kolor niebieski? jak tak to silnik...
Bo znam osoby dla których koszty to jest najwyższy priorytet i potem w takiej chacie trzeba siedzieć w polarze, bo inaczej można się przeziębić przychodząc w odwiedziny. W polarze? A nogi pewnie bose. Raz przyszedłem do kolegi, który był górą w polarze, a jednocześnie w klapkach i bez skarpetek. Mnie zawsze jest zimno w nogi (szczególnie stopy), podczas...
Nie wiem co konkretnie wskazują strzałki, ale ta metalowa rurka to przewód wysokiego ciśnienia i płynie nim olej napędowy z pompy wtryskowej do wtryskiwacza. Natomiast to coś do czego przykręcone są te metalowe listewki to świece żarowe i nimi również nie płynie olej silnikowy, bo w głowicy znajdują się komory wstępne. Po ponownym oglądnięci zdjęć wydaje...
Witam. Zauwarzyłem ze ubywa mi płyn chłodzący. Idąc od punktu do punktu zlikwidowałem usterki w chłodnicy wymiana na nową, Wymiana czujnika załączenia wentylatora który się nie załączał i płyn gotował się w układzie i wyparowywał( po odkręceniu korka wlewu duże ciśnienie było) teraz już tego nie ma. Wymiana uszczelki pod głowicą na nowa w tym że mechanik...
turbina pocić pocić lodówka lodówka pocić
paliwa eberspacher tranzystor 2n2222 czujnik temperatura zewnętrzny volvo
philips ekspres kurtyna bezpieczenstwa
Schemat przełącznika Bremas A1200 16 A - zastosowanie i połączenia Aktualizacje oprogramowania telewizorów Thomson - jak pobrać?