Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Witam Ten czujnik właśnie po to jest aby sterownik widział początek wtrysku, bez niego się nie da.
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
Czemu nic nie piszesz o błędu początku wtrysku? Co z czujnikiem temperatury paliwa? Albo zapytam inaczej, w sterowniku silnika grzebane było. Dodano po 58 Ja poproszę dynamiczne 008 011. Wtryski nie są pierwszej młodości, silnik chyba już tez. Kompresje patrzyłeś?
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Autko carisma, silnik 1,9TD, 1998r., przebieg 161000km. Od kilku dni po porannym odpaleniu silnik poszarpuje a z tyłu wydostaje się chmura niebieskiego dymu. Byłem na odczycie błędów z komputera i wyszło: "błąd w obwodzie: układ regulacji początku wtrysku". W opisie miejsce zainstalowania czujnka - pompa paliwowa. Auto mam 3 miesiące, przejechałem nim...
I jak Injection, inaczej początek tłoczenia wtrysku, są lampy stroboskopowe z czujnikiem piezoelektrycznym, który zapinasz na przewód wysokiego ciśnienia i możesz sobie ustawić w ten sposób pompę Eee, dubel ;)
Na początek sprawdź czujnik halla
Dzięki, ale potrzebuje jeszcze dane jaki jest początek wtrysku, gdzie wkręcić czujnik.
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Z twojego opisu wnioskuję , ze masz problem z regulacją początku wtrysku, a co za tym idzie to jest uszkodzony wtryskiwacz z przewodem, który wew. ma czujnik początku wtrysku.
Ja wiem jedno.Czy to Dti czy Tdi,tds itp.bardzo ważne jest ustawienie początku wtrysku na czujnik zegarowy a nie jakieś tam odczyty w parametrach. Ma bardzo duży wpływ na rozruch. Zgadzam się w 100%. Sam ustawiałem pompę na czujnik zegarowy i w temperaturze -25° palił na dotyk.
Poczatek tloczenia dla D0826 LF04 wynosi 12,5* przy 1 na czujniku.
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
Ile masz przejechany, który to rocznik i jak kopci - na niebiesko czy na czarno? To są istotne sprawy! Branie oleju nie musi być związane z klepaniem zaworów. Powodem może być np. zmiana punktu zapłonu podczas pracy. Na początek sprawdź czujnik położenia wału korbowego
Czujnik początku wtrysku. Masz straszny problem, bo cena w serwisie coś koło 1700.
Czujnik zderzenia w hyundaju odłącza pompę paliwa ;jak jest to przykręcony będzie do podłużnicy na wysokości teleskopu.Osobiście stawiał bym na imobilajzer lub czujnik położenia wału korbowego bo na podstawie jego sygnałów i czujnika wałka rozrządu komputer ustala zapłon i początek wtrysku paliwa.
Kąt początki wtrysku ustawia się przeważnie podkładkami (chudsza podkładka wcześniej ,grubsza później). Co do wykrycia punktu początki wtrysku to czasem jest możliwość założenia czujnika zegarowego na pompę ( w otwór przyłącza przewodu paliwa do wtrysku ) i tam można ładnie złapać ruch tłoka.
początek wtrysku jaki ? jak odczyty z czujników temperatury?
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Witam. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika w Fordzie Courier 1.8D ENDURA. Ciężko odpala od czasu jego nabycia (2 lata). Rozrząd sprawdzony na blokady, jest ok. przestawialiśmy kąt wtrysku (+/-) i nic na zewnątrz -13 nie odpalił. Po 4h w garażu ok 0C odpalił. Wszystkie świece nowe- grzeją. Sprawdziłem ciśnienie sprężania 27,27,27,27 bar. Jakie...
Odpali, ale nie będzie ustalał początku wtrysku. Który jest ustalany na podstawie obrotów wału i wtrysku pilotującego. Jeżeli nie ruszaliście sprzęgła to niema możliwości uszkodzić czujnika obrotów wału, no bo jak?
Witam jak w tytule potrzebna wartość początku tłoczenia dla 1.9d ustawianej czujnikiem zegarowym.
Nie wiem dlaczego ale w mojej dotychczasowej praktyce co ustawiłem początek wtrysku na czujnik zegarowy wg. autodaty to ten silnik właśnie twardo mi pracował (grało w nim jak diabli) ale po małym opóźnieniu wszystko wracało do normy. Przerabiałem może z 5 takich tematów i w każdym to samo, może ktoś wie właśnie o co chodzi? Może te 0.90 mm to złe dane?...
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
ja stawiam na poczatek wtrysku nie raz trzeba przestawic i ustawic inaczej niz w ksiazce pisze, bo auto z salonu nie wyjechalo przed chwila.pompe pod obroty i sprawdz na zimnym Jeśli kopci na biało to nie grzeją świece, autor napisał tylko że je wymienił,a nie sprawdził czy są podgrzewane w ogóle. Jeśli nie ma spadku mocy, to to jedyna przyczyna. A...
Miałem auto z takim silnikiem,pompa wtryskowa rozdzielaczowa,kąt początku wtrysku to bodajże 12 stopni przed GMP ,można go ustawić tylko z pomocą czujnika zegarowego. :D Dodano po 1 A tak wogóle to o się dzieje,jakie objawy :?:
A czy ktoś z was wie jak użyć samego czujnika kąta wtrysku do pomiaru początku tłoczenia (jaki to typ czujnika i jak działa). Mam ten silnik ale bez modułu i nic nie podpięte. Pozdrawiam
Witam mam taki oto problem nie mogę odpalić tds.Świece dobre,napięcie do nich dochodzi paliwo idzie na wtryski ,rozrząd sprawdzony 100 razy ustawiony początek wtrysku na zegar ,czujnik indukcyjny sprawdzony dobry,pompka zasilająca nowa,ciśnienie sprężania 34 atmosfery.POMOCY !!!
Dzień dobry. Rozwiązałęm problem. Okazało się że jeden z kabelków idących do czujnika początku wtrysku był uszkodzony i dotykał się do masy i robił takie cuda. Po zaizolowaniu wszystko ok. Pozdrawiam
Daj sobie spokój z obniżaniem ciśnienia -to staroć z bezpośrednim pojedynczym wtryskiem i zawsze będzie głośniejszy, tym bardziej przy początku tłoczenia ustawianym na "oko". Ustaw wzorcowo początek wtrysku przy użyciu czujnika zegarowego, to i głośny klekot powinien się uciszyć - wymagana kontrola dynamicznej regulacji kąta początku tłoczenia, możliwe...
Wczoraj kupiłem VAGa i wykrywa mi następuje błąd 17656 P1248 Injection Start Control Deviation. Po jego skasowaniu i odpaleniu na nowo silnika znów jest rejestrowany ten sam błąd. Czy ten błąd może dotyczyć opisywaną przezemnie sytuacji i jak należy go interpretować ? Regulacja początku wtrysku,różnica w regulacji sprawdzić:zawór N108,czujnik G80,początek...
z rozrządem to wiem, ale mi chodzi dokładnie o ustawienie początku wtrysku, konkretnie chodzi mi o pompe za pomocą czujnika zegarowego . ręce opadają ! już drugi temat, w którym zadający pytanie nie potrafi się od początku określić czego chce : - teraz upiera się o sposób ustawiania początku wtrysku za pomocą czujnika zegarowego a w temacie napisał...
przyczyną może być -złe funkconowanie czujnika pedału gazu -wahlowanie ciśnienia paliwa na szynie CR -złe działanie układu EGR -nierównomierność wtryskiwanego paliwa na wskutek zużycia wtryskiwaczy, sprawdzić korekcje -złe działanie fukcji kąta początku wtrysku ( np wada czujnika polożenia wału) -nierównomierność ciśnienia sprężania Chcesz jeszcze?
Ten górny to zaworek, ten środkowy to pewnie od obrotów albo czujnik początku wtrysku, a ten dolny? a jak ze sterowaniem na zimnym silniku? może to to , dokładnie nie widzę.
P1352 - Czujnik początku tłoczenia.
Dokładny początek wtrysku ustawicz tylko specjalnym czujnikiem zegarowym. Jak go nie masz to skoro już załapał to jestes blisko i próbuj na oko krecic pompą, ewentualnie ząbek w jedna lub druga strone na pasku. http://obrazki.elektroda.pl/6169292000_1...
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
Od siebie jeszcze dorzucę iż szukając dalej zabieram się za sprawdzenie pompowtrysków.Odczyty pokazują na 1 i 3 +-1.2.Może to będzie dobry trop.Proszę o dalsze sugestie.A przy okazji rozrząd skorygowany i wszystkie czujniki sprawne.
Chyba mówisz o synchronizacji początku wtrysku z wałem? Na podstawie czujnika obrotów walu i wtrysku pilotujacego.
Początek wtrysku na pompie był ustawiony? Wypnij czujnik temp. płynu chłodzącego i spróbuj odpalić auto.
Jak by pasek skoczył to powinieneś mieć i tak błąd w sterowniku zapisany odnośnie synchronizacji czujników i początku wtrysku o ile dobrze pamiętam.
Błąd czujnika wzniosu iglicy złapał stąd, że w tym silniku nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest tylko czujnik położenia wału, a sterownik początek wtrysku bierze właśnie z wtryskiwacza, jak silnik się rozbiegł, to wyleciał z synchronizacji wał - wtrysk, więc nie ma się czym przejmować o ile odpala i jeździ
Nabyć czujnik zegarowy i sprawdzić ten kąt wtrysku? To byłoby najlepsze rozwiązanie, albo zaprosić kogoś z czujnikiem. Na początek przyspiesz kąt pompą. Przesuń nią o 1 - 2 mm.
Bo to jest Simens i nie wprowadza się kodów IMA tylko określa się klasę wtrysku. Próba przelewowa i do ogarnięcia zawór turbo i czujnik VGT na turbo tak na początek. Pierwszy wtrysk od skrzyni biegów tak jak pompa wc jest.
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
Prawdę mówiąc to do usterki doszło jak zrobiło się chłodniej. Dopiero wtedy zauważyłem, że kopci i nieregularnie pracuje na jałowym. Początek wtrysku - nie ustawiałem na czujnik, jedynie sprawdziłem rozrząd - blokada pompy, koła zamachowego i wałka rozrządu się zgrywają. A jak w ogóle to wyregulować? Tam pompa siedzi na sztywno, nie da się jej poruszać...
Niestety nie zadziała. To do wtrysku elektronicznie sterowanego, raczej do samochodów benzynowych. Ten czujnik na 3. wtryskwiaczu jest używany do ustalania początku wtrysku i dynamicznej regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku. Regulacja dawki odbywa się mechanicznie. czujnik VSS przy skrzyni.
Na dźwigienkę pompowtryska montujesz czujnik zegarowy! Najniższe położenie dźwigienki to początek tłoczenia. Cała filozofia polega na odpowiednim ustawieniu go na śrubie regulacyjnej! Musisz mieć trochę doświadczenia, czuć ten moment kiedy dochodzi do zderzaka(at) Pirerwszy raz zrób tą regulację pod nadzorem osoby znającej temat, bo można doprowadzić...
Sprawdź/wymień na początek czujnik temperatury wody dla komputera.
Ford Transit 2,4 DI b łedy jak w tytule P0166 czujnik poł wału , P0149 Początek wtrysku błąd , P1564 Pompa wtryskowe dawka wtrysku. Błędy czytane KTS em czujnik poł wału nowy, pompa wtryskowe po kapitalnym remoncie z nowym sterownikiem skalibrowana na stole. Przed wymianą pompy objawy były takie że samochód nie miał mocy kopcił na biało , twardo pracował....
Z tyłu przed lewym kołem jest dogrzewcz układu chłodzenia zajrzyj bardziej to zobaczysz rurę wydechową tego ustrojstwa. Jedz na diagnostykę moze początek wtrysku dynamiczny trzeba sprawdzic
(at)bearq To jak wiemy jak nie robić, to jaką procedurę kolega uważa za najlepszą. Ewentualnie jak zrobić to w sposób uproszczony? Najlepszą? Producenci tych pomp przewidują ustawianie pompy albo na czujnik/lampę stroboskopową albo za pomocą pompy wstepnej za pomoca której nabijamy 30 bar w wyjście I cylindra. Wiele instrukcji mówi o ustawieniu pompy...
Jeśli pojawił się taki błąd, to jest to błąd czujnika początku wtrysku. Można go w łatwt sposó sprawdzić. Przy WYŁĄCZONYM zapłonie odepnij wyczke z tego czujnika na wtryskiwaczu i zmierz rezystancje czujnika, miernikiem powina wynosić od 80ohm do 120ohm. I jeszcze jedeno sprawdzenie to na uruchomionym silniku i obrotach ok 3000rpm uderz lekko jakims...
w takim wypadku kąt wtrysku jest żle ustawiony,tzw statyczny.sprawdz znaki rozrządu,ustaw pompe na czujnik zegarowy,dla silnika f9q 731 0,32 mm.kopcenie takie wskazuje na za pużny początek wtrysku.możliwe że zaciera się porzestawiacz wtrysku w pompie.
Dzień Dobry, Chciałem ustawić pompę wtryskową bosch 0 460 484 056. Chcę ustawić kont wtrysku, jaka dla tej pompy jest wartość na czujniki zegarowym. Gdzieś znalazłem że 0,83. Pozdrawiam i dziękuję
Musisz określic punkt statyczny tej pompy z tyłu tam gdzie masz przykrecane przewody wykręcasz srube w srodku i wkrecasz czujnik zegarowy pozdrawiam
Witam! Mam podobny problem w W210 2,2 diesel, pompa lucas, długi kabel, rok produkcji 1996. Silnik na zimnym pali na dotyk, jak się nagrzewa do normalnej temperatury 90 stopni zamiesza lekko obrotami po czym zapala sie kontrolka EDC, silnik pracuje równo ale głośno i nie ma mocy. Wydałem wcześniej na uszczelnienie 1500 zł, a teraz za regeneracje pompy...
sprawdź zasilanie na cewki i czujnik położenia wału, tak na początek. Wtrysk, gaźnik, rocznik?
Właśnie to nie jest prosta pompa A co w niej jest takiego skomplikowanego? Mamy w niej czujnik położenia listwy, nastawnik dawki wtrysku, elektromagnes suwaka odpowiadający za początek tłoczenia i czujnik temperatury paliwa na obudowie. Nic więcej. To wszystko należy sprawdzić. W przypadku uszkodzonego czujnika ciśnienia doładowania i temperatury cieczy...
po cichu też obstawiałem czujnik ciśnienia , albo regulator. Na początku myślałem o sprawdzeniu samych wtrysków, lecz po przemyśleniu stwierdziłem, że jak by to był kturyś z wtrysków to by wyskakiwał tylko jeden błąd. Po drugie silnik ładnie pracuje, równo chodzi, ma moc do momentu wyskoczenia kontrolki check i wogóle nie kopci.
Oj, bo użyłem potocznego sformułowania. Dla zorientowanych wiadomo chyba że chodzi o początek tłoczenia. Kąt wtrysku przecież daje się określić tak naprawdę chyba tylko czujnikiem wzniosu iglicy wtryskiwacza.
Jaka masz pompę, czy jest to tzw. II generacja? Wygląda jak zwykła pompa na linkę ale posiada kilka czujników i regulator początku wtrysku. Jeśli tak to chyba mam.
czujnik zegarowy w pompę i ustawić porządnie początek wtrysku!!
Witam, mam problem następującej treści. Posiadam mercedesa e290 td z 97 roku i wystąpił problem z kątem wtrysku który sam się przestawia. Dokładnie dzieje się to w momencie szybkiego przekręcenia kluczyka- przynajmniej tak zauważyłem, silnik już od razu słychać że gorzej odpala i zaczyna głośno pracować. Na CDIF sprawdziłem że zamiast 1 stopnia żądanego...
Taki sam kąt wtrysku był poł rok temu, cały czas i nic się nie działo. Bzdury piszesz, nie ma takiej opcji że kąt początku wtrysku wynosi 19-21 stopni, nawet pod pełnym obciążeniem nie powinien przekroczyć 15 stopni. Dodano po 27 Czujnik położenia wału korbowego wymieniony. Używka czy nowy? jak nowy rozumiem że oryginał?
Ustawia sie obroty nie dawkę! Na trzpieniu(wałku)masz nacięcie przenieś je na dzwignie i przy zakładaniu będziesz wiedział jak założyć ;nastepnie trzeba zdjąć pokrywe pompy 4 śruby imbysowe(5)wymienić oring i TULEKĘ przy zakładaniu trzeba naciągnąc dzwwignie pionową w pompie (opiera się ona na śrubie DAWKI PALIWA umieszczonej w pokrywie)do naciągnięcia...
A dobrze masz ustawiony statyczny kąt początku wtrysku?
Czy może to mieć wpływ na brak mocy powyżej 2,5 tys obr,auto wchodzi w tryb awaryjny zapala się check itraci moc . Wywala błąd temp.oleju i początek wtrysku?
Ta pompa to jest zwykła mechaniczna ,to COŚ z dwoma kabelkami między przewodami wtryskowymi to czujnik do początku wtrysku(teraz są we wtryskiwaczy ) plastik powyżej to pewnie zabezpieczenie imob.pod nim jest zwykły zawór stop TA POMPA NIE POTZREBUJE ŻADNEJ ELEKTRONIKI .A zapłon można ustawić zegarem
A jaki jest kąt wtrysku? (początek tłoczenia). Można to chyba odczytać przyrządem zegarowym. Teraz to pojechałeś:D A nie można sprawdzić? Mam 2.5 TDi ale R5 z pompą VP37. Tam można wkręcić w pompę przyrząd i sprawdzić ;) Potem można poprawić VAG'iem. Może nie odpala bo kąt wtrysku jest w kosmosie ;)? Jeżeli nie wiesz o czym piszesz to najpierw przeczytaj!...
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
A co ma ustawienie pompy CR do odpalania? Czy jest synchro czujników i jak wstaje ciśnienie jest ważne . I jak jesteś w stanie poddać te dane?
Witam ,autko i problem jak w temacie, pompa i sterownik po regeneracji, na początku po podłączeniu kts-a bezpośrednio do pompy wywaliło błędy: 52- czujnik kąta obrotu 59- początek wtrysku 5c- szyna can 5c dał się skasować 52 i 59 powracały więc wymieniłem czujnik halla w pompie, teraz po odpaleniu na "plaku" wskakują błędy 52 i 59 które dają się skasować...
W miejscu lutowania taśmy czujnika powinieneś mieć 5V i prostokąt z czujnika , oscyloskopem można pomierzyć .
Przecież nie mówimy o pompowtryskach w tym silniku. Dodano po 4 Tak sobie myślę czy ten błąd "początek wtrysku nie znaleziony" nie ma związku z czujnikiem obrotów w pompie.
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem utraty mocy powyżej 2000 rpm. Na komputerze cały czas powraca błąd początku wtrysku. Wymieniona pompa wtryskowa, czujnik map w kolektorze ssącym, czujnik połozenia wału. Sprawdzałem czujniki temperatury są dwa takie same i obydwa mają identyczne parametry, wtrysk sterujący 110 om, chcialbym sprawdzić...
Od początku: Jeżeli silnik odpalał, po przekładce podłączyłeś wszystkie przewody? Wtryski miał te same? Czujniki też? Zmieniałeś rozrząd? Pompa tandemowa jest ta sama? Podciśnienia podpięte? Paliwo znajduje się we filtrze? Łączy się ze sterownikiem silnika?
Czujnik położenia tłoka (suwaka) znajduje się na zewnątrz pompy między przewodami wtryskowymi na głowiczce. Brak jego odczytu powoduje niemożliwość sprawdzenia jakie jest aktualne ustawienie tłoka (dawka wtrysku). Bezpośrednio komputer odczytuje impulsy z czujnika wtrysku na wtryskiwaczu jeśli chodzi o początek wtrysku i dlatego jest poprawa przy ponownym...
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
Trzeba przede wszystkim ustawić kąt początku wtrysku, ale to się robi przy pomocy czujnika zegarowego wkręcanego w pompę - zadanie dla mechanika. Można to sprawdzić przy pomocy Vaga -04 Grundeinstellung - 000. I teraz druga pozycja to kąt początku wtrysku, a przedostatnia temperatura paliwa. Trzeba rozgrzać silnik, aby temp paliwa byla okolo 120-130...
Witam. Czujnik temp. na sam początek sprawdzić. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z klucha. mianowicie zaczęła mi gasnąć jak stoje na światłach, jak jedzie to jest taki objaw jakby chciała zgasnąc ale dostaje znowu paliwo i jedzie dalej. Po podłaczeniu KTS-a mówi on że nie widać początku wtrysku, coś z elektrycznym zaworem początku wtrysku. Wie któs może gdzie ten zaworek się znajduje dokładnie i czy moge go przeczyscic...
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Frezowanie czopu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... Ustawienie rozrządu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Ustawianie kąta wtrysku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Jest tego o wiele więcej - wystarczy chcieć poszukać. Dodatkowo do ustawienia statycznego kąta (początku tłoczenia) wtrysku potrzebny jest...
Jakie jest zachowanie pompy z uszkodzonym czujnikiem jak w temacie oraz z niepodpiętym ? Pytam ponieważ mam dziwny objaw. Pompa po przekręceniu stacyjki podaje paliwo na wtryski przez chwilkę. Za każdym przekręceniem stacyjki słychać że auto próbuje zapalić. 3-4 wtryski i zaworek dawki przestaje pracować. Ponowny zapłon 3-4 wtryski i blokada itd. Zawory...
Majster klepka. Tam gdzie pokazujesz to się nazywa czujnik zegarowy do wstępnego ustawienia początku wtrysku . Tylko po pierwsze go trzeba tam wkręcić bo na fotce go nie ma . No i na pewno cały czas z nim nie pomykasz autkiem mam nadzieję!!!!!
Przy pompie vp niesprawny czujnik wtrysku sterującego nie powoduje zapalenia kontrolki EDC jednak sterownik widzi to jako błąd. Weryfikacja początku tłoczenia odbywa się wtedy w oparciu o czujnik obrotów wałka pompy. Silnik pracuje praktycznie bez zmiany parametrów. Część manów z pompą VP w ogóle nie posiada wtrysku z igłą.
próbowałem juz kilku rzeczy na początku myślałem ze to wina wtrysku ale nie czujnik temperatury też jest ok. czy przez to ze sonda lambda nie działa moze tyle palić?? bo teraz jest odpięta tylko ze jak była podpięta to różnicy nie był w spalaniu wiec wnioskuje ze raczej nie działa
Wygląda na początek końca pompy. Jeżdżąc wykończysz wtryski, bo rzuca opiłkami, zakładając, że czujnik ciśnienia i przelewy są ok i regulator j.w.
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
Czyli odpada niepalenie jednego z cylindrów ale dobrze byłoby zmierzyc kompresje. A w pompie jest czujnik temperatury paliwa jak i przestawiacz wtrysku i tu może leży przyczyna. Trzeba by sprawdzic kompem jak to tam idzie czy czasem czujnik temperatury płynu nie przekłamuje (od tego zależy też początek wtrysku)
W tej pompie nie ma żadnego immo. Zakładać, ustawić na blokady ewentualnie na czujnik, odpalić, zagrzać i sprawdzić jakims vagopodobnym sprzętem początek wtrysku.
Może zamieniliście czujniki prędkości obrotowej silnika miejscami ? co powoduje regulację początku wtrysku poprzez EDC opóźnioną o 8° (stopni), a tym samym biały dym i nierówną pracę.
początek wtrysku początek wtrysku czujnik renault mercedes początek wtrysku
excel makro zmiana wartość iskrownik ustawić oscyloskopy naprawa rubens
Zastępcze protokoły CAN-BUS dla radia NCS RS-304 w Kia Ceed 2009 Kody błędów skuter Kymco 500 - diagnostyka i naprawa