Przez zwykły przekaźnik napięcie z świateł drogowych załącza przekażnik napięcie na styki przekażnika +12V i do led odwróć z schematów podłączanie świateł dziennych znajdziesz tu lub na znanym portalu aukcyjnym
Witam. Muszę zmienić instalację elektryczną zasilającą światło w kuchni i w pokoju. Mam 3x1.5 kabel i nie wiem za bardzo jak to podłączyć. W pokoju ma być przełącznik na dwie, jedną żarówkę, albo wcale się nie palia kuchni tylko włączone lub wyłączone. mieszkam w bloku. Jest tylko faza i zero. Jak podłączyć ze światła do puszki a potem do korka (do...
To dodatkowo zamontowany wyłącznik w kabinie do wyłączania dodatkowego światła. Oznaczenia 86 i 15 to w kolejności: 86 - sterowanie przekaźnika + w tym przypadku połączony z 15 czyli + po zapłonie. W przypadku świateł zamiast 15 podłączasz do + świateł drogowych a oznaczenie 85 przekaźnika do masy "-", reszta bez zmian. Dodatkowo zalecam zamontowanie...
Jak skuteczny jest modul radiowy podłączany do świateł długich w aucie. W sensie że migasz długimi a brama sie otwiera. . Najprostszy i najtańszy i działa
Zapłon bateryjny ma dwie zalety. Dzięki pozbyciu się magneta silnik szybciej wkręca się na obroty. Druga zaleta to mocniejsza iskra dzięki zasileniu zapłonu z akumulatora. Aby zrobić ładowanie trzeba będzie zostawić magneto czyli ta najlepsza zaleta odpada. Aby poprawić iskrę lepiej zrobić moduł zapłonowy w którym platynki będą tylko wykorzystywane...
Witam, np. rozwiązanie z jedną cewką zasilającą ładowanie i światła. W przypadku zasilania dwoma cewkami, zasilanie świateł podłączamy do górnego prawego pinu w regulatorze likwidując jednocześnie połączenie tego pinu z ładowaniem. Rysunek znalazłem gdzieś na elektrodzie.
Zakładam, że czerwony, to +, czarny masa, a żółty idzie do przekaźnika świateł To podłączasz tak: Czerwony do C na dole, żółty do NO na środku i mostek do + po prawej czarny do - po lewej
Jeśli podłączać to pod przekaźnik świateł. Wpięcie bezpośrednio pod przełącznik może okazać się złym pomysłem ze względu na często małą obciążalność styków przełączników które są przystosowane do sterowania przekaźnikami, a nie bezpośrednio światłami.
W Pana kostce brakuje przewodu. Niebieski to wyjście do np. sterowania automatyczną anteną (stąd po podłączeniu z szarym było podświetlenie licznika - napięcie było z radia). Miedzy żółtym a czarnym powinien być przewód sterujący podświetleniem radia - zazwyczaj koloru pomarańczowego. I właśnie do tego przewodu podłączamy napięcie z obwodu świateł.
W tym Golfie najprościej podłączyć to ACC z tego modułu świateł dziennych do styku TFL we włączniku świateł. Masa oczywiście pod akumulator albo gdzie bliżej. Trzeciego kabla nie podłączasz w ogóle. Włączysz postojówki czy drogowe to DRL gasną, wszystko zgodnie z prawem. ;)
Podłącz go do zasilania cewki zapłonowej. Sprawdź miernikiem na którym masz + po zapłonie. Zgodnie z przepisami powinny one gasnąć automatycznie po załączeniu świateł mijania. Chyba ten biały do plusa świateł mijania podłączasz. Lub zasilasz je przez przekaźnik.
Dowolny mostek prostowniczy. Do wyprowadzeń +i - podłączasz buzzer, do wyprowadzeń ~~ kable od świateł i zapłonu znalezione w kostce radia.
Potrzebny będzie przekaźnik samochodowy - cewka to styki nr 85 i 86, styki NO to 30 i 87. Do 30 podłączasz plus np z akumulatora przez bezpiecznik!!! - plus ten ma być cały czas. Do 87 podłączasz jeden z przewodów świateł do jazdy dziennej, drugi od świateł podłączasz do masy - minusa. Do 85 podłączasz plus po stacyjce a do 86 podłączasz do żarówki...
Jaki jest cel podłączania świateł dziennych do świateł drogowych (długich)? Pokaż schemat jakim się posługujesz przy tym montażu.
Dokładnie plus pozycjnych. Można wziąć z podswietlenia klawiszy jeśli podświetlają sie po zapaleniu świateł dopiero. Lub z podświetlenia zegarów. Zegarki w większości mają funkcję przygaszania wyświetlacza w momencie zapalenia świateł. Możesz oczywiście i podłączać tej funkcji i wtedy wyświetlacz będzie ci świecił jednakowo jasno niezależnie od załączonych...
Ale masa może w złym miejscu podłączona do żarówki? To po co zakładałeś chińskie ...? Przewód w rękę i od plusa rozrusznika podłączasz do (przy włączonych światłach i stwierdzeniu na którym konektorze jest plus) odpowiedniego konektora żarówki i patrzysz czy się rozjaśnia (musisz myśleć co robisz bo możesz zrobić sobie lub instalacji krzywdę oczywiście).
Patrząc na schemat dochodzę do wniosku, że z racji sterowania minusem wystarczy zmienić filozofię podłączania świateł dziennych. Mianowicie zasilanie plus podłączać do zacisków świateł mijania a przewód masowy oraz ewentualnie sterujący na stałe. A swoją drogą jestem ciekaw opinii uzytkowników tego pojazdu. Faktycznie mój błąd. Zasugerowałem się kreskami...
Śmiało można tam podłączać. Tylko tak wpiąć ten adapter żeby obwód świateł dziennych też był zabezpieczony, czyli żeby nie działały po wyjęciu bezpiecznika.
trzeci przewód sterujący i podłączasz do świateł mijania, źle bo wtedy będą się świecić razem z pozycjami, a one mogę się świecić tylko jako oddzielne światła.
Puszczasz gruby kabel plusowy z bezpiecznikiem od akumulatora (w peszlu aby się gdzieś nie przetarł i nie dotknął do masy samochodu). Kupujesz cztery zwykłe przekaźniki samochodowe. Montujesz po dwa (przekażniki) na jeden reflektor. Podłączasz cewkę przekaźnika pod masę a drugi jej biegun pod plus żarówki tak, aby po włączeniu świateł zasilał cewkę....
czyli tłumacząc to dla laika i niezorientowanego: do 30 podłączam + z świateł do jazdy dziennej do 87a podłączam + z akumulatora Dodaje że 30 i 87 a to ten sam kabel po prostu jak to kolega napisał przecięty na wstawienie przekaźnika Do 85 podłączam minus idący od świateł do jazdy dziennej do 86 wpinam światła postojowe Czy dobrze to rozpisałem ???
, to światła w obudowie migają? Dlaczego kupiłeś obudowę ze światłami to po pierwsze... może spytaj się tego kto co podłączał te światła do tej obudowy...
Witam Kupujesz przekaźnik 561 i podłączasz jak niżej : 86 - masa 85 - plus od świateł postojowych/mijania 87 - nie podłączony 87a - plus od świateł dziennych 30 - plus po stacyjne/alternator i wszystko w tym temacie.
Ten przekaźnik działa jak zwykły rozłącznik kiedy dostanie zasilanie z świateł postojowych. Przy braku zasilania czarny przewód i biały jest ze sobą połączony. Więc jak na Czarnym masz zasilanie po stacyjce to z tego zasilania zasilasz + do świateł dziennych a minus podłączasz do masy i powinny zaświecić. Multimetr w łapę i szukaj gdzie nie ma zasilania.
Witam. Jak w temacie, gdzie w komorze silnika znajdę +12V po zapłonie? Tak żeby wykorzystać je do zasilania dziennych świateł LED. Może ktoś już montował w takim samochodzie i poda namiary, gdzie szukać? Nie ukrywam, że wolał bym uniknąć niepotrzebnego rozgrzebywania, dlatego pytam. Swoją drogą fajnie by było utworzyć taki temat, gdzie można by było...
Dokładając akumulator 12V ten regulator podłączasz do akumulatora i on już odpowiednio go ładuje.
2. Wyłączniki różnicowoprądowe Nie podłącza się pod nie świateł? Od jakiegoś czasu - norma mówie, że podłącza się. Wszystkie, nie tylko "łazienkowe". 3. Czy obwody typu pralka , zmywarka oraz indukcja muszą (lub mogą) być tak jak tutaj pod różnicówką AC? W PL nie ma ograniczeń co do stosowania typu AC tak jak w innych krajach. Pozostaje zdrowy rozsądek...
podłącz przez diodę do przewodu od świateł mijania czerwony kabelek od piszczka czyli+ a minus (czarny przewodzik) do przewodu od wyłącznika drzwiowego ( przy otwartych drzwiach ten wyłącznik zwiera do masy). . popieram w całej rozciągłości ale ja zawsze czerwony kabelek radzę podłączać do postojówek
W takich przypadkach odłączam alternator i podłączam duzy zasilacz z amperomierzem (100A).
Popraw mnie jeśli źle coś zrozumiałem :D Do lewego przekażnika na +12V podłączam + z oświetlenia świateł, do prawego + 12 podłączam + z oświetlenia kabinowego, a + z oświetlenia nóg izoluje taśma?
podana powyżej metoda zadziała ;) Jak nie złapiesz pomiaru na kostce, pomiar przenieś na miejsce łączenia kabli. Tylko tak do ładu dojdziesz. BTW: dlaczego to zadziała: światła w aucie sterowane są przez przekaźniki, tj: włącznik w manetce tudzież na pokrętle (opel) steruje niskosygnałowo zestykami przekaźnika, które na przewody prowadzące do lamp przekazują...
1 Radio z wejściem na kamerę cofania ma przewód sterujący revers+ który podłączasz do + świateł cofania razem z + zasilania kamery. Minus kamery na stałe do masy auta. Niektóre radia mają opcjonalnie drugi przewód revers- który łączy się z czujnikiem skrzyni biegów. Używasz tylko jednego typu podłączenia. Po wrzuceniu wstecznego radio powinno się przełączyć...
Z iskrownika wychodzą dwa przewody - niebieski oraz żółty. Niebieski jest od gaszenia - podłączasz pod czerwony styk. Żółty jest od świateł - podłączasz go pod zielony styk. Do czarnego styku podłączasz tylną lampę.
To jest odbiornik tak ?? I jak to wszystko się podłącza ?
No dobrze ..wiec wg Was najpierw należy zacząć od podmiany przełącznika świateł ...a nie podłączanie się do vag ...
Powiem tak, standardowo gruby czarny to może być to minus a czerwony gruby to plus, żółty może podtrzymanie pamięci lub po zapłonie. Podłączaj z żarówką od świateł w szeregu żeby nie spalić w razie błędu. Pokaż obszar kostki z tymi kolorami na płycie.
Czerwony przewod podłączamy do świateł postojowych a drugi do wyłącznika drzwiowego.Tylko należy sprawdzić czy po otwarciu drzwi wyłącznik zwiera przewod do masy.
Cześć Mam kilka takich urządzeń, używam ich tylko do oświetlenia, 1-2 żarówki, zwykle LED (w sumie mniej niż ~40 W). Do tej pory używałem prostych mini-przełączników, z 1 przekaźnikiem. Te przełączniki są dostarczane z przekaźnikiem na 10A, 200V, rodzaj niebieskiego przekaźnika, który można znaleźć w większości przełączników. Używam tych urządzeń od...
Podpinasz równolegle z fabrycznym włącznikiem świateł lub podłączasz się bezpośredni pod żarówki - masę i plusa po stacyjce chyba sam znajdziesz.
Alarm do którego nie musisz podłączać syreny i świateł + ewentualnie moduł GSM
Chcesz otwierać bramę z samochodu, to jest wygodniejsze rozwiązanie, nazywa się Proxima HB. Kupujesz odpowiedni nadajnik kompatybilny ze swoją bramą, podłączasz pod przewód od świateł drogowych i masz otwieranie uruchamiane manetką. Jak jesteś w pobliżu bramy, to otwierasz ją "mignięciem długimi". Nadajnik jest schowany pod maską i nie trzeba montować...
Byłem przekonany, że pomarańczowy kabelek od DRL podłączamy do obwodu świateł pozycyjnych, skoro światła pozycyjne są już Xenonowe to ... Podłączanie DRL do obwodu świateł innych niż pozycyjne nie jest w zgodzie z przepisami. Kolega raczy zaprzestać pouczania i czytać ze zrozumieniem. Odnosiłem się tam do układów kontroli żarówek a nie do podłączenia...
Jeżeli chodzi o układ wszystko technicznie ok. Moją uwagę przykuł obrazek nr. 4. Polecam wymienić ten "wynalazek" na gniazdo zamknięte, te opaski dużo nie dadzą, a na pewno nie chcesz co chwila podłączać.
Ja podłączałem przy (za) włączniku świateł.
wolę mieć pewność że sam dobrze naprawiłem bez żadnych pająków czy może zrobić przeróbkę z tego dobrego prawego reflektora (uciąć przewody z lewej lampy i wtyczkę z przewodami wmontować pod lewą lampę) Jakoś to się kupy nie trzyma. Masz tam takie przewody: - żółty z czerwonym postojówka - szary światło mijania - zielony światło drogowe - czarny masa...
No to teraz poprawnie zidentyfikuj przewody masy i światła cofania i podłącz. Nie polecam podłączania prosto do blachy nadwozia, chyba że do fabrycznego punktu masy.
Hej. A czy pod komputer się podłączałeś ??
Biały przewód podłączasz do plusa świateł mijania. Jak włączysz światła mijania, wtedy LED'y do jazdy dziennej mają zgasnąć.
Podłączone na krótko światło się świeci, podłączam włącznik wywala korki
Sygnał do sterowania dodatkowymi światłami drogowymi bierzemy z sterownika ZBR wtyczka F2 pin 14 i z tego pinu podłączamy sterowanie dla przekaźnika od dodatkowych świateł drogowych
Witam kupiłem zestaw świateł dziennych led, przy czym są dwa kable do podłączenia a nie trzy (jeden po stacyjkę, jeden pod zasilania pozocyjnych i jden pod masę pozycyjnych). Podłączyłem tymi co mam i światła zapalają się jak uruchomię stacyjkę ale nie gasną jak przełączam na np światła mijania lub pozycyjne. Brakuje mi w tym zestawie przewodu, który...
Zamienniki, szczególnie ostatnio popularne NTY to szajs NTY to firma, która istnieje chyba tylko dla handlarzy, którzy chcą reanimować najmniejszym kosztem auto by je tylko sprzedać a co będzie za tydzień mają już w d... Każdy, dosłownie każdy ich produkt z którym miałem styczność był g...m. Przekaźniki i tak dwa by były potrzebne chyba, bo światła...
Na podstawie opisu styków znalezionego w Internecie okazało się, że źle podłączałem zasilanie do włącznika. Zasilanie włącznika powinno być na styku 30, styk 31 masa ze styku 3 w licznikach. Styk 58b to podświetlenie deski rozdzielczej. Niestety włącznik nie działa. Możliwe, że się uszkodził od złego podłączania.
Białego nie podłączyłem. Też nie do końca rozumiem czemu miałoby służyć podłączenie białego. Próbuje ograniczyć podłączanie do świateł, ponieważ to bmw 520 e60 i obawiam się, że jeżeli zacznę się wpinać w oświetlenie, komputer będzie mi wyskakiwał z komunikatami, że przepalona żarówka itp
Dziękuje wszystkim za pomoc, u mnie będzie to wyglądac tak jak w załączonym rysunku, cos jeszcze trzeba dodać, czekam na propozycje przed głośnikiem daje opornik 6,8kΩ bo głośnik był za głośny podłączam do świateł pozycyjnych bo po wyłączeniu stacyjki światła same przełączają się z mijania na pozycyjne
Jeśli chcesz podłączyć pod włącznik drzwiowy, to musisz zrobić dodatkowy układ odłączający np. masę od sygnalizatora gdy światłą są wyłączone. To trochę komplikuje układ. Można do tego użyć dowolnego przekaźnika na 12V. Masę do sygnalizatora podajemy przez styki przekaźnika, który zasilamy z bezpiecznika świateł postojowych. Układ taki oczywiście sygnalizuje...
Nie zawsze. Pamiętam auta z plusem na karoseri. W starych autach i maszynach z prądnicą do karoserii był podłączany +, np. syrena 105 i ursus c-330.
Zwierasz te żyły które zapalają światło na strychu. A włącznik podłączasz do pozostałej żyły i do dwóch rzazem połączonych. a reszta jak kolega wyżej napisał.
A jak często włączasz światło w garażu lub podłączasz coś prądożernego? Raczej śladowe przekłamania.
Witaj! Po przekręceniu kluczyka będziesz miał napięcie 12v tu należy wstawić wyłącznik i bezpiecznik. Musisz wstawić przekaźnik gdzie do jednego ze styków podłączasz zasilanie przychodzące od wyłącznika a do drugiego lampy świateł dziennych. Cewka przekaźnika- jeden styk do świateł postojowych drugi do mijania. Po załączeniu dodatkowego wyłącznika i...
Zależy jaki jest ten alarm. Czy ma wbudowany układ taktujący? Czy ma wbudowany przekaźnik? Sterowanie światłami podłącza się do wiązki przewodów. Trzeba wyszukać tylko właściwy.
Hej :) Znajomy otwiera niedługo pierwszy klub w naszym mieście a ja mu pomagam w sprawach technicznych. O ile sprawy nagłośnienia konsoli itd nie sprawiają mi trudności mam pewien dylemat co do podłączenia świateł pod sterownik DMX. Sterownik jest taki jak w temacie niestety polskiej instrukcji nie mogę nigdzie znaleźć nawet u dystrybutora. Mało miałem...
Moduł do kitu, daj zasilanie czerwonego po stacyjce przez styki przekaźnika 12V normalnie zwarty, cewkę podłącz do świateł pozycyjnych ,żółty nie podłączaj, jak zapalą sie pozycję złapie przekaźnik rozewrze styk i zgasną ledy .
Opisz dokładniej jak łączyłeś ksenony. Czy brałeś prąd bezpośrednio z akumulatora poprzez przekaźnik podłączony do świateł? A może od razu podłączałeś pod kabelki od świateł? No sam nie wiem o co spytać, ale jak będzie więcej szczegółów, to z pewnością na coś wpadniemy.
sygnał przypominający o wyłączeniu świateł działa tak, masz dwa przewody jeden podłączasz pod przewód od świateł mijania a drugi do przewodu przy stacyjce na którym pojawia się "+" po przekręceniu , potrzebny więc Ci będzie miernik ewentualnie jakaś żarówka
Witam Po co chcesz podłączać światło stopu do subwoofera ?. Poza tym nie wolno mieć takich wynalazków w aucie. Opisz dokładnie co i po co chcesz zrobić, to może Ci pomogę. Pozdrawiam
No tak, ale przecież on ma sterować dopiero właściwymi przekaźnikami świateł. Przecież włącznik świateł (do którego podłącza się ten układ) też nie ma aż tak dużej obciążalności styków...
Są specjalne nadajniki Proxima HB do różnych modeli napędów bram. Uruchamiane krótkim impulsem - zwykle podłącza się je pod żwiatła drogowe. Wystarczy mignąć światłami, aby otworzyć/zamknąć bramę.
Tak jak widać na naklejce na module. W zestawie też powinna być instrukcja. + z akumulatora (ciągnąć przez auto). Masa gdzieś z brzegu, tam gdzie będzie moduł. Podłączać trzeba do świateł. Próbóweczka z żarówką i sprawdzać, testować do celu.
To prawie 250W, co daje prąd 20A. Ponieważ halogeny mają duży prąd rozruchu, kup przekaźnik co najmniej 40A. Masz w tym pojeździe alternator? Jeśli tak, to przy pracującym silniku prąd nie jest pobierany z akumulatora tylko z alternatora. Na schemacie masz jasno narysowane, że zasilanie reflektorów podłączasz do akumulatora (ew do jakiegoś głównego...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Grzać to na pewno,lecz zależy to w głównej mierze od obciążenia.Bez radiatora,lepiej nie podłączaj.
po pierwsze żeby mieć gaszenie podłączasz masę osobnym kablem do styku stacyjki nr 27; a żeby mieć światła masa osobnym kablem musi być podłączona do przełącznika świateł krótkie-długie do styku po prawej stronie tego dolnego
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
PANOWIE! Dlaczego fachowcy od budowy pomysłowych ZABAWEK podpowiadają człowiekowi zrobienie zabawkowych światełek? Przecież to nie zabawka, może chodzić o czyjeś życie!!! Za podłączanie do kontrolki oleju czy przewodu wzbudzenia alternatora powinni (bez obrazy) wsadzać za kratki! ... a poza tym podobno jest Z A K A Z A M A T O R S Z C Z Y Z N Y na tym...
Kabel od świateł (illumination) podłączasz bezpośrednio do przewodu w aucie na którym pojawia się +12V z chwilą włączenia świateł. Do wyciszania radia potrzebny jest zestaw głośnomówiący, nie słuchawkowy... ma on wówczas wyjście sygnału do radioodtwarzacza do którego podłączasz ten właśnie kabelek z radia.
104 stacyjka, 247 licznik , 363 synteza mowy, 156 czujmik ham. ręcznego, 172 św.prawy tył, 173 św.lewy tył, 166 i 167 podświetlenie tablicy rej., 226 św. prawy przód , 227 św. lewy przód, 160 czujnik pedału hamulca, 645 moduł połączeń kabiny, 260 skrzynka bezpieczn., 209 włącznik świateł, 277 moduł DE FIL
Wystarczy probówka i trochę chęci a wszystko znajdziesz a jeżeli tego nie potrafisz to lepiej tam nic nie podłączaj
Witam. Dimmer podłączasz do przewodu w kości ISO wychodzącej z samochodu na której pojawia się napięcie 12V po włączeniu świateł, nawet postojowych. Sprawdź sobie miernikiem, a jak nie masz to żarówką 12V. pzdr.
Bezsens racja, czyli to są bez kierunkowskazu poprostu są ledy które mają funkcje kierunkowskazu i jak zwierasz żółty do plusa to led w czasie załączania kierunku świeci na pomarańcz taki poprostu dodatkowy bajer ale jednak ty nie masz tego, czyli biały wyłącza ledy także czerwony do plusa po zapłonie, czarny masa a biały do plusa świateł pozycyjnych...
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
Routery dostawcy mogą mieć oprogramowanie dostawcy, co z nim możesz zrobić decyduje dostawca. Jeśli to twój router - go podaj linka do instrukcji routera. Dodano po 39 Zatem czekaj aż podłącza światło, wtedy jak będą problemy to się zgłoś.
Lepszym rozwiązaniem. Chyba będą zwykłe czujniki podłączanie pod światło stop. Dołożyć jeszcze do tego zwykły przełącznik żeby w korku można było je wyłączać. No auto jest ze skrzynią automatyczną.
Problem spowodowany jest, i owszem, przez zakłócenia elektromagnetyczne, ale nie związanie z cewkami, a ze stykami, które przekaźnik rozłącza. Czy czujniki mają wskaźnik, że zostały aktywowane? Bo problem może być albo z czujnikami (słabo je ekranujesz od zakłóceń), albo z sygnałem (słabo go ekranujesz od zakłóceń). Pośrednio problem można rozwiązać...
Problem w tym, że nie mam kompa do Peugeota. Może ktoś już się z czymś takim spotkał... Ale inni mają , i podłączają.
Masz prosty układ, nawet z zamieszczonej fotki widać jak jest podłączona wewnątrz, z lewej masz wspólny pręcik do którego zgrzane są po jednym końcu z obydwu żarników a drugie końce mają oddzielne wyprowadzenia. Do wspólnego podłączasz minus, po prawej podłączasz drogowe a mijania to ta nóżka pomiędzy nimi. Światła mijania mają przysłonę żarnika aby...
Witam i podłączam się do tematu. Mianowicie lewa lampa świeci wszystkimi światłami a prawa ma tylko pozycję i długie. Niestety po sprawdzeniu kostki podłączeniowej lampy ma ma na niej prądu świateł mijania. Co robić? Nadmienie tylko ze wszystkie bezpieczniki są ok. Focus MK1 1999.
Światła DRL powinny być podpięte do masy, 12V po stacyjce i zasilania postojowych, jeśli są z automatem to nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników, ew. w niektórych samochodach trzeba dołożyć przekaźnik z cewką włączoną równolegle ze światłami postojowymi i stykiem podającym 12V po zapłonie na wejście które normalnie podłącza się do świateł postojowych...
Witam, Astra kombi 1.7, 2006 rok, przedlift. Auto nie posiada halogenów, w planach jest zakup reflektorów (https://www.iparts.pl/czesc/reflektor-p... + kratek + moduł. Mają służyć tylko i wyłącznie...
Nie przypuszczamy, tylko ja jestem pewien, a ty, jak ci pasuje. Przypuszczalnie kolejność zdarzeń była taka: Padł regulator. Zbyt duże napięcie świateł, bo tam jest z reguły podłączany (miałeś sprawdzic na schemacie!), spaliło siłownik (z reguły termiczny) ssania. Silnik na ciągłym ssaniu nie chodził więc ktoś zatkał ssanie czymś lub zniszczył siłownik...
Jak to? Cewka 42W odpowiedzialna za wyrównanie poboru prądu przez halogen 35W i po włączeniu świateł jest podłączana na ładowanie akumulatora przez przekaźnik. Jak to naprawić?
Witam ma problem dziś podłączałem dodatkowe światło do quada wszytko było ok podłączyłem wszytko aż nagle stracił iskre gdzie szukać przyczyny .Quad ATV Zonda 150 czy mogłem zrobić gdzieś zwarcie i coś spalić .
Ja tam tylko kupiłem w życiu jeden gotowy przewód-mały jack na dwa czincze firmy tomson za 40zł a resztę kabli czyli jakieś 10 kompletów duży jack-duży jack oraz xlr do kolumn robiłem samemu.Poza kablami audio zrobiłem 2 kable po 15 metrów na przewodach 5x1,5mm w gumie po 6zł za metr.Przewody te służo do podłączania świateł. Przewód czrny jest jako...
1320 jest to komputer silnika. + bierzesz z pinu 1 na 16 pinowej wtyczce VE (VE to kolor, z francuskiego skrót od zielony) z BSI. A 1384 podłączasz do F1, do komputera. 7306 jest to czujnik na pedale sprzęgła. 2101 czujnik świateł stopu (2 pin). Przewód 6702 z czujnika świateł stopu idzie do M1 komputera. Drugi przewód C6702 idzie do tego samego + co...
Temat jak najbardziej na czasie, moje stare autko Mondeo Mk1 na postoju ma pobór prądu około 220mA. Mimo że wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki, odłączyłem radio, zegarek w kabinie, wszystkie kastki od alarmu, centarlnego zamka, alternator - upłuwu prądu nie znalazłem i tak męczę się, jak tylko mam możliwość to prostownik podłączam. Alternator...
Witam, Mam problem a konkretnie ze światłami. Podłączam światła do gniazda i gdy włączę kierunkowskaz to działa a gdy włączę światła to działają a gdy światła są włączone i kierunkowskaz to kierunkowskaz nie świeci ale za to światła migają. Co może być przyczyną?
jeżeli nikt wcześniej nie bawił się w "tunningowanie" i nie podłączał jakiś dodatkowych przekaźników na automatyczne włączanie i wyłączanie świateł po przekręceniu zapłonu, to problem tkwi w przełączniku od świateł... na pewno daje się rozebrać, elektronika w nim rzadko siada bo płytka jest w technologii SMD, tylko przejrzyj styki... http://www.vw_golf_3.republika.pl/nowa_s...
Nie mam pojęcia o jakiej wielkości wózka mówisz, najprościej będzie użyć przełącznika hebelkowego, który ma styki "środkowe" czyli wspólne dla obu pozycji oraz styki z prawej i lewej strony. Wówczas do środkowych styków podłączasz zasilanie, do skrajnych lampki / LEDy. Przesunięcie hebelka w jedną lub drugą stronę zaświeci jedno lub drugie światło.
Nic nie jest i nie było jeszcze podłączane po zakupie.
Niebieska spiralka jest po prostu przewodem który podłącza się do szyny N. Do zacisków ''L out'' i ''N out'' podłączasz swój obwód np gniazda lub światło. W jakim celu jest to montowane?
podłączanie świateł jazdy dziennej podłączanie grzejników podłączanie wideorejestratora
zjawisko naskórkowości bezpiecznik wycieraczka tylny wartość skuteczna napięcia tętnień
satel integra 128wrl kluczyk kodowanie
Mocniejszy zasilacz do Dell OptiPlex 5050 – jak wybrać? Zastąpienie transformatora we wzmacniaczu Yamaha MS60S