Jest to obojętne, z wiatraka wychodzi zasilanie 3fazowe i podpinasz je pod regulator także 3fazowy.
To nie jest regulator ładowania a sterownik ładowarki, ustawia się na nim progi napięcia kiedy ma zostać ona włączona/wyłączona (ładowarka). 23V to za mało dla dwóch akumulatorów w szeregu, typowe AGM stosowane wUPSach czy zasilaczach buforowych, mają zalecane 13,5 - 13,8 V dla pracy buforowej (dla 12V) co daje 27 - 27,6 V (dla 24V).
Cześć, Planuję mały zestaw solarny wykorzystywany do pracy na działce (niewymagający dużej mocy i wielu godzin pracy). Mam akumulator agm 33ah (12V) + przetwornicę 150 W (300W max) ; do tego planuje kupić taki panel: Napięcie otwartego obwodu 21,58V Napięcie optymalne 18,15V, Natężenie optymalne 2,76 A, Natężenie zwarciowe 2,92 A, Moc maksymalna (teoretyczna)...
Przecież napięcie będzie spadać tylko podczas zachodu słońca/pochmurnych dni. Większość energii się więc marnuje. Nie ma jakiegoś prostego sposobu na obniżenie napięcia?
Prawdopodobnie to będzie działać tylko ze jest jedno ale ... jak agregat ma równa 12V to akumulatora nie doładuje może co go tylko podtrzyma na życiu :) Do pełnego szczęście potrzebujesz to 13.8V z agregatu.
Zobacz film i skomentuj jak tam to działa na trzy regulatory.
Wyjście 15 w 9 diodowym alternatorze jest praktycznie w 100% wykorzystywane do kontrolki ładowania ale pełni jeszcze funkcję ,,wzbudzenia" alternatora bo jak już wiesz albo nie wiesz alternator 9 diodowy jest samowzbudny. Tak to można najprościej wytłumaczyć. Ktoś to pewnie zakleił bo wyszedł z założenia że i tak akumulator będzie potrzebny do odpalenia...
Wrzuć zdjęcie regulatora
https://obrazki.elektroda.pl/2770356900_... Kabel ze stacyjki (plus po kluczyku) - żarówka - kabel do alternatora tak w skrócie to ma wyglądać (bo nie rozumiem tego razem jeśli do dwóch biegunów kontrolki to ok). Czyli tak jest źle podlaczone? Od alternatora powinien isc - do zarowki? Tak jest źle. Najpierw uruchom kontrolkę potem...
Panele i tak zapewne podłączysz pod regulator ładowania. Najlepiej było by dać 2 regulatory, jeden na 10A, drugi na 5A. Takie masz prądy w panelach 7,5A i 4A. Czyli jeden kontroler 10A trochę mało, a 10 + 5 będzie super. To rozwiąże problem w najlepszy sposób.
Cześć, Nie zajmuje się tym zawodowa ale przeglądam instrukcje obsługi. W instrukcji do twojego regulatora napisano: Loads with a higher current consumption than the device output can be directly connected to the battery. However, the solar charge controller deep discharge protection will no longer intervene. Loads connected in this manner must also...
Dzięki za linka, spróbuję z powielaczem. Obawiam się jednak, że przy większym wietrze i podłączonym kaskadowym regulatorze ładowania zmniejszy się efektywność ładowania.
Szukam opisu podłączenia regulatora napięcia ładowania dla silnika Hatz 1D81Z. Numer katalogowy regulatora: 01983800. Proszę o identyfikację przewodów niebieski, czarny i biały. Dołączam zdjęcie regulatora.
Błąd powstał przy rozruchu przetwornicy podłączonej na LOAD... Cały czas piszę ze ikona LOAD w formie żarówki dobrze obrazuje, co najlepiej można do tego wyjścia podłączyć.
Jutro ma być słonko i chyba dotrze obciążenie to spróbuję przetestować. 20V-23V Do czego takie dziwne napięcie? Do panelu słonecznego chcę podłączyć regulator ładowania i akumulator na 12V. Jeżeli dobrze pamiętam, taki wartości widziałem w specyfikacji regulatorów PWM dla akumulatora 12V (maksymalne napięcie wejściowe, potem musiałbym podłączyć aku...
Wejście masz od strony bezpiecznika. Poza tym to nie dławik a regulator parametrów ładowania dla akumulatora żelowego.
Sam dałeś sobie odpowiedź- panel ustawiony na zachodzie, gorsza tylko północ. Te 25V bez podłączonego regulatora ładowania?. Pogoda dzisiaj raczej nie należy do słonecznych.
Ja trochę z inne beczki. Pod regulator mam podłączony panel, akumulator i odbiorniki. Wiadome, teraz jest dużo mniej słońca i myślę nad rozwiązaniem słabego ładowania. Czy możliwe jest podpięcie do akumulatora, podłączonego do regulatora, alternatywnego ładowania (np. agregat prądotwórczy) bez odpinania go od regulatora i bez wyłączania odbiorników?...
Faktycznie, jeszcze raz i to dokładniej się przyjrzałem temu zdjęciu i jest tak jak piszesz. Zrób więc tak jak napisałem. Podłącz grzałkę poprzez przekaźnik do akumulatorów, a cewkę przekaźnika do regulatora, tam gdzie jest zaznaczona żarówka i zobacz czy regulator będzie wariował. Wg mnie nie powinien. Licz się też z tym, że z tych 340W, które w optymalnych...
Owszem, przebieg napięcia wyjściowego z prostownika może nie będzie piękny książkowy ale będzie ok. Zawsze można dorobić regulator ładowania akumulatora.
Żarówka ma być wpięta między plus po stacyjce a wyjście L regulatora. Podłącz, sprawdź, czy działa poprawnie. Napisz o wynikach.
Przełącznik IGN ON/OFF musi w pozycji ON zwierać B+ akumulatora z zaciskiem IGN regulatora napięcia, wtedy będziesz miał ładowanie akumulatora
Witam! Dorwałem używany Romet RR 50 po swapie silnika na 125ccm. Wszystko działa git poza ładowaniem. Przypuszczam, że regulator z 50 nie daje rady, kupiłem wiec odpowiedni do 125. Mam jednak 2 problemy - nie umiem zlokalizować owego regulatora w moto - nie wiem jak nowy podłaczyć Poniżej załaczam: -schemat do moto: http://obrazki.elektroda.pl/8893908100_1...
Na początek po podłączeniu regulatora należy sprawdzić napięcie ładowania akumulatora (13,8 do 14,4V) oraz jaki prąd pobiera akumulator. Zbyt duży prąd sugeruje uszkodzenie akumulatora (zwarcie wewnętrzne). Nie zaszkodzi sprawdzenie, ewentualnie przylutowanie złącz regulatora i klem akumulatora oraz ciągłości masy ( złącza oczkowe połączenia ,ich czystość...
Przedstawiony wyżej układ regulatora można podłączyć bezpośrednio do cewki ładowania (prostowanie jednopołówkowe), jeden koniec cewki trzeba połączyć z masą. Nie można go podłączyć za mostkiem Graetza ponieważ nie będzie pracował poprawnie.
Cienkie kabelki wpinasz przez mały bezpiecznik do akumulatora. Grube: Czarny do regulatora 2 Czerwony do regulatora 1 Żółty do plusa paneli. Minus paneli do regulatora 2 Plus paneli nie wchodzi do regulatora. Jeśli się mylę, to spalisz co najwyżej ten miernik. :-)
Gruba wsuwka (B+) do rozrusznika lub klemy + akumulatora. Cieńsza wsuwka (d+) do żarówki a drugi styk żarówki do prądu po stacyjce (lub klema +, ale będzie świecic się cały czas) Styk + to miejsce na kondensator, ale jest to zbędne.
tu masz Twój aku hazebatteryusa.com/core/media/media.nl?i... zgodnie z tabelą to 75A może oddawać i wytrzyma 33min przy 19-20 to trochę ponad 3h ten panel 160 to masz oczywiście przez regulator ładowania podłączony do aku
https://www.subito.it/accessori-moto/reg... 60Euro , polski nie zaddziała jako dynastarter ,nie ma opcji 0 190 215 015 bosch jak co zamienia sie 350netto
Witajcie. Mam transformator toroidalny 230v/12v 250va. Czy jeżeli wyprostowałbym z niego napięcie odpowiednim mostkiem prostowniczym a na wyjściu podłączę regulator ładowania z alternatora od fiata 126p to cały układ będzie mógł spełnić rolę ładowarki akumulatorów???
No i na wyjście 50 volt musisz dać diody blokujące. Rzeby wyższe napięcie z regulatorów nie dochodziło do zasilacza i nie powodowało działania jego zabezpieczeń. Witam mam podobne rozwiązanie na trochę mniejsza skale 16 szt agm 100 Ah w układzie 48 V i też mam dołożony podobny zasilacz 1500 W nie dałem żadnej diody ale wg tego co piszesz lepiej dołożyć...
W jaki sposób ma ładować, skoro niepodłączone są przewody od regulatora napięcia. Jak podłączysz i dalej nie będzie ładować akumulatora, to jest uszkodzony regulator napięcia lub cewka. Ten schemat może być pomocny. https://obrazki.elektroda.pl/4703017800_...
Witam, posiadam jawę 250 model 353 i mam problemy z podłączeniem regulatora ładowania. Stary regulator nie działał(nie produkuje się takich) więc zakupiłem elektroniczny i nie potrafię go podłączyć, wychodzą z niego 3 przewody, nie wiem też czy powinien być przykręcony bezpośrednio do masy, czy też odizolowany, jeżeli ktoś ma jakieś rady będę wdzięczny,...
Witam, więc na zapalonym silniku opór pomiędzy przewodami wahał się pomiędzy 090a 120
Dzięki za odpowiedź. Dzisiaj podłączyłem REGULATOR ŁADOWANIA 30A 12/24V LCD MPPT i porównałem wielkość prądu ładowania rozdzielając panele po trzy i wyszło, ze ładowanie ładowarką MPPT - (impulsowe) jest wyższe o ok. 20% od drugiego zestawu ładowanego regulatorem PWM. Muszę jeszcze sprawdzić jak sugerujesz poszczególne panele, każdy z osobna jego moc...
Witam Mam problem z ładowaniem w traktorku/kosiarce John Deere silnik B&S, z magneta wychodzi prąd stały 30V-40V, kupiłem już drugi regulator napięcia i jak podłączę regulator to jest 6-10V prądu stałego, jeśli nie przykręcę regulatora do masy to wychodzi jakieś 12-16V, czy jest coś nie tak z masą czy jednak te regulatory są nieodpowiednie?
Standardowo tam powinno być 5V, a więc nic więcej nie potrzebujesz aby podłączyć telefon czy inne urządzenie na USB.
napięcie odniesienia (zółty z kabeloczkiem) napięcie z jednej z faz do wygaszania kontrolki ładowania(niebieski)
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
Witam Dużo słów - mało danych. Panele podłączyć do akumulatora przez regulator ładowania. Jako, że nie podałeś żadnych parametrów elementów jakie posiadasz, to nic więcej nie podpowiem. PozdrawiaM.
Rozkręć przetwornicę i równolegle do włącznika przetwornicy przylutuj przewody i wyprowadź je na zewnątrz. Do tych przewodów podłącz styk NO (normalnie otwarty) np. przekaźnik relpol rm84 z cewką na 24V DC. Do cewki tego przekaźnika podłącz to wyjście "regulowane" z regulatora ładowania. Potestuj i powinno działać.
Witam, testował ktoś jaka największą moc paneli/panela można podłączyć pod regulator ładowania tracer 3210AN? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Z uwagi na fakt, że prąd coraz droższy, spróbowałem utworzyć swóją pierwszą instalację fotowoltaiczną w moim domu. Na małym balkonie zamontowałem trzy panele 100W, które podłączyłem pomiędzy sobą równolegle, całość podłączyłem do regulatora ładowania MPPT 20A. Regulator jest podłączony z akumulatorem 12V 100Ah. Do akumulatora podłączona jest przetwornica...
Witam Podczepiam się pod ten temat ponieważ tez chcę kupić przetwornicę TN 1500 do swojej instalacji. Mój problem polega na tym, że chciałbym podłączyć do akumulatorów dwa regulatory ładowania, jeden to przetwornica TN 1500 i do niej baterie słoneczne 500W, a drugi to regulator ładowania od turbiny wiatrowej 1kW. Czy takie równoległe podłączenie dwóch...
(at)kpec rozumiem że moment rozruchu może być wyższy przy starcie , tu chodzi o prostotę i automatyzację żeby nie chodzić na działkę i włączać zasilanie jak jest słoneczny dzień a wyłączać jak jest pochmurno Jak najbardziej dobry pomysł. ,a co jeśli zainstalował bym panel 530w chiński regulator ładowania do tego stary akumulator który nie magazynował...
alternator podłącz 30 z rozrusznikiem prądowy ,67 z regulatorem 67 ,a15 połącz z kontrolką ładowania (trzeba uważać spalenie kontrolki spowoduje brak ładowania).Nie opisaną możesz podłączyć pod masę nie jest to konieczne.
W układzie ładowania podłącz zabudowany na tablicy przyrządów amperomierz.Przewód przykręcony na tylnej pokrywie alternatora na śrubie M6 cały czas jest pod napięciem.W ten przewód w szereg podłącz zamontowany amperomierz uważając na biegunowość amperomierza i masz wzrokowo obserwacją pracy układu ładowania.Zwróć uwagę iż po odpaleniu tego Łunochoda...
Może i mało, tyle że mam je całkowicie za darmo(może będzie ich więcej) Przeglądałem inne tematy i nie znalazłem niczego w jaki sposób podłączyć więcej niż jeden panel do regulatora ładowania i czy z jednego regulatora ładowania mogę ładować więcej niż jeden akumulator. Na początku chciałem panele podłączyć równolegle pod regulator ładowania który bym...
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi chociaż temat poruszany to dla przypomnienia z regulatora wtyczka posiada dwa styki patrząc na alternator od tyłu z lewej styk szerszy do podłączenia kontrolki ładowania oraz z prawej styk węższy do podłączenia zasilania 12 V po zapłonie.P
Jak najbardziej jest to alternator nie prądnica. Z magnesami trwałymi. Na wyjściu masz prąd zmienny więc przestaw miernik na zmienne i zobacz czy generuje prawidłowo napięcie. Potem sprawdź regulator. Jest typowy dla tego układu czyli stratny. Nie ruszy bez kl15 i kl31. A jak spojrzysz od spodu na regulator to zobaczysz schemat podłączenia. Jest nad...
To jest alternator z Forda Tranzita. on jest 9-cio diodowy z wyjściem na kontrolkę i obrotomierz. Nie jest potrzebny przekaźnik kontrolki ładowania, regulator napięcia ma zintegrowany ze szczotkami.
Ja mam tak: - turbina i regulator ładowania 24V Podłączenie wykonuję odwrotnie. Turbina, regulator ładowania, akumulatory, przetwornica i odbiorniki na koniec.
Witam, Czy takie podłączenie wzmacniacza 12V pod instalacje 24V jest dopuszczalne?. Akumulatory podłączone szeregowe, mechaniczny regulator ładowania. pozdrawiam
Czy możesz dokładniej określić cel stosowania i twoje wymagania wobec takiej kontrolki. Czy musi to być żarówka? A LED?
Myślę że w praktyce leżysz z takim ładowaniem. Albo masz uszkodzony regulator albo takie spadki na instalacji. Napisz jakie jest napięcie na samym alternatorze pod obciążeniem.P
Widać tak. Ale zanim zmienisz - sprawdź czy R8 ma faktycznie 8,2kiloOhm-a, bo może spalisz też drugą ...
Regulator na moim zdjęciu nie nadaje się. Właściwie pełni on funkcję ogranicznika napięcia podawanego na żarówki, nie posiada on regulatora ładowania - jak widzisz z końca uzwojenia prąd ładowania płynie tylko przez diodę. Generalnie w Aprili RS 50 lub RX 50 jest podobnie, różnica polega na tym że stator ma cewkę "masową" bez odczepu. Regulator napięcia...
hmm a jest moze zaoliwiona albo cos takiego?? jeszcze duzo zalezy od swiecy np ja raz kupiłem iskre i tyle niechce jej widziec poprostu niezdała egzaminu ja jak miałem elektoniczny zapłon tzn na module to zakładałe bosha taka na 4 styki z krutkim gwintem miał lepszego kopa i niezdazyło mi sie zeby sie z nią cos podziało umnie taka swieca kosztowała...
Tak dobry, podłącz zgodnie z numerami na prądnicy i regulatorze.
Ja podłączyłem ostatnio taki regulator. Nie było ładowania i jak sprawdzałem piny ,żeby dać czerwony na prawo to na żółtym, ( żółty jest od świateł ) to miałem napięcie 17 V na niskich obrotach.
Wykorzystałem zasilacz impulsowy AC/DC z mostkiem Gretza. Napięcie wejściowe z ośmiu paneli około 270 VDC , wyjściowe ustawiłem 28 VDC , natężenie 15A. Wyjście podłączone do regulatora ładowania PWM 24 V/20A.
Koniec! Trzeba po prostu użytkownika poprowadzić za rękę i wytłumaczyć raz a porządnie. Masz taki alternator: https://obrazki.elektroda.pl/4364903000_... który ma 9 diód. Masz na nim złącza 15 oraz 67. Poniżej, zaznaczyłem na Twoim zdjęciu które jest które: https://obrazki.elektroda.pl/7438214300_... Następnie - zakup...
Zółto-czerwony podłącz pod konektor w izolatorze na alternatorze. Pod tablicą ten sam kolor podłącz pod kontrolkę ładowania a drugi koniec kontrolki pod plus po stacyjce. Zanim podłączysz te przewody sprawdź czy na pewno ten przewód idzie z pod alternatora do regulatora i dalej pod tablice.
Czy zakupiony regulator jest typowy tj. dedykowany do Twego pojazdu. Na "Elektrodzie" masz schematy oraz różne rodzaje regulatorów, wystarczy znaleźć odpowiedni i podłączyć wg oznaczeń. Żółty i biały kabel jest od światła i ładowania, czarno-czerwony od zapłonu a niebiesko-biały od impulsatora. Zielony - masa (-).
Zasilanie po kluczyku do zacisku (15) regulatora ,zacisk (67) podłącz do szczotko-trzymacza.Oczywiście regulator (jego obudowa)przykręcona do masy.Zamiast kontrolki ładowania można podłączyć Amperomierz ,lub Woltomierz z maszyn rolniczych,dostępny na internecie ,lub typowy wskaźnik ładowania na diodach.
Zdjęcia będę w stanie wrzucić pod koniec następnego tygodnia. Instalacja jest kompletna. Auto jest z 2002 roku. Ja przypuszczałem, że to trochę inaczej działa, ale to co napisaliście jest najbardziej sensowne i pewnie prawdziwe. Sprawdzę to i napisze jak jest, ale dopiero pod koniec przyszłego tygodnia. Dodatkowo udało mi się ustalić od czego jest przewód...
Tego nie próbowałem jeszcze ale chyba powinno zdać egzamin,a może ten sterownik podłączy do panela a ten ze zdjęcia pod turbinę i obydwa pod akumulator i wyjście ze sterownika load podłączyć odbiornik.
Jak powinno wyglądać podłączenie stacyjki Honda1211. Czy po przekręceniu kluczyka do pozycji pierwszej cewka układu zapłonowego po stronie niskiego napięcia powinna być zasilana ? Jak powinien być podłączony regulator ładowania akumulatora ?
No to wisisz piwo 😁 Kup regulator: https://allegro.pl/oferta/regulator-lado... W app (SolarLifeBT) na androida masz ograniczenie ładowania w regulatorze (0-20A). Podłącz dwa panele a w app ogranicz w regulatorze prąd ładowania do 12A.
podłączę akumulator 48V a ta prądnica nie będzie ładować bo jest np na 24 V. Bez obrazy. Umiesz czytać ze zrozumieniem? Akumulator 48V musisz podłączyć do regulatora ładowania, a regulator do prądnicy. Gdy napięcie na prądnicy z powodu braku napędu ( wiatru ) spadnie do ok. 48V, to regulator przestanie ładować akumulator, to przecież logiczne.
Witam, Potrzebuję doradztwa w takiej sprawie: Mam podłączony regulator ładowania solarny do akumulatorów. Chciałbym, żeby w razie spadku napięcia -11,7V odbiorniki na 12V były zasilanie poprzez zasilacz 230V-12V Jedynie, moją koncepcją jest to, żeby zasilacz nie był ciągle włączony, lecz załączał się tylko przy spadku napięcia na akumulatorach. Opisując...
To już lepiej przerabiać dalej i zamontować regulator tzw. „dwufazowy”, od np. Routera WS50 który ma podobną obudowę i takie samo złącze co regulatory jednofazowe. Zasilanie świateł masz już przerobione. Jednofazowy regulator napięcia dokonuje prostowania jednopołówkowego, dlatego wydajność ładowania będzie obniżona o połowę.
I tu już nie oszczędzisz- mostek 600 zł, regulator 300zł ostatnio wymieniałem. Obie rzeczy na pewno spalone ponieważ jedna faza diod jest podłączona bezpośrednio do regulatora, utnij ale od mostka drut zostaw cały.P
Jakiego producenta silnik tam założyłeś? Czerwony masz na myśli jest podłączony do elektrozaworu przy gaźniku! No to sprawdź czy fioletowy nie jest podłączony do regulatora ! A biały nie jest od gaszenia do cewki zapłonowej. Podobnie jak poniżej.
Witam.Mogę się mylić ale patrząc na te podłączenia to regulator napięcia jest elementem odrębnym poza alternatorem.
Dokładnie, prądnica sprawna. Regulator lub jego podłączenie.
Witam mam problem z kombajnem massey ferguson Mf240, silnik 4c perkins nie ma ładowania, sprawdzałem prądnicę za pomocą żarówki w trakcie pracy wydaje się być sprawna, chciałem sprawdzić regulator poprzez zmasowanie wszystkich kabli które są do niego podłączone bo tak wyczytałem w jakieś starej serwisówce ursusa ale kabel który jest podłączony z akumulatorem...
Ten alternator z Volvo nie pójdzie. Musisz wymienić w nim regulator "na śrubkę" i będzie ładował aż miło. Takie coś : https://allegro.pl/oferta/regulator-alte...
(at)kamel2 Raczej inaczej :D Żarówka podłączona równolegle do regulatora roztrzygnie wszystko.
Upalony mostek. Odwrotnie podłączony akumulator. Regulator też będzie trup. Do zrobienia wszystko. Części są tanie
Hej, ja się też podepnę do tego tematu bo mam 1kW Q.cells o napięciu 65V a chciałbym dokupić 1kW Poli 30V i spiąć po dwa w szereg co da 60V ? czy ktoś takie coś podłączał, próbował czy to ma sens. Panele będą podłączone do regulatora ładowania e-tracer 60A MPPT. Zastanawiam się czy będzie działać dobrze czy będą straty bo jak coś ma być nie tak lub...
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
Zapłon i ładowanie to dwie różne sprawy. Ten niebieski przewód nie ma wpływu na to, czy motocykl zapala, czy też nie. Sprawdź czy ten niebieski przewód idzie do regulatora i dalej do kontrolki ładowania. Jeśli tak, to podłącz go do szczotki, tylko nie tej, która podłączona jest do masy.
54 to plus który idzie na te 3 żarówki. Jedna z nich to kontrolka "luzu" czyli biegu neutralnego gdzie podawana jest masa z włącznika, druga to kontrolka ładowania ktora jest podłączona do regulatora napięcia a trzecia to kontrolka kierunkowskazów. Ogólnie jest słaba jakość tego schematu. Czwarta kontrolka to drogowe gdzie jest ona podłączona pod włókno...
w ten obwod: w alternatorze pod zacisk" D+" 12V szeregowo jak wepne amperomierz to bedzie pokazywal +12 lub - 12V ??? tak>>> a ten 3ci przewod od alternatora to gdzie ma isc?? a moze tak: ??? przewód od szczotek do zacisku 67 regulatora. Wyjście z diód wzbudzenia (ta końcówka w plastikowej obudowie w alternatorze) łączysz z zaciskiem 15 regulatora....
Podłączyłem alternator z wbudowanym regulatorem napięcia. Tylko mam taki problem ze nie gaśnie mi kontrolka ładowania wiecie może jak to dokładnie podłączyć trzeba pociągnąć jeszcze przewód minusowy z alternatora do kontrolki ?
Akurat takie mostki mi sie same napatoczyły :) Rozumiem już, że te tajemnicze wejście też jest do AC. To by tłumaczyło dlaczego prądnica przy silnym wietrze pracowała "na pół gwizdka". Swoją drogą w 3 mostkach jednofazowych, zamiast jednego trójfazowego- chyba nie powinno być większej różnicy (?) potem plusy i minusy mam połączone i podłączone pod regulator...
Witam. Z tego co pamiętam to do było kilka regulatorów do tych prądnic. Sposób podłączenia regulatora i lampki ładowania znajdziesz na elektrodzie. Alternator zapewniłby znacznie więcej energii elektrycznej. Pozdrawiam.
Najlepiej będzie zdemontować regulator napięcia [stary] , wiązkę od regulatora do prądnicy usunąć , pozostałe końcówki po izolować . Pomiędzy [ nowy ] alternator a rozrusznik dołożyć nowy grubszy przewód i powinno być ok , oczywiście jeżeli to będzie alternator z regulatorem napięcia . Może wystąpić problem z kontrolką ładowania [ sposób podłączenia]...
W takich pojazdach zazwyczaj światła są zasilane napięciem zmiennym, regulator tylko ogranicza jego wartość tak aby nie paliły się żarówki. Akumulator jest ładowany małym prądem przez diodę 1A w regulatorze
Ciekawy jestem czy rzeczywiście dwa regulatory dały by maksymalna moc ok 50A czy ograniczą moc jeżeli nie będzie podłączone żadne obciążenie?
Witam Odrazu na początku zaznaczam że to nie moja bajka motocykle i zielonym w tym.Zip pro 50 brak ładowania. Spalony był regulator ,cewka od świateł i spuchnięty aku. Prądnica nowa, reg nowy ,aku nowy. Z prądnicy wychodzi kabel biały i żółty ,regulator z czarną wtyczką czteropinowy. Wtyczka regulatora ma inny jeden przewód różowy chyba. Cewka generuje...
Error odnosi się do linii sterowania LIN regulatorem napięcia, jeśli jest podczas testu nie podłączona to będzie błąd.Opcja druga to niewłaściwy/wadliwy regulator
Witam Mam regulator ładowania VOLT 20A i do tego aplikację SOLARLIFE BT. Na apce w telefonie pojawia się na czerwono "ładowanie, zbyt wysoka temp ładowania". Na zewnątrz -1° i pochmurno. Na tablecie i w tej samej apce: "ładowanie przepięcie". Co robić w takim przypadku? Wcześniej na tel miałem takie samo powiadomienie jak na tablecie, ale po aktualizacji...
Niestety silny wiatr który niedawno przechodził połamał wiatrak lecz sam generator przeżył i na wiosnę będzie budowany już jak się należy. przy śmigle które było na filmiku przy tym wietrze około 2h generował ponad 900w-1000w (potem rozlutowały się diody od temperatury i rozerwało śmigło. Miałem podłączony akumulator i regulator ładowania z zabezpieczeniem...
D+ do plusa po stacyjce ele przez kontrolkę(żaróweczkę) ładowania.
Ja jestem właśnie rozbudowałem swój system 12V ( będę zakładał nowy temat o tym ) na szybko wygląda to tak... Mam dużo urządzeń w domu na 12V i wszystko jest zasilone z jednego zasilacza, do tego równolegle podłączone są baterie ( napięcie na bateriach do ustawienia czy ma być duży zapas czy mały) Do tego równolegle podłączyłem regulator ładowania i...
Podłącz amperomierz od grubej śruby do cienkiej i odczytaj wzkazania.
Witam, mam pytanie. A mianowicie czy do regulatora ładowania, obojętnie jakiego, zasilanego z paneli słonecznych dających w sumie 24 V, mogę podłączyć akumulator 12V ? Chodzi mi o akumulator żelowy.
Nie rozumie po co rozkręcać regulator jak on jest nowy i po co w nim grzebać, jak się komuś coś zepsuje jakaś dana część to idzie do sklepu i kupuje nową i ma działać. A nie że kupi nową część i jeszcze przy niej coś robi. Akumulator mam nie nowy ale jeszcze w miarę dobry. Czy nie ma jakiegoś innego sposobu żeby to sprawdzić co jest przyczyną tego mocnego...
podłączenia regulatora ładowania panele schemat podłączenia regulatora regulatora ładowania schemat
szarpanie przyspieszaniu lampka kodów usterek podajnik ręczny
licznik tiguan elektryczny samochód
Schemat zasilacza BN44-00271A i opis inwertera Mały piec na pellet z płaszczem wodnym - efektywne ogrzewanie