To potem jak będzie ok to pojedź na regulację LPG bo inaczej problem wróci.
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Na wszelki wypadek, aby ładunki elektrostatyczne nie zrobiły z benzynki małego BUuuuMmm :)
Do tego, przez który można dmuchnąć podłącz filtr paliwa a do drugiego końcówkę IN z primera. Do OUT podłącz wężyk przelewowy.
To chyba sam sobie odpowiedziałeś. Dokonaj przeglądu połączeń przewodów paliwowych (począwszy od zbiornika paliwa aż do silnika) oraz podłączenia filtra paliwa i sprawdź opaski na przewodach. Może zanieczyszczony zbiornik paliwa (smok) albo zapominasz o zmianie filtra paliwa.
Nie ma czegoś takiego jak wentylacja skrzyni biegów - to się nazywa odma silnika. Skrzynia biegów nie potrzebuje odmy :P. I tak, odma silnika jak najbardziej zwykle jest podłączona do filtra powietrza.
W niekturych modelach ta lampka ma podłączenie do filtra paliwa , swieci jak jest woda . Z dołu filtra jest korek odkrecic spuscic ,zakrecic.
W Perkinsach świeca płomieniowa podłączona jest do filtra paliwa i nie ma elektrozaworu.
Witam napewno jeszcze tego nie zrobiłeś ponieważ jedyną usterką jest pompa paliwa która w sobie ma pompkę wspomagającą stąd problemy z zaciągnięciem paliwa,co do przewodów od świec są one zlutowane fabrycznie do jednego przewodu który właśnie idzie z tego przekażnika . Regeneracja pompy kosztuje400-500 zeta a pompa wspomagająca 250 zeta i daje nam to...
Witam, mam peugeota 307 1.4 HDI . Problem: antipollution fault, oraz zapalona kontrolka diagnostyczna silnika. Pierwsze kroki skierowałem na komputer, po podłączeniu wyskoczyły trzy błędy układu zasilania paliwem ( pompa paliwowa) Po wykasowaniu błędów i wymianie filtra paliwa kłopoty zniknęły. Koszt: podłączenie komputera i usunięcie błędów 35 zł wymiana...
Witam, proszę o pomoc kogoś z silnikiem 2.0 HDI - filtr paliwa BOSCH. Przy demontażu obudowy filtra paliwa, urwały się przewody z wtyczki, jak ktoś może napisać w jakiej kolejności są podłączone te przewody (jakie kolory ) to byłbym wdzięczny. Na wtyczce są nr 1,2,3 - przewody kolor - żółty, zielony, biały. Piotr
PP850 jest do SB i jest wkręcany. Ten co widać zamiennikiem może być PP839 lub podobny. Nie kupuj czasami PP839/1 bo ma inaczej przyłącze. A pytam się o kod silnika bo to ułatwi czy ktoś zrobił rzeźbę czy nie. A po drugie jest źle podłączony.
Zmienić filtr paliwa na inny? Może przewody Paliwowe ktoś źle podłączył i teraz cyrk
grochogrocho Ja odłączyłem 2 przewody z pomy wysokiego cisnienia Jeden do zasilanie a drugi powrót Podłącz zasilanie z filtra paliwa do powrotu w pomcie Ja nie zakłądałem do pompy wysokiego cisnienia drugiego przewodu A paliwo poleciało w kanał W moim przypadki pomogło. Tą porade znalazłem na jakims forum opla
Zobacz, czy paliwo się Tobie nie cofa z filtra paliwa 🙂
Witam ! ja w swoim oplu Astra 1.7 TDI sprawdziłem układ paliwowy . komputer nic nie wykazywał, wiec męczyłem się przez kilka miesięcy . po dłuższym postoju odpalał , ale po 10 sekundach gasł i trzeba było go sporo piłować aż układ paliwa się odpowietrzy. Jeden z mechaników wymienił mi filtra paliwa wraz z wężykami na inny , uniwersalny pasujący do tego...
Nieszczelność może powodować zasysanie powietrza. Stawiam na zapowietrzenie układu. Podłącz wszystko, kręć silnikiem, a druga osoba niech luzuje po kolei wtryskiwacze.
Problem zdiagnozowany na 99% Dziś mój mechanik którego odwiedziłem dopiero teraz (co było ogromny błędem, było trzeba odrazu) podłączył paliwo bez filtra paliwa i maszyna szła jak przecinak, problemem jest sam filtr lub kopułka. Dziękuję za pomoc, napisze w piątek jak kupie filtr paliwa co z tego wyszło.
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Sprawdz zawór w pokrywie filtra paliwa (filtr ma 3 podłączenia ,2 w pokrywie 1 na dole)
Podłączyłem kable od paliwa z pominięciem filtra tzw na krótko... On zapala tak na sekunde i gaśnie...
W kosie spalinowej Makita EM2600 wymieniłem wężyki i filtr paliwa (zakupiłem części oryginalne). Kosa odpaliła i pokosiłem troszkę, potem kosa zgasła i nie mogę jej odpalić. Co może być przyczyną tego, że nie chce teraz odpalić ? Czy odwrotne podłączenie wężyków może być przyczyną takiego zachowania ?
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa. A co moze ci dać odłączenie aku na 8h. Pierwsze podłącz jakiś tester by sczytać błędy. Sprawdź oringi na czujniku cienienia na listwie common rail
Nissan Navara 2008 2,5 DCI bardzo ciężko odpala na zimnym, po rozgrzaniu i zgaszeniu i natychmiastowym odpaleniu odpala (prawie) dobrze. Co zostało zrobione: - odczytanie kodów błędów (brak błędów) - odczytanie ciśnienia na rampie komputerem (400-1000 bar) - podłączenie fizycznego manometru do szyny i odczytanie ciśnienia (ciśnienie zgadza się z tym,...
Dopisz chociaż jaki silnik . Podejrzewam że to 1.9 dci i podpiąłeś źle przewody paliwowe przy filtrze . Można też wspomóc go plakiem jak wszystko dobrze podłączone .
Ale skoro gaśnie i po chwili daje się normalnie odpalić, przy czym iskra cały czas jest, to wina paliwa. jak już koledzy wspomnieli sprawdź czy paliwo w ogóle jest w komorze pływakowej w sytuacji gaśnięcia. Podłącz lepiej też bez filtra paliwa i zobacz co będzie oraz podaj model gaźnika.
Świeca płomieniowa jest podlączona do wyjścia z obudowy filtra paliwa, strzałka do zewnątrz nr 4. Do tego wyjścia jest wkręcony dystans a do niego śrubą przelewową rurka do świecy płomieniowej. Świece płomieniowe są różne, jedne muszą pracować z elektrozaworem a te do perkinsa mają termozawór wewnątrz świecy. Świeca ma dawać duży płomień tak aby go...
cofa mi się paliwo w układzie. Skąd wiesz, że Ci się cofa paliwo ? Postaw na dachu auta bańkę 5 litrów z ropą i podłącz wężykiem do filtra paliwa. Zapal i odstaw na kilka godzin. Jeżeli zapali to wiadomo, że cofa się paliwo. Jeżeli nie zapali to pompka podająca w pompie wtryskowej do wymiany.
Podłącz strzykawkę pod przewód zielony i zaciagnij paliwo.
Carrot ja się ciebie nie pytam o radę czy miałem kupić to auto czy nie jak nic nie masz to powiedzenia na temat to się nie ..... Dodano po 4 Co do ominietego filtra paliwa to próbowałem podłączyć wszystko tak jak powinno być i okazało się że ominięty został ponieważ oringi w filtrze zasilanie i powrót nie trzymają szczelności i z powrotu kapie a zasilanie...
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Tak posiada kopniaka ale co z tego jak prześladuje nie da się odpalić nawet nim . Wężyk zdjełem od podciśnienia i od filtra to jak tym od podciśnienia wyciągam to tam wylatuje ale jak jest podłączony do filtra to nie idzie. Teraz właśnie zaleje pod świece paliwa strzykawką i zobaczę czy się odezwie. To mówicie że silnik nie zatarty ta?
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Interfejsem diag , jeśli nie masz, odepnij przewód zasilający do filtra paliwa, podłącz miernik ciśnienia i przy pomocy kolegi sprawdź. Tj. jeden patrzy na ciśnienie, drugi przełącza na zapłon, ew. kręci silnikiem. Powinno być od 3,5-4bar. Sprawdź, jak będzie mniej to masz winowajcę potencjalnego.
Jak jest podłączone zasilanie paliwa do pieca pewnie z podstawy filtra z krućca zaślepionego korkiem tak nie może być
Sprawdź filtr paliwa czy jest w nim paliwo. Tam jest zawleczka i można zajrzeć do środka. Jak nie ma to podłącz do filtra bańkę i/lub zalej filtr. Jak po dłuższym kręceniu zacznie się jąkać i odpali. To masz problem z podawaniem paliwa z baku do filtra. Czyli pompa padała czasem sitko na niej zabije się na amen. Zresztą po przekręceniu stacyjki pompa...
a nie 10 i jest do wody . Nawet do wody się nie nadaje. Jest do du... A potrafi wyrządzić duże szkody. U mnie właśnie fagumity po 3 latach stały się sztywne jak plastki ,nie szło zdjąć filtra paliwa.Ale to samo stało się z gatesem i jakimś sel czy set niemieckim. W środku w pompie też dramat co gumowe popękane. Coś sie dzieje z paliwami, może to te...
Jak zwykle na początek podłączyć vcds i będzie wiadomo. Sprężyna nie miga od starego filtra paliwa...
Kolega "bitner" chyba nie ciągnie tematu dalej jego opis wskazuje w dużej mierze na uszkodzony układ paliwowy tym bardzie, iż stwierdził że ze starego filtra paliwa wylał wodę. Po podłączeniu jakiego kolwiek średniej klasy komputera powinny pojawić się błędy ale chyba odpuścił naprawę swojego fordzika. Kolego "bitner" podaj jakieś szczegóły, które poczyniłeś,...
Filtr paliwa przed chwilą włożyłem nowy ale to nic nie dało. Na chwilę podłączyłem wszystko omijając filtr paliwa i auto normalnie wchodziło na obroty, potem odpaliłem je z wężami podłączonymi do tego korpusu od filtra ale bez filtra i auto już na obroty nie wchodzi. Stawiam na tą obudowę filtra tylko, że jaką mam kupić, bo wychodziły wersję ze śrubką...
Robiłem już takie dwa na plaka nie pali musisz podłączyć filtr paliwa ale na zasilaniu zamontować ręczną pompkę jak nabijesz paliwa ręcznie za drugim razie odpali. :spoko:
ewentualnie, spróbuję podłączyć go na krótko pomijając bak i filtr paliwa, wtedy będę widział co się stanie... Nie pomijaj filtra w żadnym wypadku, ponadto ten zawór o którym pisałem w poście 16 ma za zadanie utrzymać ciśnienie wstępne na poziomie 0,8 bara miedzy zbiornikiem, filtrem paliwa, pompą tandem. Jak podłączysz bez pompy, może odpalić podobnie.
Jak masz wątpliwości co do ciśnienia paliwa to po prostu podłącz manometr np. holenderkiem do bloku albo do filtra paliwa, powieś go na lusterku i w drogę. Zamiast domysłów będziesz miał pewną informację. Co to jest dioda paliwowa?
Ktoś coś podpowie?? Dziś przy wymianie filtra paliwa i jednocześnie podłączeniu egr (miałem zaślepiony przewód) po odpaleniu zaczął kopcić i to na ciepłym. Puścił naprawdę soczystego bąka i to przez jakieś 5-7 min?
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
Dziękuję za odpowiedź. Jeżeli "Nigdzie" to wg mnie wężyk powinien być czymś zakończony - np. jakimś filterkiem powietrza - a nie pozostawiony sam sobie i niezaślepiony. Na schemacie filtra powietrza pokazane jest tylko podłączenie odpowietrzenia ze zbiornika paliwa, a obudowa filtra nie ma żadnego króćca do którego mógłbym połączyć ten wężyk. Przejrzałem...
Ze zbiornika na pompę paliwa a z niej na filrt na wejście ( IN ) następnie z filtra (out ) dalej .
Ile mtg ma przepracowane ta pompa ?? Czy na rozgrzanym silniku jest gorzej ?? Zdemontuj z silnika jeden wtryskiwacz i podłącz na zewnątrz, w celu obserwacji wtryskiwanego paliwa.
Sprawdz czy są poprawnie podłączone przewody paliwowe do filtra paliwa. Czesto zdaza sie ze osoba wymieniająca filtr paliwa mylą zasilanie z powrotem Efekt jest ze silnik gasnie przy obciązeniu Druga sprawa musisz sprawdzić wysokosc filtra paliwa powinna byc 17mm jesli jest mniejsza trzeba wymienić filtr paliwa na A6110920101 http://obrazki.elektroda.pl/1520458700_1...
Wygląda na evap. Dokładnie. w tych cytrynkach tam był EVAP. niestety wyrwane i połamane zostało gniazdo, tak że nie można teraz podłączyć. Potrzebuję się dowiedzieć, co to za część, żeby dokupić. gniazdo wygląda na całe. https://allegro.pl/oferta/wtyczka-filtra...
Dziękuję bardzo za odpowiedz. Zdażyło mi się kilka razy, że na rezerwie paliwa zapaliła się kontrolka check engine. Dzieje się to chwilę przed zapaleniem rezerwy albo chwilę po. Myślałem, że wymiana filtra załatwi temat, może zaciąga bród z baku albo powietrze. Po podłączeniu pod OBD pokazuje błąd P0171, uboga mieszanka.
Odłączyłem całkowicie egr i przejechałem się bez nadal było to samo na komputerze pokazało tylko egr i dpf ale to dpf został wypalony i już nie było z nim problemu(według komputera). Jeżeli chodzi o kopcenie to nie kopci nic. Tryb awaryjny również nie pokazał się na komputerze :/ Dodano po 1 Co dziwne autko praktycznie nie kopci nawet jak wcisne pedał...
Jest jeszcze punkt 6. Niedrożne odpowietrzenie baku. Prawda. Zakładam jednak, że wlew był odkręcany w między czasie więc nawet przy zatkanym odpowietrzeniu ciśnienie po odkręceniu korka się wyrównało więc powinien odpalić. Dalej panie - sprawdzać trzeba zacząć :) Zobacz sobie to https://youtu.be/Xatxh8J9NXs?t=943 może pomoże. Nalej paliwa do filtra,...
Witam. Może ktoś pomoże. Wymieniłem filtr paliwa w Landku i po zalaniu filtra paliwem nie chce odpalić. Zauważyłem, że do pompki paliwa nie dochodzi prąd, ale jak podłączyłem prąd bezpośrednio z akumulatora dalej nic tzn. że nie ma sterowania wtryskami a przed wymianą filtra odpiąłem ten moduł co jest pod maską nad filtrem. Czy może to być przyczyną?
Witam!!! Posiadam samochód Mercedes C270 Cdi, mam z nim problem. Samochód nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi do filtra i niestety paliwa nie ma. Potem podłączyłem wężyk bezpośrednio do pompy i niby ciągnie paliwo, ale nie pali. Wydaję się jakby ciągle był zapowietrzony. Co może być przyczyną? Dlaczego...
Źle to masz podłączone. Cienki wężyk z gaźnika, do filtra paliwa w zbiorniku, grubszy do krótszego króćca w pompce, cienki wężyk z pompki do zbiornika paliwa jako przelew. Tak to ma wyglądać. Widzę, że wykręciłeś iglicę, teraz będziesz to musiał regulować, nie wiem czy dasz radę. Musisz wykręcić ten zaworek iglicowy i dobrze go wyczyścić.
Jak kiepski to się wymienia. Dużo go tam nie wchodzi. A co przerobiłem... świecę płomieniową założyłem z transita i podłączyłem do filtra paliwa, dźwignię włączania p. napędu przerobiłem bo ten pręt mnie denerwował, lagi i pług do odśnieżania zrobiłem. Tyle chyba w sumie. http://obrazki.elektroda.pl/7878064100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4668328400_1...
Wg mnie "usterką" będzie brak paliwa w gaźniku. Sprawdź więc dopływ paliwa do gaźnika, drożność filtra paliwa i działanie kranika ( oraz ewent. podłączenie wężyków). W przypadku, gdy silnik zgaśnie i okaże się, że świeca jest sucha, to na próbę wlej ok. 2 cm 3 paliwa wprost do cylindra. Jeśli okaże się, że silnik natychmiast "zaskoczy", to będziesz...
Manometr zawsze montuje się przed regulatorem. Do sprawdzania samej pompy przed manometrem daje się zawór, wtedy po zamknięciu sprawdza się faktyczne ciśnienie paliwa, jakie potrafi nabić pompa. Podłączenie jest banalne, tylko trzeba uciąć sobie króćce ze starego filtra paliwa.:D. Na powrocie się niczego nie mierzy, bo to nie ma żadnego sensu. Regulator...
Dzięki no tak mam zrobić ale po zdjęciu jednego wężyka od filtra paliwa ten co ma oznaczenie ze strzałką i są podłączone dwa wężyki odpiłem i próbowałem uruchomiać zatykając otwór poszło paliwo i w tej chwili nie mogę uruchomić auta gdzieś się zapowietrzył i nie chce się odpowietrzyć . Czy powinien sam się odpowietrzyć ? Czy ten wężyk co nie był podłączony...
Witam wszystkich. Berlingo bez klimy. Silnik na zwykłej pompie wtryskowej. Wentylator nie włącza się. W tym silniku jest tylko jeden czujnik temperatury, znajdujący się na wylocie z głowicy i tym samym przy korpusie filtra paliwa. Czujnik wskazuje prawidłowo. Podłączyłem drugi. Grzejąc go zapalniczką najwyższe wskazanie uzyskałem 120 stopni A wentylator...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa czy nie rzuca dziurka paliwa.
Na wężykach przy filtrze paliwa są zaworki trzeba je sprawdzić po drugie szczelność układu dolotowego od baku do separatora jak jest oczywiście i od separatora do filtra paliwa. Nawet dziurka jak od szpilki może powodować takie zamieszanie. Można podłączyć nowe przewody od zbiornika do filtra i wtedy się wykluczy nieszczelność jak taka ma miejsce .
Wiem, że tak można obejść problem, ale chciałbym jednak znaleźć przyczynę. Zwłaszcza że nawet nie wiem, czy odłączenie czujnika temperatury coś pomoże, bo problem nie pojawia się zawsze i jest właściwie losowy, więc musiałbym odłączać każdego ranka, żeby się przekonać. A jest jeszcze parę rzeczy po drodze, chociażby siedzi rozrusznik, który kręci tak...
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
rozwiązanie prozaiczne ... odwrotnie podłączone przewody przy zbiorniku :)
http://obrazki.elektroda.pl/4059248500_1... Przewód nr 2 idzie do filtra paliwa a nr 3 do czego jest podłączony? Odpiąłem go i zaślepiłem na trójniku króciec i teraz po włączeniu zapłonu zaraz leci paliwo i to z normalnym ciśnieniem,przedtem ledwo leciało.Tylko co to jest za przewód ten który odłączyłem i czy może zostać odłączony?
Podłącz próbówkę będziesz widział czy jest zasilanie po zapłonie, sprawdź ciśnienie na niej. Jak zakupiłeś niedawno to wymiana filtra paliwa, powietrza, sprawdzenie oleju, świec, przewodów wn to podstawa. Możesz również podłączyć pod kompa zobaczyć błędy.
Witam Czy ktoś posiada schemat podłączenia zasilania gaźnika w tej podkaszarce. Nie odpala i chyba wężyki paliwowe są źle podłączone. 1. gaźnik góra do pompki 2. gaźnik dół do filtra zbiornika paliwa 3. pompka dół do zbiornika jako chyba przelew. Wg mnie to nie powinno działać ale podobno działało. Ktoś się wypowie i opisze prawidłowo podłączenie? pozdrawiam...
witam od 4 lat jestem szczęśliwym posiadaczem citroena berlingo 2004 rok 2,0 hdi oprócz upierdliwego szarpania 1500,-220 obrotów autko jezdzi jak złoto czasem jest ono mocniejsze czasem słabsze a czasem wcale nie szarpie ...... auto nie zamulone gdyż regularnie robi większe trasy paliwo tylko orlen ew orlen werwa oleje filtry orginał i na czas problem...
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
Witam wszystkich i proszę o radę. Jak w temacie po dobowym postoju silnik nie odpala. Kręcić muszę około 10 sekund zanim chwyci. Przy postojach 1 godzinnych odpala jak się to mówi na dotyk. W wielu postach były podobne tematy i był to problem z cofający się paliwem. Mój jest chyba podobny. czy ktoś by mi mógł poradzić co wymienić. Lub co to jest, znajduje...
Dzisiaj podłączyłem pompkę elektryczną przed filtr paliwa- pokazała się nieszczelnośc na nakrętce.Filtr z obudową wykręciłem, rozkręciłem i zonk :shocked!: filtra paliwa niet a na dnie obudowy 2 mm złotego błota. Słów brak, winnych też. Polscy pseudopapraki.........
Mechanik powiedział że w tym modelu nie ma filtra paliwa jest w zbiorniku takie sitko jedynie. A wał można sprawdzić podpinając go do komputera? Był podłączony i niczego nie pokazał jedynie wskazywał a to na wtryski a to sondę co było robione i problem nadal jest.
Fiat Siena1997 1,4 kod silnika 178.B2.000 przebieg 50000 . Problemy z jazdą szarpanie nierównomierna praca dymienie . ,gasnięcie na wolnych obrotach .Problemy nasiliły się po wymianie przez klijęta filtra paliwa . Po podłączeniu CDIF2 lista błędów spora : Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym 22obwód pochłąniacza par paliwa 23 obwód silnika krokowego...
Witam Chcę podłączyć do Frontery A (1995r.) 2.0i filtr-pochłaniacz par paliwa z Astry. Sęk w tym że oryginalny filtr Frontery ma tylko 2 końcowki, bo jest podłączony przez trójnik z kolektora ssącego ( wlot par ze zbiornika i wlot powietrza) natomiast filtr z Astry ma 3 koncówki: A - wlot par paliwa z baku, B - wylot do kolektora ssącego silnika, C...
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Witam Podłącz sprężarkę powietrza od strony filtra powietrza i przedmuchaj przewody . Pzdr
Chyba najprościej na rezerwie wlać to do zbiornika. Albo wlać bezpośrednio do filtra. Bez ciśnienia z pompy w zbiorniku może nawet nie odpalić. Najlepiej dba się o układ paliwowy wymieniając filtr paliwa razem z olejem co 10kkm. I nie wierzyć w dodatki czy oleje longlife.
Dziękuję decybel91. Sprawdziłem podciśnienie w całym układzie. Jest bardzo dobre. Natomiast zrobiłem taką próbę zasilania paliwem, a mianowicie przy pracującym silniku na wolnych obrotach pompowałem paliwo tą gruszką która jest na wejściu do filtra paliwa. Okazało się, że wtedy obroty są stabilne, pokazują na podłączonym SDPROG cały czas 860- 862 obroty....
Witam, mam Kugę tdci 140KM 2010 170000km przebiegu i zmagam sie z problemem. Silnik gaśnie na 5 i 6 biegu podczas gwałtownego dodawania gazu( pedał na full wciśnięty). Na wyświetlaczu pojawia się komunikat silnik usterka i kontrolka ESP. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Po wymianie filtra paliwa pojawią się komunikat...
Witam serdecznie... Zmieniłem filtr paliwa w Mondeo 1.8 TDCI i auto nie odpala...Próbowałem nawet podłączyć wąż który idzie z filtra do pompy i włożyłem do bańki z paliwem i paliwo ciągnie przy kręceniu,na powrocie do baku też wywala paliwo.Czyli pompa chyba ok.Miał ktoś taki problem?? Na plaku tak na sekundę odpali i koniec...
Dwa górne to płyn chłodniczy, reszte masz napisane na dekielku. Strzałka na zewnątrz, to wyjscie z filtra na tandem. Powrót z tandemu, to przewód na którym znajduje się czujnik temperatury paliwa.
Dlatego trzeba podłączyć tester.Jak np ECM gubi zasilanie to i przekaźnik rozrusznika nie pójdzie.
Wiem ze odgrzewam temat, ale chce go zamknąć "rozwiązano", Otóż tak problem rozwiązałem, tym ze podczas zabawy z N75 z N18 i przewodami przez znajomego mechanika musiał mi coś źle podłączyć, a problemem okazał się filtr paliwa(mający ok roku), po wymianie filtra nie przerywał ale tryb awaryjny, podjechałem do kolegi co ma takiego passata jak mój i się...
wciąga mi pompke od paliwa (cały czas wciśnięta) Nie masz dodatkowego filtra ? Wciąganie wygląda na zatkany przewód lub filtr, dopływ paliwa. Możesz w prosty sposób podłączyć zasilanie w paliwo z np 5L bańki ? Nie masz w instalacji przewodów gumowych udających paliwowe ? Takie puchną w środku ograniczając przepływ.
Witam. Proszę państwa mam następujący problem. Pacjent jw. nie wkręca się na obroty powyżej 4000rpm. Błąd na komputerze odnośnie świeć żarowych, nic więcej. Co zrobione: -wymieniony filtr paliwa -zamieniony przepływomierz (w drugiej maździe oba chodzą prawidłowo) -wyczyszczony EGR -reset ustawień EGR -podłączenie paliwa z bańki bezpośrednio do filtra...
Podciśnienie musi być podłączone, jak nie do puchy filtra to musisz "wkleić" gdzieś dalej, byle między przepustnicą a filtrem. Istnieje prawdopodobieństwo że instalacja będzie wymagała ponownej kalibracji. Generalnie zasada jest jedna i zawsze ta sama, więcej powietrza = więcej paliwa, komputer stara się zachować określony skład mieszanki a skoro dostanie...
Przyczyną jest najprawdopodobniej zapowietrzanie się układu paliwowego.Albo z przelewów wtryskiwaczy albo przy wymianie filtra paliwa podwinęła Ci się uszczelka lub za mocno przykręciłeś pokrywę filtra paliwa i się wygięła. Jeśli masz jakiś tester diagnostyczny to podłącz i sprawdż takie dwa parametry :porządany początek wtrysku i rzeczywisty początek...
Też tak myślę, auto ma 80 tyś kilometrów przebiegu więc pompka raczej nie. Mam nawet lexię ale bardzo rzadko używałem do poprzedniego citroena Jumpy z 2005 roku - nie psuł się. Nie wiem, czy moje oprogramowanie skomunikuje się ze Scudo z 2013 roku. Najprostsza diagnostyka jak mi przychodzi do głowy to pomiar napięcia zasilającego pompki bezpośrednio...
Pedał gazu masz jeszcze na linkę?Sprawdź też jeżeli występuje ssanie, może być na linkę lub automatyczne. Ssanie w dieslu podnosi wolne obroty i przyśpiesza kąt wtrysku.Aby upewnić się że to nie jest wina zbiornika podłącz filtr paliwa bezpośrednio do czystej bańki z ropą,Bańkę umieść np. nad skrzynią biegow.
Witam. Panowie chyba rozwiązana zagadka. Dzisiaj po pracy postanowiłem troszkę pogrzebać przy autku. Odpiołem przewód od filtra paliwa i zaczołem kręcić rozrusznikiem a tam nawet kropla nie poleciała. Następnie wyjołem pomocniczą pompkę paliwa i podłączyłem na krótko pod akumulator. Usłyszałem tylko nieprzyjemny dźwięk. Postukałem w nią i zaczeła normalnie...
Błąd P0251 to nie jest błąd sterownika pompy (bo takiego tu nie ma). Wg IDS-a to "usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza". Mniejsza o to. Jeżeli wtryski były robione na oryginalnych kitach Delphi, to powinieneś go uruchomić. Skoro chodzi na plaku, to rozrząd jest ustawiony ok. Prawdopodobnie masz zapowietrzony układ. W tdci odpowietrza...
podłącz vaga i sprawdż kąt zapłonu
Opel ASTRA 1.7 DTI isuzu 2000r zapala i po 2 sekundach gaśni Po podaniu paliwa bezpośrednio do pompy (do przewodu podłączonego do wyjścia filtra ) dzieje się to samo. może ktoś ma jakiś pomysł co mogło się stać. Fajowe porady, immo, alarm.
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Witam, jestem posiadaczem Opel Astra 1.7D Kombi 44kW z 1993r. i mam problem z jazda nim, ponieważ ostatnio coś nie dostaje wystarczającej ilości paliwa do filtra, natomiast kiedy podłączyłem pompę wtryskowa bezpośrednio do banki 5l z ON to normalnie jeździł. Ostatnio były wymieniane filtry oleju, olej i filtr paliwa, ale auto normalnie jeździło, raz...
Nie musi być wcale uszkodzony, co mu szkodzi sprawdzić bezpieczniki i izolację na przewodzie? Do tego albo mi się wydaje albo wtrysk jest podłączony kablem głośnikowym? :O
passat podłączenie filtra paliwa filtra paliwa laguna powietrze filtra paliwa
lexmark napełnianie podświetlanie klawiatura potencjometr liniowy logarytmiczny
oscyloskop transformator separacyjny samsung mikrofalówka żarówka
Punkty masowe Renault Laguna 2 1.8 16V – lokalizacje, schematy, typowe usterki Czy OBD2 wykryje uszkodzone czujniki ABS i parkowania?