Wyświetlacz biegu musi mieć w skrzyni biegów przełącznik/czujnik wybranego biegu. Obrotomierz powinno dać się podłączyć pod impulsator lub moduł CDI. Potrzebujesz schemat skutera z którego pochodzi licznik i "choppera" do którego go chcesz zamontować.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Apr... Serwisówka do tego modelu, wraz ze schematem na stronie 84 i rozrysowanym układem zapłonowym na stronie 87. To jest moduł do typowego bezstykowego układu zapłonowego z "zewnętrznym" impulsatorem.
czarno czerwony odpowiada za zasilanie cdi na którym wychodzi 50v Nie tylko, to też sygnał wyzwalający iskrę. rezystecja impulsatora 145 Omów napiecie z impulsatora 1v To nie impulsator, to czujnik do blokady i w czasie pracy silnika musi podawać sygnał obrotów. Gdybyś zmniejszył częstotliwość tego sygnału np. 2x to ominąłbyś blokadę bo zapłon byłby...
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
W starym impulsator 2 przewody miał podłączoną masę z modułu , w nowym impulsator jest podłączony do masy przez swoją obudowę.
Witam. A dalibyscie mi schemat do podłączenia modułu bo mam taki sam
W takim razie upewnij się co do rezystancji uzwojeń cewki zasilającej i impulsatora, prawidłowego podłączenia modułu oraz sprawdzenia modułu na innym skuterze.
Czyżby moduł nie miał połączenia z masą? Może obudowa jest metalowa i trzeba ją do masy podłączyć?
Więc jeżeli kupie moduł od tego zapłonu ,to skuter będzie miał iskrę?
skuter silnik KHE7 250cm z , stojan 18 cewek z których wychodzi trzy żółte przewody do regulatora napięcia, i dwa z impulsatora. Jaki moduł dc -CDI i jak podłączyć aby wywołać iskrę. schematy pomysły
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
No próbowałem, podpiełem to pod kabel od impulsatora nie przecinając go, może trzeba go przeciąć.
Ten impulsator to nie czujnik Halla, tylko czujnik indukcyjny a to jest spora różnica m.in. w zasadzie działania i sygnale wyjściowym. W pilarkach nie ma impulstatora, jak również w niektórych skuterach (np. Suzuki). Jest po prostu cewka zasilająca, napięcie zasilające jednocześnie wyzwala układ zapłonowy (np. po przekroczeniu 10V ujemnej połówki napięcia...
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Robiłem już pomiary na wejściu do modułu przy odłączonych przewodach i zarówno cewki ładujące jak i impulsator ok. Podłącze cewkę zapłonową od skutera tak jak radzi BANANvanDYK i zobaczę czy będzie iskra.
Musi być moduł zapłonowy, impulsator i oczywiście zasilanie z magneta oraz cewka WN. Obwód świateł nie musi być podłączony.
Myślę, że może podejść. Zasilanie musisz podłączyć po prostowniku, lub z akumulatora. Jeśli masz w skuterze obrotomierz elektroniczny to pozostanie dopasowanie sygnału (impulsu) Nie co trudniej będzie jeśli nie posiadasz w skuterze obrotomierza, lub jest na linkę. Wtedy sygnał będziesz musiał pobrać z impulsatora zapłonu (wykonanie układu dopasowującego)
Ściągnąłem magneto i okazało się, że iskrownik do wymiany. Uszkodzona była jedna Cewka. Zamówiłem nową, ale niestety nie przyszła taka jak w opisie. Było 6 a nie 5 przewodów. Od impulsatora wychodziły 2 przewody i jeden podłączyłem do masy, natomiast drugi do modułu. Iskra powróciła.
Czy jest dobra masa pomiędzy rozrusznikiem-ramą-akumulatorem? Bo jak widać to nie wiesz jak jest podłączony rozrusznik w nim. Co ma wspólnego moduł, regulator, cewki, impulsator z rozrusznikiem :?:
A jak oglądałem pinouty modułów zapłonowych elektronicznych to pisało ,że mam podłączyć impulsator. Jeśli ten moduł był by podłączony to najpierw podłączyć moduł do akumulatora a pózniej rozrusznik ? Ps. Pierwszy raz mam doczynienia z silnikiem spalinowym od skutera.
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
Zmierzyłeś te napięcia na kostce od stabilizatora!? Jeżeli tam nie masz nigdzie napięcia to zdejmij boczny dekiel od silnika od strony iskrownika! Poleciały ci cewki. A to napięcie 0.3V to napięcie z impulsatora i ono chyba nie skoczy powyżej 3V. Zdejmij dekiel i impulsator będziesz miał przykręcony do silnika gdzieś przy kole zamachowym i będziesz...
Czyli biały to początek uzwojenia a zielony to koniec i jest umasowiony? 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA ŁADUJĄCA MODUŁ 3. BIAŁY - CEWKA ŁADOWANIA AKU 4. ŻÓŁTY - CEWKA ŚWIETLNA 5. ZIELONY - MASA
Ustawiłem na 2000ohm cewka zasilająca 530 a impulsator 150 Impulsator względem masy? Jeżeli tak to Ok. Cewka zasilająca ma trochę małą rezystancję i napięcie, ale może jest OK. Albo moduł jest walnięty, albo coś źle podłączyłeś. Masę modułu dałeś? Nie podłączaj gaszenia do modułu!
Za zwyczaj w skuterach , quadach, itp. czerwono-czarny kabel to zasilanie modułu z pod magneta a biało-niebieski idzie do impulsatora.
Panowie pomożcie... Może ktoś ma podobny(niekoniecznie taki sam) skuter i mógłby sprawdzić miernikiem przewód o którym mowa gdzie wychodzi. Podłączony jest od do modułu pod 1-impulsator. Gdzie ma być podłączony?
W module wystarczy pęknięcie jednego lutu aby przestał działać prawidłowo, szczególnie gdy moduł jest narażony na wibracje. Takie usterki są dość częste. Z tego co widzę, to jak to bywa w Yamahach, moduł zrobiony tylko do jednego modelu. Ja tam cudów nie widzę, kupić lepszy moduł od skutera 4T (tajwański ok. 50 zł), dosztukować przewody i podłączyć.
Witam Mój pierwszy post na forum w życiu :D Od miesiąca walczę z uruchomieniem Quada 250cc, przy zakupie był sprawny. Postanowiłem ze wymienie wszystkie przewody w instalacji, było tak pokombinowane. Od momentu położenia nowej prostej instalacji - brak iskry. Próbowałem dosłownie wszystkiego a przy Quadzie byli majstry co robią instalacje w samochodach....
Ok, zrobię, jak mówisz. W kablach to tu jest tragedia, każdy ma inny kolor, nie tak jak to na filmikach pokazują i mierzą. Próbowałem już mierzyć, ale zawsze wychodzą mi jakieś inne, dziwne wartości, nie takie jak im na filmikach 😓. A co do żarówek, to mam tył cały ledowy i migacze, i stóp, i z przodu migacze. Dodano po 4 zamówiłem nowy moduł i iskrownik...
Czarny to wyłączenie zapłonu. Żółty idzie do cewki zapłonowej. Zielony to masa. Jeszcze jeden do impulsatora. Ostatni do cewek. Tak myślę ale nie mam pewności i właśnie szukam jakiejś pomocy .
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
Witam. Mam problem z skuterem nie mam iskry wiec postanowiłem przeprowadzić diagnostykę zapłonu. Ustaliłem że : napięcie dochodzi do modułu z cewki zasilającej przy kopnięciu 45-50 v cewka wysokiego napięcia jest sprawna rezystancja impulsatora 160 ohm Przy okazji chciałem zoczyć czy impulsator daje sygnały sprawdzałem to multimetrem na pozycji test...
Podłączyłem to zgodnie z schematem: Nie widzę schematu. czerwony kabel z ogranicznika podpiąłem pod czerwono biały a masę podpiąłem pod śrubę gdzieś na ramie skuterka. To jest zgodne z instrukcją producenta ogranicznika? Kolory przewodów mogą być różne... Podłączyłem również ogranicznik w taki sposób: Zasilacz -> ogranicznik -> dioda aby sprawdzić...
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
No cóż. Picasso to ty nie jesteś. Napracowałeś się, ale nie narysowałeś najważniejszego! Które cewki (uzwojenia) są podłączone do których kabli??? Jak kable są podłączone do modułu? Jaki to w ogóle skuter? Czy nie ma do niego schematu? Czy cewka impulsatora nowej podstawy iskrownika jest jednym końcem gdzieś podłączona? Czy nie prościej byłoby znaleźć...
Witam. W skuterze miałem moduł z immobilizerem, ale wszystko szlag trafił. Mam pytanko, czy te elementy wystarczą, żeby wykrzesać tutaj iskrę? http://obrazki.elektroda.net/88_12769621... Dodano po 5 moduł jest nowy podobno pasuje do dwusuwów, ale nie wiem czy ten impulsator jest odpowiedni. Ma około 110 om. A podłączyłem wszystko tak http://obrazki.elektroda.net/53_12769625...
Temat stary ciekawe jak się potoczył dalej ale co do odpalania to podejrzany jest czujnik ssania po zapalaniu sprawdzić by wypadało czy po ok 1 minucie jest ciepły , mnie bardziej interesuje jakie znaczenie mają te elektrozaworki powietrza w tych gaźnikach czy one dopuszczają powietrze na wysokich obrotach czy je zamykają bo prawdopodobnie one są przyczyną...
Wyżej było napisane. Podaje dokładniej: Iskrownik-KEEWAY: HURRICANE, RY8, MATRIX FLASH, FOCUS, FAKT ORAZ CPI: HUSSAR, KINGWAY: YAROX Moduł-CPI ARAGON ROMET 2T MODUŁ ZAPŁONOWY ODBLOKOWANY Regulator-KEEWAY FOCUS Zrobiłem schemat ale mam braki: Masa modułu? Masa impulsatora? Biały kabel od świateł? http://obrazki.elektroda.pl/1962497200_1...
Problem rozwiązany. Nowa wtyczka do podłączenia modułu była z samymi białymi kablami. Skuter rozebrany, doszłam do tego co gdzie podłączyć. Podłączenie modułu do skutera keeway hurricane rocznik 2017 kolory kabli i schemat. Pomagam tym którzy mają z tym problem, jak ja przed wczoraj. Schemat podłączenia. Kolory podporządkowane w tym konkretnym skuterze....
W chińskich quadach/skuterach/motocyklach 125 układ zapłonowy nie ma związku z układem ładowania. U Ciebie stacyjka służy wyłącznie do gaszenia silnika, tj. do zwierania pinu gaszenia z masą. Możesz jej wcale nie podłączać. Istotne jest natomiast połączenie odpowiednich cewek koła masowego do modułu CDI i modułu CDI do cewki zapłonowej. Z cewek magneta...
Tak właśnie próbowałem robić - moduł od skutera z regulacją, ale udało mi się uzyskać nie mniej niż 5 st. dla niskich obrotów i 30 dla wyższych, ale uruchomienie motocykla było bardzo trudne. Ale dzięki zabawie z modułami od skuterów dopatrzyłem się, ze kostka z przewodami od impulsatora potrafi nie łączyć (na jednym pinie). Poprawiłem to, a potem drugi...
Czy posiadacie jakieś informacje na temat modułu, który nie jest blokowany i jest dostosowany do obsługi impulsatora indukcyjnego (2 kable do modułu). Z tego co ja widzę to ten do Boatin, keewat, sachs, cpi etc ma jako jedyny 2 wejścia impulsatora a sam impulsator jak oglądam na google ma dokładnie takie kolory kabli jak mój w moto (xt125 2005r). Próbowałem...
Masz jakiś miernik? warto dla pewności byłoby zmierzyć opór na przewodach w stosunku do masy, i wiedzielibyśmy więcej.. Moduł - Instalacja w skuterze Czerwony z czarnym - czerwony z czarnym(powinno być coś koło 400Ohm do masy) Czarny - Zielony Czarny z białym - ten najprawdopodobniej jest do gaszenia, gasi po zwarciu do masy - na razie nie podłączaj,...
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
Impulsator tak sprawdzony, zmierzony na zboczu, jak i przy samym ECU. Na wypadek podłożony inny identyczny, bez zmian. Kable i piny sprawdzone, zmierzone teoretycznie sprawne. Dziś rozetnę izolacje, sprawdzę, czy coś mnie nie okłamuje w pomiarach. Jeżeli problem zostanie rozwiązany, na pewno napiszę. Dodano po 2 Zapomniałem wspomnieć, że skuter normalnie...
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Postanowiłem w swojej WSK 175 zmontować zapłon CDI, znalazłem kompletną instrukcje w internecie sposobu jak z gotowych podzespołów złożyć CDI. Oto link: http://wueska.pl/viewtopic.php?f=72&t=89... Wszystko zostało kupione, zmontowane z opisem jednak CDI nie daje żadnych oznak życia. Moduł firmowy CHCO, cewka WN od skutera, impulsator od skutera....
od skutera jest wiązka po prawej czyli zielony,zielony,niebieski biało-czarny,czerwono-czarny zielony -masa,niebieski -impulsator, biało/czarny-gaszenie, czerwono/czarny_zasilanie CDI
Witam. Mam problem z iskra w quadzie Kymco mxu 250. Problem polega na tym że nie ma iskry na oryginalnym module... Po podłączeniu chińskiego modułu od skutera iskra się pojawia... A po podpięciu oryginalnego modułu iskra jest na 15-30 minut i znowu niknie... Zamówiłem już dwa oryginalne moduły i na obydwu ten sam efekt... nie ma iskry... Jest to zapłon...
Kolego odnośnie regulacji odstępu impulsatora od koła magnesowego, to wg mnie istnieje możliwość regulacji, może w niewielkim zakresie, ale zawsze coś. Niektórzy do sprawdzenia odległości stosują "grubość" żyletki. Nie bardzo rozumiem - w Twoim skuterze impulsator nie jest zamocowany do połówki silnika (kartera), lecz do osłony "prądnicy". Impulsator...
czarno-czerwony jest od cewki iskrownika, żółto-niebieski od impulsatora, w kostce żółty,biały (światła, ładowanie) zielony do masy. Problem mam z modułem a konkretnie z podłączeniem go do cewki. Moduł podłączam tak czarno-czerwony do czarno-czerwony(iskrownik), biało-niebieski do impulsatora(żółto-niebieski), kostki nie podłączam na razie. Po przekręceniu...
Obrotomierz to samoróbka z allegro za 60zł jakich wiele sie spotyka niby miał działać po owinięciu kabla do świecy ale lipa na próbe podłączyłem do auta działał na sygnale z przekaznika pompy paliwa w seicento 899 (był dostosowany do 1-6 cylindrów zworka regulowała)ale w skuterze z cewkomodułem juz nie podłaczyłem pod kabel niby sygnał z cewki i nic...
Witam, mam problem ze skuterem Bajaj Spirit 50, 2t. Zaczynając od początku, sytuacja wygląda tak, za po kilku latach leżenia, niewiadomo w jakich warunkach, poprzedni właściciel próbował go odpalać. Udało mu się go uruchomić, jednak skuter nie miał mocy, maksymalnie na ssaniu rozpędził się do 15km/h. Gdy ja go dostałem, zostałem poinformowany, że spaliła...
Wymieniałeś podzespoły z układu zapłonowego, robiłeś pomiary, więc należy przyjąć, że są sprawne. Jeśli spiąłeś do "kupy" wszystkie kable od stacyjki, to iskry nie będziesz miał. Sprawdź podłączenie wg schematu. Szczelina między kołem magnesowym a impulsatorem nie może być większa niż o,2 - o,3 mm. Nie jestem pewien jak ma być mocowane w Twoim skuterze...
Jeżeli chodzi o cewkę CDI, impulsator oraz cewkę zasilającą układ do usterki wykluczyłem. Rozbierałem iskrownik i nic niepokojącego nie znalazłem. Pożyczyłem nawet od kolegi iskrownik z impulsatorem z innego skutera i cewkę WN do porównania Wartości po pomiarach były takie same. Elementy przekładałem i było dokładnie tak samo. Wydaje mi się że któraś...
Witam, na początku chciałbym zacząć od tego, że przegrzebałem połowę tego forum, widziałem chyba wszystkie schematy, rysunki itd. ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, stąd też zakładam ten temat. Teraz do rzeczy: Jestem posiadaczem chińskiego skutera Giantco Sprint, model chyba mało ważny. Po ok. miesiącu od kupna miał problemy z zapłonem,...
Czy podłączyłeś "elektrownię" poprawnie. Sprawdź działanie impulsatora i jego odległość od koła magnesowego (ma być blisko tj. ok. 0,3 - 0,4 mm, ale nie może ocierać o koło magnesowe). "Masa" musi być podłączona do silnika (przewód o większym "fi").
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
Skoro stator pomierzony i cewka zapłonowa oraz impulsator mają właściwe rezystancje. Okablowanie od statora do modułu i od modułu do cewki WN właściwie podłączone oraz ma ciągłość. Sprawdzony kabel WN, fajka oraz świeca. Wszystkie masy podłączone. A na tym module od samego początku nie ma iskry to czy na pewno on jest sprawny?
Impulsator ma 256Ohm (do248do372 podaje serwisówka) czyli ok. Z magneto wychodzi okolo 27-30V przy odłączonym regulatorze. Sory za wprowadzenie w błąd z aku, chodzi o to że org aku jest rozładowany do zera i siedzi podłączony w skuterze, podłączałem raz aku z samochodu i jechałem i nie było zmiany co do prędkości. Teraz jak podłączyłem sprawne aku z...
Witam. Posiadam Peugeota Ludix 2T zasilanego gaźnikiem, ma on również elektryczny dozownik oleju sterowany modułem zapłonowym ACPH1 , w instalacji elektrycznej padł moduł - iskra na świecy występowała co któryś raz. Z racji tego, że nowe moduły do tego modelu są dość drogie a posiadam kompletny i sprawny układ zapłonowy(stator, magneto, moduł i cewkę...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Witam Na początku opisze dlaczego chcę zablokować, chcę go zablokować by jechał z prędkością odpowiednią dla motoroweru (45km/h), skuter jest kupiony jako używany, dziwię się dzieciom(kupiony właśnie od takiego) które odblokowują skutery by mieć te 10km/h więcej, by zaimponować kolegom, osobiście posiadam prawo jazdy kat. B, kat. A jeszcze nie zrobiłem,...
Na zdjęciu masz rezystor od świateł i regulatora napięcia (który był beznadziejnym rozwiązaniem układowym). Nie jest on konieczny do zapłonu, lecz jeśli chce się mieć dobre światła i ładowanie, trzeba usunąć ten rezystor, przerobić połączenie regulatora i zamontować typowy regulator od skutera. Dostrzegam że to wersja chłodzona powietrzem. Z tymi modelami...
Witam, swojego czasu przewinąłem cewki świateł w swojej prądnicy na 12V według pewnego poradnika. Modyfikacja miała dawać przede wszystkim lepsze oświetlenie drogi (przy zastosowaniu reflektora H4 i zastępować fabryczny impulsator, impulsatorem montowanym na zewnątrz magneta, zapożyczonym od skuterów. przy tej modyfikacji cewki były rozmieszczone w...
impulsator zazwyczaj jest na zewnątrz koła magnesowego. 1. w tym co przysłałeś to raczej niema impulsatora tylko zasilani cdi to w "obandażowane" i zasileni świateł 3 pozostałe. może to jeszcze ci coś podpowie : http://skuter4t.elektroda.eu/showthread.... zwłaszcza kolorowy schemat podłączenia. na trzecim zdjęciu masz pokazany zewnętrzny impulsator...
Czy majstrowałeś coś przy "magnecie", bo może uszkodziłeś przy okazji cewki. Sprawdź omomierzem impulsator oraz oddalenie od koła zamachowego (szczelina pomiędzy garbikiem na kole a impulsatorem ok. 0,3 mm, nie może ocierać). Podmień na próbę moduł zalecany do Twojego silnika. Zbadaj kabelki, wtyczki przy module. Zdarza się, że winnym braku iskry bywa...
Najpierw chcę podziękować wszystkim że próbują mi pomóc ale wróćmy do tego motorka... noi znów muszę napisać że wszystko jest odpowiednio podłączone i nie ma opcji że nie ma masy czy coś nie styka lub nie wiadomo co ... moduł i cewka też sprawne bo przekładałem do skutera i pali od strzała i jeździ jak żyleta ale nie o to chodzi więc napiszę objawy...
To trzeba cewkę impulsatora dołożyć, bez niej nie będzie iskry. Coś musi dać impuls do modułu aby ten wygenerował iskrę Nic nie trzeba dokładać. Z resztą zależy do czego??? Są układy zapłonowe tzw. magnet, które nie potrzebują impulsatora. Informacja o położeniu wału brana jest z napięcia cewki zasilającej CDI. Spełnia ona dwa zadania. Jednak cały(!)...
W zasadzie ten moduł to dokładnie to samo co zwykły moduł CDI + regulator napięcia ze skutera. Tylko namieszane jest tutaj sposób podłączenia i oznaczenia. Ten schemat bez akumulatora ma pomieszane oznaczenia, dlatego lepiej patrzeć na schemat z akumulatorem. Niepotrzebnie moim zdaniem jest impulsator odizolowany od masy, który i tak bierze masę poprzez...
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Zapomniałem dopisać, że skuter ma rozgrzebaną instalacje, zapłon podłączam na krótko, z pominięciem stacyjki oraz obwodu ładowania. Zgodnie z sugestią o zakłóceniach, do cewek ładowania podłączyłem żarówe h4, długie i krótkie w szereg. Niestety nic to nie zmieniło. Impulsator da się podpiąć odwrotnie, wtedy zapłon przestawia...
Sprawdź czy po wyjęciu i zamontowaniu silnika prawidłowo podłączono przewody masy silnika. Rezystancja impulsatora zgadza się ze serwisówką? Podczas demontażu i montażu mógł ulec uszkodzeniu. Albo wina mechanika montującego części z innego modelu. Widzę że tam jest wtrysk Keihin. Ten ECU ma dwie osobne masy, do logiki i do części wykonawczej. Bardzo...
Jak podłączyć iskrownik w skuterze Benelli Quattronove? Kupiłem nowy moduł i iskrownik, pod swój model, ale kable są inne. W poprzednim, miałem niebiesko biały i zielono biały, od impulsatora a teraz mam tylko niebieski. Zdjęcie na którym są zielone gumowe osłonki, to kable z iskrownika a drugie zdjęcie, to kable do których stary iskrownik był podłączony....
Poprostu przy większym natężeniu prądu odpalal.. Miałem podobny objaw w skuterze mianowicie z kopniaka palił na dotyk z pierwszego, a z rozrusznika za .. nic, chyba, że na dodatkowym aku albo prostowniku. Okazało się, że był włożony moduł odblokowany "tuningowy" no-name moduł zapłonowy, po założeniu dedykowanego zaczął odpalać z rozrusznika, podejrzewam,...
Witam mam problem, może mi powiedzieć ktoś czy jest możliwość podłaczenia zapłonu do yamahy yz od skutera lub jakiś chinski, oryginalnego nie dostanę z racji tego ze to już stary motocykl. Problem jest w tym ze moduły chinskie i od skuterow maja 6 kabli a ja mam 7, od magneta wychodza 4 I własnie nie wiem jak te podłączyć. Ps. Serwisowi niestety nie...
wszystko jest dobrze połaczone kabej jest napewno ok iskra jest tak słabiutka ze po załozeniu swiecy jej niewiedac na kablu jest lekko widoczna. Próbowałem podłączyć moduł zapłonowy bezpośrednio do silnika ,podłaczyłem ale i tak jest to samo! Czy to zoże byc wina modułu czy to raczej jakiś błąd na stojanie ten typ ma dziwną elektryke bo nigdzie nie...
Jeśli robiłeś remont silnika (rozbierałeś go), to sprawdź w jakiej odległości masz impulsator od koła magnesowego - powinien być odsunięty ok. 0,3 mm. Zmień świecę na właściwą i sprawdź przerwę pomiędzy jej elektrodami. Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego oraz prawidłowość podłączenia wężyków pomiędzy gaźnikiem a kranikiem. Udrożnij kanaliki...
Witam dzisiejszej walki z silnikiem cd. Wywaliłem instalację i podłączyłem wszystko na druty. I już są plusy widać iskrę ... LECZ PRACY NADAL BRAK why? Paliwo dostaje iskra "jakaś jest" Wg jakiegoś innego skutera, podobnego schematu podłączyłem w nast. sposób: http://obrazki.elektroda.pl/7607799100_1... Proszę o info czy dobrze robię...
No więc tak. Czyli ten rezystor zostawiam. Przykręciłem go do ramy przez dodatkowy radiator.. Co do podłączenia w całość Statora, Regulatora z CDI i resztą instalacji zrobiłem odręczny schemat. Jeśli coś jest nie tak to proszę o sugestie.. Jest to schemat dla Statora 12 cewkowego 3 przewody z cewek (3 fazy) i 2 z impulsatora (masa/sygnał). W takiej...
Kupiłem moduł zapłonu kingway 2t 5pin odblokowany. A ten wcześniejszy był podłączony nie przeze mnie i tamte kolory kabli się nie pokrywały z tymi w skuterze. A jak patrze na schematy to nie mam tych kolorów. A teraz nie wiem jak to podłączyć próbowałem na czuja ale nie działa wiem że czarno czerwony to cewka zasilająca a masa to z akumulatora jest...
Witam. Mam problem z jednym Peugeotem Elyseo po przeróbce - usunięciu oryginalnego modułu ACI100 i założeniu modułu CD-CDI od chinoli. Przeróbka polega na podłączeniu nowego modułu i wymianie impulsatora na inny (o przeciwnej polaryzacji w celu uzyskania prawidłowego kąta wyprzedzenia zapłonu). Dwa takie skutery przerobiłem w ten sposób i nie było żadnych...
Witam Nie wiem na ile adekwatny do Twojego motoru jest "schemat" (dla mnie to tylko kolorowe obrazki) z pierwszego linku. Nie wiem czy Twój silnik to 2T czy 4T? Jeżeli jednak rezystancje przewodów wychodzących z prądnicy opisane na obrazku są prawdziwe tj niebieski 35ohm i czarny 45ohm, to moduł zapłonowy do skuterów 2T nie będzie działał. Zmierz te...
Gdzie można kupić do tego modelu gaźnik? Dodano po 2 Czas ten temat uporządkować. Sprawdziłem całą elektrykę części odpowiedzialnej za zapłon. Mnóstwo po rozginanych złącz przewodów -gdzie się nie dotknąłem to przede mną ktoś grzebał. Naprawiłem całą instalację elektryczną kabel po kabelku -posłużyłem się schematem od innego skutera zbliżonym do tej...
Witam, mam problem ze skuterkiem, szukałem odpowiedzi na podobnych tematach niestety nic nie okazało się pomocne. Do rzeczy, zakupiłem ostatnio Peugeota, po lekkim dzwonie z Francji, po wyczyszczeniu całości udało mi się go odpalić, oczywiście brak było kluczyka wyczytałem które kable potrzeba załączyć ( czerwony i czarny) zielony i biało czarny od...
Witam. Podłączę się pod ten temat i reaktywuję go, żeby nie zakładać nowego. Mam Syrenę 104. Planuje zastąpienie (w moim silniku S31) tradycyjnego zapłonu platynkowego zapłonem CDI. Do tego celu chcę użyć 3 impulsatory, 3 moduły zapłonowe, oraz 3 oryginalne cewki butelkowe WN ( cewki chce zostawić, aby nie psuć oryginalnego wyglądu silnika). I tu prośba...
Jeśli chodzi o schemat to załączam pod spodem, zrobiony na szybko, proszę się nie śmiać Śmiać się nie ma z czego. Prędzej płakać. Nie sprawdziłeś rezystancji złączek kabli statora do masy i między sobą. Tym sposobem nie wiadomo jaki jest układ elektryczny statora. Szczególnie chodzi o masę, bez której iskry nie będzie. Napięcie mierzyłem na tych trzech...
Witam strat mocy raczej niema tylko trzeba opóźnić zapłon poprzez przesunięcie go do góry względem koła magnesowego. Tu jest schemat podłączenia instalacji. http://www.google.com/search?q=bananvand...
Witam serdecznie mam dylemat w sprawie alternatora od powyższego motocykla. Szukałem w internecie schematów i nie znalazłem. Z pomiarów wynika że alternator ten składa sie z cewki wirnika której magnetyzm wzbudzany jest za pomocą napięcia 0.2V na jednej z cewek stojana (w stanie bez podłączonego regulatora przy odpalonym silniku - zupełny brak napięcia)...
Kolego nowy silnik, to znaczy sklepowy, czy nieznana używka, bo to różnica, nawet jeśli chodzi o szukanie usterki. Jeśli silnik ma "bogatą" iskrę, to wlej do cylindra ok. 2 cm3 benzyny i próbuj uruchomić silnik, który powinien zaskoczyć na moment. W przypadku braku reakcji silnika, usterki szukałbym w elektronice (moduł), uszkodzony impulsator, świeca,...
Od niedawna sam mam skuter, i też myślałem nad takim komputerkiem pokładowym. Przy czym, tak jak już ktoś zauważył, lepiej zostawić analogowy prędkościomierz - jak na mój gust - cyfrowy za szybko "skacze" - widziałem w działaniu w samochodzie i nie podobało mi się. Dobrze byłoby oprzeć to o porządnego proca - np. atmega. Czas i data do zrobienia bez...
No więc znalazłem trochę czasu i weny na ogarnięcie tematu. Więc w sprawie modułu. Jak można by było go ulepszyć? O co chodzi z tym filtrem? Jak miałby spełniać swoje zadanie? Co on robi z sygnałem wyzwalającym? Dodano po 1 Filtr to układ rezystora z kondensatorem, w zasadzie filtr górnoprzepustowy który eliminuje zakłócenia o wolnym narastaniu napięcia...
Witam.Mam problem z skuterem zipp quantum gt5. Kupiłem go nie dawno , parę dni jezdziłem i było wszystko ok. a tu nagle po zgaszeniu nie chciał już odpalić. Jak się okazało iskra znikła. Teraz tak, czujnika przy stopce nie ma, pominięty. cewka WN , przewód i świeca 100% dobra sprawdzona w innym skuterze tzn w simsonie i tam po podłączeniu cewki iskra...
Witam Kupiłem skuterek w którym silnik zapala pochodzi chwile a wolnych obrotach - nie da się go wkręcić na wyższe obroty - po chwili gaśnie. Na początek wyczyściłem gaźnik - bez poprawy. Sprawdzałem iskrę - jest ale wydaje mi się bardzo słaba - w dzień praktycznie nie widoczna - w nocy coś tam delikatnie widać. Zacząłem sprawdzać instalacje - poszukałem...
Proszę sprawdzić przewod czarno bialy czy nie jest zwarty do masy gdy stacyjka jest przekręcona na zapłon na wstępie należało by zadać pytanie czy masz Sym 125 na gaźniku czy 125i na wtrysku bo to ogromna różnica; często z rutyny omijana; piszesz, że masz skuter z rocznika 2013, a te modele z dopisanym "i" są na wtrysku; z tego co ja doczytałem to...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Bo możliwe że jeśli podłączyłeś jedną, to napięcie było zbyt wysokie i po prostu spaliło cewkę. Jeżeli jest to tylko cewka zapłonowa, czyli dla CDI transformator WN, a nie cewka z modułem, to "spalenie" tejże cewki jest niemożliwe. prędzej padł moduł, bo energia zgromadzona w kondensatorze nie miała się gdzie rozładować i napięcie mogło narosnąć do...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Witam, potrzebuje wiedzieć jak podłączyć stator taki jak na zdjęciu, przewód niebieski z impulsatora do modułu, czerwono czarny zasilanie CDI, ale co z pozostałymi 4? Jeden zielony i 3 żółte, jaki regulator napięcia do tego zastosować? Nigdzie nie widzę odpowiedzi, niektórzy mówią że regulator na 5pin ale wszystkie schematy z takim regulatorem są do...
Witam. Posiadam skuter j.w. Brak iskry, cewka i świeca podmienione. Impulsator pracuje poprawnie- Podłożyłem moduł z skutera 4T też zasilany z 12V i iskra się pojawia, więc problem ewidentnie tkwi w module. Po przekręceniu stacyjki mignie dioda CODE i zgaśnie ( informacja, że odczytał immobilizer poprawnie) - Następnie kręce rozrusznikiem i po sekundzie,...
skuter impulsatora podłączenie impulsatora radio podłączenie impulsatora
zabezpieczenie spawarka bester regulacja prądu excel hiperłącze arkusza
cadillac escalade philips senseo
Tuleja zamykająca VW T5 - objawy zużycia i wymiana Liczba magnesów na wirniku prądnicy z 12 cewkami