Masz 2 styki B+, oba czerwone kable do + akumulatora, chodzi o mniejsze obciążenie prądowe konektorów i możliwość zastosowania 2 cieńszych przewodów
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Lampy maję przeważnie polaryzację plus i minus (podłącz odwrotnie) jak masz miernik to sprawdź na przewodach do lamp czego brakuje + czy -.
Zasilanie z pompy. Z rozdzielacza z tulei ciśnieniowej podłącz do tego przewodu co ci został po odkręceniu od pompy. Powrót z rozdzielacza podłącz gdzieś pod korek w obudowie skrzyni biegów.
czy grubość przewodu bedzie miała znaczenie ? Ważne, żeby przewód " +"na śrubie był gruby.
Sprawdź ładowanie. Dodano po 2 Zauważyłem, że jeden z przewodów jest odłączony, jednak nie bardzo wiem, gdzie go wpiąć. Bez znaczenia jeśli drugi żółty dochodzi do alternatora. Dodano po 2 Witam, mam problem, a mianowicie po uruchomieniu ciągnika przez cały czas pali się dioda ładowania. To nie dioda tylko zwykła żarówka T2W.
Pomóc przy wzbudzeniu, na chwilę zewrzeć przewód od kontrolki z przewodem plusowym przy odpalonym ciągniku na wyższych obrotach
Dobrze.
Czy bez tego przewodu do kontrolki w liczniku powinno być ładowanie?
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Sprawdzić podłączenie przewodów do akumulatora, przeczyścić klemy.
Masz chyba oryginalne gniazdo na "pulpicie" obok obrotomierza. Nr 10 na schemacie. http://obrazki.elektroda.pl/7274507000_1...
Można zdjąć tylni dekiel, wypuścić na zewnątrz przewód i normalnie podłączyć. Dość popularne w starszych alternatorach.
Witam, dziś uruchamiałem wspomaganie od Renówki j84 i się udało. Po podłączeniu głównych przewodów podałem "+" na pierwszy PIN od strony kolumny.
A ile przewodów dochodzi do alternatora .Zdjęcie jest niewyrażne ,ale moim zdaniem przewód między 1a2 jest zasilaniem regulatora .Z1 idzie też na lampkę .
Po pierwsze czy na przewodzie zasilającym przerywacz(po bezpieczniku) jest zasilanie. Jeśli jest zewrzyj ze sobą obydwa przewody. Przełącznik kierunkowskazów na któryś bok. Nie działa zwierasz ręcznie na przełączniku środkowy styk z bocznym. Jak działa to przełącznik do wymiany. Jak nadal nie działa otwierasz złącze na lewym błotniku i szukasz zerwanych...
Uzwojenie stojana jak masz podłączone?
Zadziała, jednak zwróć uwagę na przekrój przewodu łączącego zacisk 30 stacyjki z akumulatorem. Kabel ten zasila wszystkie odbiorniki i dodatkowe obciążenie może spowodować jego przegrzanie. Ja podłączyłbym dodatkowy przewód do klemy lub do zacisku na rozruszniku.
Masz źle podłączone przewody.
Witam proszę o pomoc w podłączeniu grzałki w ursusie c385. Nie posiadam przewodu do grzałki i chciałbym go dorobić tylko nie wiem jak idzei podłączenie. Oto gniazdo grzałki http://obrazki.elektroda.pl/7152249900_1...
Czyli po włączeniu stacyjki czarną końcówkę miernika dotykasz do masy ciągnika - ( czysta blacha śruba żeby był dobry kontakt) a czerwona końcówką miernika sprawdzasz wszystkie przewody na tym wyłączniku. Miernik ustawiony na 20V DC ( symbol linii ciągłej i przerywanej przy oznaczeniu V ) . Na jednym z nich powinno pokazać ok. 12V to jest przewód który...
Możesz podłączyć się pod zasilanie kontrolki oleju. Ważne by było to zasilane po bezpieczniku, nie bezpośrednio ze stacyjki. W razie odłączenia przewodu od wskaźnika i zetknięciu z masą, wiemy czym to grozi.
Za sprężarka powinien być odolejacz i to na nim jest miejsce do podpięcia przewodu do pompowania, a za nim dopiero regulator ciśnienia. http://topagra.eu/ursus/c330m/uklad-pneu... Udaj się do jakiegoś sąsiada i przyjrzyj się.
Jutro sprawdzę co się dzieje po podłączeniu przewodu czujnika do masy i po jego odpięciu.Tak powinna być rezystancja.
Napisałem wcześniej czy aż tak ciężko poszukać schematu instalacji. Ale niech Ci będzie zrobiłem to za Ciebie. http://obrazki.elektroda.pl/6615461600_1... Tu masz jeszcze opisy. 1.Lampa przednia lewa 2.Lampa przednia prawa 3.Sygnał dźwiękowy 4.Złącze przednie 5.Alternator Żuk 6.Świece żarowe 7.Czujnik ciśnienia oleju 8.Skrzynka bezpieczników...
D+ podłączyc do lampki kontrolnej, drugi koniec lampki ma iść na stacyjkę. B+ do plusa akumulatora. Sprawdź czy nie poluzowane te nakrętki M5, lubia się luzować.
Witam! Proszę o pomoc w podłączeniu alternatora do ciagnika ursus c 360, jest to nowy alternator przeznaczony do w/w ciągnika, czy mógłby ktoś zapodać jakiś prosty schemacik? I jeszcze jedno jakim przewodem wykonać podłączenie? http://obrazki.elektroda.pl/6679862500_1...
Kolego nie tak.Musi znaleźć przewód od kontrolki co dochodzi na przekaźniki. Odłaczyć od przekaźnika i połączyć go z przewodem 67 który dochodzi do regulatora,oczywiście ten przewód musi być zajęty z regulatora.Drugi koniec tego przewodu dochodził do szczotkotrzymacza ,więc teraz ten przewód musi podłączyć do zacisku D+ alternatora.
Zmierz napięcie na reflektorach i tam gdzie podłączyłeś przewody.
Dzięki ale to wiem co i jak bedzie pokazywać, mi rozchodzi sie jak to podłączyć...:cry: Dodano po 3 +/- 30 stacyjka jest z Ursusa...chcesz wiedzieć ile jest przewodów?
Nie podałeś o który to model Ursusa chodzi. Jakoś mi nie pasuje aby obciążać włącznik świateł typu "stacyjka" światłami mijania oraz światłami roboczymi. Jeśli to prawda, że przyłączasz dodatkowo 192 W to marnie z bezpiecznikiem i przewodami. Aż się prosi dedykowany przewód zasilający i sterowanie przekaźnikami.
Miejsce wadliwego styku podczas uruchomienia przycisku rozruchu po kilku sekundach będzie ciepłe. Na tej podstawie należy je zlokalizować i dobrze wyczyścić. A jeśli chcesz sprawdzić czy rozrusznik jest sprawny to dodatkowymi przewodami rozruchowymi musisz go podłączyć do akumulatora.
Dzięki piękne Zico63 za błyskawiczną wręcz odpowiedź. Dam znać jak uporam się z podłączeniem alternatora. Jestem ciekaw, co mogło ulec zniszczeniu podczas zamiany tych przewodów przy prądnicy. Spróbuje coś jeszcze podłubać przy regulatorze i prądnicy.
Zależy w jakim stanie jest twoja instalacja. Może wystarczy wymienić kilka przełączników, wsuwek i oczek, poczyścić punkty masowe i będzie wszystko działać. Jeśli jednak instalacja jest niebezpiecznie przestarzała i trzeba ją wymienić to polecam samemu zrobić wiązki przewodów. Wtedy będziesz mógł wykonać instalację "po swojemu" uwzględniając przeróbki...
W sprzedaży powinny być komplety,czujnik -wskaźnik.Czy masz dobrze zmasowany wskaźnik przewodem?.Może coś takiego?https://www.agropomoc.pl/Prod-17...
Witam, odgrzewane trochę temat. Zakładam nową instalację i nie wiem w którym miejscu przy rozruszniku podłączyć przewód od tego wyłącznika bezpieczeństwa. Czy trzeba go połączyć z przewodem od rozruchu, czy powinien być podłączony do jakiejś innej śrubki? Będę wdzięczny za pomoc!
Witam w załączniku przesyłam schemat instalacji ursus c 385 plus rysunek przełącznika 24v 12 v może ktoś z państwa wie jak podłączyć ten przełącznik do tej instalacji :?: Chodzi mi o rozrysowanie przewodów na dołączonym schemacie. Z góry dziękuję za pomoc.
No kolego jeśli Ty nie wiesz co oznacza symbol 30 to się nie bierz za to. Może jutro jak mi się uda to Ci zeskanuje schemat podłączenia tej wiązki przewodów pod ten wyłącznik i zamieszcze tu to będziesz miał to jak na dłoni. Pozdrawiam
Podłącz odwrotnie przewody.
Czy może być tak że siè spaliła żarówka i nie ma wzbudzenia? Musze przegazować do 2000 tys. Obrotów dopiero ładuje Może się spaliła. Może złącze przewodu się zasyfiło. Odłącz i podłącz, potraktuj kontaktem w sprayu.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć co stanie się z przewodami OWY, jesli zastosuje się je do podłączenia tylnych świateł? Chodzi mi konkretnie o traktor ursus c 360, przewody do lamp idą w specjalnie przeznaczonych do tego celu kanałach w błotnikach. Jeśli te przewody nie będą do tego odpowiednie, to czy można użyć inny typ przewodu, aby nie robić wiązki...
Czy z przewodu L-szerszy powinno wychodzić napięcie na kontrolke
z śruby fi6 grubym przewodem podłaczyc pod przewod zasilajacy rozrusznika (PLUS OD AKUMULATORA) D+ podlaczyc pod kontrolke ładowania Tyle Reszta opisywana wiele razy Powodzenia
Dzięki za odpowiedź. 2200obr to 1 motogodzina. Czy jest możliwość liczenia motogodzin niezależnie od obrotów silnika? Przy pracy silnika liczy, a gdy jest wyłączony nie. Znalazłem na allegro prosty licznik i zastawiam się czy nie wystarczy go podłączyć do przewodu wysokiego napięcia. Pozdrawiam.
Przecież ta wsuwka na regulatorze to się ledwo co trzyma a pisałeś że ty ogarnąłeś instalację, a to jest chyba gorzej jak było. Weź kawałek przewodu i połącz przy alternatorze 30 z 67. Powinno się zaiskrzyć. Potem to samo przy regulatorze.
Czy lampka kontrolki jest konieczna? Nie można tego przewodu dać bezpośrednio na + akumulatora? Potrzebuję tylko sprawdzić który alternator daje lepsze ładowanie a silnik mam na hali.
Masz miernik albo jakiś próbnik?? ew. żaróweczkę na przewodach?? W pierwszej kolejności trzeba dostać się do przełącznika (włącznika) i zerknąć czy jest PRZED nim i ZA nim prąd. Jak tak ... to samo na przewodach tuż przed lampą.
Wszystko już jest ok. Przewody były odwrotnie podłączone do rozdzielacza i musiało nie być powrotu. Po zamienieniu przewodów działa hydraulika i podnośnik działa tak jak powinien.
To odepnij cienki od cewki elektromagnesu i sprawdź wtedy. Jeśli jeszcze rozrusznik rusza to jest sklejony elektromagnes. Jeśli nie, to źle podłączony przewód wzbudzający rozrusznik przy stacyjce.
Witam. Mam ten sam problem w Zetor 8011. Z rysunku nic nie wynika. Jak podłączyć przewody ?
Witam !! Sprawdziłem jak narazie dzisiaj alternator i wszystko jest w nim sprawne, wrzuciłem jeszcze alternator zapasowy i tez to samo było , jutro poprzeglądam wiązki przewodów
Jak planujesz przekaźnik na dwa halogeny to 12V/10A, przewód do przekaźnika 5 mm² ,od przekaźnika 2,5 mm² do każdego halogena. Kolejna bzdura napisana przez Kolegę, nie ma przewodów 5mm²!
Tak trzeba robi jako sense. Może to być 12V poprzez kontrolkę, czy musi być osobny przewód ze stacyjki po kluczyku? Dodaję zdjęcie tego regulatora co założyłem z tym właśnie przewodem. https://obrazki.elektroda.pl/2279465900_... Dodano po 29 W przypadku podłączenia tego regulatora z trzema przewodami, czerwony przewód należy podłączyć...
Jest kilka sposobów na to żeby się tam podpiąć, np. wstawić trójnik na krótkich przewodach hydraulicznych łączących rurki na błotniku z rozdzielaczem pod siedzeniem. Należy pamiętać, że gdy będziemy korzystać z rozdzielacza 3 sekcyjnego MUSIMY!!! odciąć zasilanie rozdzielacza na błotniku bo inaczej układ będzie cały czas otwarty.
Prąd nie może się zmieniać że od pozycji jest raz na jednym bezpieczniku potem na drugim i na trzecim.Od pinu 58 podłącz kabel do bezpiecznika i tam podłącz też przewód od świateł pozycyjnych.
Najlepiej kupić włącznik świateł awaryjnych od ciągnika który takowe posiada (np. MF) i odpowiednio go podłączyć. Schemat znajdziesz bez problemu. Musisz tylko sprawdzić czy twój przerywacz uciągnie dwie strony na raz. Jeśli masz tam klasyczny na bimetalu to od razu go wymień na elektroniczny o odpowiedniej mocy czyli 4x21W+ 3x2W lub podobny. Wszystko...
Wystarczy odłączyć przewód od D+, jeśli kontrolka zgaśnie to obwód sprawny. Jeśli kontrolka się świeci to szczotki są. Proponuje założyć grubszy przewód B+ rozrusznik, 6-10mm2.
Zapewne masz zamontowaną złączkę żarówki Wesema od złej strony, albo odwrotnie podpiąłeś przewody do złączki. Przy masie podłączonej na niewłaściwy zacisk świecą się dwa żarniki szeregowo, co daje słabe światło i bez prawidłowej granicy światłocienia na światłach mijania. Żarówka R2 nie daje białego światła. Można spróbować żarówki Osram R2 Halogen...
Sprawdzałeś przewód od rozrusznika? Wymieniłeś który? Prowadzący do akumulatora bezpośrednio, czy ten od startera do kabiny? Grzanie grzaniem a może stacyjka (klamka) się wypaliły styki wewnątrz. Chyba że stacyjka z kluczykiem padła. Spróbuj podłączyć osobnym przewodem od +Baterii do małej śrubki na rozruszniku czy załapie.
Konektory zostaw w spokoju. Podkręć tylko przewód z oczkiem pod nakrętkę.
Takie które rozpylają , a nie leją . Można ich z powrotem podłączyć do przewodów wysokiego ciśnienia i pokręcić rozrusznikiem . I tak to Ci nic nie da , bo nie wyregulujesz ciśnienia .
Witam Mam problem z alternatorem w wózku widłowym, silnik z ursusa C-330. Po uruchomieniu silnika napięcie na akumulatorze dochodzi do 16V i powyżej. Zamontowałem alternator od poloneza 44A 12V z regulatorem elektronicznym RNc-12. Żółty przewód podłączyłem do szczotek, zielony razem z przewodem od kontrolki ładowania do diód. Czy takie połączenie jest...
Dorzucę ci jeszcze opisy kolorów szukaj po tym. Ogólnie lecieć po przewodach problemu też nie ma jest ich mało. http://obrazki.elektroda.pl/5638324700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7740569700_1... No własnie w instrukcji nie ma ich w ogóle, na necie już deski tak obładowane czym się da że o oryginał ciężko. Po kabelkach...
No i ogólnie - jeśli kolega nie grzebał w instalacji, a kontrolka działała i "samo się" zepsuło, to oczekiwać należy pogorszenia kontaktu połączeń a nie błędne połączenia. Jeśliby jednak w międzyczasie do instalacji dotykał się jakiś naprawiacz, to wówczas można podejrzewać nieprawidłowe podłączenie przewodów i wszystko inne. Bardzo prawdopodobne są...
Gdy sprawdzałem styk 15 w jakiej pozycji jest prąd to nie było żadnego przewodu. tak mogę odpalic ciągnik bez kluczyka w stacyjce.
Opisze jak to wygląda u mnie w ciągniku. Kierunkowskazy świecą się ciągle bez przerywacza tylko i wyłącznie po przereceniu stacyjki w pozycję 1, nie jak zawsze po wciśnięciu kluczyka, gdy podłącze przewód niebieski mrugaja obudwa tak jakby włączyć awaryjne, przypuszczam że jakiś przewód jest podpięty pod stacyjke którego tam nie powinno być. Dlatego...
Zakładając, że kolega dobrze to zmierzył, prawdopodobnie uszkodzona jest stacyjka i źle są podłączone przewody do stacyjki.
Najpierw sprawdź wszystkie połączenia przy alternatorze oraz wszystkich przewodach które są do niego podłączone, potem jak pisze poprzednik sprawdź czy się szczotki nie zawiesiły lub zużyły.
To proste , kupujesz regulator od poloneza, i na to I_I_I ( rosyjska litera "sz"=szczotki) dajesz kabel z zacisku 67 regulatora, zacisk 15 regulatora łaczysz w stacyjce tam, kiedy pojawia się napięcie w chwili włączenia zapłonu. Srubę "+" łaczysz z plusem akumulatora przewodem -linką przynajmniej 4 mm kwadratowe
Witam, Posiadam ciągnik Ursus C-360, naprawiam instalację elektryczną i brakuje mi w instalacji kabla od czujnika ciśnienia oleju, stąd moje pytanie czy ten kabel powinien iść bezpośrednio od czujnika ciśnienia oleju do lampki kontrolnej ? Przy lampce brak jest również przewodu i jeden styk jest wolny.
Wyeliminuj złącze konektorowe tylnej wiązki/ to zawsze się psuło/ po prostu zlutuj te przewody, od lamp przednich, i tylnych pociągnij dodatkowe masy podłączone do korpusu ciągnika. Ciekawi mnie kondycja skrzynki bezpieczników? Nie ma obluzowań bezpieczników? Jak tam konektory, jakich użyłeś?
Dobrze masz podłączone do rozrusznika. Prawdopodobnie uszkodzone styki w stacyjce. Jest na to rada, ale i tak nie zbyt długo pochodzi więc wymień na nową. Zobacz czy światła świecą. Jeśli tak to oznacza uszkodzone styki na zacisku 30 stacyjki. I jeszcze jedno. Masę masz na korpusie ciągnika, nie jest ona podłączona przewodem. I od bendiksa do rozrusznika...
A skąd mam wiedzieć? Zakładam, że działało przed wymianą stacyjki. Człowieku zrozum, że z taką ilością danych, które podajesz nie da się tego zdalnie naprawić. Musisz wiedzieć, który przewód masz podłączony do bezpiecznika od kierunkowskazów i ten przewód podłączyć do 54.
Kolega janek1815 trochę bredzi. Otóż gdyby założył trójnik za pompą a przed rozdzielaczem to układ hydrauliki byłby dalej układem otwartym bowiem nie przesterowywany byłby rozdzielacz ciągnika a więc nie możliwe byłoby wytworzenie ciśnienia. Miało by to rację byty gdyby za trójnikiem a przed rozdzielaczem ciągnika założyć zawór kulowy. Aby układ z jedna...
witam panowie ,jeśli dobrze pamiętam to silnik ma kranik spustu wody ,jeśli jest termostat to w silniku jest zawsze nadciśnienie ,wiec tu podłączamy zasilanie nagrzewnicy ,a powrót tam gdzie będzie wygodniej albo do przewodu dolnego chłodnicy ,albo do przewodu wypływu wody z silnika do cłlodnicy ale za termostatem
Dużo jest układów z amperomierzem i kontrolką jednocześnie przy czeskim alternatorze . Nie tylko w osiemdziesiątkack ale i w studwudziestkach.Skorpion1272:przy regulatorze ile masz przewodów na 15 (o ile polski regulator)?
Witam!! Mam C330M przerobioną na alternator od VW. 1. Odwrócić akumulatory tak aby był minus na masę (u mnie musiałem kupić nowe klemy bo org. były nierozbieralne). 2. Zamontować alternator zamiast prądnicy, podłączyć wyjście alternatora grubym przewodem (pow. 6mm²) do przewodu z akumulatora na rozruszniku. 3. Podłączyć zacisk kontrolki alternatora...
Zależy który rocznik, bo schematy instalacji i kolory niektórych przewodów różniły się w zależności od rocznika. Schematy wersji z alternatorem dotyczą nowych instalacji elektrycznych produkowanych przez LSN lub „oryginał Ursus”. Poza tym co to za kłopot podłączyć alternator? Kwestia dwóch przewodów. Czerwony 4 mm² (prądowy) z alternatora łączysz do...
Wykręć wtryskiwacze z cylindrów i na zewnątrz podłącz do przewodów paliwowych, pokręcając wałem silnika zobaczysz jak dawkowane jest paliwo. Tylko nie przystawiaj ręki do wtryskiwacza bo Ci zrobi tatuaż. :)
A gdy już musi być ten maleńki regulatorek 15TRb od Fiacika to: * odlutować przewód ze szczotkotrzymacza idący od szotki do masy (D-) i połączyć go z zielonym przewodem regulatora. * czarny przewód regulatora dać do masy. * żółty przewód regulatora, przewód z drugiej szczotki (DF) i zacisk D+ alternatora oraz przewód z lampki kontrolnej połączyć razem...
Mam problem z podłączeniem przewodów do stacyjki w kosiarce Husqvarna YT-150. Kosiarkę użytkował wujek. W kosiarce uszkodziła się stacyjka, więc wujek kupił stacyjkę od ciągnika Ursus, odciął przy wiązce przewodów prowadzących do stacyjki kostkę i próbował podłączyć przewody do niej. Niestety nie udało mu się to poza zniszczeniem akumulatora. Nie mogąc...
Nie piszesz czy opada tylko podnośnik, czy także maszyny podłączone przewodem hydraulicznym. Jeśli także maszyny to wina rozdzielacza. Co do perścieni to jest ich 4. Montuje się w każdym rowku po dwa. Sztuka polega na odpowiednim dopasowaniu - tłok z pierścieniami musi przesuwać się ciężko w cylindrze - zaś pierścienie trzeba zakładać tak, aby łączenie...
(at)grzeniuw Mam wstawiną oś od bizona na orbitrolu napęd pompy jest przez wał na ośce. Pompa jest nowa PZS-12 ,orbitrol również nowy 160Litrów podłączenie przewodów jest dobre. Tylko że pompa ma obroty w prawą a wał kręci się w lewą tryby były przekładane więc może dlatego Dodano po 8 (at)ftpkowal Tak tylko że tryby były zamienione w pompie.
Może źle masz podłączone przewody przy gnieździe bezpiecznikowym.
Akumulatory są stare jak świat. Cały czas się rozładowywuja. Rozrusznik kręci tylko na ostro po zwarciu śrub, klamka nie kręci, przypuszczam problem w przewodach lub klamce. Najbardziej zastanawia mnie ten bendinks. Jak odkręciłem rozrusznik i podłączyłem bezpośrednio do akumulatora to wysuwa się bendiks. Co może być mechanicznie nie Tak?
Nie piszesz czy opada tylko podnośnik, czy także maszyny podłączone przewodem hydraulicznym. Jeśli także maszyny to wina rozdzielacza. Co do perścieni to jest ich 4 a nie 2. Montuje się w każdym rowku po dwa. Sztuka polega na odpowiednim dopasowaniu - tłok z pierścieniami musi przesuwać się ciężko w cylindrze - zaś pierścienie trzeba zakładać tak, aby...
Panowie, jeżeli alternator był dwukrotnie sprawdzany na stole, oraz w innym ciągniku, to można na razie założyć, że jest sprawny i usterki szukać w instalacji ciągnika. Proponuję podłączyć go nowymi przewodami (tak dla próby) żeby wykluczyć uszkodzenie instalacji. (at)marekangela sprawdź napięcie na wyjściu wzbudzania oraz na wyjściu prądowym alternatora...
Zwróć uwagę na sposób podłączenia kontrolki ładowania .Prąd przepływający przez żarówkę( 0,1-0,2A) służy do inicjacji ładowania . Po przyłożeniu przewodu do masy kontrolka powinna świecić przy włączonej stacyjce .
Witam W capku masz + na mase wiec po 1 zamień bieguny po 2 zacisk 30 to ładowanie polaczgo przewodem przynajmniej 6 kwadrat z + na rozruszniku po 3 teraz wzbudzenie mozesz to zrobić na 2 sposoby 3.1 wtkorzystaj regulator z poldka --taka duza puszka zasil ja na 15 z + przez stacyjke tak zeby dostawala napiecie po włozeniu kluczyka drugi zacisk 67 polacz...
Witam kolegę. Wykręć wtrysk z niedziałającego cylindra i podłącz go do przewodu wysokiego ciśnienia, zakręć silnikiem i przyglądaj się czy prawidłowo rozpyla paliwo, o ile wogóle coś daje, przy okazji sprawdź ciśnienie na tym garze.
Mam alternator jak na załączonych fotkach i chce go podłączyć do ursusa c360. Wiem że od złącza na śrubę przewód ma iść do rozrusznika na +, ale co z wtyczką 2- pinową? W samochodzie dochodziła do niej wtyczka z białym i czerwonym przewodem. https://obrazki.elektroda.pl/2460043200_... https://obrazki.elektroda.pl/8577632800_...
Witam Planuje podpiąć przekaźnik do instalacji świateł drogowych w tym ciągniku. Grzeje się w nim włącznik i kiedyś jeden już się przepalił. Chciałem to zrobić jak najprościej przy włączniku świateł (nie chciałem ciągnąć osobnego zasilania itp.). Rozkręciłem popatrzeć jak to wygląda i niestety jest tam więcej przewodów niż myślałem. Załączam zdjęcie....
Wszystko będzie działać tylko twój alternator nie posiada wyprowadzenia na przekaźnik ponieważ jest to model pod woltomierz. Pod śrubę M6 podpinasz główne zasilanie plus akumulatora przewodem około 6mm² tam gdzie brak śrubki przykręcasz masę. Bez przerobienia nie da się uzyskać kontrolki, natomiast ładowanie będzie prawidłowe.
To odp ktoś sensownie na moje pytanie? Schemat podłączenia podał Ci kolega Wawrzyniec , co do podłączenia konkretnych przewodów to zacznij od czyszczenia, nikt nie wie jaki rozkład pinów ma twój przekaźnik a w tego typu obudowach wychodziło dość sporo różnych rodzai.
Taniej będziesz miał przerobić przyczepę na jednoobwodowe. Kupić zawór sterujący jakieś 140 zeta i około 80 zawór regulacji. Przewody powinieneś wykorzystać stare.
Witam, Postanowiłem zakupić do swoich rolet silniki sterowane radiowo. Niestety mam problem z ich zaprogramowaniem. Zakupione silniki to: Mobilus Motor Pico Ursus Cosmo Zakupiony pilot do zdalnego sterowania Mobilus Cosmo HTC Z silników wychodzą dwa przewodu zasilające + antena. W związku z tym, nie da się tego źle podłączyć. Po podłączeniu próbuję...
Wiec musisz pociągnąć z konsoli 2 żyłowy przewód podłączony do kontrolki ładowania. Tylko wciągnij go w jakąś koszulke bo sie przetrze pod bakiem prędzej czy później. Na kontrolce ładowania jest też + po stacyjce. Pozatym obrzy7 w tym typie nie ciągnie się przewodu do akumulatora tylko do rozrusznika. Tylko jestem ciekaw czy zmienił kolega kółko pasowe...
Trzeba te dwa przewody połączyć ze sobą i przewodem pociągnąć zasilanie z "+"akumulatora.
Jeżeli masz jakiś miernik to zmierz napięcie na zaciskach akumulatora po dłuższym postoju np. rano zanotuj, uruchom ciągnik i zmierz na obrotach jalowych i potem podnieś obroty i zmierz ponownie. Następnie po wyłączeniu silnika i stacyjki zdejmij klemę z aku i dotykając sprawdź czy nie iskrzy. Jeżeli nie będzie iskrzyło trzeba podłączyć miernik w pozycji...
W lampach? A po co? Przecież żarówki działają poprawnie bez względu na polaryzację. Alternator dowolny, jaki tam zamontujesz mechanicznie. Oczywiście łatwiej jakiś z wbudowanym regulatorem. Zawsze to mniej przewodów. Pamiętać też należy o właściwym podłączeniu lampki ładowania. I o polaryzacji akumulatorów - minus na masę. Postaraj się odczytać typ...
alternator ursusie podłączenie domofonu przewodów podłączenie przewodów hydrostatu
doładowywanie karty sterownik turbo mostek pomiaru pojemności
orange swiatłowód światłowód orange
Bezpiecznik sieciowy w Sony CFD-S05: lokalizacja i wymiana OBD2 świeci temperatura, brak objawów - co robić?