Pod radiem powiniene mieć przełącznik. Przełącz go i zresetuj radio. Zegarek nie powinien się już pojawiać. Jeśli nie masz przełącznika pozostaje podłączenie radia przez stacyjkę. Pozdawiam.
Wygląda jakby ktoś zrobił zabezpieczenie przed słuchaniem podczas pracy i podłączył wyjście radia ze stacyjki pod styk pozycji parkingowej.
W standardowej kostce nie ma napięcia 12V na stałe? Posiadane radio da się wyłączyć? Niektóre modele trzeba odcinać od prądu stacyjką lub wyciągać front panel.
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Radio pioneera możesz podłączyć na dwa sposoby: po stacyjce i niezależnie od niej. Załączanie radia podłączonego po stacyjce bez jej przekręcenia NIE JEST możliwe. Tylko niektóre radia posiadają taką funkcję (oprócz seryjnych), np: Blaupunkt. Podpięcie równocześnie przewodu czerwonego pod stały i załączany plus...
Żeby to radio nie gubiło ustawień, musisz zamienić między miejscami 12v stałe i 12v po stacyjce (ten czerwony grubszy z czerwonym cieńszym). Jest też opcja podłączenia radia niezależnie od stacyjki, wtedy trzeba przełożyć bezpiecznik w odpowiednie miejsce w radiu, patrz foto.(wtedy instalacji w aucie nie ruszasz) http://obrazki.elektroda.net/36_12766184...
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Witam, mam problem z podłączeniem radia ze stacyjki (gdzie dać plus a gdzie minus). Dodam też że jestem początkujący.
Sprawdź jak podłączyłeś przewody zasilające radia. Czarny -Masa Żółty - +12V na stałę Czerwony - +12V po stacyjce
Tylko czy 12V 35A akumulator wytrzyma? Jeśli jest to wzmacniacz dedykowany do Car Audio, to nie ma obaw, przecież jest zaprojektowany do pracy a aucie. Generalnie gdziekolwiek byś go w samochodzie nie podłączył, zawsze będzie korzystał z akumulatora.. Kwestia włączania radia bez stacyjki, to masz bałagan w kablach. W kostce ISO auta masz pin, na którym...
w trakcie ruszania przygasza się Podłącz do testów dwa przewody z instalacji radia (plus 12V po stacyjce [15] i stały plus 12V [30]) bezpośrednio do akumulatora. Sprawdź czy wtedy też są problemy z wyłączaniem radia. Jeżeli to pomoże - stwórz nowy fragment instalacji 12V po stacyjce [15] i stały plus 12V [30] dla radia. Zweryfikuj również podłączenie...
Stare radio nie wymaga dwóch plusów, dlatego ci gra. Po prostu w aucie nie masz plusa po stacyjce.
Sprawdź przewody przy stacyjce.
Oryginalnie jakie miałeś radio?
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
Witam. Wzmacniacz podłącz bezpośrednio pod akumulator,musi mieć dobre zasilanie. Remote wzmacniacza możesz podłączyć do plusa za stacyjką, wzmacniacz będzie się uruchamiał tylko po przekręceniu kluczyka. Możesz też podłączyć do sterowania wychodzącego z radia a samo radio podłączyć do plusa,który pojawia się po przekręceniu stacyjki,wtedy cały system...
Do zasilania radia jest potrzebne dwa zasilania jedno stałe a drugie po stacyjce. Stałe służy głównie do podtrzymania pamieci a to po stacyjce do uruchomienia radia. Maoże troszkę nie fachowo okresliłem ale tak to mniej wiecej działa. Jeśli chcesz aby cały czas radio mogło chodzic to znajdź przewód do radia z stałym plusem i podłącz obydwa przewody...
Witam. Jest ktoś w stanie zidentyfikować tą stacyjkę multimedialną po zdjęciach?? Ogólnie potrzebuję tylko wyprowadzić dźwięk AUXem do oryginalnego radia w aucie. https://obrazki.elektroda.pl/6911955300_... https://obrazki.elektroda.pl/8240395400_... https://obrazki.elektroda.pl/6616456900_...
Sprawdź w instalacji auta do której jest podłączone radio czy są dwa zasilania, jeden plus jest cały czas a drugi pojawia się dopiero po włożeniu lub/i przekręceniu kluczyka. Wiele aut ma tak skonstruowaną stacyjkę z dodatkową pozycją ACC która jest pomiędzy pozycją wyjęcia kluczyka a pozycją włączonego zapłonu. Ona jest własnie do słuchania radia....
Wyrwany konektor to plus po stacyjce. Napraw,radio zagra.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
W złączu radia nie ma zasilania po kluczyku, żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki
Sprawa wygląda teraz trochę inaczej jeśli są to rzeczywiście oryginalne kabelki czerwony + Czarny - Biały remote Ale 100% pewności nie mam. Remote to sterowanie - możesz podpiąć do radia albo + po stacyjce.
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
A jak chcesz żeby grało bez przekręconej stacyjki to podłącz pod oba +12
Plus po stacyjce powinien byc w zlaczu radia.
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
O ludzie :) Prosta sprawa, podłącz radio przez stacyjkę tak by grało po ustawieniu kluczyka w 1 pozycję. W radiu masz dwa przewody plusowe. Żółty i czerwony. To złącze które znalazłeś to wtyczka do oryginalnego radia Forda, a do niej podłączona przejściówka do jakiegoś innego radia. I teraz po kolei, w starych Fordach kolory wyglądają następująco: przewód...
Interesują cię tylko kable zasilające , wyjmij radio i już będzie widać po kablach, zasilanie idzie do skrzynki bezpieczników i jeden po stacyjce .
Dokładnie należy podciągnąć zgodnie z instrukcją podłączenia podciągnąć /plus po stacyjce z instalacji samochodu.
.. moje pytanko... Jak wiadomo są tam kostki i kabelki:) co z czym poskładać?:D W większości instalacji samochodowych przewód masy czyli minusa jest koloru brązowego. Kostka do radia samochodowego, a w niej minus może mieć kolor brązowy, ale najczęściej czarny. W instalacji samochodowej do radia dochodzą dwa przewody z których jeden ma +12V cały czas,...
Dziwne podłączenie, ale może tak być. Nie masz bezpiecznika na przewodzie od radia?
Prawdopodobnie w podłączeniu radia . Jeśli masz wszystkie przewody plusowe podpięte pod stacyjkę to wystąpi w/w problem . Przewód memory musi mieć ciągle 12V żeby pamiętał ustawione stacje .
ACC - plus po stacyjce. Tymczasowo Piaskownica. Docelowo kosz. 3.1.16. Publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie problemu, na które udzielono już poprawnej odpowiedzi. Przed publikacją wpisu Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia za pomocą wyszukiwarki Forum, czy dany problem był już poruszany.
Spróbuj wykorzystać kontrolkę ciśnienia oleju.Gaśnie po uruchomieniu silnika.Dojdzie przekażnik, który podłącz do + po stacyjce i wyłącznika ciśnienia oleju a styki rozwierne w szereg z zasilaniem radia.
Witam, szczerze mówiąc radia Sony mają oddzielne wyjścia do sterowania wzmacniaczami, nie polecam podpinania pod AUTO ANTENA. Sterowanie to nic innego jak wyjście 12V+ do zapięcia przekażników we wzmaczniaczu, a co w wypadku kiedy nie słuchasz radia i na wyjściu AUTO ANTENA nie ma napięcia?. Sądzę że powinieneś podpiąć pod 12V+ rozłączane ze stacyjki.
Zakupiłem radio na allegro i podłączyłem i wszystko spoko Czy mowa tu o tym radiu: Kenwood BT-302 ? Jeśli tak, to w ISO przyłącza radia, podłącz tylko konieczne przewody do działania radia, tzn.: żółty (+12V stale), czerwony (+12V po stacyjce) czarny (masa) i niebieski (zasilanie wzmacniacza antenowego).
W takim razie proponuje po stacyjce podpiąć podświetlanie i aku.Nie padnie na pewno :wink:
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
co robić ? Sprawdzić podłączenie radia i sprawność stacyjki.
Zasilanie jest standardowe jak we wszystkich innych radyjkach. W kostce są przeowdy: - czerwony - żółty - i czarny masa, mogą być dwie Czerwony to +12V zasilający główny a żółty to pamięć radia, także +12V Oba przewody musisz podłączyć w miejsce w którym jest napięce +12 po wyłączeniu stacyjki. Najprościej podłączyć radio bezpośrednio do akumulatora...
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
1. Z pewnością z radia wychodzą dwa przewody zasilające. Jeden do akumulatora i drugi tzw plus po stacyjce. Trzeba je oba spiąć razem i podłączyć do akumulatora. Będzie można też wtedy słuchać radia bez kluczyka w stacyjce. Skoro poprzednie radio działało bez kluczyka to w gniazdku instalacji jest odpowiedni przewód. Wystarczy go znaleźć. Nie dostałeś...
Na pin 14 (Accessory) należy podać +12V ze stacyjki. W jakim samochodu ma być to radio zamontowane?
A nie są odwrotnie kable? Stałe 12V zamienione z zasilaniem z stacyjki i na odwrót?
Kostka Opla ma zamienione plusy w odniesieniu do opisu instalacji dla kostki Sony. + 12V cały czas przychodzi na pin 15 (czerwony) a nie na 12 (żółty). Na pinie 12 jest + 12V po stacyjce. Wykonanie połączenia wg. opisu: "Stacyjka bez położenia ACC" na złączu dostarczonym przez Sony tu uszkodzi obwód stacyjki - przeciążenie. https://obrazki.elektroda.pl/3271911900_...
Nie musisz ciągnąć przez cały kombajn przewodu. Skoro masz plus po stacyjce to podłącz radio przed stacyjką.
Według mnie: BACK-UP +12V ACC +12V po stacyjce GND masa Przy takim podłączeniu powinno ruszyć.
Dioda - nie ale znaczna część elektroniki radia może pozostawać w stanie czuwania i pobierać prąd. Corsa w kostkach ISO będzie miała zamienione 12V po stacyjce (15) i 12V stałe (30). Przy prawidłowym podłączeniu porządne radia dają się włączyć bez zapłonu ale w tym trybie wyłączają się po jakimś czasie (45min - 1h).
Oprocz sprawdzenia .... wymien bezpieczniki od klimatyzacji ....F131 pozycja 6 oraz F397 pozycja 22 , oraz ogolny po stacyjce F376 pozycja 18.
Model radia podasz? Zapewne są tam: +, -, pamięć, stacyjka. Czarny - masa, czerwony - zasilanie, pozostałe do rozpracowania.
Tak jak kolega wyżej podał, ale radio zadziała dopiero po włączeniu stacyjki.
Fabrycznie w kostce opla jest plus stały,potrzebny jest tylko po stacyjce.
Czy do złącza zasilania radia ISO masz doprowadzony przewód [15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki ? Zamieść schemat podłączenia radia z instrukcji obsługi lub naklejki na obudowie radia.
Możesz poprostu podłączyć radyjko bezpośrednio pod akumulator ale najlepiej dać jakiś bezpiecznik do tego .Chyba że masz coś ze stacyjką pokićkane , masz imobilaiser ?? Może ktoś sprytnie podłączył zasilanie od radia do imobilaisera. Wtedy po wyjęciu kluczyka radio się będzie wyłanczać .
Położenie bezpiecznika w gnieździe - dla prądu - nie ma istotnego znaczenia. Natomiast pozostałe symptomy wskazują na uszkodzone lub źle podłączone radio. Jeżeli samochód posiada instalację LPG, to również sterownik pobiera prąd, jeżeli zasilanie nie jest rozłączane przez stacyjkę. Proponuję obejrzeć filmik, który co nieco wyjaśni, w temacie podłączenia...
Witam proszę o pomoc w podłączeniu radia jestem początkujący. Chce to podłączyć bez stacyjki. Ktore kable do + akumulatora a ktore do minus
Jeśli nie ma w radyjku wyjścia typowo na wzmacniacz tzw rem. to można to zrobić z wyjścia na antenę wysuwaną. Zazwyczaj niebieski kabelek w kostce iso. Co do zasilania wzmacniacza najczęściej poleca sie łączyć prosto od klemy akumulatora. Oczywiście z bezpiecznikiem na kablu. Widziałem tam jeden przewód nie podpięty, czy to własnie ten odpowiada za...
Najprawdopodobniej podłączyłeś radio zasilanie i pamięć pod przewód za stacyjką. Pod ten przewód podłącza się zasilanie radia a pamięć do +12v przed stacyjką. Podłącz pamięć i zasilanie radia pod przewód +12v przed stacyjką(najczęściej czerwony i żółty jw.) iradio będzie pamiętało i grało niezależnie od zapłonu.
witam. nie jestem szpecem w kabelkach ,ale z tego co pamiętam do każdego głośnika idą dwa kable.Tzn. do jednego biały i biało-czarny do kolejnego zielony i zielono-czary itd.gruby czerwony stały plus(dla pamięci radia)cienki czerwony impuls pod stacyjki, czarny masa.
Podłącz zapłon ze stacyjki auta albo jakiegokolwiek punktu w którym zasilanie pojawia się po kluczyku
Witam, chciałbym prosić o pomoc w podłączeniu radia. Auto: Alfa Romeo 147 2008r, fabryczne radio włącza się po włączeniu zapłonu, gaśnie razem z autem. Do tego można je włączyć bez zapłonu i gra przez ok 10, 15 minut. Jak podłączyć radio chińskie 7010B tak, aby również włączało się z zapłonem? Do tej pory miałem połączone przewody czerwony z czerwonym...
czarny - masa czerwony - stały plus niebieski - plus po stacyjce żółty - wyciszenie radia - pojawia się masa w czasie połączenia
Włóż chociaż kluczyki do stacyjki i przekręć kluczyk.
Miernik w dłoń i na czarnym wtyku sprawdź gdzie masz stały + a gdzie po stacyjce.
Zamiast instalować gniazdo do zapalniczki nie lepiej użyć cos takiego? https://obrazki.elektroda.pl/8304028100_... Gniazdo zapalniczki musi być podłaczone tak, aby nic nie zaczęło się palić gdy ktoś wpadnie na pomysł pociągnięcia z niego np 180W. Ponadto gniazdo zaplniczki ma to do siebie, że czasami lubi "wypluwać" wtyczki. A to, co...
Czasami w vectrach b (nie wiem, czy w tym roczniku) za schowkiem po prawej stronie na słupku, była wiązka do podłączenia zestawu głośnomówiącego. We wtyczce fabryka dała +12V, po stacyjce, wyciszanie radia i coś tam jeszcze. Nie pamiętam.
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Na jednym masz plusa przy wyjętym kluczyku,tam jest mały prąd,do podtrzymania pamięci radia potrzeba parę mA.Plus po stacyjce wiadomo,około 5 A.Zastanawia mnie te -12V,to jest przy podłączonym radiu ?
Kolego, możesz podłączyć 2 plusy od radia razem i musisz za każdym razem radio wyłączyć sam i pamiętać o tym, a druga wersja poszukać w kabinie pod kierownicą na bezpiecznikach, jak załączysz stacyjkę na którym z nich pojawia się napięcie, wtedy tam na niego się podłączyć nowym przeciągniętym przewodem od radia i masz sprawę załatwioną, jakby co pytaj...
Jak napisałem prędzej niebieski z radia to zasilanie anteny, czyli zasilanie wzmacniacza. jeśli coś będzie nie tak to podświetlenie zegarów dał bym na plus po stacyjce
Bo samochody z grupy VAG mają odwrotnie stałe zasilanie oraz to po stacyjce. Zamień miejscami przewody na pinach 4 i 7. Sterowanie wzmacniacza podłącz pod pin 5.
Podłączyć do plusa zasilania [sterowanie anteną z radia], lub ew. do plusa po stacyjce.
Podłączasz go pod plus, możesz podłączyć, jak nie masz sterowania z radia, np za stacyjką.
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
zalezy jaka moc wzmacha jesli maly to zasilanie opciagnij z instal. radia a sterowanie mozesz po stacyjce lub po wlaczeniu swiatel a sygnal z glosnikow do wejscia glosnikowego wzmacn. wiekszosc takowe posiada
Obecne radia muszą być podłączone po kluczyku inaczej po czterech dniach jeżeli samochód nie jeżdzi mogą być kłopoty z zapaleniem autka . Mam codziennie kilka takich przypadków w swoim zakładzie, radia montowane na własną ręke. Podłączenie prawidłowo radia niweluje problem .Podłącz radio po zapłonie a jeżeli stacyjka nie ma pozycji na radio to niestety...
Będzie pamiętało, o ile jeden kabel zasilający (+ żółty) masz bezpośrednio z akumulatora. Drugi kabel zasilający (+ czerwony) powinien być załączany przez kluczyk stacyjki. Ostatecznie możesz oba zewrzeć i podłączyć prosto pod akumulator- bez stacyjki- ale to jedynie gdy nie masz rozłączanego (+) zasilania ze stacyjki.
Przewód od podtrzymania musi byc wpięty przed stacyjkę.
Druga rzecz, myślełem że raczej cała moc pobierana jest z kabelka pamięci radia, poprawcie mnie jeśli się mylę. Dokładnie. Wstępnie celowałem w diodę prostowniczą ok 6A, chyba w sklepie po 2zł mieli. Wystarczająco. Będzie działać jak należy. Można by nawet zastosować przełącznik 3 - pozycyjny Wystarczy dwu pozycyjny :) Pozycja "wyłączony" jest niepotrzebna.
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Podłącz stałe napięcie do radia na czerwony i żółty. Daj sobie spokój z tą stacyjką. Radio Kenwood to dobry sprzęt, baterii nie rozładuje. Co innego jakieś chińczyki w tych się dzieją cuda.
WItajcie. MAm radio samochodowe CLATRONIC z mp3. Ma ono złącze ISO. Do zasilania sią trzy przewody. Czarny, czerwony i żółty. Czerwony wg instrukcji ma zostać połączony do stacyjki, a czerwony do akumulatora na stałe. Mam takie pytanie. Dlaczego jest dodatkowy przewód na stacyjkę. Czy mogę połączyć na sytałe czerwony z żółtym i podpiąć do akumulatora?...
Wstaw sobie zwykły przełącznik manualny. Wtedy żeby słuchać radia musisz sobie włączyć, a przy wysiadaniu z samochodu pamiętać o wyłączeniu. Przekaźnik podpięty pod wyjście radia potrzebowałby i tak zewnętrznego sygnału, żeby dało się uruchomić radio. Ja dla siebie w twojej sytuacji podłączyłbym sobie pod stacyjkę i ewentualnie dołożył przekaźnik opóźniający...
Witam. Dzisiaj podłączyłem radio. Generalnie są dwa wyjścia 1. radio uruchamia się po przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję, 2. radio można włączyć bez kluczyka. Wybrałem drugą opcję i podłączyłem, że można uruchomić bez kluczyka. Tylko tak sobie teraz myślę: Czy w takim podłączeniu wyłączone radio, będzie mi rozładowywać akumulator ? Czy prawidłowo...
Podłączyłem radio pod stacyjkę.
To się nawzajem wyklucza. Wolałbym na przekaźniku ponieważ koniecznie musi być odcięty plus zasilenia radia, a podtrzymywanie pamięci będzie bezpośrednio podłączone do akumulatora, przy odcięciu minusa resetowałbym ustawienia radia. Chyba że faktycznie zrobiłbym odcięcie plusa ale w linku co podałem piszą że ma to też wady (patrz link). Przecież Radio...
Pozostaje jeszcze podłączyć ACC pod stacyjkę Rozumiem , że kabel od stacyjki nie znajduję się złączach z radia ?
Zakładam, że podłączając radio wykorzystujesz kostkę, która była z nim w komplecie. Trzeba podłączyć stały plus do żółtego przewodu kostki radia, a plus po stacyjce do przewodu czerwonego.
O ile wiem, to w Peugeotach, poza tymi zupełnie "przedpotopowymi" jest jednak obwód ACC (pierwsza pozycja stacyjki). Napięcie "po stacyjce" oczywiście zawsze pojawia się po przekręceniu stacyjki (nie koniecznie trzeba włączać zapłon). Jedne radia mają możliwość ich włączenia przy takim podłączeniu, inne nie. Taką możliwość mają m. in. radia fabryczne...
Wychodzi na to że RED/WHITE to zasilanie. Cinche to CD IN lub LINE OUT. Pozostałe przewody w kostce to głośniki przy czym są do czterech głośników parami (lewy + prawy): (GREEN + GREY) i (GREEN/BLACK + GREY/BLACK) - masa jedna wspólna BLACK (czarny). Tylko nie widzę masy od zasilania ale wychodzi na to że podłączasz również do czarnego przewodu. Tylko...
Witam. Czerwony łączysz do zapłonu, czyli do plusa pojawiającego się po przekręceniu stacyjki. Pozdrawiam.
A stacyjka włączona? Jak go nie ma to daj czerwony i żółty z radia do żółtego z auta. Wtedy będzie bez kluczyka grać.
wydaje mi się ze kluczyk jst tutaj zbędny. starczy tylko zostawić włączko radyjko bez przekręcania kluczyka (jeżeli nie jst podłączone radio do stacyjki)
Jeśli jest tak, jak na zdjęciu to będzie OK. Po to kable są rozłączane aby dopasować poprawne podłączenie radia do instalacji różnych samochodów (dopasowanie + cały czas i + po stacyjce).
niektóre radia wymagają podłączenie przez stacyjkę ,sprawdź amperomierzem jakie masz obciążenie później odłącz radio sprawdź ponownie i wszystko będziesz wiedział
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Witam no tak 0,3 A to za dużo ale możesz podpiąć radio pod skrzynkę bezpieczników tam są zaciski na których pojawia się napięcie po przekręceniu zapłonu lub włożeniu kluczyka do stacyjki (zapalniczka).Pozdrawiam
Podłączyłem żółto czerwony instalacji z żółtym i czerwonym radia i działa po przekrecon j stacyjce ale nie ma podtrzymania pamięci który kabel i z czym połączyc aby bylo
Poprawne podłączenie zasilania radia Audi Gamma CC - kostka A / pin: 3 i 7 = +12V stale 4 = +12V ze stacyjki 8 = masa http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-c... W magnetofonie sprawdzaj (mierz) poczynając od głowicy.
podłączenie radia stacyjki golfie podłączenie stacyjki suzuki podłączenie stacyjki kosiarki
projektor telefonu panasonic radio reset discman wyłącza
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Lokalizacja bezpiecznika w hulajnodze Wegoboard Supreme 3 Kod B10AC w Ford Transit 2.2 TDCi - napięcie w obwodzie przełącznika sterowania prędkością