Na potrzeby tego projektu muszę podłączyć sygnał do otwarcia i zamknięcia
Czerwony to grzanie PTC, brązowy zasilanie i kontrola zamknięcia.
musisz mieć linie drzwi podłączoną czyli niebieski do włączników drzwiowych wtedy jeżeli po otwarciu zamka w ciągu do 30s zostaną otwarte drzwi to nie zamknie
Problem rozwiązany, temat do zamknięcia
Szaro-czerwony {może być szaro-biały} otwiera, czerwono-niebieski zamyka. Brązowo-szary to przewód komfortu i jednoczesnego zamknięcia drzwi, czyli możesz wtedy pominąć podłączenie czerwono-niebieskiego. Przewody są za osłoną boczku. Sterowanie oczywiście masą.
Czy grzebałeś już w zamku czyli płytka + silniczek w tych konkretnych drzwiach? tu może być problem w podłączeniu wtyczki (nie wykrywa zamknięcia więc otwiera wielokrotnie miałem tak w VAG), lub na samej płytce mogą być uszkodzenia. Co do szyb może być inna przyczyna gniazdo prowadzące do drzwi
Dziękuję za odpowiedź. Temat do zamknięcia
Do włączenia pierwszego rzędu nie potrzeba przekaźnika, krańcówka w drzwiach wystarczy. Drugie zadanie spełni CRM-91 firmy Elko nastawiony na przekaźnik impulsowy funkcja " i " Masę podłączysz do niego z czujnik drzwi, co da ci reset po ich zamknięciu.
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
mam nadzieje ze nie, chociaż pewności nie mam- nie obmacywalem go :p
Miernik bez podłączenia przewodów powinien wskazywać nieskończoność czyli 1 na wyświetlaczu.Przebicie do masy złom.
Dopiero odłączeniu klemy przestał wyć tak to co chwile wył...może naładować akumulator jeszcze? Albo poczekać aż odmarznie ale nie podoba mi się alarm i to że zero reakcji na pilot. Przede wszystkim to odłącz akumulator i go naładuj. W aucie zamknij wszystkie drzwi, włóż i podłącz naładowany akumulator, zamknij maskę, zamknij i otwórz centralny zamek...
podczas jazdy samochód się otwiera i zamyka Czy masz jakiś dokładany alarm z dodatkowym pilotem ? Czy po zamknięciu pilotem nie ma tego objawu? Czy po zamknięciu przyciskiem w kabinie nie ma tego objawu ? Czy wkładki zamków drzwi nie są zatarte, skorodowane, zablokowane ? Sprawdziłeś przewody w gumowych przepustach przednich drzwi ? Podłączyłeś diagnoskop...
Przy tych wartościach elementów po podłączeniu ściemniacza do zasilania żarówka powinna świecić tylko kilka sekund , a następnie zgasnąć . Przy otwarciu drzwi żarówka świeci , a po zamknięciu drzwi żarówka świeci nadal i gaśnie po kilku sekundach . Tak powinno , to się odbywać . Czy ściemniacz masz podłączony w samochodzie? Czy układ sprawdzasz zasilając...
Słychać wogóle,że ten zamek działa po podłączeniu?
Miałem podobny objaw. Przyczyną był czujnik zamknięcia drzwi. Po odłączeniu włącznika klawisze programatora funkcjonują normalnie. Po zamknięciu drzwi i ponownym podłączeniu czujnika zmywarka rozpoczyna zmywanie.
Aby zaprogramować nowego pilota: ■Wyłącz alarm. Otwórz drzwi i zostaw je otwarte. ■Przekręć kluczyk w stacyjce siedem razy i zostaw ją wyłączoną. ■Po 3 sekundach światła błysną jeden raz. ■Wciśnij przycisk nowego pilota. ■Zaprogramowanie nowego pilota zostanie potwierdzone 3 błyskami świateł. ■Możesz powtórzyć procedurę...
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Nie ma tam przewodów od zamknij otwórz. Ten sygnał idzie po can do sterownika w drzwiach kierowcy. Analogowe podłączenie tylko w drzwiach kierowcy.
Witam, mam zworę elektromagnetyczną przy drzwiach po podłączeniu do zasilania (zasilacz 12V) i zamknięciu drzwi zwora wydaje dźwięk "buczenia", a dodatkowo nie zamyka drzwi. Co może być przyczyną?
Okazało się ,że kabel został przerwany przez ekipę która wstawiała drzwi,temat do zamknięcia.
Tak z ciekawości dlaczego nie podłączać centralnego? Auto alarm, który chcesz podłączyć korzysta po CAN z informacji o stanie fabrycznych pilotów. Dlatego nie jest wymagane dodatkowe sterowanie centralnego zamka. Można jednak podłączyć "zamknij" , wtedy po rozbrojeniu alarmu (odblokowaniu zamków) za pomocą pilota nie zostaną otwarte drzwi to po 30...
Działa, myślę, że temat do zamknięcia
Co masz na myśli, dlaczego rzeźba? Przy odpinaniu sinika albo głuszeniu radia to by była rzeźba. Odpinanie prądu ma jedną wadę - napęd po podłączeniu zasilania kilka sekund startuje, więc odpalenie go będzie możliwe po jakimś czasie od zamknięcia drzwi. To raczej nie będzie "zdrowe" dla napędu. Żaden sprzęt z elektroniką na pokładzie nie lubi częstych...
Jeżeli chcesz plusem wyzwolić to podłącz pod siłownik w drzwiach( plus podczas zamknięcia)
wymieniłem zamek drzwi kierowcy bo szwankował Podłącz jeszcze raz stary zamek i sprawdź pobór prądu. Zamontowałeś jakiś 'zamiennik" ?
ja kupiłem taki za 10zł z małym czrnym pudełkiem. Jak podłączyłem to po zamknięciu drzwi świeci 3sekundy a gdy włączę wewnętrzne światełko przełącznikiem i wyłącze to wtedy gaśnie po 15 sekundach tak jak powinno być. Co może byc przyczyną? Podejrzewam że kondensator sie nie ładuje do pełna, ale dlaczego????
W obwodzie są podłączone termobezpiecznik (musi mieć przejście), i włączniki zamknięcia przednich drzwi oraz czujnik zamknięcia całej maszyny. Podłączone są szeregowo więc po kolei sprawdziłbym każdy z nich miernikiem. Pewnie, można na próbę zewrzeć każdy włącznik spinaczem ale ostrożnie bo na każdym jest napięcie sieciowe. [/img]
Zle złożony mechanizm (nie w tej pozycji) Odkręć silnik od dachu podłącz wtyczke zamknij drzwi niech sinik dachu ustali swoją pozycje, wtedy mechanicznie zamknij dach i zamontuj silnik . Ma być ok.
Temat do zamknięcia
Jeżeli plusem to tak podłącz jak na rysunku. Czerwony- stały plus,zielony- plus znikający po zamknięciu drzwi,czarny masa . Kolory tylko poglądowe.
Ten mikrostyk przy drzwiach masz dobrze podłączony nie jest uszkodzony.
Najlepiej podpiąć się pod wiązkę idącą do lampki w podsufitce, powinna być załączana masą po otwarciu drzwi (brązowy kabel), wiązka powinna iść obok przedniej szyby w słupku lewym, to najlepszy sposób podpięcia się, z tego względu że jak byś podłączył się pod czujniki od drzwi to nie działało by opóźnienie świecenia żarówek, a pewno lampka w podsufitce...
Odłączenie zasilania nie dezaktywuje blokady rodzicielskiej. Należy podłączyć pralkę do zasilania, zamknąć drzwi i wyłączyć blokadę rodzicielską. Błąd E30 to nie zamknięte drzwi i jeśli nadal będzie się pojawiał to sprawdzić stan zaczepu w drzwiach lub blokadę drzwi. Jeśli pralka jest na gwarancji to wezwać serwis.
Być może masz uszkodzony któryś z zamków w drzwiach. Mikroswitch nie daje do centralki informacji zwrotnej o zamknięciu lub otwarciu zamka. Podłącz diagnoskop i podglądnij w parametrach bieżących czy wszystkie drzwi są widoczne jako "zamknięte".
Do drzwi balkonowych wraz z oknami zastosuj 6 małych przekaźników po dwa na okno/drzwi (zamknij/otwórz). Jak będziesz chciał zamykać indywidualnie to przyciskami przy oknach/drzwiach lub z kodu (indywidualnego dla każdego "otworu" ) - jak podłączysz wykorzystując kilka wyjść z centrali jeśli zastosujesz jedno wyjście wspólne do wysterowania 3 przekaźników...
Dziękuję serdecznie za pomoc. Myślę, że temat rozwiązany i do zamknięcia.
Po 24 h odłączenia od sieci energetycznej i ponownym podłączeniu zmywarka zadziałała. Brak błędu na wyświetlaczu.
podłączyłem to pod instalację samochodu Nikt inny nie wie jak. Sorry Sterowanie oświetleniem w moim aucie to masa natomiast po podłączeniu miernika gdy lampy włączone to jest 12,4v po zamknięciu drzwi spada do około 7,5v co mogę zrobić by całkowicie się wyłączały? czy wszystko dobrze wyjaśniłem. No właśnie nie bardzo ...
IMHO nie przesadzasz. Ja też mam małe przebiegi i doładowuję co tydzień. Wykorzystuję gniazdo przyczepki (13 pin) jako punkt do podłączenia ładowarki. Niestety moje auto przy braku zamknięcia maski lub drzwi ma cały czas włączony wyświetlacz i się nie zamknie. Myślałem też o zabudowaniu gniazda pod tylną tablicą rejestracyjną zamocowaną na zawiasie....
sygnał zamknij otwórz do podłapania w klamce drzwi
Na zewnątrz samochodu: - Otwórz szyby, - zamknij drzwi, - włóż kluczyk do zamka drzwi, przekręć na [zamknij] i przytrzymaj kilkanaście sekund. Drzwi się zablokowały ? Szyby się zamykają ? Teraz to samo z wnętrza drzwi: - zdemontuj tapicerkę drzwi kierowcy, - otwórz szyby, - zablokuj śrubokrętem zatrzask zamka w pozycję zamknij, - dotknij niebiesko/biały...
Panowie Wiązki przy drzwiach sprawdzone, jest Ok. W drzwiach też ok. Miernik podpięty. Zamykałem i otwierałem drzwi auta, bez centralnego i z centralnym. Za którymś razem po zamknięciu auta bez blokowania centralnego zamka miernik został na 0,9 A. Po otwarciu drzwi kierowcy i zamknięciu samochód się usypia. Podłączyłem auto pod kompa. Błąd jaki się...
w zworze jest 5 pinów do podłączenia + i - który ma juz zasilanie i zwora trzyma drzwi prawidłowo niestety nie wiem co wpiąć w piny NC, NO, COM NC, NO, COM w zworze oznaczają najczęściej wyjście czujnika zamknięcia drzwi. Zwora przekazuje informacje zwrotną, czy drzwi są zamknięte czy nie.
Witam Podłączyłem takie cudo do fiata pandy W momencie zamknięcia drzwi słychać tylko tikanie centralki domykacza. Nie jestem pewien co do podłączenia kabli czerwono-czarnego i różowego. Czekam na jakąś poradę z góry dziękuję
Czerwono/niebieski to plus zasilający wszystkie lampki wewnątrz auta, gaśnie zwłocznie bez względu na położenie drzwi(zam/otw) Niebiesko/szary to masa zanikająca po zamknięciu drzwi
Poszukuje schematu elektryki podłączenia listew progowych LED do samochodu nissan qashqai 2008r.Chciałbym żeby otwarcie drzwi zapaliło listwę,po zamknięciu drzwi samochodu samoczynnie gasła.Czy mogę podłączyć się do wyłącznika słupka drzwi który odpowiada za wyłączenie światła wnętrza przy podsufitce. Przeszukałem całe forum, niestety nie znalazłem...
Prawdo podobnie podłączyłeś kiepskie zasilanie albo słabą mase. Jeśli w twoim golfie lapmka we wnętrzu po zamknięciu drzwi gaśnie z opóźnieniem to prawdopodobnie wpiołeś się w któryś z tych przewodów. Podłącz zasilanie pod stały plus - sprawdź lampką kontrolną czy nie gaśnie po zamknięciu drzwi, a mase przykręć do nadwozia. W razie dalszych problemów...
(at)Lech54 nie mogłeś tak odrazu :P teraz działa poprawnie. Leci + Jeszcze tylko muszę się pomęczyć z podłączeniem alarmu pod centralny żeby pilot od centralki włączał alarm po zamknięciu drzwi i wyłączał po otwarciu :/
Myślę, że jeśli użyjesz multimetru do śledzenia śladów pinów, które zasugerowałem, prawdopodobnie dojdziesz do punktów, które reagują na magnes... inną opcją byłoby użycie przycisku jako fizycznego przełącznika lub zastąpienie przycisku przełącznikiem, który wolisz...? Ale nie mam żadnego przycisku. Dziwne dla mnie jest to, że nie widzę żadnego kontaktronu,...
W Peugeotach plus ACC powiązany jest z drzwiami i kluczykiem w stacyjce, jak wyłączysz stacyjkę (a drzwi będą otwarte) to radio jeszcze gra, natomiast po zamknięciu drzwi po chwili się wyłączy, i odwrotnie po otworzeniu drzwi radio się załącza, jeśli zamkniemy drzwi i nie przekręcimy kluczyka to radio się po chwili wyłącza. Tak więc żeby ustalić stały...
To co polecasz zrobić żeby chociaż ta żarówka W5W led świeciła normalnie?
sprawdz ktory to faza a ktory zero. faze laczysz z jednym kablem idacym do wlacznika. Tak ze teraz zostaja 2 przewody [od wlacznika i zero] ktore podpinasz pod dzwonek.... proste:P oczywiscie bedzie on dzwonik wtedy gdy sie przycisnie wlącznik bo wtedy zamkniesz obwód
Oby to była tylko kwestia braku styku w tej uszkodzonej wtyczce i tego Ci życzę bo w przeciwnym przypadku zrobiłeś ku ku elektronice. Jeśli wiązki nie otrzymasz to musisz pomierzyć napięcia jeśli już nie możesz zidentyfikować jak były podłączone przewody blokady: https://youtu.be/o4oKWR9dXeU?si=1QnP0QfV...
A podaj na ten przewód masę poprzez rezystor 1kΩ, to pewnie centralny zamek się zamknie (oczywiście zamknij najpierw drzwi). Druga sprawa - kierunkowskazy masz zamiar podłączyć w celu sygnalizacji zamknięcia/otwarcia? Wszystko da się tam zrobić na piechotke, fakt, CANem łatwiej, ale na piechotke da radę, dużo zależy od zdolności i wiedzy merytorycznej...
Jestem laikiem, chciałam tylko wymienić uchwyt, a tu taki problem. Było oddać fachowcowi :) Bezpiecznik? Czujnik zamknięcia drzwi xD
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
Wygląda że jest OK. Jeśli brama osiągnie położenie skrajne zamknięcia, ma zaświecić się kontrolka F (i w tym momencie napęd powinien się zatrzymać) , jeśli otwarcia - kontrolka G. Nie halo jest tylko, jeśli zaświeci się kontrolka A, czyli zadziała antyzgniecenie. Pooglądaj ze zrozumieniem rysunki w instrukcji - kręciołkami D i E ustawiasz pozycje stopu...
Sterownik napędu drzwi sam dba o to żeby odpowiednio otworzyć i zamknąć drzwi. To jest autonomiczne urządzenie i do pracy potrzebne mu tylko sygnały logiczne otwórz i zamknij. Funkcja rewersu (ochrona przed zgnieceniem) jest również realizowana przez sterownik napędu, czasem również fotka jest do niego podłączona. Ciebie powinno interesować wygenerowanie...
drzwi rozebrać i tak jak w linku szukasz przewodów na których podanie masy przez próbówke zamknie i otworzy zamki ( dłuższy imp na zamykaniu domyka szyby . zamiast wyłączników -lampka -brązowo biały
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
No to musiałeś się gdzieś źle wpiąć z kablami. masz się podłączyć do red/green i do red/blue piny 4 i 24 sterownika w silniczku podnośnika szyby, na próbę zewrzyj do masy, mają się zamknąć i otworzyć wszystkie drzwi
Qrcze chyba się nie zrozumieliśmy. Ten schemat powyżej jest do otwierania bagażnika za pomocą dodatkowego kanału a tobie chodzi o normalne jego ryglowanie tak by nie dało się go otworzyć. Więc sprawa wygląda tu inaczej jeśli ma tam być tylko ryglowanie to muszą być dwa kanały i dwa przekaźniki więc lepiej będzie gdy połączysz dwa kable z bagażnika z...
PANIE KOLEGO! Mylisz się jeśli sądzisz że nie trzeba separować diodami czujników zamknięcia drzwi od czujników z wyjściem tranzystorowym! Oczywiście - nie zauważyłem, że chodzi o POWIADOMIENIE, ale jeśli byś podłączył wszystkie czujniki alarmu pod 1 wejście centrali to nie zdziw się że nie będą niektóre pracowały! Miałem taki przypadek przy czujnikach...
. I pytanie drugie - jak zamknąć drzwi, które otwierają się bez podłączonego zasilania. Ale jak się otwierają, zamykasz auto jeszcze z podłączonym aku, odłączasz aku i te tylne drzwi się odryglowują?
Ile przewodów wychodzi z siłownika? Dodano po 25 Popraw mnie jak się mylę. W drzwiach prawych jest taki sam moduł do sterowania zamkiem. W danych katalogowych na str 14 jest przykładowy schemat sterowania silnikiem. Jak podasz stan wysoki na we. 7 i 13 to silnik zakręci w jedną stronę, jak podasz stan wysoki na 9 i 2 to silnik pójdzie w drugą stronę...
Podłączyć akumulator, zamknąć maskę, drzwi i rozbroić, uzbroić i znów rozbroić alarm.
otwierania nie mogę znaleźć czy ktoś podpowie? Sterowanie otwieraniem jest zrealizowane na tym samym przewodzie, co zamykanie - tylko nie "czysta masa" lecz podaj masę przez opornik 470Ω Zazwyczaj czerwono-żółty przewód, wychodzący z zamka drzwi kierowcy. zamknij z ryglem (safe lock) - masa otwórz - masa przez opornik 470Ω
Szanowni Koledzy, wymieniałem blokadę drzwi i rozleciała mi się wtyczka. Do wtyczki prowadzą trzy jednokolorowe przewody. Próbuję rozwiązać rebus jak je podłączyć. Znaczy się próbuję wcześniej rozwikłać co jest w środku i jaki może być tego schemat. Poniżej zamieszczam zdjęcia. Nr elementu to DKS-67617. W przewodach są napięcia 240 V, 0 i 15 V mierzone...
Sprawdź czy nie są przełamane przewody w przelotce między drzwiami a słupkiem.
z tego co pamiętam, zamknąłem samochód z pilota .czyli prawe tylne drzwi były otwarte, zdjąłem tapicerkę przeciąłem obydwa przewody od siłownika, otworzyłem samochód z pilota, podłączyłem przewody na krzyż zamknąłem wszystkie drzwi. Pilotem zamknąłem i u mnie zadziałało. Mam nadzieję że u ciebie też pomoże.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
To są przewody zamknij/otwórz których sygnały pochodzą z siłownika master (5 przewodów). Zamykasz kluczykiem drzwi kierowcy a pozostałe również opadają. Pod te przewody podpinasz sygnały zamknij/otwórz z centralki alarmowej.
Lewy siłownik jest jest zwykły a prawy jest dodatkowo z tą linką , którą zwijając się zamyka i blokuje. Ja mogę otworzyć i zamknąć z pilota, przyciskach w klapie i przycisku w panelu na drzwiach kierowcy ale musi być zaciągnięty ręczny.
Weź probówkę żarówkową(nie żaden miernik) i podłączoną do masy, nakłuwaj po kolei kable z zamka drzwi kierowcy aż znajdziesz właściwe do zamknięcia i otwarcia, wcześniej zatrzaśnij zamek na otwartych drzwiach.
Witam, Mam oryginalny centralny zamek który działa z kluczyka i chciałbym dołożyć centralkę aby móc otwierać/zamykać z pilota. W związku z tym mam pytanie, taka centralka ma 2 wejścia na otworzenie i zamkniecie? Jak to podłączyć w tej Fabii? Pod oryginalną centralkę zamka - trzeba poszukać sygnału otwarcia i zamknięcia? Czy ta centralka jest w drzwiach...
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
nie podłączaj ich do masy ponieważ to są kable które idą od krańcówek z drzwi. jak je podłączysz na stałe do masy to oświetlenie wnętrza nie zgaśnie po zamknięciu drzwi.
CameR nie czepiaj się widzisz że mało danych podał autor posta ale to najprostszy sposób by odblokować alarm czy fabryczny czy dodany . Dodano po 5 Podłącz aku zamknij drzwi z pilota potem otwórz powinno pomóc jak nie to włóż kluczyk do stacyjki i włącz zapłon może imo rozłączy alarm.
proponuje abyś podłączył centralny zamek bo po zamknięciu centralnego gaśnie lampka. chyba że nie masz centralnego....
Impuls zamknięcia. Możesz się podłączyć pod kabel siłownika drzwi, zwłaszcza że możesz znieniac polaryzacje sterowania jamperem.
Miernikiem (+) do kabelka (-) miernika do nadwozia, po zamknięciu drzwi na przewodzie pojawia się ok. 12V i do diody po zamknięciu drzwi z 2 stron jest +12V
jak podpiales kamerke do obwodu oswietlenia wnetrza ? Chciało by się rzec: normalnie. Ale żeby nie było, że nie chcę pomoc. Każda lampka oświetlenia wnętrza jest podłączona trzema przewodami: Zasilaniem, masą oraz przewodem od drzwi. Kamerę podłączyłem pod zasilanie i masę. UWAGA: jak sprawdzić kiedy się da tak podłączyć? Usiadz w aucie, zamknij drzwi...
Dzisiaj próbowałem zamknąć drzwi z pilota przy uchylanych drzwiach to normalnie się zamykają Tak jak pisałem, nie działa czujnik zamknięcia drzwi i prawdopodobnie jest nie podłączony. Nie wiem jak w Twoim samochodzie to jest zrobione. U mnie jest on w kasecie zamka, ale to Fiat.
Z tego co pamiętam, to sygnał z kluczyka o zamykaniu lub otwieraniu (przy przekręcaniu kluczem) trafia do centralki zamka (pompki) poprzez sterownik szyb w lewych przednich drzwiach. Dlatego przytrzymanie kluczyka powoduje, że sterownik szyb zamyka lub otwiera je. Sterownik szyb w drzwiach kierowcy jest sterownikiem zarządzającym pozostałymi sterownikami...
...nie rozumiem sensu tego obwodu RC, powinno wystarczyć normalne podłączenie do krańcówki w drzwiach. To chyba miało za zadanie tłumić drgania/iskrzenie styków krańcówki (ale to nie tak ma wyglądać) ew. generować pojedynczy impuls w momencie otwarcia drzwi (zamiast ciągłego podawania masy). W tej chwili masz gdziekolwiek podłączony przewód "od drzwi"...
Czy w samochodzie światło gaśnie ci od razu po zamknięciu drzwi czy przygasa stopniowo ?
Witam Gdzie mogę znaleźć w peugeot partner z 2008 roku krańcówki drzwi? Wie ktoś pod jaki przewód mogę się podpiąć? Potrzebuję się podpiąć pod krańcówki aby mieć funkcje automatycznego ponownego zamknięcia zamków po nieumyślnym rozbrojeniu alarmu.
Z tego co pamiętam ostatnia wersja sterownika DoorSensor (ta co jest na Githubie) pilnuje sytuacji w której "otwarto i zamknięto drzwi zanim czujnik podłączył się do WiFi" i nawet wtedy powinna poprawnie raportować stan. Testowaliśmy to z kolega (at)nihildiximus . https://obrazki.elektroda.pl/4349828200_... Czy korzystasz ze sterownika...
Osobiście stawiam na uszkodzony zamek w drzwiach kierownika , lub wiązka -przelotka . ( światełko oczywiście gaśnie po zamknięciu drzwi )
Jest ale nie podłączony. Podłączone są tylko same siłowniki.
Czerwony+(zanika po ok.12min.na otwartych drzwiach) czarny-masa stała pomarańczowy-masa,zanika z opóźnieniem po zamknięciu drzwi lub wł.zapłonu
Witam. Mam pytanie odnośnie podłączenie drzwi z kontaktronem. Co się dzieje z PK-01 gdy wykryje otwarcie drzwi, dalej pracuje normalnie (tj. można sterować zworą np z przycisku ) czy blokuje się i nie można nic zrobić do czasu aż się nie zamknie drzwi?
Problem rozwiązany temat do zamknięcia :) układ działa
W tym problem, że moduł komfortu wygasza lampkę po co najmniej minucie od zamknięcia drzwi. Poza tym muszę rozróżnić drzwi kierowcy od pozostałych.
walczyłem z tym problemem i wygląda to tak musiałbyś dorobić mały układzik który by po wciśnięciu pilota załączał najpierw na chwilkę krańcówke od ryglowania i dopiero wtedy podawał sygnał do zamknięcia drzwi. pozdrawiam
Autouzbrajanie można wyłączyć<yes> A mam jeszcze jedno pytanie, czy jak nie podłącze czujników drzwi, to jeśli zamknę samochód z pilota, co jednocześnie będzie się wiązało z włączeniem alarmu, to czy wtedy gdy nie będzie podłączonych czujników alarm będzie myślał że drzwi są otwarte i będzie wył??
To trzeba po waszemu,podłącz vag coma albo vcds i diagnoza komfortu,bordnetz ,centralnego czy cokolwiek tam siedzi.
brązowy i biały - wydaje mi się że mogą to być przewody które powodują że po otwarciu drzwi auto się nie zamknie, tzn. zamykasz, później otwierasz z pilota i jak nie otworzysz drzwi to po 30 sek. zamek zamknie się jeszcze raz a jak otworzysz drzwi to juz nie zamknie poszukaj czym jest sterowany twój centralny bo nie musi być wcale minusem i skąd wiesz...
czujnik zamknięcia drzwi candy zamknięcia drzwi sygnalizator zamknięcia drzwi
klikanie klawiszy zalany xiaomi samoczynny restart biosu
Opticum Sloth Combo Plus H.265 – nie uruchamia się po aktualizacji firmware Podłączenie modułu gniazda przyczepy VW T5 2018 skrzynia