jak wyżej. nie rozumiem tylko w jakim celu podłaczasz silownik master skoro on i tak nie bedzie spelnial swojej roli (po cos sa te dodatkowe 3 przewody). wydaje mi sie ze lepiej byloby dodac te przewody.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... master
Co to za alarm, jak podłączony?
realizuje to siłownik Jeżeli masz wersję samochodu wyposażoną w siłownik w drzwiach kierowcy, to podłączenie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie jest proste. Na obu przewodach "silnika" w siłowniku centralnego zamka w spoczynku jest podawana "masa". Musisz tak podłączyć styki przekaźników dodatkowej centralki zamka, aby sterownik na pół...
Montuję centralny zamek do opla Tigry z 96r. orginalny same siłowniki,2 mastery do drzwi,jeden siłownik do bagaznika i jeden do wlewu paliwa slave,plus alarm Magicar 440.Mam pytanie :Jak podłączyć siłowniki typu master <5 przewodów i siłownik bagażnika 4 przewody.Z centralki alarmu wychodzi 6 przewodów siłowniki bedą podłączone bezpośrednio do centrali...
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Dzięki za podpowiedź. Alarm podłączony, wstawiłem MASTER-a o uciągu 4kg i centralny działa.
I tu potwerdza się roguła "kupiłemalarm z allegro i nie wiem jak go podłączyć" Człowieku , jak nie masz zielonego pojęcia co jest grane to się za to nie bierz!!! Ludzie my z tego żyjemy!!! Można powiedzieć koledze po fachu gdzie są kierunki , albo centralny, allle bez przesady. A na forum jest tyle o a4 że dziecko by to podłączyło!!!
Pod ostatni, tzn. nr 1, biały i brązowy odpowiednio do mastera i alarmu. tzn. równolegle, zamykanie z alarmu i zamykanie z mastera do brązowego i otwieranie z alarmu i mastera do białego,
(J)Rover tam moj mechanik zwykl byl mawiac... :D a problemem jest to ze mam juz zalozony i wyregulowany master wiec musialbym kupic slave, wymontowac mastera, zamontowac slave, wyregulowac go... a to troche wiecej niz samo podpiecie mastera... len jestem z natury... :D
Podepnij pod przycisk w samochodzie na konsoli jesli jest jednoprzewodowe sterowanie to przez diody
Witam! Poszukuję rozpiski pod alarm pilotowy dla w/w modelu.
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
coś źle podłączone.
Powiem ci,że przed wczoraj wróciłem od tych innych ludzi i oni fakt mają wszystko odwrotnie.Po co będziesz go zmieniał.Odepnij switcha i już.Podłącz alarm i spoko.A jak koniecznie chcesz mieć zamykanie z kluczyka to podłącz uniwersalnego mastera i po kłopocie.
Mam autoalarm FREEWAY, taki jak to na allegro sprzedają. Auto nie posiada centralnego. Alarm ma tylko sterowanie centralnym, ale nie ma centralki do zamka. Teraz tak, posiadam siłowniki bez mastera, tylko te na 2 przewody. Czy da mi się to podłączyć do alarmu i czy będzie sterowanie. Gdzie podłączyć sterowanie z alarmu? bezpośrednio pod kable od siłowników...
Zakładam alarm w T4który ma elektryczny centralny zamek, czy wystarczy podpiąć sie pod odpowiednie kable od siłownika sterującego(mastera)????
ta centralka nie miała nigdy pilotów Patrzac na zdjęcie nr. 3 idąc od prawej-- biały i brązowy -do mastera (podanie na któryś masy powoduje zamykanie lub otwieranie -umowne) -j.ziel do silnika silowników , rózowy do plusa 12v , zółty do masy -niebieski ciemniejszy do silnika siłowniów , (8)-jasnoniebieski do 12v, pom do masy ..czarny to masa zasilania...
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
Witam Szukam schematu jak podłączyć autoalarm pod centralny zamek do Renault Master 2007 rok Chciałbym podłączyć to pod oryginalny centralny i jak by się dało kluczem uzbrajać alarm ;-)
czarny to przewód masy, brązowy i biały przewody sterujące i właśnie je podłączasz do alarmu
Wygląda, że opisane na centralce sygnały LOCK/UNLOCK, to impulsy masy do sterowania dodatkową centralką zamka. Taką podstawową, jak w każdym uniwersalnym centralnym zamku. Wtedy jest szansa, że można podłączyć nowy siłownik jako master, wykorzystując podstawową aplikację centralnego zamka i dołączając do niego wygnały sterujące z alarmu.
Wygląda na to, że masz źle wyregulowanego Mastera. Sprawdź czy prawidłowo działa z 'kluczyka', i dopiero podłącz alarm. W sterowniku ST-1000 musisz podłączyć przewody ZAMYKANIE i OTWIERANIE z alarmu równolegle do przewodów BIAŁY i BRĄZOWY Mastera. Pozdrawiam. SONIX
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Witam Posiadam samochód Daewoo Nexia z orginalnym centralnym zamkiem i chcę zainstalowac alarm. Alarm ma sterować centralnym zamkiem. Alarm DYNAMIC 3000 G4. jak się podłączyć do centralnego lub czy wogóle sie da bo podobno trzeba wymienic centralke lub siłownik master. Może podpowiecie.
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
W G2 musisz w drzwiach kierowcy zdemontować oryginalny przełącznik zamka centralnego i w jego miejsce wstawić siłownik master, siłownik wysterować z alarmu a styki pomocnicze mastera wykorzystać do wysterowania oryginalnego z.c.
yasiu.brzeg - ale czy jak podepnę przewody biały i brązowy pod przewody sygnałowe zamknij i otwórz,to nie spalą się cewki siłowników?Przecież na jednym z nich będzie cały czas podawana masa i cewki siłownika będą cały czas zasilane.To tak,jakbym cały czas trzymał przycisk np. zamknij cały czas wciśnięty.A na tych przewodach sygnałowych sygnał otwarcia/zamknięcia...
Przywróć ustawienia fabryczne i sprawdz podłączenie manipulatora
Witam, proste i szybkie pytanie. W jaki sposob podlaczyc uniwersalny silownik master (5 kabli) do centralki Magicara 440B? Na "schemacie" dolaczonym do alarmu, pokazano tylko jak podlaczyc slave'a.
Siłownik Master podłączyłem do drzwi pasażera,niewiem czy dobrze zrobiłem...Nie wiem jak dobrze połączyć teraz alarm z c.zamkiem... Jest 6 kabelków do podłączenia; Pomarańczowy i Pomarańcz./Czarny zostawiam bez podłączenia...Biały i Biały/Czarny do siłownika Master a Żółty i Żółty/Czarny nie wiem czy podłączyć do "+" czy masy ...?
Do Renault MASTER. Może jakiś schemat :?: Dzięki.
Nie bardzo rozumiem co chcesz podłączyć ( alarm czy sterownik) Zamek po stronie kierowcy to tzw master steruje on pozostałymi zamkami. Napisz o co chodzi
Piszę bo nie znalazłem odpowiedzi na całym forum chyba że już nie wiem co czytam tutaj :). Alarm ten mam podłączony w golfie, w drzwiach od kierowcy mam siłownik od centralnego Master, oczywiście kable biały i brązowy od niego nie są podłączone pod ten alarm i nie mam możliwości zamykania drzwi od strony pasażera gdy zamykam kluczykiem od strony kierowcy...
Po co te kombinacje, jeżeli chcesz dać mastera, to pewnie masz styki w zamku uszkodzone (normalne).Odetnij biały, niebieski i czarny od zamka (to są styki) i po nie podłącz styki mastera. W module zc były wolne miejsca do podłączenia sterowania (-) z alarmu. Fuel Cut-Off Switch otwiera zamek przy wypadku z wł. inercyjnego
Witam Potrzebuje informacji i schematu podłączenia alarmu seo perfect do nowego renault master. Mam zestaw montażowy alarmu ale nie mam żadnej instrkcij montażu.Chcę sprubować sam zamontować alarm
panie szanowny, wykonawcze sygnały zamykania na silnik pójdą z oryginalnej instalacji samochodu np. z tylnych drzwi,a ty tylko podawaj masy z brązowego i szarego na przewody sterujące siłownika master,które będą spięte z przewodami oryginalnego sterowania nexii,ajeżeli nie rozumiesz tego co piszę,to zleć to komuś,bo to 3 minuty roboty. Dodano po 49...
Witam. Master do niczego Ci się nie przyda, a będziesz miał więcej przewodów do podłączenia (oczywiście zakładając, że masz oryginalny centralny). A i tak będziesz musiał przejść z dwoma przewodami ze środka auta do drzwi. p.s. schemacik wrzucony we wcześniejszej odpowiedzi w formacie jpg. pozdrawiam.
W mojej Asterce założyłem centralny ale MASTER ma 5 przewodów
Ja kiedyś miałem alarm podłączony pod lampkę , otwierałem drzwi szedł impuls na lampkę oświetlenia i wywoływał alarm jak był uzbrojony.
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Bezpośrednio servomechanizmami w drzwiach?Nie wystaarczy 1 master i 3 slave.
Nie ma wyjścia na kierunki, diodę i syrenę. Niebieski i zielony to zasilanie siłowników, brązowe i białe to sterowania zamknij/otwórz (po dwie sztuki, np. z mastera i alarmu)
Witam!!! :-) Mam prśbę, potrzebuję schemat autoalarmu MASTER. Posiadam taki alarm, ale nie wiem jak go podłączyć :-( Więc jak by ktoś miał taki schemat to proszę o przesłanie go na moj adres grzesc(at)wapark.com.pl DZIĘKI
myślałem,że wiesz co masz zrobić,przy switchu masz trzy przewody masa,sterowanie zamknij,sterowanie otwórz,masę łączysz z czarnym siłownika,sterowanie zamknij z brązem siłownika,sterowanie otwórz z białym siłownika i pod te dwa[brąz i biały]podajesz sterowanie zamknij -otwórz z alarmu,a kable wykonawcze[niebieski i zielony] idą pod wykonawcze oryginalne...
Jak podłączyłem ten przewód do czerwonego kabla to alarm sie bardzo dziwnie zachowywał (tzn. Jak otwierałem drzwi kierowcy to nic sie nie działo, jak zamykałem to wył alarm, a jak zamykałem które kolwiek inne drzwi to alarm się rozbrajał). Na pewno się nie uszkodził?? Bo nie chciałbym żeby się coś spaliło w nowym alarmie (po raz ostatni biorę się sam...
Skonfigurować interfejs zamka w alarmie na sterowanie siłownikami i wyj........ać centralkę zamka (żółte do masy,pomarańczowe do plusa, białe do siłowników) Albo, jak pisze Paweł-żółte do masy, białe do sterujących kabli mastera, pomarańczowe uciąć
Witam. Mam spory problem z podłączeniem mastera do alarmu. Schematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Jeśli podepnę tak jak w ostatnim schemacie to OK wszystko działa w jedną i drugą stronę, ale sterowanie (biały, brązowy, czarny kabel w siłowniku) jest nie podpięte :/ Jednak chciałbym, żeby to sterowanie...
Witam mam ten sam problem alarm bloker 41, jak podłączyć do niego siłownik master (5 przewodów) aby móc zamykać auto nie tylko z pilota ale też za pomocą zwykłego klucza, dla ułatwienia do podłączenia jest kabel biały i brązowy z w/w siłownika.
Witam wszystkich. mam problem z podłączeniem centrali centralnego w swoim samochodzię. Kupiłem centralkę BLOW S60 gdyż stara odmówiła posłuszeństwa. niestety nie wiem jak podłączyć sterowanie z Alarmu(tak aby centralka dostawała sygnał z alarmu do zamknięcia lub otwarcia samochodu) oraz siłownika master(do otwierania samochodu z kluczyka). dołączam...
ST-1000 ma wejście polaryzujące,jeżeli sterowanie masą to ma być podłączone do plusa.Jest podłączone?Czasem należy diodami alarm od mastera odseparować jak i też czasem pomaga podparcie sterowania rezystorami do plusa.Ale aby wiedzieć co dokładnie mu dolega zakładając prawidłowy montaż musisz sprawdzić kontrolką żarówkową przy module zamka samo sterowanie.
To przepraszam za niezbyt jasną wypowiedź i już się poprawiam. Kupiłem alarm wraz z centralnym zamkiem ( 2 siłowniki master w komplecie ) z firmy Bloker. Na samym początku miałem podłączony sam alarm. Ostatnio jednak postanowiłem podłączyć centralny zamek. Sposób podłączenia : z centralki CZ podłączyłem do centralki alarmu przewód otwarcia i zamknięcia...
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
Witam! Posiadam alarm Exus V10 oraz siłowniki 3 slave i 1 master. Chcę założyć w samochodzie gdzie nie ma w ogóle instalacji centralnego zamka. Moje pytanie bo nie mogę sobie poradzić jak podłączyć siłownik master do tego alarmu żeby sterował pozostałymi drzwiami? Dodam że przeglądałem forum i znalazłem temat ale z dodatkowym modułem sterowania. Ja...
Witam chcę do tego alarmu podłączyć centralny zamek, tylko teraz nie wiem co mi bedzie potrzebne starczą same siłowniki np. te <http://moto.allegro.pl/show_item.php... Jeśli tak to ktore master czy slave bede potrzebowal 2 sztuki Pozdrawiam Mariusz
Nie, te siłowniki nie stawiają wyraźnego oporu w stanie wyłączenia ( tzn. bez podanego napięcia) z racji jego przeznaczenia, w samochodzie musi on umożliwić otwarcie drzwi (zamka) kluczykiem gdyby pilot nawalił. Poza tym na filmie widać że koleś założył do zamka i ma nadal możliwość otwarcia zamka z zewnątrz kluczem. Dodatkowo można wykrywać położenie...
Acha,no chyba że tak,dziś już tego nie sprawdzę bo wybudowałm specjalnie sterownik żeby go sprawdzić w domu,bo pisałeś żeby ustawic na tes diody i sprawdzać,myślałem że bez zasilania :) Ale jutro postaram sie to sprawdzić A czy jest jakaś szansa żeby sterowac z pilota teżprawymi drzwiami ? Zamykanie bym ogarnoł,bo wystarczy na przewod 99-102 podać mase...
nie jestem laikiem , wiec o co chodzi. a z tym master i slave to chyba żart. Poprostu chciałem znać odpowiedz na moje pytanie. Czyli jaki siłownik kupić (5 przewodów czy dwa i czy master i slave) i jak podłączyć ?
zrobiłem prosty układ na tranzystorach , ale nie działa tak jak powinien , jak alarm jest wyłączony to można zamknąć masterem ale otworzyć już nie i na odwrót jak alarm włączony to mogę sobie tylko otworzyć
Jeżeli ta centralka alarmu daje jmpulsy prądowe to niebieski do niebieskiego a zielony do zielonego, pozostałe trzy przewody to wyłącznik MASTER i ich nie podłączasz. Natomiast jeżeli centrala alarmu daje tylko impulsy sterujące to musisz kupić dodatkowo sterownik zamka i podłączyć zgodnie z jej schematem.
Panowie wszystkim chcialem podziekowac za pomoc. Dzisiaj bylem w Cheetahu i bardzo sympatyczni panowie wyjasnili mi jak moge podlaczyc zamki do alarmu :):) Ten alarm steruje centralnym zamkiem plusami, wystrczy podlaczyc 2 kable(zielony do zielonego, niebieski do niebieskiego) do silownika master i wszystko dziala:):):) sorry za nie potrzebne zawracanie...
Wywołanie trybu serwisowego możliwe jest równie bez podania hasła serwisowego, w tym celu należy: odłączyć kolejno zasilanie sieciowe centrali i akumulator, założyć zworkę na kołki RESET na płycie centrali, podłączyć kolejno akumulator i zasilanie sieciowe centrali – manipulator LED zacznie migać wszystkimi diodami LED; na wyświetlaczu manipulatora...
Witam, własnie kupiłem Centralny Zamek do Fiata Seicento z dwoma masterami i możliwością podłączenia do alarmu. I własnie tak chciałbym zrobić. Niestety, wrac z CZ dostałem tylko mały schemacik kabli, niestety nie wiem jak to ma wyglądać od strony mechanicznej, jeśli wszystko okaże się przystosowane do SC ( a ma takie być to OK). Ale niestety nie wiem...
to może dodatkowy siłownik sterowany z alarmu ??? - zapędziłem się, jeżeli przecież nie ma mastera to nic to nie da :( Proponuję alarm wykorzystujący oryginalnego pilota, który prawdopodobnie posiada ten pojazd.
Potrzebuję informacji gdzie można dostać centralkę do takiego alarmu i czy ew. można zastosować jakiś zamiennik. Centrala była sterowana oryginalnym pilotem z kluczyka i nie wiem jak podłączyć inną bo nie mam żadnego schematu
Ja podłączyłem centrala do alarmu, ale niestety wymagało to wymiany siłownika master w drzwiach kierowcy oraz modułu sterującego zamkiem. Inne sposoby nie mają sensu bo to podobny koszt a o wiele więcej roboty. :D
Większość centralek uniwersalnych podaje tylko chwilowo zasilanie na siłownik mimo, że ciągle dostają masę na otwarcie/zamknięcie (tak działa siłownik master)więc o to nie musisz się martwić. Rzuć hasło w dziale alarmów, chłopaki pewnie znajdą na to radę
Odpowiem sam sobie 8) Procedura: - odpiąć centralkę od instalacji - podłączyć ponownie - w ciągu 5 sekund przycisnąć na pilocie (kluczyku) przycisk do uzbrajania alarmu - zrobione :-)
Możesz kupić master ale to co Ci to da to tylko to że bez alarmu przy otwieraniu drzwi kierowcy otworzą Ci się pozostałe. Sterowanie z mastera (dwa przewody) wpinasz wtedy w przewody pomiędzy alarmem a sterownikiem z.c. pozdro msepl
dwa kabelki dwukolorowe przy masterach,+na jednym zamyka, a + na drugim otwiera,(+12V 0,5A)
A czy ten zamek centralny (silniczki ) które montowałeś nie miały w komplecie modułu centralnbego zamka?Bo zreguły alarmy mają tzw.moduł centralnego zamka, ake to poprostu są dwa przekźniki podpięte pod alarm z wszystkim wyprowadzeniami(możesz łączyć dowolnie). Ale napewno nie podłączysz żeby sterował nimi master czy np dodatkowy włącznik.
Podłącz zielony i niebieski do brozowego i bilaego idacego do siłownika master i bedzie wszystko dailać ten przewód zielony ze sterownika jest do alarmów obsługujących zamykanie i otwieranie jednoprzewodiowe
podłącz przewody blokujące zazbrajanie alarmu pod wkładke w drzwiach i pod drugie od sterowania z siłownika mastera
Flash pisze tak : Z centralki alarmowej (NOWEJ) wychodzi 6 przewodów dwa idą do siłownika 2 zaznaczone są jako minusy i 2 jako plusy... dlatego aby mu nie miszać niech podepnie je pod siłownik mastera i zamki będą chodziły ponieważ ma schemat na podpięcie z alarmu bezpośrednio siłowników to mi wychodzi z jego opisu ja tak kiedyś zrobiłem już chyba też...
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
Może nie jest podłączony przewód do zapłonu i dlatego ci się uzbraja przy włączonej stacyjce.
witam proszę o pomoc w podłączeniu autoalarmu typu vulkan2 dokładnie chodzi mi o podłączenie przewodów sterujących centralnym zamkiem.Mam wszystkie schematy odnośnie podłączenia alarmu działa bez zarzutów tylko otwieranie z pilota nie działa do końca to znaczy nie ma otwierania.wybrałem opcjię sterowania bezpośrednio siłownikiem i tu jest problem bo...
Witam odgrzewam temat Czy nie dało by się tego zrobic na samych przekaźnikach bez centralki itp. posiadam siłowniki od opla omegi jeden master i jeden slave, kilka przekaźników od poloneza i chęc współpracy czekam na propozycje Pozdrawiam
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Witam pytalem juz o alarm Masters ale watek zostal zamkniety :cry: a okazalo sie ze to nie alarm MASTER a MASTERS :idea: Chce podlaczyc Centralny zamek i wzielem sie za rozkrecanie ale moim oczom ukazalo sie cos takiego : Czy to jest centralka Autoalarmu czy szukac dalej czegos bardziej rozbudowanego? Dodam ze alarm obsluguje otwarcie klapy bagaznikow...
Ja to nazwałem ubogim alarmem bez alarmu i to samo mu tłumacze, że mastera nie podłączy, ale tego zrozumieć nie może.
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
Pojawiają się tam impulsy masy przy włączeniu i wyłączeniu alarmu. Trzeba to połączyć z przewodami sterującymi siłownika master. Dla zamków centralnych dokładanych do samochodów są to przewody biały i brązowy. W przypadku fabrycznego centralnego zamka czasami niezbędne jest zamontowanie dodatkowych przekaźników sterowanych właśnie przez te wyjścia dla...
jeżeli masz piloty do tego zestawu to niemusisz podpinac wszystkich kabli z mastera wystarczy tylko zielony i niebieski , podłączenie reszty kabli z mastera daje ci tylko możliwośc zamykania i otwierania drzwi z kluczyka wykorzystaj schemat "okulika" i wszystko bedzie smigać
Witam chcę zainstalować w Mazdzie Xedos 6 autoalarm i podpiąć go do fabrycznego centralnego zamka, gdzie mam się podłączyć z alarmem (do sterownika centralnego zamka, do siłownika w drzwiach czy może potrzebny będzie montaż dodatkowego siłownika w drzwiach) dodam jeszcze że zależy mi na tym żeby centralny zamek działał z pilota i kluczyka. Czytałem...
Witam Mam takie pytanko kilka dni zakupiłem od kolegi z rozbitego auta niby sprawny alarm z centralnym zamkiem (alarm SKORPION 2000A a centralny to nie wiem na siłownikach pisze TERMINATOR a na centralce ST1000C) i teraz pytanie moge sprawdzic to wszystko czy działa poprzez podpięcie poszczególnych przewodów do akumulatora czy musze wszystko wsadzić...
Czy ten zamek centralny działa jak masterem ręcznie zamykasz i otwierasz ,jak nie to albo ta centralka faktycznie sie uszkodziła, albo ten master podstaw inny dla próby.
Dlatego nie gaśnie bo któryś włącznik lub kabel uszkodzony i dlatego nie mogłeś namierzyć.Spróbuj je ręką wciskać (nie drzwiami),tylko potrzebna druga osoba.Może też być ze maskę(włącznik) ktoś podłączył z fabryczną instalacją.
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
Problem z uszkodzonym stycznikiem został rozwiązany przez dokupienie siłownika master i zamontowanie go w drzwiach kierowcy (w miejsce siłownika slave). Wszystko śmiga :)
Nie miałem okazji robić Nissana NV400 ale jest on bliźniaczy z modelami : Oplem Movano i Renault Master Wystarczy spróbować, bo Movano i Master przed Liftem i po lifcie są obsługiwane przez Tytana na tych samych ustawieniach: (poziom 57). Instalacja elektryczna (miejsca podłączenia alarmu) w tych pojazdach jest taka sama.
juz pisalem o tym.w drzwiach kierowcy jest silownik sterujacy(master)musisz sie wpiac w przewody od sterowania,nie musisz sie dostawac do centralki.
jak podłączyć się pod siłownik zamka czy plusem czy minusem? Podłączasz minus do mastera. A właściwie dwa minusy - otwieranie osobno i zamykanie osobno. Pod kierunkowskazy najprościej się wpiąć w okolicy kierunków pod +.
mój alarm to master firmy wik z gdańska schemat jest na elektrodzie zapisany w word dziękuje za pomoc.
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Witam czy istnieje osoba która miała doczynienia z czymś takim, dodam że dolozony jest alarm tylko niestety nie jestem w stanie podać producenta gdyż pewnie pochodzi z Chin i woli zostać inkognito
no i nie działa :cry: nic zamiana ani diody nie dały Wiem o co Ci chodzi Tez tak myślę że powinien przekazywać sygnał na siłownik tak samo jak to idzie do mastera Może dla tego że sygnał z alarmu (zielony i niebiseki) to minus??
Napisz dokładnie,jak jest fabrycznie sterowany centralny zamek w Twoim aucie,jeżeli z każdego zamka wychodzą tylko dwa przewody to ciężka sprawa. Jeżeli z fabryczną centralą nie "wypali"proponuję kupić sterownik centralnego zamka i siłownik master-slave ,zmontować go w drzwiach kierowcy,pozostałe siłowniki przepiąć do nowego sterownika,sterownik podłączyć...
alarm master podłączyć master alarm podłączyć renault master alarm podłączyć
ramka zamrozić splitter monitory bojler grzałka termostatem
zasilacz laboratoryjny kompresory tagred
Lokalizacja bezpiecznika w Sony Bravia KDL-46W7410 Lokalizacja modułu gateway w Mercedes W245