Stosując tylko 2 panele można je podłączyć przez moduł OP-H4, właśnie tak jak to opisujesz lub można je podłączyć bez OP-H4.
W miejsce grzałki sondy podłącz żarówkę H4 i sprawdź napięcie. Objawy wskazują na uszkodzoną wiązkę.
H7 ma 2 piny R2 3 więc co masz. Jak zła podłączone to działce nie będzie.
W miejsce J317 po przekręceniu zapłonu pojawia się zasilanie na cewce tego przekaźnika ? - Wpięta żarówka 21 W świeci normalnie ?. Na styku prądowym względem masy jest zasilanie ? Na drugim styku prądowy pobiera prąd - podłączona żarówka H4 z + akumulatora do styku ma się połowę jasności świecić .
Plus jest na bolcu zapalniczki. Weź ten sąsiada prostownik. podłącz żarówkę H4 55W i zmierz wtedy napięcie. Ten twój transformator jest troszkę za słaby, jednakowoż toroidy są odporne na przeciążenia i jeśli nie masz zamiaru nim pompować tira to nic mu nie będzie. Potrzebujesz tylko mostka gretza i kondensator 4700-10.000uF (ale i to nie koniecznie)...
Podłączyłem żarówkę samochodową H4 do prostownika na wyjściu przewodów. W jaki sposób podłączył Kolega tą żarówkę? na pewno równolegle do akumulatora. Aby ograniczyć prąd ładowania akumulatora bardzo starym sposobem jest szeregowe podlączenie żarówki z ładowanym akumulatorem. Można wtedy dobierać wielkość prądu ładowania dobierając odpowiednią moc...
To fotka żarówki: http://obrazki.elektroda.pl/3063582800_1... Kolega sprawdzi kontrolką, gdzie, na którym przewodzie pojawia się prąd przy określonych światłach i już. Zaraz, moment! Przecież Panda ma dwie lampy! A jak jest w tej drugiej?:D * Rozumiem, że kto pyta nie błądzi, i inne przysłowia; ale bez przesady:D
Najprościej nie mając miernika po prostu podłącz żarówkę np. h4 12V i jeśli w miarę mocno świeci akumulator raczej sprawny jeżeli nie no to oczywiste....
Przy 12V 10A to około 120w = dwie żarówki po 60w http://kalkulator.majsterkowicza.pl/obli... Pozdrawiam Zbyszek
Mogły, ale to nie w tym rzecz, gdy szyby Ci się rozkodują, to nie będą zamykały Ci sie automatycznie,, ale ręcznie powinny a co do usterki, to zamiast silnika podłącz żarówkę H4 i wtedy rób testy, sądzę, że to któryś przekaźnik nie daje pełnego napięcia, a zarazem prąd jest znikomy i nie da rady zakręcić silnikiem, podłącz tą żarówkę i daj znać, czy...
Żarówka kontrolna nie ma 5W -taka jest w światłach pozycyjnych. Żarówka kontrolki ma 2W. Założenie żarówki 5W powoduje wytopienie gniazda kontrolki. Poza tym ten schemat dla sześciu diod będzie inny. Bzdura totalna. Tak się robiło w maluchach by się wzbudzał bez gazowania. Nawet jak bym podłączył H4 pomijając to że się nie zmieści to też w normalnych...
podłącz zamiast pompy żarówkę H4 albo H7 i zobacz czy świeci mocno jak kręcisz rozrusznikiem, pomiar miernikiem zwykle jest niemiarodajny (bez obciążenia)
Zapomniałem napisać w poprzednim poście: Podłącz żarówkę H4 w miejscu bezpiecznika, chyba że stać cię na wkładanie co chwilę nowych bezpieczników. Stan zwarcia będzie skutkować świeceniem żarówki z pełną jasnością. Montaż tych kierunkowskazów na rurce to też kompletna porażka. Nawet pierwsze testy tych motocykli zwracały uwagę na samoczynne przekręcanie...
Podłącz żarówkę h4 i ustaw na niej prąd.
Tak, górny coś koło tego, ale ciezko zmierzyć, bo do pomiaru dokłada się rezystancja kabli. Najprościej to podłącz go przez żarówkę H4 i zobacz czy stuka.
Uruchom wszystko już z napędami - ta centralka ma amperometryczne wykrywanie przeszkód i być może "na sucho" nie wykrywszy obecności siłowników (czyli brak przepływu prądu) nie zabangla - ale to tylko moje przypuszczenie. Chwilowo zamiast siłowników podłącz samochodowe halogeny H4 z równolegle połączonymi żarnikami (takie coś będzie miało ok. 60-70W...
Jakie auto? Można dołożyć dwie diody prostownicze i będzie ok.
Voc- 21V Isc-3,7A (pomiar wykonałem przez podłączenie żarówki H4 na 2 ogniwach i w szereg amperomierz) . Fakt ten regulator to aby z nazwy mppt ale jak patrzę na jakieś fachowe to cena jest zaporowa .
Masz źle podpięte kable i tyle. W H4 jedna końcówka to masa do dwóch włókien. Podepnij tak: patrzysz na żarówkę od strony podłączenia. Lewy pin masa, środkowy światła mijania, prawy światła drogowe. Daj znać czy działa.
wypnij kostkę z kabiny i z zaworu apm daj prąd z jednej strony a z drugiej podłącz żarówkę na przykład h4 świeci przewód sprawny nie świeci przewód przerwany lub nie ten przewód
W miejsce bezpiecznika podłącz mocną żarówkę, w tym przypadku najlepiej będzie H4 z podłączonymi dwoma włóknami. Szukaj po kolei zwarcia. Zaświecenie żarówki oznacza zwarcie. Przy dłuższym używaniu takiego wskaźnika uważaj na duże ciepło wydobywające się z żarówki.
Tak to powinno wglądać, czyli dokładnie tak, jak na Twoim rysunku. http://obrazki.elektroda.net/100_1266782...
jak podłączysz pod akumulator to będzie lepiej świecić, niż z prądnicy efekt w obu przypadkach będzie taki że wypali się reflektor
Do tej pory w reflektorze siedziała żarówka H4. I taka powinna pozostać!
To dobre napięcie. A jak podłączysz akumulator, to ono spada? Oporniki 0,22 Ω są połączone równolegle? Jeśli tak, to ich przewodność rośnie i opór maleje, więc miernik może być zbyt niedokładny, by to dobrze zmierzyć. Wygląda, że równolegle, ale wylutowałem je, żeby pokazać ścieżki, i miernik też pokazuje 0,6 Ω. Dodano po 2 A żarówka świeci wprost...
Tak, ale lepiej mieć te 30% zapasu. Teraz to nawet bym dał 50% więcej bo transformatory bywają oszukane.
Żarówkę H4 podłącz do masy i do spiętych styków DF, D+. Bez regulatora. Jak odpalisz i jest prądnica sprawna to będzie widać.
Podłącz w szereg dwie równolegle połączone żarówki H4 ze spiętymi równolegle włóknami świateł mijania i długich. Ograniczy to prąd do około 20A.
Sprawdziłeś bezpiecznik? Zapewnie jest spalony. Usuń zwarcie, załóż nowy bezpiecznik (przy testach podłącz zamiast bezpiecznik żarówkę np. H4 55W - jak będzie zwarcie to będzie świecić), powinien zacząć działać.
Do pewności podłącz żarówkę H4 między 4 i 6 i zmierz napięcie.
Ile kosztuje nie drogi ale porządny zasilacz Ok 30 zł z wysyłką. AOpen FSP300-60PN(PF) (Fortron), Fortron FSP300-PN1, Fortron FSP350-MDN lub Delta DPS-300PB-2.
Zdjąć listwę z fajkami i sprawdzać żarówką H4 podłączoną do + akumulatora, ewentualnie amperomierzem DC o stosownym zakresie
https://filmy.elektroda.pl/92_1710335658... Napięcie jest, 2 włókna na raz podłączone w żarówce h4, za to żarówki na 230V 100W nie zaświeciło
Rozwiązanie: pin 30- plus z aku pin 87- plus lamp dalekosiężnych pin 85- masa długich H4 pin 86- plus z H4 Wszystko przez to, że w Colcie jest odwrotnie niż "normalnym" podłączeniu H4. Tak podłączone dalekosiężne działają jak należy, włączają się i gaszą razem z światłami długimi.
szeregowo podłącz szeregowo przez żarówkę np. H4 , np w miejsce bezpiecznika lub przed przerywaczem i włącz sprawdzany obwód sprawdzaj wiązki , ruszaj kablami jak będzie zwarcie żarówka błyśnie i nie spali bezpiecznika pewnie w tylnej lampie blaszka zwiera się do masy od żarówki , lub we wtyczce lampy są stopione styki
Podłącz H4 zamiast silnika szyby. Sprawdź co wyjdzie potem naprzemiennie raz jeden ,raz drugi przewód od żarówki ,najpierw do plusa i wysterowujesz szybę. Potem to samo do masy. Oczywiście sprawdziłeś przelotkę drzwi i kable w niej? Później zostanie sprawdzenie modułu ,jeżeli jest,bo nie podałeś czy sterowany bezpośrednio z przełącznika.
Zrobiłem test. Wyjąłem te dwie wtyczki zieloną i niebieską. Podłączyłem żarówkę H4 i na obu gniazdach żarówka paliła się. Również na tym przykręconym kablu z boku. Tak więc, to nie wina klemy. Co dalej robić? Chyba trzeba podłączyć komputer.
Bo ciągle robicie ten sam błąd, mierzycie miernikiem BEZ OBCIĄŻENIA. Sam napisałeś, że po podłączeniu dmuchawy, czytaj obciążenia, napięcie spada. Trzeba używać żarówki H4 z podłączonymi oboma włóknami. Wtedy znajdziesz usterkę.
zmostkuj w regulatoze styk 15 z 67 przez jakaś kontrolke najlepiej zrobiona z H4 podłącz miernik i sprawdz ładowanie oprócz tego sprawdz czy na głównym zaśilaniu masz +z akumulatora tę śrubkę na kluczyk 10 na tylnej obudowie alternarora jeżeli jest to najprawdopodobniej masz uszkodzony stojan bo pisałeś że najpierw było 13v a po rozebraniu niemasz nic...
Odłącz złącze przy progu na tył i sprawdzał. 1) I wtedy włącz lewy kierunek. ( z H4 zamiast bezpiecznika), gdy zaświeci przednia żarówka to zwarcie jest od złącza do tyłu. 2) Przełącznik kierunku na zero. Podłącz + przez H4 do przewodu kierunku w gnieździe żarówki lub haka i "macaj" wiązkę. Gdy H4 zgaśnie to zwarcie się rozłączyło. Odizolij wiązkę...
Masz widzę na fotografii wbudowany wskaźnik co pokazuje ... stan baterii/napięcie ? Też skacze ? Aku do sprawdzenia testerem lub po prostu metodą techniczną przy pomocy np. żarówki H4. Podłącz jak napisał kolega jakąś żarówkę 12V lub inne obciążenie na 12V pod aku czy będzie gasło lub wykazywało inne uboczne efekty. Jeśli wszystko będzie ok to by wskazywało...
Możesz podłączyć kilka samochodowych żarówek H1/H7 lub lepiej H4 (dwa włókna można połączyć równolegle, czyli można około 100W obciążenia jedną zrobić). W zależności od konstrukcji może być konieczne obciążenie linii 5V/3.3V jakimś niskim obciążeniem.
Zasilacz 5A 12 V DC a prad skacze od 0 do 10A Bo pewno tak działa w nim zabezpieczenie nadprądowe. W końcu miał dawać 5A. Podłącz do zasilacza żarówkę H4 i zobacz czy świeci ciągle. Podłącz drugie włókno równolegle - wtedy przekroczysz 5A - jak zacznie migać to znaczy, że pulsacje pochodzą z twojego zasilacza. Zasil wzbudzenie prze jedno włókno H4...
Witam. Gdybyś źle podłączył reflektory(źle podłączona masa)to by dany reflektor słabiej świecił w pozycji mijania lub drogowe,w zależności gdzie by była pomyłka.Czy po wypadku robiłeś coś z gniazdem zapalniczki?.Podświetlenie zegarów (przygasanie)może być prawidłowym działaniem ,gdyż wiele samochodów tak ma.Trudno w tej chwili powiedzieć ,czy MEGANE...
kabel jest dobry ,wtyk nowy (już dostał ale świeży ) i sprawdzona całość poprzez podłączenie 90W H4 poprzez całość
(at)andrzej20001 czego?. Akumulatora nie posiadam lecz jak napisałem wcześniej hid odpala ale po 1s. gaśnie.
Ano dla tego że wydzielana moc cieplna na tak podłączonej H4 będzie wynosiła około 100 W, a to nie jest zdrowe dla reflektorów z plastiku. Ponieważ to azjatyckie auto to prawdopodobnie masz sterowanie światłami "w masie". Musisz dać przekaźnik który po załączeniu drogowych świateł jednocześnie uruchomi mijania. http://obrazki.elektroda.pl/6402383300_1...
regulowane ma ale po zapaleniu się żółtej diody sygnalizuje że jest przeciążony ale napięcia nie odłącza,tylko je redukuje zależnie od ustawienia potencjometru max napięcie wyjściowe mogę ustawić 15,8V z diodą bez diody 16,3V.Jak podłącze jakieś większe obciążenie to może przestanie płynąć ,narazie po podłączeniu H4 potencjometr robi jako ściemniacz:)
Zakładam że żarówki H4 - nie ma masy na żarówkach abo pomyliłeś podłączenie żarówek.
podłącz jakąś zarówke najlepiej zwykłą h1 lub h4 obojętne do całkowitego roaładowania i ponownie naładuj?pamiętaj gdubszy czop to zwykle +...a max prąd ładowania 1.5A i minium przez 12godz....
Z ostatnim pomiarem masz racje. Jak myślisz nada się ta prądnica do czegoś, jeśli tak jakie zastosować do niej śmigła? Podłączyłem jeszcze dwie żarówki H4 po 60W przy 140obr woltomierz pokazywał 10V żarówki świeciły bardzo jasno., przy 200obr niestety się spaliły. Pozdrawiam
Jak tak to ja mam sugestię taką. Zamiana manual na auto. No wiesz tryb skandynawski możesz mieć, bo jest ku temu możliwość w postaci czujnika ciśnienia oleju [16]. Tłumacząc najprościej jak umiem. Trzeba by dołożyć jeszcze jeden przekaźnik włączony równolegle z kontrolką oleju [32] zamiennie z wyłącznikiem on/off.. Choć można by inaczej bez niego, tj....
- sprawdź przekaźnik na sucho - sprawdź sterownie przekaźnika - w miejsce pompy podłącz żarówkę h4 50w i sprawdź jak będzie się zachowywać przekaźnik
Poproszę o jakiś schemat (bądź rysunek) oraz jaki przekaźnik zastosować. Samochód to Nissan Patrol 1997r.
może kłopot tkwi we wtyczce ? podłącz żarówkę h4 do wtyczki i zobacz czy przy rozruchu zaświeci
czy 230 V Widziałeś żarówkę H4 na 230V? :D Przecież w tym ogarku masz 6V jeśli nic nie przerabiałeś, a led H4 jest na 12V.
Zamiast cewki podłącz żarówkę H4, jak będzie błyskać krótkimi impulsami, to prawdopodobne jest spalenie uzwojenia pierwotnego cewki WN, jak będzie się świecić, lub żarzyć, to problem w kluczowaniu tranzystora w module
mase miernikiem, do plusa aku i do silnika To żadne sprawdzenie... weź sobie żarówkę H4, podłącz po 0,5m przewodu min. 1,5mm2, tak żeby oba włóka świeciły jednocześnie - podłącz ją między masę silnika a "+" akumulatora a miernikiem zmierz różnicę napięć między "-" akumulatora a masą silnika przy świecącej żarówce, powinno wyjść blisko 0V (poniżej 100mV)....
H4 ma trzy piny masa- krótkie+ długie+. Każde ma swoje miejsce i sie nie zamienia. Odpowiedź masz w tym poście, wystarczy poszukać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Witam. Mam następujący problem: przepaliła mi się kostka od żarówki w przednim reflektorze. Nowo zakupiona kostka (do żarówki H4) różni się jednak od tej, która do tej pory siedziała w aucie, tzn. nie tyle chodzi o samą kostkę, co o liczbę kabli do niej idących. W nowej są 3 w starej 4. Poniżej zdjęcie obrazujące o co chodzi: http://obrazki.elektroda.pl/8413659600_1...
Witam ma problem ponieważ mam lampy na żarówki h4 ale kupiłem orginalne ksenonowe od modelu po lifcie i teraz się zastanawiam jak podłączyć to pod gnizado od H4 gdzie wchodzą 3 kable masa i 2 plusy. A ja potrzebuje teraz + i - na przetwornice i do długich świateł HB4 + i - . Da się to jakoś podłączyć do kabli od H4???? Proszę o pomoc i instrukcje.
Witam chciałbym wymienić reflektory H4 na H7 z światłami dziennymi led czy ktoś to robił i może doradzić jak je podłączyć?
Uzwojenie odlutowałeś?? Sprawdzaj żarówką H4.
Chłopie, ogarnij się i zostaw w spokoju ten czujnik. Widzisz wypalony ten drugi przewód? To zasilanie po stacyjce. Podłącz tam plus z akumulatora ale PRZEZ ŻARÓWKĘ H4 w szereg włączoną. Będzie pełnić funkcję bezpiecznika. Zobaczysz, że pojawią się kontrolki. Stąd tylko krok do znalezienia usterki.
Podłącz żarówke np h4 do prostownika i zobacz wtedy czy świeci i "ile prądu daje".
Miernikiem nie zmierzysz napięcia wyjściowego, chyba że masz true RMS. Bez oscyloskopu mało prawdopodobne jest znalezienie usterki. Sprawdź rezystory 2,7R i 1R. Sprawdź czy masz napięcie około 300V za mostkiem prostowniczym. Ten toroid to jest właśnie transformator. Do prób podłącz żarówkę H4 do wyjścia.
To podłącz 2 żarówki H4 włóknem mniejszej mocy i powinno być coś koło 9A i zobacz co się będzie działo z tym rezystorem jak u ciebie się mocno nie zagrzeje to ja mogę mieć coś nie tak z zasilaczem.
po naciśnięciu przycisku od klimy pojawia się napięcie na złączu, ale nie załącza sprzęgła. Po podłączeniu "nakrótko" działa. . to jakaś sprzeczność! albo źle sprawdziłeś?! sprawdź żarówką (np H4) czy dochodzi napięcie do sprzęgła sprężarki po wciśnięciu "knefla AC"
1. Na próbę możesz podłączyć 2 akumulatory samochodowe. 2. Również na próbę wystarczy do jednego z tych wyjętych z UPSa podłączyć żarówkę H4 i zmierzyć napięcie. Od biedy jak masz trochę doświadczenia ocenisz stan akumulatora po kolorze i czasie świecenia.
Witam! Może ktoś podpowiedzieć mi czy w toyota yaris 2008 światła (H4) wspólny koniec ma na stałe podłączany do masy, a światła mijania i drogowe włączane są + tak jak w większości aut, czy może jakieś nietypowe rozwiązanie? Drugie pytanko to, czy lewy i prawy reflektor jest na wspólnym drucie, czy osobno tj. w autach gdzie jest kontrola spalonej żarówki?...
Najpierw podłączyłem żarówkę H4 55 watową świeciła jakieś 20 min jednak po tym czasie mocno nagrzały się ogniwa po czym zrezygnowałem, gdy tylko ostygły podłączyłem żarówkę 20 watową przy tych były jedynie ciepłe i świeciło jakieś drugie 20 min. Dodam, że bateria się bardzo szybko ładuje (10 min) i szybko rozładowywuje (5-8 min). Sprawdzę później jeszcze...
Jak zmienialiście tylko światła to obstawiam żle podłączone kable robi zwarcie np h4 też można żle podłączyć i zonk w ducato po 2006 obrócisz kostkę to zamiast mijania są długie a kierunek i postójówka jest. Zacznij od masy i zerknij z dalsza czy jasność światła lewa i prawa strona są takie same
Masz na kostce pompy dwa grubsze przewody - podłącz do nich żarówkę (H4 na przykład) przekręć zapłon i zobacz czy się zaświeci.
Panowie wracam do tematu. Po zamontowaniu niestety identyczne objawy (w aucie cyknięcie) i brak reakcji ze strony rozrusznika. Oczywiście na głównym styku 30 jest prawidłowe napięcie 12V. Po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora na styk 50 (cewka elektromagnesu) rozrusznik w aucie kręci. Sprawdziłem przejście pomiędzy końcówką kabla zasilającego...
Gdzie był walony? Sprawdź wszystkie punkty masowe na karoserii, pod maską, na silniku. Zmierz spadki napięć pomiędzy poszczególnymi elementami. Poddaj dodatkową masę z aku na sterownik. Zmierz napięcie zasilania na sterowniku silnika z dodatkowym obciążeniem np. równolegle podłączoną żarówką H4 60/55 W.
Żarówka H4 na oba włókna podłączona w miejsce bezpiecznika i sprawdzasz gdzie i co robi pobór prądu.
Bateria ma trzy wyprowadzenia. Jeśli nie ma elektroniki w pakiecie to nie ma balansowania, ponieważ nie ma dostępu do biegunów wewnętrznych ogniw. Możesz pojedynczo doładować słabsze ogniwa, jeśli masz czym. Jeżeli nie, to możesz rozładować ogniwa o wyższym napięciu do poziomu ogniwa o najniższym napięciu (3,5V) przez żarówkę np. H4, a potem podłączyć...
W "normalnych" autach jest na nóżkę masy podawana masa, a z przełącznika przychodzi plus. W starszych japończykach na nóżkę masy podawany jest plus, a z przełącznika przychodzi masa. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... tu masz "normalne" podłączenie żarówki H4
Czy do tranzystora należałoby użyć radiatora (czy nie będzie wydzielał zbyt dużo ciepła)? - rozgrzana żarówka H4 pobiera około 5A. Radiator powinien być, aczkolwiek wystarczy niewielki - kilka cm2 blachy aluminiowej. Ilu watowy należy zastosować rezystor 4.7 ohm, jeśli będzie podłączona żarówka H4 (tylko światła mijania)? Myślę, że rozsądnym wyjściem...
Może po prostu amperomierz nie działa. Posiadasz zwykłą samochodową żarówkę 45/55W (H4) ? Po podłączeniu do prostownika powinien pokazać ok 4A.
Znalazłem tranzystory w innym zasilaczu te 50n06 2szt, przemierzyłem je po wylucie, i są sprawne, wiec zamontowałem oryginalne, zamiast zamienników, a czy będę musiał wymienić jeszcze układ tl494CN, po tym jak padły te trany. Raczej nie. Najpierw podłącz wzmacniacz z szeregowo podłączoną żarówką h4 lub słabszą ale nie za małą bo nie wystartuje. Obserwuj...
Panowie, planuję użyć zasilacza do nagrzewnicy indukcyjnej, mam natomiast kilka pytań mianowicie: 1) Czy masy na wyjściach 12V i 48V są separowane? Teoretycznie między przyłączem masowym dla 48V a Przyłączem +12 jest różnica potencjałów 12V, natomiast zerowa wydajność prądowa- przecież nie jest to zasilacz symetryczny więc masy powinne być "zwarte"?...
Ok sprawdzę jak wrócę do domu i napisze co jest grane Dodano po 7 podłączyłem pod kostkę H4 i świeci na wyłączonym zapłonie czyli co dalej
Cóż, akuś nie będzie miał już 100% pojemności, ale do wyrzucania nie ma co się palić. Jeszcze bym go przećwiczył przez rozładowanie i ponowne ładowanie- trochę czasu potrzeba, ale jak masz chęci... :) Podłącz mu kilka żarówek H4 czy H7 tak by prąd obciążenia był ok. 10-15% pojemności i rozładuj, aż napięcie pod obciążeniem spadnie do ok. 10V i ładuj...
Brak zasilania rozrusznika, zobacz co jest na grubym kablu. Podłącz kontrolkę z żarówki H4 (gruby kabel rozrusznika i masa silnika ) i załącz elektromagnes.
Podłącz żarówkę samochodową np. H4 pod zasilacz i zmierz jakie napięcie daje pod obciążeniem.
Nie naładuj, potem zrób obciążenie z żarówki H4 z podłączonymi obydwoma włóknami i mierz czas do napięcia końcowego powiedzmy 11V. To wystarczy. Dobierz te o podobnych czasach.
trenowałem silnik od wiertarki udarowej 710W i powiem że przy małych obrotach jest napięcie i równowagę osiąga przy 200 obrotach na uchwycie ( tyle samo produkuje ile pochłania stojan). Ale napięcie 100V i 4A z czego 2 na wzbudzenie idzie. Po podłączeniu żarówki H4 50W przy 500 obr się mocno zaświeciła ale po 10 sek już wirnik śmierdział. Więc z mojego...
Po podłączeniu żarówki H4 60W, prąd pobierany to ponad 5A, ale regulacja potencjometrami nic nie daje. Podłączyłem akumulator i prąd max to tak jak pisałem wcześniej 2.5A, zamieniłem też potencjometry ale dało to tyle że teraz regulacja od 0 do 2.5A jest na P1 a nie tak jak wcześniej na potencjometrze montażowym. (at)Rysiek2- czyli uważasz, że nie ma...
Dzięki, teraz tyko pozostaje mi zrobić albo kupić przejściówkę na żarówki H3 bo w normalnych światłach mam H4
Do zagrzania bojlera 150l potrzeba 10kWh. Turbina którą mam potrzebuje ... kilku miesięcy na wyprodukowanie takiej ilości energii. Z drugiej zaś strony kilka razy spaliła żarówkę H4 (podłączoną do testów). Reasumując jeśli Twoja prądnica wyprodukuje 100Wh przez rok można to uznać za sukces, a taka energia wystarczy do zagotowania dużej szklanki wody....
Witam, mam prośbę. Chcę zmienić światła w Scanii z H4 na H7. Czy mógłbyś podesłać, jak dokładnie podłączyć te kostki, żeby wszystko działało prawidłowo? Z góry dzięki.
Kol.Rayford chciałbym abyś zrobił taki pomiar na swoim trafo 12V na prądzie wyprostowanym:zmierz napięcie na wtórnym bez obciążenia,a potem podłącz żarówkę np.H4/chodzi mi o obciążenie ok. 4A/i również zmierz napięcie. Nie miałem żarówki H4, podłączyłem 230-ltową 100W może ci to w czymś pomoże pomiar przed i po (12V) 16/14, (24V) 27/22
Wykonałem test baterii, użyłem żarówki H4 12 V 55 W, przy podłączonym mierniku z 12,50 V spadło na 12,25 V na chwilę, więc jeśli żarówka zrobiła odpowiednie obciążenie, to znaczy chyba, że baterie na obu pakietach są OK?
Jaką masz żarówkę w tym dużym odbłyśniku bliżej błotnika? H4 czy H7?
Witam, zrobiłem ten prostownik na własnej płytce i mam problem z automatyką ładowania jak i regulacją prądu na ładowaniu ręcznym. Przy podłączonej żarówce H4 i zwartych obu włóknach regulacją prądu działa dopiero od połowy i zbyt gwałtownie, co może być nie tak? Wszystkie elementy zastosowałem takie jak na schemacie zastępując tylko diody prostownicze...
Acha. Wypadało by sprawdzić czy same drivery nie mają zwarcia/przebicia pomiędzy zasilaniem a masą oraz elementy wykonawcze (cewki elektrozaworów rozdzielacza jazdy). Takie wypalenie płytki świadczy o długotrwałym przepływie większego niż nominalny prądu. Nie wiem na ile "prądożerne" są cewki elektrozaworów ale do testu możesz zamiast filtra podłączyć...
W motocyklu masz stratny regulator napięcia, to nie jest prostownik, instalacja świateł jest zasilana prądem zmiennym
Dzięki szaman108 ale jest to schemat do przednich reflektorów typ H4😊
Rozwiązanie problemu okazało się banalnie proste. Odlutowałem sterownik. Przewody kurtyny L1 - L8 oraz H4 podłączyłem pod "-", natomiast przewody H1 - H3 i H5 - H10 pod "+" zasilania 12V. Wszystkie diody świecą. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
podłączyć podłączyć lampke podłączyć betoniarka podłączyć colorofon
oscyloskop kikusui bateria puchnie wentylator kostka
naprawa ekspres nivona jabra słuchawka
Kod błędu P1028 w Renault Espace - przyczyny i rozwiązania Podłączenie przycisku w napędzie Nice Alto 100