to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Kontrolka w rękę i będziesz widział gdzie jest wyjście. Jeden przewód kontrolki do minusa drugim szukasz plusa po włączeniu jednego i drugiego kierunku. Wpinasz się w przewody na których mrugała kontrolka przy zadaniu kierunku w lewo i prawo. Wydaje mi się, że zielono czarny i zielono biały. Sprawdź jednak proszę sposobem, który opisałem.
Widać, że Kolega "idzie na żywioł"... Otóż jest to ogromna różnica. Nie wdając się w głębsze rozważania, podpięcie musi nastąpić ZA przełącznikiem na kierownicy i ZA włącznikiem awaryjnych - czyli przede wszystkim ZA przerywaczem; już na przewodzie konkretnej strony kierunkowskazów, lewej oraz prawej.
Witam Poprzez diody (anody razem do brązowego a katody do poszczególnych kierunków)
Kup dwie diody 6A i podłącz pod to jedno wyjście z centralki i wtedy podłącz pod lewy i prawy kierunek.
Jeśli tak podłączysz to napewno nie będzie działać, musisz podłączyć się oddzielnie pod prawe i lewe kierunki.
Ściągę masz na PW. Nie ma się co rozpisywać. Auto przyjazne do roboty jak każdy japoniec.
Witam Panowie. Mam pytanie odnośnie montażu alarmu do ciągnika siodłowego marki MAN TGX. Może ktoś montował i doradzi gdzie wpiąć alarm chodzi mi jakieś nr kabli oraz gdzie szukać i w jakim miejscu. Standardowe podłączenie kierunki, centralny zamek i jak by była taka możliwość domykanie szyb.
w jaki sposób można podłączyć centralny zamek pod kierunki? można to zrobić bezpośrednio pod kable do kierunków???????
FORD MONDEO 1997 INSTALLATION POSITION Compact control units and sirens: positioned in the engine compartment near the headlamp on the passenger side. Control units and accessories: positioned behind the glove compartment on the passenger side. POWER SUPPLY Positive: connect to a branch in the fuse box. Negative: connect to one of the manufacturer’s...
A da rade podłączyć kierunki pod fabryczny centralny??
Kierunki-czarno/zielony i czarno/biały,opisywane miliony razy
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
Jakie pytanie, taka odpowiedź: Diody minimum 3A połączone "kreskami" w stronę przewodów kierunkowskazów. To już było i odrobina myślenia, podpowiedziałaby Ci, że przy odwrotnym podłączeniu po prostu kierunki nie zaświecą.
Ok.Dzięki.Jakoś może mi się uda to ogarnąć z twoją pomocą Dodano po 34 Jak to nieduży problem to czy się da podłączyć kierunki pod centralny i jak o ile to możliwe
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
A czy ten moduł nie będzie przeszkadzał gdy mam pod kierunki podłączony centralny zamek?? Chodzi o to że przy otwieraniu kierunki mrugają raz a czy po zastosowaniu tego nie będzie mrugał te "kilka" razy??
Przekaźnik i mostek diodowy na kierunki.
Sterownik powinien charakterystycznie pykać (załączają się w nim przekaźniczki) podczas zamykania 1 i otwierania 2 razy Dodano po 1 Najpierw trzeba ustalić czy to nie wada tych przekaźniczków Dodano po 3 Jeżeli jest wszystko ok. to znaczyło by, że albo nastąpiła przerwa albo kierunki nigdy nie były podłączone, bo centralny możesz mieć oryginał ale sterownik...
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Proszę o schemat lub jakiś link jak podłączyć kierunki do centralnego.
Załączam tutaj zdjęcie umiejscowienia bezpieczników. Może mógłby ktoś na zdjęciu zaznaczyć gdzie co trzeba podłączyć. Będę wdzięczny.
Jezeli tablica nie była jeszcze otwierana to po odkreceniu srub u góry wyjmujesz ją i żeby wyszła wiecej przecinasz opaski zaciskowe które trzymaja wiazki kabli! Z tyłu tablicy jest taki mały komputerek czarny po prawej stronie od kierownicy,do tego kompa idzie taka wiazka kabli która jest połaczona wtyczka,w tej wiazce znajdziesz szary kabel cienki...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Witam! Możesz podać więcej szczegółów?? Centralny już był w aucie czy dokupiłeś i masz problem z podłączeniem? Pytam bo jeśli jest to Dodatkowo montowany moduł to niestety nie wszystkie posiadają funkcję sygnalizacji kierunkami.
A jak nie to dodaj dwa małe przekaźniki i za ich pomocą podłączysz kierunki.
Witam mam problem zakupiłam centralny zamek podłączyłem siłowniki zamyka otwiera wszystko ok ale chce podpiąć kierunki z centralki wychodzą dwa brązowe kable do kieronkow odszukalam w wiasce dwa kable od prawego i lewego kierunka i robi się problem zamyka mi tylko przednie drzwi a tylnich nie a jak zamknę z kluczyka to zamyka wszystkie i kierunki migaja...
Kup sobie dwukolorową spolayzowaną i podłącz równolegle,bedziesz miał przy okazji wyróżnienie kierunku :) Pozdrowienia....
Tego, jak podłączyć te przewody, by działał centralny z pilota z tej centralki. Podłączam plus i masę, kierunki, a dalej nie wiem, co i jak podłączyć. Jak wpiąć się do włącznika zamykania drzwi w środku auta.
Koledzy jak w temacie Ford Fiesta rok 2009 potrzebuję podłączyć sterownik centralnego zamka . Szukam informacji odnośnie podłączenia kierunków i sterowania centralnym zamkiem . Jeżeli ktoś z kolegów przerabiał takie autko proszę o podpowiedzi . Pozdrawiam .
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
Może być NE555 + przekaźnik odwracający zasilanie. Albo dwa NE555 (jeden wyzwalany przy załączeniu wentylatora, dugi przy wyłączeniu). Oczywiście układ trzeba tak zrealizować by istniała blokada załączenia naraz obrotu w obu kierunkach (bo to spowoduje zwarcie zasilacza).
Przednie kierunki wychodzą z BSM pod maską, kable o numerach 287 i 288, tylne z BSI pod kierownicą, kable 289 i 290
Z tego jednego przewodu(z centralki) na kierunki musisz podłączyć dwie diody jedną na lewą stronę drugą na prawą .
Jak podłączyć kierunki do tego zamka centralnego pozstały mi dwa kable i nie wiem czy to właśnie te są do kierunków oczywiscie te co są zaznaczone na czerwono.
Jest to pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o zmiennej wydajności, regulowanej hydraulicznie. Podłączenie przewodów tłocznych i ssawnych uzależnione jest od kierunku obrotów (w prawo albo w lewo). Fabrycznie - kierunek obrotów powinien być zaznaczony na korpusie, od strony napędu, prawdopodobnie będzie "w prawo". Do prawidłowe j pracy pompy potrzebny...
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
sterowanie masą wiązka z drzwi szary i niebieski z czarnym kierunki różowy i brązowy na białym 22 pinowym złączu na słupku A
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
Podłącz diagnoskop, odczytaj błędy. Sprawdź wyłącznik awaryjnych, moduł "komfortu".
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Podłączyłem jak pisałem jeden do prawego a drugi do lewego plusa kierunku na błotnikach i dziala wszystko OK.Dzieki za rade pozdrawiam
Witam. Potrzebuje pomocy odnośnie podłączenia centralnego zamka, poszukuje przewodu do którego należy podłączyć sygnał masy w celu otwarcia centralnego zamka, kierunki mam już podłączone. Z góry dziękuje za pomoc
Witam mam VW golfa 3 97 3 drzwiowy założyłem centralny zamek elektryczny ale nie wiem jak podłączyć kierunkowskazy?nie mogę poszukać bezpiecznika od kierunków?
w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
Witam. Mam problem z podłączeniem do mojego samochodu alarmu Fighter, mianowicie wszystko działa, centralny podłączyłem , kierunki itd, tylko mam problem gdzie podpiąć czujniki drzwiowe w samochodzie, ponieważ z alarmu wychodzi (w instrukcji jest pokazane) + drzwi i masa na drzwi, i nie wiem gdzie to wpiąć , w wiązce znalazłem tylko przewód od drzwi...
Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą. Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta. Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus. Następnym razem dawaj lepsze zdjecia. To ze zdjęcia to nie moduł komfortu...
A wszystko znajdziesz w lewym dolnym slupku,oprócz sygnałów zamka jak napisal kolega wyzej - znajdziesz tam kierunki czarny z białym i czarny z zielonym, a takze +12v czerwony i brązowy(grubszy) masa.
Należy zacząć od włączenia komputerem serwisowym obsługi alarmu niefabrycznego po sieci can. Nie wiem jaki alarm chcesz montować ale wpiszę ci wszystko bo robiłem ostatnio berlingo. Wszystko znajdziesz przy bezpiecznikach na module: Biały wtyk 10 pin: Pin5:Can l Pin3:Can h Czarny wtyk 10 pin: Pin2:sterowanie kierunkami Pin3:centralny zamek jak masz...
Witam Czy jest możliwość podłączenia do tego samochodu zwykłej centralki alarmowej bez CAN? (centralny, kierunki, krańcówki) Jeśli nie to jaką najtańszą centralkę najlepiej kupić?
Piny się zgadzają. Sterowanie kierunków działa. Dziękuję
Rozumiem że te kolory to impuls otwarcie zamknięcie. Czy do siłownika trzeba ciągnąc nowe kable?. A pod jakie kolory kabli i gdzie trzeba podłączyć kierunki.
Witam Założyłem do mojego polonezika centralny z alarmem. niestety mam problem z podłączewniem tego do kierunków. Probowałem podłączyć się awaryjne ale świeci tylko jedna strona. Jak podłączyłem się pod drugą to po włączeniu któregoś kierunkowskazu wlączały się awaryjne :/ 2 pytanie dotyczy podłączenie pod drzwi. Z centralki wychodzą 2 kable + i -....
Montujesz w bagażniku przy pompce chyba czerwono niebieski sterowanie , odcinasz drzwi pasażra, kierunki wiadomo.
2 przekaźniki zasil je jeden z niebieskiego drugi z zielonego i podłącz to do kierunków i będzie mrugał
Siłowniki są bez dodatkowej centralki? Jak tak to potrzebne z nich są tylko dwa przewody,niebieski i zielony. Podpinamy je pod dwa przewody z centralki. Pomarańczowy i pomarańczowoczarny do minusa,żółty i żółtoczarny do plusa a biały i białoczarny do niebieskiego i zielonego. Który z którym to sprawdż, jak naciśniesz zamknij to ma zamknąć . Co do przewodów...
Plus (przez bezpiecznik 15A) i stacyjke ze stacyjki, a kierunki przez bezpieczniki 7,5A
Ja u siebie podłączałem pod przewody z manetki kierunkowskazów. Inne auto. Kontrolka z żarówką i wybadasz które. Diody masz ? Bez nich nie odseparujesz kierunków. Kolory mogą być takie same jak przy kierunkowskazach/lampach. Czarno/biały lewy i czarno/zielony prawy ?
Jeszcze dla scislosci:- przewody te sa pod nogami pasarzera pod wykladzina?-beda mrugac wszystkie kierunki?
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Witam. Potrzebuję opis sterowania z centralki alarmu, centralnym zamkiem i sygnalizację kierunkami. Pozdrawiam.
posiadam "urządzenie" o nazwie cobra 1046... z moich ustaleń wychodzi ze to nie jest alarm tylko sterownik zamka centralnego pracowało to w golfie IV i było podłączone pod 6 punktów w instalacji takich jak + , masa, kierunki oraz zamek centralny. czy posiada ktoś z Was schemat podłączenia tego urządzenia i programowania pilotów ?? z góry dziękuję za...
Zrób zdjęcie sterownika i nie każ nam domyślać się co wisi ze sterownika. Temat podłączenia sterownika pod kierunki był maglowany już.
idzie to zrobić lecz musisz kupić moduł bo honda raczej nie ma funkcji komfortu czyli jak dłużej przytrzymasz kluczyk w zamku do domkną sie wszystkie szyby tak jak to jest w bmw lub vw a co do kierunków to czy ten pilot jest orginalny czy dołożony??? jeżeli jest orginalny to nie będą zapalały sie migacze gdy zamkniesz auta
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Ja no dobra bez przesady, o te ?,? :arrow: Kolego renqien też przypuszczałem że gdzieś to tam jest bo właśnie słyszałem jak tam pstrykają przekaźniki po środku konsoli. Było tam wszystko w tej puszeczce :?: Kierunki, centralny, krańcowki i zasilanie :?:
Czesc.Tez nie dawno podłączałem centralke do kierunków.Z prawej strony od kierowcy ,pod wykładziną znajdziesz dwie kostki -żółta i biała,żółta nas nie intereuje natomiast tylko biała,śa tam dwa przewody-niebieski i niebiesko czarny (pierwsze dwa patrząc na kostke)Włącz kierunki i sprawdz sobie jeszcze dokładnie!Rozdzieliłem sygnał dwoma diodami i podłączyłem...
kierunki się przydaja,widać że włączył.Możesz tak podłączyć tylko linie drzwi musisz podłączyć pod impuls otwierania aby ponownie się nie zamykał,chyba ze ten alarm tego nie ma lub ewentualnie jest w opcji wyprogramowanie ponownego uzbrajania.
Dwie diody prostownicze, i do kierunków.
witam z tego niewiadomego sterownika wychodza dwa kable z zabezpieczeniem/. jezeli tak to podepnij sie w wiazke wychodzaca z przelacznika kierunkowskazow. jezeli jeden to rozdziel go na dwa przez diody -min.3amp-z kierunkiem przewodzenia do zarowek.
Witam! sterowanie w lagunie masz plusem podłącz sie do centralki zamka centralnego jest ona w tunelu centralnym podłącz się do złączki brązowej (Fioletowo/popielaty) otwieranie i (pomarańczowy) zamykanie a kierunki to (zielono/popielaty) i (fioletowo/popielaty) znajdziesz je w tunelu centralnym na przewodach idących do wlącznika świateł awaryjnych
To z reguły wykonuje mikrokontroler sterujący całym alarmem. Do mignięcia możesz wykorzystać segnały zamyk/otwier. i wysterować przekaźnik/przekaźniki , które załączą ci kierunki na 1s.
Moduł Gem za schowkiem pasażera, tam masz połowę podpięć (drzwi, kierunki, centralny)
Zrobiłem taki sam patent z diodami tylko zamiast brzęczyka mam podłączony przekaźnik który załącza mi kierunki jak zamykam i otwieram.
Jeszcze jedno pytanko. Czy jeśli podłączę te dwa druciki do kierunków, a poza tym jeden rozdzielę i podłączę również pod ściemiacz oświetlenia wnętrza to czy będzie mi działało????
A do którego kabla w tym przełączniku? Pozatym kierunkowskazy są 2 a sterownik ma jedno wyjście... Jeśli sterownik masz z przodu pod deską rozdzielczą, rozbierz obudowę kolumny kierowniczej, włącz awarujne i szukaj żarówką które kable są od kierunków (niestety nie pamiętam kolorów). Wyjście ze sterownika poprzez diody (5A) podłącz do tych kabli i już)....
kup zwykły sterownik do centarlnego za 12 zł i będzie OK! A kierunki olej! Podłącz pod pozycyjne! To dwa złóte cieniutkie przywodziki idące w kierunku bodykomputera samochodu!!!
na bsi masz czarne złącze piny 13 i 15 to motory siłowników, przetnij je i podłącz tak (dla BX30) pomarańczowy i pomarańczowy z czarnym w kierunku kości biały i biały z czarnym w kierunku instalacji a oba żółte do stałego +. O ile siłowniki masz sprawne to będzie działać nie musisz nawet podłączać sygnalizacji kierunkowskazów po auto samo będzie migać...
witam, poszukuje schematu instalacji do podłączenia alarmu w tym samochodzie(krótko mówiąc kolory przewodów od: 1.kierunki 2.zamek centralny 3. wyłączniki drzwi no i oczywiście gdzie je szukać wielkie dzieki za jakąś pomoc
Dzis sie zabrałem do montowania centralnego zamka z pilota. Probowalem go podpiac wpierw pod stare kabelki ale nic nie drgnelo. Potem odpialem kabel z radia zasilajacy 12V i podpialem pod niego centralke oraz zasilanie zamka ale tez nic . Wkoncu zrezygnowany podlaczylem z powrotem radio i radio sie nie wlacza, czyli wychodzi na to ze prad zniknal w...
Podłączyłem centralny i mam problem z kierunkowskazami gdyż nie mogę znaleźć kabli ;/. Bez zapłonu po włączeniu lewego kierunku świeci lewe postojowe światło . I tak samo z drugiej strony . Od włącznika wychodzi 3 kable biło-czarny ,żółto brązowy i biały , na żadnym nie ma napięcia . Ponoć jakieś dodatkowe urządzenie jest do kierunkowskazów ,ale nie...
Witam. Mam taki mały problem konkretnie z centralnym zamkiem.Posiadam yaris miała seryjnie założony c.zamek i założyłem sterownik centralnego zamka z pilotem wszystko podłączyłem działa ok ale mam problem z kierunkami sterownik ma wyjście na kierunkowskazy sprawdzałem idzie z nich sygnał znalazłem bezpiecznik od awaryjnych podłączam się pod niego i...
Siema, szukałem na elektrodzie ale nie udało mi się nic znaleźć :/ A więc niedawno założyłem centralny zamek do mojej Asterki, sterowany z pilota podłączony pod kierunki, chciałem jeszcze do tego dorzucić diodę która będzie świeciła po zamknięciu autka (taka jak jest w alarmach samochodowych) jak takie coś zrobić ?? pozdro
Zgodnie z kolorystyką brązowy, biały oraz jeden z czarnych są od podłączenia masterka, dodatkowo niebieski oraz zielony. Czerwony + zalania, czarny -zasilania, żółte kierunki. Pozstaje jeszcze wejście czujnika otwarcia drzwi, którym może być rónież czarny. Tak było by gdyby kolorystyka była zachowana ale w Twoim przypadku widzę, że niebieski i zielony...
TO diody nie maja byc przy kierunkach? czy jak?
cental: biały i fioletowy kabel z centralki podłącz do masy, zielony i niebieski w kierunku instalacji samochodu, brązowy i czarny nigdzie nie podłączaj. syrena: odłącz na moment biały i zobacz czy nadal wyje, jak wyje to sprawdź czy na pewno syrena dostaje (+) i (-).
Podłączyłem.Dla innych info: Manetak sterowana jest plusem do modułu przerywacza który jest w środkowej cześci auta tu gdzie biegi.Trzeba zdemontować ten plastki i dostać sie do tego modułu skarajne cienkie przewody to kierunki.
Sterownik który nas interesuje znajduje się na prawym słupku koło nogi pasażera - widoczny po zdjęciu plastyków . Dla potomnych napisze że kostka czarna - tam centralny zamek , kostka biała - kierunki , zasilanie ,masa . Pinologia jak w schemacie kolegi . Pozdrawiam
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
Jak nie wiesz gdzie podłączyć, znajdź przewody od kierunków lewego i prawego i się podłącz. Najszybciej chyba na lewym słupku do przewodów idących do tylnych kierunków.
Ludzie szósty pin przełącznika, dwie masy - zamknij otwórz. Kierunki podłączyć przy bsi.
Podłączyłem i centralny w końcu działa. Aby zadziałały kierunki zgodnie z poniższym schematem w moim przypadku masa chyba musi sie pojawić jednocześnie na pinach 2, 3, 4 i 6 przy wyłączniku 74. Niestety miałem tylko dwie diody więc nie dało rady. Myslę że jak będą 4 to powinno działać. http://obrazki.elektroda.net/32_12261559...
Jaki centralny zamek podłączyłeś? Wcześniej, czyli kiedy? Popraw pisownie bo oczekujesz pomocy, ale sam nie chcesz nawet chwili poświecić na to co piszesz.
Witam, posiadam dwa polonezy i w obu po dłuższym postoju problemy z elektryką. Polonez Truck 1999r Po wyłączeniu kierunkowskazów nadal pikają, znaczy żarówki nie migają, ale słychać pikanie tylko szybkie, takie jak mamy gdy jest przepalona któraś żarówka. Przestaje dopiero po wciśnięciu hamulca. Ale w momencie działania kierunkowskazów, jak wyjmiemy...
Rozrusznik żółty, po stacyjce różowy, centralny dwie masy szary i zielony np. przy module w boczku po stronie pasażera, kierunki jasno i ciemnoniebieski, ewentualnie pozycyjne na brązowym, krańcówki na białym- konektor w boczku kierowcy.
Dziwne,bo ja akurat powożę sierrą(układ zamków ten sam co w escorcie)i jest sterownik centrala. Ps.Jak układ z tego schematu działa,bo widzę że jedna szczotka jest umasowana.Tak że w\g tego np.zamknie a nie otworzy,bo silnik kierunku obrotów nie zmieni.Dziwne.
Oj, coś chyba namieszałeś, bo spoczynkowo układ jest neutralny, czyli wraca do układu fabrycznego. Może pomyliłeś kierunek kabina-drzwi?
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Witam Poszukuję informacji jak podłączyć sterownik centralnego zamka zdalnie sterowanego do centralki zamka z kluczyka. Przewody sterujące centralnym ,kierunki,krańcówki drzwi. Auto to hyundai i20 2009r 1,2. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, jak ktoś podpowie będę wdzięczny.
Witam. Może ktoś mi pomoże w kwestii podłączenia się a może tylko odnalezienia w którym miejscu w Peugeot 307 SW 2,0 Benzyna 136KM 2002r znajduje się wyjście kabli na kierunki. Chciałbym podłączyć sygnalizacje centralnego zamka ale od jakiegoś czasu borykam się z problemem, bo nie mogę znaleźć przewodów. Sprawdziłem wszystkie kostki w bsi ale z żadnego...
podłączyć przerywacz kierunek podłączyć kierunek obrót toyota kierunek podłączyć
silnik zamiast przyspieszać zwalnia hasło wygasa sprawność grzejnika
Problem z wciskaniem tłoczków hamulcowych w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM kombi Czy fotele z Citroena Xsara Picasso C4 pasują do C3?