Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Zgadza się. Podając napięcie dodatnie na REMOTE włączasz wzmacniacz. Jaką masz instalacje w motocyklu? 6V czy 12V?
Uważam, że jak już odpowiadać to lepiej od razu napisać trochę więcej niż potem powtarzać, cieszę się, że to doceniłeś. Podpowiem Ci zatem jakich oporników szukać. Zazwyczaj na trzonku zwykłej żarówki podane jest napięcie i prąd albo moc. Jeżeli moc, to prąd można określić dzieląc moc przez napięcie. Na przykład żarówka 12V/5W (normalna, żarowa z włóknem)...
Witam. Przydałby się jeszcze bezpiecznik na plus 12V. Jeżeli gniazdo go nie posiada. https://obrazki.elektroda.pl/8748760100_... PS. Sorry za jakość tego rozrysowania.
To jest Li Fan ? bo jeżeli tak, to mam schemat tego motocykla.
Do tych kabli musisz podłączyć ładowarkę samochodową będącą na wyposażeniu nawigacji a wtyk znajdujący się na kablu ładowarki wkładasz w gniazdo zasilania zabudowane w nawigacji .Można zamontować na pojeżdzie gniazdo zapalniczki samochodowej zwracając uwagę na polaryzację a samo gniazdo zabezpieczyć bezpiecznikiem 6A.
Czy jeśli ledy biorą ~1.6A w pełnym obciażeniu, to ta 1N4007 nie będzie za mała? Jeśli 1,6A to daj coś z przegródki 1N5401 - 1N5408. Nie skracaj zanadto doprowadzeń, one służą za radiator.
Tu masz najprościej: www.elektroda.pl/rtvforum/topic2199168.h... Będziesz potrzebował 3 potencjometry.
Choćby: http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_categor... lub: http://www.relpol.pl/ Wybierz sobie przekaźnik na 9V z jednym stykiem zwiernym. I próbuj.
Przekaźnikiem. Cewke podłączasz do stacyjki a styki między jeden kabel zasilający a akumulator.
Jak nie jesteś pewien diody zenera to ją sprawdź - tą wylutowaną. A jak będziesz robił zakupy to weź po dwie od 5.6V do 8.2V. To grosze. Więcej kosztuje dojazd do sklepu. Aby być pewien naprawy lub choć sprawdzić działanie regulatora, musisz mieć źródło napięcia o regulowanej wartości od ok 10 do 16V. Jak go nie masz to będąc w sklepie kup LM317 w obudowie...
Jedną szczotkę zmasować drugą podłączyć do regulatora o ozn.-szcz jednocześnie podpinając w to miejsce kontrolkę , 6V+ podłączyć do akumulatora, jeden koniec stojana zmasować drugi koniec podłączyć pod wzb.-regulatora , drugi koniec kontrolki do plusa po zapłonie.P
Zależy ile diod chcesz podłączyć. Stabilizator lm317L ma wydolność prądową 100mA, obudowa TO-92. lm317T ma 1,5A i obudowę TO-220. Nie są to duże rozmiary. Diody powinieneś w takim wypadku podłączyć równolegle. Jeśli są takie same nie powinno być problemów. Najlepiej by było połączyć diody szeregowo, ale nie dysponujesz dostatecznie dużym napięciem....
Masz kabelki od poprzednich kontrolek?
Ale słyszałem ze do LM7812 trzeba jeszcze coś podłączać bo nie może iść bezpośrednio z aku pod diody. Jedyne co powinieneś dac do 7812 to po jednym kondensatorze na każdą stronę. Tylko że 7812 ma napięcie we-wy ok. 3V czyli po zgaszeniu silnika zostanie ci 9 V na diody - mogą wyraźnie przygasnąć.
Musisz po pierwsze zalozyc airbox (obudowe filtra)-ma ona duze znaczenie, zachodza w niej zjawiska odbicia powietrza zasysanego do cylindrow. Po drugie zrob porzadek ze ssaniem-bez niego rowniez silnik nie odpali prawidlowo. Trzecia sprawa-jesli masz nieszczelne krocce to rowniez silnik nie bedzie prawidlowo pracowal, ani odpalal. Powiem ci ze uszczelnienie...
...Posiadam radiotelefon z baterią 3.7V 1500mA... Raczej 1500 mAh - to tak gwoli ścisłości. ... Ładowarka sieciowa ma na wyjściu 5V 500mA. Bateria jest li-ion. Chcialbym ładować ją ładowarką do telefonu która mam na motorze. Ładowarka ta generuje na wyjściu 5V 2A. Pytanie czy mogę bezpośrednio podłączyć tą baterię pod taką ładowarkę?... Ładowarka generuje...
Czy udało się komuś rozwiązać problem? Mam takie same objawy przy montażu uniwersalnego obrotomierza do Yamahy yzf r125 2009r - wskazywane obroty są dzielone przez dwa.
Łatwo, tanio i przyjemnie można to zrobić na uC... Minimalna ilość elementów... Np. ATtiny26, stabilizator, 8 oporników, kilka kondensatorów i to w zasadzie wszystko... Dokładasz do tej zmiennej rezystancji jeszcze opornik tak żeby dostać dzielnik a z dzielnika na ADC w uC... Wyświetlacz 7-segmentowy (co dokładnie oznacza 7 segmentów a nie pozycji)...
Czego nie masz jak sprawdzić? Podłącz tak jak ma być. Jeżeli zadziała to jest dobry, a jak nie to kup nowy.
Napięcie poniżej gazowania i prąd 1/10 pojemności. Chyba starczy? Źle napisane pytanie, bo wynika z niego, jakbyś chciał podłączyć ten moduł do motocykla. :)
Witam ostatnio nabyłem lampę 55w i chciałem ją podłączyć do motocykla cewka w motorze posiada zakres 12-24v przy największych obrotach lampa jest na 12v i chciałbym zrobić instalację z użyciem akumulatora 12v 4ah posiadam regulator z malucha i mostek z mz czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak to podłączyć. Dam punkty
dokładnie tak
po prawidłowym podłączeniu Czyli nigdy nie było dobrze ? i zmianie przerywacza Na starym przerywaczu było OK?
Witam Szanowni Koledzy postanowiłem założyć nowy temat bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji o tym alarmie ACUMEN CT1. Zamontowany on jest w motorze Kawasaki ZX9R. Chcę go odłączyć a nie mogę znaleźć schematu który umożliwiłby mi odłączenie go od instalacji elektrycznej motoru. Jeśli ktoś z Was może mi pomóc proszę o pomoc. Pozdrawiam Piotr
Jeśli jest to pojedyncza żarówka to obejdzie się bez przekaźnika. Sprawa jest dość prosta. Od żarówki idą ci 3 przewody. Jeden to masa, ten przewód możesz sobie od razu puścić na ramę pojazdu lub minus akumulatora. Dwa pozostałe to będzie: + od światła mijania i drugi + od świateł drogowych. Z tymi dwoma przewodami musisz iść do przełącznika na kierownicy....
Trochę mało tego napięcia nie będziesz przecież WSKom jeździł na wysokich obrotach. Wygląda , że za mało prądu daje uzwojenie może da się coś dowinąć.
Najprościej wstawić woltomierz cyfrowy taki mały.
Ten moduł potrafi samodzielnie zmieniać kąt zapłonu lecz nie da się tego wykorzystać do silnika 1 cylindrowego.
W pod DF , R pod D+, wsuwka nad kondensatorem N (zielony), M to masy czyli do śruby korpusu albo pod D-.
Na pewno nie jest z żadnego samochodu. Może z motocykla lub motopompy.
ale nie wiem czemu te diody się spaliły. Obejrzałem filmy i na lampie jest prąd zmienny. Nie wszystkie lampy LED mają wbudowany mostek prostowniczy zabezpieczający przed odwrotną polaryzacją napięcia. W twojej lampie widocznie go nie było i dlatego diody uległy uszkodzeniu. Spróbuj podłączyć zwykłą żarówkę, jeżeli będzie świecić i nie przepali się...
Jeśli napięcie skacze powyżej 12V to paski ledowe to źle znoszą. Napięcie zasilania musi być wyprostowane i odfiltrowane jeśli nie chcesz migotania ledów.
Porzuciłem temat, bo sprzedałem motocykl.
a mając obrotomierz z auta z 3 cylindrami ,jak dojść co do czego podłączyć aby było OK.?
Witaj! Mostek kupisz w każdym sklepie elektronicznym./10A/ Mostek ma cztery wyprowadzone styki. Dwa są oznaczone /+ i -/ minus idzie do ramy motoru. Plus na akumulator. W prostowniku dwa styki jakie Ci zostały to idą do cewek prądu zmiennego/to zasilało żarówkę. Uwaga! Jeśli twój motor ma prądnicę to musisz zastosować regulator napięcia. Pozdrawiam...
Witam mam problem z moją yamahą, ponieważ zakupiłem panel led 12v i podłaczyłem i ładnie świecił pojeździłem 10min i przestał działać. Gdy podłączam do aku to normalnie świeci a gdy podłącze do moto to zadziała na 1 sekunde i dalej nic.
Witam. Potrzebuję pomocy. Przerabiam motocykl BMW R 1150 GS na scramblera i wymyśliłem sobie wymianę tylnej lampy na led z nowoczesnego motocykla BMW RnineT. Oryginalna tylna lampa była na żarówkach i szły do niej trzy przewody. Masa, pozycja/podświetlenie tablicy, stop. W nowej lampie też są trzy przewody ale światło stop/pozycja jest na jednym przewodzie...
Po co Arduino w motocyklu i prąd zmienny do Arduino? Jeśli chcesz zasilać telefon z instalacji motocykla, to po prostu podłącz przetwornicę po stacyjce lub za ręcznym wyłącznikiem.
lepiej może przetwornica 12V/DC=>240V/AC i potem do tego fabryczny zasilacz. LOL :) Oczywiście, że będzie działać. Zakładam, że standardowy zasilacz również daje 12vDC na wyjściu.
W pierwszej kolejności zajrzyj do instrukcji obsługi, a dokładniej do instrukcji obsługi układu antykradzieżowego. Najważniejsza dla Ciebie jest informacja o typie kodowania oraz procedurze dodawania nowego pilota. Usunięcie alarmu to jest kwestia odłączenia wtyczek i podłączenia wtyczek pochodzących z motocykla nieposiadającego alarmu. Wtyczki mostkują...
Podłącz poza motocyklem do akumulatora i posprawdzaj czy będzie taki sam efekt ale to pewnie wina ładowania motocykla albo halogenów.
Podłącz pod plusa, pod plusa po zapłonie.
Witam Problem polega na tym iż do modułu zostało podłączone odwrotnie napięcie które daje cewka zasilająca jest to ok. 20-25V zmiennego. Co mogło zostać uszkodzone w tym module?? Impuls na cewki WN jest ok 13-19V, ale iskra jest bardzo słaba, a z tego co mi wiadomo powinna strzelać na ok. 1cm. Cewki WN są sprawne, mają ok. 0,6 oma W module była spalona...
Jest to kabel diagnostyczny do podłączenia motocykli firmy Triumph z komputerem PC. Widać że jest to oryginał, no name na Ebayu kosztuje ok 20USD.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic75... post nr,7
Siemanko może ktoś spotkał się z tym, zmieniłem silnik w moim motocyklu problem jest jednak taki że żeby go zgasić musze po łączyć kabel z plusem a jeśli wyciągnę kluczyk to nie ma prądu czyli da się go odpalić bez kluczy wie ktoś jak to zrobić Moduł AC
Motocykl z akumulatorem? To z akumulatora przez rezystor, jak wyliczyć rezystor to już wiele razy pisano...
Przy taki połączeniu cały czas będą działać Ci lewe i prawe kierunki nie zależnie które włączysz. dodając przełacznik tak jak na schemacie mostkujesz lewy i prawy kierunek. sa 2 rozwiazania albo dajesz przełacznik/przekażnik wielostykowy (2 pary zestyków włączane równolegle) albo dajesz w każdej "gałęzi" lewej i prawej diode prostownicza ale w tym wypadku...
Pierwszy pomysł może wypalić, natomiast nie mogę podłączyć sie pod kontrolkę ładowania akumulatora, ponieważ takowej nie posiadam. Chciałem jeszcze zapytać czy pod ten układ opóźnionego załączania głośników, mogę podłączyć coś jeszcze (np. Wentylatorek z komputera na chłodnicy oleju), czy jest jakieś ograniczenie do tego układu co do poboru proądu...
Ja mam ruszać głową? To co zdemontowałeś, to badziewne przetwornice do (nie urażając mieszkańców wsi) wieśniackich stroboskopów... Bierz ucinaczki i wywalaj wszystko nieoryginalne z instalacji motocykla. Alarm masz wpięty prawdopodobnie pod siedzeniem, podłączony do zasilania, kierunkowskazów i modułu zapłonowego. Po kablach znajdziesz.
Przegrzałem płytę jeszcze raz, trochę mocniej, skupiłem się też na mikrokontrolerze MB89943 (wcześniej trochę się bałem go przegrzewać) i bingo, zaczęło działać. Kilkanaście razy włączane i działa ok. Pozostał jeszcze problem z małym licznikiem po odcięciu zasilania i włączeniu za każdym razem pokazuje 166.2 km, oraz obracaniem wskazówek zegarów -...
W załączniku, nie nada ci się to do motocykla.
Zrób sobie na 555 i na wyjściu daj przekaźniki. Nawet jest taki układzik chyba z Norda czy innego Jabela. Dajesz na wyjściu przekaźniki i możesz podłączyć co tam chcesz.
Ja użytkuję UT203 i przystawkę VC511 (z uwagi na możliwość podłączenia do oscyloskopu).
Mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego. W motocyklu o pojemności 125cm3. Jest to włoskie enduro przerobione na crossa w związku z tym nie ma lamp. Rocznik około 1990. Mój stary oryginalny moduł firmy motoplat uległ uszkodzeniu. Kupiłem zamiennik ale nie wiem jak go podłączyć... Przesyłam zdjęcia i opis jak był podłączony mój stary moduł, może...
Czy +ACC jest po to jak bym podczas włączonego zapłonu czy jazdy nacisnął włączenie alarmu na pilocie to alarm ma nie startnąć ? w tej chwili +ACC w motocyklu nie jest podłączony i alarm działa.
Takie radyjko nie będzie ci grało dobrze podczas jazdy,proponował bym jakieś radio samochodowe + antena :D
O przewody się nie martwcie, będą zaizolowane. Kostki nie są popalone. Nie mam oryginalnego aku. Podłącze Aku od motocykla. Spokojnie silniki sprawne i wytrzymują Aku samochodowe. Chce rozwalić wtyczkę i podłączyć kable do Aku, ktoś wie które do + a które do - ?
Cześć wszystkim. Ojciec podłączył mi w motocyklu odwrotnie baterię. Niby na chwilę, ale nie wiem, czy są jakieś zabezpieczenia przed takimi przypadkami... Będę w domu dopiero za 2 dni i nie wiem, na co się szykować.... Motocykl to Harley z 2012 roku na wtrysku.. Dziękuję z góry i pozdrawiam. AI: Jaki dokładnie model Harleya posiadasz? To może pomóc...
bezpiecznik 10A przed gniazdem, żeby w razie zwarcia poleciał bezpiecznik, a nie instalacja, Sama ładowarka powinna mieć mniejszy bezpiecznik w sobie. Napięcie ponad13 v nie uszkodzi ładowarki - jest to jej standardowe napięcie pracy
Tego typ alarmu podłączasz tam gdzie motocykl gasi się masą a w zasadzie chiński skuter a nie motocykl.Mają też tak że po wyłączeniu alarmu musisz go z pilota odpalić bo samo wyłączenie nie pozwoli na odpalenie z fabrycznego startera(lub nacisnąć odpalenie a odpalić ręcznie ale wtedy nie zgaśnie póki nie użyjemy pilota) .Oczywiście można to przerobić...
Jeśli są tam jakieś diody to nie jest to przekaźnik ;) przekaźnik jest urządzeniem elektromechanicznym. Wiem, że potocznie wiele osób nazywa przekaźnikiem każdy moduł w tego typu obudowie, ale to nie jest poprawne. Wiesz jaką on funkcję pełni? Masz schemat do tego motocykla? Zrób zdjęcie całej płytki z góry i z dołu, oraz postaraj się opisać wyprowadzenia...
Polecam lekturkę tego postu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... I wszystko jasne.
Trochę stary post, ale może ktoś nie wie jak podłączyć prędkościomierz elektroniczny do motocykla, który oryginalnie miał podłączoną linkę do prędkościomierza. Należy wymienić ślimak napędu linki od prędkościomierza zamontowanego na kole, na czujnik halla, np taki: https://allegro.pl/oferta/czujnik-predko... PS. chciałem...
Słuchaj, wg. mnie najlepiej było by założyć większy akumulator, np. 6v7Ah i znalexć na niego miejsce, albo kufer dokupić, bo wątpie żeby ten 1Ah sobie z tym wszystkim poradził, chyba żeby tylko te migacze podłączyć, ale rozumiem z poprzednich postów że niespełnia Twoich oczekiwań na wolnych obrotach, a powinien fabrycznie ponieważ nie uzyskał by homologacjii,...
Witam.! Chciałbym wiedzieć jak podłączyć elektroniczny regulator prądnicy motocykla "MZ" typ RP-15t w miejsce starego regulatora mechanicznego. Zaciski starego mechanicznego regulatora nie mają żadnych oznaczeń. Proszę o schemat.
A masz odpowiednio podłączony akumulator?
Założenie obrotomierza od innego motocykla nie jest większym problemem, prócz konieczności dopasowania mocowania oraz podłączenia. Obrotomierze zazwyczaj pobierają impulsy z jednej z dwóch cewek zapłonowych, jednak w przypadku nowszych motocykli sygnał może być pobierany z modułu zapłonowego lub ECU.
Witam Chce podłączyć Halogeny Przeciwmgielne do Motocykla Pytanie czy mogę dobrze to robię ? - Przełącznik Podświetlany 12v i 3A - Halogeny 2 x 10W 12v - Wiązka z motocykla ma wyjście na akcesoria dodatkowe z zabezpieczone bezpiecznikiem 2A Czy muszę zastosować jakiś przekaźnik czy wystarczy podłączyć do instalacji . Motocykl ma wyporowadzone 4 wyjścia...
Spalić go na pewno nie spalisz, bo tak działa w większości starych motocykli, gaszenie = uziemianie iskrownika.
jak podlaczyc przewody zasilajace w motocyklu Przekaźnik - ostatnie zdjęcie: 85 - minus akumulatora 86 - plus po stacyjce czyli tam gdzie pojawia się plus po przekręceniu kluczyka 30* - plus akumulatora przez bezpiecznik 7,5A 87* - plus do wzmacniacza (zasilanie) Oczywiście jeszcze minus z akumulatora trzeba podłączyć do akumulatora. * na zdjęciu 30...
Licznik biegów Chińczyk. Zakres obrotów do 11 tys. Motocykl Honda. Instrukcja obsługi mówi tylko o podłączeniu i adaptacji. Słowa nie ma o "U".
sory ze tak dlugo mnie niebylo pytanko ten temat jest nadal aktualny jak tak to obejrze materialy i zrobimy krok po kroku co trzeba bedzie sprawdzic ok. a i wkoncu jes magnesnica czy wirnik ?
Kolego nie spinaj się czasem, ale zadając takie pytania nie boisz się, że Ci motocykl spłonie? :?:
Jeszcze jedna alternatywa: https://obrazki.elektroda.pl/3857978600_... Kondensator C, o pojemności nie za dużej - takiej zaledwie, żeby podtrzymać zasilanie scalaka przez 0,5-1 s, czyli czas między pulsami migacza. Do wyjścia podłączyć można dowolną kombinację tranzystorów sterujących i ich obciążeń.
Ja to chyba mam pecha ,kupiłem drugi gps gt02a ,po podłączeniu pod akumulator od motocykla i konfiguracji serwera ,wszystko działało jak powinno. Podłączyłem do auta i du.a ,nie ma podglądu online .Ikona satelity świeci ciągle od zasięgu mruga ,czy ta kontrolka z zasięgiem nie powinna świecić cały czas?
Możesz zastosować zwykły, trójfazowy regulator z 5 przewodami. Ten z paskiem jest do kompensacji spadku napięcia w instalacji. Większość motocykli tego nie ma i działa.
Podłącz akumulator.
Dzięki za odpowiedź. Nic się raczej nie stanie jak wymienię samą końcówkę na próbę? Bo jest dostępna i mogę zamówić.
potrzebuje go podłączyć pod starszy motocykl. Pod jaki dokładnie? Ten regulator jest przystosowany do dość nietypowego rozwiązania, gdzie uzwojenie alternatora stanowi także zasilanie dla modułu CDI. Nie nadaje się do innych zastosowań, tym bardziej że regulator używany jest wart ponad 100 zł.
Wystarczy mały kwasowy od motocykla. Ale musi byc. Jak uruchamiasz silnik? Korbą,kopką?
Ładowarka z jakiegoś powodu wyłączała się z powrotem w stan gotowości i tak w kółko. Przeczytałem w instrukcji że może być to spowodowane że akumulator jest już naładowany i temu się tak dzieje. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze i wynosiło 11,66 V. I tak prawdopodobnie było. Trzeba było zmierzyć napięcie w czasie gdy akumulator był podłączony do...
Albo rozewrzeć, zależy jak i pod co jest podłączone. W motocyklach często "gasidło" zwierane jest do masy.
To też nie takie trudne Ja bym zaczął od wstawienia przekaźnika dla słuchawek, które muszą być rozłączane na czas nadawania Robi się tak dość często na co dzień celem wysterowania PTT z jednego kabla (tak jak to jest w ręczniakach) Tutaj nie trzeba, bo jest kontaktron, który zwalnia mikrofon z obowiązku sterowania głośnikiem http://obrazki.elektroda.pl/1737452300_1...
Witam Myślę że najlepiej będzie jak Pan się skontaktuje z jakimś elektrykiem. Problem nie jest skomplikowany. Ja bym wymienił wszystko. Ale do rzeczy: Sprawdzenie: przewód który idzie na masę oraz do akumulatora zostaw nie podłączony, dwa pozostałe przewody podłącz do akumulatora dobrze by było gdybyś dla bezpieczeństwa na jednym z tych przewodów zamontował...
Nic nie powinno migać, takie sytuacje zdarzają się przy stosunkowo dużych prądach tzn. przy żarówkach, dla LED nie ma znaczenia czy 11V, czy 14V. Ważne aby każdy LED miał swój rezystor za którym można dać kondensator np. 1000?F/25V. Co do tego czy przepisy pozwalają na takie ingerencje to nie wiem, ale są też "Ledowe" fabryczne rozwiązania.
Wybrałeś sobie trochę nieszczęśliwy model gaźników . Na pierwszym zdjęciu A - połaczenie podciśnienia systemu air-CUT - to musisz zostawić tak ja jest , system reguluje skład mieszanki przy hamowaniu silnikiem kiedy przepustnice są zamknięte .a silnik ma wysokie obroty . B - podgrzewanie , oryginalne wpięte w system chłodzenia i tu nie chodzi o pracę...
Stator z silnika Piaggio pasuje do silnika AM6, ma jednak mniejszą zaślepkę gumową przewodów. Koła magnesowe różnią się szerokością rowka na wpust. Co do silnika chińskiego nie zagłębiałem się co tam pozmieniali i co nie pasuje. Poza tym silniki Minarelli i Derbi/Piaggio nie pasują mocowaniami w ramę. Derbi/Piaggio montowany jest na osi wahacza pomiędzy...
Nie wiem czy to dobry pomysł żeby montować mierniki wychyłowe. Od wstrząsów to będzie źle pokazywać i rozwali się po paru kilometrach. Najpierw przeprowadź test i przymocuj go bez podłączania do zasilania. Odpal silnik i zobacz czy wskazówka nie wariuje. jak przejdzie ten test to pomyslimy o dzielniku napięcia (a jak zrobisz nową skalę do miernika?)
Witam W temacie "Podłączenie zamiennika modułu zapłonowego w motocyklu" woytas01 znlazł link do ciekawej strony: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Są tam schematy prostych i wg. mnie wystarczających (jeżeli działają) regulatorów. Warto spróbować. Pozdrawiam
Witam Chciałbym się zapytać otóż mam taki obrotomierz wychodzi z niego pięć kabli*: 1-czarny 5-żółty 11-Błękitny 3-zielony 7-czerwony Prosiłbym żeby ktoś mi wytłumaczył co do czego podłączyć do motorków typu Jawa,Simson,Romet jest mi to bardzo potrzebne z góry dzięki *Jeszcze fotki kabli i płytki dla niewtajemniczonych: http://obrazki.elektroda.net/87_12150048...
A skąd, np Punto 75, cienki 1100. Ale przecież może wstawic SPI i podłączyć wszystkie wtryskiwacze razem, przecież nie musi robić wtrysku sekwencyjnego. Problemem będzie tylko koło foniczne. Ale powstał jakiś pozafabryczny układ wtryskowy skonstruowany przez amatora, takie coś: http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Po prostu wymień akumulator i będzie ok. Miałem już takie przypadki, że trzymiesięczny akumulator zostawiony na tydzień w garażu po naładowaniu miał napięcie 12,9V, po podłączeniu do motocykla nawet nie ruszył, tylko przekaźnik tykał.
Ten alarm nie ma podłączenia pod LED. Czerwony - plus, czarny - minus, pomarańczowy - plus po zapłonie, żółty - kierunkowskazy, różowy i szary - odcięcie. Powinna być jeszcze jedna strona z opisem jak podłączyć odcięcie w motocyklu. który przewód to wejście, a który wyjście. Osobiście polecam montować coś dobrego z atestem. Jeszcze jedno ważne pytanie...
Prawie :-) Wywalenie D2 to miałem na myśli jej usuniecie a nie zwieranie, czyli odseparowanie +5.6V od VCC. VCC ma pochodzić tylko z 78L05. Aha, tylko jedno... jak już podłączysz to w motocyklu to załącz stacyjkę i wciśnij reset, bo po resecie układ wykrywa konfiguracje driverów do wyświetlaczy i w tym momencie musi być zarówno VCC jak i +5.6V (w twoim...
można to zrobić na dwóch przekaźnikach.
jestem troche ciemny w elektronice dopiero zaczynam o co chodzi z tym "na wyjsciu " ??
Witam, w moje posiadanie wpadł o to taki zaplon do motocykla, chciałbym go zamontować w motorku lecz nie do końca wiem jak to powinno być prawidłowo podłączone, czy ktoś miał już styczność z takim zapłonem? Za pomoc z góry dziekuje AI: Jaki to dokładnie model zapłonu, który chcesz zamontować? Zaplon uniwersalny AI: Jaki jest model i marka motocykla,...
Nie chodzi o schemat podłączenia instalacji motocykla ale samej cewki są takie które mają zamienione wyprowadzenia. Ta ze zdjęcia to przecież nie oryginał .
podłączyć halogen motocykl podłączyć alternator motocykl motocykl obrotomierz
excel paliwo naprawa pilota peugeot wprowadzanie kodów kreskowych
blokada operator pralka głośno wiruje
Jak włączyć licznik LCD Opel GSI na krótko? Lokalizacja i znaczenie numeru seryjnego Philips EverFlo