Regulator z kabelkami jest połączony ze szczotkami równolegle a alternator ma 9 diod. Regulator RNA-1 jest podłączony szeregowo w obwodzie wzbudzania a 6d oznacza, że jest do alternatora 6 diodowego.
16=51 18=67 19=30
nie lepiej poszukać schematu kaszlaka? 30- + aku 67- wzbudzenie (mniejsza śrubka na prądnicy) 51- prąd z prądnicy (większa śrubka)
Nie ma różnicy.
Odłącz oryginał od szczotek, przylutuj do szczotek regulator od malucha, nawierć nowe dziurki w regulatorze od 126 i przykręcisz w to samo mocowanie jak w orginale - powodzenia. Podrawiam.
Czyli albo pomyłka w podłączeniu regulatora, albo fabryczny bubel. :cry:
Latwiej jest podłączyć regulator od Poloneza (mówimy tutaj o reg. elektronicznym o oznaczeniu "........6d"). Niestety nie mogę otworzyć Twoich załączników- powiem tak: 1.Podstawę reg. od Poloneza oczywiście łączymy z masą TSki 2.Zacisk regulatora oznaczonego jako DF+ podłączamy do przewodu prowadzącego do jednej szczotki alernatora (druga szczotka z...
Wielkie dzięki.
mam regulator do prądnicy 126p i prosze o o pomov\cjak to podłączyc do prądnicy ,dzieki!!
Odepnij przewody regulatora od szczotek i może się kręcić bez aku.
Witam.Z tym nie bedziesz mial raczej wiekszych problemow.Musisz oczywiscie kupic sobie alternator i regulator napiecia.Przewod bialy z zacisku 67 pradnicy wpinasz na zacisk B+ alternatora.Z tego zacisku podlaczasz rowniez kondensator.Na tym przewodzie(bialy) powinienes miec ciagle napiece rowne napieciu akumulatora.Przewod brazowy z zacisku 51 pradnicy...
Dobra dzięki. Podłączę może do tego momentu bez regulatora. Dam znać.
Regulator pracy wycieraczek
Witam.Jeżeli masz regulator , to dlaczego < wstydzisz > się napisać jaki to typ.A.O.
Nie ma w rejonie silnika wtyczki jaką opisałem ?.Czy podłączone wtyczki od przełącznika pod kierownicą ,połączone z wtyczkami instalacji ,nie pozostają we wtyczkach ,piny nie podłączone?.
Jestem za ,stosowałem coś takiego jakies 7 lat temu . Przepadły problemy z ładowaniwem 14,5V jak w instrukcji.Układ taki w moim maluchu działa do dżis.Najczęsciej przerywa przewód łączący rozrusznik z akumulatorem ,masa akku tez,spadek napięcia na tych złączach nioeraz wynosi nawet 2,5V i po ładowaniu. Pzdr.
czyli pod jedną szczotke mam podłączyć jeden kabel od regulatora napięcia i jeden od kontrolki ładowania. tak?
Lepiej przerobić na regulator z 126p/Polonez.O oczku za 0,50PLN nie wspomnę.
Wymień regulator napięcia. Padł na 100 % po podłączeniu takiego "odwróconego" akumulatora. Mogły też w tyłek dostać diody wzbudzenia. Ale na początek wymień regulator. PS. Eazy'emu gratulujemy brata! :D
Ważne, żeby miał wbudowany regulator co ułatwi Ci montaż.
Miałoby to sens tylko w jednym wypadku: 126 ma dużą odległość alternator-akumulator i cała reszta instalacji, z czego wynikają spore straty napięcia, i gdyby Kolega zamierzał poingerować w wysokość podawanego napięcia. Wówczas owszem, regulator od Poloneza - ale mechaniczny z możliwością regulacji. To rozwiązanie zaś nie ma najmniejszego sensu: oba...
We wszystkich nowszych polonezach obwód wzbudzenia sterowany jest minusem. Jest tylko mały problem bo regulator jest razem ze szczotkami i do ruskiego nie będzie pasił. Proponuję zrobić tak jak jest w Lublinie II. Jest to rozwiązanie wzięte ze starszej wersji poloneza a regulator jest od Fiata 126p. Ma on dwa przewody żółty i zielony. Jeśli masz alternator...
jeśli nie katować alternatywki na maxa przez długi czas to i diody 1A wystarczą a podłączenie : anody do uzwojenia ( to samo miejsce gdzie anody diód plusowych ) a katody razem i do regulatora + kontrolka jeśli chodzi o schemat to taki sam jak np 126p - znajdziesz bez problemu
http://www.terytorium126p.pl/forum/ladow... Masz tam wykresy charakterystyk prądnicy i alternatora. Wszystko zależy, jakie obciążenie planujesz, trzeba to policzyć. Resztę załatwi odpowiednia przekładnia, by nadać wybranemu generatorowi odpowiednią prędkość przy typowej pracy silnika. I pamiętaj, że zarówno prądnica, jak i alternator...
http://obrazki.elektroda.net/35_12899479... Witam!! Chciałem się pochwalić, że udało mi się zaradzić problemom ze stabilnością napięcia w tanim dwusuwowym agregacie chińskiej produkcji takim jak ten. Jest ich pełno na allegro, łączy je niska cena i strasznie niestabilne napięcie. Udało się to dzięki pomocy Fiata 126p :-) Otóż w prądnicy agregatów...
Witajcie. Mam transformator toroidalny 230v/12v 250va. Czy jeżeli wyprostowałbym z niego napięcie odpowiednim mostkiem prostowniczym a na wyjściu podłączę regulator ładowania z alternatora od fiata 126p to cały układ będzie mógł spełnić rolę ładowarki akumulatorów???
Dawno temu,,, wstawiałem regulatory od 126p w miejsce niemiaszka, tylko szczotko trzymacz trzeba było trochę przerobić.
Zielony przewód to DF ; zółty: D+ , a masa do obudowy motocykla lub do B-. Z resztą masz tu cały opis zapłonu i wspomnianego regulatora napięcia w fiacie 126p http://elektronika-motocyklowa.pl/samoch...
No to Kolega ma pewnie alternator A108-14V-33A Magneti/Iskra lub Bosch G1-14V-33A 27, wymagający regulatora AD1/14 Boscha lub polskich RC2/12E lub podobnych, elektromechanicznych: http://obrazki.elektroda.pl/1874246200_1... Tak ma to być podpięte, na szczotkotrzymaczu są oznaczenia. http://obrazki.elektroda.pl/4586227900_1...
Prądnice mają dwa rodzaje sterowań wzbudzania albo jeden koniec cewki wzbudzania jest podłączony do szczotki prądowej a regulator zwiera drugi do masy tak jest z minusem na masie, regulator od fiata 126p, Ursus C-4011. W drugim rodzaju podłączenie jest odwrotne, regulator zwiera koniec cewki wzbudzania ze szczotką prądową tak jest w prądnicach z plusem...
Wiatam :!: Mam problem dot podłącznia regulatora wycieraczek Nord Elektronik 521 z silnikiem o malucha. :| Nie wiem równierz jak ma być podłączony wyłącznik krańcowy.. (ucięte kable) :cry: jest tam blaszka ktora jest zwarta lub rozwarta z danym stykiem w zależnosci o położenia wycieraczek i nie wiem jak podłączć te blaszki alby wycieraczki zatrzymywały...
No właśnie a te są znowu drogie. A był jakiś fiat 126p który miał regulator napięcia bez wzbudzania?
Ok, znalazłem PDF-a z opisem tego stabilizatora, sa tam tez jakies układy - mam je wykorzystac i zbudowac jakis regulator napięcia? Proszę o szczegóły, Pozdrawiam!
Masz z po stronie kierowcy dwa kable, grubszy na śrubę alternatora, cieńszy na wsuwkę alternatora przy regulatorze napięcia. Dodatkowo plecionka masowa między alternator a belkę tylną. Z boku będziesz miał jeszcze kostkę do oświetlenia tablicy rejestracyjnej i drugą do światła przeciwmgłowego. Analogiczna kostka jest z prawej do światła cofania. Z prawej...
A tak z ciekawości zapytam czy taki regulator pasuje do jawy: FIAT 126p 126 REGULATOR NAPIĘCIA PRĄDNICY ERNAP 2 Jak tak to proszę o instrukcję podłączenia
ponownie pytam, czy po włączeniu stacyjki na zacisku 67 powinno pokazać się napięcie? Nie. Prądnica w przeciwieństwie do alternatora jest samowzbudna i nie potrzebuje dodatkowego prądu podmagnesowania, żarówka kontrolna ładowania spełnia tylko rolę informacyjną, bez niej prądnica też ma zacząć ładować. Zacznij od sprawdzenia samej prądnicy bez regulatora,...
mam pytanie czy można by było zamontować w simsonie sr50 regulator napięcia (prostownik) z fiata 126p???? i jaki kabelek powinien być podłączony (z cewki ładowania) trzeba było by podłączyć pod ten regulator.....?????? z góry dzięki!!!!!!!!!!
No dobr,trochę się wyjaśniło ale podłączenie regla z MZ wygląda tak : D+ do D+ prądnicy ( ładowanie, wyjście 6V z prądnicy) DF do DF prądnicy (wzbudzenie) 61 kontrolka ładowania B+ plus baterii D- masa pojazdu Z kolei na moim regulatorze są zaciski: DF-,DF+,D+/61,51. Jeśli podłączyłbym to tak: D+/61 - wyjście z prądnicy DF+ - szczotka plusowa DF - -...
Przyczyn wiele nie ma. Diody wzbudzenia, szczotki, regulator. Po co schemat jak już wkleiłem kompletny schemat ładowania 126p ma identycznie.
Witam dzisiaj w c330 zrobiłem modernizację ,założyłem mniejsze koło pasowe [nawet od tego co było montowane w polonezie ,cc 700] zleciłem wytoczenie tak aby było jak się należy pod pasek 13mm i powiem że łapie po odpaleniu i kontrolka zaczyna świecić dopiero jak ciągnik ma poniżej 400 obr[silnik prawie gaśnie] Na pewno alternator sie nie rozsypie bo...
Więc podchodzi każdy regulator z Zuka , C 330 ,126p .P
witam naładuj dobrze akumulator następnie podłącz woltomierz zwiększając naprężenie blaszki sprężynującej regulatora napięcia zwiększasz ładowanie zaś luzując zmniejszasz
Ja też wsadzam od malucha ale sprawdzam opór wirnika i czy jedna ze szczotek nie jest na stałe podłączona do masy
http://obrazki.elektroda.pl/8916417000_1... Właśnie zamontowałem taki regulator w samochodzie. Myślałem że zaraz znajdę w internecie sposób na jego podłączenie , było i jest kilka opisów nawet na elektrodzie ale tak zagmatwane że głowa boli .Jedni chcą wpinać jakieś dodatkowe wyłączniki itp. itd. Ja po prostu chcę żeby można było regulować...
Zapłon będziesz miał bo jest ciągnięty od stacyjki. Na rozruszniku na tej śrubie jest (tak jak wcześnij napisano) połączenie z akku i z alternatora. Jeżeli jest tam słabe mocowanie lub coś odłamane do d..pa blada. Nie będzie kręcić i/lub ładować. Sprawdź to połączenie (najlepiej w tym czasie odłącz klemę, bo możesz mieć fajerwerki, blisko do masy!)...
Alternator odpalił na regulatorze z 126p tak wiec wszystko działa ładnie. Tak reszta auta również pochodzi z lat 50-tych.
Poczytaj w tym poście http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... i jeszcze na tej stronie jest jakiś regulator http://angler22.webpark.pl/reg.htm Pozdrawiam
mam jeszce pytanko bo znajomi miporadził zeby sprawdzić regulator i diody i czy alternator sprawny to trzeba + z tej śruby m6 podłączyć do jednego wyjścia ze szczotek i wtedy zmierzyc ile daje z masą , oczywiscie odłączajac regulator, dobrze kombinuje ?
A Kolega przeczytał wczoraj swe PW? Dodano po 16 Da się i ten od "Malucha"... Taki właśnie regulatorek podłączyłem we Fiacie 126p z alternatorem A108 czyli żywcem przejęty z Zastavy 1100p - takie były pierwsze altki w 126p i miały tą "drugą" szczotkę fabrycznie zwartą do masy. Należy ją tylko od masy odpiąć i dopiąć do zielonego z regulatora. Żółty...
Witam od paru tygodni borykam się z problemem z ładowaniem w moim motocyklu. Najpierw padło na alternator i został przewinięty. Ładowanie powróciło ale niestety jest niestabilne i gotuje akumulator. Na wolnych obrotach jest około 13v natomiast na wyższych dochodzi do 17v. Prądnica wygląda tak: http://obrazki.elektroda.net/88_12857671... Jest...
Chodzi mi o sprawdzenie alternatora gdy jest wyciągnięty z samochodu. Obroty wirnika można zrobić np za pomocą wiertarki. Gdzie podpiąć przewody z akumulatora a gdzie z miernika ?? Pozdro co do alternatora nie piszesz jaki to typ posądzam że z elektronicznym regulatorem dołączam schemat podłączenia do 3 modeli(reg. mechaniczny,reg.elektroniczny na...
Po odpięciu przewodów od alternatora nigdy nie będzie na fazach żadnego napięcia. Zasil plusem przewód na regulatorze ten od lampki, zapal silnik i sprawdź czy ładuje, podłącz oczywiscie ten gruby prądowy. Sprawdź wirnik- zmierz opór, skoro padały regulatory, możliwe zwarcie na wirniku. Pozdrawiam.
Nie powinno być problemu. Wywalasz prądnice ( musisz wymienic też część obudowy wiatraka do której mocowanu jest alternator ze względu na inny rozstaw srub ). Wywalasz regulator napięcia bo w alternatorze już masz zabudowany regulator. Podłączas przewód prądowy do alternatora, a na przewodzie idącym z lampki ładowania wymieniasz oczko na zakończenie...
Gdzie dokładnie podłączyć końcówki miernika aby dobrze zmierzyć diody, regulator i ogólnie czy alternator w ogóle ładuje oraz jakie powinny być napięcia i po czym poznać która część jest zepsuta?
nie, bo szkoda mi akumulatora. Każdy alternator musi pracować z akumulatorem . Je żeli go nie podłączyłeś to już masz koszty. Najmarniej to sprawa wygląda z regulatorem potem diody itd.
Tak co do prostownika to jestem zielony ,pomiary robiłem według opisu z jakiegos postu z tego forum .Cała instalacja w tym motorze jest nowa mam na myśli okablowanie . wszystko gra tylko brakuje mi ładowania .Co do regulatora to nie ukrywam że jestem nie zadowolony z błędnego opisu jak podłączyć kable .W sklepie którym kupowałem ten regulator mają identyczny...
Cewka powinna przeżyc, alternator zostaw, tylko wymien mostek i regulator. Kondensator jest bezbiegunowy, a wiec tez nie moglo mu sie nic stac.
Czy powodem uszkodzenia mogło być podłączenie prostownika do nie odłączonego akumulatora od instalacji samochodu? Co do regulatora napięcia- jak on działa i jak go zbudować?
Bo to jest coś jak w Velorexie - prądnico-rozrusznik, co z resztą widnieje na niej napisane po niemiecku. Chyba ma Kolega rację: 30 to podłączane przecież stałe napięcie; wyjście by mialo (w niemieckich oznaczeniach) B+. 50 to rozrusznik - jak to w niemieckich. Moze mechaniczny od prądnicy (np 126P) by zadziałał. Chodzi tylko o wpięcie D+ po wzroście...
Podstawowe przeróbki ( niedomagania) instalacji w maluchu to : zabudowa przekaźników świateł, podłaczenie światła stopu bezpośrednio z akumulatora, zastosowanie elektronicznego przerywacza kierunkowskazów, podłączenie obwodu kierunkowskazów oddzielnym obwodem z akumulatora, sprawdzenie "masy" żarówek , alternatora, silnika itp, zabudowa elektronicznego...
Witam Po przejechaniu kolejnego 1000 km regulator chiński padł ( wbudowany w szczotkotrzymacz ) Rozdłubałem stary spalony regulator w alternatorze ( alternator Mitshubishi Patrol Y60 ) i zakupiłem regulator Elmot do Malucha ( Fiat 126P ) i chcę go wyprowadzić na zewnątrz z tym że nie do końca wiem jak go podłączyć by wszystko działało. http://obrazki.elektroda.pl/5409970800_1...
Kolego „Mirek71” jeździłem maluchem 9lat. Co najmniej kilku moich kolegów miało a kilku nadal ma malucha , byłem dla nich elektrykiem samochodowym. Alternator jest tak prostym urządzeniem że ciężko nie wiedzieć jak on działa. Żarówka w kontrolce ładowania ma prawo się żarzyć tylko na wolnych obrotach , niewielki wzrost obrotów musi spowodować...
Oba sposoby działają. Różnią się regulatorami napięcia. W pierwszym sposobie widzę, że użyłeś obrazka mojego autorstwa :) . Szczotkę odłączyłem, bo używałem regulatora RNC 12, który fabrycznie podchodzi do Fiata 126p. Zasada działania tego regulatora wymaga odłączenia tej szczotki od masy. Ale alternator działa poprawnie przy takim połączeniu. Drugi...
Wyczyść klemy. Sprawdź i wyczyść połączenia akumulatora do nadwozia. Tak samo podłączenie przewodów na alternatorze. Jeśli to nie pomoże sprawdź stan szczotek (zużycie) a jak one będą ok to do wymiany regulator napięcia.
Ja u siebie założyłem do c 360 alternator od żuka 9 diod W żuku tez jest pasek 17 tak jeden problem z głowy Najważniejsze przy montażu to jak pisali wyżej nie żałować grubości przewodu alternator-rozrusznik alternator, ustawić prosto tak aby nie cięło paska i wszystko mocno po przykręcać Dodano po 3 I jak wyżej regulator napięcia od 126p-super sprawa-tani...
witam. mam problem, mam regulator wycieraczek 126p, i chciałbym podłączyć go do innego silniczka. czy jest to możliwe? jeśli tak, to czy ma ktoś schemat podłączenia lub schemat samego regulatora?
dzięki że ktoś się tym zainteresował .poszukiwałem informacji u znajomych trochę się dowiedziałem na ten temat zgadza się to jest alternator samowzbudny, pod pokrywą znajduje się tylko układ prostowniczy jednak nie ma regulatora. podaję oznaczenia na oryginalnym regulatorze σΠB 23_50 . ten środkowy zacisk (ros d ) służy do podłączenia kontrolki...
Nie szukałem schematów,bo za dobrze nie znam się na tym ale może ktoś by mi napisał jakie kable mają się łączyć razem pokolej zaczynając od alternatora.Alternator mam z regulatorem napięcia.i wychodzą dwa kable i jeden jest na obudowę masa Dodano po 50 a może lepszy jest alternator od poloneza do traktorka z silnikiem esa 7???
airbag:przyczyny jednym słowem: regulator napięcia szczotki diody prostownicze diody wzb. zwarcie uzwojeń_stojana ,wirnika zły kontakt przewodów lub złe podłączenie WYBIERAJ:D chodzi o to że nie znamy okoliczności awarii
No i masz regulator napięcia przykręcany na obudowie alternatora. Zazwyczaj jest to mały aluminiowy klocek. Wygrzeb sobie gdzieś schemat do malucha i wykorzystaj tylko obwód ładowania i zasilania zapłonu.
alternator (regulator) nie ma napięcia odniesienia więc napięcie ładowania leci do góry i może dojść do uszkodzenia diod w prostowniku Później zauważyłem że poprawiony post ale już mi się swojego nie chciało zmieniać (lenistwo)
Dzięki wszystkim za rady, ale nie pomogło mi to jednak rozwiązać mojego zagadnienia w 100%(podpowiedzieliście jedynie że się da zrobić co chciałem, ale jak i co podłączyć już nie) Jak pisałem w pierwszym poście jestem początkujący w tych sprawach, to co dla was było być może jasne i logiczne, dla mnie nie koniecznie. Wymieniłem cały alternator Polskiej...
Ok zrobiłem źle założyłem pierścień na wale. Teraz jeszcze dobrze nie odpali a już kontrolka gaśnie :D:D. Ale znowu coś popsułem znaczy podłączyłem ładowanie aku i zrobiło się zwarcie przy alternatorze zadymiło i teraz nie ma ładowania a alternatory wyje ;/ Do wymiany czy raczej spaliły się diody albo regulator ??
Oj, bez problemu przerobisz. Należy tylko dołożyć 3 diody wzbudzenia. Moga być wepchane gdzieś między obudową a zespołem prostowniczym. Regulator, jak na zdjęciu i napewno będzie śmigał. Oby tylko pierścienie wytrzymały .....no i szczotki. W załącznikach masz możliwości podłączenia. I tak wychodzi, że jest jedna mozliwość. Rysunek z opisanymi kolorami...
odpowiedznie zaciski pradnicy łączysz z odpowiednimi zaciskami regulatora. Jezeli to jest prądnica z minusem na masie możesz użyć trójrdzeniowy regulator napięcia z samochodu fiat 126p, lub jego elektroniczna wersję. Prądnica nie może być podpięta wprost do akumulatora-musi być wyłącznik samoczynny, zazwyczaj umieszczony w regulatorze, inaczej połynie...
Tadzikk Jak na majsterkowicza wykazujesz wyjątkową awersję do podpięcia/odpięcia kilku kabelków. Nie ma się co bać. Nie święci garnki lepią... Koledzy pomogą. Ja też. Przychylam sie do propozycji dołożenia trzech małych diod (ok 1 zł) do alternatora i zrobienie z niego samowzbudnego. Nie ma sie co kurczowo trzymać oryginału. Trzeba iść z postępem. Wyrzuć...
Najlepszym rozwiązaniem będzie zakup używanego alternatora np. od VW golfa II, Poloneza albo innego samochodu. Ważne jest tylko to aby regulator napięcia był zintegrowany z alternatorem. Na pewno będziesz miał mniej problemów z alternatorem niż z prądnicą. Dodano po 11 Tu masz schemat podłączenia prądnicy Fiat 126p. http://obrazki.elektroda.pl/8877287600_1...
Kolego dwa wyjścia z pompy hamulcowej powinny być podłączone do kół przednich a trzecie do tylnych, poprzez trójnik. Sprawdź regulatory położenia szczęk (muszą utrzymywać szczęki w odległości ok. 0,3 mm od bębna hamulcowego) oraz prawidłowo odpowietrz układ hamulcowy ( najpierw tylne prawe koło, lewe i prawe przód itd.) Ponadto sprawdź grubość szczęk,...
Witam! Jestem użytkownikiem maluszka z 78 roku (posiada prądnicę zamiast alternatora).Wymieniłem ostatnio akumulator na nowy, zmniejszyłem koła od paska klinowego na prądnicy żeby zwiększyć ładowanie i nadal coś się dzieje. Po kilku dniach akumulator trzeba ponownie ładować. Wymieniłem regulator napięcia. Może to coś da nie wiem. Co ewentualnie mógłbym...
Jak narazie nic nie odpowiada na moje pytania A jak to podłączyć aby ładowało aku. czy dac jakis regulator napiecia czy coś innego ! Chce tym zasilac jakiem małe użądzenia na 12V typu jakaś lampka male uzadzenia na grilla na działke .itp Jak sprawdzic czy alternator działa podlaczyc do woltomierza ale jak i co krecic co powinno wskazywac ze dziala na...
mierzyłem zwykłym multimetrem włączyłem w nim pomiar napięcia stałego i przewody + i - z prądnicy dołączyłem do + i - z multimetra. A gdybym do tego założył zwykły regulator taki od 126p ? tam jakoś się podłącza prąd wzbudzenia prąd z prądnicy i jest wyjścię prądu do ładowania i odbiorników elektrycznych... przepraszam że może pytam o banały, sam chodzę...
Mam stary zasilacz impulsowy na układzie M51996P. Ma on wyjścia +5V, -5V, +12V. Interesuje mnie +5V ponieważ ma obciążalność do 3A. Potrzebuję jakiejś regulacji napięcia do silnika prądu stałego na 12V. Bez obciążenia pobiera on ok. 1,5A (silnik od wycieraczek od 126p). Próbowałem zbudować regulator PWM na układzie NE555 i tranzystorze IRF640, ale nie...
No właśnie w tej chwili te dwa wyjścia mam nie podłączone (bo nie ma do czego) ale potrzebuję mieć ładowanie i rozumiem, że jeśli nie ma tego regulatora blokującego to nie ma ładowania prawda? Co do tego schematu, który zamieściłeś Błażej to regulator PP310b, który mam ja, nie ma trzech wyjść tylko dwa (nr 39 na poniższym schemacie) - czy to coś zmienia...
Szukam informacji na temat jak połączyć alternator od dniepra z elektronicznym regulatorem od Fiata 126p Jezpol RNc - 12 14,4 V (bez żadnych przeróbek). W moim dnieprze posiadam mechaniczny regulator napięcia RR-330, który podobno warto wymienić na wyżej wymieniony. Mój chyba padł Z góry dziękuję bardzo proszę o szybkie info
Witam . To masz alternator taki sam ,lub podobny ,co był stosowany w Fiacie 126p BIS. Nie pamiętam czy nie był on firmy ISKRA. Pytanie zasadnicze gdzie robiłeś pomiar ładowania(powinno być,akumulator jak również alternator).Dobrze jest dla pewności zrobić pomiar innym miernikiem (czy ten nie oszukuje).Jeżeli jednak okaże się że wina jest regulatora,można...
Przekaźnik jest taki sam jak w tym temacie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55... Raczej wątpię: cały temat jest związany z przekaźnikiem PRZEDNICH wycieraczek, numerek 19 lub 99. Jeśli Kolega ma faktycznie 72 (numer VW: np. 191 955 529) - to sprawa ułatwiona: jest do tylnego silniczka, mającego jedną szczotkę i dość łatwe sterowanie. L...
podam ci prosty sposób sprawdzenia nigdy mnie nie zawiódł. Ten alternator ma regulowane wzbudzenie minusem ,dolna szczotka ta z trzema przewodami jest podłączona do mostka lampki ładowania i regulatora ,na pracującym silniku powinno być tam napięcie. górna połączona tylko z regulatorem, to tam regulator podaje minus do sterowania wzbudzeniem. Podłącz...
Kontrolka ładowania się świeci? Jeśli jest nie podłączona do alternatora lub ma spaloną żarówkę (!!!) alternator się nie załączy. Sprawdź kabel od alternatora do rozrusznika oraz styk masy karoserii i silnika. Jeśli podczas jazdy na światłach kontrolka ładowania lekko się mrzy, wymień regulator.
witam posiadam malucha 84r. i niedawno zakupiłem inny przełącznik zespolony przy kierownicy i chciałbym przerobić regulator pracy wycieraczek. Chciałbym podłączyć silnik od spryskiwaczy do przełącznika przy kierownicy i tak samo regulator prędkości pracy wycieraczek(mam takie pokrętło po lewej stronie kierownicy). Byłbym wdzięczny za jakikolwiek schemat...
Żółtym mierzy napięcie względem masy do której jest przykręcony Zielonym wzbudza wirnik podając na niego masę, Kiedyś w 126p oszukałem nieco regulator napięcia żeby mierzył napięcie na elektro-dyszy dzięki temu zyskałem napięcie ładowania 14,7V Z racji tego ze samochód był użytkowany na odcinku 3 km akumulator był doładowany a nie zdążył się ugotować
W maluchach była stacyjka z dodatkowym stykiem do zasilania świateł, które rozłączało je podczas rozruchu. W maluchach z resztą układ połączenia wyłącznika świateł był taki, że światła zapalały się i gasły automatycznie po przekręceniu stacyjki. Takcih aut było więcej - to nie było dodatkowy styk tylko było tak podłączone, że dane zapłonu odcinało...
Znam ten regulator z poloneza ten sam co w żuku i bym się go nie tykał więcej Miałem go przez jakiś czas w ciągniku i po prostu nie polecam Dlatego chciałbym wykombinować coś z diodą Kupiłem nowy regulator elmot i tez ładuje nic wyżej 14,1v Może uda mi się upolować zużyty szczotko trzymacz bosch przylutuje kable zamiast szczotek i sie jakoś podłączy...
a odpowiednio połączyłeś kable? bezpiecznik jest dobry? zrób tak- odczep ten przewód który idzie na wskaźnik i podłącz pod zacisk z alternatora żarówkę, a drugi biegun żarówki złap gdzieś z ,,+,,. zobacz jak wtedy zachowa się żarówka. u mnie była podobna sytuacja. jak już tak zrobisz to napisz i powiem Ci co dalej masz sprawdzić
Witam, Mam problem, otóz nie mam ładowania w motorku. Winą najprawdopodbniej jest coś o nazwie Stanley SU-232 (ma 3 piny wyjść i masa), z moich przypuszczeń, danych technicznych motocykla oraz schematów wynika iż ten układ jest regulatorem napięcia i układem ładowania jednocześnie. Układ ten testowałem podając mu prąd stały "-" na mase, a "+" do wejścia...
Ja zamieniłem tanią antenę na markę PRESIDENT i problemów masa znikła, te tanie tak wszystko ściągają. Nie wspomnę jak skaczę SWR po zdjęciu i postawieniu w to samo miejsce. (at)arturbajerski nie rób tak więcej z odpinaniem przewodu "+" od alternatorka, bo go uszkodzisz, na wolnych obrotach jak był uruchomiony bardzo w palnik nie dostał, ale dotknął...
http://obrazki.elektroda.net/51_12646332... http://obrazki.elektroda.net/55_12646333... http://obrazki.elektroda.net/50_12646333... ----------------------------------------... dzis dostałem nie typową prace domową w szkole od profesorka (Wyposażenia samochodowego) , chodzi dokładnie o ustawienie zapłonu w Fiacie 126p (Maluch)....
Silniki BLDC są o wiele większe i cięższe niż silniki DC, a sprawność w BLDC jest mniejsza. U mnie LEMCO waży 11 kg i mac ciągłą 14,5 kW, zaś szczytową 30 kW, sprawność do 93% itp, itp. Panie Zbyszku proszę się dokształcić i dopiero doradzać. Dla Pana pożytku daję link do ćwiczenia laboratoryjnego z POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ z zakresu BLDC http://www.komel.katowice.pl/ZRODLA/FULL...
Witam. A oto co zalecają fachowcy od Opla. .2. ALTERNATOR Sprawdzanie alternatora Kontrola alternatora polega na sprawdzeniu mocy i napięcia regulowanego, przy czym najpierw należy sprawdzić napięcie regulowane. Do przeprowadzenia kontroli jest potrzebny w pełni naładowany akumulator. Aby uniknąć uszkodzenia alternatora, należy się stosować do nast.ępujących...
Brak ładowania i słaby akumulator. Sprawdź bezpieczniki - któryś powinien odpowiadać za ładowanie (nie pamiętam już jak to malcew miał ;)) Żadna kontrolka ci się nie zapaliła - mam na myśli tą od ładowania? ;)) Naładuj akumulator, podłącz do instalacji, sprawdź po przekręceniu kluczyka czy zapala ci się kontrolka ładowania. Potem miernik na akumulator...
balonik wróć do szkoły. Im większa bateria tym mniejszy opór , tym większy prąd ładowania i spadające napięcie . Jak będziesz to powiększał w niesończoność to będziesz miał coraz bliżej do obciążenia którego alternator nie wytrzyma . Geniuszu widać że nie skończyłeś szkoły podstawowej więc kogo chcesz wysyłać do szkoły? Wyładowane akumulator o pojemności...
vaillant podłączyć regulator podłączyć regulator salus alternator podłączyć regulator
radio maria krups automatyczna konserwacja schemat podłączenia czasówki
Inwerter ESB 10 kW nie przełącza na sieć – detekcja, stycznik, konfiguracja Blaupunkt BLA40BS570 TV firmware upgrade steps and latest software download