Witam ! To jest na pewno producent tego silnika, dawniej Wiefamel - Poznań : http://www.multimoto.pl/ Pozdrawiam. Stefan
Witam Uzwojenie wirnika będzie miało dużo mniejszą rezystancje niż pozostałe uzwojenia. Jeśli reszta uzwojeń ma taką samom rezystancje, to uzwojenie wzbudzenia podzielone jest na pół, i należy je połączyć szeregowo lub równolegle w zależności od wysokości napięcia wzbudzenia.
Regulator obrotów też na nic się nie zda. To jest silnik krokowy, nie szczotkowy prądu stałego. Potrzebujesz sterownik silnika krokowego.
Czerwony - plus silnika; Czarny - minus silnika; Zielony - minus enkodera; Niebieski - plus enkodera; Żółty - wyjście A enkodera; Biały - wyjście B enkodera. https://obrazki.elektroda.pl/5876624800_... https://obrazki.elektroda.pl/4599095500_... https://obrazki.elektroda.pl/6454070500_... Używasz tylko...
https://obrazki.elektroda.pl/3571461600_... https://obrazki.elektroda.pl/3571461600_...
Aby zmienić kierunek wirowania musisz zamienić początek z końcem jednego z uzwojeń, lepiej tego z mniejszym natężeniem prądu 0,13A. Które to uzwojenie możesz sprawdzić omomierzem, bedzię miało większą rezystancję. Jak rozwiążesz przełączanie uzwojenia to już kwestia Twojej pomysłowości. Może być prosty przełącznik 3-pozycyjny 2-biegonowy, uklad na przekaznikach...
Zadziała tylko będzie głośniejszy.
Tak sterownik z "DesignOffice" steruje wszystkim oczywiście przez cały czas korzystam z porad Pana od , którego kupiłem sterowanie ale wolno to trwa. Być może ktoś miał styczność z tymi sterownikami. Na zdjęciu widać przecież dokładnie o jaki sterownik chodzi, instrukcja oczywiście była ale problem tkwi w silniku. Silnik podłączony, regulacja płynna...
Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć, czy ten filtr przeciwzakłóceniowy znajdujący się na zdjęciach powyżej jest konieczny? Jeśli tak, to jak powinien zostać podłączony?
To jest silnik prądu stałego, podłącz pod bateryjkę a się przekonasz że kręci :)
Witam Podłączyć należy tak: http://obrazki.elektroda.pl/8753116000_1... Żółte niepodłączone. Silnik ten może być także zasilany z prądu stałego. Pozdrawiam, Karol
Mostek prostowniczy sprawdzałeś? Z tego co widzę to jest silnik prądu stałego. Podłącz go pod akumulator, powinien ruszyć ( nie z pełnymi obrotami). Jakie elementy są zamontowane na radiatorze?
Witam Buduje sobie układzik do sterowania silnikiem prądu stałego. Chodzi przede wszystkim o zmiane kierunku obrotów. Więc znalazłem schemacik w internecie, zmontowałem go jak trzeba i wszystko jest OK. Pytanie mam takie po co są te 4 diody podłączone do silnika? Nic nie przychodzi mi do głowy. Może Wy wiecie o co chodzi? W załączniku zamieszczam ten...
Popraw błędy w poście. Podłącz do niego np. silnik prądu stałego. Jeśli będzie buczał to uszkodziłeś diody.
A pod co chcesz go podłączyć? Jest to silnik prądu stałego, którego regulator jest nieodzownym elementem (takim elektronicznym komutatorem). Bez tego silnik nie ruszy. Myślę, że prądem przemiennym możesz powalczyć, ale potrzebujesz dwóch, a najlepiej, trzech faz i może jakoś go rozbujasz. Pamiętaj tylko, że napięcie dla tego silniczka to pewnie kilkanaście...
Podłącz obojętnie. Jak obroty silnika będą niezgodne z Twoimi oczekiwaniami to podłącz kable odwrotnie. Silnik wtedy zmieni obroty na przeciwne.
Schemat jaki narysowałeś jest raczej do ... poprawy. Jesteś pewny, że właśnie tak jest podłączony silnik prądu stałego? Zakładając że GP 250 to kondensator.... Jest to jednak termistor - zabezpieczenie prądowe. Jeśli układ wyłącza sie, oznacza to zadziałanie termistora - silni pobiera zbyt duży prąd. Należałoby zmierzyć pobór silnika, próg zadziałania...
Napięcie ma pojawiać się po przekręceniu kluczyka. Plus nie może być stale podłączony, jeśli silnik nie pracuje.
Witam, chciałbym zrobić słuchawki z dwoma silnikami wibracyjnymi, które by tworzyły sztuczny bass. Chodzi mi w sumie o to, że chciałbym podłączyć silnik prądu stałego do wzmacniacza audio, najlepiej żeby reagował tylko na niskie tony (20-300hz). Zasilanie będzie z baterii litowo-jonowej (2,5v-4,2v), wzmocnienie chciałbym żeby było na płytce z Allegro...
Witam. Zmontowałem taki układ jak na rysunku: http://obrazki.elektroda.pl/4060868500_1... Jest to nawrotnica silnika prądu stałego.Wciskając przycisk PG ( przycisk główny bistabilny) oraz przycisk PL (monostabilny) zasila się cewka K1.Styk samopodtrzymujący zamyka się,styk K1 w drugiej gałęzi otwiera się. Silnik kręci się w jedną stronę.Gdy...
Co napędz ten silnik? jakie obciążenie stałe czy dołaczane?
Nie potrzebujesz kondensatora rozruchowego wystarczy ten wpiąć na stałe.
Witam. Chciałbym podłączyć zestaw kondensatorów tak, żeby zasiliły mi silnik 24V, 350W. O jakich parametrach kondensatory wybrać i czy to jest w ogóle możliwe, żeby one pociągnęły silnik powiedzmy przez pół godziny?
Jeśli te wyłączniki są przystosowane do pracy bezpośrednio z silnikami i działają krzyżowo, to powinny pasować. Sam schemat w tej postaci błędny. Dlaczego silniki są na stałe podłączone do stałego plusa? To ma być podłączone "na krzyż", czyli w układ mostka H. Wyłączniki szyb dodatkowo jeszcze po puszczeniu zwierają oba wyjścia do masy, co daje dodatkowe...
Podłącz ten silnik do akumulatora i zobacz czy to silnik prądu stałego, powinien zacząć się obracać. Jeśli będziesz chciał zasilać go z 230V to będzie potrzebny Ci transformator230V/12V i mostek prostowniczy i jakiś kondensator na odpowiednie napięcie.
Abyś mógł wyznaczać parametry z transformaty C&P musisz mieć sygnał zwrotny z silnika. A ten sygnał nie koniecznie bywa sinusoidalny. Dobrze jak jest zbliżony kształtem do sinusoidy. Pod obciążeniem gdy mamy dużą składową oddziaływania od wirnika nie wygląda to już tak ładnie. Tutaj także popełniasz błąd w rozmowaniu gdyż inne są założenia do projektu...
No tak pasuje żeby opornik był bo pomimo tego ze niby masz 1,5V(chyba przy obciążeniu) to musisz ograniczyć prąd jaki może wypływać i wpływać do portu. W przeciwnym wypadku może popłynąć za duży prąd i masz po mikrokontrolerze. Dodano po 4 (...)Dioda nie jest konieczna, ale zabezpieczy Ci wyjście w przypadku podłączenia konwencjonalnego silnika prądu...
Jednak uszkodzony silnik Moduł sterujący po wykryciu "zamienionego uszkodzonego" silnika całkowicie się wyłączył - trzeba go było zresetować całkowitym wyłączeniem. Silniki mają podłączenie napięcia stałego 320V i sterowanie sygnałem niskonapięciowym.
Przy silnikach prądu stałego kondensatorów rozruchowych się nie stosuje. Problem tkwi w czymś innym.
Czy da się podłączyć regulator bezszczotkowy do helikoptera do silnika szczotkowego czy coś się zepsuje. Nie da się. Silnik bezszczotkowy to w zasadzie silnik trójfazowy, do którego musimy doprowadzić 3 napięcia przemienne przesunięte względem siebie o 120*. Silnik szczotkowy to zwykły silnik prądu stałego, z magnesami stałymi w stojanie, komutatorem...
Czy na talerzu ten czarny pasek jest namagnesowany? Czy jego bieguny magnetyczne odpowiadają wielkością/ilością biegunom stojana (po 8 sztuk)? Czy te wycięcia obok paska magnetycznego nie współpracowały z czujnikiem optycznym? Jeżeli pasek jest namagnesowany to silnik jest raczej synchroniczny i podnoszenia nic nie zmieni, może wyłączało silnik albo...
To silnik obcowzbudny, więc może pracować jako prądnica. O ile jest sprawny, bo nie wygląda zachęająco. Musisz zasilić uzw. wzbudzenia zgodnie z tabliczką. Jak chcesz wykorzystać 300V DC, do jakiegoś falownika to podłączysz?
Witam potrzebuję schemat podłączenia silnika prądu stałego ( z melexa ). Uzwojenia wtórne i pierwotne mają osobne wyprowadzenia ( 4 kable ) . Po podłączeniu uzwojeń szeregowo silnik pracuje normalnie ale tylko w jednym kierunku .
Ten silnik 3f będzie podłączony są stałe czy poprzez jakiś wtyk?
Przecież widac że E to obudowa. Śrubka w co wchodzi? S to napięcie referencyjne akumulatora ,lepiej dac z zapłonu przez bezpiecznik bo bezpośrednie z plusa stałego może powodować upływ prądu.
Tak, tak będzie dobrze. "Pierwszy" przewód zasilania silnika zostaje tak jak jest, tylko dopinasz do niego niebieski przewód z soft-startu. "Drugi" przewód zasilania silnika musi zostać wypięty z włącznika i podpięty do czarnego przewodu z soft-startu, zaś czerwony przewód z soft-startu trzeba podpiąć w miejsce wypiętego z przełącznika drugiego przewodu...
W wyszukiwarkę wpisać "silnik prądu stałego, zmiana kierunku obrotów"
Witam. Mam problem z podłączeniem silnika prądu stałego. Wiem, żenada.... Dwie pary kabli: stojan 380 omów szczotki ~8 omów (uzwojenia nie wygladają na przegrzane, jak kręce to bardzo podobne rezystancje +- 0,5 oma ) Stojan byl podpiety przez regulowany autotransformator 0-260V z mostkiem prostowniczym Szczotki tylko przez drugi mostek ale z jakimś...
Podłącz fotokomórki pod zacisk stop
Silnik który steruje wentylatorem nadmuchu ? Czy może chodzi ci o silnik wentylatora nadmuchu. Jest to silnik prądu stałego komutatorowy.
A ten silnik przepraszam do czego jest podłączony ? Jakaś mufa czy na stałe do skrzynki bezpiecznikowej. Dziwne iż jedyne jak twierdzisz bezpieczniki są zaplombowane bo plombowane są przedlicznikowe.
Sprawdź tranzystor Q2.
Odsyłam do mojego dłuższego postu w tym temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42... Oczywiście aplikacja bezpośrednia nie będzie możliwa, bo to zupełnie inny odtwarzacz, ale z praktyki wiem, że powodem braku napięcia na silniku płyty jest zwykle "korozja" elektrochemiczna na stykach. Sprawdź połączenia ruchome przez wysunięcie/wsunięcie....
Trzeba było, zresztą nadal można, sprawdzić ten silnik. Podłącz go pod 24V prądu stałego, stojan szeregowo z wirnikiem. Powinien ruszyć. Prądniczka tacho może mieć przerwę albo inne parametry. Może szczotka zawieszona. Samo roznitowanie i potem włożenie prętów gwintowanych to mały pikuś, Nie zdejmiesz koła pasowego by ściągnąć łożysko.
Na pewno nie nadaje się do obniżenia napięcia zasilania. Silnik jest prądu stałego DC.
Jest możliwe równoległe podłączenie silników prądu stałego. Musisz zwrócić uwagę na dopuszczalne prądy na elementach łączących / styki przycisków lub styczniki /
Zmiana kierunku pracy silnika prądu stałego to oczywiście zmiana podłączenia plusa i minusa baterii do końcówek silnika.Jeśli masz tylko ten przełącznik z trzema wyprowadzeniami to możesz podłączyć dwie baterie: łączysz plus jednej z minusem drugiej i tak połączone końce baterii łączysz do jednego kabelka zasilania silnika, drugi koniec silnika łączysz...
Jest błąd. Przy obrotach przeciwnych do ruchu zegara, kondensator CB powinien być odłączony od zacisku U2 a w Twoim schemacie jest połączony na stałe.
Jakie to są silniki ? Prądu stałego czy przemiennego ? Jak stałego to tyrystor odpada, raczej tranzystory MOSFET (np. BUZ11) (dla większej wydajności prądowej łączone równolegle) http://www.elportal.pl/pdf/k01/54_07.pdf Zmianę kierunku dla prądu stałego uzyskasz przez np. sterowanie mostkowe co daje jeszcze możliwość hamowania elektrycznego).
Silnik jest prądu stałego ,więc gdy podłączysz do zasilania przekaźnia diodę ,to układ czasowy rozpozna czy jest zamykanie czy otwieranie.Co do obniżenia napięcia ,to by trzeba zastosować przykładowo drugi transformator o napięciu 12V.Moim zdaniem łatwiej zastosować dodatkową czasówkę.
Silnik jest na 230V, ale na obudowie obok złącza znajduje się znak plus-minus dla napięcia stałego. Podłącz silnik do zasilacza 12V lub 24V, aby sprawdzić, czy działa. Czasami na przewodach znajduje się bezpiecznik. Sprawdź, czy przewody mają ciągłość. Jeśli wszystko jest w porządku, szukaj problemu na płycie. Jeśli problem leży po stronie płyty, skontaktuj...
Tego tak się nie robi. Dwa zasilacze są zbędne. Kolega poczyta o zmianie kierunku obrotów silnika prądu stałego, bo myślę, że o taki silnik chodzi.
cieżko chyba zmienić polaryzacje kiedy od układu odcina sie zupełnie napięcie. Jeśli zrobić to na styczniku/przekaźniku to nie koniecznie tylko silnik musi mieć wtedy zasilanie. Na styczniku/przekaźniku widzę to tak (w zwykłym styczniku można użyć samych styków pomocniczych jako głównych do Twojego pomysłu. Jeśli chodzi o przekaźnik to ze stykami NO...
vodiczka rozumiem . Może zamiast sterownika zastosować regulator obrotów silnika prądu stałego i podłączyć do tego manetkę zamiast pokrętła ?
Później ludzie czytają takie posty i robią sobie / urządzeniu krzywdę A jeszcze inni czytają takie ja ten powyżej i biorą je za dobrą monetę. Od kiedy silnik BLDC można podłączyć do ziemniaka? To nie jest silnik BLDC - brushless direct-current motor, czyli bezszczotkowy silnik prądu stałego. I jest na nim jasno napisane, jakiego napięcia wymaga. Jedyne...
Niedawno stałem się posiadaczem takowej maszynki z upalonym silnikiem. Bateria kondensatorów w niej to 5x10µF podłączone na stałe, plus dodatkowe 3x10µF dołączane przyciskiem na czas rozruchu. Kondensatory są w czarnej "kasecie".
Pewne zabiegi są wymagane jeśli ma się to trzymać jakichś norm. W takim razie pamiętaj, że jeżeli ten silnik podłączony jest na stałe do sieci (przez wyłącznik oczywiście, ale bez gniazda i wtyczki), to RCD wymagane nie jest. Ale autor nie napisał o instalacji niczego, więc gdybać możemy jeszcze przez kilka stron.
Jak dla mnie ta wartość 29mA jest podejrzana. Dziwnie wysoka, ale niech tam, wciąż akceptowalna. Obawiam się, że żadna różnicówka nie zaliczy stanu nieustalonego, jeśli dobrze rozumiem to jest rozruch ciężki i dla różnicówki która z reguły działa w czasie jednego okresu, to za wiele żeby sobie z tym wszystkim poradzić. Należy zrobić zasilanie z pominięciem...
Ja widzę ,że jest silnik prądu stałego 130VDC, podłącz dwie żarówk 230Vi starego typu nie ledowe, szeregowo połaczone w miejce silnika i zobacz czy reguluje powinny się rozjaśniac.
Silnik małej mocy może ją napędzać najwyżej bez obciążenia... a i to radzę sprawdzić, jaka siła jest potrzebna, żeby ruszyć.
A skąd wiesz że to silnik jednofazowy a nie prądu stałego?
Stycznik ma dużo większą przerwę i to wymuszaną relatywnie silnym układem "sprężynującym". Prawdopodobieństwo zespawania styków przekaźnika jest o rząd wielkości większe niż przy styczniku. Nie muszę chyba tłumaczyć co się stanie jeśli będziesz manipulował przy silniku, który na stałe ma podłączoną jedną fazę...
A według mnie jest to silnik na prąd stały.
Na szczęście silniki prądu stałego mają max. moment przy zerowych obrotach, jednak opisaną sytuację z nieruszaniem trzeba dokładnie zbadać. Szczególnie jeśli pompa ma ruszać przy wstępnym ciśnieniu.
Mam klucz elektryczny w którym jest mały silnik jak z wkrętarki z którego wychodzą trzy przewody czerwony czarny i biały, po podłączeniu zasilania stałego 12v do do któregoś z tych przewodów oś silnika drga tylko na chwilę, zastanawiam się jakiego rodzaju jest to silnik i jak go zasilić czy jest to krokowy? a może na prąd przemienny? chciałbym go podłączyć...
Potrzebne jeszcze stałe zasilanie. Tu masz rozpiskę do podłączenia na stole, ale przy okazji sprawdzisz stały plus.
A ktoś może przyśle mi zdjęcie windy Otis Leonard? Coś takiego? In diesem Video wird die auslaufende Umformer-Technik von Harry Ward Leonard in einer Aufzugssteuerung gezeigt. In einem Ward-Leonard-Umformer treibt ein Primärantrieb einen Gleichstrom-Generator mit konstanter Geschwindigkeit an. Die Regelung der Drehzahl eines angeschlossenen Gleichstrommotors...
Kolego tam wszystko pisze silnik prądu stałego 110V i ma hamulec na 24V też stałego .
muszę tylko jeszcze się dowiedzieć jak go podpiąć, nic nie jest oznakowane Myślę, że po zapoznaniu się z linkiem, który podałem wyżej, bez problemu go podłączysz.
Dzień dobry. Chciałem silnik MCA podłączyć jako silnik prądu stałego (tak żeby napięciem regulować obroty). Na szczotki dajemy + oraz - , ale co robimy ze stojanem?. W moim silniku mam osobno wyprowadzone zaciski szczotek, oraz "jedno" uzwojenie, czyli na pewno początek pierwszej cewki stojana - szeregowo połączony wewnątrz z drugim uzwojeniem stojana...
(at)roberto7727 wiefamel ma kondensator odłączany po rozruchu a współczesne silniki mają podłączony kondensator na stałe.
To są prądnice samowzbudne więc mogą działać bez akumulatora. Podłącz ją do regulatora według schematu i powinna działać. Przy pierwszym uruchomieniu i po dłuższym postoju może wymagać wzbudzenia poprzez chwilowe podłączenie napięcia stałego do zacisków.
http://obrazki.elektroda.pl/9757166000_1... Podłącz poprawnie webasto -,+ Tam jest tylko jeden tranzystor sterujący pracą dmuchawy. Nie ma możliwości zmiany kierunku pracy silnika, bo jeden z jego biegunów jest podłączony na stałe pod zasilanie.
Witam. Ochronę uzupełniającą z wykorzystaniem urządzenia ochronnego RCD o znamionowym prądzie różnicowym nie przekraczającym 30 mA należy zapewnić dla : ... I ani słowa o tym silniku, który, jak mniemam, jest podłączony na stałe
Przewód N zaizolować, przewód PE do obudowy silnika. Nie ciąć tego przewodu i nie puszczać przez przełącznik. On ma być stale podłączony. Przewody fazowe tylko przez przełącznik, miernik i zobacz które styki rozłączają.
Niektóre presostaty mają tylko dwie pary styków to jednofazowe . Jest to oczywiście źle dla odłączenia trójfazowego ponieważ jedna faza będzie stale zasilana do silnika .
Silnik prądu stałego. Zasilane z 230V przez elektronikę.
Musisz zamienić końce cewek na wzbudzeniu.Jeżeli ten silnik ma pracować w tym wózku to zobacz jak podłączony jest drugi silnik
Lepszy będzie silnik prądu stałego.
Ale najczęściej przyczyną może być wysoka pojemność kondensatora, nie jest trudno to sprawdzić-pozwól silnikowi pracować z odłączonym kondensatorem rozruchowym i od razu wszystko stanie się jasne. Silniki od pralek miały najczęściej kondensator pracy a nie rozruchowy i ta dodatkowa faza była podłączona na stałe. Praca na jednym uzwojeniu nie musi być...
A wiesz, że silnik: na 220V przemiennego (od wiertarki) podłączony do prądu stałego też będzie działał? ;)
Ten silnik jest przystosowany do pracy z inverterem być może jest nawet prądu stałego ale pewności nie mam.
Tak wygląda schemat podłączenia przeł.Lewo-prawo dla silnika prądu stałego. http://obrazki.elektroda.net/36_12863004...
Nie można. Jeżeli taka wartość ,czyli 150µF jest podane na tabliczce znamionowej ,to 200µF jest znacznie dużo.Przyjmuje się 5-10% Tak napięcie pracy kondensatora może być większe absolutnie poniżej napięcia zasilania, co do jego pojemności to te 200 micro może być podłączone do sprawdzenia silnika, w przypadku stałej pracy wzrasta prąd i...
Czy jeśli ręcznie poruszę wirnikiem i dopiero potem podam napięcie na uzwojenie główne, to silnik będzie się kręcił i nie ulegnie spaleniu? Podłączenie na schemacie. Z tego rozwiązania byłbym też zadowolony – ostrzałka ma być dla mnie. Moim zdaniem ten silnik powinien jednak pracować z na stałe podłączoną fazą pomocniczą przez kondensator. Tak...
(at)Slawek K. Taak ? Przetwornica podłączona na stałe do akumulatorów, a stacyjka zamyka obwód przekaźnika wysokoprądowego do sterownika silnika. Równolegle do jego cewki podłączyć można światła i kierunkowskazy.
Jeśli chcesz zbudować prosty generator awaryjny, będziesz potrzebować następujących materiałów. Silnik o mocy 5,7 KM: Sprawdź, czy jest w doskonałym stanie technicznym i czy ma moc wystarczającą do uruchomienia generatora. 3 kW DC Twój generator będzie silnikiem z magnesami trwałymi. Generator ram: Zbuduj lub kup ramę, aby bezpiecznie zainstalować...
Generalnie musisz mieć połączone wszystkie punkty KL30 i KL 15. To zasilania stałe i po zapłonie. KL 31 to masa.
Jak jest to silnik prądu stałego to aby go podłączyć do zasilania to musisz zastosować mostek Graetza i kondensator aby odfiltrować napięcie. Jak chcesz sprawdzić silnik to mostek możesz taki zastosować : https://sklep.avt.pl/mostek-prostowniczy... . Tylko zachowaj ostrożność abyś sobie krzywdy nie zrobił.
Moim zdaniem nie. Ten silniczek to typowy bipolarny 4 przewodowy. Sterownik zaś przeznaczony jest do silników z wyprowadzeniem typu COM pod które podłączone jest zasilanie na stałe w tym przypadku dodatnie, a masa kluczowana jest na uzwojenia wprawiając silnik w ruch. Do tego silnika jest sterownik np. AVT 1585
Jeden z tych wentylatorów "ma zmianę prędkości" poprzez zasilanie innych wyprowadzeń silnika, drugi chyba nie. Na pokrywach tych tabliczek zaciskowych powinny być schematy podłączenia. Alternatywnie można wykorzystać: https://obrazki.elektroda.pl/9520147700_... i zamiast przełącznika 1-5 dać dwa przekaźniki/styczniki - niska i wysoka...
Przygotuj osiem diod, polacz je parami anoda z katada, wolne anody polacz razem i do plusa kondensatora, wolne katody tez razem i do minusa kondensatora. Przewody od silnika podlacz do polaczen katoda/anoda, kolejnosc obojetna. Na kondensatorze bedzie napiecie stale do pobrania :-)
Dlaczego te przewody wystają z silnika, zamiast być doprowadzone do tabliczki zaciskowej? Ktoś w tym silniku dłubał chyba, albo oryginalnie były wyprowadzone jak obecnie i doprowadzone na zewnątrz silnika do tabliczki. W każdym razie, uzwojenie U-Y to uzwojenie robocze. Uzwojenie W-Z to uzwojenie rozruchowe. Styk V to elektromagnes. Po podaniu tam napięcia...
Niech mnie kolega wyprowadzi z błędu, ale kolega ma silnik 3-fazowy prądu stałego ?
http://fr.dunlielectric.com/product-deta... Pogrzeb tam są jakieś schematy PDF. To jakaś dmuchawa/wyciąg. L - faza, N - neutralny Pe - ochronny uziemienie. Po drugiej stronie, jakieś napięcia stałe, kontrola obrotów/temperatury z zasilaniem ?
Ej Marcin co ty gadasz pompa paliwa powinna być podłączona na stałe (miałem passata 1,8 silnik ABS i 2 razy wymieniałem pompe bo papudraki gazownicy żle założyli odcięcie paliwa ).
w tym silniku była też tachoprądnica potrzebna do stabilizacji obrotów silnika, czy jest ona podłączona do tego sterownika tyrystorowego ???
Witam wszystkich serdecznie, buduję mały elektryczny czterokołowiec. Część techniczna dla mnie nie robi żadnego problemu, ale jeśli chodzi o elektrykę, to już gorzej i teraz mam do Was pytanie, czego potrzebuję, żeby podłączyć akumulator samochodowy 12 V do silnika elektrycznego prądu stałego 1000 W/48 V. Z tego, co poczytałem, to przetwornicy. Ale...
Jeśli złodziej zasili sam sterownik "plusem po stacyjce", to faktycznie uruchomi silnik, ale pod warunkiem, że silnik nie ma niezbędnego osprzętu potrzebującego tego plusa (np: zasilanie wtryskiwaczy, pompy paliwa). Ale w takim wypadku raczej nic nie zrobisz, bo - choćby w alternatorze - nie będzie wzbudzenia (zakładamy, że sam się nie wzbudzi), a sam...
Skoro radzisz sobie z podpinaniem "kontrolek" LED do złącza ECU, to podłącz jeszcze kontrolki stałego zasilania [30] i zasilania po stacyjce [15] Sprawdź czy w momencie gaśnięcia silnika nie znikają te napięcia.
podłączyć silnik prądu stałego silnik prąd stałego podłączyć budowa silnik stałego
silnik pompy hydroforowej prawego światła pasek rozrząd citroen
klimatyzacja galanz device sleep
Przekaźnik świateł mijania w Volvo S80 - lokalizacja i funkcje Zasilanie nastawnika turbiny Mercedes Vito 111 2.2 CDI