Sztanga w ogóle się nie podnosi. Jak zaciągnę ją strzykawką, jest wszystko oke I od tego powinieneś zacząć opis problemu. Weź kawałek wężyka ,i podłącz bezpośrednio z vacum do gruchy. Jak podciągnie to wiadomo że nie problem z geometrią czy pompą vacum . Zostają tzy opcje. Pierwsza to nieszczelności ,trójniki, akumulator podciśnienia( taka puszka okrągła...
Podłącz dużą strzykawkę (najlepiej 100)do wężyka podciśnienia, który idzie na gruszkę przy turbinie jak będziesz zaciągał strzykawkę to dźwignia sterowania turbiny powinna swobodnie pracować i przestawiać łopatki turbiny, jeśli będzie się zacinać to może być problem z gruszką lub łopatki turbiny są już zapieczone i nie zawsze się przestawiają.
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Ja też tak miałem w skodzie.Widzisz turbem steruje cała masa czujników która działają ni podciśnienie , czyli do każdego czujnika podłączony jest przewód (wężyk) który to podciśnienie doprowadza.U mnie przetarty był jeden z tych przewodów i łapał lewego powietrza. Ustąpiło wszystko po wymianie przewodu.
Podłączyłem strzykawkę z rurka i założyłem na gruszkę. Wyciągając powietrze sztanga opadała na dół dość znacznie, myślę ze spokojnie z 2cm, i tak została do czasu kiedy spuściłem powietrze. Taż ze turbo raczej żyje. A jak sprawdzić czy nie schodzi ciśnienie na przewodach odchodzących od gruchy, oprócz wizualnych oględzin. Wcisnąć w wężyk co wchodzi...
Objawy adekwatnie wskazują na nie prawidłowo działającą turbinę, nie pompuje ani nie ssie stąd za małe ciśnienie i za mała masa zasysanego powietrza. ...... a komputer wskazywał 92,4 % non stop). Nieszczelność na wężykach lub dziurawa grucha turbiny, ewentualnie źle podłączone wężyki, lub brak podciśnienia ale to byś odczuł po hamulcach, zapchanego...
Witam, Brat posiada Passat B5 Lf diesel silnik 1,9 TDI ,ma następujący problem- gdy samochód osiągnie powiedzmy na 4 3,5 tys odcina turbinę wchodzi jakby w tryb awaryjny, gdy wrzuci 6 i ma 120km jest dokładnie to samo . Wszystko jest powtarzalne. Auto ładnie śmiga ale jak osiągnie powyżej tych obrotów lub walnie 6 bieg i powyżej 120 km jest tak jak...
VW Passat 1.9 TDI 2001r 130KM 230000km Witam wszystkich. Otóż podczas jazdy na trasie auto straciło całkowicie moc, jak udało mi się doczołgać do prędkości 120km/h to byłem szczęśliwy, zero przyspieszenia. Na desce rozdzielczej nie zapaliła mi się żadna kontrolka. Dopiero jak dojechałem i zostawiłem auto na noc, rano wróciło przyspieszenie ale dopiero...
Witam problem polega na tym że nie załączało się turbo. Powodem tego był odpięty wężyk od zaworu który znajduje się przy turbinie. Po podłączeniu auto dostało mocy turbina pracuje ok. Ale kiedy jadę i kręcę go do ok 4 tys obrotów i wcisnę sprzęgło np. w celu zmiany biegu auto gaśnie. Nie chcę odpalić dopiero spróbowałem psiknąć plakiem i auto odpaliło....
Witam Po odpaleniu Passata i przejechaniu kilku metrów zapala się kontrolka od świec żarowych, przy czym traci moc, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd znika, na zimnym silniku czasem powraca, ostatnio po przejechaniu 700km ani nie wyskoczyło. Po podłączeniu do komputera błąd P2563 p0238 oraz komunikat zdjęcie poniżej. Wymienialem czujnik ciśnienia,...
Koledzy-jestem w posiadaniu vw passat b5 1.9 tdi 90 kw- 1999r i mam spory kłopot. Auto nie ma mocy /jakby był sam diesel bez tdi/-podłączony był pod dwa komputery /systemy vw/ i nie wykrywają żadnych problemów, błędów. Sprawdzono n75 /wymieniono na sprawną z użytkowanego auta, turbinę/działanie kierownicy czy też gruszki turbiny/ , przepływkę /wstawiana...
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem passata b5 fl z 2005 r z silnikiem Awx 1.9 tdi. No i niestety zaczęły się robic z nim problemy. Ponieważ przy prędkości od 120km/H odcina mi moc w aucie. Już mowie ze auto było podłączone pod kompa. Zero błędów po podlaczeniu vaga egr wyczyszczony do czystosci,wężyki od podcisnienia wszystkie nowe, N75 nowy pierburg...
Dodam do tematu jeszcze problem o który mi chodzi a mianowicie to że sztangę gruszka wciąga tylko do połowy,natomiast po podłączeniu wężyka prosto z pompy wacum sztanga idzie w górę.
Witajcie, kolega kupił Passat B5 z silnikiem AHU, czyli 90KM z turbiną bez zmiennej geometrii. Przyjechał do mnie, bo auto wpadało w tryb awaryjny. VCDS pokazał błąd 575, czyli ciśnienie w kolektorze ssącym. Turbo przeładowywało okrutnie (1,2-1,3 bara zamiast bodajże 0,85). Dolot wygląda na szczelny, wymieniliśmy wężyki podciśnieniowe, bo były zasyfione...
No właśnie nie mam możliwości wklejenia logów bo to mechanik mi robił a ja sam nawet nie mam programu do tego. ale mówił mi że parametry są ok. A jak podłączył kompa to wykazało mu że turbina ma wahania jak powiedział przyczyną był pęknięty przewód ten cienki któryś po wymianie tego wężyka parametry turbo są ok a problem z mocą nie ustąpił. A mam takie...
Dokładnie... tak jak koledzy, wszyscy chyba wypowiadający się w tym temacie, diagnostyka jest niezbędna. Najlepiej zrobić logi dynamiczne Vagiem i ocenić je. Wyjaśni się co to jest. A tak to możesz po kolei próbować przepływomierz, N75, grucha itp. Posprawdzaj szczelność węży dolotowych i wężyków, które idą z/i do zaworka N75. Zawór możesz sprawdzić...
Witam wszystkich, Jestem właścicielem Passata 1.9TDI 115KM silnik AJM z ’99 (na pompkach). Generalnie auto jest w idealnym stanie, ale jak to bywa już w tym wieku pojawiają się różne bzdury. Ostatnio walczę z błędem ciśnienia doładowania (VAG odczytuje 17958 P1550), ale jak dotąd nie udało mi się rozwiązać przyczyny. Dodam, że EGR mam zaślepiony...
Witam od 3tygodni jestem posiadaczem VW passat B5 1.9tdi 74kw 2001 problem z bardzo szybko znikającym płynem chłodniczym ...zaczęło się od tego że auto nie miało mocy i poduszka silnika była uszkodzona po naprawie parę dni było ok jednak w dłużej trasie na autostradzie zapaliła się kontrolka od oleju i auto nagle zgasło akumulator się rozładował brak...
Nie wszystko.Omiń n75.Wężyk od turbiny(ciśnienie) podłącz bezpośrednio do puszki przy turbo.Nie odłączaj wtyczki od n75.
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Panowie, Dziękuje! Dzięki Waszym radom udało mi się przywrócić życie mojemu silnikowi. Krótka historia: Udałem się do sklepu z wyrobami gumowymi w celu zaopatrzenia się w wężyki do podciśnienia, sklep polecam: Wyroby gumowe i techniczne 02-603 Warszawa (Mokotów), Puławska 74 paw 2. Miły pan, doradził co i jak zakupić, przewodów kupiłem trochę na zapas.....
jak na razie nie wiemy absolutnie nic o wynikach testów zarówno na postoju jak i w czasie jazdy. nie wiemy co widzą czujniki, nie wiemy jakie są rzeczywiste wartości, wiemy za to że: 1. turbinka wyjęta i wyczyszczona, 2. zmieniony czujnik ciśnienia doładowania 3. zmieniony przepływomierz 4. zmieniony ten cały sterownik do którego idą te wężyki podciśnieniowe...
Witam. Powiecie mi co tu jest nie tak? http://obrazki.elektroda.pl/3903996900_1... Dodam, że z tego zaworu n75, wężyki wychodzą poprawnie podłączone. Wężyk nr. 1 czerwony jest zaślepiony śrubą. Wężyk nr. 2 biegnie od króćca do podszybia i tam leże swobodnie nigdzie nie podpięty. Wężyk nr. 3 niebieski (czarny ze starości) idzie od zaworu...
podłączyć wężyk turbina podłączyć wężyk czujnik turbina podłączyć wężyk
nissan primera rozrusznik volvo spalanie pendrive zniknął
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
ACEMAGIC S1 – oprogramowanie do wyświetlacza LCD, S1 Control Program, sterowanie LED, Linux Nissan Murano 2006 automat – rozrusznik kręci, silnik nie odpala rano