Nic się nie stanie. Bezpiecznik ma zapas, ładowarka pobiera mało prądu. Swoją drogą wiązka powinna być. Wiercisz dziurę i zakładasz.
Faktycznie, wszystko się zgadza. Już wstępnie sprawdziłem na aucie. Nie rozumiałem tego podłączenia + - tj. myślałem, że mam to podłączyć do otwórz/zamknij, ale jednak do zasilanie/masa. Zrobię tak, że z powrotem podłączę stary sterownik i dodatkowo noxona sterując masą. Muszę tylko wiązkę nową założyć w drzwiach. Dziękuję za pomoc.
Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Pandzie. Założyłem wspomaganie podłączyłem wiązkę tak jak schemat mówi wszystko jest podpięte w oryginalne kości a wspomaganie i tak nie działa. Samochód w ogóle go nie widzi. Nie ma żadnej reakcji na zegarach nie mrugają a powinny póki nie zakoduje wspomagania. Kontrolka od wspomagania też nie świeci. Komputer diagnostyczny...
Witam. Ostatnio podpinałem wiązkę haka do samochodu fiat Panda i mam pewien problem podpinałem się pod przewody bez modułu I wszystko dobrze, testowane na włączonym zapłonie pod podłączoną przyczepką i wszystko było dobrze ale po włączeniu silnika prawa strona ginie w również światła w samochodzie, po odłączeniu wtyczki jest okej, przyczepką w innym...
Dzięki za radę co do podłączenia kierunków, ale co do zamka to nie bardzo rozumię. Po podłączeni do odpowiednich przewodów w wiązce działają wszystkie drzwi oprócz kierowcy. Co w tym przypadku pomoże dodatkowy sterownik skoro sterownik w Pandzie działa jak trzeba. Nie ma tylko mechanizmu wykonawczego w drzwiach kierowcy. I co zrobić z tym problemem.
Witam, mam problem może ktoś doradzi. Samochód - Fiat Panda 1.4L 100HP 2007r Swap na 1.4tjet, odpalone na wiązce silnikowej oryginalnej (1.4L 100HP), sterownik oryginalny (1.4L 100HP) - komunikacja 100%, wszystko działa prawidłowo, zegary, prędkościomierz, obrotomierz, temperatura płynu chłodzącego, abs itd. Po zmianie na wiązkę silnikową 1.4tjet i...
po podłączeniu komputera nie można się połączyć z ECU Sterownik mógł się uszkodzić wtórnie, właśnie przez brak masy i prąd popłynął sobie do rozrusznika przez wiązkę lub linki... Nawet jak uwaliło stopnie mocy w sterowniku to komunikacja z procesorem powinna być. Chyba że dziura w płycie na wylot wypalona. D601 - błąd lini C-CAN Doprowaź komunikację...
Po podłączeniu testera do OBD czasem znika lampka immo i świeci lampka akumulatora Czyli rozumiem, że jak wepniesz wtyczkę do OBD to samochód zachowuje się inaczej, tj gaśnie kontrolka immo ?. Jeśli tak to nie masz masy na zespole napędowym lub wiązce wtrysku. W OBD są dwie masy piny 4 i 5, 4 to chassis 5 to wtrysk, wtyczka je mostkuje
Jaką masz wiązkę w drzwiach do zamka ? Pracując we Fiacie masz dostęp do wszystkich schematów do Pandy. Najprościej w twoim przypadku będzie zasterować sam silniczek, a reszty nie ruszaj, bo trzeba będzie do serwisu jechać. Centralka zamka fabryczna jest w Body komputerze
antena przeciągnij po lewej stronie w przestrzeni między podsufitką a belką podłużną (wystarczy zdjąć uszczelkę drzwi i podsufitka odejdzie), a z tyłu ściągnij uszczelkę klapy i wyciągnij zatrzaski od podsufitki (uwaga ciężko wychodzą, nie uszkodź podsufitki).Kable zasilające najlepiej dać obok głównej wiązki, trzeba zdjąć wycieraczki przedniej szyby...
Gdybym chciał podłączyć bez can to można by podpiąć to co jest, a chcę odtworzyć całą instalację tak jak była i wymieniam przewody po kolei. Nie da rady. Bo sterownik seicento nie ma can. Więc albo podłaczasz silnik seika na osprzęcie seika z ecu seika. I podłaczasz + stały ,+ po stacyjce, mase i silnik pali o ile zrobisz immo off ! Albo zakup sterownika...
Z instrukcji obsługi i praktyki na innych egzemplarza blaupunktów z fiata. Ten typ radia był w Stilo, Pandzie, Cromie, nawet Ducato, Doblo i Bravo, różnił się jedynie front panelem, stąd różnica w numeracji części. Jeśli te radio jest prawidłowo przypisane przez can do body computera to nie woła o kod nawet jeśli się odłączy akumulator. A dlaczego?...
próbowałem podłączyć za przekaźnikiem od pompy kabel do włącznika bo był bliżej tj przy silniku ale operacja się nie udała bo przekaźnik gdzieś się łączył z imobilajzerem i auto gasło jak wyłączałem przełącznik więc nie chciałme się kopać z kablami i szukać odpowiedniego kabla we wiązce kabli który idzie do pompy po przekaźniku gazy, przekaźniku od...
Witam wszystkich. Posiadam Fiata pandę z 2004 roku w ubogiej wersji. Brakuje mi gniazda zapalniczki, bo nie mam do czego podłączyć ładowarki do telefonu. Chciałbym zapalniczkę zainstalować w schowku tam gdzie zaślepka od wyłączania poduszki powietrznej pasażera. Wykonałem kilka zdjęć kostek z kablami i mam pytanie czy do którejś z nich mogę się podłączyć....
Wszystko udało się na 6+! dziękuję wszystkim za informacje szczególnie podziękowania dla jawiczka, który nie mylił się nawet w kwestii kolorów przewodów. Wszystkim bardzo dziękuję. Prawdopodobnie będę chciał jeszcze podłączyć automatyczne domykanie szyb do alarmu - prawdopodobnie ma taką opcję. Wrzucę skany z instrukcji alarmu i będę pytał gdzie się...
Nie pod bezpiecznik, tam napięcie jest cały czas, nawet jak żarówki w danym momencie nie świecą. Kolego, próbnik z zarówki np. od pozycyjnych, jeden przewód do masy, włączasz kierunkowskaz lewy, szukasz drugim przewodem w kostce świateł w body computerze, gdzie miga, jak znajdziesz, to juz masz, potem dajesz drugi kierunek i robisz tak samo. I podłaczasz...
Witam, Miałem kiedyś klientkę z identycznym problemem, silnikiem i rocznikiem: - sonda lambda - cewka zapłonowa 1 - sygnał prędkości obrotowej silnika Winny wtedy był komputer auto oddałem do znajomego elektryka kupił komputer wgrał immo z kluczyka i auto zapaliło jak masz jakiegoś znajomego elektryka niech podłączy u siebie i niech posprawdza nie sztuką...
Fiat Panda 1.1 54KM rocznik 2004 Witam, Na wstępie zaznaczę - przeczytałem chyba wszystko, co było dostępne w internecie na temat potencjalnych przyczyn mojej usterki Poranek po nocnej ulewie, przekręcam klucz, rozrusznik kręci (pół roku temu wymieniony), samochód nie odpala. Tak jakby na chwilę zaczyna delikatnie trybić, ale od razu się dusi i gaśnie....
Po pierwsze, co się stało z oryginalną zapalniczką ? Przecież powinny po niej zostać chociaż kable. Po drugie, dlaczego chcesz ciągnąć od akumulatora, jak masz pod konsolą wiązki, z których możesz wziąć napięcie ?
Witam. Mam taki problem. Samochód - Fiat Panda 1.2 8V 2004r. Silnik odpala (niezależnie od temperatury), na wolnych pracuje troche nierówno. Po próbie dodania gazu od razu silnik gaśnie. Pali się ciągle Check Engine. Po odłączeniu czujnika MAP silnik pracuje bardziej nierówno ale da się przegazować. Oczywiście dostaje wtedy błędną dawkę i bardzo kopci....
Jak już chcesz kombinować to po prostu zrób zasilanie bezpośrednio z akumulatora przez przełącznik do radia z całkowitym pominięciem stacyjki. Tak w ogóle w czym problem dokładnie, bo widzę że jesteś zdesperowany do drutowanych modyfikacji oryginalnych wiązek, tylko po co? Jak to fiat to przecież można włączyć zapłon wyłączyć światła i nawiew i będzie...
Witam szanowne grono. Od roku jeżdżę Pandą 169, ale już chyba wymieniłem w niej wszystko co było do wymiany, osprzęt silnika chyba mogę rozbierać w nocy z zamkniętymi oczami, jednak bardzo liczę na Waszą pomoc. Panda 2 swoje lata świetności ma juz prawdopodobnie za soba, ale liczę, że znajdą się tutaj pasjonaci tacy jak ja i wspólnie uda mi się doprowadzic...
mam całą wiązkę z uno 899 z kompem, przekaźnikami, mapsensorem, nie wiem czy jest zawór par paliwa bo ja go nigdy nie podłączam, nie ma błędu od niego i jest niepotrzebny, to tylko ekoterroryzm ja w uno założyłem pompę paliwa elektryczną w zbiorniku w miejscu pływaka, ale wtedy nie było wskazania ilości paliwa, można też wywiercić dziurkę na króciec...
Ha! Sprawdziłem w BOSCHU! Żeby było śmieszniej ta sonda o nr 0 258 003 579 występowała i w Punto i Ciquecento i w .. Pandzie 1,0CAT czyli dokładnie takiej jak moja. Zapewne była stosowana od 1994r w wersji z ECI IAW 16F. bo one już miały właśnie taką płaską wtyczkę. W zasadzie wystarczy zarobić na końcówce 2 wtyczki BOSCHa i gotowe. To jest wymienna...
Mam problem z podłączeniem Connect Nav+ do Fiata Pandy. Sprzęt jest nowy i raczej sprawny technicznie. Odpala, gra, wyświetla i niby wszystko ok ale body computer auta nie widzi go mimo podłączenia całości pod oryginalne wiązki. Skutkuje to tym, że nie zapamiętuje ustawień i po odłączeniu zapłonu wszystko wraca do stanu wyjściowego. Nie działa też logika...
wiązka silnika panda wiązka silnik panda panda podłączyć
przelotka naprawa wiena mostek kontrolka renault master
modernizacja instalacji elektrycznej generuje przepięcia
Jak wymontować licznik w pojeździe lub budynku? Softstart na NE555 i triaku: Zasada działania i zastosowanie