Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Witam, czy podłączał ktoś z was uniwersalna centralkę do zamka przy Vectra C?
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
No to zamień. Pamiętaj, że zamek w oplu sterowany jest masą.
Kable do centralnego wychodzą w wiązce z dzrwi kierowcy. Brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie
Witam. 3 miesiace temu mialem wypadek . Poskladali mi autko ale czegos nie podlaczyli i nie dziala mi centralny zamek. Dziala tylko alarm. Chcialem to jakos podlaczyc i doczepic do alarmu bo wczesniej otwieral drzwi z kluczyka. Problem jest taki ze niewiem gdzie co powinno byc popodlaczane zeby znalesc usterke i jak to sprawdzic.
mam problem z podłączeniem alarmu do zamka centralnego opel vectra c 2002r.
Witam, jak podlaczyc do alarmu RYGLOWANIE (nie zamykanie) centralnego zamka w Vectrze 91
Posiadam schemat instalacji elektrycznej do mojego samochodu i podłączyłem pod czerwono-niebieski i czerwono-biały, obydwa przewody wychodzą ze sterownika centralnego zamka.
Mam malutki problem z kabelkami. Kupiłem nowy siłownik master. Ma pięć kabelków: niebieski, zielony, brązowy, biały, czarny. W samochodzie(Opel Vectra A) też jest 5 kabelków, ale inne kolory: czerwono-czarny, niebiesko-czarny, brązowy, żółto-czarny i biało-brązowy. Jak to połączyć poprawnie, aby nie uszkodzić urządzenia?Oświećcie mnie!
Od włączników krańcowych jest szary kabel wychodzący ze złącza konektorowego centralki central zamka. Znajduje się ona z przodu po stronie pasażera na dole przy przednim słupku.
Napisz czy masz zamontowany centralny zamek.
A sprawdzałes to przy zamkniętych drzwiach??
właśnie wracam od znajomego mechanika nie zajmuje się elektroniką tylko mechaniką ale powiedział mi istotną rzecz o której nie wspomniałem na forum , mianowicie ten transponder kleiłem na ciepłym kleju można nawet powiedzieć ze na gorącym i transponder mógł ulec zniszczeniu . pytanie Czy to możliwe? jeśli tak to czy wystarczy ze kupię używany transponder...
Działąc będzie tak czy tak. Coś kolega pomieszał w podłączeniu.
witam sprawdz czy dochodzi do niego napięcie i gdzie podłączyłeś pilota?
Ten sterownik masz do wysterowania siłowników z luczyka, cenralny zamek był domontowywany? Czy służy on do sterowania z pilota?
Hm sprawdze jutro no mowisz po sterowaniu minusem to jak mam nowy sterownik podłączyć bo mam nowa kostkę i tam jest tylko do podłączenia plus i minus
Wielkie dzieki! Posiadasz może schemat instalacji centralnego zamka do Opla vectry lub Vw passata z 1999 roku?
W Vektrze bedziesz mial problem podlaczyc sie do przewodow wysokopradowych z tego wzgledu ze jest tam sterowanie trzyprzewodowe a nie dwu z mikroswitchami w silownikach jesli jest orginalny centralny zamek
Może to Ci pomoże
janusz kaczor do czego podłączyć ten przewód który steruje domykaniem co mu daje impuls z masy wg schematu ma to być kabel niebiesko-czarny z silnika zamka centralnego ale na nim czały czas jest masa.PROSZĘ O ODPOWIEDŹ dzisiaj cały dzień spędziłem na podłączeniu tego przewodu i nic.
Na mój gust to nie problem z centralem a z alarmem. Prawdopodobnie wprogramował się savelock (zamykanie centrala po załaczeniu zapłonu i otwieranie po wyłączeniu). Podaj, co to za alarm to łatwiej będzie Ci cos podpowiedzieć.
Sprzedał ci kawałek AMT,nieopłacalne dorobienie pilota.Kup sobie coś, co nazywa się ,,sterowanie radiowe centralnym zamkiem,,Zapodaj później na forum swój zakup i będziemy go podłączać do twojej VEctry
Tak z klucza wszystko działa, w aucie jest fabryczny centralny zamek
tez kupiłem kilka alarmów magicar, i w instrukcji po angielsku masz na końcu rozrysowane jak podłączyć centralne zamki w niektórych samochodach. moze tam bedzie podłączdenie do opla? Bo do mercedesa, vw, audi, chlayslera, forda JEST !!! !!! !!! Sprawdź !!!
mam na schemacie alarmu tak: zolto/czarny - to masa na zamkniecie, zielono/czarny - to masa na otwieranie, jeden z nich wpialem w przewod od centralnego (brazow/czewony) a drugi pod (brazowo/bialy). Jak wlaczam alarm to zamek sie zamyka i jak wylaczam to zamek sie otwiera, ale chodzi mi o domkniecie (tzw. rygiel zeby nie mozna bylo otworzyc od srodka)....
Dokładnie tak jak mówisz. Więc nie dam rady nic zrobić??
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
Dzisiaj dobrałem się do sterownika, rzeczywiście jest przewód czerowno/żółty na którym pojawia się na 1sek. masa po przekręceniu kluczyka w pozycję ryglowania, poprzez kontrolkę podawałem masę i nic, więc spróbowałem podać masę na krótko, skutek zapiszczał przekaźnik spalił się bezpiecznik oraz sterownik zamka. Mam już drugi na szczęscie nie jest drogi...
Ja miałem ten sam problem w Oplu Astrze II był do wymiany zamek,myśle że padł sterownik lub siłownik. Dodano po 2 A moze byc tylko nie podłączony kabel.
Czyli podłączenie podtrzymania z plusem rozwiąże problem?
Jaki to zamek?Oryginalny czy dokładany?To ważne.Jak to tylko przód?Masz popękane przewody to tylnych drzwi między słupkiem a drzwiami albo walnięte siłowniki.Nie zastanowiło cię to czemu chodzi tylko przód.Jak to oryginalny zamek to ci wyjaśnię po co ten micro switch.A bezpieczniki sprawdzałeś?
a może uszkodził się mikro styk w zamku on odpowiada za działanie silnika takie coś miał kolega Dodano po 3 musisz spróbować podłączyć zamek (na krótko) i sprawdzić czy działa jak dobrze pamiętam są tam dwa przewody podłącz + i - jeśli działa to znaczy że coś z centralką
Wielki dzięki za zainteresowanie moim problemem, tak to centralny zamek a co z immobilajserem?
Czy ktoś przy powyższych obiawach rozbierał zamek i skutecznie naprawił? Zastanawiam się czy czyszczenie pomoże. Podobno nie działają krańcówki. Kwestia przeczyszczenia czy wlutowania/podłączenia nowych - czy ktoś naprawiał? U mnie zamek przestał dociągać. Na początek podczas deszczu zaczą się sam otwierać, musiałem wyciągnąć bezpiecznik i zamknąć ręcznie....
Witam.Mam vectrę 1.6 16v z 1998roku.W dzrzwach są lamki które nie są podłączone.Wymyśliłem że podłącze je w ten sposób że sterowanie złapię z włącznika oświetlenia wewnętrznego w słupku tj minus a plus złapię na kablu od siłownika centralnego zamka.Czy można tak podłączyć i czy nie uszkodzę centralnego zamka?Dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam.
mam ten sam problem w tym aucie, tylko że u mnie zacina się tez przy zamykaniu, żeby przekręcić kluczy to trzeba go w odpowiedniej pozycji ustawić czasami dość długo trzeba się namęczyć aby się udało przekręcić. Kaseta zamka, standard. Andiv mógłbyś coś więcej na ten temat powiedzieć, jak to naprawić... W twoim przypadku będzie to wyrobiony switch...
A jak masz podłączone radio?Jest oryginalne czy dokładane?
Multitimer - odpowiada za wszystko co jest związane z czasem w vectrze, mała czarna skrzyneczka schowana za bezpiecznikami. Po 2 tygodniach elektronika pokładowa potrafi rozładować akumulator - zauważ, że pomimo wyłączenia stacyjki po podłączeniu klem iskrzy.
Jest chyba na stronach cobry lub mety.Podłączę się do kolegów.A co tam masz zamiar wsadzić?A ta swoją drogą to widziałeś Vectrę C bez zamka o oryginalnego pilota????Bo ja nie.
Z ostatniego Twojego postu wynika, że po prostu brakuje w tych drzwiach jednego lub dwóch cięgien, z tego, co pamiętam to rygiel jest zamontowany na krótkiej lineczce i z drugiej strony bezpośrednio podłączony jest do zamka, jedno cięgno od zamka jest podłączone do klamki wewnętrznej, drugie do klamki zewnętrznej i trzecie do mechanizmu wkładki, sprawdź...
Sterownik zamówiłem taki https://allegro.pl/sterownik-piloty-opel...
Kierunkowskazy czarno-bialy i czarno-zielony pompa paliwa czerwony z niebieskim paskiem wszystko znjadziesz na slupku bocznym zamek centralny brazowo-bialy i brazowo-czerwony
Witam wszystkich, mam pytanie, czy może udał sie komuś ten wyczyn jeżeli tak prosiłbym o pomoc. Myślę czy podłączenie zamka jest możliwe w tym samochodzie 2005r. ? a może ma ktoś pełną rozpiskę podłączenia alarmu do tego modelu, dzięki za podpowiedź.
demolo123 teraz ja mam pytanie do ciebie, mam orginalny centralny zamek w swoim oplu vectra A z 1991 i chciałem zapytać czy da się podłączyć do tej instalacji z centralnym zamkiem alarm, jeżeli tak to jak i jaki? jakikolwiek z sygnałem masowym sterowania centralnym zamkiem
Nie pomogło odłączenie zasilania, po podłączeniu problem został. Z dodatkowych informacji to mam dokładany system alarmowy exus v10 expert
OK. to problem regulacji mamy z głowy (skoro siłownik nie "zapiety" do zamka). Ne uznaj że się wymądrzam :) ale napisze trochę teorii: do mastera idzie 5 kabli: dwa kable idą do silnika (bo w siłowniku jest poprostu silniczek z przekładnią który się kreci albo w prawo albo w lewo zależy czy otwiera czy zamyka - ale zawsze są wykorzystywane tylko dwa...
Astra F nie miała modułu komfortu, elektronika domykania szyb siedziała w silnikach od podnośników. Tam się podawało bodajże plusa na jeden z pinów silnika i szyba się domykała. Wiem że nie miała. Przecież pisze jaki moduł domykania najbardziej pasuje. Czyli, że co? Z uniwersalnego sterownika zamka, który ma wyjście i funkcje na komfort można podłączyć...
to jeśli chodzi o zwykły sterownik to prosta sprawa kupujesz podłączasz i będzie śmigało. jesli będziesz chciał napisz na prv to wyśle ci opis podłączenia do vectry(co w który przewód) pozdrawiam
Mam pytanie czy masz 2 przewody czy jeden do sterowania po zapłonie mam schematy do vectry c ale podłączenie alarmu PRO9232 niestety może się to trochę różnić. Ważne ile przewodów jest do sterowania.
Czy mógłbym prosić o jakieś dokładniejsze dane. Sterownik odłączałem już przez kostkę i po podłączeniu znowu tak się działo. Przy próbie zamknięcia tyka i to wszystko.
Są dwie możliwości albo postarać się o oryginalny silicona interfejs zamka centralnego podłączany do 4 przewodowej kostki, a z niego wychodzi sześć przewodów, które odpowiednio podłancza się do masy lub plusa sterując oryginalnym zamkiem. z tego co pamiętam Vectra ma sterowanie masą,wiec nie ma problemu. Drugie rozwiązanie to podłączyć do 4 przewodowej...
Często problem leży w samej stacyjce musi zawsze charakterystycznie odskoczyć z blokadą, druga sprawa to jeśli radio jest nie fabryczne i źle podłączone to też potrafi zakłócać oczywiście jeśli obydwa piloty mają sprawne "słicze"... tak mniej więcej...
Wyciągnąłem dzisiaj alternator. Jak sprawdzić co mu dolega? Po zdjęciu osłony regulatora widać 3 diody - przemierzyłem i są sprawne. Pod tymi diodami jakby w celkach są jakieś 3 brązowe elementy, każdy podłączony do katody diody prostowniczej - co to jest, i jak sprawdzić stan regulatora?
powinien byc bo kiedyś zamki od opla podłaczałem jako uniwersalne i dało sie ---- ja próbowałbym każdej kombinacji, a jak nie spróbuj dobra się do tego siłownika -cudów nie ma
wymiana zamków cie czeka musisz znaleźć sprawne na szrocie i podłączyc wtyczki bez demontaży zamków czyli jedż na szrot bez tapicerek drzwi przyspieszy to diagnoze
witam mam taki problem , otóż jeśli zamykam drzwi kluczykiem to zamyka całą stronę od kierowcy+ bagażnik i wlew paliwa. Natomiast jak próbuje zamknąć pilotem to zamyka tylko tylne lewe drzwi i bagażnik i wlew. Wnioskuje więc że mam coś nie tak z 3 silownikami. Tutaj moje pytanie jaka jest szansa ze sa to mikroprzełączniki? Jeśli to one to ok, natomiast...
Szyby są podłączone chyba pod sterownik centralnego zamka o ile dobrze kojarzę. Ale myślę, że dałoby się je podpiąć bez tego sterownika. A nie ma oryginalnych wiązek do przełączników w samochodzie?
Kiedys montowalem dużo alarmów firmy Prestige czyli audiovox i uważam,że są naprawdę godne polecenia. A co do twojego alarmu dorobić pilotów się nie da. Można zakombinować z podłączeniem osobno zdalnego sterowania zamkiem i wtedy wpiąć się z alarmem bazpilotowym.
Możecie mi powiedzieć w czym tkwi problem? Wina zamka czy centralki? Sprawdziłeś cokolwiek poza bezpiecznikami ? Czy nie są połamane przewody w gumowym przejściu w okolicy zawiasów ? Czy otwierają/ zamykają się okna ? Grają wszystkie głośniki w drzwiach ? Działają elektryczne lusterka ? W tym samochodzie istnieje złącze diagnostyczne, podłącz diagnoskop,...
Nie masz racji.Można podłączyć tylko trzeba to zrobić dobrze.Tuba powinna być podłączona do stałego + .Jeżeli jest dużej mocy to prosto z akumulatora.Załączanie tuby może być wtedy z radia.Jak radio jest sprawne to nawet po wyłączeniu na 15 nie zostaje napięcie.
Połączenia lutowane oczywiście. Przez jakieś dwa trzy dni było dobrze, później zaczęły się kłopoty. Najpierw z domykaniem szyb, następnie z zamkiem centralnym a na koniec centralka alarmowa zawiesiła się i alarmu nie dało się wyłączyć. Teraz wypiąłem bezpiecznik na zasilaniu alarmu i czekam na inną centralkę. Całość podłączył mi kolega, któy od siedmiu...
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Znaczy wiem jak zdjąć bo to na zatrzaskach i śrubkach z pośpiechu napisałem wszystko. Głownie to mi chodzi gdzie podłączyć elektrykę i jak zamontować w klapie siłownik na resztę nie trzeba odp:P A i jeszcze jedno jakie będą najlepsze kable mam zamiar kupić takie od 2.5mm do 5mm
Jak masz dobry miernik to masz zły miernik. Sprawdź co pokaże żarówka. Czasem jest słaby styk i miernik pokaże że jest ok. a pod obciążeniem żarówką już nie ma, chyba że mierzyłeś przy podłączonym siłowniku. Ewentualnie sprawdź czy to nie Silicon (sugerują to trzy przewody) to rozbierz i posprawdzaj diody w środku.
2szt 2016, zmnień dopasowywyujących baterię, bo sobie nie radzą a sprawa banalna. Przede wszystkim zimne luty w pilocie od blaszek baterii, wkółko się będzie rozsynchronizowywał. I sprawdź podłączenie radia lub radio to co pisał ci elektrit, radio nie powinno działać bez kluczyka. Poczytaj forum jest pełno o tym problemie.
Domykanie jest faktycznie na brązowo-czarnym i w takim wypadku puszczamy wydłużony sygnał na zamknij poprzez mostek diodowy na brązowo-czerwony i brązowo-czarny. Wyjścia przekaźników zamka centralnego konfigurujemy na sterowanie masą. To wszystko na ten temat. Odsyłam do wyszukiwarki, gdzie wszystkie te informacje można uzyskać bez zakładania nowego...
Witam Mam problem posiadam centralny zamek i chciałbym podłączyć pod niego kierunkowskazy raz na zamykanie a dwa na otwieranie tylko nie bardzo wiem jak sie za to zabrać jak ktoś wie proszę o małą instrukcję Samochód: Opel Vectra A rok prod 1991 hatchback 1,6i Regulamin, p.10.9 i 11, oraz 15. Proszę poprawić. Rady: - dbaj o styl swojej wypowiedzi -...
mam taki problem chciałem sobie zrobić radio żeby chodziło mi bez kluczyka w stacyjce gdyż po wyjęciu kluczyka radio mi się resetowało i wszystkie ustawienia sie kasowały . po podłączeniu kabli tak żeby chodziło radio bez kluczyka radio owszem działało ale przestal mi działac centralny zamek i po otworzeniu trzwi był ten ogdłos jak się otwiera drzwi...
Witajcie! Podobnych tematów jest już dużo, bo usterki elektryki w Vectrze to szeroki temat ;) Ja jednak nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż moduł komfortu (ten od centralnego zamka ukryty przy nogach pasażera) przepala bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie deski rozdzielczej, oświetlenia w kabinie i kierunkowskazów. Moduł jest obecnie odłączony....
Witam! Mam problem z otwarciem drzwi od strony kierowcy gdyż są zablokowane, a drzwi tylne prawe nie idzie zamknąć, zaryglować. Spaliła się prawdopodobnie centralka gdyż był swąd palonych przewodów a po rozebraniu centralki okazało się że jest zalana wodą. Ma może ktoś pomysł jak otworzyć zablokowane drzwi, czy kupno i podłączenie nowej (używanej) centralki...
Jeżeli nie działają slavy bezpośrednio z akumulatora to co tu dalej można sprawdzać ? Central zamek bez siłowników przecirż nie będzie działał ! Nawet gdyby sterownik był dobry to co z tego ? A swoją drogą sprawdź sterownik bo do niego można podłączyć uniwersalne siłowniki i zamek będzie działał prawie jak oryginał (bez ryglowania ale za to z fabrycznego...
i szybki na zamknietych drzwiach chodz tak ze trzeba trzymac przycisk bo jak sie pusci to staja prosze o pomoc Możesz to trochę rozwinąć, bo nie za bardzo łapie o co chodzi? Co do kwestii że gdy drzwi zamykają się po włączeniu stacyjki to i zamykają się też okna to można to rozwiązać instalując przekaźnik który odseparuje przewód komfortu od przewodu...
Witam. Poszukuję opisu pinów do centralnego zamka KIEKERT 5430 GM 90 356 128 w samochodzie nie ma rozprowadzonych kabli także samemu muszę je podłączyć http://obrazki.elektroda.net/69_12820744... http://obrazki.elektroda.net/91_12820744...
dało się go otworzyć lecz zamknąć już nie Podłącz tester diagnostyczny, wejdź w podgląd parametrów centralnego zamka i sprawdź czy każde naciśnięcie przycisku pilota - daje właściwą "odpowiedź" na wyświetlaczu testera diagnostycznego. Ja obstawiam uszkodzony zamek lub wiązkę przewodów w drzwiach kierowcy ale bez właściwej diagnostyki będziesz działał...
W książce sam naprawiam Opla Vectra wyczytałem , że centralka rozpoznaje uszkodzenie siłownika od centralnego zamka i po pięciu nieudanych próbach ignoruje go. Patrząc na schemat elektryczny z tej samej książki widzę że wszystkie siłowniki są podłączone do tych samych kabli . Więc jak to możliwe żeby nie uruchamieć któregoś ze siłowników skoro wszystke...
Sorki zapomniałem napisać że mierzyłem to na odpiętym sterowniku zamka centralnego... Ciągle pali bezpiecznik od centralnego zamka, jak włożę nowy i wcisnę przycisk na pilocie to tylko mrugną kierunki i bezpiecznik pali się a zamki ani drgną. Podłączałem sterownik zamka na stole, i wysterowałem pilotem działa poprawnie. Podłączyłem żarówkę pod kable...
Ja się podłącze bo jest taki problem że jak się włączy ogrzewanie tylnej szyby to są zakłucenia w radyjku. Jest to standardowy Blaupunkt car 300. Jak może byc przyczyna tego?? Czy po wymianie radia by już nie było problemów??
Witam. Zamontowałem alarm z wykorzystaniem centralki od zamka centralnego i wszystko jest ok. Nie mam jedynie podłączonej klapy tylnej (czujnika otwarcia). Mam pytanie do kogoś kto już robił podłączenie : czy muszę ciągnąć sygnał od krańcówki (lampki) przez całe auto i którędy najlepiej to zrobić żeby nie zdejmować podsufitki.
Witam Kiedy po pracy chciałem uruchomić silnik to po przekręceniu kluczyka zgasły wszystkie kontrolki, okazało się że jest zasiarczony zacisk na akumulatorze. Nie czekając wyczyściłem go i zasmarowałem. Po podłączeniu zacisku do akumulatora załączył się alarm i przestał działać centralny zamek. Żadne z drzwi się nie otwierają z pilota a jak otwieram...
Witam ponownie. Radyjko sprawdzone ,podłączenie bez zastrzeżeń. Zamek nadal świruje. Dodam ze nie mogę zaprogramować pilotów.Włączam zapłon naciskam oba guziki w pilocie i nic , brak odzewu zamka. Ma ktoś rozpiskę zasilania tego modułu?? Na elce są schemy ale nie jestem pewien czy do mojej podejdą. Czekam na kolejne sugestie i dzięki za zainteresowanie...
Jeśli pilot jest nie oryginalny to i sterownik radiowy centralnego zamka nie jest oryginalny tylko dokładany i pewnie ktoś nie podłączył bo nie wiedział gdzie. Wrzuć foto tej twojej centralki i pilota. W sumie może się nawet okazać że nie da się tego zrobić bo musiał by być sterownik z CAN, kojarzy mi się że tam kierunki są prosto z modułów, osobno...
Witam Mam taki problem z zamkiem centralnym po zamknięciu drzwi kluczem zamka centralnego jest problem z otwarciem, otwieram tylko bagażnik, który nie jest podłączony do centralnego i tamtędy dostaje się do środka po załączeniu zapłonu central się otwiera. Co może być? Proszę o pomoc. Regulamin, p.11. Proszę poprawić.
Jeden pilot nie działa wogóle nie da sie z nim nic zrobić a w druigim płytka siadła. Zastanawiałem się nad jakimiś uniwersalnymi pilotami , o orgyginał pojde zapytac jutro do serwisu. nad przekładką układu scalonego się nie zastanawiałem. Tylko jak to działa , każdy pilot ma swój jakiś numer , przecież w tech2 trzeba chyba podać jakis numer pilota ??...
Witam. Mam zamiar pobawić się w automatyczne otwieranie klapy bagażnika w c4 II. Znalazłem aukcję siłowników z Krosna ze sprężynami koszt 135 zł za kpl 2 szt http://obrazki.elektroda.pl/5953313000_1... ale problem polega na tym, że z pilota mogę tylko odryglować oddzielnie zamek centralny bagażnika, a nie otworzyć zamek. Myślałem nad...
Witam, mam pytanie do magików od alarmów. Mam w Vectrze A fabryczny alarm ale niestety załączany jest z kluczyka, miałem jakąś centralkę alarmu najprostrzą więc podłączyłem ją w aucie. Zamykając auto z pilota centralka podaję masę na zamki, i z innego przewodu chyba z zasilania czujnika drugą masę na przekaźnik który zwiera dwa przewody masę z fabrycznego...
Tę centralkę można bez problemu podłączyć do oryginalnego centralnego, którego centralka znajduje się najpr. pod boczkiem z prawej strony// sprawdź też, czy w drzwiach kierowcy masz czujnik z siłownikiem, czy tylko sam czujnik, no i warto do tego dokupić syrenkę za 20 zł, do alarmu (najprostszy- na otwarcie drzwi)
Jeżeli nic nie jest dokładane ,autoalarm ,lub sterowanie zamkami z pilota,bo były tak podłączone alarmy że zamiast mignięcie kierunkami, było realizowane postojówkami.W takim przypadku sprawdziłbym może przy radiu(jeżeli dokładane) ,bo powinno być tam zasilanie do podświetlenia radia,i może tam jest na knocone.Sprawdź przewody wokół przełącznika kierunkowskazów,bo...
Jeśli tam jest/był sterownik centralnego zamka, to będzie to standardowy Kiekert. A jeśli ktos popełnił w tym aucie jakieś złącze dla modułu alarmowego, to sprawdzenie, który pin jest jakim sygnałem zajmie około 5 minut, jak się będziesz ociągał. A auto jest jednym z najprostszych do zakładania alarmu....
No i tak dobrałem sie w końcu do tego sprytnego zamka i roznitowałem go i na oko wszystko było w porządku czyli silniczek sprawny i po koleii sprawdziłem krańcówki i okazało się że jedna nie łączy, ale kilka razy ją przełączyłem i zaczęła działać. Więc złożyłem wszystko i podłączyłem wtyczkę od centralnego i myślałem że pełny sukces bo w rękach działało...
Witam wszystkich.Mam pytanko!! Mam Opla Vectre B bez alarmu i niechce go miec!Czy jest mozliwosc podłączenia el.szybek tak aby sie automatycznie zamykały podczas ryglowania drzwi z pilota(czyli drugie nacisniecie guzika na pilocie)!Podłączyłem sobie teraz tak ze sie same zamykaja podczas kazdego zamykania centralnego zamka ale wolał bym aby było na...
Witam . Kupiłem uszkodzoną vectrę C 2005 rok 1.9 cdti 120 KM . Auto stało jakiś rok bez akumulatora . Po podłączeniu akumulatora i próbie włączenia zapłonu nie zaświeca się nic oprócz kontrolki akumulatora i abs . Brak kontrolki silnika , kontrolki immo itd . Auto nie kręci ale reaguje na centralny zamek z pilota . Jakieś pomysły ? pozdrawiam .
Radio jest nie oryginalne. podłączone pod stacyjkę. Lampka wnętrza po otwarciu drzwi zapalasię a po zamknęciu gaśnie po chwili. Gdy zamknę drzwi kluczykiem i otworzę to lampka się zapala. i znowu gdy zamknę to gasnie po chwili. Dodano po 3 Dzięki Pawel wawa Odpiąłem radio i działa normalnie. Jeszcze tylko zobaczę dlaczego tak było z tym radiem! Coś...
Mam alarm DYNAMIC 3000, otwiera i zamyka, szyby jadą (podłączyłem komfort na brązowy z czarnym paskiem, zamykanie na brązowy z czerwonym, otwiera na brązowym z białym). Mój alarm nie dysponuje podwójnym impulsem na zamykaniu. Czy można poprzez podanie komfortu (jest na brąz z czarnym) dodatkowo podać do zamykania (kabel: brąz + czerwień), uzyskać efekt...
chyba bedzie trzeba.....popytam gdzie tu sie mozna pod komputer podlaczyc,dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
Po złym podłączeniu wtyczki do przyczepki zrobiło się zwarcie spaliła się instalacja od przekaźnika ładowania w stronę akumulatora 4 przewody i jeden przewód przychodzący do akumulatora. Po zaizolowaniu przewodów i wymienieniu przekaźnika kontrolki przestały świecić jednak po przejechaniu kilku kilometrów przekaźnik się znowu spalił, obecnie jeżdżę...
podłączyć centralne zamek vectra podłączyć vectra vectra podłączyć
pilot zmiennym kodem magneśnic wirnik odczytać matrycy
światło estradowe pomiar indukcyjności
Jak wyjąć zablokowany przycisk z deski rozdzielczej? Najmniej awaryjny silnik w Opel Vectra C - opinie