Jak mozna 10 dni szukać iskry w tym fordzie - podaj masą impulsowo na 36 i wykluczysz moduł. Pozdrawiam.
Tyle że to odbijanie po przekręcaniu na rozrusznik jest w mechanice stacyjki a nie w kostce stacyjki. Kręci rozrusznik czy nie? Z opisu w temacie wygląda na to że nie a w temacie jest że nie ma iskry. Podaj wysterowanie bezpośrednio na elektromagnes rozrusznika i wtedy zobacz czy będzie reakcja. Wtedy będzie wiadomo co robić dalej.
Witam. Objaw - błąd e01 - czasami i wtedy nie podaje iskry. Po podaniu ręcznie iskry, odpala i co wg mnie dziwne wtedy na chwilę zaczyna podawać iskrę. Gdyby nie ten w/w wg mnie dziwny objaw to obstawiałbym transformator zapłonowy. Bo po tych objawach, właśnie wskazuje na usterkę generatora iskry (transformatora zapłonowego), ewentualnie może być jeszcze...
Oznaczenie silnika podaj.
Zbiornik z wodorem wystarczy uszkodzić i podać iskrę - jak pie..prznie to trzeba pół dzielnicy odbudowywać. Nic z tego kolego, aby pieprznął zbiornik musiałby być wypełniony mieszanką wodoru i tlenu, chyba że masz na myśli eksplozję mieszanki, która wytworzy się gdy wodór wycieknie do wnętrza samochodu.
Ja mogę się podzielić teorią i pewnymi obserwacjami, ale nie robię na co dzień pieców. Aby odpalić: 1. Sterownik musi wykryć brak płomienia / zwarcia 2. przewietrzyć / podać iskrę żeby wypalić ewentualne resztki 3. podać paliwo 4. po czasie T specyficznym dla danego sterownika powinien pojawić się płomień a jak nie to błąd 5. wyłączyć iskrę Płomień...
Ok Dzięki bardzo, coś będę działał i zobaczę co z tego wyjdzie. Jeśli to ogranicznik to znaczy że moduł jest tak skonstruowany że wie kiedy podać iskra,spróbuje to rozebrac. Dodano po 4 Dziękuję kolego Wawrzyniec. Czyli cewka zasilająca jet też wyzwalającom zapłon zamiast impulsatora. No nic będę próbował otworzyć modul ,może się uda to go z reanimuje....
Obstawiam czujnik wału odpowiada za sygnał do cewki w ktorym momencie ma byc podana iskra.
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
Podobno 2 baterie 4,5 V juz wystarczą żeby wzbudził się alternator i podał iskrę na świece....
Witam, proszę serdecznie o pomoc jak rozwiązać problem braku iskry w moim piecu. Piec zachowuje się normalnie do momentu, kiedy powinna zostać z iskrownika podana iskra. Niestety iskry brak i piec samoczynnie odłącza gaz i wyświetla kod błędu 70,80. Jedynym sposobem jest podanie iskry za pomocą zapalniczki i wtedy wszystko funkcjonuje. Proszę o pomoc...
Niekoniecznie - rozdzielić i przełączać możesz zasilanie, a impulsy zapłonowe podawać równolegle. Niezasilane cewki i tak nie podadzą iskry.
Daj jakieś zdjęcie, podaj model. Kompresja jest? Iskra jest? Jak wygląda świeca?
Kolego jeśli masz iskrę w skuterku i pomimo wlania paliwa (ok. 1 cm 3) wprost na tłok silnik nie zaskoczy, to najpewniej silnik do remontu - za małe ciśnienie w cylindrze. Sprawdź jeszcze na innej świecy. Czy sam robisz mieszankę paliwa z olejem, czy robi ją automat w skuterze. Może nie miałeś oleju, albo padła pompka oleju. Jeśli po sprawdzeniu przyrządem...
Jeszcze zanim zawory sprawdzisz, przy wymianie rozrządu był zdejmowany czujnik położenia wału. Jego ustawienie od koła fonicznego jest b. ważne by "czytał" zębatkę sygnałową na obwiedni koła pasowego. Jeśli nie jest dobrze ustawiony, sterownik nie wie kiedy tłok jest w takim położeniu by podać iskrę. Może tu jest problem? Brak sygnały z CPW wskazuje...
A przy czujniku nie dał by choć minimalnej oznaki życia? Nie dlatego że czujnik daje informację cewce kiedy podać iskrę i w jakie miejsce. Komputer podepnij.
Mam problem bo drugi, taki sam kocioł ( też mój) też odpala tak późno. Potrzebuje aby kocioł przy poborze wody po prostu podał iskrę odrazu a nie po 20sekundach.
Ok już wiem muszę zewrzeć styki M i N. Co do usterki. Czy może to być czujnik położenia wałka rozrządu? Słyszałem że często się przegrzewają. Oprócz paliwa i iskry do uruchomienia tego silnika są potrzebne chyba tylko impulsy z czujników położenia wału korbowego i rozrządu. Mam rację? (Oczywiście sterownikowi te impulsy są potrzebne żeby wiedział kiedy...
A analiza spalin była, choć mi to wygląda na opóźniony zapłon, tzn. wentylator podał mieszankę na palnik, a generator zbyt późno podał iskrę i było wielkie buuuuum.
witam czy ktoś by mi mógł wyjaśnić jak zmusić cewkę dwubiegunową taką jak jest w polkonezie z wtryskiem do podania iskry to znaczy jakiś schemacik albo coś załużmy zaczynając od nuszki procesora Jak ją wogule podłączyć i co przeznią puścić a co przerwać aby podała iskrę bo kombinuje szukam i nic ewętualnie jak podłąćzyć cewkę ze starego fiata hwdp-22(at)o2.pl
Czyli pasuje mogę kupować - obawiałem się tego "rezyztora w fajce co jest w originale 5KΩ . łatwo sprawdzić zdejmując ją i wtedy kontrola iskry Testowałem w ten sposób 2 cewki żadna nie podała iskry -pewno obie uszkodzone. Moduł sprawny. Zamawiam ta cewkę zapłonowa i czekam na przesyłkę. Tematu nie zamykam przyjdzie towar sprawdzę jak to się zachowuje.
Paliwo podaj iskra jest kompresja chyba jest ale rozrząd nie wiem kiedy był wymieniany (a maluszek ma 26lat)układ dolotowy też raczej sprawny nie wiem co się stało jeszcze 3 dni temu palił.
Zmierz i podaj wyniki tutaj to można będzie ocenić czy jest w porządku.
Odepnij wtyk z aparatu, na środkowy podaj masę z próbówki i zobacz czy masz iskrę.
Witam ! Potrzebuje sterownika LOA 24 z wydłużonym czasem zwłoki wejścia w stan awaryjny z powodu braku płomienia . Po wystartowaniu palnika i podaniu iskry często po dłuższym postoju zanim ukarze się płomień ( wolny napływ op ) palnik wchodzi w awarie . Wydaje mi się , że gdyby ten czas z 10s był wydłużony do np. 20-30s to palnik startował by bez problemu...
Wykręciłem świece, podłączyłem do przewodów, i zakręcił mi kolega rozrusznikiem. przewody leżały na deklu zaworów na silniku. Jest w ogóle możliwe żeby cewka podała iskrę bez wysterowania ze sterownika ???
Miałem cewkę rozruchową a nie zapłonową jakiejś radzieckiej produkcji. Po podaniu 24V z mojego zasilacza i wyregulowaniu przerwy na jej przerywaczu sypała konkretnie iskrami i można było spokojnie podłączyć to pod świecę zapłonową. Przerywacz pod wpływem pola magnetycznego był przyciągany i przerywał obwód, iskra była bardzo mocna. Niestety cewka się...
Nudzę się ...podaj tel na PW podpowiem i doradzę.
Moduł zapłonowy (puszka) musi być przykręcony do stelaża podgrzewacza. Jeden z wkrętów mostkuje blaszkę wystającą z modułu żeby zamknąć obwód zapłonu. Baterie łączone są równolegle czyli napięcie zasilania modułu 1,5V. Na czas testów ograniczniki temperatury mostkujemy. Przy tak niskim napięciu zasilającym lubią płatać figle.
Gratuluję ,punkt zapłonu się przestawił z powodu długości korby A pomyśl troche, co ? gdzie znajdzie się denko tłoka w momencie podania iskry.
no warto było pisać post z którego nic nie wynika "nie pali" to zaprowadź do mechanika, bo nie podałeś ani kodu silnika (ale mniejsza o to) nie podałeś nawet czy dostaje paliwo i czy iskra jest więc o czym rozmowa?
dostał nowy czujnik, sprawdzony tak samo jak stary i jest OK dioda miga jak powinna ale auto nadal nie pali. Brak iskry jak podam + na przewód sygnałowy przy cewce to iskra jest. Wygląda ma to że może jest gdzieś przerwa w komunikacji komputer-moduł przy cewce. Nie wiem tylko który pin z kmputera idzie na moduł przy cewce, ma ktoś schemat połączeń komputera?
Bardzo fajny i działający kod. Wydaje mi się jednak, że iskra powinna pojawić się przed otwarciem elektrozaworu względnie razem z elektrozaworem. Ale to każdy może sobie już poprawić. Wydaje mi się też, że palnik wystartuje na zimnym drążku a powinien zacząć grzać i po osiągnięciu temperatury przedmuchać komorę, podać iskrę i paliwo. Jeszcze jedno po...
Przez próbówkę podaj masę na środkowy pin w hallu i zobacz czy dostaniesz iskrę, jeśli nie, to cewka/moduł.
Za mało danych podałeś. Jest iskra? Paliwo dostaje?
Podał byś jeszcze jaki to model tej Kawasaki? Resztę można sprawdzić przykładowo jak poniżej.
piec Ariston mikro genus po podaniu iskry nie odpala i włącza kontrolkę blokada spalin. Czasem poda iskrę raz, czasem trzy razy próbuje i albo zaskoczy, albo częściej blokuje się. Jak juz odpalił to krótko grzał, wyłączał sie i znów próbował odpalić.Serwisant nie wie chyba co dalej , sprawdził komin, czujnik wymienił, a nadal problem istnieje.
Czy po podaniu iskry zapala się palnik pilota (zapłonowy) ? Czy chodzi o zaniki iskry ? Czy chodzi o przejście z palnika zapłonowego na palnik główny ? Czy wymieniony zostały baterie ? Czasamy napięcia starcza jedynie podanie iskry a brakuje już na otwarcie elektrozaworu i podanie gazu. Testuj na różnych kranach przy małym przepływie (pokrętło prawe...
Auto miało coraz cięższy rozruch, po nagrzaniu sie wracało do normy. do czasu aż stanęło na amen. Na lpg nie pali na pb próbuje zapalić, ale nie utrzyma sam obrotów. Świece sprawdzone iskra sprawdzona na kazdym kablu, ale myśle że cewka może nie dawac rady pod wpływem kompresji podać iskry. :/ I dlatego chciałem zbadać ja miernikiem żeby sie zorientować...
Witka! Troche zagubiłeś sie w temacie to nie maluch czterosuwowy,w którym tłoki pracują współbieżnie a podczas pracy jednego gara w drugim jest wydech i można podać iskrę jednocześnie. Tu masz pracę tłoków przeciwbieżną,a gdy w jednym garze jest moment zapłonu w drugim jest koniec wydechu i początek sprężania mieszanki. I co chciałbyś ją teraz zapalić?...
Spróbuj wypiąć z modułu przewód czarny z białym paskiem, A jak takiego nie masz to podaj jakie kolory przewodów masz od modułu.
Sprawdzić halla i moduł zapłonu. Do tego wystarczy próbówka z diodą. Taka filozofia. Dodano po 2 Cewka się przegrzewa. Zapłon na kopułce? O jeszcze cewka fakt, a jaki zapłon to nie ma co myśleć bo mu się nie chciało kodu silnika podać.
To jeśli podam masę na cewki to pojawi mi się Iskra?
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z kotłem JUNKERS EUROLINE. Nie zapala. A dokładniej to po burzy jaka była w okolicy kocioł przestał odpalać i ciepłej wody niema:) Miga zakłócenie w obwodzie palnika - najprawdopodobniej to kontrola płomienia. Jak w momencie odpalania podam iskrę kocioł normalnie funkcjonuje bez problemów podgrzeje wodę...
Rezystancje cewki ok, wg AD i tyle w tym temacie mogę Ci podać,
Witam Powinieneś najpierw sprawdzić czy świeca nie jest mokra czy jest powietrze i paliwo oraz czy zapłon czyli iskra jest w odpowiednim momencie,podałeś za mało danych tak można wymienić wszystkie podzespoły,sprawdź czy jest kompresja tylko nie na palec a manometrem oraz czy w ogóle porusza się tłok w cylindrze .
Niskie przebiegi roczne, ciągła gotowość do jazdy ale jednocześnie możliwe okresy bez użytkowania samochodu w ogóle, jazda miejska. Jak by nie patrzeć wychodzi silnik benzynowy, bo z dieslem nigdy nie wiadomo czy odpali jak trochę postoi. No i parafina się z benzyny nie wytrąci na mrozie, a akumulator musi tylko obrócić wałem i podać iskrę, nie wytworzyć...
Tu macie podaną długośc iskry w zależności od napięcia i kształtu elektrod. http://www.kronjaeger.com/hv/hv/msr/spk/...
A ecu w ogóle ma zasilanie? Może jak kręcisz to stacyjka odłącza zasilanie na ECU. Daj rozrusznik bez stacyjki podaj własne +12V na cewkę rozrusznika.
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
Witam. Po rocznym przestoju ( kabel podłączony do sieci 230V), po przekręceniu pokrętła na grzanie zasobnika i dostaniu impulsu z zasobnika zawór trójdrożny przełącza się, pompa cały czas pracuje , po pewnym czasie wyświetla usterkę E1(uszkodzenie w układzie elektronicznym). Piec nie prubuje podać iskry, raz na początku coś próbował ale po chwili wyświetlił...
Podaj bezpośrednio na generator iskry zasilanie 230V, jak będzie iskra to masz uszkodzone włączniki w pokrętłach jak nie będzie to generator do wymiany.
Styki przerywacza w czasie obrotu kola magnesowego muszą być cały czas rozwarte. Zwierają się tylko na moment przed podaniem iskry . Jeżeli jest inaczej to cewka się przegrzeje i spali.
Mogę podrzucić, schemat elektryczny sterowania silnikiem, tylko proszę podać kod silnika.
Witam serdecznie. Piec (c.o./c.w.u) Arsiston Genus 23MI od kilku dni pracuje nieprawidłowo. Objawia się to opóźnieniem w podaniu iskry zapłonowej. Zarówno przy podgrzewaniu wody użytkowej jak i wody w obiegu c.o piec otwiera zawór z gazem lecz zamiast natychmiast podać iskrę zwleka o niestały przedział czasu. Oczywiście im większy ten przedział tym...
W podanym linku/ Twoim :P Porto/ koszty wysyłki z opakowaniem :D
Zakręć zimną wodę na zaworze głównym w domu i sprawdź czy zachowuje się tak samo. Może to być spowodowane bardzo nagłymi skokami ciśnienia wody. Podaj dokładnie typ podgrzewacza, czy to napewno jest junkers?
Cewki wyglądają identycznie... Nie chodzi o wygląd lecz o oporności uzwojeń do zwykłego zapłonu cewka ma nr 4220 a do elektronicznego 4226 - piszę z pamięci ale rano mogę sprawdzić i podać oporności
Tak wiem że 4t dlatego wiem że na tym module to nie będzie działać idealnie. Natomiast chiński odpowiednik modułu od yamahy jog w ogóle nie reaguje (nie przeskakuje iskra). podany temat tyczy się 4t i wiem jak podpiąć moduł zapłonowy. Zastanawia mnie czemu na module którego numer podałem wyżej iskra jest a na module od gy6 czy od chińskiego skutera...
Znalazłem właśnie w module. Ten zabudowany jest od nowszego modelu i ma jeden przewód więcej czarny z białym paskiem, masa która na niego była podana blokowała moduł. Iskra już jest działamy dalej
Pytam o tym silnika... Nie sprawdzałem jeszcze dogłębnie, po prostu wziąłem ją jako nieodpalajaca. Przeszkualem internet, nie znalazłem nigdzie takiego silnika z takim filtrem powietrza. W weekend sprawdzę dogłębnie iskrę, podam paliwo do cylindra i będę opisywał szczegóły. Kompresja jest.. To silnik czterosuwowy, dolnozaworowy (chyba Tecumseh).
Witam! Dyskusja rozgorzała, a może zobaczmy co zrobili Japończycy w technologii start-stop. Oto "Mazda" zamierza sprzedawać pojazdy, w których do odpalania silnika w trybie start-stop nie używa rozrusznika. System oznaczony jako "SISS' wykorzystuje fakt, że w jednym z cylindrów po zatrzymaniu są sprzyjające -lub bliskie takim- warunki do zapłonu mieszanki....
Sprawa jest taka iz mam zrobioną instalacje na krotko aby tylko iskra byla - do masy. +leci do regulatora. Podajcie schemat na krotko.
Witam. Jest taki problem. Na instalację auta zostało podane przypadkowo 40 V. Podczas próby rozruchu nastąpiło uszkodzenie sterownik. Komputer i moduł podcewkowy został wymieniony, ale auto dalej nie pali. Nie ma iskry. Pali się kontrolka silnika. Co jeszcze mogło się uszkodzić? Co należałoby sprawdzić, ewentualnie wymienić? Pozdrawiam
Mikrowyłącznik jest normalnie rozwarty. Podczas pracy urządzenia styki są zwierane, co prowadzi do podania iskry i odpalenia. Do wymiany masz mikrowyłącznik oraz pokrywke zespołu wodnego.
w tej chwili mam tylko zmianę kąta w funkcji obrotów, ale jeszcze nie testowane na motocyklu, nie wiem dokładnie jak zmieniać kąt w funkcji obciążenie (otwarcia przepustnicy), czy jeszcze bardziej przyśpieszać czy może opóźniać i o jakie wartości. Narazie robię przetwornica 12V-300V, dla motocykli bez generatora wysokiego napiecia. Pierwsze próby z...
No przecież jest podobny masz nawet podane wymiary rozstawu nóżek.
Jest to czujnik temperatury, oporność powinna się zmieniać. Nie podam ci charakterystyki czujnika Junkers to nie moja specjalność.
Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej.
podaj typ silnika - mogą być powodem świece ..... pozdrawiam
Skoro pachnie benzyną, to po prostu "zalewa" świecę. Iskra ma być mocna. Porównaj iskry na obu cylindrach i daj znać czy jest różnica. Tak jak pisze robokop - zapłon szwankuje. Ale w którym miejscu (zły moment podania iskry, za słabą iskra, zanikanie iskry..) to już musisz sam znaleźć. Skoro odpala na ten cylinder, ale po jakimś czasie "zalewa", to...
Chodzi ci chyba o cewkę zapłonową od samochodu ? Podejrzewam że na niej nie uzyskasz tak dużej iskry, ona jest przystosowana do podania iskry pomiędzy elektrodami oddalonymi od siebie o około 1mm.
No to generator iskry do wymiany, dla pewności podaj mu 230V na zaciski bezpośrednio, a czy na pewno masz tam zasilanie?
A zaspawana dziura nie będzie miała wpływu na pracę silnika ? (W środku nie będzie równo zaspawane, oczywiście spaw o tłok trzeć nie będzie) O ile wiem i pamiętam to w takich agregatach jest tłok bez pierścieni uszczelniających. Więc układ tłok-cylinder musi być idealnie dopasowany. Po zaspawaniu otworu w cylindrze musisz go idealnie wyrównać co w...
Podaj na środkowy pin czujnika halla masę przez żarówkę,jak brak iskry to moduł do wymiany,jak jest to czujnik halla umarł.Tą masę podaj impulsacyjnie i obserwuj iskrę. :ganja:
Tak naprawde po części tylko znalazłeś problem tak jak mówi wrobello potrzebna jest do tego większa moc + odpowiednia częstotliwość. Dobry do tego jest generator WN z linku jaki podałem Ci powyżej. Życze miłej zabawy. Pozdrawiam.
Tylko pytanie czy ten model ma czujnik wału. Podaj kod silnika - będzie na naklejce w bagażniku, 3 litery. Zobacz czego mu brakuje - iskry czy paliwa.
Musisz podasz więcej szczegółów, generator iskry do kuchenki też ci się nada?
Może sprecyzuj po co chcesz tą cewkę podłączać na sucho ,do jakiego to jest urządzenia, na jakie napięcie.Z tego co widzę to na śrubie masz masę czyli minus,a te dwa kabelki to w jednym jest plus a w drugim jak by to nazwać sygnał podani\a iskry.
Witam, posiadam taki orginalny układ stosowany w ,Fiat 126p,wieczorem podam jego nazwę i foto.Na giełdzie elektronicznej w Krakowie kosztuje 5 zeta
witam orginalne są dostępne załe podzespoły podaj model literowo cyfrowy to powiem cijak i co ewentualnie zobaczyć
poza tym na gazie nie odpalasz, tylko na benzynie, prawda? Sprawdź dokładnie układ paliwowy i podaj jaka jest iskra.
niby tak, ale jak napisałem, wyzwalając iskrę z innego palnika, ten felerny jednak iskrzy. Dla przykładu podam, że tak odpalam ten uszkodzony palnik: puszczam w nim gaz i odpalam go jednym z 3 kolejnych pokręteł.
Skąd idzie stały plus? Bezpieczniki pod kokpitem. Na konkrety nie licz skoro ciężko Ci choćby rocznik podać.
(at)robson40 Odświeżę bo mam taki sam silnik 😉 Tylko że z odciętymi wtyczkami kabelki opisane. Autor posta na zdjęciu ma 3 wtyczki osiem kabelków a u mnie jest tylko 6 (hamulcowe, kierunki i zasilanie) Jak go podłączyć żeby silnik się uruchomił ? Musi być do niego jakiś specjalny sterownik do kierunków i hamulca czy wystarcz podać DC24V i jak nim sterować
Witam. Co do zastosowania ozonu to nie głupi pomysł - niby tyle samo tlenu ale...mieszanka spala się w znacznie wyższej temperaturze dając wyższe ciśnienie w cylindrze(mam na mysli to po spaleniu mieszanki). Spalanie stukowe raczej zajdzie - niby stopień sprężania ten sam ale ozon jest znacznie bardziej reaktywny i mieszanka się może zapalić znacznie...
Można pokusić się o przegięcie przewodu pinu 3 na hallu i podaniu na przewód idący do halla plusa z akumulatora. Przecięcie ... :) Dodatkowo, po podaniu masy na środkowy pin powinna przeskakiwać iskra, uruchamiać się wtrysk i pompa paliwa na kilka sekund. Jeśli nie, to usterka może być poważniejsza.
A omnixwp znowu swoje, czyli zamiast pomóc - mąci. Bredzi choć sam, nie wiele wie. Jedyna jego rada to systemgaz, i jak nakręcony. A w temacie: Problem polega na braku podania zasilania na sterownik, co może być spowodowane usterką hydrogeneratora, lub mostka zabezpieczeń, lub usterka sterownika. Kupno nowego hydrogeneratora to rozwiązanie mało trafne,...
Kolego robokop, wiem ,że to nie to samo co kosiarka ale zasady pracy silnika spalinowego benzynowego czterosuwowego są takie same. Podczas ssania paliwo z powietrzem musi być wciągnięte do cylindra. Następnie ta mieszanka jest sprężana poprzez ruch tłoka w kierunku komory spalania. Teraz musi być podana iskra kiedy tłok jest przed GMP pewną ilość stopni,...
Odnosząc sie do konwersacji mógłby ktoś podać jak właśnie podpiąć ten moduł bo własnie mam ten sam problem z brakiem iskry i nw jak to sam podłączyć proszę o pomoc!? Dodano po 49 Odnosząc sie do konwersacji mógłby ktoś podać jak właśnie podpiąć ten moduł bo własnie mam ten sam problem z brakiem iskry i nw jak to sam podłączyć proszę o pomoc!?
Nic nie rozumiesz. Silnik benzynowy potrzebuje powietrza,paliwa iskry i sprężania. U ciebie czegoś brak. Powietrze powinno być. Paliwo można podać plakiem w dolot. Będzie wiadomo co dalej
Jakie mogą być skutki podłączenia 52V pod gniazdo 12 w rejestratorze? Czy dysk mógł oberwać rykoszetem? Przez pomyłkę podałem z zasilacza poe na rejestrator i po za iskrami nic się tam nie wydarzyło. Rejestrator dahua. Kupiłem już drugi, ale nie wiem czy od razu też i dysku nie zamówić.
Więc pewnie iskra nie w tym miejscu co trzeba. Bo skoro ma iskrę i podałeś paliwo to powinien się chociaż na chwilę odezwać.
podaj konkretnie co ginie, iskra, impuls na wtryski, pompa paliwa nie ma zasilania?
Witaj.Czujnik Halla daje informację do sterownika dzięki czemu sterownik "wie" kiedy podać impuls na cewkę. Jeżeli iskra jest to czujnik działa. Jeśli jest iskra i paliwo (autostart) to powinien być zapłon. Jeśli nie ma zapłonu sprawdź kompresję,może rozrząd przeskoczył.
Czy podczas odczytu podać 1012 czy może 101,2? Przyjrzyj się dobrze czy jest tam przecinek.
Podaj dokładnie kompresje na sucho i po podaniu oleju. Iskra na świeci jest? Moduł też podmieniałeś? On jest na wtrysku czy gaźniku tak z ciekawości
Najprawdopodobniej coś pomoże jednak o jakich kondensatorach piszesz ?? Miflexy to kondensatory foliowe które raczej dosyć rzadko padają. Elektrolityczne w polskich sprzętach to Elwy (na licencji Nichicon'a), czasami węgierskie ISKRA. Na UK podałem Ci linki do dwóch tematów gdzie masz podane jak na tacy postępowanie: Sprawdzić napięcia zasilające, w...
według mnie jak odpaliłeś na benzynie i przełączyłeś na zimnie na gaz i zaraz zgasiłeś to Najprawdopodobniej miałeś za dużo gazu w kolektorze dolotowym i po prostu nie odpali na słabym akumulatorze, zostaje tylko hol albo odczekać z godzinkę aż go wywieje i odpalić po tym czasie. Oczywiście naładować akumulator.ale jeśli silnik już był zagrzany a po...
Jeżeli poszło po AV do tunerka to chyba coś jeszcze poszło...ja bym podał napięcia zasilania z zewnątrz i zobaczył PS. A telewizor przeżył? czy trafo poszło jak był skok iskry?
podać ścieżek podać sektor podać transit
zasilanie konwertera multiswitcha obliczenia przekroju kabla poduszka pilot volvo
amica piekarnik generator ozonu
Opóźnienie w działaniu pilota - przyczyny i rozwiązania Trudne odpalanie Toyota Urban Cruiser 1.4 D-4D: przyczyny i diagnostyka