Jest to podciśnienie zaworu EGR załóż jakikolwiek najlepiej zbrojony , średnica bodajże 6mm Pozdrawiam
Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
Witam. Mam pompę próżniową taką jak w chłodnictwie,robi duuuże podciśnienie, o mało podczas testów mnie nie wciągnęła 8-O . http://obrazki.elektroda.net/96_12680533... Niestety nie ma manometru . Wytwarza 40 micronów jak pisza amerykanie czyli jak spróbowałem przeliczyć to około 0.05milibara i chyba 0.5Pa W pomorskim mógłbym pomóc. Borato
Moim zdaniem 0,2 0,3 to dużo za mało. Na jałowym podciśnienie powinno spokojnie zaciągnąć gruszkę turbiny na maxa.
Witam Na pierwszym zdjęciu jest najprawdopodobniej regulator napięcia ,ta kopułka to wygląda na elektrozawór,a czarny wężyk to może być nadmiar paliwa lub podciśnienie(mało prawdopodobne) Jeśli regulator jest uszkodzony możesz niemieć świateł. Jak masz jak to zrób lepsze zdjęcia i dokładniej opisz problem
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
A jak z ciśnieniem paliwa? Jak będzie za małe to silnik aby utrzymać obroty będzie zwiększał czas wtrysku i KWZ. Jak wyprzedzi KWZ to siłą rzeczy wzrośnie podciśnienie w kolektorze. Paliwo dobre?
Mogą przeciekać wtryskiwacze albo reduktor w podciśnienie, może być też strojenie tak skopane że korekty idą w kosmos i ciepłego zalewa. Ale co do tego ostatniego to raczej za mało jeszcze pojeździłeś na samej benzynie żeby się poprawiło, więc bardziej prawdopodobne przecieki gazu.
A w jaki inny sposób w domowych warunkach można to sprawdzić? Właśnie byłem sprawdzić czy jest iskra no i jest. Wykręciłem świecę a tam całe mokre. Może go zalewa? Co mogę jeszcze sprawdzić? Może jakiś wężyk od podciśnienia?
Ja odnoszę wrażenie, że po regeneracji górna część kartridża została źle zaklejona, wskutek czego przez otworki dostaje się za mało powietrza i przy drukowaniu powstaje podciśnienie, które utrudnia napływ tuszu do dysz. Innym powodem może być zabrudzona gąbka wewnątrz kartridża, przez którą przesiąka niewystarczająca ilość tuszu. W obu przypadkach "odpoczynek"...
A jakie to podciśnienie?Bo ok to mało mówi.Parametry przeglądnął?
"Suchy syfon" rozwiązał sprawę. Ale problem był i tak jeszcze jeden który był głównym winowajcą... to zbyt mało drożna i zanieczyszczona kratka na wejściu czerpni, która powodowała, że w instalacji pojawiało się podciśnienie przy większych obrotach wentylatorów. Poprostu nie miało skąd zaciągać to ciągnęło odpływem skroplin z kanalizacji.
To dlaczego w starych samochodach oprócz grawitacyjnego urządzenia do wyprzedzania stosowano też podciśnieniowe nawet czasem dwa na raz. Im więcej mieszanki tym większy czas spala się nie można przyjąć że czas spalania jest stały. Im większa objętość spalanych gazów tym więcej czasu potrzeba na ich spalenie. Czyli im mniejsze podciśnienie tym więcej...
Dławić zawsze będzie, kwestia tylko tego żeby nie zbyt dużo - za duży przelot -> za małe podciśnienie w zwężce -> zbyt mało wyssanego gazu a co za tym idzie mieszanka uboga i mała moc.
A sprawdź czy jest podciśnienie na dojściu do serva. Jak tarcze zardzewiałe to niska skuteczność hamulca. Tak czy owak tarcze do wymiany i klocki też co nie zmienia faktu że musisz sprawdzić układ podciśnienia
tylko, że jeśli pojawi się podciśnienie, a ilość wody będzie nie wystarczająca odpowietrznik automatyczny zostanie otwarty.. ? nie bardzo rozumiem tego pytania? otwarty w sensie że odpowietrza czy że zaciąga powietrze? Jeśli za mało wody to jest otwarty ponieważ woda nie podnosi pływaka w większości takich odpowietrzników a więc może zaciągać powietrze...
Moim zdaniem jedyną przyczyną takiego efektu (nie biorę tego poważnie pod uwagę) jest powstanie gigantycznego podciśnienia w instalacji. Mogło do tego dojść w następujący sposób : instalacja jest zamknięta i bardzo szczelna a naczynie wzbiorcze nie działa (brak gazów) i jest pełne wody. Woda w instalacji została podgrzana do bardzo wysokiej temperatury...
W przypadku,kiedy powietrze do spalania zasysasz z pomieszczenia,musisz zamontować kratkę nawiewną.Inaczej będziesz miał kłopoty z kołem-może powstać podciśnienie.
tam niema żadnego obiegu, to jest taki rezerwuar, żeby właśnie jak się zagotuje to do tego zbiorniczka naleciało a nie na ziemie i się zmarnowało, poza tym wężyk w tym zbiorniczku powinien sięgać prawie dna a nie kończyć się na górze, wtedy teoretycznie niby powinno zaciągnąć płynu jeśli jest za mało w chłodnicy i stworzy się tam podciśnienie
Typowa przypadłość, puszczania parownika. Sprawdź wężyk od podciśnienia czy ga nie leci.
Pompa podciśnienia napędzana silnikiem DC 12V o mocy kilkunastu watów jest sterowana czujnikiem który zwiera styki po osiągnięciu docelowego podciśnienia. Odbywa się to za pomocą przekaźnika który wyłącza pompę po podaniu napięcia na cewkę. Układ działa, ale silnik często jest uruchamiany i zatrzymywany w cyklach krótszych niż sekunda, gdyż podciśnienie...
Witam, tak podłączony jest do samej pompy i to właśnie ona po rozgrzaniu gubi podciśnienie, mechanik twierdził, że magistrala jest czysta, ale jutro spróbuję zrobić płukankę silnika, bo może pompa dostaje za mało oleju 🤔 Zaleję nowy olej, zmienię filtr i dam znać.
Podciśnienie ma być 340 mbar. masz 440 to za mało .Jest nieszczelność w kolektorze ssącym.
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
W samochodzie jest pompa wytwarzająca podciśnienie, które obsługuje serwo hamulca i układ sterowania silnika. skoro nie stwierdziłeś ,że hamulec jest twardy i mało skuteczny to znaczy że podciśnienie jest. Znajdź schemat podciśnienia dla twojego silnika i sprawdzaj wszystko po kolei. Element który wskazałeś to nie żaden moduł tylko elektrozawór a pod...
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
Jeżeli mnie cytujesz to rób to rzetelnie. :-) jasne , kpie sobie troszkę ale przypominam sobie sytuację jak na oko 'Mechanik" regulował mi w motocyklu podciśnienie na 4 gaźnikach. A cos ze 6 razy chyba - i tak gawno z tego wyszło Pisząc zajrzyj , miałem na myśli otwórz komorę i ją skontroluj i wyczyść ewentualnie . Przez wziernik mało co zobaczysz
Pompa dobra? Jakie robi podciśnienie? Jeżeli jesteś mechanikiem a podejrzewam że nie to za mało konkretów.
No i wszystko jasne - servo jest nieszczelne. Witaj, jeszcze bym tak z tym serwem nie szalał, tam jest mało wydajne podciśnienie, to reakcja normalna na wolnych obrotach. Dodano po 2 Niemniej pozostałe objawy wskazują na nieszczelność serwa. Podmieniłbym na próbę, zwłaszcza, że używki łatwo dostępne i tanie jak barszcz.
Witam .Zbyt mało danych żeby coś powiedzieć.Testowany był na komputerze?Katalizator nie zapchany?Podciśnienie w zbiorniku się nie wytwarza?Przekażniki sprawne?Pompa podaje paliwo na gorącym silniku i czy jest iskra?
(at)frankie1984 Twój trop był dobry, okazało się że problem leżał w tej rurce co przychodzi trochę niżej, czyli w podciśnieniu. Rurka była przytkana to raz, dwa zawór podciśnienia na końcu lini był zbyt otwarty i brał powietrze co za tym idzie podciśnienie nie wciągało membrany pompy w dół w celu wzbogacenia mieszanki. Podsumowując auto ożyło, turbina...
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
W sumie pewnie ta pompa siadła, bo już wcześniej były symptomy jej zużycia (brak mocy i kopcenie) Ale jeszcze jutro spóbuje odpowietrzyć, dam radę dużą strzykawką? Ta pompa niby coś tak ciągnie, ale bardzo, bardzo mało. Obstawiam, że układ paliwowy zapowietrza sama w sobie pompa, przez jakieś uszczelnienie. Warto też wspomnieć, że w baku panowało jakieś...
swobodne elektrony zawsze się w gazie pojawiają (w wyższych tem więcej, w niskich mniej) i latają sobie chaotycznie -zderzająć się z cząstkami gazu. te zderzenia wyhamowują elektrony i aby nadać i kierunek spowodować wyładowanie przeskok iskry trzeba podać sporą energię napięcie. jeśli jest podciśnienie to tych przypadkowych zderzeń jest mało i łatwiej...
Witam . Pewnie już rozwiązany problem , jednak sam miałem kłopoty z niskimi obrotami a ich przyczyną był przewód podciśnienia . Może komuś to się przyda w przyszłości .
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Zafira 20DTL wyrzuca błąd P0400. Wyczyszczony kolektor,przepustnice,EGR sprawny a błąd wiąż jest. Pomierzyłem podciśnienie i na wolnych obrotach ma 0,3 a po dodaniu gazu około 0,5. Czy to nie jest trochę za mało. Po pedale hamulca nie czuć objawów walniętej wakum pompy.
No właśnie, wszystko wygląda jakby była zbyt uboga mieszanka lub brakowało paliwa. Patrzę teraz na filterek który jest pomiędzy bakiem a zaworkiem podciśnieniowym i jest tam bardzo mało paliwa. Próbowałem ciągnąć ustami paliwo przez wężyk który robi podciśnienie i paliwo do filterka z baku się wlewa ale tak mizernie, właściwie to krople lecą. Jutro...
Sprawdź czy aby na pewno nigdzie nie ciągnie lewego powierza, możesz psiknąć plakiem w okolice kolektora ssącego gdy będzie widoczny wzrost obrotów będziesz miał odp. aha sprawdź jeszcze dokładnie wszystkie podciśnienia + przewód do serwa
Kolego chyba źle zrozumiałeś........Więc tak...jeśli vacum była by słaba odczułby na hamulcach, egr i turbo, natomiast jeśli nieszczelność (tu zależy gdzie) ale zapewne reszta nie działała by prawidłowo (hamulce również). Jeśli była by nieszczelność na ścianie grodziowej to na pewno miałby słabe hamulce....ehhh mało powiedziane, hamulców by nie było....
Zgadam sie z OldSkull 1.7 kW to nie jest mało Odkurzacz LG pobór pradu 1,4 kW podciśnienie 22,6 kPa sprawność 22,9 % I radzi sobie Zelmer meteor 1.6 kW I to jest dość natomiast 900 to już jest mało Ale to tez przy "dzisiejszej technologi" która jest dość niezmienna od czasu powstania odkurzacza. Trudno wymyślić coś lepszego ale może po prostu nikt nie...
Witam. Planuję zakup rozlutownicy - zajmuję się serwisem i w ostatnich czasach płytki dwu i więcej warstwowe to już standard, do tego jeszcze cyna bezołowiowa więc wylutowywanie elementów przewlekanych przy użyciu zwykłego odsysacza jest dość męczące. Wiem oczywiście że przyszłość to SMD ale np. w zasilaczach od monitorów czy na płytach desktopowych...
Tester w rękę i sprawdzać parametry czy jest ubogo czy bogato. Jak temp płynu chłodniczego, jakie podciśnienie. Dolot powietrza założony? Czy ciągnie gorące z pod maski? za mało informacji.. Podać parametry silnika podczas występowania usterki.
Co ma do tego filtr powietrza? Zbyt bogata mieszanka? Za mało powietrza->za dużo benzyny->za duże podciśnienie w dolocie->za duży pobór benzyny z gaźnika. Nie bez powodu po każdej wymianie filtra powietrza reguluje się instalację LPG.
Podmieniłem pompę tandemową na testy ale nie wniosło to żadnego efektu. Ogólnie sytuacja dalej jest tak jak było. EGR jest zaślepiony, sterowanie EGR jak odepnę i zaślepię nic to nie daje, dalej jest ta samo. Jest jakiś problem chyba na układzie dolotowym lecz mogę się mylić. Gdy wszystkie podciśnienia sa podpięte normalnie to samochód nie chce się...
czy pojawi się różnica sił działających na wentylator i na przeciwległą ściankę balonu. wiesz że nie, to niuanse, zaangażowana duża energia a mało pożytku. Jak to widzisz? nie rozumiesz że zawsze będzie tak, z jednej strony nacisk powietrza z wentylatora na ściankę balonu, a z drugiej podciśnienie wywołane przezeń na przeciwległą. Czum większy balon...
Bez skutków ubocznych nie możesz go zaślepić gdyż jego działanie jest związane między innymi za redukcję poziomu spalin. Wzrost mocy silnika po zaślepieniu EGR-a może podnieść jego temperaturę bardziej jak przewiduje to układ chłodzenia. Dlatego i z tej strony należy zachować pewną ostrożność. Masz dobre ciśnienia na cylindrach to tym bardziej nie ma...
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
Czujnik ciśnienia wymieniony i teraz komunikatu nie ma związane z tym czujnikiem. Na zgaszonym silniku na przewodzie wyjściowym jest 1.8v. Czujnik wymieniony, komunikatów żadnych nie ma, ale mimo tego dalej nie ma pełnej mocy. Jedzie dobrze do 2,5 tys. obrotów a potem muł. Geometria gruszka działa, przewody sprawne, tylko coś słabo sterowanie zaworu...
czyli łapie "fałszywe" powietrze i ma go za dużo. Benzyna nie lubi zbyt dużego nadmiaru powietrza i dlatego ci gaśnie. Przy biegu jałowym to dodatkowe powietrze ma duzy wpływ, bo wtedy silnik generalnie mało pobiera powietrza i jest duże podciśnienie na dolocie. Jak otworzysz bardziej przepustnicę to przepływ fałszywego powietrza staje się marginalny...
Skoro wszystko jest w porządku i tylko map sensor pokazuje źle, to może poszukać podobnego auta i podmienić? Wskazuje, że jest za duże podciśnienie w kolektorze, czyli zasysa za mało powietrza (coś przyblokowuje), przez to sterownik zaniża dawkę paliwa - lambda itp pokażą, że pracują prawidłowo, ale objawi się zamuleniem/problemem z odpalaniem, czyli...
Za dużo myślisz za mało robisz. Wszystko masz już opisane. -szczelność aktuatorów -wymiana węży -zasilanie w podciśnienie -sprawdzenie zaworków (można je po kolei odpinać od vac zaślepiając wąż) celem testu.
Wydech wygląda na drożny. Jakby nie był, to miałby problemy z wkręcaniem się. CO2 i O2 nie mam wyników bo taki a nie inny analizator był. Podciśnienie było mierzone przy kolanku od serwa hamulcowego - jest tam "złącze" na wakuometr. Niskie podciśnienie - czyli że za mało ssie ? To jaki powinien być prawidłowy wynik ? Iskra w czasie kręcenia rozrusznikiem...
By nie było że tylko czekam na odpowiedzi ... to wyrwałem się na chwilę do warsztaciku i są postępy: - wymienione wszystkie filterki na nowe - pompa powietrze przepłukana na razie izopropanolem, uzyskałem kompresję 1/2 skali :) :) nie wiem czy to dużo, czy też mało ???? - skręcona kolba HOT która się rozpadała.
Podciśnienie przy rozdzielaczu zapłonu jest od regulacji czasu zapłonu.Musi być git.Zobacze czy w ELSIE VAG jest coś na ten temat i ewentualnie podeśle.Jest już bardzo mało tych aut więc dbaj o niego bo warto. Pozdrawiam
Podejrzewam, że mogłeś zbyt szczelnie zakleić część otworów, przez które dolewasz tusz - do komory z żółtym tuszem dochodzi za mało powietrza i po kilku wydrukach wytworzone podciśnienie do dopuszcza tego tuszu do dysz, a gorąca woda wyciąga tylko jego niewielką ilość. Coś takiego przydarzyło się raz mojemu znajomemu. Druga sugestia, to zanieczyszczona...
Użyj programu z mojego podpisu ale za wiele to tam nie będzie widać, to zbyt prosty sterownik, z mało rozbudowanymi funkcjami diagnostycznymi. Masz zapamiętany błąd sterowania wtryskiem, zapewne od LPG bez emulatora, to nie powinno przeszkadzać. Masz też bardzo niskie podciśnienie, nawet jak na kręcenie samym rozrusznikiem, nie strzelił na gazie? ****...
Nie bardzo rozumiem. To widać po twojej radzie... przy gazie R600 jest podciśnienie Dla typowo "lodówkowych" odparowań, tzn. -15 - -30 oC i czynniku (nie gazie!) R600a mamy PODCIŚNIENIE, czyli ciśnienie niższe od atmosferycznego. Więc jak przy takim ciśnieniu można "upuścić" czynnika...??? Abyś Ty i inni zrozumieli. Mało, że czynnika nie "upuścimy"...
W AFN (na pewno w 1998 r.) były cały czas montowane turbiny VTN czyli ze zmienną geometrią. Zaworek można spróbować podmienić od innego samochodu, ale na 99% są zatarte łopatki sterujące geometrią turbiny. Zasada działania jest taka, że zaworek N75 przy niskich prędkościach obrotowych silnika (mało gazów spalinowych) podaje podciśnienie na sztangę turbiny,...
zgadza się ale nie zmienia to faktu że zaraz po odpaleniu powinno zaciągnąć sztangę do końca. tu gdzie mieszkam to nie ma żadnego magika co to wykona bo mało który zna się na hondach i to w dieslu. (at)grala1 czym to można zczytać?
Co zrobiłem Kąt wtrysku na 52 zgodnie z wykresem Przepływomierz sprawny na moje oko - EGR sie podwiesza (przy wyższych obrotach sie otwiera) dlatego różnice między zadanym a aktualnym pomiarem (na jałowym zamknięty a powinien chyba być otwarty) jakcie podciśnienie powinno być po VAKUMP... Tak na szybko jaka powinna być dawka paliwa i gdzie ją sprawdzić......
Sebapl01 Ja też to przerabiałem i pewnie stanie na tym że po gwarancji basenu ( jak minie ) też wykonam napływ wody do pompy rurą fi 38 bo 32mm to za mało i przy max mocy pompy ( 240 W produkcji Leszno ) mam przepływ max ( już po lampie UV i filtrze flizelinowym AA) tylko 4500 L/h. Zastanawiam się czy to co podają producenci pomp piaskowych np. 5678...
U mnie po zapaleniu przesuwa sie w dół ale ok 3mm to raczej troche mało, zwłaszcza że jego droga działania to ok 3cm. A jaka wartość podciśnienia jest w tym wężyku do tego siłownika przy turbinie??? bp moze podciśnienie jest za małe :(
Od razu tak pomyślałem, ale wąż giętki nie nadaje się do takiej instalacji. Wg moich informacji przy zasysaniu istnieje ryzyko, że będzie się "ściskał" - będzie się w nim wytwarzało podciśnienie i woda nie będzie lecieć. Może mógłby być taki wąż olejowy, ale z drugiej strony będzie za mało elastyczny.
Co do RCO może źle sie wyraziłem. W analizie usterki jest poróbnanie Oczekiwane RCO (dla danego stanu: obciążenie, obroty, ilośc powietrza, spali itd) np 60% i porównanie z wartością w jakiej akurat jest np 45%. Jakieś głupoty wypisujesz . Nie ma takiego parametru jak " oczekiwane RCO" . W "analizie " usterki jest wartość RCO jaka była podczas wystąpienia...
Elektryką lubię się bawić i z podłączaniem wg schematów nie mam żadnych problemów. Z elektroniką jest gorzej bo nie wiem jak działa jakiś układ scalony i inne elementy i przez to nie potrafie sobie sam zaprojektować układu. Może kiedyś przy czasie usiąde, coś poczytam i poszerze swoją wiedze na ten temat i uda się coś samemu stworzyć konkretnego. Jeśli...
Mało tego, gdy brakuje prądu (co na szczęście ostatnio nie zdarza się), to wodą z bojlera umyję się. A tak z ciekawości - sprawdzałeś to kiedyś? Przed boilerem jest zawór zwrotny i zdziwię się, jeśli podciśnienie boilera otwartego na krańcu wody ciepłej będzie w stanie otworzyć zawór zwrotny na zimnej wodzie (zakładając już, że cała instalacja wody...
OK podejmuję challenge. mam na stanie 3 akumulatory AGM - Bynajmniej nie do wiertarki... typ SBL150-12i czyli pojemność nominalna 150 Ah. Wszystkie trzy akumulatory najprawdopodobniej przesuszone w UPS (ciekawe jak do tego doszło...:/) podczas prób wykazały pojemność nominalną rzędu 40-56 Ah. po zdjęciu wieczka wszystkie korki gumowe mocno wklęsłe -...
Problem będzie taki, że kompresor się nie wyłączy w trakcie odsysania. I odsysanie będzie mało efektywne. wielkość zbiornika na zużyty olej w odsysarce ma wpływ na dobór kompresora?. Niema, chwilę dłużej będzie wytwarzać podciśnienie.
tak jak już pisałem: w sprzęcie medycznym. a także w stacjach rozlutowniczych (a czy przypadkiem nie konstruujesz czegoś takiego?) 15 W to bardzo mało. Każdy agregat od lodówki przekracza tą moc. pawelradomsko: a jakie masz te pompki?
Zarówno czujnik ciśnienia jak i podciśnienia mogą mieć wpływ na szarpanie ale to trzeba zdiagnozować. Również padnięta sonda może taki wpływ mieć bo teraz masz błąd i np pracę w OL której nie widzisz. Mało tego, masz alaskę a ona ostatnimi czasy lubi popuszczać gaz przez podciśnienie.... Polecam wizytę u dobrego gazmena, jak nie masz daleko to pisz...
Kolego szanowny, nowy katalizator to wydatek kilku tysięcy złotych, więc po cóż chcesz w nim w ciemno grzebać? Mało istotne czy jest jeden czy dwa, dla oceny tego czy jest zapchany wystarczy zmierzyć podciśnienie w kolektorze ssącym i wykręcić sondę. Brniesz na slepo, bez jakiejkolwiek diagnostyki.
użył pompy, ale nie żeby zrobić próżnię i sprawdzić, czy ucieka, tylko jak dobijał gaz, to włączył na chwilę tę pompę, ale po co, nie wiem. Próżni nie robi się aby sprawdzać szczelność! Jeżeli jednak układ nie "trzyma" nawet próżni, to dziura jest jak stodoła. Prawdopodobnie robił próżnię przed napełnianiem i powinien to robić przez co najmniej kilkanaście...
To może świadczyć, że masz za mało wydajną pompkę paliwa i odłączając TĄ/TĘ rurkę powodujesz podniesienie ciśnienia i tym sposobem jakby "lepsze spalanie".... Sprawdź ciśnienie i wydatek pompki paliwowej...
przepływka wprowadza duże podciśnienie co spowoduje nadmierny wzrost podciśnienia w mikserze i w efekcie wyssiewanie zbyt dużych ilości gazu z parownika w stosunku do zassnego przez silnik powietrza bez przepływki będzie chodził normalnie tylko jak zapalisz przy -15? sterownik DIGIJET nie ma trybu awaryjnego - jak coś się zepsuje to pracuje nieprawidłowo...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
Jak podciśnienie które idzie na turbo jest już ok tzn podczas BS jest pełne podciśnienie na zmianę z atmosferą to n75 można uznać za ok. Co do loga to raczej turbo winne jest za duża szczelina między wirnikiem a muszlą. Co przy małej ilości spalin (w BS silnik nie jest obciążony mała dawka paliwa=mało spalin) nie daje rady napędzić jej bo wszystko przelatuje...
Powodów może być bardzo dużo. Może dostaje zbyt mało paliwa (zabrudzone dysze), za mały dopływ paliwa z baku (podciśnienie w baku zatkany odpowietrznik) lub powietrza (filtr). Może zdejmij metalową osłonkę z fajki, może mieć przebicie. Sprawdź czy ma dobra iskrę i czy iskra nie skacze na boki. Może silnik się przegrzewa. Naprawdę bardzo trudno określić...
A co ma mikser do mocy na benzynie ? kolego oświeć mnie bo nie wiem a na naukę nigdy nie jest za późno :| Pozdr.J. Już cie oświecam Jak mikser ma za małą średnice to silnik ma za mało powietrza i dlatego mikser powinien być tak skonstruowany aby wytwarzał odpowiednie podciśnienie do pobierającego gazu a jednocześnie aby zabierał jak najmniej mocy silnikowi...
jak kanał jest niedrożny to jak sąsiad z niższego piętra spuszcza wodę i wytwarza się w instalacji powyżej podciśnienie co powoduje wyssanie wody z moich syfonów. Spostrzeżenie bardzo słuszne i nic nie pozostaje jak podjąć działania udrożnienia tego kanału. Pion kanalizacyjny powinien być wyprowadzony ponad dach i być może ptaki w nim założyły gniazdo,...
A może to być jeszcze prostsze co i tak trzeba zastosować bez krańcówek , po dojściu w górne położenie wzrośnie ciśnienie i wyłącznik nadciśnieniowy wyłączy pompę , samo sterowanie na nożny przycisk ( elektryczne ) , samych zaworów trochę mało - jak są pojedyncze , bo chcąc opuścić dolny zawór musi być otwarty żeby wypłynął olej ale też górny żeby podciśnienie...
No to mało jeszcze kolega spotkal. Wycieki z reduktorow II generacji bardzo czesto nie śmierdzą, przez podciśnienie z IV generacji też. W tych dwóch przytoczonych przypadkach gaz zapie***** i nie było nic czuć. Jak IV gen zdiagnozować było łatwo pianka tak reduktor brc od II z racji duzego otworu już nie. O mało wybuch mi ręki nie urwał. Ostrzegam po...
Witam Mam taki mały problem z lodówko-zamrażarką Whirlpool. Nie pamiętam dokładnie oznaczenia typu... w każdym bądź razie dwa agregaty, kupiona w 2001 roku. Stała się dziwna rzecz: w górnej części (chłodziarka) wybrzuszyła się tylna ścianka do wewnątrz (do komory). Lodówka mimo tego pracuje doskonale! To coś zauważyłem przypadkiem. Wygląda to tak jakby...
Musisz sprawdzić podciśnienia. Może któreś jest nieszczelne i łapie lewe powietrze. Sprawdź w pierwszej kolejności podciśnienie do serwa. Druga sprawa to krokowy .Spróbuj go odpiąć na pracującym silniku gdy masz normalne obroty, i rozgrzej silnik do momentu kiedy ci wzrastały. I na koniec choć to mało prawdopodobne cięgno od gazu.
Witam Może ktoś borykał się z takim problemem. Auto ma małą moc, powoli przyspiesza. Z tego co już zdiagnozowałem to maksymalne ciśnienie doładowania jakie uzyskałem to 0,7 bara. Samochód nie kopci. Wychodzi na to że dostaje mało paliwa i w związku z tym pytanie: czy mało paliwa jest z powodu niskiego ciśnienia doładowania czy też niskie ciśnienie wynika...
Żeby pomiar ciśnienia miał sens potrzebujesz mieć wyświetlacz na 3 cyfry a nie dwie. 3x7 LED + znak czy cisnienie jest dodatnie czy ujemne, albo jakiś wyświetlacz LCD. Co do samego zlecenia. Zajmuję się zawodowo gazem w samochodach. Ile za zlecenie chcesz płacić bo za 100zł + koszt elementów to mało kto palcem w bucie kiwnie. Chcesz mierzyć ciśnienie...
Auto było uderzone akurat strona filtra i akurat klapa ciepło-zimno trochę ucierpiała tzn. ułamał się wężyk podciśnieniowy. W środku jest jakiś termostat woskowy który również nie działał i klapa była właściwie zblokowana na środku. Ja zablokowałem na max zimne, gdyż podobno na gazie to jest mało potrzebne, a nie chciałem mieć w przyszłości problemów...
I ty mu za tą poradę dałeś pomógł? Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Za taką poradę powinienem dawać bany. Zajmij się czujnikiem podciśnienia w kolektorze ssącym, bądź nieszczelnością po stronie ssącej.
Dzięki ale trochę mało informacji. Tym bardziej że podczas montażu kiedy na dworze zimno a plastiki kruche urwał się ten wpust na który wsuwałem do mojej pięknej nowej obudowy przewód ;( Zrobiłem prowizorkę, ale temat teraz tym bardziej aktualny. Od czego te podciśnienie ?
Nie jest to proste. Największy problem to rozpływy powietrza, które mówiąc najogólniej idą w diabły... Ponadto pompa prawdopodobnie wymaga większych przepływów powietrza niż rekuperator, zatem będzie pracować obciążona oporami reku. Zakładając ze reku ma wydajność 300m3/h i pompa schłodzi powietrze wyrzutowe od zera do -10*C to wyjdzie jakiś 1kW ciepła....
cały czas pozostaje nam problem zimy. Montując zwykłe kratki napowietrzające pomieszczenie doprowadzamy do sytuacji że zimową pora będzie nam nawiewało mroźne powietrze z dworu. Uruchomienie wentylacji spowoduje podciśnienie, które będzie nam zaciągało te zimne powietrze do domu. sytuacja ta jest mało komfortowa i sprawia nam dodatkowe koszty związane...
Panowie w tych golfach niema MAP-a Nie jestem mechanikiem, nie wiem... ale temat dotyczy też Nubiry. Poza tym to wiem, że mało widziałem, ale OBD-I doskonale działa bez sondy lambda a sam kąt otwarcia przepustnicy to trochę za mało aby oszacować obciążenie silnika i dobrać włąściwą ilość paliwa. MAPa nie ma w gaźniku, bo on się sam reguluje (im większe...
Pierwszy etap regeneracji to właśnie nalewanie wody do zbiornika. Ma to działać automatycznie a nie tak, że za każdym razem będziesz pomijał nalewanie. Nic ma nie kapać, BR to solankowanie, czyli inżektor wytwarza podciśnienie w butli i zasysa solankę do zbiornika. Jeśli nie wyciąga solanki ze zbiornika a w tym czasie kapie to coś jest nie tak z inżektorem....
Podejrzenie na czujnik Map Sensor wyjaśnione. Początkowo sprawdzałem miernikiem bez trybu awaryjnego i mi pokazywało 1v nie zależnie od obrotów. I wszystko tak ma być przecież przepustnica otwarta. Wprowadziłem w tryb awaryjny i pięknie pokazuje podciśnienie w kolektorze. Duże podciśnienie to nawet powyżej 4v. Wróciłem do szukania lewego powietrza....
Witam. Posiadam wentylator bocznokanałowy z silnikiem 2,3 kw 2850 obr/min 50 Hz, wydajność powietrza 275 m3/h, podciśnienie 300 mbar. Zboże pobierane jest wężem fi 60. Działa nawet niźle tylko jest trochę za mało powietrza. W związku z tym mam pytanie czy można zwiększyć obroty silnika i czy to spowoduje większy wydatak powietrza czy lepiej zastosować...
Panowie trochę mnie nie było, ale przejrzałem dziś auto przewody od intercoolera są ok, natomiast zauważyłem dwie sprawy. MAF na biegu jałowym mam wymagany około 250 natomiast wartość rzeczywista to 400+ wraz z wzrostem obrotów np. 3200 obrotów wartość wymagana to 365 a mam 401. I tu mi chodzi po głowie przepływka. Ale co mnie zaciekawiło, oglądałem...
Nawet w awaryjnym rozruchu z "gazu" to dwa obroty wału i sprawny motor podejmuje pracę. Mało prawdopodobne. Tym bardziej, jeśli mikser jest po jednej stronie komory silnika, a reduktor po drugiej - zbyt małe podciśnienie, dla zassania gazu z reduktora na rozruszniku. Cały czas usterka w jednym miejscu, tyle tylko że od szanownego autora ani konkretów...
albo brak którejś ze sprężyn w pompie hamulcowej? To raczej mało możliwe. Gdyby brakowalo sprężyny w pompie hamulcowej, pompa nie działała by prawidłowo przy nieuruchomionym silniku, nie dało by się odpowietrzyć wszystkich kół gdyby brakowało którejś sprężyny w pompie hamulcowej. podczas odpowietrzania na nieuruchomionym silniku pompa daje dobrze na...
volvo podciśnienie podciśnienie mercedes kranik podciśnienie
dioda głośnik creative bosch pralka pompa zapchać organ klawisz
dobra turbina wiatrowa praca embedded
Wszystkie 8-cyfrowe kombinacje binarne: 0 i 1 Tablica bezpieczników Seat Arosa 1.4 AUD 40 KM