Nie taka grucha? On ma być normalnie otwarty, a podciśnienie zamyka.
Nie ten na prawo powyżej. Nr1 był uszkodzony ? Jakie masz podciśnienie.
Dzień dobry, Jeśli chodzi o samochody Potrafię w przekręcić kluczyk i jechać, zmienić żarówkę i filtr powietrza, lub kabinowy. Vauxhall ( Brytyjski Opel), Astra 1.7 CDTI, robi krótkie przebiegi 14 km dziennie. Rocznik 2013 Pojawia się błąd P003A, niewłaściwe podciśnienie na wejściu turbosprężarki, samochód ma moc, nie dymi. Engine check oczywiście...
.I ŻADEN MECHANIK W SERWISIE NIE WPADŁ NA TO NA CO WPADŁEM JA . Może byłeś w piekarni a nie w serwisie ? Bo każdy normalny mechanik a nawet kumaty MAJSTERKOWICZ sprawdza czy idzie podciśnienie na turbo ;)
Być może masz urwaną klapkę zamykającą przepływ spalin. Turbo bez VGT?
Sprawdzić podciśnienie do sterowania "turbo" i układ EGR.
Czyż by obie turbiny kaput? Zmierz jakie podciśnienie jest w instalacji i jakie przychodzi na gruszkę turbiny.
Pacjent Opel Vivaro B 2017 1.6 biturbo. Problem z doładowaniem. Wymieniono cooler, obie turbiny po regeneracji, wymienio 2 zawory podciśnienia od turbiny. Turbo ciągnie dopiero powyżej 3000 obrotów. Na n75 za silnikiem na dole od strony ściany grodziowej dochodzi podciśnienie ponad 6 i wychodzi ponad 5 ja jałowym. Na n75 na pokrywie silnika dochodzi...
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Jak turbo nie dmucha to chyba sprawność silnika jest mniejsza? Kolejny mit - turbo praktycznie zawsze "dmucha", tylko czasem jedynie utrzymuje ciśnienie atmosferyczne (gdzie w silniku wolnossącym byłoby podciśnienie).
Prawdopodobnie chodzi ci o przewód, który idzie do zaworu wodnego na odcinku vacuum. Jest zaworek dławiący podciśnienie, żeby płynnie się otwierał. Od turbo masz 2 inne zawory plus sterowanie klapą na małym turbo. Jeden zawór jest na pokrywie u góry, a drugi jest na rozrządzie przytwierdzony.
No i nie jest to MAF, pompa podciśnienia,przewody podciśnienia,elektrozawory,EGR,turbo.
Przecież pisałem że turbina ładuje od początku a zawór odcina ładowanie, dopiero przy przeładowaniu zaczyna odcinać turbinkę, wtedy właśnie powinno zmienić się wypełnienie proporcjonalnie do nadciśnienia. Reasumując cięgno będzie się przesuwać gdy turbina osiągnie maksymalne żądane przez sterownik ciśnienie w kolektorze dolotowym. Więc gdy odetniemy...
Brak podciśnienia z vacu pompy będzie powodował problemy z układem hamulcowym jak również problemy z mocą , przy słabym podciśnieniu siłownik regulujący wydajnoscią turbosprężarki nie uzyskuje odpowiedniego skoku i stąd brak odpowiedniego ciśnienia doładowanie i brak mocy . Sprawdź układ podciśnienia od vacu pompy do serwa jak również obwody podciśnienia...
A yaka, że gaz może lecieć do kolektora najczęstrzym uszkodzeniem, czyli podciśnieniem niedowiarku.
Prawdopodobnie uszkadza się przez olej silnikowy przedostający sie z vacum -pompy. Możesz jeden uszkodzony rozebrać . Vac to zasilanie podciśnieniem, out to wyjście np : na turbo.
Mialem kiedys podobny przypadek, co prawda nie takim aucie jak Twoje (opel zafira 3, 1,6 turbo) Objaw był taki, ze auto sobie chodziło na postoju normalnie, wyciagales kluczyk a silnik dalej pracowal ale juz obroty mu spadalay tak dok ok 500 i jeszcze ok 30 sekund pracował i co sie okazało ... A to sie okazało, ze uszkodzony byl zawór odprowadzający...
problem może byc spowodowany brakiem podciśnienia na zaworze turbo który znajduje się obok czujnika ciśnienia i modułu sterowania świecami żarowymi (metalowa osłona komputera silnika) wtedy zapala się lampka spiralka .aby sprawdzic nalezy zdjąć gumowe przewodziki z zaworu turbo i przy zapalonym silniku na wolnych obrotach przytkać przewodzik stwierdzając...
podobny problem miałem w zafirce 20 dti . nie miał mocy i nie wkręcał się na obroty. usterka była błaha, obłamany wężyk podciśnienia turbo
map sensor widzi realne podciśnienie, korekty krótkoterminowe idą wtedy +20%. To gdzieś ciągnie lewiznę i tyle. Jak by to był turbo 1.4 to usterka jest jasna . Nie pamiętam czy jest tam podobny grzyb. Sprawdź ogólnie kolektor, i odpowietrzenie skrzyni korbowej,evap itd.
Na komputerze wyskoczył błąd coś tam emisji spalin coś tam się w jakimś tam Oplu z jakimś tam silnikiem zepsuło. Kontrolki pozbyć się z deski rozdzielczej, skoro razi w oczy. Udajesz głupiego czy jesteś? Napisałem że jak wyskoczy kontrolka auto traci moc prawda? Silnik podany w tytule tematu. Ciężko ruszyć tym co Twoja szyja musi nosić? Ciężko ruszyć...
W moim przypadku są 3 czujniki,Baro i map sensor obok siebie w kolektorze i czujnik doładowania w rurze IC.Na zgaszonym silniku wszystkie pokazują 100kpa więc wskazują atmosferyczne więc jest ok.Po odpaleniu na wolnych obrotach baro i ten na rurze dalej pokazują 100kpa ,a map 40-60kpa czyli podciśnienie(wahania zależne od stopnia wygrzania silnika).Wskazania...
Sprawdź jakie jest podciśnienie na kolektorze w momencie kiedy rura od turbo jest zdjęta i założona. Mi to wygląda na brak powietrza w dolocie i dlatego dymi. Możliwe że mechanik zatkal turbine jak wymieniał kolektor, żeby nic mu tam nie wpadło i zapomniał o tym.
Jak jadę spokojnie to zapali się kontrolka z samochodzika z kluczykiem i nie ma mocy, turbo nie działa. ale jak no biegu 3,4,5 pocisnę chwile to już moc wraca i kontrolka gaśnie, na komputerze wyszło tylko ze błąd EGR. Przewody podciśnieniowe sprawdzone EGR wyczyszczony ale nie rozbierałem go. Pierwszy elektro zawór sprawdzony od podciśnienia. Dziś...
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
Żaden emulator tam nic nie zdziała, to pneumatyczne urządzenie, sterowane elektrozaworem. Albo grzybek, zarośnięty sadzą się zawiesza - brak mocy, kopcenie, błąd w sterowniku "nieprawidłowy przepływ egr", albo dziurawi się membranka siłowniczka - nieprawidłowo wtedy działa i sterowanie turbo i klap, bo podciśnienie ucieka. Również brak mocy, kopcenie...
Witam Wrócę do tematu bo jak widać nie został on dokończony/rozwiązany. A przynajmniej nikt tu nie napisał rozwiązania problemu. Mam też Zafirę A 2.0DTI 101KM 2001rok i mam dokładnie ten sam objaw. Auto poniżej 2000 [obr/min] jedzie bardzo słabo. Turbo wyraźnie załącza się dopiero powyżej tych obrotów i jest moc. Sprawdziłem: - gruszkę przy turbo wraz...
Cen ASO niestety nie znam. Ten zawór jest jedynie jednym z podejrzanych, dziurawy wąż za nim również może powodować takie objawy. Mierzona była wartość podciśnienia?
Podciśnienie powinno być podłączone do kolektora ssącego tj za przepustnicą tak jak jest w innych instalacjach np KME, Stag, OMVL itd. Można to wyregulować śrubą, najlepiej we dwie osoby tj jedna niech trzyma gaz na około 3000 obrotów i obserwując czasy wtrysku tak regulować ciśnienie żeby czasy na bezynie i na gazie były takie same, ale nie wiadomo...
Skoro zapala się kontrolka to odczytanie błędów powinno sporo wyjaśnić. Tak na oko to coś nie tak z podciśnieniami. Pod maską masz 2 lub 3 elektrozawory podciśnienia, które sterują: zaworem obejścia turbiny, klapami przeciwdymowymi i zaworem EGR (w silniku X20DTH chyba był elektryczny). Elektrozawory mają z góry 2 króćce - VAC i OUT. VAC ma być podłączony...
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
brak mocy podmień zawór sterowania podciśnieniem turbo węzyki całe od podcisnien a jak wtryski
Witam. Problem dotyczy Opla Vivaro 1.9DTi 100KM 2004r. Paliła się kontrolka z kluczem (check), silnik identyczny jak np. w Renault Traffic. Turbo zupełnie nie dawało ciśnienia (organoleptycznie), bo go nie podłączałem do kompa (nie mam odpowiedniego). Okazało się, że na wężyku zaworka sterującego od turbo nie ma, nie czuć, zupełnie podciśnienia. Wymieniłem...
Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post na forum więc witam tym bardziej :) Ale do rzeczy. Mój ŚP.teściu miał Opla 2.0 DTi po chipie a auto było na tyle żwawe, że przy starcie ze świateł nie umiałem go dogonić swoją Vectrą b 1.8 LPG. Sam nieraz dostawałem szału, że jego 122kuce są takie żwawe a moje zdechłe. Potem to wiadomo jedno dziecko drugie...
Witam wszystkich.Mam poważny problem z Zafira 2.0dti 101 koni autko z rocznika 2001. Najpierw błąd przepływomierza i P0400 czyli niewłaściwy przepływ spalin przez układ egr. Wymieniłem przepływomierz wyczyscilem egr kolektor dolotowy też wyczyszczenie bo syfu było co niemiara. Klapki wyprostowane i sprawne - ładnie lekko chodzą. I niestety nic ale okazało...
Witam, Dużo czytam na forum, mało się udzielam, ale problem mnie przerósł. Brakuje mi już pomysłów. Może ktoś z Was coś doradzi. Otóż mam problem z doładowaniem Vectra c 1.9 cdti 150KM 2006r automat. Około miesiaca temu samochód stracił moc. Wyglada tak jakby turbina nie dmuchala w ogóle, ale nie zawsze czasami po odpaleniu jeździ jak powinna do...
Podciśnienia są na wszystkich 3 zaworach? Sztangę od turbo wciąga na maxa?
Witam, Po wielu dniach bojów i kombinowania poddaję się i zakładam wątek. Otóż w moim samochodzie Opel Vectra C 1.9 CDTI Z19DTH gdy silnik jest zimny nie działa turbina (między innymi). Objawy: - przegazowuję silnik i nie słychać świstu - mocy brak - co ciekawe, gdy nie działa turbina, nie działa także tempomat. Gdy silnik się nagrzeje turbina zaczyna...
Cześć, twardo walczę z złomplem. Do tej pory: - turbosprężarka nie posiada luzów, podciśnienie zmodyfikowane (silikonowe wężyki + dołożony akumulator pneumatyczny jak w gulfach) - kolektor ssący zregenerowany (wywalone klapy zawirowań powietrza) - EGR zaślepiony od strony wydechu i strony dolotu i wyłączony w sterowniku - Przepływomierz wymieniony (ale...
problem z turbo, pewnie przewód od turbiny do coolera pękniety albo sterowanie turbiny podciśnieniem uszkodzone
Trzeba zrobić diagnostykę. Możesz posprawdzac podciśnienia do sterowania turbo i czy wciagnieta jest sztanga od upustu spalin przy uruchomionym silniku.
Mam problem z moim Oplem Astra G 2 z 1999 roku, silnik 2.0 DT 82KM. Ostatnio zauważyłem, że cięgno po odpaleniu porusza się cały czas prawo-lewo, auto straciło moc, check engine podczas jazdy, a gdy się zaczyna zwalniać, to gaśnie, a gdy się świeci, to maksymalne obroty, do jakich można zakręcić silnik, to około 3.700 obr, a pojedzie nie lepiej niż...
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Po odpaleniu grucha od turbo zostaje wciągnięta na max?
Witam. Opel Vectra C 2004r. 1.9 dth 150 km. 280 tyś km. Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów. Co było sprawdzone i zrobione: 1. Diagnoza komputem - podczas jazdy od ok. 1800 obr. zadane ciśnienie ładowania ok. 2.4 bara, a turbina bije 1.5 bara, dopiero przy 2600 obr. ciśnienie wzrasta do 2.2bara i dalej już nie rośnie. Sporadycznie wyskoczy błąd p0234...
witam sprawdź najpierw podciśnienia do zaworów czy jest wszystko szczelne oraz taka sugestia czy nikt nie kręcił sztangą przy turbo?
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
Silnik diesel 2.0 16v z 98r. Pozdro Sprawdż podciśnienia, i czy sztanga od turbo porusza się prawidłowo. Samochód zapala normalnie?
Potrzebne narzędzia, trochę wiedzy mechanicznej, wyobraźni i dużo cierpliwości a jak zdejmiesz kolektor to się nogą przeżegnasz co tam się dzieje. Miałem taki tylko w astrze g w zasadzie jest to samo. Ten błąd odpowiada również za elektrozawory sterujące podciśnieniem od klap i turbo i często pęka w nich membrana znajdują się w lewym rogu przy lampie...
Witam ponownie, Wczoraj po miesiącu! odebrałem auto od mechanika - elektryk się poddał, a diesel service - cóż, wymienili zaworek od EGR i w miejsce 09158200 został zamontowany - pierburg 7.22796.01.0 ( sprawdziłem, że to do BMW - czy może zostać ?), ponoć zmierzyli podciśnienie i jest dobrze (-0,9) dla pewności wymienili jeszcze pompę paliwa wraz ze...
Można wakuometrem, wpiąć się równolegle trójnikiem przed elektrozaworami i skontrolować podciśnienie zasilające oraz za każdym z zaworów i sprawdzić sterowanie siłowników klap i turbosprężarki. Oznaczenia są inne dla odróżnienia, ale zasada działania i parametry te same, że sprawują się zamiennie bez problemu, sprawdzone.
Witam Posiadam Opla Zafira A turbobenzyna 2.0 OPC 200KM samochód przestał załaczaczć turbine i stracił moc jeździłem tak może z 1000km i obecnie stwierdziłem zatartą dźwigienkę w turbinie , Zawór sterujący PIERBURG wygląda na dobry, dochodzi do niego jeden wężyk z dolotu , jeden wychodzi na gruszkę sterująca turbinę a jeden idzie z dołu silnika . Moje...
częstą usterką jest przepływomierz ale nie zawsze. Sprawdź szczelność układu podciśnień i poprawność podłączenia wszystkich elementów.na każdym zaworze jest opis vac-do podciśnienia i "out"-do elementu wykonawczego.można na próbę podmienić zawór np.od recyrkulatora na TURBO.
Spaliny nie wracają do turbo, wylot obiegu EGR jest do kolektora dolotowego, już za turbo. Zresztą sam zawór EGR jest przecież na kolektorze dolotowym i otwiera kanał łączący go z kolektorem wydechowym. W X20DTH EGR jest sterowany elektrycznie, nie podciśnieniem.
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
Witajcie Po latach bezproblemowej eksploatacji moją Fronterę B 2.2DTI 2001r - X22DTH spotkał problem. Silnik pracuje nie równo. Przy dodawaniu gazu lekko trzęsie. Jest wrażenie jakby pracował na 3 garach. Nie ważne czy zimny czy ciepły. Jest wyraźnie słabszy. Dłuższa jazda skutkuje błędem P0190. Błąd czasem znika sam. Zagadka jest następują. Odłączenie...
co sie dzieje z autem? brakuje mu mocy? pomiar cisnienia wykonaj podczas jazdy nie na postoju Wydaje mi się że troszkę lepiej powinien iść, pomiar w jeździe wykonam jak tylko gdzieś będę dalej będę jechał, bo u siebie w okolicy nie bardzo jest gdzie "przycisnąć". Poza tym turbinkę słabo słychać przy wyższych obrotach, tak jakby się nie wkręcała na...
zdejmij wąż gumowy który idzie z interculera do kolektora ssącego i zobacz czy w kolektorze ssącym jest maź z oleju jeżeli tak to musisz rozkręcić kolektor ssący i dobrze go wyczyścić w środku, są tam przepustnice otwierane podciśnieniem jeżeli nagar z oleju je zakleił to auto dostaje za mało powietrza i będzie wtedy słabsze i więcej palić jeżeli jest...
w moim akurat nie ma fabrycznego mapa, także odpada... golf IV 1.8T 150KM 2000r. silnik AGU. Na lpg-forum był poradnik jak dodać mapsensor od opla, kupiłem za 30 zł ale on nadaje się tylko do wolnossących bo wskazuje tylko podciśnienie, a ja mam turbo i trzeba już inny czujnik w ogóle...
Witam. Jeśli było już taki temat to proszę o przeniesienia. Mam dziwny problem z Oplem Zafirą 2,0DTI 2005r ( wg Op-com 2004). Silnik Y20DTH. Świeci się kochana kontrolka, odczyt błędów wykazał P0105 - za niskie ciśnienie. Problem występuje już od włączenia zapłonu i nie można go skasować ( nie trzeba odpalać bo problem występuje ciągle). Sprawdzone:...
Elektro zawory sprawne, zamieniłem dla pewności nawet Turbo, jednak powyżej 3000 obr. wpada w tryb awaryjny, Gruszka od Turbo sprawna, vacum zasysa, teraz pytanie czy może to być wina tego czujnika ciśnienia który jest przykrecony do tej pokrywy kolektora ssącego ? Czy może jest tak że przy tych obrotach vacum nie domaga ?
Podciśnienia są dobrze popodpinane ? tam nie ma podcisnien, turbo sterowane nadcisnieniem, i jeden zaworek podcisnieniowy do chłodniczki egr Dodano po 5 Wydech pod kątem przytkania możemy wykluczyć bo próbowałem z odkręconym i nie ma różnicy
Układ dolotowy szczelny ??? , EGR się domyka ???? , turbo podciśnienia zaworek wiadomo , DPF przedmuchany ??? a co z wypaleniem sadzy ??? (jaka jest różnica ciśnień na postoju i przy 4 tyś obr ) , fazy rozrządu ( na blokadach) do spr ... .to tak na początek ...
Witam, potrzebuję porady. Robię mapę do Astry H 1.9 CDTI 120 KM Z19DT i turbina nie chce mi przekroczyć 1,54 bara. Na chwilę tyle będzie i szaleje między 1,24 a 1,40, i nie wiem czemu. Próbowałem ustawić na 1,6 i na 1,7 bara, ale więcej nie przekracza. Też chciałem zrobić hardcut, ale po ustawieniu torque limitera na 4500 rpm (stara wartość) i 4550...
Kolego sprawdź wszystkie podciśnienia a szczególnie te które sterują turbo może gdzieś dostaje się lewe powietrze . A jeśli masz takiego drugiego to podmień przepływkę powierza ona też czasem potrafi dobrze namieszać sterownikowi silnika a błędu nie pokaże bo jakieś tam wartości sobie czyta. Miałem takie BMW E46 3,0D i nie jechało zero błędów a podczas...
Witam. Problem z Z13DTH w samochodzie Opel Astra H 1.3 CDTi 90KM. Brak błędów odczytanych testerem. Turbo wstaje późno, bo około 3k obrotów. - Podmieniony elektrozawór sterujący turbo - bez efektów, może nawet jest ciut gorzej (odczucie subiektywne). - Wyczyszczony/podmieniony map sensor z kolektora dolotego, bez efektów. - Wyczyszczony EGR (ma on 19%...
Witam. Odświeżę stary temat. Opel Astra 1.9 CDTI 120 KM 16V silnik fiatowski JTD bez filtra czateczek. Silnik słabo odpala ,a jak juz odpali to się słabo wkręca na obroty, Max 4tys. Kopci jak stary autosan. Totalny muł nie da sie nawet nim jezdzic. W samochodzie został wymieniony kolektor wraz z klapami wirowymi, wyczyszczony EGR oraz sprawdzony prostownikiem...
Podstawa to dobra pompa vacum min.0.8bara,oczywiście wężyki podciśnienia szczelne ,sprawne zaworki i szczelne wszystkie membramy w elementach wykonawczych.Ale przy niesprawnej pompie vacum powinno chyba walić błąd systemu krytycznego 2(turbo)u ciebie posprawdzaj węzyki koło akumulatora pewnie sam egr sprawny .No chyba że membrama poszła ,i sprawdz czy...
Witam grupę, ktoś ma jakieś pomysły? Vivaro nie jedzie od dołu do jakichś 2000rpm na zimnym, na rozgrzanym coś koło 2300rpm, potem dostaje tak jakby boosta, że się szybciej wkręca na obroty i turbo zaczyna pompować. Parametry sprawdzane op comem: Masa paliwa: zimny silnik 11mg, ciepły 8mg, pod obciążeniem ledwo dotkiesz gazu jest 21mg, a do 3.5k dochodzi...
Witam. Opel Astra 1.9 CDTI 120 KM 16V silnik fiatowski JTD bez filtra czateczek. Silnik słabo odpala ,a jak juz odpali to się słabo wkręca na obroty, Max 4tys. Kopci jak stary autosan. Totalny muł nie da sie nawet nim jezdzic. W samochodzie został wymieniony kolektor wraz z klapami wirowymi, wyczyszczony EGR oraz sprawdzony prostownikiem i otwiera sie...
A jaki zakres pomiarowy ma twój MAP sensor? Większość pracuje przy podciśnieniu, tutaj masz nadciśnienie. Musiałbyś znaleźć MAP sensor o zakresie pomiarowym przynajmniej do 1,5 bar (z silnika turbo) i wtedy zrobić układ dopasowujący, co bez znajomości charakterystyki oryginalnego czujnika jest mało realne. Ponadto w BRC czujnik ciśnienia jest zintegrowany...
Błąd P2564 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Low.Opel/Insignia/2.0 cdti, silnik A20DTH. Borykam się z tym błędem już dobrych kilka dni. Auto normalnie jedzie, nie ma żadnych problemów z mocą. Zauważalny wzrost zużycia paliwa, bardzo szybkie napełnianie się DPF. Wymieniłem gruszkę turbo, zawór podciśnienia. Pomierzyłem napięcie na wtyczce...
Witam tutaj zgromadzonych Problem polega na tym że jak sie wkreci powyżej 2k obrotów (+-) to jakoś to auto idzie. Przykapca na czarno czasami na fest czarny dym ale tylko do 2.5k potem cisza Z kontrolek to świeci się serwis (ale to raczej od poduszki bo gaśnie) Kontrolka świec żarowych (ale ta jak ma chumory to gaśnie ale wtedy auto kreci sie maks do...
Witam od pewnego czasu mam problem ze swoją Astrunią. Od samego początku były problemy i są nadal z obrotami na biegu jałowym są spadki obrotów od 20 do 50 co są odczuwalne drgania silnika ten problem występuje nadal. Do tego objawu doszło falowanie obrotów czasami się zdarzyło 800-1600 problem ten został naprawiony poprzez wymianę silniczka krokowego...
Witam. Moja asterka z niskich obrotów w ogóle nie jedzie, na każdym biegu. Lekka górka, trzeci bieg 1700 obrotów a mi prędzej zgaśnie samochód nim się rozpędze... ciągle trzeba pilnować żeby być te 2000+ obrotów. Wygląda to tak, szczególnie na 1 i 2 biegu, że samochód rozpędza się bardzo powoli z wciśniętym choćby pedałem do połowy i tak do 2600 obrotów...
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
Witam! Jak w temacie - potrzebuję do Vectry C 2.0 16V TURBO o kodzie silnika Z20NET schemat podłączeń podciśnień. Posiadam TISa, lecz niestety nie mogę znaleźć tam żadnych schematów oprócz elektrycznych. Przekopałem Internety wzdłuż i wszerz i nie mogę nic znaleźć... Proszę o pomoc
Witam, od 2 tygodni walczę z moją Vectrą i nikt mi nie potrafi pomóc, dlatego zwracam sie po poradę do Was. Zaczeło się od tego, że pękł przewód doprowadzający paliwo do wtryskiwacza. Zakupiłem nowy i oddałem do mechanika do wymiany. Gdy odebrałem auto okazało sie, że auto po nocnym postoju się zapowietrzyło i nie chce odpalić. Przy użyciu pompki udało...
Kody błędów starszych jednostek, bez EOBD/OBD-II ('90-'95). Tłumaczenie własne, wszelkie uwagi mile widziane. Jednostka sterująca silnika 12 Rozpoczęcie diagnostyki/separator (sygnalizuje początek/koniec listy błędów) 13 Czujnik O2 - obwód otwarty 14 Czujnik temperatury chłodziwa - za niskie napięcie 15 Czujnik temperatury chłodziwa - za wysokie...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 75km 55KW X16SZR benzyna 1999r 210.000km przebiegu. Zanim opiszę swój dotychczasowy problem chciałbym podzielić się wcześniejszymi dolegliwościami asterixa. Od samego początku od kiedy go kupiłem były problemy z obrotami biegu jałowego tzn spadki w zakresie 20-50 wyczuwalne drgania silnika...
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
Taki temat juz byl ostatnio, no ale nic. Tak jak ktos juz wspomnial wydechy przelotowe jak i o wiekszej srednicy maja zastosowanie w silnikach doladowanych. Choc ta srednice dobieramy do tego co chcemy osiagnac inaczej to bedzie w autach do driftu inaczej w autach na 1/4. W wolnossacym zle dobranie wydechy moze zakonczyc sie duzymi wydatkami, gdyz cofajace...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
schemat podciśnienie turbo podciśnienie turbo astra czujnik podciśnienie turbo
opinie graphite uszkodzić kabel elektryczny wyświetlacz graficzny tekst bascom
pomiar rezystancji wewnętrznej ogniw alcatel hh71vm
Jak rozebrać odkurzacz Philips serii 8000 - instrukcja krok po kroku Denon DRA-455: Specyfikacja i typowe usterki