Wężyki z wtryskiwaczy i podciśnienie reduktora wkładasz do naczynia z wodą, otwierasz elektrozawory na krótko i obserwujesz czy bąbelki nie pójdą. Tylko taki test też nie daje 100% pewności, bo mocno zabrudzone wtryskiwacze raz mogą się domknąć raz nie.
Reduktor nowy bo miał pękniętą memebrame i puszczał gaz w podciśnienie. norma w tych reduktorach, wszystko na to wskazuje iż czujnik ciśnienia tez jest do wymiany..
Witam Czy po zdjęciu z reduktora przewodu podciśnienie, reduktor powinien syczeć? Bo u mnie odczepiłem wężyk ten przy reduktorze słychać syczenie .
Sprawdź jeszcze czy podczas pracy na lpg nie wycieka gaz z reduktora przez podciśnienie. Juz wiem który to silnik, rzadko spotykany.
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Wsadź wężyki w naczynie z wodą to będziesz miał pewność czy to wtryski puszczają. To samo zrób z "podciśnieniem" reduktora.
cinekk2 ty lepiej zmień gazownika bo ten chyba nie wie co mówi i robi , prawdopodobnie teraz to ty masz coś z rozdzielaczem (o ile tam cos nie opatentowali to tylko brudne szczelinki ) jest jeszcze taka możliwośc ,że z reduktora przez podciśnienie idzie gaz i się po prostu przylewa na wolnych obrotach, sprawdz też przewody podciśnieniowe z reduktora...
Te reduktory tyle wytrzymują. Polecam zavolaka :) (zavoli zeta n) Jak reduktor puszcza gaz przez podciśnienie to możesz kręcić do upadłego, i to jak najbardziej może być przyczyna nie palenia.
No to trzeba znaleźć którędy ulatnia się gaz. Przez wtryskiwacz czy rurkę podciśnienia reduktora. Może też zalewać paliwem do sprawdzenia podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
Witam Sprawdź czy nie dostaje "lewego" gazu np przez podciśnienie z reduktora Pozdrawiam
No teraz to w ogóle ciśnienia nie masz na reduktorze a podciśnienie wysokie jakby na obrotach mocnych był. Coś za mocno kręciłeś lub źle złożyłeś reduktor?
Popuszcza wtrysk gazowy lub reduktor i gaz przez podciśnienie trafia do kolektora zalewając go w trupa. Druga opcją zły montaż i strojenie. Wszysyko do opanowania.
Znaczy auto po naprawie zaczeło szarpać?Co naprawiałeś może gdzieś tu tkwi przyczyna(coś niepodpięte,podciśnienie reduktora).Reduktor gazu ile ma najechane?Problem występuje na zimnym i na ciepłym silniku?Co do świec to odstęp możesz ustawić na 0,8mm
Podciśnienie w reduktorze jest po to aby utrzymać jak najbardziej stałe ciśnienie gazu względem zapotrzebowania na owe paliwo.
śrubką tą dostrajasz czułość parownika do konkretnego układu miksera i układu dolotu polega to natym azeby minimalne podciśnienie jakie powstaje przed przepustnicą na zwężce miksera było wstanie wywrzeć taki wpływ na membrane parownika żeby ten puści gaz w odpowiedniej ilości do odpowiedniego podciśnienia, podciśnienie to wzrasta wraz z wzrastanie obrotów...
pisze , to znaczy że opracowuje algorytm pracy sterownika :D, chyba jasno napisał :D:D Algorytm opiera się głownie na "podglądaniu" czasów wtrysków generowanych przez ecu benzynowe. Ponieważ gaz ma inna wartość opałową , a wtryskiwacze mają nieliniową charakterystykę buduje się krzywą mnożnika , który na podstawie zmierzonych pozornych czasów benzyny...
Jeżeli reduktor puszcza gaz w układ dolotowy to tylko przez podciśnienie. Wtedy reduktor do regeneracji. A wtryski jakie posiadasz? Keihin?
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Właśnie widac, że masz nie podpięte podciśnienie z kolektora do reduktora (do tego mosiężnego króćca z otworem fi 4). Połączyć z wężykiem (poprzez trójnik), który łączy prawy króciec MAP na czujniku i idzie do kolektora, oznaczony poglądowo na niebiesko, lub bezpośrednio do kolektora ssącego. Dlatego ciśnienie 1,8 ale i tak w jakimś zakresie powinno...
ciśnienie na cut-off rośnie do 2-5 bara nie puszcza przez podciśnienie reduktory gold 350km na tą chwile wymieniam swiece i kable bo w ciągu nic sie nie dzieje dopiero przy zapięciu lock-up czyli max moment obrotowy szarpie zobaczymy w poniedziałek co będzie po wymianie zapłonu
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Cały czas to samo:D Partner B9 z silnikiem TU5JP4. Podciśnienie do reduktora podłączone, wtryskiwacze AC-W01.
Witam, mam reduktor kolteca vg392 i chciałem go wymienic na biogas-a albo ag ale ag nie ma wejścia na podciśnienie , a biogasa na elektrozawór , i pytanie czy można podłączyć bez podciśnienia a te zatkać czy cos takiego
podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
Są dwa rodzaje reduktorów - starsze są sterowane podciśnieniowo, nowsze nie posiadają tej wewnętrznej membrany, ponieważ steruje nimi umieszczony na zewnątrz obudowy elektrozawór. Sterowanie to ma za zadanie włączanie i wyłączanie reduktora, w zależności od tego, czy silnik pracuje, czy nie. W starszych typach (pneumatycznych) do reduktora dochodził...
Witam. Potrzebuje schematu instalacji brc sequent 24 do nissana almery 1.5 n16. Instalacje tą przekładam z opla omegi....chciałem się dowiedzieć co teraz należało by zrobić...tzn. podejrzewam że po takiej przekładce należy wgrać do centralki nowe oprogramowanie...czy coś takiego mogę wykonać we własnym zakresie...jeśli tak to jak? Dodano po 6 zapomniałem...
nowy też może być niesprawny, skoro nie masz na niego gwarancji to trzeba go rozebrać i znaleźć przyczynę braku regulacji. Od pisania się nie naprawi :D a nikt w ciemno nie zgadnie . A podciśnienie podłączyłeś prawidłowo ? Bo taki objaw masz jak zdejmiesz przewód podciśnienia :idea:
Nie ma jeszcze tragedii, problem do opanowania ale to może być żmudna robota. Pięknie byłoby gdyby był to jedyny defekt w tej instalacji nie zaś jedno ogniwo łańcucha problemów. 'A może zrobić kalibracje na zbiorniku zatankowanym do pełna?" Tak, poprzednia kalibracja została wykonana chyba na 5 litrach gazu a jak widać z pomiaru Kolegi mamy przerost...
Kolego odepnij podciśnienie od reduktora i zobacz jaki efekt będzie. PO 2 niewielu gazowników ma manometr ciśnienia gazu, ja mam to wiem co piszczy w trawie.
Skoro jest gaz, to odłącz klemę na 12h i potem odpal na samej benzynie i sprawdź. Dobrze by było, zakręcić jednocześnie gaz w butli i odpiąć podciśnienie od reduktora gazu.
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
Sprawdź w programie do gazu ciśnienie jakie podaje reduktor. Miałem coś takiego (ze STAG QBOX), że po gwałtownym przyśpieszeniu nagle reduktor KME sam się przekręcił, ciśnienie wzrosło bez mojego wpływu. Oczywiście ciśnienie na tym samym mnożniku wtrysków i samochód nie pracował jak trzeba. Czy u ciebie instalacja poprawnie poskładana np podciśnienie...
NO, jeśli masz mozliwość podłączenia testera pokazującego położenie attuatora, to nie musisz się męczyć! Ogólnie w regulacji reduktora chodzi o to, aby uzyskać jak najbardziej liniową charakterystykę pracy attuatora w stosunku do podciśnienia na kolektorze ssącym. Jeśli attuator musi za każdą zmianą podciśnienia zmieniać położenie, to będą straty gazu...
Czyszczenie wtryskiwaczy rzadko kiedy daje skutek . U ciebie wszystko skłania się do nieszczelności wtryskiwacza lub jeśli jest podłączone podciśnienie do reduktora to tamtędy też z nieszczelnego reduktora dostaje się gaz (zalewa go i dławi). Szczelność wtryskiwaczy łatwo sprawdzić reduktora też. Ps można zamienić wtryski LPG miejscami i jak brak zapłonu...
Jeśli nie można wyregulować i ciągle jest bogato to może reduktor do wymiany lub regeneracji ,a tak wogle to ile ma przejechane ten reduktor? Również przyczyną może być zbyt mała średnica miksera i tworzy się zbyt duże podciśnienie w reduktorze . Na początek wkręć tą śrubę która znajduje się na przewodzie idącym z reduktora do miksera o jeden obrót.
OPIS? Proszę bardzo: http://www.ekoalma.pop.pl/modules.php?na... W reduktorze JEST membrana działająca podciśnieniowo, jednak strumień gazu wychodzący z reduktora jest modulowany przez attuator (czyli zawór na wężu gazu z silnikiem krokowym). Just jako cały system współpracy z silnikiem pobiera kilka danych o pracy silnika:...
Jest przepływomierz. Znajduje się zaraz nad filtrem, jest w nim taka klapa która otwiera się pod wpływem zasysania powietrza przez kolektor ssący. I właśnie przez tą klapę reduktor od gazu musiał mieć podpięte podciśnienie. Założyłem już ''ala'' filtr stożkowy i odłączyłem podciśnienie od reduktora. I w końcu udało się ustawić gaz tak aby silnik płynnie...
1. Wtrysków się nie da sprawdzić tak jak ci się wydaje - czasy równe to wtryski git. Otóż to największy błąd w sztuce. Tylko przełączanie 3 pb 1 lpg mogą coś wyjaśnić. 2. Czy przez podciśnienie z reduktora nie ucieka gaz? 3. Szczelność dobrze weryfikuje sie rozpylając benzynę ekstrakcyjną z "atomizera" na wszystkie połączenia kolektora. Warto słuchać...
Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na odpalonym na LPG czy po zdjęciu przewodu podciśnienia z reduktora nie ucieka gaz. Opiankuj króciec. Genus od BRC bardzo często cieknie bo pęka membrana.
a można tak zrobić żeby regulować podciśnienie to znaczy dać jakiś reduktor lub coś w tym stylu żeby mieć dokładnie np. -0,5 bara czy czym to idzie??
Witam. Nigdy jakoś nie przyszło mi do głowy mierzyć ciśnienia na wyjściu reduktora 8O , jest ono chyba tylko minimalnie wyższe od atmosferycznego, bo gaz jest "zabierany" przez podciśnienie do kol. ssącego, a już na pewno nie ma znaczenia jaki sterownik tym "rządzi" może być i AL700 :)A tutaj jest opisane jak regulować reduktor, może się przyda :D http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=969...
Sprawdź, czy nie puszcza gazu reduktor przez podciśnienie, i czy nie puszcza regulator ciśnienia paliwa benzyny do kolektora.
Sprawdź czy z reduktora przez podciśnienie ulatnia się gaz, bo możliwe, że tak jest i silnik moze być zalewany.
napisz jaka instalacja.W instalacji omvl problem jak kolega wyżej z tym, że często gaz wychodził z reduktora przez podciśnienie.
To po co ten wężyk podciśnienia skoro reduktor ma utrzymać jedynie stałe ciśnienie ? Stałe względem ciśnienia w kolektorze ssącym, nie względem atmosfery. Tomasetto nigdy nie lubiłem a obecnie ich jakość spadła jeszcze bardziej. Sugerował bym wymianę np na Shark 1200 od Alexa, najmniej przeróbek będzie bo ma podobną budowę. Co niby w nim takiego złego...
Nie musi, to MAF jest nie VAF. Jednak chyba musi - duża średnica miksera, stożkowy filtr - trzeba jakoś albo zwiększyć podciśnienie, albo zmusić reduktor do pracy przy niższym.
Na te cienkie wężyki (teraz nie mam jak sprawdzić) to to powinno być chyba takie coś? Sprężysta W1 10,5 Zakres: 8,8-11,0 https://allegro.pl/oferta/sprezysta-w1-1... Z tego co pamiętam wężyk miał ok 10 mm (będę potrzebował 8 na wtryski i 2 no reduktora) na podciśnienie też zakładasz? jak tak to te same czy mniejsze? bo tam...
Witam, prawdopodobnie w moim A6 C5 2.8 '97 padła mi pompa paliwa. Wczoraj auto zaczęło szarpać tak jakby nie było benzyny. Zatankowałem paliwo ale niestety auto z PB już nie odpaliło. Udało mi się odpalić auto awaryjnie z LPG (było trochę ogrzane) Dzisiaj rano chciałem odpalić znowu awaryjnie ale niestety nie można. W tym momencie co powinien otwierać...
Ok, na wstępie dzięki za "Pomocnika" :) Ten "mój" był więc młodszy. A to dobry znak. Możliwe, że nie będzie potrzeba ani reduktora dodatkowego, ani fopperów i innych bajerów. Reduktor na wolnych obrotach ma mieć...... 1,34 ustaw 1,4. Regulacja od nowa ;) Masz rozkręcony reduktor na maks, albo problem z podciśnieniem. Sprawdź podciśnienie reduktora....
ustawić rezerwę da się z pomocą laptopa i kabla podłączonego do centralki gazu + odpowiedni program Just v1.51 (nie polecam dla początkujących). "Co to może być membrana?" - to metalowo gumowa część w reduktorze, która reagując na podciśnienie reguluje ciśnieniem gazu... "...szarpie na biegu jałowym" - niewyregulowana mieszanka biegu jałowego (albo...
to wina reduktora od gazu. w podciśnienie puszcza gaz.
Po wymianie filtra trzeba przeregulować gaz czyli parownik nowy filtr mniejsza oporność wlotu powietrza i co za tym idzie inne podciśnienie działające na reduktor gazu i z tąd problem jak było dobże to tylko przereguluj i nic więcej nie kombinuj
Chodzi o dysze przy wtryskach. Red ciśnienie na reduktorze Map podciśnienie w kolektorze ssącym ciebie raczej interesuje red ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić 1,2 bara przy zwiększaniu obrotów rośnie 1,8 do 2 bara. czasy wtrysków się zmienią nawet jak ustawiasz mnożnik. zasada ustawiania czasu wtrysków masz silnik włączony na benzynie wchodzisz...
32mm to max. Przy większej średnicy będzie zbyt słabe podciśnienie, aby zasysać gaz z reduktora co będzie skutkowac ubogą mieszanką.
Nie przekładaj wtryskiwaczy ponieważ auto nie będzie na nich jeździć. Trzeba stroić instalację gazową od nowa pod nie. Sprawdź też podciśnienie idące do reduktora. Jak reduktor puszcza w nie gaz to też będzie problem z odpalaniem. Valteki radziłbym umieścić tam gdzie ich miejsce- w koszu na śmieci. Zamontować jakieś w miarę dobre wtryski (AC W02 jak...
poproszę o screeny na pracującym na gazie silniku. Jakie masz ciśnienie gazu? Jak się zmienia w czasie jazdy? Jak zainstalowano reduktor ? Foto spod maski ? Jaka średnica dysz? Może jekieś nieczczelności w dolocie? Pękniety wężyk? Jak podłączone podciśnienie do reduktora ? Itd itd bo przyczyn może być wiele ,ale z pewnością nie usunie ich ręczne grzebanie...
Po podpięciu podciśnienia ciśnienie reduktora spada z 1,2 bar do 0,5bar . Ale jaja odpiąłem podciśnienie i fura śmiga aż miło. Nie obyło śię też bez czyszczenia listwy.
Domyślam się że to sekwencja, sprawdź podciśnienie (cieńki wężyk który idzie od reduktora do map sensora i gdzieś do kolektora ssącego lub wpięty gdzieś w podciśnienie przy kolektorze) prawdopodobnie wężyk spadł!
Witam napisz jaki jest reduktor i jaki opel ,pojemnosć i czy założony jest podciśnieniowy czy bez podciśnienia
Tak mam opóźniony spadek obrotów na lpg ale niewielki, chyba spowodowany tym że opóźnienie powstaję na reduktorze i aktuatorze bo droga przepływu gazu jest spora a i podciśnienie sterujące wychyłem membran reduktora też ma swoje znaczenie, soda lambda też nie zadziała natychmiastowo itp..można ten efekt ograniczyć delikatnie przykręcając reduktor ale...
Witam Problem polega na tym że auto nie odpala na benzynie albo odpala po kilkukrotnym kręceniu. Jak już odpali to jakąkolwiek próba dodania gazu dławi silnik . Jak już wejdzie na wyższe obroty to nawet da się jechać, ale na niskich poniżej 2tys nie ma opcji. Jak się już rozgrzeje do wyższej temperatury to jest ok zarówno na wyższych jak i niskich Na...
To nie pozostaje nic innego, jak zaraz po jeździe na gazie, zdjęciu wężyka podciśnienia z końcówki na reduktorze, sprawdzić czy z końcówka nie bąbelkuje.
Jeśli chodzi o błędy to tylko pojawiał się utrata zasilania. Podciśnienie sprawdzę jutro, ale to możliwe że znów się popsuło? We wrześniu regenerowałem reduktor, bo już popuszczał tym podciśnieniem. Czy jakbym wymienił reduktor,to muszę znowu regulować gaz? Chyba wywalę tego KME i wrzucę AC STAG.
bmw e36, omegas, reduktor li 02, 102 KM, czy warto wymienić reduktor na ig1. W tych silnikach bmw zastosowało zmienną długość kolektora ssącego, która zmienia się z długiej na krótką przy określonych obrotach (chyba 3500) , podciśnienie w miejscu podłączenia kompensacji spada przy zmianie długości kolektora i nie wzrasta liniowo względem obrotów czego...
Nawet w awaryjnym rozruchu z "gazu" to dwa obroty wału i sprawny motor podejmuje pracę. Mało prawdopodobne. Tym bardziej, jeśli mikser jest po jednej stronie komory silnika, a reduktor po drugiej - zbyt małe podciśnienie, dla zassania gazu z reduktora na rozruszniku. Cały czas usterka w jednym miejscu, tyle tylko że od szanownego autora ani konkretów...
Zatem zaślep wąż podciśnienia idący do reduktora. (albo usuń trójnik w układzie podciśnienia wracając do konfiguracji fabrycznej, zależy gdzie gaziarz wpiął się w układ podciśnienia) Tamtędy prawdopodobnie ciągnie lewe powietrze i głupieje skład mieszanki itp itd P.S. Możesz też na szybko zacisnąć ten wężyk (przy reduktorze) szczypcami i zobaczyć czy...
Panowie prosze Was wróćmy do tematu :) da się zastosować zwęźke do mojego miksera ? i czy to pomoże i skąd taką wzwężkę wziać? Żadna zwężka nic tam nie pomoże. Trzeba przegrzebać instalację w aucie, żeby zobaczyć co tam jest skopane. Mialem na myśli reduktor sterowany dodatkowym podciśnieniem jak właśnie do gaznika, To były reduktory do starych gaźnikowców,...
Jeżeli przez podciśnienia ucieka gaz to reduktor do wymiany. Tylko nie zakładaj tomasetto 😉
Przecież to 4 generacja i nie da rady w tego podłączyć by działało na starym osprzęcie. To jest reduktor do listwy wtryskowej i nie będzie działał w aucie z inhalacją 1czy 2 generacji. Masz reduktor do którego jest podłączone podciśnienie z kolektora? Daj tam np AT07 i zaślep ten wężyka.
OK. Całość naprawiona system działa ładnie balansuje pomiędzy bogatą a ubogą mieszanką na wyższych obrotach. Problem z membraną sterującą silnikiem krokowym pozostał dalej, póki co jest połatana ale cienko to widzę. Chce spróbować podpiąć podciśnienie z kolektora przez zaworek dławiąco zwrotny, bo jak się okazuje ta membrana to nic innego jak tylko...
LI02 to reduktor nadciśnieniowy prod. Landi Renzo do instalacji sekwencyjnych. Nie ma króćca , który ma być niepodłączony - chodzi zapewne o króciec podciśnienie (φ 5mm) , który powinien być podłączony do kolektora ssącego , bo reduktor ma stabilizować ciśnienie względem miejsca wtrysku a nie atmosfery. Chyba ,że sterownik ma taką opcję podłączenia...
Szklanka potrzebna do sprawdzenia szczelności wężyka podciśnienia od reduktora. Jak jest nieszczelny zalewa gazem i nie chce odpalać. Jak na ciepłym problem to sprawdziłby też czy czasem czujnik temperatury silnika nie oszukuje. Najprostszy test odłączenie go przy nieudanej próbie odpalenia czy wtedy odpali?
sprawdź reduktor ciśnienia na listwie wtryskowej czy nie sika paliwem przez podciśnienie do kol. ssącego i w 2.0 był manualny reduktor obok zbiornika u ciebie jest?
Trochę się bawiłem reduktorami i powiem Ci, że dobry reduktor to duży reduktor :) Tylko, że zawsze coś jest kosztem czegoś. Weźmy takiego kme golda. Jest dosyć spory i ma duże kanały w środku oraz duży przepływ. Ciśnieniowo, jeżeli nie jest wadliwy to wyrabia nawet 250 km, ale potrafi zamarzać w zimie już w 150 km aucie pędzącym po autostradzie. Fajne...
Jak fachowo nazywa się element pozwalający zmniejszyć podciśnienie ? W automacie jest miniaturowa pompka na 12V wytwarzająca podciśnienie dla ssawki. Często się ona rozpada. Próbuję ją więc zastąpić większą i znacznie solidniejszą pompą. Niestety ta nowa wytwarza ona również większe podciśnienie. Muszę je więc trochę zmniejszyć. Poszukiwanie gotowego...
Chyba chodzi o podciśnienie Chodzi o ciśnienie absolutne, może być i podciśnienie jak wolisz. Chodziło mi o producentów i modele elementów instalacji gazowej. Wtryski, sterownik, reduktor. Podciśnienie nie mam jak sprawdzić. Większość sterowników LPG IV generacji ma czujnik ciśnienia w kolektorze.
Prawdopodobnie znaczy że dziurawa membrana w reduktorze. Zastosowanei zestawu naprawczego może pomóc, ale zastanów się czy ci się opłaca. Jak reduktor ma już swój przebieg / wiek często lepszym rozwiązaniem jest wymiana reduktora. Nie musi być dokładnie taki jak był OMVL. Byle się moc maksymalna zgadzała. Np KME Silver / Gold... Albo cośz Zavoli. Możesz...
Map sensor mierzy ciśnienie różnicowe : jedno to różnica ciśnienia gazu i ciśnienia w kolektorze ssącym, drugie to podciśnienie w kolektorze względem atmosferycznego, Jeśli masz brak wskazań ciśnienia to instalacja nie będzie prawidłowo działać z powodu braku korekt od ciśnienia - i nic tu nie da ustawianie na manometr . Napraw lub wymień map. Najlepiej...
Najczęściej popuszcza przewodem podciśnienia reduktora.
Teraz mogę się mylić ale do tego reduktora powinno być podłączone podciśnienie a on ma chyba 2 króćce - jeden od podciśnienia a drugi od "zaworu" bezpieczeństwa więc może masz źle podpięte podciśnienie i tu problem.
Nic nie kombinuj. Sprawdź podciśnienie. Jaki masz czujnik 1 czy 2. Na czujnikach jest wszystko opisane, musi być podłączone tak jak sztuka każe inaczej nie będzie auto jeździło. Jeżeli wartość podciśnienia się nie zmienia to jak może zachodzić sterowanie dawką rozprężanego gazu w reduktorze. Z kolektora ssącego przewód podciśnienia idzie do czujnika...
Ależ to bardzo proste. Butla CO2, reduktor i wężyk. Napełniasz jakiś zbiornik wodą i gazujesz. Zbiornik np: po jakimś hydroforku. Myślę, że nawet można to robić w locie, czyli zbiornik zasilany ciągle woda ciśnieniem np. 4 Bary, a reduktor z gazem ustawiony na 3 Bary. Pewno jeszcze jakieś zawory zwrotne: na zasilaniu wody i gazu. Na pewno zadziała,...
Moim zdaniem to za wysoko zainstalowany reduktor może być przyczyną : jak samochód ostygnie , stygnie układ chłodzenia , płyn zmniejsza swoją objętość , spada ciśnienie w instalacji - w reduktorze wytwarza się wtedy podciśnienie ( jak w odwróconej butelce z wodą) i napełnia się powietrzem. Uruchamiasz silnik , układ chłodzenia pracuje na małym obiegu...
Wymienione kable, cewki, świece. Dzisiaj wizyta u kolejnego gaziarza bo poprzedni zalecił wymianę listwy wtryskowej a nie sprawdził np czy reduktor do gazu przepuszcza na podciśnienie. Na benzynie działa już bardzo dobrze wkręca się normalnie na obroty.
Tutaj też katalog sond bosch,uniwersalną kupisz za około 200zeta. http://www.bosch-lambdasonde.de/en/downl... Dodam że czasami warto sprawdzić wężyk podciśnienie między kolektorem dolotowym a reduktorem lpg czy nie puszcza gazu.
Raczej tak. Właśnie puszcza podciśnieniem. Jak sprawdzić? Drugi koniec wężyka, który wychodzi z króćca podciśnienia reduktora i włóż do jakiegoś naczynia z wodą. Obserwuj przez jakiś czas czy nie puści bańki. Jeśli tak to reduktor do regeneracji.
muszę go odpalać na wciśniętym do końca pedale gazu aż zaskoczy To moim zdaniem sugeruje nieszczelną instalację gazową i to powoduje zagazowanie dolotu. Przy odpalaniu na benzynie, dostaje dodatkowo jeszcze benzynę i mieszanka jest niezapalna. Silnik zapala wtedy jak już przewentyluje sobie dolot - otwarcie przepustnicy to przyspiesza. Spróbuj pojeździć...
Witam. Posiadam reduktor instalacji gazowej lovato, na nim mam takie oznaczenie 67A 019 2006, chciałbym kupić nowy i znalazłem używany za jedyne 100 zł, jednak ma on trochę inne oznaczenie,czyli zamiast litery A w tym co mogę kupić jest litera R czyli 67R 019 2006. Prosze mi powiedzieć co oznacza zmian liter,czy to ma wpływ na działanie reduktora itp...
Jeśli to BRC, to sprawdz, czy z króćca podciśnienia reduktora nie wypływa gaz, najlepiej pianką z mydła. Natomiast sterownik ma czujnik ciśnienia i zmniejszając mu ciśnienie niewiele to da, ponieważ komp zwiększy Ci dawke gazu. Jedynym realnym sposobem na uleczenie problemu jest sprawdzenie szczelności inst. pod kątem wypływu gazu do kolektora (reduktor,...
nieprawidłowa lub asymetryczna mieszanka powoduje problem z utrzymaniem założonych przez sterownik PB obrotów który zwiększa otwarcie krokowego zmniejszając podciśnienie. ok , zgadzam się z tobą w 100% tylko co teraz robić? regulacja reduktora lpg nie przynosi żadnych zmian na + , a jeszcze wiem ze do dobrego funkcjonowania reduktora jest potrzebne...
Wtrysków gazu nie usłyszysz przy 5-6 tysiącach obrotów, bo to jeden wielki hałas, ale chyba najważniejsze podciśnienie to tylko od reduktora, a one mocno ssie. Dodano po 5 Bo na benzynie równo chodzi i nie faluje, normalne obroty 1000, żądnych syków nie słychać przynajmniej tak mi się zdawało.
Mam astre F z takim samym silnikiem i powiem Ci że moja pali ok. 9 litrów gazu a nie mam takiej ciężkiej nogi ( tak do 2500 obrotów) także wydaje mi się że mam normalne spalanie a u Ciebie musisz szukać przyczyny sprawdzi może jakie masz podciśnienie? Pozrawiam :D Tak sobie jeszcze pomyślałem że możesz wykręcić po kolej każdą świece i przeanalizować...
Podcisnienie zarowno reduktora jak i czujnika kolektora ma być podpięte do ciśnienia atmosferycznego ! Nie zaslepiac. Korekt po rpm nie pktrzebujesz, wysrodkujesz mnożnik i bedzie ok, reszte załatwi ecu pb. Skoro dzialalo na zwyklej 300 to po kiego pchac kase, lepiej za te pieniądze zatankować i auto ustawić na drodze na czasy wtrysku lub jesli ma to...
P0650 wpisz w google . błąd głównie chyba związany z licznikiem. zimny urwany lut. reszta to może być od instalacji gazu. gaz rozłącza wtryski, jakiś purge aansturing również jest podłączony jak się wydaje. reduktor vg 392 jest reduktorem dwustopniowym. 1,47 bar to pierwsze ciśnienie , drugie 0,97 . różnica po to pewnie aby był zapas mocy. gdzieś widziałem...
[quote="Tomas666p"]dett napisał "Mam pytanie, co może powodować ten plus po stacyjce jeżeli się utrzymuje dłużej?" 1. Będzie zalewać auto więc problemy z odpaleniem W jaki sposób będzie zalewać auto?? Do autora tematu, problemem w tym przypadku może być też reduktor, który jest połączony z kolektorem ssącym jednym podciśnieniem, jeżeli membrana w reduktorze...
Odgrzewam temat, żeby nie śmiecić. Po chwili euforii, że w ogóle mam gaz , zaczęły się schody: Przypomnę fakty: silnik vw 1.3 nz 55 km wielopunkt, instalka na razie z registrem i minilambdą jako emulator :-), mieszalnik fi 30mm przed przepływomierzem, parownik lovato pneumatic :-( kłopot: pneumatyczne lovato nie daje się regulować. Jako, że reduktor...
Coś w tym jest, znam takie przypadki, nie lubią (jeśli już w ogóle coś lubią) robić czegoś czego muszą się uczyć. Prościej jest wymienić i zarobić podwójnie na robociźnie, stałych gwarancyjnych przeglądach, itp niż na jednorazowej akcji za 60zł. Pamiętaj, wtryskiwacze sprawdzaj na zgaszonym silniku żeby ci gazem nie sikało i do wybuchu nie doszło, natomiast...
te reduktory rużnią się miedzy sobą wydajnością chodzi tu o otwór wypływu gazu z zaworku sprzeżonego z dzwigienką a dzwigienka jest sprzęrzona z mębraną a membrana jest podatna na podciśnienie reszty można sie domyślić widać to dokładnie na zdjęciach z tym że 100 kw jest z dzwigienką więc nie zobaczymy różnicy z 4 lata temu te reduktory były pozbawione...
quaczuq nie wypowiadaj się jak nie masz nic ciekawego do napisania. Nie wiesz nawet jak regulowany jest luz zaworowy w tym silniku. Do autora tematu: sprawdź po pierwsze czy masz w ogóle iskrę na świecach w czasie kręcenia rozrusznikiem przy nagrzanym silniku. Po drugie jak iskra jest prawidłowa to odłącz kabel od elektrozaworu gazu, i zobacz czy na...
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
króciec podciśnienie reduktor przewód podciśnienie reduktor reduktor obrotow reduktor
zwarcie renault espace czujnik temperatury chłodziarki ariston matrycą chunghwa
delonghi mlynek pojemnik lodówka haier a3fe742cmj
AXN8 TCM Programming for Peugeot Citroën Aisin EAT8: DiagBox, Telecoding, Virginisation Steps Volvo XC90 – demontaż włącznika świateł awaryjnych, procedura krok po kroku