Możesz i nawet powinieneś zaślepić to podciśnienie.
światła działają na podciśnienie z silnika,pompka jest tylko do cz i pompowanych siedzeń(jeśli takie są) rozbierz pompkę i sprawdź ścieżki i czy nie ma w niej wody
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Podcisnienie jest skolerowaną funkcją obrotów silnika i otwarcia przepustnicy. Daje informacje o zapotrzebowaniu na moc i obciążeniu silnika.
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
Witam, nie czytałem całości, ale ten silnik z ostatniego rysunku musiałby pracować na podciśnieniu i raczej wymagałby "zasilania" chłodzeniem, niż grzaniem, bo będzie tracił podciśnienie przez nieszczelności. Raczej bez sensu. Pozdrawiam.
Sprawdz ten zawór, oraz te które wymieniłeś (jeżeli je jeszcze posiadasz) wg. opisu, który zamiaszczam poniżej. Możesz je też podłączyć bezpośrednio do aku i sprawdzić czy po kilku min. zamkną się całkowicie. Jeżeli są sprawne to prawdopodobnie nie mają zasilania, żeby to sprawdzić to na odpalonym silniku zmierz napięcie we wtyczce, powinno być ok....
Tak, czy siak szukaj nieszczelności, bo w specyficznych sytuacjach (opadanie) nawet po stronie ciśnieniowej może powstać podciśnienie.
Zobacz podciśnienie do turbiny czy gruszka się rusza na odpalonym silniku ściąg i żaluz podciśnienie czy gruszka wciąga.
Przedmuchaj przewody i sprawdź czy nie są odpiete przy regulacji poziomu reflektorów. Tam najczęściej jest przyczyna lub sam syf który zatyka przewody. Pod maską przy ścianie grodziowej na gorze jest trójnik. Przeczyść i sprawdź wszystkie połączenia
Sztomel i tu się z Tobą nie zgodzę. W końcu widziałem to na własne oczy a nie opowiadam z drugiej ręki. Po dojściu do około 1500 obrotów, wąż pomiędzy coolerem a kolektorem zapadał się wyglądając jak zassany. Resztę opisałem powyżej. Niby czemu nie ma prawa tam się zrobić podciśnienie?? Gdy silnik podczas pracy zasysa więcej powietrza niż jest podawane...
Teoretycznie nie słyszałem żeby były ku temu przeciwskazania. Choć to mocno ogólna opinia bo IMHO należy zwrócić uwagę na zakres ciśnienia roboczego, rodzaju uszczelnień wewnątrz siłownika itp. No i zastanów się czy aby podciśnienie wytworzone z silnika samochodu nie będzie za słabe... ? Musiałby być zainstalowany jakiś akumulator podciśnienia moim...
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
zacznij od układu zapłonowego, później sprawdź układ zasilania.
Proszę bardzo
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Tak, regulację obrotów silnika i rotametr do ustawiania podciśnienia - tak jak to jest w desolderach :)
W mondeo do pokrętła od rodzaju nawiewu dochodzi podciśnienie, albo źle jest podłączone w komorze silnika albo w ogóle nie podłączone, sprawdź przy silniku czy podciśnienia są ok a jeśli będą ok to musisz odkręcić panel sterowania nadmuchem i sprawdzić czy tam dochodzi podciśnienie, bo w mondeo zdarza się że się to pokrętło się rozszczelnia i wtedy...
Po dziurach, zatrząsło skuterem. Już do domu dojechać nie mogłem. Może być ten sam problem, lub inny. Sprawdziłbym, czy przypadkiem przez podciśnienie dostaje się paliwo do silnika.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnik PID131 Podciśnienie w układzie wydechowym FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Hmmmm może kat zatkany albo coś z klapą wydechową?
vakumpompa stwarza podciśnienie do układu servo i sterowania silnikiem
Jest też opcja ,prócz oleju, że przepustnica się zamyka i silnik nie odpali i robi fałszywe podciśnienie jakby popychacze się zawiesiły, ale to też bardzo łatwo idzie sprawdzić.
Po odpaleniu ,powinna zaraz zostać zaciągnięta w stronę gruszki.Po zgaszeniu silnika ,nie ma podciśnienia i powinna zostać "puszczona" w stronę sprężaki. Jak nie jest zaciągana to to mechanizm geometrii jest zacięty ,nie ma podciśnienia na gruszce. A jak nie ma podciśnienia to nieszczelność,n75,słabe podciśnienie z vacum.
Sprawdź jeszcze czy podczas pracy na lpg nie wycieka gaz z reduktora przez podciśnienie. Juz wiem który to silnik, rzadko spotykany.
Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
To nie jest zabezpieczenie przed przelaniem zbiornika a odpowietrzenie zbiornika rurka musi byc w srodku zbiornika do samej góry zbiornika , zaślepienie tej rurki spowoduje zatrzymanie silnika po jakimś czasie. Podciśnienie nie pozwoli na swobodny spływ paliwa do gaznika i silnik stanie
Niestety w tych gaźnikach membrany są delikatne. Jest jeszcze opcja że nieszczelność na odcinku gaźnik korpus silnika - podciśnienie tam jest odpowiedzialne za pompowanie paliwa.
luzy na przepustnicy gazu i przepustnica przepuszcza powietrze z mieszanką w czasie jazdy to nie przeszkadza ale na postoju podciśnienie przestawia sobie przepustnice
A nie zrywa Ci silnik przypadkiem? Sprawdź podciśnienie. W plastrach charakterystyczne jest zmeczenie krzyzaka poprzez jajowate chodzenie bebna, jak chodzi juz lekkie jajo to krzyzak pizda juz.
Jaka jest zależność..? Hamowanie silnikiem = zamknięta przepustnica = duże podciśnienie = ssie olej.
Bo silnik jest tak zaprojektowany by w komorze korbowej był podciśnienie. I jak wyciągasz bagnet to silnik dostaje lewe powietrze.
Podejrzewałem też konwerter momentu obrotowego, ale samochód przyspiesza dobrze, nie ma efektu ślizgania się sprzęgła. Planuję jeszcze sprawdzić podciśnienie do poduszek silnika (czekam za zestawem do sprawdzania podciśnień)
Odkręć lekko korek zbiornika paliwa - może uszkodzony i robi podciśnienie. Te silniki choć pancerne wymagają sporej wiedzy serwisowej aby działały. Jak regulacja kąta wtrysku czy prawidłowe luzy zaworowe https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=ttJ37udG...
chodzi ci o wszystkie? Pytaj po kolei to Ci podpowiem.
Witam, masz uszkodzoną pompkę, podciśnienie powinno byś wyraźnie wyczuwalne, kontrolka silnika powinna się zapalać, ponieważ nie działa EGR jak pisałeś to pewnie u Ciebie się pali non stop.
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
To zrób tak- zdejm węzyk, nałóż na strzykawkę i nią wytwórz podciśnienie; różne. Zobacz jak zachowuje się silnik.
Witam. Coś takiego powinno rozwiać wątpliwości :D http://obrazki.elektroda.net/6_121132166...
Nie ma. (Musisz wpisać większą treść wiadomości przed wysłaniem. W przypadku wysyłania plików opisz szczegółowo plik w treści wiadomości.)
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Bez różnicy jakie to auto , podciśnienie w układzie chłodniczym wskazuje na nieszczelność układ chłodniczy-układ komory spalania bardzo sporadycznie, wręcz tylko książkowo występująca usterka. Niech kolega łaskawie wytłumaczy kiedy powstaje podciśnienie w silniku spalinowym? I pisownia do poprawy.
W tym silniku zapotrzebowanie na podciśnienie nie jest bardzo rozbudowane.Z wacum pompy cienki węzyk podłączasz do 2-ch elektrozaworów poprzez trójniki,a z drugiej strony elektrozaworów jeden jest do EGR-a,a drugi do turbiny.
Coś nie tak z ciśnieniem doładowania. Trzeba by sprawdzić czy do gruszki po zapaleniu silnika dochodzi podciśnienie czy grucha szczelna. Jak będzie ok to turbo wyjęcia i oglądnięcia na stole. PS Jaki kod silnika?
tworzy się podciśnienie mimo że odpowietrzenie zbiornika w górnej części za korkiem jest drożne. - a zawór odpowietrzający na zbiorniku :?: Moje Twingo (2002r)pali z trudem (po kilkukrotnej próbie) na zimnym silniku.Na ciepłym nie ma problemu w trakcie jazdy pracuje bez zarzutu. - a jakaś podstawowa diagnostyka - chociaż błędy :?:
Mistrzu, bawiłeś się kluczem? Rozbierałeś go? Nie upadł ci? Bo masz problem z immobiliserem.
niestety pompy są różne i całkiem inaczej jest rozwiązane podciśnienie przekładałem silnik w alhambrze pociągnęło to za sobą wymianę całego osprzętu
Możesz mieć rację z tą inną pozycją, w kadecie zdaje się zbiornik jest pod kątem. A jakby zastosować w odpowietrzeniu wentylek, taki mechaniczny od dętki? Wpuszcza ale nie wypuszcza. Ciekawe czy nie robiłoby się za duże podciśnienie?
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Jak po zgaszeniu silnika podciśnienie się utrzymuję to serwo powinno być szczelne. Raczej bym sprawdził czy geometria się nie przycina. Najlepiej strzykawka 150ml, wężyk i obserwować czy sztanga chodzi płynnie w pełnym zakresie.
Pacjent Opel Vivaro B 2017 1.6 biturbo. Problem z doładowaniem. Wymieniono cooler, obie turbiny po regeneracji, wymienio 2 zawory podciśnienia od turbiny. Turbo ciągnie dopiero powyżej 3000 obrotów. Na n75 za silnikiem na dole od strony ściany grodziowej dochodzi podciśnienie ponad 6 i wychodzi ponad 5 ja jałowym. Na n75 na pokrywie silnika dochodzi...
Trzeba sprawdzić obieg no i chłodnicę, czy pompa dobrze działa, może termostat się zacina.
Olej był lany taki sam jak do silnika więc chyba dobry i był lany stan czyli do tego przetłoczenia. A może robi się jakieś podciśnienie w silniku i dlatego wysysa olej???
Witam wszystkich. Może uznacie to za głupotę ale Od jakiegoś czasu staram się zbudować własny odkurzacz do zbierania orzechów laskowych. (chcę ułatwić pracę na gospodarstwie moim rodzicom) Potrzebuję pomocy przy doborze wirnika lub całego wentylatora, ktory chcę podłączyć do silnika spalinowego z kosiarki tak aby uzyskać podciśnienie podobne jak w odkurzaczah...
Jeśli mówimy o tym samym silniku, to by tak było jakby tam było podciśnienie... Ale go nie ma :D Problem z dymieniem na wolnych?
Jakie panuje podciśnienie w układzie na zimnym silniku, jakie na ciepły i jak długo zajmuje pompie vacum wytworzenie odpowiedniego podciśnienia na ciepłym silniku?
Sprawdź podciśnienie w silniku. Ciężko otworzyć korek oleju na pracującym silniku. Czasami membrana odmy jest zabrudzona i wysysa olej z silnika.
Zapchany przewód paliwa między pompką a zbiornikiem? Zapchany odpowietrznik zbiornika?
Sprawa prosta - drobny błąd przy składaniu. Jeżeli dociskasz obudowę i zaczyna działać, oznacza to, że masz gdzieś nieszczelność, przez którą "podciśnienie" generowane przez silnik zasysa "lewe powietrze". Interesują Cię wszystkie uszczelki między silnikiem a obudową silnika i szczelność umieszczenia w/w w odkurzaczu - strona "ssąca".
wie moze ktoś jak to działa ? są 2 pokretła dla pasażera i kierowcy, i to nie działa,anie przełącza na ciepłe powietrze.jak to działa ? czy wykożystywane jest tam podciśnienie z silnika? wie ktoś może gdzie opis znajde? z góry dzieki za pomoc?
Dobra, to inaczej. Co to jest odma? Inaczej odpowietrzenie skrzyni korbowej, czyli wnętrza sinika. Odma jest podłączona do podciśnienia w kolektorze dolotowym. W sprawnym silniku podciśnienie jest wyższe niż przedmuchy z cylindrów do środka silnika, dlatego jak odma jest podłączona, to we wnętrzu silnika powinno być podciśnienie. Nadciśnienie jest przy...
Podciśnienie które jest potrzebne do wspomagania siły hamowania wytwarzane jest przez pompę napędzaną przez wałek rozrządu czyli silnik.
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Dlaczego niby miałby nie działać w innej pozycji ?, to nie 4 suw z miską olejową. Problem jest tylko taki, że ten otwór sterujący pompką w gaźniku musi być połączony ze skrzynią korbową silnika z pominięciem membrany (nadciśnienie i podciśnienie)
To chyba proste. Była ostra jazda i turbo pociaglo olej. Wcale nie musi mieć luzu. Może uszczelniacz być uszkodzony i jak jest duże podciśnienie to wyssa wszystko. Silnik zaciągnął olej, dostał się on do cylindrów. Sprawdzili stan oleju, stwierdzili brak, zalali nowy ale nie odpalił bo w cylindrach było tyle że nie miał jak tego sprezyc i nie ruszył....
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
hciałem przerobić odkurzacz na automat, który jednocześnie będzie odkurzał i cyklicznie załączał otrząsacz nie przerywając pracy odkurzacza. Błąd w pomyśle - otrząsacz nie zadziała skutecznie gdy będzie załączony silnik odkurzacza, bo podciśnienie skutecznie trzyma placek pyłu na miejscu. Próbowałem zewrzeć po prostu wszystkie przewody razem - silnik...
śrubką tą dostrajasz czułość parownika do konkretnego układu miksera i układu dolotu polega to natym azeby minimalne podciśnienie jakie powstaje przed przepustnicą na zwężce miksera było wstanie wywrzeć taki wpływ na membrane parownika żeby ten puści gaz w odpowiedniej ilości do odpowiedniego podciśnienia, podciśnienie to wzrasta wraz z wzrastanie obrotów...
Czyli to może być ta dioda co przepuszcza w obie strony albo zapieczony zawór wastegate, bo on cały czas jest w górze, a dopiero podczas przegazowywania chowa się lekko w dół i wraca znów do góry, podłączę do niego na stałe podciśnienie z silnika i zobaczę czy ruszy cięgnem mocniej. Czyli biały zawór służy do awaryjnego otwierania upustu przy przekroczeniu...
Jeżeli jest ABS to hamulce są wspomagane przez elektryczną pompę a nie jakieś podciśnienie z silnika.
Oznaczenie silnika ? W silnikach PD i CR podciśnienie w pokrywie zaworów według mnie służy jako akumulator podciśnienia (w starszych silnikach diesla z pompą wtryskową oddzielny element ),który utrzymuje podciśnienie przez pewien czas po zgaszeniu np. do sterowania turbiny. W czasie jazdy nie ma on znaczenia.
W serwie podciśnienie cały czas „pracuje” - raz jest go więcej, za chwilę mniej, ale pracujący silnik cały czas to uzupełnia. Twoje obawy są zupełnie nieuzasadnione. Po wymianie rurki jak odpalisz silnik sytuacja w kilkanaście sekund wróci do normy. Przecież w tej chwili wężyk i tak jest dziurawy i serwo się „zapowietrza”.
A mnie szokuje to, że każdy ma fejsa a nie zna zasady działania i budowy silnika. Kolego, jakie podciśnienie w kolektorze dolotowym wytworzy sprawny technicznie silnik i dlaczego? I nie pisz że nie wiesz, albo forum jest po to, aby się tego dowiedzieć.
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Ponieważ zaworek padł. Pompa pracuje w oleju i po wyłączeniu silnika podciśnienie z serwa zasysa powietrze z niej razem z olejem.
Cały czas robi podciśnienie jak silnik chodzi gdzieś masz nieszczelnośc posprawdzaj wszystko
Geniuszu, że szklaną kulą od wróżki. Przedstaw racjonalne dowody, na sprawny silnik. Bo naradzie to robisz wywody. To tak na początek jaką ma kompresję i podciśnienie.
co do pyt. 5. Czujnik to tzw MAP-sensor. Rozpoznaje podciśnienie panujące w kolektorze ssącym i tym samym określa obciążenie silnika
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
Przepustnica powietrza ma odłączony przewód podciśnienia. Po podłączeniu przepustnica się całkowicie zamyka i silnik nie wchodzi na obroty.
1. Wszystkie podciśnienia mają być podłączone zgodnie z fabryką (schematem dla danego silnika) 2. Odepnij serwo, zaślep przewód i sprawdź podciśnienie 3. Kod silnika, turbosprężarka, pompa wtryskowa - pełne informacje o tych elementach poproszę.
Sytuacja tak jakby pompa podciśnienia (silnik diesel) wytwarzała zbyt duże podciśnienie i servo samo ciśnie pompę hamulcową - oczywiście to nie możliwe żeby podciśnienie było zbyt wysokie, pisze tak żeby opisać lepiej jak się zachowuje układ hamulcowy. W serwie i/lub przy pedale hamulca jest regulacja. Prawdopodobnie trzpień jest źle ustawiony, i serwo...
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale skoro masz mgle z wydechu i podciśnienie w silniku to wygląda trochę jakby twój silnik nie miał skąd wziąć powietrza i zasysa przez odme zamiast przez filtr powietrza. Mogę się mylić ale przy tych informacjach wszystko na to wskazuje.
To sprawdź reduktor. Najprościej to sprawdź czy przez krociec parownika, do którego jest podłączone podciśnienie z silnika, nie czuć gazu. Jak tak to znaczy że silnik dostaje dodatkową dawkę gazu poza rozdzielaczem.
Wyłącznik sprawdzałem na wyłączonym silniku, a skoro działa na podciśnienie to silnik musi pracować , nie włączałem przełącznika bo się blokuje. Pewnie wypadła mi jakaś sprężynka spod takiego malutkiego, metalowego talerzyka lub coś w tym rodzaju.
Dodam jeszcze, że podczas zgaszenia silnika z okolic serwa słychać jak szybko schodzi podciśnienie. Chyba sam sobie odpowiedziałeś gdzie jest problem
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
Największe podciśnienie w kolektorze jest na biegu jałowym i podczas hamowania silnikiem. Jednakże przy twardych uszczelniaczach czasem jest tak że silnik pracujący na biegu jałowym w miarę nie kopci ale po dodaniu gazu puszcza dumą . Bez zdjęcia czapki się nie obejdzie.
Sprawdź, czy podłączyłeś do odpowiedniego króćca i czy ten króciec jest drożny. Jeśli silnik da się uruchomić, to wytwarza podciśnienie. Czy gaźnik jest mocowany bezpośrednio do karteru silnika, czy poprzez kolanko - musisz odnaleźć właściwy króciec.
sprawdź czy po odpaleniu silnika podciśnienie wciągnie tą "dźwigienkę" jeśli nie to sprawdź podciśnienie lub zatarta dźwignia w turbinie
A jak ma się zawór podciśnieniowy w komorze silnika? Podciśnienie i sterowanie.
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
Mikser od LPG powinieien być zamontowany jak najbliżej gaźnika/urządzenia wtryskującego. Jeżeli chodzi o podciśnienie to silnik sam sobie "zassie" gaz. Ważne żeby dolot był szczelny
Sprawdź stan rozrządu. Rozrząd sprawdzony, wszystko się zgadza. Zmierzyłem dodatkowo podciśnienie w kolektorze vacumetrem i na wolnych obrotach wynosi około 0.28 bar, ciśnienie abolutne w kolektorze według czujnika jest takie samo. Ponownie sprawdzałem szczelność dolotu i bez zastrzeżeń, po otworzeniu filtra powietrza jakakolwiek rzecz w świetle przepływomierza...
Sprawdź czy ma przelot jak jest dołączony bądź zgaszony silnik. Jeżeli nie ma to jest sprawny
Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
sterowane jakąś pompeczką czy z silnika podciśnienie lub nadciśnienie ?
podciśnienie poduszek silnika volvo podciśnienie podciśnienie mercedes
zakodować kanał lumia wykrzyknik licznik zwojów nawijarki
jednoosobowa firma elektryk lodówka turystyczna ogniwo peltiera
Temperatura topnienia aluminium i jego stopów Instrukcja Yamaha RX-V657 po polsku - gdzie znaleźć?