Jak nie wiesz jaki, to jakiego będziesz szukał?
Jak dla mnie to turbo do czyszczenia, i układ podcisnienia do przeglądu, zwłaszcza krociec przy pompie prozniowej. Moim zdaniem te turbiny nie zapiekaja się z spokojnej jazdy tylko z korozji. Raz ze koroduje ciegno gruszki, i koroduje muszla turbiny i ściska łopatki geometrii.
To miał być log 11 w ustawieniach podstawowych czyli basic settings. Skoro po zatkaniu tego wężyka auto jeździ a wężyki założone są poprawnie to masz uszkodzony elektrozawór. Podmień go dla testu z elektrozaworem od EGR. Strzykawkę podpinasz bezpośrednio pod gruszkę a Ty jakieś dziwne testy robisz. Odpinasz wężyk idący z N75 do gruszki (odpinasz przy...
zależnie od tego jakie ma byc cisnienie docelowe osiągane przez turbo regulujesz sztange w silniach które sterowane są bezposrednio ciśnieniem w kolektorze dolotowym tutaj zrób tak: weż wężyk włóż do gruszki od sztangi reguluącej poluzuj śruby na sztandze wciągaj powietrze do maxymalnego schowania sie sztangi w praktyce wystarcza od 1,5bara do 2barów...
Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo (150km)na zimnym silniku faluja obroty:/rozrząd świece cewki pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie co to może być???? :(((
Nie ma problemu. Czujnik jest nowy zawor uzywany. Jest postep. Z desperacji zamienilem zaworki miejscami (ten od podcisnienia przepustnicy ze sterowaniem turbo) i blad zniknal. Nie wiem czy tymczasowo czy czasami jak ostatnio cos sprawdzalem czy nie zamienilem ich i dlatego blad nie zaczal wystepowac. Bede obserwowal bledy i dam znac. Jezeli nie wroci...
Teraz pojawił mi się nowy problem. W passacie raz załącza się turbina a raz nie. Sprawdzałem przewody od podciśnienia i ten który idzie do gruszki od turbo to brak w nim podciśnienia ale czasami podcisnienie sie pojawia i wszystko jest ok. Sprawdzałem główny wąż od podcisnienia i wydaje mi się że jest ono za słabe, ledwo ciągnie. Co może być przyczyną?
Przerabiałem ten temat, u mnie byl to czujnik podcisnienia turbo pozdrawiam
Witam wszystkich Forumowiczow, po krotce chcialbym opisac swoj problem bo walka trwa 2 miesiace i kazdy rozklada rece i pomyslow juz brak. Otorz autko wpada w tryb awaryjny tak jak w tytule po podpieciu kompa blad P2563 wspomne ze, autko jedzie max 90km/h po wylaczeniu stacyjki i ponownym uruchomienie jedzie normalnie jezeli trzymam powyzej 2000 obr/min...
ZObacz podgląd podcisnienia i uchylenia przepustnicy oraz obroty zadane i rezczywiste
Panowie nie moge ogarnac tego jak podlaczyc wskaznik podcisnienia turbo w leon 1m 1.9 tdi 110 km ASV nie wiem gdzie wpiac wezyk pomoze ktos ?
U mnie jest całą instalacja podcisnienia a turbo ma grucha cisnieniową.!!!!
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
Witam znalazłem problem odnosnie bełdow p1125-08 , p0638 pogryziona wiaska kabli bezposrednio za silnikiem. Błedy usuniete ,ala problem ten sam. Odłaczam przewod podcisnienia od turbo silnik chodzi rowno ,wkreca sie na obroty ,podłanczam podcisnienie max3000 obr. Odpinam gruby przewod od turbiny do intercooler i od kolektora ssącego i dalej silnik tylko...
korzystajac z tematu mam pytanie do znawcow: turbo lekko mi przeladowuje ok. 0,2-0,3bara, sztanga przy turbo porusza sie w calym zakresie i lekko bez przycinania, N75 zalozony nowy. Czy przyczyna moze byc przewod dochodzacy od N75 do gruchy, czy tez sama grucha? Dzieki za odp. Pozdrawiam Mozesz mi9eć nieszczelny przewód lub cały układ podcisnieniowy,...
Może. Wymyj dobrze i sklej poxipolem. To normalna usterka w tych autach, tylko że brak podcisnienia turbo nie pracuje w pełnym zakresie i zapieka się geometria. Ale zacznij od tego
Witam, wiem że było już wiele tematów na ten temat ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzin na moje pytanie. Mianowicie chodzi mi o to że elektrozawor od turbo nie daje podcisnienia na wg tylko zasysa powietrze tym dolnym wężykiem w efekcie czego sztanga od turbo jest luźna. I samochod ma kopa do 3tys obr. A pozniej check. Podmienialem elektrozawory i...
Guzik prawda, w tym modelu jest oryginał Valeo egr zawor bez chlodnicy, zaraz jak jest klapka przepustnicy to jest zawor egr, wyjscie jedno spalin rurą gietką metalową do kolektora chyba trafia wydechowego to pozniej. Chlodnicy brak. Mega duzo sadzy i smoły, chyba spalanie zle, dawka powietrza zla, wyczyszczę i sprawdzę co dalej, moze jakis analizator...
sprawdż podcisnienia czy są szczelne bo stego co piszesz to nie steruje ci zawór przy turbinie a jak niema podcisnienia to turbo nie startuje
Witam. Proszę o podpowiedź czym może być spowodowane dławienie się silnika na zimnym. Muszę przejechać kilka kilometrów żeby się uspokoiło. Zanim się rozgrzeje to strasznie faluje i dławi się a towarzyszą temu ogromne wibracje przenoszone do kabiny a zwłaszcza na kierownicę i lewą stronę kierowcy. Drzwi się trzęsą najbardziej. W aucie wymieniony kolektor...
map sensor widzi realne podciśnienie, korekty krótkoterminowe idą wtedy +20%. To gdzieś ciągnie lewiznę i tyle. Jak by to był turbo 1.4 to usterka jest jasna . Nie pamiętam czy jest tam podobny grzyb. Sprawdź ogólnie kolektor, i odpowietrzenie skrzyni korbowej,evap itd.
Wierzyc mi sie nie chce, ze nie ma przewodu podcisnienia idacego od ukladu doladowczego do pompy wtryskowej. To jest juz golf z chipem ? Jezeli tak, to calkiem mozliwe. W takim razie najlatwiejszym sposobem bedzie znalezienie twardego odcinka rury ( plastik/alu/metal), wwiercenie sie wiertelkiem, nagwintowanie i dorobienie tulejki z jednej strony nagwintowanej,...
Auto : Citroen C4 2.0 HDI 2005 Historia: silnik nierowno pracowal (nie wiem dlaczego, wlasciciel twierdzil, ze krotko po kupnie i z czasem sie pogarszalo). Po wymianie wtryskow praca wrocila do normy, ale pojawilo sie szarpanie. Opis problemu: Silnik szarpie przy delikatniejszym przyspieszaniu w zakresie 1500-2000 obrotow, ale zdarza sie nizej i wyzej....
n75 zalozony nowy byl (duzo sie nie zmienilo, zaloze nowe wezyki podcisnienia i dam znac
podcisnienia do sprawdzwnia. Jak masz 90km to turbo ma wastegate sterowany cisnieniem z muszli, ale pod maska jest 2 elektrozawory podcisnieniowe. 1 steruje praca egr a drugi praca klapy gaszacej. Wazne jak bedziesz kupowal nowe sprawdzaj je odrazu czesto przychodza smiecie.
Witam jestem tu nowy i nie zabardzo mogę sobie poradzić z błędami a szczególnie z jednym dołączam zdjęcie błędów p0603 jest nie do skasowania a auto nie ma mocy wkręca się do 3000 obrotów wymieniłem filtry elektro zawur egr sprawdzone turbo podcisnienia egr trzyma najbardziej zależy mi na pierwszym błędzie pomocy pomysły mi się skończyły https://obrazki.elektroda.pl/5728661300_...
Czegos tu nie rozumiem... Odpinam wezyk od podcisnienia turbiny - ten który steruje gruszka ?? Po jego odpieciu i przegazowaniu auta weze maja robić sie twarde jak kamien czy lekko twarde ?? czy jak ?? Mam juz dosyc tego auta :) Znalazłem jeszcze dwa problemy: 1. zbiornik podcisnienia - taka czarna kula :) (ten kolo przepustnicy) to kruciec do ktorego...
A czy nieszczelność w układzie dolotowym , też może dawać taki objaw ? No niby tak..... ale gdzie niby masz nieszczelność?! Ciśnienie sprężarki jest duże, gdyby twoim pierwotnym problemem były węże niepodokręcane to przy pracy turbo już by się ześliznęły z metalowych kształtek. Gdyby rury gumowe były uszkodzone aż do stopnia nieszczelności to by je...
sprawdz sobie stabilnosc podcisnienia na wejsciu do elektrozaworu turbo podczas hamowania oraz przegazówki a czas naprawy i koszt to 2 min przy piwie
Zapchane turbo lub EGR.
Witam mam problem z Audi a4 b5 1.9 tdi afn, kiedys podczas jazdy szarplo silnikiem i wyskoczyl blad skoku iglicy, po skasowaniu pojawil sie jeszcze kilka razy jednak po drugim czy trzecim skasowaniu juz sie nie pojawial lecz auto stracilo troche na mocy nie przyspiesza tak jak wczesniej a do tego jak odpale zimny i sobie chodzi to slychac jak przerywa...
Niestety nie znam nazwy programu, bledy byly odczytywane w warsztacie. Malo ktory mial w moim miescie przejsciowke pod to gniazdo a ja sam nie posiadam. Zmierzylem jedynie napiecie na kostce idacej do sterownika a raczej regulatora cisnienia egr i tam ukazalo sie 7V. Ominalem ten regulator spinajac rurki podcisnienia i przepustnica i egr dziala. Podmienilem...
zgadza sie najlepiej przeprowadzi próbe drogowa z vag-iem albo w vagu wejs w test wyjsc i sprawdzic zawor sterujacy kanalem obejsciowym w turbo a czujnik znajduje sie w sterowniku albo w przedziale silnika tzeba by blo sprawdzi cala reszte przewody sterujace turbo zaczynajac od pompy podcisnienia itd.sprawdzic czy ciegno sterujace zaworem w turbo porusza...
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
Zaczne od wezykow ew wymienie je wszystkie bo mam nowy komplet ze zlaczem do sterownika podcisnienia Dodano po 4 Wężyki sa okej...dodam ze niemoge dogrzac auta do 90 stopni ale co ma temperaturA do odcinania turbo...dopuki sie nie nagrzal jezdzil okej po nagrzaniu odciecie turbo i check engine...bledy p0238 i p0236....nie mam juz pomysłów
Kodn 03 0znacza:W kotłach typu B W przewodzie kominowym wystapił brak podcisnienia lub wystapiła przerwa w obwodzie ogranicznika temperatury. Nastepuje - wyłaczenie kotła z blokada, - wyswietlany jest symbol „03”, - miga czerwona dioda D4. W kotłach typu C W przewodzie kominowym wystapił brak rónicy cisnien lub wystapiła przerwa w obwodzie...
sprawdź zaworek od EGR, a generalnie - przewody ukladu podcisnienia (szczelnosc/droznosc) - szczelnosc ukladu dolotowego - poprawnosc pracy zaworu upustowego - najważniejsze, czytać dużo czytać forum i używać szukajki
posprawdzaj podcisnienia sterowania turbiną, odpowietrzenie zaworu a jeśli bedzie ok towymien czujnik kopiowania turbo
Witaj, w srode lub w czwartek zweryfikuje ten schemat z tym, co jest pod pokrywa silnika :) Rozumiem, ze te podcisnienia sa inaczej poprowadzone przy sterowaniu Siemens a inaczej przy Bosch'u, tak? Dziekuje serdecznie za dotychczasowa pomoc. O wynikach zamelduje :)
Jesteś na ://forum.renaultespace.pl ? - dodatkowo do wymiany poszedł przepływomierz mimo, że poprzedni mechanik go czyścił (usłyszałem, że to się wymienia bo czyszczenie nic nie daje) Ja ciagle walcze z tematem. Samochod niby jezdzi i jadac bardzo spokojnie po plaskiej drodze wrecz trudno sie polapac, ze cos jest nie tak. Ale z garazu podziemnego nie...
Dzień dobry Mam problem z moim a4b5 kod silnika ahh, mianowicie turbo chyba przeladowuje, dolot sprawdzony , węże podcisnienia zmienione ( chyba wszystkie) samochód jest mulowaty , turbiny od 1.5k obrotów słychać jakby świst Poniżej załączam logi https://log.tunezilla.com/chart/462092#H...
Dziękuje panowie za szybką odpowiedz, sprawdziłem stronke ross-tech-a w sumie tak blisko mialem i tam nie poszukałem dzięki FIL2006, kupiłem od nich kabelek hex+can, według tego co oni podpowiadaja to weżyki podcisnienia i sam zaworek n75 do sprawdzenia, o tej turbince co kolega FIL2006 wspomnial w sumie też warto pomysleć dlatego ze autko było lekko...
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
Dziekuje bardzo za rade. Tam wszystko niemal sterowane mechanicznie. Jedyne wezyki podcisnienia to turbo-wastgate, kolektor dolotowy-pompa wtryskowa i serwo z vakum pompy przymocowanej do alternatora. Wiec turbo jest w porzadku razem z wastegate IC i reszta dolotu szczelna Wszystkie filtry wymienione Jutro sprawdze czy katalizator jest drozny i jak...
Mam Passata B5 1,8T i pojawił się problem z turbiną. Gdy przyspieszam do 2 tyś. obr. turbo pracuje prawidłowo, słychać jak "dmucha" ale przy większej ilości gazu i wzroście obrotów turbo nie przyspiesza dalej, nadal pracuje tak samo. Normalnie było słychać, że turbina nabierała coraz większych obrotów i auto świetnie przyspieszało a teraz nie chce dmuchać...
Pare postow wstecz prosilem Was abyscie spojrzeli na moja mapę ktora byla modyfikowana u tunera i pomogli poprawic wstawanie turbo ... Korekty nie przyniosly oczekiwanego rezultatu . Postanowilem wykonac logi dynamiczne, 4 bieg i od dolu auto przeciagnelem do konca. Prosilbym Was o sprawdzenie logow. Z tego co widac i czuc turbo od dolu dmucha mniej...
Poczatkowo myslalem,ze to przeplywomierz,no ale w tym silniku tego nie ma,ale weze podcisnienia biegna.
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
Klapa gasząca już działa :-) na zimnym silniku przed usterka też działała a jak silnik sie nagrzał to przestawała i turbo przeładowywało wszystko wróciło do normy po wymianie czujnika cisnienia doładowania i temperatury 038 906 051 C więc myślę że ten czujnik też ma wpływ na klapę gaszącą . Przerabiałem już n75 n18 wszystkie węże podcisnienia a okazało...
w 90% podobnych przypadków z jakimi spotkałem się, inne warsztaty kasowały tysiące na regeneracje, turbosprężarek, wtrysków, itp.... a problem był błachy i wymagał znajomości zasady działania silnika turbodoładowanego. Moja podpowiedz : masz nieszczelność w układzie doładowania tzn. rury turbo-ic-kol.ssący, a w silnikach na zwykłej pompie czyli taki...
Ale przecież skracając sztangę będę zwiększał ciśnienie czyż nie?? Dodano po 13 Zmieniłem jeszcze zawór sterowania turbiny. teraz przy 3 tyś obrotów jest 2.2 atm na trzecim biegu. Ale w mocy nic się nie poprawiło. Nie polecam mieszać ze sztangą . Ma być ustawiona fabrycznie . 2,2 bara to za dużo stanowczo . 1,4-1,5 bara to fabryczne ciśnienie . Można...
czujnik podcisnienia turbo schemat podcisnienia turbo wezyki podcisnienia
olympus karty świeca zapłonowy uszkodzić telefon zrzut ekran
sterownik viessmann sterownik viessmann
Specyfikacja głośnika Celestion BL10-100X 10 cali 8 ohm Wideofon Genewa - cichy dźwięk rozmówcy