Przerabiałem ten temat, u mnie byl to czujnik podcisnienia turbo pozdrawiam
Panowie nie moge ogarnac tego jak podlaczyc wskaznik podcisnienia turbo w leon 1m 1.9 tdi 110 km ASV nie wiem gdzie wpiac wezyk pomoze ktos ?
To miał być log 11 w ustawieniach podstawowych czyli basic settings. Skoro po zatkaniu tego wężyka auto jeździ a wężyki założone są poprawnie to masz uszkodzony elektrozawór. Podmień go dla testu z elektrozaworem od EGR. Strzykawkę podpinasz bezpośrednio pod gruszkę a Ty jakieś dziwne testy robisz. Odpinasz wężyk idący z N75 do gruszki (odpinasz przy...
Jeszcze mam pytanie jak objawia się uszkodzona vacu pompa???? brak podcisnienia do sterowania między innymi turbo, EGR, brak wspomagania hamulca.
Może. Wymyj dobrze i sklej poxipolem. To normalna usterka w tych autach, tylko że brak podcisnienia turbo nie pracuje w pełnym zakresie i zapieka się geometria. Ale zacznij od tego
U mnie jest całą instalacja podcisnienia a turbo ma grucha cisnieniową.!!!!
Jak nie wiesz jaki, to jakiego będziesz szukał?
sprawdż podcisnienia czy są szczelne bo stego co piszesz to nie steruje ci zawór przy turbinie a jak niema podcisnienia to turbo nie startuje
Jak dla mnie to turbo do czyszczenia, i układ podcisnienia do przeglądu, zwłaszcza krociec przy pompie prozniowej. Moim zdaniem te turbiny nie zapiekaja się z spokojnej jazdy tylko z korozji. Raz ze koroduje ciegno gruszki, i koroduje muszla turbiny i ściska łopatki geometrii.
Guzik prawda, w tym modelu jest oryginał Valeo egr zawor bez chlodnicy, zaraz jak jest klapka przepustnicy to jest zawor egr, wyjscie jedno spalin rurą gietką metalową do kolektora chyba trafia wydechowego to pozniej. Chlodnicy brak. Mega duzo sadzy i smoły, chyba spalanie zle, dawka powietrza zla, wyczyszczę i sprawdzę co dalej, moze jakis analizator...
Witam, wiem że było już wiele tematów na ten temat ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzin na moje pytanie. Mianowicie chodzi mi o to że elektrozawor od turbo nie daje podcisnienia na wg tylko zasysa powietrze tym dolnym wężykiem w efekcie czego sztanga od turbo jest luźna. I samochod ma kopa do 3tys obr. A pozniej check. Podmienialem elektrozawory i...
możesz ręcznie. odpal samochód i zdejmij i zakładaj przewód podcisnienia z turbo. zobaczysz czy ramię zmiennej geometria pracuje.
Nie ma problemu. Czujnik jest nowy zawor uzywany. Jest postep. Z desperacji zamienilem zaworki miejscami (ten od podcisnienia przepustnicy ze sterowaniem turbo) i blad zniknal. Nie wiem czy tymczasowo czy czasami jak ostatnio cos sprawdzalem czy nie zamienilem ich i dlatego blad nie zaczal wystepowac. Bede obserwowal bledy i dam znac. Jezeli nie wroci...
witam, zacznij od spawdzenia szczelności po wysokim cisnienia doładowania, nawet niewielka dziurka zakłamuje wskazania , i szczelność przewodów podcisnienia sterowania turbo, na dynamicznej diagnozie powinno wyjść, powodzenia
ZObacz podgląd podcisnienia i uchylenia przepustnicy oraz obroty zadane i rezczywiste
Witam znalazłem problem odnosnie bełdow p1125-08 , p0638 pogryziona wiaska kabli bezposrednio za silnikiem. Błedy usuniete ,ala problem ten sam. Odłaczam przewod podcisnienia od turbo silnik chodzi rowno ,wkreca sie na obroty ,podłanczam podcisnienie max3000 obr. Odpinam gruby przewod od turbiny do intercooler i od kolektora ssącego i dalej silnik tylko...
Ale hamulce ostre? Jak twarde to serwo nie pracuje. Pompka podcisnienia lub akumulator podcisnienia jak wezyki wszystkie sprawdzales.
https://obrazki.elektroda.pl/6108428000_... przewody podciśnienia wymienione kierownica sie rusza płynniee jak podłączam przewody podciśnienia wg schematu tzn. przewód z n75 do filtra powietrza. wtedy jest brak podcisnienia. i turbo nie załacza. gdy ten przewód zaślepiam jest podcisnienie 0,8-. i turbo przeładowuje . san chce 1200...
Witam. Proszę o podpowiedź czym może być spowodowane dławienie się silnika na zimnym. Muszę przejechać kilka kilometrów żeby się uspokoiło. Zanim się rozgrzeje to strasznie faluje i dławi się a towarzyszą temu ogromne wibracje przenoszone do kabiny a zwłaszcza na kierownicę i lewą stronę kierowcy. Drzwi się trzęsą najbardziej. W aucie wymieniony kolektor...
Dziekuje bardzo za rade. Tam wszystko niemal sterowane mechanicznie. Jedyne wezyki podcisnienia to turbo-wastgate, kolektor dolotowy-pompa wtryskowa i serwo z vakum pompy przymocowanej do alternatora. Wiec turbo jest w porzadku razem z wastegate IC i reszta dolotu szczelna Wszystkie filtry wymienione Jutro sprawdze czy katalizator jest drozny i jak...
Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo (150km)na zimnym silniku faluja obroty:/rozrząd świece cewki pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie co to może być???? :(((
sprawdz sobie stabilnosc podcisnienia na wejsciu do elektrozaworu turbo podczas hamowania oraz przegazówki a czas naprawy i koszt to 2 min przy piwie
Witam jestem tu nowy i nie zabardzo mogę sobie poradzić z błędami a szczególnie z jednym dołączam zdjęcie błędów p0603 jest nie do skasowania a auto nie ma mocy wkręca się do 3000 obrotów wymieniłem filtry elektro zawur egr sprawdzone turbo podcisnienia egr trzyma najbardziej zależy mi na pierwszym błędzie pomocy pomysły mi się skończyły https://obrazki.elektroda.pl/5728661300_...
Zapchane turbo lub EGR.
n75 zalozony nowy byl (duzo sie nie zmienilo, zaloze nowe wezyki podcisnienia i dam znac
sprawdz map moze byc walniety i podaje inne paramety na ecu odepnij całkowicie do testu egr sprawdz przepływke :P ps. elektrozaworek od doładowania ma czsem mozliwosc regulacji a i jeszcze jedno węzyki masz dobrze podpiete od turbo i podcisnienia??
Poczatkowo myslalem,ze to przeplywomierz,no ale w tym silniku tego nie ma,ale weze podcisnienia biegna.
Posiadam Vauxhall zafirę tourer 2.0cdti A20DTH 165KM. Od jakiegoś czasu mam problem z układem podcisnienia. Gdy uruchomie silnik to zawór podciśnienia turbo jest otwarty a po jakimś czasie jak silnik się rozgrzeje zawór się zamyka i odcina mi turbo, jaka jest tego przyczyna? Oto błędy jakie wyskakiwały mi na komputerze P2263-5B i P2263-61 Czy ktoś miał...
Takie przypadki mają miejsce i owszem z tym się zgadzam. Ale tutaj akurat nie ma mowy o wykasowanej tabeli błędów bo program jest zrobiony zgodnie ze sztuką. Odcięcie mocy jest spowodowane brakiem paliwa i jestem na etapie poszukiwania i wykluczania poszczególnych elementów ukladu paliwowego. Jezeli chodzi o doladowanie to pierwsze co to poszedłem...
zgadza sie najlepiej przeprowadzi próbe drogowa z vag-iem albo w vagu wejs w test wyjsc i sprawdzic zawor sterujacy kanalem obejsciowym w turbo a czujnik znajduje sie w sterowniku albo w przedziale silnika tzeba by blo sprawdzi cala reszte przewody sterujace turbo zaczynajac od pompy podcisnienia itd.sprawdzic czy ciegno sterujace zaworem w turbo porusza...
Trzeba sprawdzic turbo czy w 100 % jest ok, sterowanie turbina czyli podcisnienia. Nie jest to bezpieczne ale mozna zamknc turbo zeby pompowao w 100% i wtedy bedziesz wiedziec czy to turbina czy sterowanie nia (sorki za pisownie ale nie mam polskiego slownika) . (jak juz sie nie jednokrotnie przekonalem diagnostyka nie zawsze powie ci co dokladnie jest...
sprawdz uklad paliwowy bo z tego co piszesz to raczej stan opon niema nic do tego ze auto nie wkreca sie powyzej 3ty obr mozliwe jest tez bledne podlaczenie wezykow od podcisnienia aczni od 'filtr powietrza ,wezyki podcisnienia glownie ster turbo,uklad paliwowy moze najpierw od spr filtra stanu i szczelnosci a puzniej wtryski.(zwroc tez uwage na kola...
Auto : Citroen C4 2.0 HDI 2005 Historia: silnik nierowno pracowal (nie wiem dlaczego, wlasciciel twierdzil, ze krotko po kupnie i z czasem sie pogarszalo). Po wymianie wtryskow praca wrocila do normy, ale pojawilo sie szarpanie. Opis problemu: Silnik szarpie przy delikatniejszym przyspieszaniu w zakresie 1500-2000 obrotow, ale zdarza sie nizej i wyzej....
podcisnienia do sprawdzwnia. Jak masz 90km to turbo ma wastegate sterowany cisnieniem z muszli, ale pod maska jest 2 elektrozawory podcisnieniowe. 1 steruje praca egr a drugi praca klapy gaszacej. Wazne jak bedziesz kupowal nowe sprawdzaj je odrazu czesto przychodza smiecie.
Podłączałeś silnik pod Vaga lub pod inny tester wczesniej bylo sprawdzane testerem bo mialem pękniety przewód podcisnienia od turbo, po naprawie przewodu było wszysko OK, żadnych błędów Dodano po 5 Nie ma znaczenia czy jest zimny czy nie, kiedys zapaliłem go pochodził chwile zgasiłem, znowu zapaliłem i właśnie to się stało. Co do zębatki na rozrządzie...
Dzieki za pomoc, autko zrobione . Znalazłem dwie usterki nieszczelny przewód od podcisnienia, zacinajacy sie zawór od zalamczania turbo
witam .ten kawalek to sensor cisnienia w kolektorze dolotowym.jesli jest zbyt wysokie .to upuszcza przez turbo .wszystkim tym zarzadza edc ,a bezposrednio ten zaworek ,ktory tak szumi jak pisales.normalnie ma 3 podlaczenia to dolne to atmosfera ,grubszy do turbo .cienszy to zasilanie podcisnienia.normalnie jak zapalisz auto .to turbo jest przygotowane...
przewod wychodzacy z pompy vacum idzie do serwa ma po srodku zaworek zwrotny z ktorego wychodzi kruciec na podlaczenie reszty ukladu podcisnienia czyli zaworki n75 turbo klapa gaszaca egr itp...w serwie cisnienie trzyma gdyz podczas wyciagania krućca z samego serwa slychac jak syczy powietrze.wiec serwo jest sprawne
w wartosciach rzeczywistch musisz miec 970-1030 hPa na biegu jalowym a mozliwe przyczyny to regulator cisnienia doladowania uszkodzony zawor elektromagnet ograniczenia cisnienia doladowania zamienione miejscami lub nieszczelne wezyki nieszczelnosc miedzy silnikie a turbo uszkodzone turbo lub brak podcisnienia
posprawdzaj podcisnienia sterowania turbiną, odpowietrzenie zaworu a jeśli bedzie ok towymien czujnik kopiowania turbo
Teraz pojawił mi się nowy problem. W passacie raz załącza się turbina a raz nie. Sprawdzałem przewody od podciśnienia i ten który idzie do gruszki od turbo to brak w nim podciśnienia ale czasami podcisnienie sie pojawia i wszystko jest ok. Sprawdzałem główny wąż od podcisnienia i wydaje mi się że jest ono za słabe, ledwo ciągnie. Co może być przyczyną?
Widziales schemat Sztomela odnosnie podcisnienia? Podlaczylem wszystko wedlug niego i takie cus sie dzieje. Tak pewnie auto jezdzi ale turbo nie dziala i calkowicie bez mocy auto :/ gdyby nie to to bym to pieprzyl ale tak strach jeździć Dodano po 16 Widziales schemat Sztomela odnosnie podcisnienia? Podlaczylem wszystko wedlug niego i takie cus sie dzieje....
Witam mam problem z Audi a4 b5 1.9 tdi afn, kiedys podczas jazdy szarplo silnikiem i wyskoczyl blad skoku iglicy, po skasowaniu pojawil sie jeszcze kilka razy jednak po drugim czy trzecim skasowaniu juz sie nie pojawial lecz auto stracilo troche na mocy nie przyspiesza tak jak wczesniej a do tego jak odpale zimny i sobie chodzi to slychac jak przerywa...
Byc moze turbina siada, blokuje lub od temperatury zakleszczaja sie kierownice. Wepnij jakis zegar przez trujnik np od wezyka spryskiwaczy w wezyk podcisnienia ktory idzie na gruszke i bedziesz widzial czy zawor prawidlowo steruje gruszka .
Ja podłączam czujnik zegarowy podciśnienia na trójniku przed gruszką. Pod samochodem widać sztangę od turbo. Przy przegazowaniu ma się poruszać.
tak jak mówiłem najlepiej byłoby podpiąć auto pod jakis komputer, nie wiem jak wyglada sterowanie turbo w tym silniku ale posprawdzaj wszystkie podcisnienia, jesli egr jest również sterowany podcisnieniowo to też może byc po drodze jakas nieszczelność, ciężko tak wróżyć z fusów
Sprawdz porzadnie dane z Przepływomierza , Wtrysków , Cisnienia doładowania oraz podcisnienia czy nie ma za słabego na turbo daj bezposrednio z Vacupompy na turbo podcisnienie i jedz na test . Katalizator nie zatkany ?? Jaki powod roboty głowicy i turbiny A na koniec cisnienie sprezania kiedys miałem pekniety pierscien tłokowy i podobny efekt był .
Witam. W golfie mam turbo bez zmiennej geometria a chce wstawić turbo od 130 konnej, i z tego co się orientuję że trzeba zmienić zawór podcisnienia. Na jaki? Jakie powinien mieć oznaczenia itd i co jeszcze jest potrzebne żeby wstawić taka turbine.
Poszukaj nieszczelnosci miedzy turbina , intercoolerem a silnikiem. Obowiazkowo stan wszystkich wezykow od tzw podcisnienia. Jesli cos syczy tzn ze tam jest problem.
Niestety nie znam nazwy programu, bledy byly odczytywane w warsztacie. Malo ktory mial w moim miescie przejsciowke pod to gniazdo a ja sam nie posiadam. Zmierzylem jedynie napiecie na kostce idacej do sterownika a raczej regulatora cisnienia egr i tam ukazalo sie 7V. Ominalem ten regulator spinajac rurki podcisnienia i przepustnica i egr dziala. Podmienilem...
Witam, mam problem z zafira 2.0 dti 2002, manual auto ma przejechane 105.000km. Auto nie mam mocy, po podłączeniu do komputera wyskoczyly bledy P0105, p0703 P0703 - czujnik stopu (pod pedalem) p0105 - krytyczny Wiem ze p0703 nie ma z tym nic wspolnego. Czytalem juz duzo na forum o tym bledzie, sprawdzilem juz przedlywke, egr, turbo, pompke vac, czujniki...
Mi to wygląda jak "grucha" podciśnienia od np. turbo. Powinno być na tym oznaczenie jak znajdziesz to wujek google resztę Ci podpowie. A dokładnie to skąd wymontowałeś tą część (umiejscowienie lub lokalizacja części) Według tego co znalazłem w google jest to zbiornik/zawór podciśnienia http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/33071/zbi...
Problem rozwiązany i okazał się banalny.. przetarty przewód od jakiegoś czujnika podcisnienia. Opierał się o gorąca rurę chyba od turbo. Najpierw przetarła/stopiła się izolacja ta plastikowa czarna później przewód plusowy w trzech miejscach. Po zaizolowaniu problem zażegnany. Dzięki za pomoc! https://obrazki.elektroda.pl/4101996400_...
Wszystko w porządku. Przyczyną był zatkany wężyk podcisnienia wchodzący do turbiny. Nie wiem po co ktoś zatkał go ale odcinanie turbo ustapilo.
Przeciesz widac, że przeładowuje i wolno wstaje turbo. Ruch sztangi do kontroli po pierwsze, po drugie N75 i podcisnienia.
Witam. Problemy zaczely sie z miesiac temu gdy auto na 3 biegu przy 3,5tys obrotow zaczelo przeladowywac turbine ,komputer pokazywal zbyt niskie doladowanie (zawor uszkodzony) po przelozeniu okazalo sie ze jednak nic nie pomoglo wiec zalozylem nowe przewody od podcisnienia i dalej nic...Turbo dalem do sprawdzenia i w bardzo dobrej kondycji zmienna geometrria...
zależnie od tego jakie ma byc cisnienie docelowe osiągane przez turbo regulujesz sztange w silniach które sterowane są bezposrednio ciśnieniem w kolektorze dolotowym tutaj zrób tak: weż wężyk włóż do gruszki od sztangi reguluącej poluzuj śruby na sztandze wciągaj powietrze do maxymalnego schowania sie sztangi w praktyce wystarcza od 1,5bara do 2barów...
Bledy na komputerze jakieś są ? Trzeba sprawdzić w parametrach wartość doladowania a wartosc zadana doladowania. Oprócz ww rzeczy jak kolega pisał do sprawdzenia czujnik cisnienia doladowania, zawór sterujacy turbiną, podcisnienia. Moim zdaniem ewidentny brak doladowania, kopci na czarno to turbo nie wstaje. A przewody od coolera puchną po dodaniu gazu...
Dzień dobry Mam problem z moim a4b5 kod silnika ahh, mianowicie turbo chyba przeladowuje, dolot sprawdzony , węże podcisnienia zmienione ( chyba wszystkie) samochód jest mulowaty , turbiny od 1.5k obrotów słychać jakby świst Poniżej załączam logi https://log.tunezilla.com/chart/462092#H...
Witam. Pacjent to Ford Galaxy 1.9 pompowtryskiwacz. Z tego co wiem poprzedni elektronik musiał przerobić instalacje ponieważ nie można było podłączyć się interfejsem pod sterownik. Rzekomo zwarcie CAN. Była zmieniona mapa, lekko podwyższona moc oraz wyrzucony EGR lecz problem pojawiał się wcześniej. Po 40-50km odcina turbinę, sterownik nie zapisuje...
Witam wszystkich . Kilka dni temu zamówiłem wskaznik ten poniżej: https://allegro.pl/oferta/zegar-figerspe... Jak to podłączyć chodzi mi o elektronikę i wezyk podcisnienia . Elektronikę mniej więcej ogarniam według dodanego schematu . Ale wezyk podcisnienia za chiny nie mam pojęcia gdzie wpiąć. Auto to Audi...
Węzyki są podłączone w miejscu gdzie jest podciśnienie :!: Być może nie ma przepływomierza, a jest tylko zamontowany czujnik podcisnienia oraz czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym. Ale nie jestem tego pewien :|
chyba masz cos nie si :), nie znam akurat tego typu n75, ale poszperalem i powinno byc raczej tak http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.... (tak wynika z tego schematu): ten najblizej wtyczki (niebieski) powinien byc podpiety do rury od filtra powietrza; ten po drugiej stronie zaworu (czarny) do gruszki od turbo, a ten z boku (czerwony)...
Ale przecież skracając sztangę będę zwiększał ciśnienie czyż nie?? Dodano po 13 Zmieniłem jeszcze zawór sterowania turbiny. teraz przy 3 tyś obrotów jest 2.2 atm na trzecim biegu. Ale w mocy nic się nie poprawiło. Nie polecam mieszać ze sztangą . Ma być ustawiona fabrycznie . 2,2 bara to za dużo stanowczo . 1,4-1,5 bara to fabryczne ciśnienie . Można...
Cisnienie doladowania dobre ?? korekty poszczegulnych pompowtryskow prawidlowe ?? Ewentualnie pomylone podcisnienia , zle wyregulowana banka turbiny ,
Przyczyną przeładowania turbo nie jest i nigdy nie będzie ani przepływka ani zawór EGR. Przyczyny przeładowania mogą być takie : - zacinająca się sztanga wewnątrz gruchy siłownika podcisnienia przy turbo, - zacinające się kierownice spalin zmiennej geometrii turbosprężarki, - zabrudzony wewnątrz i przycinający się elektrozawór N75, - niedrożny wężyk...
Nie wiem w jakim celu robiłes 3 razy loga 1, przepływka wygląda niby ok choć ograniczenie dymienia chwilowo jest małe ale jest to pierdoła i napewno nie w tym problem. Turbo delkatnie przeładowuje, pasowało by wyczyscić przewód podcisnienia idący do sterownika. Wstaw jeszcze statycznie 13 i BS 00
Można wakuometrem, wpiąć się równolegle trójnikiem przed elektrozaworami i skontrolować podciśnienie zasilające oraz za każdym z zaworów i sprawdzić sterowanie siłowników klap i turbosprężarki. Oznaczenia są inne dla odróżnienia, ale zasada działania i parametry te same, że sprawują się zamiennie bez problemu, sprawdzone.
Witam jestem początkujący na tym forum potrzebuje od was pomocy jestem w stanie zapłacic gotówkę za pomoc. Mam taki problem po wymianie turba auto tak jak by straciło moc nie ciagnie wsztkie wezyki podcisnienia wymienione elektro zawór nowy oryginał czujnik ciśnienia turbo oryginał wtryski po regeneracji filtr fap wycięty i usunięty elektroniczne dorzucam...
Tak cisnienie jest podcisnienia sa cale nie popekane ale tylko z jednego zasysa a od serwa ida dwa czy to normalne
Witaj, w srode lub w czwartek zweryfikuje ten schemat z tym, co jest pod pokrywa silnika :) Rozumiem, ze te podcisnienia sa inaczej poprowadzone przy sterowaniu Siemens a inaczej przy Bosch'u, tak? Dziekuje serdecznie za dotychczasowa pomoc. O wynikach zamelduje :)
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
sprawdź zaworek od EGR, a generalnie - przewody ukladu podcisnienia (szczelnosc/droznosc) - szczelnosc ukladu dolotowego - poprawnosc pracy zaworu upustowego - najważniejsze, czytać dużo czytać forum i używać szukajki
map sensor widzi realne podciśnienie, korekty krótkoterminowe idą wtedy +20%. To gdzieś ciągnie lewiznę i tyle. Jak by to był turbo 1.4 to usterka jest jasna . Nie pamiętam czy jest tam podobny grzyb. Sprawdź ogólnie kolektor, i odpowietrzenie skrzyni korbowej,evap itd.
Pare postow wstecz prosilem Was abyscie spojrzeli na moja mapę ktora byla modyfikowana u tunera i pomogli poprawic wstawanie turbo ... Korekty nie przyniosly oczekiwanego rezultatu . Postanowilem wykonac logi dynamiczne, 4 bieg i od dolu auto przeciagnelem do konca. Prosilbym Was o sprawdzenie logow. Z tego co widac i czuc turbo od dolu dmucha mniej...
Witam Mam problem z lt,parę miesiecy temu rozerwało mi intercoolera na łaczeniu obudowy plastikowej z chłodnicą,wymieniłem i jakiś czas był spokój,pózniej pękł wąż gumowy łączący egr z plastikową rurą dolotu.A teraz jest coraz słabszy.Według mnie zawczesnie odłącza turbo.Węzyki od podcisnienia wyglądają na całe,węże zasilania są całe,cięgno od tej gruszki...
witam posiadam passata 1.8T zmienilem mu silnik bo poprzdeni zjadl panewki(awt) i po zalozeniu noweego (aeb) kolektor od awt i caly osprzet i nie wiem co jest grane jedzie jak 126P moze mial ktos podobny problem podcisnienia raczej dobrze podlaczone dodam jeszcze ze turbo na poczatku ryczalo jakby smarowania nie mialo ale po chwili to ustalo i na olocie...
I witam ponownie znów z problemem z moja GTC Turbo,a mianowicie jeździ całkiem ok,ale teraz przy dodaniu gazu(jak turbina ładuje) słychać jakiś gwizd(taki jak by elektryczny samochodzik) przy odpuszczeniu gazu gwizd zanika.Dodam ze stało się to teoretycznie z dnia na dzień, jednego dnia miałem problem z gazem - okazało się ze kabelek od wtrysku zwierał...
Witam panowie Zaczne od małej histori. Kupiłem seta toledo 1.9 tdi 90 KM rok 2000, byl to tak zwany "skladak" gdyz karoseria byla z angli i silnik benzyna, a u nas chlopaki wsadzili do niej instalacje i silnik 1.9 tdi i z moich obserwacji wynika ze popelnili błąd ponieważ w moin przypadku komputer silnika pokazuje oznaczenie agr turbo bez zmiennej geometri...
Miałem identyczny problem z Borą 2003 też 130 PS. Nie znalazłem przyczyny. Odłączałem nawet na próbę katalizator. Sprawdź ciśnienie doładowania - u mnie wyliczone było dużo wyższe od rzeczywistego. Dopiero po osiągnięciu wysokich obrotów (3000) ciśnienia zgadzały się. Wczoraj właśnie dzwonił do mnie właściciel tej Bory i powiedział, że zostawił ją w...
passat b5. test kts-em - czysto. a tymczasem silnik 1.9 TDI 110 pracuje głośniej i chyba troche nierowno. zuzycie paliwa w normie. odpala bez problemu. nie dymi...no i chodzi jak 90 konny. ze strony turbo - slychac jak sie wlacza. przeplywka ok zaworki podcisnienia rowniez. do czego sie przyczepic?
Przede wszystkim kontrola przewodów i servo (hamulce) po wyłączeniu 24h ściągasz wężyk z serwa i powinno być słychać zassanie powietrza ,można założyć zaworek https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny-...
Witam mam spory problem z moim golfem otóż auto na 3 biegu odcina gaz i auto sobie hamuje silnikiem , po jakimś czasie jazdy auto wraca do żywych i jedzie normalnie do czasu zgaszenia i ponownego odpalenia auta , ogólnie wymieniłem przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania w dolocie , zawór n75 , potencjometr gazu , czujnik pedała hamulca, sprawdziłem...
Jak sprawdzic szczelnosc gruszki turbiny, moglbys Kolego tak po krotce opisac, czy ustami wciagac powietrze, przez wezyk od gruszki? Jesli chodzi o podcisnienie za zaworem N 75 biegnacy wezyk do gruszki turbiny i ktory krociec jest przed N 75 aby porownac podcisnienia za i przed zaworem? Jesli chodzi o czyszczenie turbo to bardzo to skomplikowane, czy...
Witajcie. Na wstepie powiem ze jestem tu nowy wiec jesli pomylilem dzialy to przepraszam i prosil bym o przeniesienie do wlasciwego dzialu aby uzyskac pomoc od Was... Mam problem odcinajacego turbo po wymianie wszystkich wezykow podcisnienia,i najprawdopodobniej pomylilem ich podlaczenie w zawoze N75 i teraz turbina odcina ale dopiero od 3 biegu na...
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
I witam ponownie znów z problemem z moja GTC Turbo,a mianowicie jeździ całkiem ok,ale teraz przy dodaniu gazu(jak turbina ładuje) słychać jakiś gwizd(taki jak by elektryczny samochodzik) przy odpuszczeniu gazu gwizd zanika.Dodam ze stało się to teoretycznie z dnia na dzień, jednego dnia miałem problem z gazem - okazało się ze kabelek od wtrysku zwierał...
Na wyważarce tylko podaje sie strumień powietrza na wirnik gorący tylko po to by go rozpędzić. W samochodzie dochodzi opór wirnika zimnego ( spręża powietrze). Dwa wirnik na wydechu stawia opór i zmniejsza przepływy co daje mniej paliwa i mniej gazów wylotowych. Przewżnie taka regenracja z 600 pln to rozebrabie turbo. Umycie obódów, załozenie chińskiego...
KOlego opcji jest pare. 1 nieszczelnosc u kladzie dolotowym objaw kopci na czarno brak mocy 2 nieszczelnosc uszkodzenie pneumatyki przetarcie rurek uszkodzone gruszek podcisnienia brak mocy ale nie kopci jazda jak bez turbo 3 zacierajaca sie geometria sporadyczne braki mocy czasami na zimnym czasami na cieplym najczesciej wystepujaca :) Przeplywke EGR...
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
Czy przez złe ustawienie kąta wtrysku czy inaczej zapłonu może zostać wyłączona turbina ? czyli zawór przy turbinie ( gruszka ) zostaje otwarta ? Po ustawieniu kąta wtrysku wszystko było dobrze i nagle po nocy postoju spadek mocy. Auto chodziło bardzo ładnie i wszystko było ok. Kolejnego dnia zabrakło mu ducha. Jedzie jak wolnossący diesel. Podcisnienia...
A patrzyles na przewozy podcisnienia? Dodano po 2 Jak sa pekniete to mogą być takie objawy.
sory ze odkopuje ale mam podobnie nawet troszke gozej mam same bledy jesli chodzi o dolot powietrza na kompie twierdza ze przeplywka oczywiscie wymieniona egr czysty mierzone przewody na czujnikach podcisnienia sprawdzone czujniki wszystkie od podcisnienien do turbo itd podmienipne z takiej samej renowki jezdzacej sprawnej chyba wszystko spradzone podmienione...
witam mam taki sam wozek jak waldimi i dokladnie taki sam problem .Ja podmienilem zawor sterujacy wymieniony jest interculer nowe turbo ( regeneracja ) egr jest zamkniety czujniki map i mat sprawdzone nie ma przeciekow powietrza podcisnienia kabelki ok a mietek nie chce dalej jezdzic moje zapytanie moze ktos wie jakie sa warunki odpalenia kodu 1470...
Odkopuję temat - auto było u mechanika. Okazało się, że przewody podcisnienia są OK, zostały sprawdzone kabelki, wyczyszczony został czujnik cisnienia doładowania i przepływka itp. i teraz tak, auto niby jedzie ok, turbo pracuje ale jakos nie tak jak wczesniej. Słuchowo ten swist jest inny, ciezko wytlumaczyc i mam wrazenie, ze auto po wcisnieciu gazu...
Witam wszystkich Forumowiczow, po krotce chcialbym opisac swoj problem bo walka trwa 2 miesiace i kazdy rozklada rece i pomyslow juz brak. Otorz autko wpada w tryb awaryjny tak jak w tytule po podpieciu kompa blad P2563 wspomne ze, autko jedzie max 90km/h po wylaczeniu stacyjki i ponownym uruchomienie jedzie normalnie jezeli trzymam powyzej 2000 obr/min...
Przyczyna gasniecia samochodu byl modul BSM, po jego wymianie samochod jezdzi tak jak trzeba. Blad Depollution System Faulty i przeladowanie turbo nie wiem czym dokladnie byl spowodowany. Po wymianie mieszka Swirl, przewodow podcisnienia,jednego z zaworow sterujacych podcisnieniami, EGR, podmianie czujnika cisnienia (kolejnosc chronologiczna, po wyianie...
Klapa gasząca już działa :-) na zimnym silniku przed usterka też działała a jak silnik sie nagrzał to przestawała i turbo przeładowywało wszystko wróciło do normy po wymianie czujnika cisnienia doładowania i temperatury 038 906 051 C więc myślę że ten czujnik też ma wpływ na klapę gaszącą . Przerabiałem już n75 n18 wszystkie węże podcisnienia a okazało...
Zaczne od wezykow ew wymienie je wszystkie bo mam nowy komplet ze zlaczem do sterownika podcisnienia Dodano po 4 Wężyki sa okej...dodam ze niemoge dogrzac auta do 90 stopni ale co ma temperaturA do odcinania turbo...dopuki sie nie nagrzal jezdzil okej po nagrzaniu odciecie turbo i check engine...bledy p0238 i p0236....nie mam juz pomysłów
czujnik podcisnienia turbo schemat podcisnienia turbo wezyki podcisnienia
whirlpool testowy włączyć zgrać recovery alarm fiata
stacja lutownicza radmor diody poziomu sygnału
Płytka sterująca Jess Welding WIG 165i INV SEK V2.0 Niewystarczająca ilość wody w Siemens EQ6 - przyczyny i rozwiązania