Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Ten wężyk powinien iść do kolektora ssącego.Służy do regulacji ciśnienia paliwa na podstawie podciśnienia w kolektorze ssącym.Sprawdź dokładnie gdzie jest podłączony.
Komputer nie widział podciśnienia w kolektorze ssącym, dlatego samochód gasł. Pozdrawiam.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Podaj wartość podciśnienia w kolektorze ssącym z MAP'a na biegu jałowym. Może być źle ustawiony rozrząd...
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Wymieniłem węże podciśnienia , kolektor ssący, No rzeczywiście - napisałeś. Nie ma jakichś wahań podciśnienia? Siłownik EGR-u lubi przy niektórych ustawieniach „przeciekać”. Możesz wrzucić VIN auta? Chciałbym dokładnie wiedzieć jaki tam jest motorek.
Więc od czego mam zaczac? Od sprawdzenia podciśnienia w kolektorze. Wykluczysz w ten sposób dziurę w dolocie. To najtańsza metoda.
Gdybyś wiedział z jakiego rocznika, to by sprawdził w serwisówkach. Pod ręką mam od roczników 94-97, ale jest inne wykonanie (doładowanie dynamiczne). Podejrzewam że A to ciśnienie atmosferyczne pod membranami (korekcja na stopień zapchania filtra powietrza), natomiast B to wyrównywanie podciśnienia na kolektorach ssących choć nie wiem po co dwa króćce...
Srawdź przewód podciśnienia z kolektora do wspomagania hamulców. Nieszczelność spowoduje zasysanie "lewego" powietrza i tym samym zakłóca pracę na wolnych obrotach, a brak podciśnienia to też brak wspomagania hamulców
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
a co cię interesuje? Moduł digiplex 2 steruje dwiema cewkami, jest inicjowany czujnikiem magnetoindukcyjnym, posiada ujecie podciśnienia, mapa wyprzedzenia zapłonu w funkcji obrotów wału i podciśnienia w kolektorze dolotowym
przy gwałtownym dodaniu od razu go dusi i chce zgasnąć... Zapewne następuje zubożenie mieszanki. Możliwych przyczyn jest wiele (nieszczelność kolektora, usterka pompki przyspieszacza w gaźniku, podparte zawory), sporo może powiedzieć obserwacja podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Ta czarna kosteczka to czujnik ciśnienia gazu pressure i podciśnienia w kolektorze silnika vaccum. Jak nie ma ciśnienia gazu to centralka nie chce wystartować. Musisz znaleźć kogoś kto ma trochę wiedzy, interfejs, soft to może uda się uruchomić.
W 2 gen nie ma wtrysku. Widzę dwa wyjścia - albo przeliczanie czasu z wtryskiwacza benzynowego (sterownik nadal go generuje mimo pracy na gazie), albo pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym. Obie metody są raczej szacunkowe.
Zamiast zrobić porządną diagnozę z pomiarem ciśnienia paliwa, podciśnienia w kolektorze dolotowym i ustawienia rozrządu lepiej wymienić na pałę połowę osprzętu silnika licząc, że a nóż się uda naprawić
Sprawdziłem ten wężyk podciśnienia metodą z mydłem i wygląda, że nic nie przepuszcza. Ogólnie poczytałem o tych Magic 3, jedni piszą że puszcza gaz w układ chłodzenia drudzy piszą że to nie prawda, a kolejni piszą, że tak było w pierwszych wersjach i w kolejnych zostało to poprawione przez producenta, czyli jak to bywa w dyskusjach z dziesiątkami fachowców...
Takie proste czujniki były w np. ładach mierzyły one podcisnienie w kolektorze przy zbyt mocnym wcisnieciu gazu wytwarzało sie duże podcisninie i wskazówka wskaźnika wskakiwała na czerwone pole. Odwrotnie, przy zbyt mocnym wciśnięciu gazu podciśnienie w kolektorze ssącym spada i tedy wskazówka dawała po za żółte pole, oznaczające ekonomiczną jazdę,...
Monowtrysk to nie wszystko.potrzebny jest jeszcze sterownik silnika pompa paliwa,czujnik podciśnienia w kolektorze i przeróbka instalacji elektrycznej.nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy,ale chyba zwykły czyli też do wymiany,nie wspominając już o wałku rozrządu czy kosztach robocizny.To wszystko przekroczyłoby koszty zakupu nowszego modelu z wtryskiem.
Teoretycznie nie słyszałem żeby były ku temu przeciwskazania. Choć to mocno ogólna opinia bo IMHO należy zwrócić uwagę na zakres ciśnienia roboczego, rodzaju uszczelnień wewnątrz siłownika itp. No i zastanów się czy aby podciśnienie wytworzone z silnika samochodu nie będzie za słabe... ? Musiałby być zainstalowany jakiś akumulator podciśnienia moim...
16504 awaria obwodu czujnika przepustnicy 16506 czujnik przepustnicy sygnał za niski 16493 ty w zależności od kodu przyczyny wywołania przepływomierz albo czujnik podciśnienia w kolektorze 16468 elektrozawór wydechu bank2 (exhaust Valve Control Solenoid, Circuit (Bank-2) 16522 sygnal lambda za wysoki bank1 czujnik2 16483 czujnik-2 (G299) temperatury...
Jest gdzieś nieszczelność w ukł ssącym. Jeżeli było coś robione „obok” i widzisz powiązanie z wystąpieniem obecnego problemu, to zacznij szukać w tej okolicy. Jest również prawdopodobieństwo usterki czujnika podciśnienia w kolektorze, ale w tym przypadku raczej minimalne. Co do nagarów, to z reguły zjawisko to nie wiąże się z występowaniem...
CHŁOPIE...to jest kruciec podciśnienia w kolektorze dolotowym, nie może być nic niepodłączone bo silnik wtedy ciągnie lewiznę, nadążasz czy trzeba wolniej?
witam, membrana w parowniku starzeje sie pod wpływem czasu, zmian temperatury. Jeżeli jest sztywna to nie reaguje na zmiany podciśnienia w kolektorze ssącym i nie daje precyzyjnej mieszanki. Koszt zestawu naprawczego to około 90PLN, koszt regeneracji w warsztacie około 250PLN, a więc jeżeli nie potrafisz sam zregenerować parownika to w sumie lepiej...
Spox, tylko przewód podciśnienia idzie do ECU, boję się, że to tam jest czujnik :/
http://obrazki.elektroda.net/5_128578638... Ten przewód na 1 zdjęciu idzie do zaworka zwrotnego, a dalej za zaworkiem do serwa hamulca. Przewód na 2 zdjęciu trzeba podłączyć też do zaworka zwrotnego ale do cieńszego końca. W Vectrach są dwa typy zaworków. Zaworki co mają 2 końcówki i 3. Popatrz a zdjecie, które zamieściłem. Link poniżej przedstawia...
Jest od instalacji LPG, jeden wężyk jest do pomiaru ciśnienia gazu, drugi podciśnienia w kolektorze ssącym i takie efekty mogły być. "Wcisnąłeś", to i skręć opaskami. Przewód paliwa ma numer katalogowy 1,5 8V > 96352102 1,5 16V > 96350574 Nie dziaduj, w tym wężyku jest kilka bar ciśnienia, wymień przynajmniej na używany, bo to obecne równie łatwo może...
Witam. Napisałeś Dawkowanie paliwa i tak jest ciągłe i regulowane jedynie poprzez wielkość podciśnienia w kolektorze dolotowym i to by się zgadzało ale w przypadku gażnika (może być też z sondą, a zwłaszcza w starszawych suzuki), natomiast przy wtrysku nie ma innej możliwości jak tylko sterowanie ilością paliwa poprzez długość impulsu elektrycznego...
Z kolektora-trzeba sprawdzić czy wężyk w połączeniu z czujnikiem są szczelne. Na króciec przy kolektorze można założyć inny wężyk(lub ściągnięty ten łączący z czujnikiem) i sprawdzić drożność otworka w kolektorze(króciec w kolektorze łączy wężyk z przestrzenią wewnątrz kolektora). Poprostu połączenie kolektor-czujnik ma być na 200% szczelne(czujnik...
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Maluch miał regulację kąta zapłonu odśrodkowo, w funkcji obrotów, Łady Fiaty 125p Polonezy w wersjach gaźnikowych miały regulację ciężarkami, odśrodkową i podciśnieniową w zależności od obciążenia ( dokładniej podciśnienia w kolektorze ssącym. W tym układzie regulacja wyprzedzenia kąta zapłonu odbywa się z udziałem modułu zapłonowego, w funkcji obrotów....
Nie robi się tego typu przeróbek. Gaźniki 2T i 4T z zasady działają przy różnej charakterystyce tętnienia podciśnienia w kolektorze ssącym. Po pierwsze różnią się rozpylaczem. Z kolei gaźniki 4T posiadają dodatkowe układy które nie są potrzebne, a nawet szkodliwe dla silnika 2T. Są to m.in. pompka przyśpieszająca, zawór cut-off (hamowania silnikiem)....
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Sprawdzałeś podciśnienia i ich poprawność do kolektora ssącego?
Fotka tak odgólnie z całości, żeby widać było położenie reduktora, potem sposób montażu wtryskiwaczy. Jest kilka założeń poprawnego montażu. Możliwie krótkie połaczenia podzespołów przewodami gazu i podciśnienia - wielu producentów podaje np. graniczną długość przewodów wtryskiwacz-kolektor na 15 cm,a jednocześnie możliwie blisko wtryskiwaczy benzynowych,...
Sprawdź sobie jeszcze czujnik podciśnienia kolektora.
tu masz wszystko na temat czujnika podciśnienia kolektora dolotowego: [url=http://warsztaty.samochodowka.inter... podciśnienia kolektora dolotowego
Weżyk podciśnienia przepustnica kolektor taki krótki sprawdź.
Czujnik położenia wału (CPS) i czujnik położenia przepustnicy (TPS), wskazany byłby też czujnik podciśnienia w kolektorze (MAP) oraz czujniki temperatury powietrza (IAT) i płynu chłodzącego (ECT).
Witam. Zrób test - tak jak pisałem z tym wężykiem. Rozjaśni to kwestię uszkodzonego parownika - jak piszesz po wymianie butli - obstawiam że to zbieg okoliczności. Wtedy już parownik się kończył. Do przedmówcy - to wygląda jak zalewanie gazem z tego co zostało w parowniku. Po skończonej jeździe - właśnie tym cienkim wężykiem z podciśnienia kolektora...
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
Witam! Potrzebujesz wiedzy z zakresu pracy i sterowania silnika spalinowego. Antykwariat/alledrogo i tam raczej starsze książki, gdzie o tym pisano. W nowszych jakby mniej esencji. Zapłon zależy od obrotów i obciążenia silnika, temperatury silnika, powietrza i liczby oktanowej paliwa, stopnia sprężania, konstrukcji komory spalania itd. Obroty wiadomo,...
Sprawdzić czujnik podciśnienia, jego połączenia, napięcie zasilania. Wymienić/ naprawić uszkodzone części. Sprawdzić zgodność wskazań czujnika ze zwykłym wakumetrem.
Przeczytałem ze dwa artykuły w Więc nie czytaj już więcej takich artykułów, bo to bzdury. Zainwestuj w dobre książki.
Żeby nie było za łatwo to w Puncie jest obieg płynu chłodzącego przez korpus przepustnicy... ciężko ze zdjęcia poznać czy to płyn czy olej. Płyn w dotyku jest raczej lepki niż śliski. Jednak ze zdjęcia widać, że zabrudzony cieczą jest także parownik, który jest nad korpusem przepustnicy, więc skłaniałbym się ku olejowi z odmy doprowadzonej do obudowy...
Witam. Wygrzebałem że to czujnik podciśnienia kolektora ssącego http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=1015... A w czym problem?
Normalnie, zdemontować cały układ powietrza wtórnego, zaślepić króciec podciśnienia przy kolektorze ssącym aby lewego powietrza nie ciągnął oraz zaślepić króciec przy filtrze powietrza.
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
kolego ZGG, z całym szacukiem, ale to jest sekwnecja! TO co piszesz jest prawdą w I i II generacji. W sekwencji gaz jest pod ciśnieniem nominalnym cały czas po otwarciu elektrozaworów. Ta rurka służy do zmian ciśnienia roboczego względem podciśnienia w kolektorze ssącym. Chodzi o ot , aby ciśnienie gazu było możliwie stałe względem podciśnienia w kolektorze....
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
EPC jest to czujnik ciśnienia, a dokładniej w tym przypadku pewnie bedzie to czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym.
A jak wtedy wartość (na rozgrzanym) podciśnienia w kolektorze.
OK, zrobię zdjęcia sondy po wyjęciu i dam znać. To samo chcę zrobić z czujnikiem podciśnienia w kolektorze i zajrzeć do przepustnicy, czy nie ma syfu.
Zniszczysz rurę! Guma pracuje, jak naruszysz jej strukturę, szybko pęknie. Wstawiaj w kolektor. Z resztą tam chyba nawet jest wyjście podciśnienia, więc wystarczy trójnik. Jeśli brak, to wstawiaj w kolektor dolotowy ten króciec od gazu.
Jak masz stopiony/zatkany katalizator to spaliny nie mają jak "uciec" z silnika i wracają z powrotem do komory spalania, a to powoduje błąd podciśnienia w kolektorze ssącym
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
U mnie dalej ten sam problem. Wymieniłem przepustnicę, czujnik temperatury, podciśnienia w kolektorze dolotowym i lipa. Ma ktoś z was jeszcze jakieś pomysły ?????
Skoro nie ma podciśnienia w kolektorze to znaczy ze przepustnica otwarta, lub inna duża nieszczelność. Wlasciciel wymienił już chyba wszystko. Tym bardziej do sprawdzenia wszystko gdzie ręce pchał.
Trochę bez sensu doprowadzać do zaworu EGR podciśnienia z kolektora żeby sterownik miał informcję, skoro w kolektorze ssącym jest czujnik ciśnienia, który w zupełności (wg mnie) by wystarczył.
Instalacja 1(2) generacji. Działanie zależy od podciśnienia w kolektorze i stanu reduktora. Może być to np. nieszczelność (lewe powietrze) albo zatkany filtr powietrza albo reduktor do regeneracji i regulacji. Cewka WN przy odpowiedniej dozie pecha... może działać na benzynie a na gazie dostawać przebicia. (zmniejsz testowo przerwę na świecach o 0,1-0,2...
Wszystkie podciśnienia kolektora ssącego sprawdzone ?? Czy aby nie dostaję gdzieś lewe powietrze . Cewki, świece, sondy i przepływka do dokładnego zdiagnozowania.
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
Najlepsze jest to że on nie ma egr . 2016 i brak go wtf. Ja scanuje launch-em tab7 jak dotej pory najlepsze co mi się udało kupić. Kurcze dlaczego silnik nie buduje podciśnienia w kolektorze? Egr był też na liście ale go brak . Myślę że może problem jest z prowadnicami zaworów lub gniazdami , będę rozbierał go jutro
EVAP jest podłączony do podciśnienia w kolektorze ssącym i ze zbiornikiem paliwa.
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
A ja bym sprawdził czujnik podciśnienia w kolektorze no i wężyk idący do niego.
Sprawdź wężyk między kolektorem a czujnikiem podciśnienia kolektora, wyczyść jeszcze ten słynny silniczek koło przepustnicy i wysteruj go clipem.
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
wskaż mi w tym silniku membranę odmy :) Zintegrowana z pokrywą zaworów. Patrz jednak jest. Jaką masz wartość podciśnienia w kolektorze ssącym?
Wymiana czujnika położenia wału rozwiązała problem błędu p0008. Przyczyna wysokiego podciśnienia w kolektorze była sonda lambda nieznanej firmy, którą ktoś już wymieniał
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
Sprawdzić trzeba czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, tzw. czujnik MAP
Chwilę mnie nie było ale dodam jeszcze może komuś się coś uda podpowiedzieć. Po dalszym zagłębianiu się w silnik a dokładnie w sondy okazało się że po ich wykręceniu są białe 🙆 więc niestety ale całkowicie był rozsypany Kat i zatkał częściowo wylot do tłumika. teraz jest go brak (chwilowo) ale problem pozostał tylko tyle że się zmieniło to że występuje...
Wężyk ten powinien być podłączony do podciśnienia na przewodzie biegnącym od kolektora ssącego do serwa.Przed zaworkiem zwrotnym powinieneś miec kruciec na ten wężyk.To powinno być od zużycia paliwa.Jeżeli chodzi o przekażnik to niewiem.
We wcześniejszych postach nie znalazłem pomiaru ciśnienia w cylindrach. ." Prawie 11 na każdym cylindrze".cytata. Na takiej podstawie nie można określić stanu technicznego silnika. Przydałby się pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym, proszę. Oczywiście na biegu jałowym.
wtryskiwacze gazowe łatwo przemyć - po prostu wykręć listwę, na węza zasilającego załóż lejek, do lejka nalej benzyny, i weź jakiś zasilacz/prostownik na 12v i końcówki np krokodylki i pykaj każdym elektrozaworem kilkadziesiąt razy tak aby benzyna wylatywała króćcem wyjścia gazu na dany cylinder i tak każdy elektrozawór po kolei i się przepłucze, możesz...
Witam. Miałem podobny problem. Pomogła wymiana wężyka łączącego czujnik podciśnienia kolektora dolotowego z...kolektorem. Wężyk 20-30 cm długości. Mój silnik to x16sz.
Manometr pokazuje ciśnienie gazu względem atmosferycznego , a czujnik ciśnienia w instalacji względem podciśnienia w kolektorze. Wskazanie manometru powinno być niższe niż w komputerze o wartość podciśnienia w kolektorze, jeśli tak jest to jest wszystko OK :D Jeśli odłączysz czujnik ciśnienia od kolektora , wskazania będą identyczne :idea:
Raczej nie. Mam na myśli nieszczelności za czujnikami, przepustnicą itp. (kolektor ssący, ewentualne wężyki podciśnienia). Sama obudowa filtra nie powinna mieć na to wpływu.
Poprzez pomiar podciśnienia w kolektorze dolotowym i porównanie go z wartością wzorcową, jeśli nie chce się koledze czytać.
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
Obciążenie silnika to funkcja podciśnienia w kolektorze.
Wartość map przy ciśnieniu atmosferycznym 1000mBar, OK, po odpaleniu spada do 300mBar, czyli realna wartość podciśnienia w kolektorze to -0,7Bar, oj coś za dużo
Nie musi być przepływki, wystarczy czujnik temperatury powietrza i podciśnienia w kolektorze.
W instalacji sekwencyjnej nie możliwości "zubożenia" mieszanki , a co najwyżej wydłużenia lub skrócenia czasu wtrysku przy pomocy mnożnika. Wraz ze wzrostem obciążenia i podciśnienia w kolektorze czasy gazu rosną i zbliżają się do czasów Pb - i tak ma być. Próba szukania oszczędności poprzez sztuczne wydłużanie czasu wtrysku w celu "zubożenia" nie tylko...
czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Klapki zawirowania powietrza w dolocie, poznasz po tym że ma gruszkę podciśnienia przy kolektorze dolotowym.
Trudno coś powiedzieć bez podłączenia komputera diagnostycznego i odczytania kodów błędów i obserwacji danych czasu rzeczywistego. Takie silniki są bardzo wrażliwe na precyzję ustawienia rozrządu (tylko i wyłącznie na blokadach i naciąg paska zgodnie z procedurą) O poprawności ustawienia rozrządu świadczy wartość podciśnienia w kolektorze ssącym na...
Wakuometr jeśli się nie mylę to służy do pomiaru podciśnienia w kolektorze dolotowym tak?
Wskaźnik podciśnienia turbo? Czy manowakuometr? W kolektor ssący...
mamy. Poszukaj na forum znajdziesz odpowiedź :) Sprawdź podciśnienia z kolektora do sterowania
No to może być regulator ciśnienia paliwa, one są zależne od podciśnienia w kolektorze.
Czyli masz ubity pedał gazu. Trzeba by go pomierzyć ale wygląda na to że on robi zwarcie. A odepnij pedał gazu i sprawdź czy EGR i czujnik temp zasysanego powietrza oraz MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze) zaczną działać prawidłowo.
Owik nie myl czujnika cisnienia atmosferycznego z czujnikiem podciśnienia w kolektorze ssącym!
Sprawdzić czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Kolega dobrze mówi,sprawdź pompę vacum,ale najpierw podepnij pod komputer i zczytaj błędy,bo to może być czujnik podciśnienia kolektora,bo sam nie sprawdzisz tego. jak to będzie czujnik to sprawdz czy nie jest zatkany,ale ostrożnie go wyciągaj bo ja swój załatwiłem że jedna część została w kolektorze. Kupiłem używany za 80zł i narazie działa.
czujnik podciśnienia kolektorze czujnik podciśnienia kolektorze peugeot strzały kolektorze
sterowanie deskorolka sterowniki kontrolera sieci asusa z18xe wymiana silnika
naprawa obudowy kolumny głośnikowej swiatlo pozycyjne punto
Schemat magnetowidu Aiwa HV-DK510 MkIIKE - gdzie znaleźć? Dlaczego gaśnie płomień w lodówce Dometic? Przyczyny i rozwiązania