Dlaczego niby miałby nie działać w innej pozycji ?, to nie 4 suw z miską olejową. Problem jest tylko taki, że ten otwór sterujący pompką w gaźniku musi być połączony ze skrzynią korbową silnika z pominięciem membrany (nadciśnienie i podciśnienie)
Możesz i nawet powinieneś zaślepić to podciśnienie.
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Podciśnienie bezpośrednio z kolektorem dolotowym, czyli od góry.
Ssanie to przepustnica przesłona przed gaźnikiem (normlana przepustnica jest za). Wytwarza podciśnienie na gaźniku dużo wyższe niż dysza venturiego tym samym zasysa paliwo w większej ilości.
Zaraz ,,plaka" zaproponują" :D Możesz zasymulować ssanie, zatykając dłonia wlot powietrza do gaznika. Ma to jeszcze taką zaletę, że silne podciśnienie w gardzieli gaźnika, odtyka kanały i dysze.
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
chyba ci o to chodzi elektroda.pl/rtvforum/topic675247.html
Niestety w tych gaźnikach membrany są delikatne. Jest jeszcze opcja że nieszczelność na odcinku gaźnik korpus silnika - podciśnienie tam jest odpowiedzialne za pompowanie paliwa.
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Jak w temacie. potrzebuje jakiś schemat czytelny i wyjaśniający jak należny podłączyć podciśnienie do gaźnika, Mam Audi 80 18 88r nie mam pojęcia jak te rurki :) podłączyć może ktoś pomoże mi
Witaj. Ja mam Zippa 125. Po zimie zawsze jest problem z uruchomieniem, bo zbiornik paliwa jest pod podłogą, czyli niżej niż gaźnik, a pompę napędza podciśnienie gaźnika. Więc muszę sporo pokręcić. Ale zawsze startuję z pełnym zbiornikiem. Jeśli jesteś pewien drożności przewodów paliwowych, to nie ma innego wyjścia - tylko kręcenie.
Może opiszę problem od nowa. Samochód nie chce palić rano , po kilku godzinnym postoju , szarpie w trakcie jazdy ( nie zawsze ) w czasie postoju tak jakby go zalewało ( musze przegazowywać bo by zgasł i by nie chciał odpalić ) . Jak już odpali to chodzi jak capek i trzeba go przegarować żeby się wkręcił na obroty.. Mechanik powiedział żebym sobie podciśnienie...
Tą do gaźnika płynie paliwo a tą do króćca jest pobierane podciśnienie które powoduje otwarcie kranika. Odłącz podciśnienie i spróbuj pociągnąć powietrze do siebie, sprawdzisz wtedy jak zachowuje się kranik.
Sprawdź, czy podłączyłeś do odpowiedniego króćca i czy ten króciec jest drożny. Jeśli silnik da się uruchomić, to wytwarza podciśnienie. Czy gaźnik jest mocowany bezpośrednio do karteru silnika, czy poprzez kolanko - musisz odnaleźć właściwy króciec.
uszczelkę wymieniłem ale to nic nie dało , paliwa do pompki nie podaje przewody sprawdziłem podciśnieniowe i są dobre ,przewód powietrza który idzie do pompki jest podciśnienie ale słabe bo jak zatkam gaźnik to podciśnienie jest większe proszę o pomoc z góry dziękuję
Witam. Czy ktoś wie może jakie podciśnienie powinno być miedzy gaźnikiem a filtrem powietrza? (instalacja lpg I gen.) pozdrawiam
Sprawdź w gaźniku membranę, może już jest dziurawa , lub iglica czy się nie zawiesiła. Sprawa króćca gaźnika szczelność i zawory ustawienie czyli podciśnienie jest na gaźnik .
Jeżeli mnie cytujesz to rób to rzetelnie. :-) jasne , kpie sobie troszkę ale przypominam sobie sytuację jak na oko 'Mechanik" regulował mi w motocyklu podciśnienie na 4 gaźnikach. A cos ze 6 razy chyba - i tak gawno z tego wyszło Pisząc zajrzyj , miałem na myśli otwórz komorę i ją skontroluj i wyczyść ewentualnie . Przez wziernik mało co zobaczysz
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Wrzucę najwyżej na forum. http://obrazki.elektroda.pl/2547199700_1...
Sprawdź, czy pompka paliwa podaje i czy podpięty jest wężyk (ciśnienie-podciśnienie) od gaźnika do pompki. Kranika w tych skuterkach (zakładam, że to chińczyk) nie ma. Nie ma możliwości ustawienia dysz dokręca się i tyle. Czasem zalanie gaźnika paliwem i jego odpowietrzenie długo trwa i trzeba sporo cierpliwości na kopanie kopniakiem.
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
Może filterek w zbiorniku paliwa zatkany albo podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Eurotips, bez przesady, 4 funty na cal kwadratowy to niecałe 0,28 bara, na listwie masz zwykle ok. dziesięć razy więcej. Racja, muszę się pokajać, policzyłem 1 bar za każdy psi... Jeszcze jedną rzecz trzeba ustalić, czy chodzi o podciśnienie w gaźniku czy o ciśnienie dostarczanego paliwa do samego gaźnika ? bo uważnie przeczytałem pytanie i nasunęły...
Za mała dawka paliwa. Pełne otwarcie przepustnicy obniża podciśnienie w gaźniku i uboży mieszankę. Sprawdź czy problem jest mniejszy przy częściowym otwarciu przepustnicy.
Jak w tym sprzęcie jest kranik podciśnieniowy, to on może lać paliwo przez podciśnienie.
Wpadł mi w ręce inny gaźnik, chciałbym go sobie spróbować ale mam zagadkę: Oprócz króćca do paliwa z gaźniczka wystają jeszcze 2, jeden u dołu, z komory pływakowej - jak mniemam, służy do spuszczania nadmiaru paliwa z komory? I drugi, przekrojem trochę mniejszy u góry gaźnika - to podciśnienie do kranika jest? Mam te dwa króćce zatkać?
Podczas próby odpalania sprawdź czy występuje zassanie powietrza zatykając ręką gardziel gaźnika.Bo może tak być , że przy słabym ciśnieniu jest małe podciśnienie na gaźnik. :|
GSy od początku produkcji , chyba 89 rok praktycznie nie uległy zmianie poza deisgnem. Siedzą tam najprostsze gaźniki i to te same od 89 do 00 roku, później coś minimalnie pozmieniali. Ja bym obstawiał podciśnienie gaźnika. Możliwe że byłą to nieudolna przekładka przez handlarza. Co do ciśnienia to pocieszające jest że jest w miare równe. Zmierz rezystancję...
Jak wyzej napisane silnik odpala na zatkanym filtrze powietrza, ale po chwili gasnie Odpala bo wytwarza się tam duże podciśnienie które zaczyna wciągać paliwo do gardzieli a następnie do cylindra. Skoro bez tego nie chce odpalić to albo gaźnik nie jest wstanie zapewnić płynnego przepływu paliwa do dyszy albo nie jest wytwarzane odpowiednie podciśnienie...
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
na rurce ssawnej w baku lubi być założony filtr. filtr powietrza zwiększa podciśnienie w gaźniku. bak paliwa jest pod czy nad gaźnikiem? jeśli pod to sprawdź czy nie jest nigdzie pęknięta rurka od paliwa i nie ssie lewego powietrza.
Otworek podciśnienia do gaźnika, nie jest zatkany? Połączenie gaźnik - cylinder, musi być szczelne. Gaźnik, czyściłeś?
Wydaje mi się, że przy wtrysku podciśnienie ma minimalny wpływ na spalanie, choć mogę się mylić. Przy zwykłym gaźniku podciśnienie ma największy wpływ, czyli im większe podciśnienie tym mniej ekonomiczna jazda.
Prawdopodobnie coś z pompą paliwa. Znajdź pompę w swoim skuterze, wykręć ją i przeczyść. Możliwe że są zapchane wężyki czy coś. Nie ma żadnej pompy paliwowej. Na chwilę obecną to nawet nie wiadomo co to za skuter, oprócz tego, że to dwusuw. Marka, model? Podciśnieniowa pompa paliwowa jest? Jak zrobisz podciśnienie puszcza paliwo? Gaźnik sprawny, czysty,...
Odkręć gaźnik od zbiornika paliwa i zobacz w jakim stanie jest membrana. Czasami, gdy śruby są słabo dokręcone podciśnienie w gaźniku wciąga część membrany do środka. Powstaje nieszczelność i pompka nie pompuje paliwa. Zawsze jest to obok wypukłości w membranie. Można spróbować wyprostować ją w tym miejscu i dokręcić śruby. Przeczyść też filtr na końcu...
Albo gaźnik do d......, albo zrobiłeś coś nie tak jak trzeba. Podciśnienie zaślepiłeś?
przeczysc wezyk od podcisnienia. a tak dla wiadomosci ogolnej ten kranik nazywa sie zawór membranowy. podciśnienie z gaźnika podnosi membrane i leci benzynka. wyczyść gaźnik i filtr powietrza jesli wyczyszczenie wezyka od podcisnienia nic nie da. a Zipp Vapor to 4-suw tak jak wiekszosc chinszczyzny ;p
Dobra przy takim liczniku to wymień wężyki podciśnienie. Szczególne ten krótki z przodu gaźnika.
Witam. Kosa ma chyba już swoje lata. Poszły uszczelniacze na wale. A co za tym idzie lewe powietrze w karterze silnika, nie ma efektu podciśnienia i nie pompuje przez to gaźnik paliwa. Jest opcja jeszcze że w uszczelce nie ma otworka na podciśnienie do pompowania paliwa. Albo uszczelka pękła podczas skręcania. Pozdrawiam.
Paliwo powinno być zasysane z gaźnika przez podciśnienie panujące w cylindrze. Jeśli nikt tam wcześniej nie grzebał i agregat pracował jedyne co mi się nasuwa to nieszczelność w układzie np zestarzały się uszczelki.
Jak są dwa to jeden paliwo, drugi podciśnienie z cylindra. Odpowietrznik w powietrze.
Wężyk podciśnienia do kranika paliwa sprawdziłem i nie ma w nim ani śladu paliwa. Tak więc zalewanie się, przez podciśnienie, można wykluczyć.
Mam audi 80. Do gażnika jest przykręcony przepływomierz. Na króćcu tego urządzenia wychodzącym na prawą stronę od kierowcy nie ma przewodu, a przy dotknęciu palcem wyczuwalne jest podciśnienie. Gdzie podłączyć ew. przewód?
Paliwo "wycieka" tylko jak próbuje odpalić. Jestem pewien że to paliwo bo ma taki zapach. Jeżeli chodzi o gaźnik to ma podciśnienie ale ma także komore pływakową. Iskra jest koloru niebieskiego/białego. Świeca po próbie odpalenia jest troszke mokra.
Musiał byś dorobić podobny króciec jak masz na tym nowym gaźniku gdzieś na tym króćcu co przykręcana do niego gaźnik. Króciec gaźnika ma taką małą dziurkę i do niej trzeba połączyć ten na gaźniku. To jest podciśnienie i ono pompuje paliwo czyli rusza membraną.
Sprawdziłbym jeszcze simmering na wale korbowym pod iskrownikiem. Jeśli przepuszcza to zamiast zasysać mieszankę przez gaźnik ciągnie sobie podciśnienie tędy właśnie
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
No dobrze, już szukam wału. Co do membrany - pytam z ciekawości - do czego ona służy? Silnik posiada tzw. pompo-gaźnik, membrana jest głównym elementem pompki podającej paliwo. Wykorzystuje ona do pracy podciśnienie powstające w komorze korbowej silnika, podczas ruchu tłoka. Zbiornik paliwa jest niżej niż gaźnik i bez sprawnej membrany paliwo nie będzie...
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
I tu się zgadzam w całej rozciągłości.. A co do serwisu i rzeczonej pilarki.. Radziłbym wizytę w serwisie i zacząć od sprawdzenia szczelności karteru na ciśnienie i podciśnienie. Temat Shinadaiwy już przerabiałem z różnym skutkiem. To o pękających karterach wcale nie jest wyssaną z palca plotką.
Sciagni książki e sam naprawiam w pdf tak w jakimś wydaniu było szeroko.
Ja raczej jestem praktyk, i z opisu // łapie na kilka sekund tylko jak naleje parę ml bezpośrednio do komory spalania, ale gdy wypali paliwo gaśnie // wynika jasno:należy podtrzymać dostarczanie większej ilości paliwa poprzez włączenie tzw.ssania bądz przy wątpliwym jego działaniu dławimy wlot powietrza wymuszając podciśnienie w gaźniku co stwarza warunki...
Ale podciśnienie to robi tłok z pierścieniami, uszczelniacze nie mają chyba nic do tego?
Witam kolegów fachowców. Mam kosiareczke -mam dostać i mam parę pytań W tym typie kosiarki pompka jest z boku obudowy filtra powietrza i jakoś dziwnie chodzi-czy ona tylko wytwarza podciśnienie w gaźniku, bo żaden przewód paliwowy nie dochodzi? Drugie pytanie dotyczy sprężynki przy regulatorze obrotów (przepustnica) -została zgubiona a w sklepie nie...
Witam ponownie, dokonałem pewnego odkrycia, moim zdanie bardzo istotnego w kwestii problemów w regulacji obrotów na biegu jałowym. Ja szczególnie skupiłem się na badaniu szczelności komory korbowej na nadciśnienie i podciśnienie a także samego gaźnika również na nadciśnienie i podciśnienie. W obydwu wypadkach szczelność super, wskazówka stała jak wryta...
Napisałem - podciśnienie w kolektorze dolotowym. Zazwyczaj jest to zrobione jako dziurka w kolektorze dolotowym za gaźnikiem. A potem jakiś elektroniczny czujnik ciśnienia. http://warsztaty.samochodowka.internetds... A może wystarczyłby sam przełącznik maksymalnego obciążenia, jak to jest w monoplexie......
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Stare paliwo, woda w gaźniku lub lekko przytkana dysza. Na pewno też olej w cylindrze, który tam dostał się przy przewracaniu silnika na bok. Normalnie silnik nie mógł zassać paliwa. Gdy się już uruchomił, po wlaniu benzyny bezpośrednio do gaźnika, zwiększone podciśnienie wciągnęło zanieczyszczenia razem z paliwem i gaźnik się przeczyścił.
Gaźnik do regulacji. Jeden z tych krućców to podciśnienie do otwarcia kranika.
Tylko jak sprawdzić podciśnienie ssania:)?
sprawdz podciśnienie na gażnik i kranik wężyki lubią spadać i murszeć... rozrząd też jest ważny
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
witam.szukalbym w ukladzie gaznik podcisnienie itp.podobne objawy sa przy braku przejscia.a co z pompa paliwa? pozdr
Drugi to podciśnienie z komory korbowej.
Jak będziesz odkręcać bak z gaźnikiem to odkręć też plastikowy kolektorek ssący od silnika, one często pękają i są podobne objawy, jeśli też pęknięty to można umyć i skleić sylikonem lub kupić nowy (są 2 rodzaje - na kwadrat i koło) ale ja bym najpierw nalał benzyny do pełna do baku, popsikał parę razy pompką wstępną (to odpowietrza gaźnik też) i odpalił...
Nie wiem o co kaman, ale przycisk "Dodaj zdjęcie mi nie działa" To gumowa rurka z kolankiem o średnicy wewnętrznej ok. 10mm, jest to średnica otworu wlotowego powietrza do puszki filtra powietrza. Umiejscowiona jest po lewej stronie od wyprowadzenia powietrza na gaźnik. Ale wyjmując ją trzeba też dać większą dyszę bo wówczas spada podciśnienie w gaźniku...
Jak się okazuje układ jest bardzo zbliżony do układu fabrycznej prądnicy A355LU4 prod. czechosłowackiej. W tym układzie agregat ktróry wykonałem pracuje chyba najbardziej stabilnie. Schemat pradnicy A355LU4 w załączniku do postu. A głupoty piszesz niestety, świadczące o tym, że wcale się nie orientujesz w zagadnieniu. W tej "czeskiej" prądnicy, kondensatory...
Ja robię tak. Między tłumik uszczelka gumowa i zakręcamy tłumik. Między gaźnik a cylinder/króciec uszczelka gumowa zakręceni gaźnik. Ciśnienie/podciśnienie podaje przez adapter zrobiony ze świecy zapłonowej. Czasem pompuje przez wężyk impulsowy i wtedy w cylindrze jest wkręcona swieca. Dodano po 37 Jak się uda to zrobię jakieś fotki jak ja to mam rozwiązane.
witam znajdziesz na stronach Audi-Vw
Wznawiam temat bo się wszyscy przestali interesować a ja już straciłem 4 litry oleju. Zauważyłem ze podczas odpalania przy zdjętym filtrze powietrza w kroccu plastikowym podłączonym do gaźnika a na który nachodzi filtr powietrza gromadzi się w kanaliku do którego podłączony jest waż podciśnienia paliwo czy to jest normalne ? To chyba chodzi o to ze...
Witam Niedawno udało mi się nabyć gaźnik Pierburg 2E3 z Seata Toledo 1.6 93r. Mam zamiar zrobić zamianę z mojego obecnego gaźnika Pierburg 2E2 na powyższy. Podstawa gaźnika powinna pasować, elektrykę rozgryzłem (mam nadzieję) pozostaje mi sprawa podciśnień - skąd i gdzie. Od strony kierowcy gaźnik ma tylko jeden wolny króciec do podciśnienia i na zespole...
Czy istnieje jakiś prosty sposób sprawdzenia szczelności kanału impulsowego ? Jutro przyjrzę się tej iglicy, powoli zaczynam mieć tej pilarki dosyć. Czy w tym kanale jest ciśnienie czy podciśnienie ? czy naprzemian
Zauważyłem ze w jednym gaźniku jest bardzo malutkie podciśnienie i nie reaguje na kręcenie śruba od synchro, czyli kolejne czyszczenie?
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
Kanał, wężyk przez który podciśnienie pompuje membraną żeby ta zasysała paliwo z baku do gaźnika. Zdejmij tłumik i zobacz czy okno wydechowe nie jest zatkane nagarem i przy okazji popatrz na gładź cylindra i stan tłoka jak to wygląda.
Witam, mam problem taki że nie wiem czy wężyk podciśnienia ma być podłączony tylko do kranika paliwa czy jeszcze podciśnienie jest gdzieś potrzebne? Do gaźnika czy zaworu pseudo egr? Silnik 139QMB/QMA (GY6 50)
Założyłem oringi uszczelniające na dyszach wolnych obrotów, myślałem że ciągnie przez nie lewe powietrze. Nie pomogło https://obrazki.elektroda.pl/9072378300_... Ale jak odetkam króciec do synchronizacji z 4 gaźnika to silnik działa ok Ładnie schodzi i wchodzi na obroty. Sprawdziłem podciśnienie wakuometrami i wszystkie 4 gaźniki pracują...
Bagus wali w gaźnik że idzie płomień... CO MOGŁEM POPSUĆ ??? Prawdopodobnie nic. Ja bym sprawdził, co się zmieni jak przewód 3 (podciśnienie) podłączył z masą. Przypuszczam, że ma to związek z wyprzedzeniem zapłonu.
W jaki sposób sprawdzał Pan gaźnik pod względem szczelności? Chodziło mi wężyki, podciśnienie itp....
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
Sprawdź czy nie jest zbytnio zużyta, a przez to nieszczelna. Gaźnik jest konstrukcji o stałym podciśnieniu w gardzieli. Otwarcie przepustnicy sterującej (manetki gazu) ma wywoływać taką pracę automatyki gaźnika aby podciśnienie w gardzieli było (poza obrotami biegu jałowego) stałe. Jeżeli tłoczek z iglicą się nie podnosi, oznacza to nieszczelność jego...
Pokombinuj z membraną co pompuje paliwo albo sprawdź czy w baku nie robi się podciśnienie-odpowietrznik
Wiec... Poradziłem sobie z problemem... Niestety żadna z rad nie okazała się skuteczna, ale bardzo dziękuje. Gaźnik w dwusuwie to układ, którego wtrysk do komory spalania działa na podstawie podciśnienia wytwarzanego w komorze lokalizacji wału. Gdy tłok idzie do góry, wówczas wytwarza się podciśnienie, które zasysa z obiegu gaźnika mieszankę, zaś gdy...
Przewód impulsowy jest to połączenie podciśnieniowe pomiędzy gaźnikiem a karterem silnika. Jest to różnie rozwiązane w różnych piłach. Najczęściej to kanalik, otwór pomiędzy gaźnikiem a karterem w którym "panuje" podciśnienie i tym kanalikiem jest doprowadzone to podciśnienie do komory membrany, jest nim (tym podciśnieniem) poruszana membrana i pompowane...
dziwne bo w tym linku nie ma nic o schemacie Ociz ? Dodano po 18 raczej schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
że nie wiem, jak takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku rozruchu kickstarterem, W komorze pływakowej zostaje zawsze tyle paliwa aby spokojnie odpalić skuter i przejechać kilkaset metrów, a gdy silnik zostaje uruchomiony, nawet w trakcie kopania powstaje podciśnienie. Niektóre skutery nie posiadają rozrusznika elektrycznego a mają zawór podciśnieniowy.Oto...
Jak mogłeś naprawić coś, o czym nie masz zielonego pojęcia? To gaźnik podciśnieniowy, szczelna membrana zasysana jest poprzez rosnące w zwężce Venturiego podciśnienie, podciągając tłokową przepustnicę do góry. http://africatwin.com.pl/showthread.php?...
Sprawdź jeszcze wężyk podciśnienia idący od gaźnika do kranika podciśnienia. Jak jest wszystko ok. to obawiam się że więcej poprzez forum nie mogę ci pomóc.
Cześć, te cienkie wężyki i termozaworek to układ korekty wydatku pompki przyśpieszającej. Podciśnienie z dołu gaźnika doprowadzone jest do termozaworka przy termostacie, a z niego drugą rurką trafia do zaworka w gaźniku. Odma łączy pokrywę zaworów z rurą między filtrem powietrza, a gaźnikiem. Odgałęzienie cienkim przewodem ma trafić do kroćca pod gaźnikiem....
Ten na parowniku nie może być cały czas włączony bo będzie za dużo gazu. Musisz podłączyć podciśnienie inaczej nie będzie działać. Możesz spróbować podłączyć to podciśnienie do portu w gaźniku (pamiętam że gaźnik fiata125 miał nadmiar wolnych podłączeń podciśnienia). Jeśli nie ma wolnego to przez trójnik np. na przewodzie podciśnienia idącym do przyspieszacza...
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
gaźnik keihin 12. gdy czyściłem gaźnik nie ustawiałem pływaka bo ja nie specjalnie wiem jak to zrobić a najchętniej dał bym to do mechanika ale chodzi o to że nie mam żadnego w pobliży co by mi to zrobił dlatego jestem zdatny sam na siebie a przy okazji nauczył bym się i bym sobie sam robił. moje pytanie brzmi jak ustawić pływak?. dodam że kompresja...
A proszę bardzo . Mam jeszcze jedno pytanie ? Czy w gaźniku było czuć zassanie ? Czy stwarzał podciśnienie ?? Przytykałeś ręką filtr powietrza ? Co się wtedy działo ? :|
a tak przy okazji , jak sprawdzić MAP w fordzie fiesta na monojetroniku , jakie częstotliwości powinny być na wyjsciu czujnika i jak wywołać odpowiednie podciśnienie :?:
podciśnienie gaźnik pierburg podciśnienie gaźnik honda gaźnik skuter podciśnienie
enigma2 oprogramowanie zapala dioda pomarańczowa własny pompa ciepła
Kontrolka EPS i brak wspomagania w Opel Meriva 1.4 2008 Jak złożyć mechanizm zmieniarki Denon UD-M5?