mechaniczne ustawianie. Pneumatyczne. Trzeba sprawdzić czy do rodzielacza dochodzi podciśnienie.
W mondeo do pokrętła od rodzaju nawiewu dochodzi podciśnienie, albo źle jest podłączone w komorze silnika albo w ogóle nie podłączone, sprawdź przy silniku czy podciśnienia są ok a jeśli będą ok to musisz odkręcić panel sterowania nadmuchem i sprawdzić czy tam dochodzi podciśnienie, bo w mondeo zdarza się że się to pokrętło się rozszczelnia i wtedy...
Na zimno jak pod pompowałem zapłonem (3 razy poszła pompa paliwa to odpalił), natomiast po odkręceniu wlewu paliwa spore podciśnienie...
nie o podciśnienie ślnika te z kolektora ,zaworu EGR i pozostałych
Sprawdź podciśnienie.
Przy slabym podciśnieniu moze puszczać - jak bys ustami zasysał, ale np. gwałtowne podciśnienie ze strzykawki (np. 200ml) powinno być odpowiednie do testu.
Odłączona "gruszka" od zaworówu EGR. Zaślepione by podciśnienie nie ginęło. Podłączone powinno być, ale pewnie dymił lub nie miał mocy z EGrem to ktoś tak zrobił.
Zobacz czy jest podciśnienie na rodzielacz kierunku nawiewu.
Pod kolektorem ssącym są gumowe wężyki od odmy. Słabo je widać. Może tamtędy ciągnie lewe powietrze. Jakie są odczyty z sondy lambda? Dodano po 4 I napisz też jakie masz podciśnienie w kolektorze.
Witam Chip na jakiej zasadzie? chip box czy mapa na hamowni? Jak jest sterowana turbina u Ciebie? przez podciśnienie czy jakimś sterownikiem?
Uszkodzony czujnik podciśnienia
Witam Mam taki problem w Fordzie Mondeo 2.0 z 1999r.Brak wspomagania układu hamulcowego.Przy pracującym silniku po odłączeniu tego przewodu doprowadzającego podciśnienie do wspomagania w przewodzie powinno być podciśnienie a go brak i silnik powinien zgasnąc ale nie gaśnie.Co może być powodem.
A sztanga od gruszki pracuję tak jak Ci kolego opisał? Przesuwa dźwignię kierowcy powietrza? Tak pracoje prawidłowo ale zauważyłem że gdy zdejmę ten wąż od filtra który idzie do turbo dolotowy zatykając go całkiem ręka silnik bardzo przygasa lecz nie zgaśnie nie ważne ile trzymam tam rękę ale węże wsysya do środka bardzo mocno Dodano po 7 Przy porzegazowniu...
Wypinasz kostkę i podciśnienie na wyjściu ma być 0. Zepsuty się nie domyka.
Witam potrzebuje schematu instalacji elektrycznej sterowania tym elektrozaworem. Z czego jest sterowany elektrycznie ? Dokładnie taki zawór jak na obrazku poniższym: http://www.ford-esklep.pl/console/image/... Problem jest tego typu, że jest on odpowiedzialny za sterowanie...
sprwdz wszyskie kostki czy dobrze podłączony i czy piny sie nie pozaginały możesz też sprawdzic podciśnienia
To wypadało by sprawdzić po kole. Do zaworu podciśnienie dochodzi? Hamulce jak? Jeśli gubi gdzieś podciśnienie to powinieneś czuć na pedale hamulca ze jest twardszy.
Witam kolego za to odpowiedzialne jest sterowanie podciśnieniem najpierw sprawdzić czy wogule dostaje sie podciśnienie od strony silnika.Ja akurat mam taka sama usterkę padło rozdzielanie podciśnienia w pokrętle mocy wentylatora (to z pozycjami akurat u mnie 4-3-2-1-2-3-4) na chwile obecna zaślepiłem wszystkie 3 wężyki w tym że przełączniku mam teraz...
sterowanie jest realizowane przez podciśnienie z układu dolotowego silnika musisz sprawdzić czy układ jest szczelny .
Jak się nie mylę to masz sterowanie podciśnieniowe, więc trzeba sprawdzić szczelność układu i zawór (ten za pokrętłem). Ewentualnie czy podciśnienie dochodzi do rozdzielacza (tego zaworu za pokrętłem)
Witam, z podanych wartosci cisnienia to przeładowuje jak dobrze pamiętam to 0,8-1,2 bara, sprawdz sterowanie turbiną , elektryczne czy podciśnieniem?, powodzenia
sprawdż wszystkie podciśnienia
A sprawdzał mechanik jak się obracają tylne koła na pracującym silniku? Jak nie będzie luzu na cięgnie pedał hamulca - serwo to na pracującym silniku jak jest podciśnienie to serwo może wciskać tłok w pompę hamulcową.
Po pierwsze sprawdź wszystkie podciśnienia pod względem szczelności, po drugie sprawdź czy zmienna geometria w turbinie się nie zaciera, po trzecie vacu pompa, czy nie generuje za niskiego podciśnienia.
Jest rozbieralny, ale kota idzie dostać przy składaniu, bo tam jest jeszcze przełącznik podciśnienia na siłownik obieg zewnętrzny/wewnętrzny.
Rozdział kierunku nawiewu jest sterowany pneumatycznie, wiec wpierw sprawdź, czy rozdzielacz otrzymuje podciśnienie ( z kolektora ssącego lub pompy vacum, bo łaskawie nie napisałeś jaki silnik) oraz to, czy układ jest szczelny. Najlepiej to sprawdzać przy akumulatorze podciśnienia, zdejm schowek.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
wystarczy zmierzyć podciśnienie w kolektorze, jak na wolnych nie ma 0,4 bara to na bank rozrząd spaprany
o nim właśnie mówię, najciekawsze jest to, że przed nim jest podciśnienie, za nim już nie. Łączyłem na krótko z ominięciem zaworku ale jest jeszcze gorzej
Na próbę zamień elektrozawory EGRu i zmiennej geometrii, jeżeli masz EGR bez czujnika na gruszce to możesz zupełnie zaślepić przewód podciśnienia.
Problem się rozwiązał po ostatnim tankowaniu gdyż w baku wytworzyło sie podciśnienie i jak otwarłem korek wlewu paliwa to zassało powietrze i teraz pali jak marzenie ;)
Przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Posprawdzaj dokładnie czy jakieś podciśnienie nie spadło z kolektora lub nie jest pęknięte, zrób reset kompa (odłącz aku na kilka minut)
Na początek podgląd parametrów ciśnienia zadanego i rzeczywistego. Jaka jest wartość podciśnienia na zaworze?
Tłumik pulsacji ciśnienia. Czy potrzebny - chyba tak.
Powiem ci tak turbinka sie kreci ,jak auto mi padlo to wsadzilem druga po regeneracji i jest to samo a moje autko to 2002 rok i jest podciśnienie .Katalizator tez sprawdzalem i jest okej .WIEC tez odpada .Powiedz mi jak mam zrobićprzelewy wtryskiwaczy mozna zrobić to w domku .
Dziękuję za odpowiedzi. Sprostowanie słuszne.Panowie ale już na początku zaraz za rozwidleniem na serwo i resztę widzę że podciśnienie jest słabe ,nic tam po rozszczelnieniu nie syczy. Jak praktycznie bez przyrządu ocenić prawidłową jego wielkość .Hamulce są OK.
Zapowietrza sie podczas jazdy TDCI MONDEO 02r O co chodzi? Ten układ nie ma oddzielnej pompy podającej paliwo, pompa wysokiego ciśnienia ma wbudowaną łopatkową pompę niskiego ciśnienia. W związku z tym na całym odcinku przewodu od zbiornika do pompy panuje podciśnienie i jakakolwiek nieszczelność skutkuje zapowietrzeniem. Najczęściej układ zapowietrza...
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Tzn. pali tylko jak podajesz plaka czy tylko przez sekundę i gaśnie? Spróbuj zalać wkład. Najlepiej pompka podciśnienia i pompować.
A mi się zdarzyło i to nie jeden raz w fordach że konektor od sondy lambda nie był dopięty do końca mimo że tak wygląda! I sprawdził bym wszystkie przewody od podciśnień!
auto ma gaz ?? EMERYT2 - pewnie tam podciśnieniem nawala waha pozdrawiam
Wtyczki od mafa nie ma bo nie zawsze były :D Te przewody chyba kolego wyrwałeś spod akumulatora, tam jest taka "skrzyneczka" z podciśnieniami
Sprawdż przewody podciśnienia i zawór sterujący
Witam, dołączę się do tematu. Mam idrntyczny problem z moim 2.0 tdci. Brak mocy, brak kopcenia. Nie było w ogóle podciśnienia, więc zmieniłem pompkę. Podciśnienie jakieś już jest ale słabe. 2 zaworki przy dolocie nie puszczają dalej podciśnienia na turbinę i egr. Czujnik ciśnienia doładowania ten przy IC jest suchy i czysty w środku. Na kompie wywala...
Tak ,podcisnienie odrazu przyciaga sztange
Załóż sobie wężyk przezroczysty tuż przy wejsciu do pompy. Jak wali bąble w zasilanie to jest wina pompy. Najczęstszą przyczyną początku końca jak ssie przez nieszczelny wałek i to wyrzuca przez zasilanie. I dlatego problem mimo, że pompką wstępna podaje. Oprócz tego są inne bardzo poważne konsekwencje takiego zapowietrzenia się. Jak masz bąble, o których...
Nawet ta modyfikacja powstała w celu mozliwości wyłaczenia EGR z pod nadzoru ecu. Co do gaśnięcia,to stosuje takie rozwiązanie,że psikne na zębatki silnika nastawczego przepustnicy takim srodkiem,jakim sa osmarkane zębatki kieszeni tanich magnetofonów. W wyniku tego,owe przełożenie zębate zaczyna sie lekko kleic ze sobą (adhezja),i przepustnica nie...
Która z pomp łopatkowa, czy membranowa wytworzy większe podciśnienie? Dlatego ford bo dosyć tanie jedna i druga
Pytanie: Jakie powinno być napięcie na wspomnianej wtyczce na wolnych obrotach a jakie przy dodaniu gazu? Problem: Pytanie jest połączone z moją walką w aucie ojca z czarnym dymieniem podczas ostrego przyspieszania. Po krótce-zawór EGR wyczyszczony, grzybek wychyla się prawidłowo (po podpięciu bezpośrednio rurką od pompy VAC). Jak EGR jest odłączony...
Miałem podobny problem , tyle że samochód mi gasł po pewnym czasie.Powód okazał się bardzo prozaiczny, pompa wstępna(ta przy lub w zbiorniku)paliwa się kończyła, nie podawała odpowiedniej ilości Paliwa do pompy wtryskowej czego konsekwencją było dymienie na biało, na wyższych obrotach "wypadanie" zapłonu a po chwili gaśnięcie. Sprawdzenie u mnie było...
Witam. Mam problem z mondeo 2.0tdci 115km 2001r i już nic mi nie przychodzi do głowy co to może być dlatego może mieliście taki sam przypadek i coś podpowiecie. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju i filtra paliwa u pewnego fachowca który przy tej wymianie połamał zatrzaski przy filtrze i założył zwykłe "szlałfy" było wyraźnie widać ile powietrza idzie...
Dodam ze ostatnio mialem identyczny problem w mondeo 96 2.0 z gazem, trujnik byl ok przewody podciesnienia tez, okazalo sie ze przeplywka byla walnięta, po wymianie wszystko ok ....
Witam mondeo 95r 1.8td . Otwieramy maskę silnika w prawym górnym rogu jest sterownik podciśnienia groszka z przewodami od lewej wychodzą dwa przewody. Jeden to chyba zasilanie podciśnieniem idzie do silnika do takiego grzybka kolo pompy wtryskowej chyba pompa podciśnienia. Natomiast drugi około 80 cm spadł . Problem tkwi w tym ze nie wiem z czego spadł...
Silownik działa dobrze, podciśnienie też działa dobrze. Wymieniłem ACT sensor i bez zmian tzn tryb awaryjny i brak mocy turbo rozłączone, natomiast zauważyłem teraz zbyt duże wartosci g/s przepływomierza 550g/s , następnie go odpiąłem w momencie gdy miał tylko 133g/s na biegu jałowym I taką wartosc zapisal sobie sterownik. Teraz już nie odcina mocy...
Gdy chodzi o spalanie -> sonda tlenu i czujnik wtrysku. Nierówny bieg jałowy i poszarpywanie -> wężyk podciśnienia pod cewką.
Może zaworek zwrotny nawalił i paliwo ci się cofa,tak czasami jest. Weź i mi wyjaśnij o co tobie chodziło? Prosze o pomoc,mianowicie moj mondziak mk1 1,6 (dodam,że jest zagazowany)z dnia na dzien ciężko zaczoł palić z rana. Jakie podciśnienie w dolocie w czasie gdy nie odpala?, jakie temperatury widzi sterownik silnika? Czy są jakieś kody błędów w...
Witam potrzebuję schematy podciśnień do Mondeo mk3 2,016v silnik o kodzie CJBB z góry dzięki Pozdrawiam
Jak znajdziesz silnik krokowy , to wymieniaj. Podaj typ silnika. Sprawdz MAP sensor , a szczególnie przewody podciśnienia.
Sprawdź podciśnienia na zaworkach ściany grodziowej...
Jak rozumiem LUCAS DPC?- jeśli tak to piszę A czy dochodzi do niego podciśnienie tą rurką gumową? jeśli nie to na początek posprawdzaj poprawność podłączenia tych przewodów podciśnieniowych, a dzieje się tak że czujnik temp daje sygnał do sterownika a ten za pomocą przetwornika owtiera podciśnienie do rurki połączonej z tą dźwignią od rozruchu na zimno-...
Najczęściej w tym modelu podciśnienie traci sie w przełączniku nawiewu wewnętrznego i zewnętrznego i wtedy nie działa zmiana kierunków nawiewu. Jest tam taka mała gumka która przełancza sekcje i gdy jest sparciała to puszcza i koniec.Trzeba wymienić cały przełącznik.
Mondeo MK3 Po uszczelnieniu kolektora dolotowego i wtrysków znikł mi cut-off, czyli auto nie schodzi z obrotów w trakcie jazdy. Mondeo MK3 1.8 110 km 2001 Tak, mam nowy silnik krokowy, wszystkie podciśnienia są szczelne, odma i wąż z odmy też są szczelne
a czy to może być powodem poniżej, na mój objaw, na który ma wpływ temperatura. - rolka - podciśnienie ale czego - servo hamulca - zawór odpowietrzający filtr paliwa - dogrzewacz płynu chłodniczego w niższych temperaturach, choć nie sądze. - pompa wody odgłos delikatnie się zmienia, gdy dodaje gazu, przy ruszaniu kierownicą nic nie ma musiałeś, zle...
witam .stawiał bym na podciśnienie te silniki są bardzo czułe . na kolektorze ssącym są dwa wężyki i między silnikiem a skrzynią zaraz za cewką jest trójnik on często pęka.sprawdz to .zdarzyło mi sie że przewody od czujnika temperatury zwarły się (izolacja skruszyła się ) komp. wtedy szaleje nie wie czy silnik jest ciepły czy zimny.
Lubra działa tak, że gdy masz podciśnienie to olej leci na zawory i je pokrywa. Ogień podczas końca spalania mieszanki i wysoka temperatura tuż przed otwarciem zaworu wypala olej który porywa zawór i tym sposobem nie dochodzi do uszkodzeń zaworu. Wiedziałeś? Sprawdzałeś? Niestety na WOT system kuleje i nie chroni zaworów wydechowych. Są silniki vvt...
Przyznam się że nie pamiętam układu w tym aucie,ale przyczyny szukałbym błachej.Być może jest jakiś problem z podciśnieniem lub z klapą od gaszenia .Sprawdź jak szybko pompa vaku robi podciśnienie ,czy ma to związek z obrotami silnika Dodano po 2 Taki objaw miałem ostatnio w oplu movano problemem był czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym.objawy...
Witam, Samochód bez LPG, kiedyś spadł wąż podciśnienia i jazda samochodem to masakra,
poszukaj też 'zaworków' do których dochodzą podciśnienia one puszczają podciśnienie albo ciśnienie atm w zal od obciążenia - nie wiem jak to jest w Twoim samochodzie ale wygląda podobnie do silniczka podającego płyn na spryskiwacze na tych zaworkach mogą być małe filtry przewody mogą być zaolejone, a filtry zapiaszczone w okolicach turbiny poszukaj...
Dowiedziałem się, że właśnie ten IMRC (aktuator klap kolektora ssącego), w tej nowszej jest elektroniczny (sterowany przez ECU), a w starszej na podciśnienie. Ale podobno cały dolny kolektor dolotowy przekłada się tylko ze starszej wersji i jeśli chodzi o spasowanie, podobno wszystko się zgrywa (gdybym się mylił proszę o sprostowanie mnie). Cały moduł...
Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
Pewnie chodzi Ci o klapę obiegu powietrza (zamknięty, otwarty). Klapa poruszana jest przez siłownik podciśnieniowy. Po wyjęciu schowka i zdemontowaniu osłony pod schowkiem będziesz miał do niego dostep. Sprawdź dokładnie przewody podciśnienia, zaczynając od rozgałęźnika pod maską, oraz zobacz jak pracuje klapa po odłaczeniu siłownika.
Do kris-k56,wyjmij schowek, tam jest siłownik który steruje klapką pobór powietrza z wewnątrz lub zewnątrz auta,zdejmij wężyk z siłownika odpał auto i zobacz czy wytwarza się podciśnienie tylko już nie pamiętam w której pozycji,napewno powinno być tak,że jak ustawisz pokrętło nogi-szyba w pozycji białej kropki to powietrze powinno ciągnąc ze środka...
A podciśnienia wszystkie podłaczone? (Te pod kolektorem ssącym też ;) )
Witam. Problem jest taki że napięcie na kostce elektrycznej elektrozaworu sterującego podciśnienia egr jest tylko na odopięte kostce w chwili podłączenia jej do elektrozaworu napięcie znika .Elektrozawor na krótko działa. Proszę o sugestie porady
Witam. Otóż problem jest taki jak w temacie. Podczas jazdy, jeszcze gdy turbo działało, żadnych dziwnych objawów. Zgasiłem auto, poszedłem do sklepu, stało może z 15min, wracam, odpalam, wszystko narazie git. Żadnych błedów, sprężynek itp. zapala pięknie, chodzi równo. Nie przeczuwając nic, ruszam. A tu ZONK! Muł, tragedia, turbo kompletnie nie działa....
hmm tu jest fotka: http://obrazki.elektroda.pl/8589737500_1... w takim razie będzie to nr1 czy nr2? podpatrywałem na allegro i wygląda że to nr1 w takim razie ktoś może wie czy u mnie sterowany jest elektrozaworem czy podciśnieniem?
w tym czasie nie montowano czujnika kalibracyjnego i dlatego nie działa Ci ta opcja. Musisz zainstalowac czujnik kalibracyjny lub wymienic czujnik na obecnie stosowany, który mierzy ciśnienie i podciśnienie ,warto przy okazji odnowic oprogramowanie kupić? np w megapolu http://www.megapol.com.pl/index.php?p=pr...
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem mojego mondeo on ogólnie ciężko palił ale ostatnio już ostatkiem sił zapala oczywiście na benzynie bo na gazie jak jest zimy nie zapali zresztą ja jestem zasady że musi pochodzić sobie na benzynie na początku problem jest po dłuższym postoju np: po nocy może zacznę od początku miałem problem z obrotami i nie...
Jak byś jechał bez żony to by sie nic nie stało :D :D Wygląda na sondę, ale może pękła któraś rura/wąż i dlatego tak jest Kod: P0130 - Usterka w obwodzie HO2S11 Dodatkowe symptomy usterki: - Otwarty obwód Szczegóły kodów usterek: Możliwe przyczyny: Możliwa usterka H02S11 Silnik prawdopodobnie nie utrzymuje podciśnienia ze względu na nieszczelność.
Schematu nie mam, ale powiem Ci, że tam jest siłownik zamykający co drugi przelot kolektora dolotowego i elektrozawór, który nim steruje, jeśli tam jest coś nie tak, to silnik będzie się zachowywał tak jak opisujesz
Tak, śruba posiada oring :). Na reduktorze występuje również druga śruba, która zmienia nacisk na sprężynę odpowiedzialną za wstępne napięcie głównej membrany, tej która reaguje na podciśnienie w układzie dolotowym, odpowiednio sterując zaworkiem wewnętrznym. W zależności od typu reduktora, może to być np. zewnętrzne pokrętło, lub lekko schowany imbus....
Mieszasz tematy i pojęcia,nie czytasz też uważnie. Piszesz kolego o 40 A dla niego, a wpisane ma 10 A. Przeczytaj zatem jeszcze raz co o tym napisałem. Dodatkowo piszesz o pozycji "0" na nastawie. Że niby nawiew sam się robi bez udziału dmuchawy. Tak właśnie jest. Ludzie nie włączają dmuchawy w sposób nagminny,bo auto pchając powietrze podczas jazdy...
W moim Mondeo od dłuższego czasu miałem problemy z wolnymi obrotami silnika. Otóż po uruchomieniu silnika obroty zmieniały się w zakresie 0d 40 do 2000 tyś. Kiedy silnik się rozgrzał obroty trochę się normowały ale nadal pływały. Postanowiłem coś z tym zrobić, pojechałem do elektryka który stwierdził że na 99% tzw. silniczek krokowy. Kazał kupić to...
Z braku czasu N75 nie podmieniłem, muszę czekać na przychylność właściciela drugiego AFNa. Jeździł on w swoim aucie z pierwszą przepływką i nie czuł różnicy w porównaniu do swojej (tej drugiej). W pierwszym logu był spadek mocy, w trzecim logowaniu kierowca chyba też coś tam poczuł. 4 przejazd był już OK wg niego. Auto ogólnie nie jeździło, wymieniłem...
Czujnik map zmieniałem na inny. A ciśnienie doładowania za małe cały czas. :/ Sam już nie wiem :( Nie jest za małe dla PCM, skoro przestawia kierownice turbiny, ograniczając spręż. Czy sprawdzałeś elektrozawór podciśnienia turbiny? czy ktoś tam nie grzebał z przewodami podciśnienia i np nie pomylił elektrozaworu EGR i turbiny i pozamieniał wężyki?...
Przepraszam że odgrzewam 2 letniego kotleta ale czytajac tego typu "porady" normalnie spadam z krzesła. APEL: Jak nie macie pojęcia jakiegokolwiek to nie piszcie głupot i nie wysyłajcie ludzi do serwisów ASO itp. Sam robiłem SWAP z 1.8 na 2.0 i wystarczy komputer zmienić od 2.0 i MUSI BYĆ OK, NIC NIE TRZEBA PROGRAMOWAĆ ITP !!! a to że faluje to kwestia...
Witam! Proszę o pomoc:) Od 3 tygodni mój Mondeo 1.8 td nie ma mocy. Pedał wciskałem w podłogę a on ledwo jechał. Myślałem, że to filtr paliwa. Wymieniłem filtr w którym było trochę wody i jakieś błoto czy coś w tym rodzaju. Po wymianie filtra było jeszcze gorzej. Nie mogłem go odpalić, musiałem go ciągać na holu przez kilka ładnych minut i wkońcu zapalił....
Dzięki za pomoc. Spróbuje jutro wieczorkiem oczyscić przepływomierz. Acha, nie ma żadnych nieszczelności na rurach dolotowych i przewodach z podciśnieniem. Pozdrawiam :D
Siłownik raczej pneumatyczny bo leci tam wężyk z podciśnieniem a czy kierownice działają to nie wiem , ale dopóki nie zaświeci check auto ciągnie normalnie
mamy. Poszukaj na forum znajdziesz odpowiedź :) Sprawdź podciśnienia z kolektora do sterowania
Witam. Mam problem z samochodem Ford Mondeo I 1.8 16V + gaz . Zaznaczam, że auto nie jest moje ale znajomego. Po przejechaniu około 5 km auto zaczęło szarpać na gazie, więc przełączyłem na benzynę i to samo. Zjechałem na pobocze, ale auto miało problem z wkręceniem się na obroty na benzynie max 3500-4000. Musiałem dojechać jeszcze kilka kilometrów więc...
to jak zerkniesz na reduktor to wężyk do MAP-a powinien wychodzić z boku a nie z obwodu, tam gdzie masz śrubę regulacyjną i powinno łączyć się przez trójnik z podciśnieniem z kolektora dolotowego i wtedy już do MAP-a Dodano po 6 podpięcie zavolaka
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
cisnienie 3 bary czyli wszystko ok a nie za duże troche? bo powinno być chyba 2,5-2,9bara bez podciśnienia i 1,9-2,3 z podciśnieniem a co właściwie się stało z wtryskami? spalone, zapieczone? bo to troche dziwne żeby tak sobie wszystkie poprostu padły
Turbina była wymieniana z pół roku temu Zajrzał bym do niej. To że była wymieniana, nie znaczy ze jeszcze jest sprawna. Podciśnienia sterujące też do sprawdzenia jak i czujnik kopiowania turbo.
Ciśnienie utrzymuje pompa Nieprawda, regulator jest w listwie wtryskowej Regulator jak sama nazwa wskazuje u utrzymuje ciśnienia na żądanym poziomie podczas pracy silnika jest podciśnieniem sterowany.Po zgaszeniu silnika zawór zwrotnym jest w pompie.
Do czego ta rurka jest podłączona to chciałbym się dowiedzieć od ludzi z tego forum, przeglądnąłem wiele wątków ale nie znalazłem informacji opisujących ten element, ani także zdjęć takich, na których mógłbym przedstawić element. Widoczny na zdjęciu koniec zasysa wiec albo powietrze albo spaliny? Na początku myślałem że to EGR ale raczej nie występuje...
Znowu znajomy powiedział, że u niego była podobna sytuacja i okazało się, że paliwo wraca się do zbiornika. Dziś próbowałem go odpalić wcześniej pompując pompką ale pompka bardzo długo jest miękka tak jakby nie mogła napełnnić się paliwem, podobno pomaga założenie zaworku zwrotnego. Co szanowni koledzy na to? Mondek 1,8 td? Po pierwsze: paliwo baardzo...
Witam, przetwornik jest przykręcony do podstawy razem z elektrozaworem i regulatorem podciśnienia a podstawa do ścianki dzielącej komore silnika od wnętrza auta. Pozdrawiam
mondeo podciśnienie przewód podciśnienie mondeo volvo podciśnienie
pralka mastercook instrukcja obsługa junkers cerapur podłączyć sterownik odblokowanie arkusza
Lokalizacja czujnika temperatury w Technics SA-GX130 Lokalizacja termostatu w lodówce Amica ACZ3602ZP